Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.quote:
Geen idee wie daar mede voor verantwoordelijk was.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.
Dat moeten we niet willen. Er is al genoeg oorlog in de wereld.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat er een complete oorlog was tussen klb en vbl. Deze is gelukkig voorbij.
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen. Er is al genoeg oorlog in de wereld.
daarom vroeg ik het ook aan hemquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeer veel. Ik heb voor alle mensen hartstikke veel respect.
ik vind het een hele aardigequote:
Een post van Onlogischquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand mij vertellen naar welke post die kat naar kijkt? En dan bedoel ik van welke user
Ga nou niet zo vervelend doen, we weten beiden dat de vergelijking krom is.quote:
Ga wegquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:49 schreef scrupuleus het volgende:
Matige tt
Matige op.
Ts best wel te pruimen
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
(Dat was een grapje)
(ik moet echt ophouden met deze act denk ik)
REEEEEEEEEEEquote:
Hey daar is het mannetje van suikerquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie komt met gestrekt been binnen.
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Als je zo doorgaat moet je ook optyfen.
Ik nodig helemaal niemand uit. Ik denk dat ze jou gewoon graag mogen. Dat zou ook voor het eerst zijn trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Ga hier een stel idioten uitnodigen
Ze moeten gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nodig helemaal niemand uit. Ik denk dat ze jou gewoon graag mogen. Dat zou ook voor het eerst zijn trouwens.
Je was leuker toen je weer net blauw was, de macht is je nu alweer naar het hoofd gestegen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Ga hier een stel idioten uitnodigen
echt hequote:Op vrijdag 7 december 2018 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Als je zo doorgaat moet je ook optyfen.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scrupukneus? Nee, die zeer zeker niet.
Hey. Weet jij toevallig meer over de date van GGMM? GGMM is tegen mij te onzeker om er iets over los te latenquote:
Ik denk dat het tijd is voor werkoverleg vriend, GGGM heeft mogelijk een burnout.quote:
Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.quote:
Onzeker?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.
Echt 0,0 persoonlijkheid, niemand praat tegen je en je voegt posts van 2 á 3 woorden toe aan 4 SC's tegelijk.
Wat een intens treurig leven moet je dan hebben.
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor werkoverleg vriend, GGGM heeft mogelijk een burnout.
die date moet dus wel goed gegaan zijnquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd overquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die date moet dus wel goed gegaan zijn
Ik ben graag iemand van de inhoud.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
Echt he. Doe ik al die moeite voor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd over
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomen
Conniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Nickiquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Dat is wat persoonlijker i.p.v. 'de date'
Janniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Gay.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
poppers gedaan in een gaybar, goeiemorgen
je kan het nog navertellen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Vast in het kader van die PVDA stageplek.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Poppersquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
Waaromquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
amperquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het nog navertellen dus dat scheelt
Goeie billen welquote:
Waarom? Die geluidenquote:
ik ga maandag weer, 1 keer per maandquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Die geluiden
Dat kan toch nooit goed zijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Chiro is een alternatieve onbewezen methode
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Chiro is een alternatieve onbewezen methode
Ik drink ook 2 liter cola per dagquote:
Ben jij ook weer aanwas van KLB?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik drink ook 2 liter cola per dag
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.quote:
Zo klinkt het ookquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het schijnt zelfs gevaarlijk te zijn
KLB users hebben een slechte naam hier.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.
Door blijven zetten hoor. Je bent er bijna. En als je het meteen goed aanpakt post je een foto van je tetten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom hier regelmatig maar ik maak weinig voortgang qua geliefd worden hier.
Behalve Mortaxx. Mortaxx is een vriend van de showquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
KLB users hebben een slechte naam hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |