Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.quote:
Onzeker?quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij helemaal. Met je onzekere gedoe de hele tijd.
Echt 0,0 persoonlijkheid, niemand praat tegen je en je voegt posts van 2 á 3 woorden toe aan 4 SC's tegelijk.
Wat een intens treurig leven moet je dan hebben.
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor werkoverleg vriend, GGGM heeft mogelijk een burnout.
die date moet dus wel goed gegaan zijnquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik zo kijk is GGMM volledig in zijn nopjes. Zoekt en deelt uit.
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd overquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die date moet dus wel goed gegaan zijn
Ik ben graag iemand van de inhoud.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
Echt he. Doe ik al die moeite voor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Hebben users tegenwoordig geen betere comebacks meer?
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomenquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is vast over zijn moderatorschap begonnen. Hij komt momenteel héél zelfverzekerd over
quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze meeleest, vandaar dat mijn parkeerwachters opmerking niet in dank werd afgenomen
Conniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Nickiquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Dat is wat persoonlijker i.p.v. 'de date'
Janniequote:Op vrijdag 7 december 2018 17:11 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we, aangezien GGMM er zelf niet over begint, haar vast een naam geven?
Gay.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
poppers gedaan in een gaybar, goeiemorgen
je kan het nog navertellen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Vast in het kader van die PVDA stageplek.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Poppersquote:Op vrijdag 7 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen. Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs in een gaybar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |