quote:'FRANK MASMEIJER IN DE CEL VOOR DOPEHANDEL'
Opvallende update over de strapatsen van vergeten tv-icoon Frank Masmeijer. We wisten al dat eind vorig jaar een horecazaak van Frank gierend failliet ging in België en onlangs dook hij om te zeggen dat het hem financieel nog altijd voor de wind ging, maar dat hij ook bezig was met een terugkeer op televisie. Die ambitie lijkt nu uit te komen maar dan op een andere manier.
Frank zit namelijk al vijf weken in een Antwerpse cel omdat hij verdacht wordt van 'grootscheepse drugshandel', meldt de Telegraaf. Is Frank Masmeijer de Nederlandse Pablo Escobar? Wie zal het zeggen. Frank zit volgens een woordvoerder van de Antwerpse gevangenis al die tijd in eenzame beperking en mag geen bezoek ontvangen.
Zijn vrouw Sandra, die eerst nog roept dat haar man in het buitenland voor zaken is en niet gestoord wil worden, breekt uiteindelijk. 'Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto. Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.' Het lijkt wel een filmscript hè? Alleen is die film al gemaakt.
http://glamora.ma/2014/10/frank_masmeijer_is_een_drugsha.html
frank masmeijer wiki
Maar ik vroeg me ook de connectie van genoemde dames en heren af. Anders dan dat ze ons zonder uitzondering hebben vermaakt met meer of minder legendarische tv-programma's en een enkeling niet vreemd is van een lijntje wit of snuifje bruin.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begeven zich ook in het drugstransportmilieu?
Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:01 schreef Copycat het volgende:
Ik had ‘Van Frank en vrij naar bont en blauw’. En de lapo, geloof ik.
Neuh, als je me nu een betaalde klus had afgepikt ...quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.
Je kan wel de TT aanpassen...quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.
Het zijn naar mijn weten ook geen gevallen quizmasters die vervolgens ook nog eens faalden in de horeca. Maar ik kan ernaast zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:02 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ik vroeg me ook de connectie van genoemde dames en heren af. Anders dan dat ze ons zonder uitzondering hebben vermaakt met meer of minder legendarische tv-programma's en een enkeling niet vreemd is van een lijntje wit of snuifje bruin.
Omdat vol en dit het volgende deel is?quote:Op zondag 2 december 2018 01:44 schreef vronie het volgende:
Waarom wordt dit deel niet heropend.
SHO / Frank Masmeijer: op de vlucht en naar 7 jaar cel?
Die is nu echt heel slecht.quote:
errugquote:
Nee hoor, gewoon lelijk. Maar jouw feestje.quote:
quote:
quote:
https://www.een.be/een/nieuw-over-waterquote:Dit najaar trakteren we je op de langverwachte psychologische dramareeks Over water, geschreven door Tom Lenaerts en Paul Baeten Gronda.
De voormalige tv-ster John Beckers krijgt van zijn vrouw Marjan en hun twee kinderen een allerlaatste kans om zijn leven weer op de rails te krijgen. Na een verblijf in de ontwenningskliniek gaat hij daarom met vernieuwde moed aan de slag in de haven, bij het familiale expeditiebedrijf van zijn schoonvader.
John komt al snel in het circuit terecht van de gevaarlijkste en lucratiefste handel aan de dokken: cocaïne. Maar zal hij zijn oude demonen in bedwang kunnen houden en proberen te weerstaan aan nieuwe verleidingen in deze bikkelharde wereld? Over water toont hoe een (ex-)verslaafde met goede intenties toch verkeerde keuzes maakt. Dankzij het universele verhaal, de doorleefde personages en topacteurs als Tom Dewispelaere, Tom Van Dyck, Natali Broods, Ruth Becquart, Kevin Janssens en Jeroen Perceval, kan Over water nog voor de Vlaamse première al op internationale belangstelling rekenen.
Over water: later dit najaar op Eén.
Henny Huismanquote:Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Nieuwe Belgische tv-serie doet me aan iemand denken...
quote:Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Nieuwe Belgische tv-serie doet me aan iemand denken...
[..]
https://www.een.be/een/nieuw-over-water
Vanaf komende zondagavond op Een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt dan wel zeer naïef zijn, maar dat maakt je nog niet onschuldig."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Tsja. Je kan er ook het beste uit proberen te halen zoals Hans Kazan toen uiteindelijk deed of zo enorm afglijden zoals Rudi Lubbers. Helaas haalt bekendheid niet altijd leuke dingen naar voren.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'instant-beroemdheid' met een mens kan doen. Beroemd, rijk, blik vertroebeld, hand overspeeld, afgegleden en door de mand gevallen. Triest inderdaad.
Titel is gewijzigdquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou die biografie van hem nog een beetje hebben verkocht? Frank en vrij. Of ligt hij al bij de Slegte.
Een beetje late reactie maar ik wil hier wat uitleggen over het Belgische rechtsysteem. Als je onschuldig pleit en je blijkt toch schuldig te zijn is meestal je straf hoger als dat je een "beetje bekend" en schuldig blijkt te zijn. Dus de kans op een lagere straf is dus groter bij een gedeeltelijke bekentenis dan bij onschuldig pleiten en toch schuldig bevonden worden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Extra zitting voor Masmeijer na plotselinge bekentenis over cocaïnesmokkel
De gevallen tv-presentator Frank Masmeijer (57) moet volgende week donderdag verplicht in Antwerpen verschijnen op een extra zitting in het strafproces tegen hem. Aanleiding is plotselinge bekentenis die hij vorige week aflegde tijdens het pleidooi in de zaak.
Masmeijer wordt verdacht van betrokkenheid bij de smokkel van 467 kilo cocaïne in de haven van Antwerpen, half oktober 2014. Het Hof van Beroep in Antwerpen heeft een gevangenisstraf van acht jaar en een geldboete van 40.000 euro geëist. Een week geleden bekende Masmeijer voor het eerst in vier jaar dat hij willens en wetens had meegewerkt aan de smokkel. Tot daarvoor heeft hij de betrokkenheid altijd ontkend.
https://www.ad.nl/binnenl(...)inesmokkel~a74933c2/
Zo komt Frank ook nog een keertje buiten
Ha goede TT voor de volgendequote:Op donderdag 27 juni 2019 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Van 9 jaar NCRV naar 9 jaar in de puree...
Nee joh, die neemt genoegen met een aangewezen huurflat, en de uitkering....quote:
Hmmz... zo werd zijn vervroegde vrijlating destijds niet uitgelegd:quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:09 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.weekend-onlin(...)st-in-belgische-cel/
FRANK MASMEIJER ZIT WEER VAST IN BELGISCHE CEL
16/09/2021
Oud-presentator Frank Masmeijer zit sinds afgelopen maandag weer vast in de Belgische gevangenis. Een woordvoerder van het parket Oost-Vlaanderen heeft een bericht hierover van Shownieuws bevestigd.
De 60-jarige oud-showmaster, onder meer bekend van het NCRV-spel Dinges, werd in 2019 veroordeeld tot een celstraf van negen jaar voor cocaïnesmokkel. Masmeijer mocht eerder dit jaar de gevangenis verlaten. Hij kreeg een 'strafonderbreking' vanwege de coronacrisis. Maar sinds maandag zit hij weer vast in Beveren.
Ben benieuwd hoe dit nu werkelijk in elkaar steekt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank Masmeijer mogelijk volgende maand vrij
Frank Masmeijer kan mogelijk al over een maand weer op vrije voeten zijn. De gevallen quizmaster die vastzit in de gevangenis van Beveren vanwege betrokkenheid bij grootschalige cocaïnesmokkel heeft een verzoek ingediend om vervroegd vrij te komen. Dat laat een woordvoerder van het Parket Oost-Vlaanderen weten na vragen van Shownieuws.
De voormalig tv-presentator werd in juni 2019 in hoger beroep veroordeeld tot een gevangenisstraf van negen jaar. Hij zou in 2014 betrokken zijn geweest bij het smokkelen van 467 kilo cocaïne in de Antwerpse haven. Omdat hij met zijn voorarrest bijna een derde van zijn straf heeft uitgezeten, komt hij in aanmerking voor vervroegde vrijlating. “Betrokkene diende een verzoek in tot voorlopige invrijheidstelling. Die procedure loopt momenteel”, zegt de woordvoerder.
De rechter zal uiteindelijk beslissen of Masmeijer in aanmerking komt voor vervroegde vrijlating. “Op 9 februari 2021 komt deze zaak voor bij de Strafuitvoeringsrechtbank Gent. Of betrokkene de gevangenis zal kunnen verlaten in het kader van een voorlopige invrijheidstelling zal dus afhangen van de beslissing van de Strafuitvoeringsrechtbank.”
Daarbij zal de rechter onder meer kijken of er een risico is dat de 59-jarige Masmeijer wel of geen nieuwe strafbare feiten pleegt en hoe de vooruitzichten zijn wat betreft reclassering. In augustus vorig jaar liet Masmeijer aan de Telegraaf weten dat hij al zijn eerste stappen buiten de gevangenis van Beveren had gezet vanwege proefverlof.
https://www.shownieuws.nl(...)-volgende-maand-vrij
Gezellig binnenkort weer coken met Frank
https://www.rtlboulevard.(...)rlopig-belgische-celquote:Op zondag 19 september 2021 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... zo werd zijn vervroegde vrijlating destijds niet uitgelegd:
[..]
Ben benieuwd hoe dit nu werkelijk in elkaar steekt.
Goed artikel ter opfrissing inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 11:07 schreef Ericr het volgende:
https://panorama.nl/artik(...)r-over-het-coke-punt
Al 2 jaar oud artikel maar opnieuw uitgebracht. Ook de foto van zijn mishandelde hoofd.
quote:Toen de Belgische rechtbank Frank Masmeijer veroordeelde tot acht jaar bevond hij zich in Nederland. Zo lang hij in Nederland was, had hij niks te vrezen. Voor het uitzitten van de straf in België kon hij niet worden overgeleverd.
Als Masmeijer niet in beroep was gegaan, had hij op vrije voeten kunnen blijven, maar voor de behandeling van de zaak in hoger beroep was hij wel verplicht te verschijnen. Vanaf dat moment houdt België hem vast en komt hij niet meer vrij voordat hij zijn straf van 9 jaar uitzit. Veel Belgen denken dat Masmeijer en zijn advocaten hier niet aan hadden gedacht en dat hij door zijn eigen domheid achter de tralies verdween
Lekker slim dan van hemquote:Als Masmeijer niet in beroep was gegaan, had hij op vrije voeten kunnen blijven
Dan gaat de bananenprijs stijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:04 schreef potjecreme het volgende:
Straks in Shownieuws: Frank Masmeijer lijkt weer op vrije voeten.
Daar moet je een bekende Nederlander voor zijn om gratie te krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oud-presentator Frank Masmeijer op vrije voeten na gratie van de koning![]()
![]()
Oud-presentator Frank Masmeijer (60) is tot zijn eigen verbazing eerder vrijgekomen uit de gevangenis door een besluit van koning Willem-Alexander. Zelf dacht Masmeijer dat hij nog minstens anderhalf jaar vast zou zitten, nadat hij in België was veroordeeld voor zijn aandeel in een grootscheepse cocaïnesmokkelzaak.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-koning~a72394a5/
Kamervragen in 3,2,1
Meestal bij terminaal zieken volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:32 schreef Mrmime het volgende:
Precies, hier gaan we nog wel wat van horen. Masmeijer geilt op aandacht.
Ik vind het overigens wel een bizar besluit. Wordt er vaak gratie verleend eigenlijk?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Atje kuiken![]()
Dat wordt gezellig daar in de 2e kamer![]()
Dat is een fake account hè. Dat je had je wel door toch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Atje kuiken![]()
Dat wordt gezellig daar in de 2e kamer![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Willempie ook in de shit![]()
Nu nieuwe show in de maakquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond Dinges ook een leuk programma, ik snap Willem wel
quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nu nieuwe show in de maak
Coken in de bajes met Frank
lolquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is een fake account hè. Dat je had je wel door toch?
Coken met sterrenquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nieuwe show in de maak
Coken in de bajes met Frank
Ik denk dat hij er helemaal niet persoonlijk over beslist heeft, dit is een beslissing op een ministerie geweest waar hij gewoon voor moest tekenen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Storm in een glas water. Of in een tros bananen.
Laat Willem Alexander ook eens belangrijk zijn. Als hij dit soort besluiten vooraf moet toetsen via een bindend of raadgevend referendum kun je net zo goed met een dobbelsteen gooien.
Misschien heeft-ie dat ook wel gedaan, trouwens.
Het is op zich fijn dat iedereen gratie kan vragen, maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen een partijtje drugs ophalen of (opdracht geven tot) meervoudige moord.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:11 schreef praadje het volgende:
Willem Holleeder wrijft zich al in zijn handjes en volgt dit met grote belangstelling
Precies. Goedgelovige reeds ervaren showmaster met geldgebrek: het perfecte slachtoffer!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:11 schreef praadje het volgende:
Willem Holleeder wrijft zich al in zijn handjes en volgt dit met grote belangstelling
Joh, weet ik toch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is op zich fijn dat iedereen gratie kan vragen, maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen een partijtje drugs ophalen of (opdracht geven tot) meervoudige moord.
Wob nu woo verzoek indienen en 100 euro per dag dwangsom incasserenquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat zou ik graag willen dat die motivering uitlekt.
Kan er met mijn verstand niet bij.
Als je moest kiezen, Frankie of Harry naast je op de bank. Wie zou het worden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef Leandra het volgende:
Is het nou nooit genoeg met overal die filmpjes van die schijtvervelende Harry Vermeegen?
Nouja in dit geval kan ik mij het goed voorstellen dat iemand met vragen dan wel opmerkingen zit... Ken die kerel verder niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:55 schreef Leandra het volgende:
Is het nou nooit genoeg met overal die filmpjes van die schijtvervelende Harry Vermeegen?
Zoals ik het begreep zie het OM NEE en de minister JA. En Willem tekent vervolgens alles wat je hem voorlegt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef quirina het volgende:
Dus het OM zei nee tegen de gratie en de koning zei ja.
Lekker dan.
Als-ie belooft dat-ie snel doodgaat mag-ie van mij wel vrij. Maar dan geen geintjes verder, gewoon doodgaan binnen een paar weken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:49 schreef quirina het volgende:
Holleeder heeft ook gezondheidsproblemen dan mag hij ook wel gratie.
Iedereen gratie verlenen en daarna divers en inclusief herstructureren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na Masmeijer willen meer gevangenen gratie: ’Ze zijn bloedje serieus’
Meerdere advocaten hebben woensdag telefoontjes vanuit de gevangenissen gekregen van cliënten die in navolging van Frank Masmeijer gratie willen.
Advocaat Jan-Hein Kuijpers zegt dat „een hoop jongens” hem hebben gebeld. „Maar er was er niet eentje bij die serieus vroeg of ik een gratieverzoek namens hem wilde indienen. Ze zien de banaliteit er wel van in. De meesten denken dat Masmeijer heeft gepraat over informatie die hij van andere gedetineerden heeft gekregen.”
Strafadvocaat Ruud van Boom werd benaderd door twee gedetineerden, „maar ik heb niet alle telefoontjes kunnen opnemen. Ik kreeg inderdaad ook de vraag of ik niet ook een ingang had bij een rechter, of bij Huis ten Bosch. Ik heb ze niet direct blij kunnen maken met de mededeling dat ik de sleutel had.”
Advocaat Mark-Jan Bouwman kreeg vijf telefoontjes van cliënten uit de bajes. „En die waren bloedje serieus. En verontwaardigd. Waarom ik ze nooit had verteld dat dat mogelijk was?” En nu zit hij de formulieren in te vullen? Bouwman: „Zeker niet. Ik heb ze uitgelegd dat zij geen buitenlands strafvonnis hebben en dat je hier ernstig ziek of bijna dood moet zijn wil je kans maken op gratie. Ze mogen het van mij proberen, het formulier staat online, maar ík doe het niet.”
https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-bloedje-serieus
![]()
when the shit hits the fan
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Weerwind ook in de problemen nu![]()
![]()
Hij lijkt wel een beetje op een oude Buzz Lightyearquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende foto.Ga ik als nieuwe avatar instellen.
![]()
![]()
Met deze glimmerdquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt heel mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[edit]
WTF. *proest*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is koffiematties met Franc Weerwind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
[..]
Lol, de politiek heeft zelf de voedingsbodem voor Nederland narcostaat gecreëerd door het aandeel werkende armen zo groot te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu bij eenvandaag dat er zo veel last is van de drugscriminaliteit, en dan laten ze zo'n paljas eerder vrij.
Dit land.
Altijd nog een eigen beslissing om crimineel te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol, de politiek heeft zelf de voedingsbodem voor Nederland narcostaat gecreëerd door het aandeel werkende armen zo groot te maken.
John de Mol ff bellenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:30 schreef Andromache het volgende:
Wat zou Frank nu eigenlijk gaan doen? In de bezorging bij de Appie? Post bezorgen? Borden afwassen, of zou iemand hem op het terras durven toelaten als ober? Hij kan zo aan de slag. Goed voor hem denk ik.
Omroepen zitten wens Frank Masmeijer in de wegquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Altijd nog een eigen beslissing om crimineel te doen.
Wat zou Frank nu eigenlijk gaan doen? In de bezorging bij de Appie? Post bezorgen? Borden afwassen, of zou iemand hem op het terras durven toelaten als ober? Hij kan zo aan de slag. Goed voor hem denk ik.
En anders misschien een klusje in de onderwereldquote:Nu Frank Masmeijer weer een vrij man is, zou hij niets liever willen dan ook zijn presentatiewerk weer oppakken. Toch lijkt hij zijn toekomstplannen iets bij te moeten schaven. Omroepen staan, op zijn zachtst gezegd, niet te springen om zijn terugkeer.
Het nieuws dat Frank Masmeijer gratie heeft gekregen, sloeg vorige week in als een bom. Hoewel er veel kritiek op het besluit was, ziet de voormalig quizmaster zijn toekomst rooskleurig in. „Ik wil genieten van mijn nieuwe leven. Een baan, geld verdienen en genieten van mijn kleindochter die ik nu voor het eerst heb kunnen vasthouden”, vertelde hij aan Privé.
In eerdere interviews maakte hij bovendien duidelijk dat hij graag zijn tv-carrière weer zou willen oppakken. Maar díe wens lijkt voorlopig niet uit te komen, zo blijkt uit rondvraag door Nu.nl. Omroep MAX vertelt aan die site dat een samenwerking ’niet aan de orde’ is en KRO-NCRV wenst de oud-presentator ’succes met zijn ambitie’ terug te keren.
Ook bij de commerciëlen is er weinig interesse om Masmeijer binnen te halen. „We zien daar nu geen reden toe”, vertelt RTL na navraag van Nu.nl. Talpa lijkt eveneens niet happig. „Vooralsnog niet”, laat een woordvoerder weten. Maar, met dit antwoord lijkt de deur in ieder geval niet volledig gesloten voor Masmeijer.
Het lijkt het hem echter weinig te deren. In de nieuwste Privé, vanaf vandaag in de winkel, wordt duidelijk dat Frank Masmeijer met volle teugen van zijn plotseling verkregen vrijheid geniet. En: „Ik heb een aantal heel mooie perspectieven. Als alles concreet is, wil ik ermee naar buiten komen.”
Of samen iets met Peter Jan Rens gaan doenquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Omroepen zitten wens Frank Masmeijer in de weg
[..]
En anders misschien een klusje in de onderwereld![]()
Snuf en snuitjequote:Op woensdag 27 juli 2022 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of samen iets met Peter Jan Rens gaan doen
Dan Wendy van Dijk als assistente.quote:
Breng hem nu niet op ideeënquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Of samen iets met Peter Jan Rens gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt!quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Weten we in ieder geval zeker dat hij op tv nooit meer komt
Heb je deze woorden bewust in deze volgorde geschreven?quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval zeker dat hij op tv nooit meer komt
PJR heeft vast ideeënquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Volgens mij zit ook geen kijker te wachten op deze uitgerangeerde boef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |