Lesson learned......quote:Op woensdag 5 december 2018 16:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat hou ik toch allemaal niet bij..
(en dat moet je niet antwoorden tegen iemand die het vraagt terwijl ze naast je in bed ligt, heb ik proefondervindelijk vernomen.. Daar kwamen een shitload aan vragen van)
quote:
Dat denk ik. Weet je dat ook meteen, wel zo prettig.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Wist nooit dat vrouwen daar zo de focus op kunnen leggen..
Of het was gewoon een dramaqueen dat kan natuurlijk ook..
Relatief veel gezoend maar geen seks zie ik.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:50 schreef Ciclon het volgende:
Ik doe iets flink verkeerd merk ik. Maar ik weet van mezelf dat ik een niet zo vlotte babbel heb, nuchter.
Gaat me meer om relatie.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Relatief veel gezoend maar geen seks zie ik.
Ja en wat dan nog? Als je date ga je normaal gesproken toch eerst met elkaar naar bed, en later kom je erachter dat je elkaar wel/niet leuk vindt voor de lange termijn.quote:
Met zo iemand moet je gewoon heel snel de film Clerks kijken, beantwoord eigenlijk al die vragen die je beter niet kunt stellen in een relatiequote:Op woensdag 5 december 2018 16:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat hou ik toch allemaal niet bij..
(en dat moet je niet antwoorden tegen iemand die het vraagt terwijl ze naast je in bed ligt, heb ik proefondervindelijk vernomen.. Daar kwamen een shitload aan vragen van)
60 a 70? wowquote:Op donderdag 6 december 2018 12:40 schreef Desmosedici het volgende:
Relaties: 2
Bedpartners: 60 a 70
Zoenen: geen idee meer. Zal wel 130+ zijn.
Ben 30. Het aantal is wel een beetje geëxplodeerd sinds tinder en mijn 2 relaties waren nogal kort. Laten we zeggen, gemiddeld 6 a 7 bedpartners per jaar. Zo extreem veel is het nietquote:Op donderdag 6 december 2018 14:29 schreef ShaoKing het volgende:
[..]
60 a 70? wow
Stiekem beetje jaloers xD Mag ik vragen hoe oud je bent?
aha doe je goed. Hier 35jr, maar wel lange relaties gehad.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:36 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Ben 30. Het aantal is wel een beetje geëxplodeerd sinds tinder en mijn 2 relaties waren nogal kort. Laten we zeggen, gemiddeld 6 a 7 bedpartners per jaar. Zo extreem veel is het niet
Kan ik niet gewoon nieuwsgierig zijn Mr. oranjevogel?quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:17 schreef oranjevogel1 het volgende:
Wat ga je met deze informatie doen, TS? Een gemiddelde uit de antwoorden hier destileren, om vervolgens naar dat gemiddelde toe te streven of zelfs voorbij te streven? Zou het niet veel fijner zijn om naar duurzaamheid te streven i.p.v. naar een kwantitatieve invulling van vluchtelijke vleeselijke behoeftes?
Het is Oranjevogel of oranjevogel1. En betreft het nieuwsgrierig zijn: de ervaring leert dat dergelijke topics geopend worden door onzekere mannetjes. Daarom ook mijn post.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:39 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon nieuwsgierig zijn Mr. oranjevogel?
. Laat laatste valt bij mij wel mee. In heb de behoefte niet om de 1 na de ander te neuken. Ik weet ook wel dat veel users overdrijven. Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Het is Oranjevogel of oranjevogel1. En betreft het nieuwsgrierig zijn: de ervaring leert dat dergelijke topics geopend worden door onzekere mannetjes. Daarom ook mijn post.
Maar wat verwacht je dan van dit topic als je toch al weet dat veel users overdrijven?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
. Laat laatste valt bij mij wel mee. In heb de behoefte niet om de 1 na de ander te neuken. Ik weet ook wel dat veel users overdrijven. Dat is algemeen bekend.
Je vergeet dat we hier op het internet zitten. Waarom zou je als vrouw het hier verhullen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi beeld
Vrouwen hier gemiddeld een paar bedpartners en de mannen tientallen![]()
Hoe ging dat ook alweer? mannen vermenigvuldigen het echte aantal en vrouwen delen het echte aantal toch?
Gewoon interesse... ?quote:Op vrijdag 7 december 2018 15:58 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dan van dit topic als je toch al weet dat veel users overdrijven?
Ik denk dat dit 1 van de weinige onderwerpen zijn waar de mensen zowel anoniem als herkenbaar overdrijvenquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:03 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je vergeet dat we hier op het internet zitten. Waarom zou je als vrouw het hier verhullen?
Overdrijven misschien, maar een hoog aantal verhullen? Je bent anoniem.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik denk dat dit 1 van de weinige onderwerpen zijn waar de mensen zowel anoniem als herkenbaar overdrijven
Voor jezelf, alsof je anders je eer krenkt ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Overdrijven misschien, maar een hoog aantal verhullen? Je bent anoniem.
Welkom in de club Mr.quote:Op vrijdag 7 december 2018 17:12 schreef MisterLastName het volgende:
Pff, bedpartners? Als in puur seks, 7 stuks, al het andere wat je ook in bed kan doen, dan 11
Relaties 0
Waarschijnlijk ja, ik zou me echt een ongelofelijke slet voelen als ik me moet vergelijken met de vrouwen hierquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi beeld
Vrouwen hier gemiddeld een paar bedpartners en de mannen tientallen![]()
Hoe ging dat ook alweer? mannen vermenigvuldigen het echte aantal en vrouwen delen het echte aantal toch?
Ik hoop voor je dat je 16 jaar jonger bent dan mij....quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef hoedendrager het volgende:
0 relaties
1 zoenpartner
1 bedpartner
sad
10+ keer naar de hoeren geweest?quote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef Joene het volgende:
relaties : 3
Bedpartners : geen idee , 20+ i guess
zoenen : 10 +-
0.quote:
Ik vond het al zo raar dat zwangerschappen vroeger maar 7 maanden leken te duren, immers kon het pas na de huwelijksnacht voor het eerstquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:21 schreef Poes. het volgende:
Vroeger allemaal 1/1/1 toen opa oma per ongeluk bezwangerde en haar moest trouwen op z'n 16e
Gek hèquote:Op donderdag 13 december 2018 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat zwangerschappen vroeger maar 7 maanden leken te duren, immers kon het pas na de huwelijksnacht voor het eerst![]()
Wat een domme lui liepen er vroeger rond he, op je 17e iemand bezwangeren, dan denk je ook alleen maar met je lul of kutje.quote:Op donderdag 13 december 2018 07:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gek hè![]()
Mijn opa en oma hadden ook een moetjeKrap aan 17 jaar allebei.
Spreek voor jezelf. Oh wacht, jij bent een jongetje, geen man...quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Alles wat de mannen antwoorden moet je delen door drie idd
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Die hoge aantallen komen zeer waarschijnlijk door de dating apps. Nu zou je nog enigszins jaloers kunnen worden als er - ik neem aan dat het een aantrekkelijke man betreft - uitdaging in zit om een vrouw te scoren, maar mits je er goed uit ziet is beetje kort en dom lullen al wel genoeg voor een neukbeurtje.quote:
Nee. Het is onderzocht. De mannen liegen niet, het zijn de vrouwen die hun aantallen naar beneden schroeven.quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Dat vraag jij vooraf?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:40 schreef MultiBanaan het volgende:
1/5/5
Ik zoen alleen met een vrouw als er ook geneukt gaat worden
Juh, ik was hier juist eerlijk zodat jullie FOK!kers mijn count konden opkrikken. Geen dm's gehadquote:Op woensdag 19 december 2018 06:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Het is onderzocht. De mannen liegen niet, het zijn de vrouwen die hun aantallen naar beneden schroeven.
In het tijdperk van Tinder is een set goede foto’s onontbeerlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Juh, ik was hier juist eerlijk zodat jullie FOK!kers mijn count konden opkrikken. Geen dm's gehad
Ik sta op Google; Virginia van Eck.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In het tijdperk van Tinder is een set goede foto’s onontbeerlijk.
Je hebt je naam ook niet echt mee...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta op Google; Virginia van Eck.
2/5/15quote:Op woensdag 19 december 2018 21:57 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Je hebt je naam ook niet echt mee...
Doe meneer kaktus de groeten.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sta op Google; Virginia van Eck.
je hebt er 10+ finaal uit elkaar getrokken zonder te zoenen en dat waren kennelijk geen hoeren. Jij zoent niet met ONS's dan of wat is deze?quote:
Dus met 2 relaties heb je nooit geslapen? Toch benieuwd: wat is jouw definitie van relatie dan?quote:Op woensdag 5 december 2018 18:17 schreef Fok-it het volgende:
5 relaties
3 bedpartners, meer als je bedpartner wat ruimer neemt dan alleen all the way.
8 gezoend
Kennelijk een andere definitie dan die van jou waar je per se het bed met elkaar moet delenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dus met 2 relaties heb je nooit geslapen? Toch benieuwd: wat is jouw definitie van relatie dan?
Ik bedo3lde het niet aanvallend. Ik beschouw zelf een puberverkering niet als relatie, maar dat zegt niets over jouw ervaring daarmee.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennelijk een andere definitie dan die van jou waar je per se het bed met elkaar moet delen
Was meer dat de relatie iets te kortstondig was dat we toe zijn gekomen aan het bed met elkaar delen. Maar ik vond op dat moment de relatie alsnog wel intiem genoeg om het een relatie te noemen zeg maar.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik bedo3lde het niet aanvallend. Ik beschouw zelf een puberverkering niet als relatie, maar dat zegt niets over jouw ervaring daarmee.
Swingers.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
je hebt er 10+ finaal uit elkaar getrokken zonder te zoenen en dat waren kennelijk geen hoeren. Jij zoent niet met ONS's dan of wat is deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |