Waarschijnlijk ja, ik zou me echt een ongelofelijke slet voelen als ik me moet vergelijken met de vrouwen hierquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi beeld
Vrouwen hier gemiddeld een paar bedpartners en de mannen tientallen![]()
Hoe ging dat ook alweer? mannen vermenigvuldigen het echte aantal en vrouwen delen het echte aantal toch?
Ik hoop voor je dat je 16 jaar jonger bent dan mij....quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef hoedendrager het volgende:
0 relaties
1 zoenpartner
1 bedpartner
sad
10+ keer naar de hoeren geweest?quote:Op zondag 9 december 2018 13:50 schreef Joene het volgende:
relaties : 3
Bedpartners : geen idee , 20+ i guess
zoenen : 10 +-
0.quote:
Ik vond het al zo raar dat zwangerschappen vroeger maar 7 maanden leken te duren, immers kon het pas na de huwelijksnacht voor het eerstquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:21 schreef Poes. het volgende:
Vroeger allemaal 1/1/1 toen opa oma per ongeluk bezwangerde en haar moest trouwen op z'n 16e
Gek hèquote:Op donderdag 13 december 2018 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat zwangerschappen vroeger maar 7 maanden leken te duren, immers kon het pas na de huwelijksnacht voor het eerst![]()
Wat een domme lui liepen er vroeger rond he, op je 17e iemand bezwangeren, dan denk je ook alleen maar met je lul of kutje.quote:Op donderdag 13 december 2018 07:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gek hè![]()
Mijn opa en oma hadden ook een moetjeKrap aan 17 jaar allebei.
Spreek voor jezelf. Oh wacht, jij bent een jongetje, geen man...quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Alles wat de mannen antwoorden moet je delen door drie idd
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:57 schreef Staaf het volgende:
Alles wat de mannen antwoorden moet je delen door drie idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |