Die hoge aantallen komen zeer waarschijnlijk door de dating apps. Nu zou je nog enigszins jaloers kunnen worden als er - ik neem aan dat het een aantrekkelijke man betreft - uitdaging in zit om een vrouw te scoren, maar mits je er goed uit ziet is beetje kort en dom lullen al wel genoeg voor een neukbeurtje.quote:
Nee. Het is onderzocht. De mannen liegen niet, het zijn de vrouwen die hun aantallen naar beneden schroeven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Alles wat de mannen antwoorden moet je delen door drie idd
Dat vraag jij vooraf?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:40 schreef MultiBanaan het volgende:
1/5/5
Ik zoen alleen met een vrouw als er ook geneukt gaat worden
Juh, ik was hier juist eerlijk zodat jullie FOK!kers mijn count konden opkrikken. Geen dm's gehadquote:Op woensdag 19 december 2018 06:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Het is onderzocht. De mannen liegen niet, het zijn de vrouwen die hun aantallen naar beneden schroeven.
In het tijdperk van Tinder is een set goede foto’s onontbeerlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Juh, ik was hier juist eerlijk zodat jullie FOK!kers mijn count konden opkrikken. Geen dm's gehad
Ik sta op Google; Virginia van Eck.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In het tijdperk van Tinder is een set goede foto’s onontbeerlijk.
Je hebt je naam ook niet echt mee...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta op Google; Virginia van Eck.
2/5/15quote:Op woensdag 19 december 2018 21:57 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Je hebt je naam ook niet echt mee...
Doe meneer kaktus de groeten.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta op Google; Virginia van Eck.
je hebt er 10+ finaal uit elkaar getrokken zonder te zoenen en dat waren kennelijk geen hoeren. Jij zoent niet met ONS's dan of wat is deze?quote:
Dus met 2 relaties heb je nooit geslapen? Toch benieuwd: wat is jouw definitie van relatie dan?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:17 schreef Fok-it het volgende:
5 relaties
3 bedpartners, meer als je bedpartner wat ruimer neemt dan alleen all the way.
8 gezoend
Kennelijk een andere definitie dan die van jou waar je per se het bed met elkaar moet delenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dus met 2 relaties heb je nooit geslapen? Toch benieuwd: wat is jouw definitie van relatie dan?
Ik bedo3lde het niet aanvallend. Ik beschouw zelf een puberverkering niet als relatie, maar dat zegt niets over jouw ervaring daarmee.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennelijk een andere definitie dan die van jou waar je per se het bed met elkaar moet delen
Was meer dat de relatie iets te kortstondig was dat we toe zijn gekomen aan het bed met elkaar delen. Maar ik vond op dat moment de relatie alsnog wel intiem genoeg om het een relatie te noemen zeg maar.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik bedo3lde het niet aanvallend. Ik beschouw zelf een puberverkering niet als relatie, maar dat zegt niets over jouw ervaring daarmee.
Swingers.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
je hebt er 10+ finaal uit elkaar getrokken zonder te zoenen en dat waren kennelijk geen hoeren. Jij zoent niet met ONS's dan of wat is deze?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |