Zoals ik het begreep zie het OM NEE en de minister JA. En Willem tekent vervolgens alles wat je hem voorlegt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef quirina het volgende:
Dus het OM zei nee tegen de gratie en de koning zei ja.
Lekker dan.
Als-ie belooft dat-ie snel doodgaat mag-ie van mij wel vrij. Maar dan geen geintjes verder, gewoon doodgaan binnen een paar weken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:49 schreef quirina het volgende:
Holleeder heeft ook gezondheidsproblemen dan mag hij ook wel gratie.
Iedereen gratie verlenen en daarna divers en inclusief herstructureren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Na Masmeijer willen meer gevangenen gratie: ’Ze zijn bloedje serieus’
Meerdere advocaten hebben woensdag telefoontjes vanuit de gevangenissen gekregen van cliënten die in navolging van Frank Masmeijer gratie willen.
Advocaat Jan-Hein Kuijpers zegt dat „een hoop jongens” hem hebben gebeld. „Maar er was er niet eentje bij die serieus vroeg of ik een gratieverzoek namens hem wilde indienen. Ze zien de banaliteit er wel van in. De meesten denken dat Masmeijer heeft gepraat over informatie die hij van andere gedetineerden heeft gekregen.”
Strafadvocaat Ruud van Boom werd benaderd door twee gedetineerden, „maar ik heb niet alle telefoontjes kunnen opnemen. Ik kreeg inderdaad ook de vraag of ik niet ook een ingang had bij een rechter, of bij Huis ten Bosch. Ik heb ze niet direct blij kunnen maken met de mededeling dat ik de sleutel had.”
Advocaat Mark-Jan Bouwman kreeg vijf telefoontjes van cliënten uit de bajes. „En die waren bloedje serieus. En verontwaardigd. Waarom ik ze nooit had verteld dat dat mogelijk was?” En nu zit hij de formulieren in te vullen? Bouwman: „Zeker niet. Ik heb ze uitgelegd dat zij geen buitenlands strafvonnis hebben en dat je hier ernstig ziek of bijna dood moet zijn wil je kans maken op gratie. Ze mogen het van mij proberen, het formulier staat online, maar ík doe het niet.”
https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-bloedje-serieus
![]()
when the shit hits the fan
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Weerwind ook in de problemen nu![]()
![]()
Hij lijkt wel een beetje op een oude Buzz Lightyearquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schitterende foto.Ga ik als nieuwe avatar instellen.
![]()
![]()
Met deze glimmerdquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt heel mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[edit]
WTF. *proest*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is koffiematties met Franc Weerwind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
[..]
Lol, de politiek heeft zelf de voedingsbodem voor Nederland narcostaat gecreëerd door het aandeel werkende armen zo groot te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu bij eenvandaag dat er zo veel last is van de drugscriminaliteit, en dan laten ze zo'n paljas eerder vrij.
Dit land.
Altijd nog een eigen beslissing om crimineel te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 01:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol, de politiek heeft zelf de voedingsbodem voor Nederland narcostaat gecreëerd door het aandeel werkende armen zo groot te maken.
John de Mol ff bellenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:30 schreef Andromache het volgende:
Wat zou Frank nu eigenlijk gaan doen? In de bezorging bij de Appie? Post bezorgen? Borden afwassen, of zou iemand hem op het terras durven toelaten als ober? Hij kan zo aan de slag. Goed voor hem denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |