quote:'FRANK MASMEIJER IN DE CEL VOOR DOPEHANDEL'
Opvallende update over de strapatsen van vergeten tv-icoon Frank Masmeijer. We wisten al dat eind vorig jaar een horecazaak van Frank gierend failliet ging in België en onlangs dook hij om te zeggen dat het hem financieel nog altijd voor de wind ging, maar dat hij ook bezig was met een terugkeer op televisie. Die ambitie lijkt nu uit te komen maar dan op een andere manier.
Frank zit namelijk al vijf weken in een Antwerpse cel omdat hij verdacht wordt van 'grootscheepse drugshandel', meldt de Telegraaf. Is Frank Masmeijer de Nederlandse Pablo Escobar? Wie zal het zeggen. Frank zit volgens een woordvoerder van de Antwerpse gevangenis al die tijd in eenzame beperking en mag geen bezoek ontvangen.
Zijn vrouw Sandra, die eerst nog roept dat haar man in het buitenland voor zaken is en niet gestoord wil worden, breekt uiteindelijk. 'Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto. Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.' Het lijkt wel een filmscript hè? Alleen is die film al gemaakt.
http://glamora.ma/2014/10/frank_masmeijer_is_een_drugsha.html
frank masmeijer wiki
is dat Frankquote:Op donderdag 14 september 2017 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Op naar de 0 zetels!!!
[ afbeelding ]
zo moeilijk is het idd niet.quote:Op donderdag 14 september 2017 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een nare leugenachtige man is Masmeijer. En het hele gezin met 'moeke' erbij liegt ook al alles bij elkaar. Als ze iets niet willen [zien] is het er gewoonweg niet.
Naar materialistisch volk. En dan vrouw Masmeijer met haar opgespoten lippenZe wist van niets. Al de extreme luxe waar ze allemaal zo van genoten hebben kwam gewoon vanuit het [failliete?] restaurant. Right.
Het viel me op dat Frankieboy bijna nooit in de ogen van de journalist keek. Typisch gedrag van de leugenaar. Sowieso, al het gedraai en gemanipuleer en een ander heeft het altijd gedaan.Hij wou zelfs een vrouw van het productieteam, die hem notabene wou helpen met zijn strompelbeen, de schuld in de schoenen schuiven omat zijn [hand]tasje was gestolen uit zijn auto. En dat terwijl de vrouw nadrukkelijk heeft gevraagd of hij al zijn spullen eruit had gehaald.
Man man man.![]()
Ik dacht trouwens dat we het fragment kregen te zien van Frank bij de haven, op zoek naar de bananendoos?
Al met al prachtige tv sinds lange tijd..
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Tasje met 25k cash![]()
Toevallig net een horloge verkocht hmmm
quote:Op vrijdag 15 september 2017 08:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.
...godverdomme zei in de docu.quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
de keurige golden NCRV-boy die...
Mooi! Dan kan hij vast zijn geluk niet op als hij terug mag.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Het gekke is dat ik wel blij ben dat ik het heb meegemaakt." [..]
Haha! Ik moest ook gelijk aan Frankieboy denken. Zo ook gisteren toen er een Belg uit Brasschaat doodgeschoten is in Spijkenisse. Die persoon zou een achtergrond hebben in de haven..quote:
Ik geloof die verhalen wel en ik denk dat Frank ook niet vies was van dat witte spul. En als je cokeverslaafd bent dan ben je nog in staat je eigen moeder te vermoorden. Ik heb het helaas van dichtbij meegemaakt. Coke maakt je arrogant en geeft je een gevoel dat de hele wereld om jou draait. En liegen kunnen ze zonder blikken of blozen. Dus vandaar dat ik denk dat hij ook wel wat lijntjes wegsnoof.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe details zaak Frank Masmeijer verbazen zelfs advocaat
Twee dagen voor de uitspraak in de grootscheepse drugszaak tegen Frank Masmeijer komen er nieuwe details naar buiten, die zelfs zijn eigen advocaat verbazen. Frank zou zijn neef Yoshi hebben gedwongen om een valse bestelbon af te leveren. En de voormalig showmaster zou – via een handlanger – Yoshi’s zwangere vriendin hebben bedreigd met de dood…
http://www.show.nl/rubrie(...)azen-zelfs-advocaat/
Zometeen in shownieuws![]()
Allemaal opgeblazen onzinquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:40 schreef NothingHappened het volgende:
Hebben we al een reactie van Franky boy?![]()
![]()
Hij is zo ‘naïef’ geweest he
Kan ook nog niks vinden nee. Enkel verslaggeving van de uitspraak nog. Het is ook nog vers natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand me helpen aan de officiele uitspraak, of duurt dat langer in België ?
Gelukkig zag hij zijn leven in de gevangenis als ‘een commune’quote:
En zijn voorarrest eraf natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 8 jaar celstraf in Belgie netto is. Wei ig volgens mij.
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zijn voorarrest eraf natuurlijk.
Maar tóch, het geit dat het eventjes niet liep zoals hij hoopte met zijn gladde praatjes, stemt vrolijk.
Acht jaar is een lange tijd om na te denken over je gemaakte keuzes in het leven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank Masmeijer (ex-NCRV) ‘smokkelde niet, maar wist alles’
Ex-showmaster Frank Masmeijer is vrijdag veroordeeld voor betrokkenheid bij drugssmokkel. Hij is “heel dom” geweest, zei hij vorige maand. Maar schuldig was hij niet, vond hij.
Frank Masmeijer wist zelf eigenlijk al hoe deze dag ging eindigen. „Ik verwacht niet meer dat ik vrijspraak krijg”, zei hij een maand geleden tegen Humberto Tan in RTL Late Night. Even na negen uur op vrijdag hoorde hij van de rechter in Antwerpen dat zijn verwachting klopte: acht jaar celstraf.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-13472771-a1577084
![]()
![]()
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hij heeft zichzelf de das omgedaan. Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van
Ome Frank hequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!
ach wat scheelt hetquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
Ik denk dat hun levensstijl, die steeds meer geld kostte, de aanleiding voor Frank was om te gaan smokkelen. En je moet wel heel naief zijn om daar niet vanaf te hebben geweten, zeker als al die louche figuren gewoon langskomen in je restaurant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Frank doet mij erg denken aan een vroegere kennis van ons. Dat was ook zo'n gladjakker die van gekkigheid niet meer wist welke leugens hij moest vertellen. Hij is er wel jaren mee weggekomen. Hij zat overigens niet in de drugs maar lichtte goede doelen op voor tonnen. Hij scheidde ook van zijn vrouw om hun bezit veilig te stellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Dat wisten die dochters amper verborgen te houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van
Wat mooi dat dit soort types altijd verBIJSterd! zijn. Te GEK voor woorden! Hij? Neen toch! Het LEF!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rechter: Masmeijer lichtte een vriend op
Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.
De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.
https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/
Met Frank als vriend heb je geen vijanden meer nodig
Genieten he ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:11 schreef Buitendam het volgende:
Nu al de mooiste backfire van het jaar. 8 jaar
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:32 schreef ato het volgende:
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
Hij had inderdaad gisteren direct naar de gevangenis gemoeten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:32 schreef ato het volgende:
[..]
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
Godver 😂😂😂 Zelfs playbacken kan hij niet :’)quote:
Heel hoog smulniveau iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat is dit heerlijk allemaal! Masmeijer op de vlucht! Het wordt een steeds beter verhaal.
Dat is ook zo wonderlijk ja. Ondanks dat hij een andere vriendin had. Misschien is zij stiekem wel het meesterbrein achter alles en is alles onderdeel van een Groter Plan om hun hachje te redden.quote:
Ja, bizar is dat.... en ondertussen heeft hij weer gewoon een verse vriendin om de scheiding echt te laten lijken, en die verse vriendin laat zich ook nog even als spreekbuis gebruiken.quote:
Nu dus zelf ook maar gaan oplichten en een bijpassende verkering gevonden.quote:In juli vorig jaar werden de bedrijfjes opgeheven. ,,Dat was totaal buiten mijn schuld. Ik ben het slachtoffer geworden van een oplichter”, aldus Jaimy die inmiddels bezig is om een nieuw bedrijf te starten in de beautybusiness. ,,Onder andere over EMS trainingen, Botox, fillers, de nodige beautyproducten”, voegt ze toe.
Sandra houdt heel mooi de schijn op idd. Ze LIJKT te dom om te poepen, maarrrrquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat.... en ondertussen heeft hij weer gewoon een verse vriendin om de scheiding echt te laten lijken, en die verse vriendin laat zich ook nog even als spreekbuis gebruiken.
Nee, die kinderen die op hun verjaardagen een Luis Vuitton tas of een Cartier-horloge kregen. En op hun 18e verjaardag een rijbewijs + meteen maar een auto. Díe kinderen hadden geen idee wat er aan de hand was. Zeker. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:19 schreef NothingHappened het volgende:
En dan de ultieme zieligheidskaart, de kinders! De hartversverscheurendheid!
Mamma wat is er nu eigenlijk aan de hand?
Over wat haar kinderen wisten:
Voor de kinderen was het natuurlijk helemaal een traumatische ervaring. Ik weet nog dat Charlotte op een gegeven moment vroeg:
‘Mama, wat is er nou aan de hand? Heeft papa soms een heleboel boetes niet betaald of zo?’ Hartverscheurend; zij had natuurlijk al helemaal geen benul van wat er aan de hand was...
Charlotte wordt al geneukt door Ali Bquote:
Het is toch om je kapot te schamenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frankie gaat in hoger beroepaldus Geert Jan Knoops
En Evert Santegoeds heeft hem ff geappt
Zijn reactie op het vonnis was: zozo
En als shownieuws meer wilde weten moeten ze maar eerst een som geld overmaken![]()
![]()
![]()
Want meneer heeft hoge kosten
Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spilfiguur in de zaak was Peter S.G., de uitbater van een bekend Kaapverdisch restaurant. De bende rond S.G. maakte onder meer gebruik van binnenschippers om grote partijen cocaïne in te voeren via de haven van Antwerpen.
Pallet bananen
S.G., een Portugese Antwerpenaar die in 2012 al veroordeeld werd tot 24 maanden cel voor een cocaïne-uithaling in de haven, kreeg nu tien jaar cel . Hij bemiddelde bij uithalingen of voerde ze zelf uit en werd veelvuldig gecontacteerd door drugsbendes.
Frank Masmeijer, die in de jaren 80 en 90 onder meer de Holidayshow en Dinges presenteerde op de Nederlandse televisie, werd door één van die bendes ingeschakeld om in oktober 2014 467 kilo cocaïne, verstopt in een pallet bananen, te gaan ophalen in de haven. Masmeijer vroeg zijn neef mee, die in de haven werkte. Ze reden met een gehuurde bestelwagen van een fruitbedrijf uit Wijnegem naar de kaai, maar kregen het pallet niet mee.![]()
De bende kon het geknoei van Masmeijer niet waarderen en een dag later werd hij in de Carrettestraat in Merksem het ziekenhuis in gemept.Masmeijer probeerde de ware reden van het pak slaag te verbergen door aangifte te doen van een poging tot carjacking, maar de federale politie hield de bende toen al in de gaten en wist hoe de vork aan de steel zat.
![]()
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)egens-invoer-cocaine
Goed bezig geweest Frankie
Als verdachte?quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:
Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?
Nee, omdat hij geen slachtoffer maar dader is. Dat hij toevallig, nadat hij al lang daarvoor bewust met illegale zaken bezig ging, een keer in elkaar geslagen is en toen geen openheid van zaken gaf tegenover de politie, maakt hem niet opeens minder schuldig. Zo werkt het drugswereldje, waar hij zelf voor gekozen heeft, nou eenmaal.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:
[..]
En BNers hebben toch al een streepje voor.quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:21 schreef praadje het volgende:
In het gevang zitten volgens mij ook nog wel wat mannetjes die een appeltje te schillen hebben met hem. Ik kan me in ieder geval herinneren dat hij tijdens zijn laatste detentie extra beveiligd werd.
Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:
[..]
Maar hij is maar één keer in de Antwerpse haven gesignaleerd.quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.
OK ik dacht al zo iets, kortom een grote boef die zijn gevangenis straf verdiend heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.
Onder meineed liegen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:
[..]
Hij werd nu dus veroordeeld tot acht jaar cel en een boete van 48.000 euro. Het openbaar ministerie had een jaar minder gevorderd. De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft meteen de onmiddellijke aanhouding bevolen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Onder meineed liegen.Je hebt een geheel nieuwe uitdrukking verzonnen ato. Wel een mooie!
Maandag moet hij zich dus melden, begrijp ik dat juist?
quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ja stom (schaam, schaam)quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Onder meineed liegen.Je hebt een geheel nieuwe uitdrukking verzonnen ato. Wel een mooie!
quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Toch nog maar even gereekst, je weet maar nooit welke dirt nog omhoog komt.
Coken met Frankquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef Ole het volgende:
Hebben we al een naam voor deze gate? Roept u maar!!!!
Dingesgatequote:Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef Ole het volgende:
Hebben we al een naam voor deze gate? Roept u maar!!!!
quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef Cynix ® het volgende:
Maar we hebben al Gateniet en Fakegate en dan nu nog Dingesgate wordt wat onoverzichtelijk en grijzig.
Waarom niet gewoon [Bananengate] of zo?
Opsporing verzochtquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef maily het volgende:
Was toch van de week bij Ruud de Wild op NPO2 de "5 over5": welke programma's zou Frank kunnen gaan presenteren?
En als hij het niet doet .............quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef NothingHappened het volgende:
Ik zit al klaar voor morgen. Doetie het, of doetie het niet tadada!
quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Toch nog maar even gereekst, je weet maar nooit welke dirt nog omhoog komt.
quote:
Wandelende portemonnee?quote:
"Het word al een maar erger."quote:
Veel, het motto was dan ookquote:Op zondag 15 oktober 2017 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoeveel advocaten heeft Frank eigenlijk? Ik ben al drie verschillende namen tegengekomen geloof ik.
Ik snap het ook niet, en hij is wel in mijn leeftijdscategorie en ik heb hem nog als "BN'er" gezien zeg maar....quote:
Dat zou wat zijn ja!quote:
Ik gok zomaar dat ze dacht via Frank haar garderobe wat te upgraden.quote:
Dat is vintage, net als Frank.quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ze dacht via Frank haar garderobe wat te upgraden.
quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:39 schreef NothingHappened het volgende:
Dat is vintage, net als Frank.
Een paar doorleefde kaplaarzen van de Albert Kuip en een uitgerangeerde presentator uit de vorige eeuw aan je arm.
Kleinigheid...ik kom er nooitquote:Op maandag 16 oktober 2017 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, het is PC Hooftstraat, maar je betaalt de hoofdprijs.
Je bedoelt Don Pablo?quote:Op maandag 16 oktober 2017 11:07 schreef NothingHappened het volgende:
Al nieuws aangaande de whereabouts van Pablo Masmeijer?
The Donquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:12 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Awel hè, das zeker en vastDon Pablo Masmeijer Gaviria uit Antwerp.....
quote:'Ik blijf achter mijn criminele man staan'
Mijn man zit vol in het criminele circuit, maar ondanks alles blijf ik hem steunen. 'Gelukkig' ben ik niet de enige vrouw die haar kop in het zand steekt. Neem bijvoorbeeld Sandra Masmeijer, ook zij blijft achter haar ex-man staan. Zelfs nu hij veroordeeld is tot acht jaar cel. Ik kan alleen maar duimen dat het zo ver bij ons niet komt…
Familieman Masmeijer draait zijn hand er niet voor om! Alles is bespreekbaar onder het genot van een kop bananenkoffie met melkpoeder [winkwinknodnod] in een van zijn failliete restaurants. He’s gonna make you an offer you can’t refuse....capiche!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
The Don, meester in het verkopen van fictieve horloges en laten verdwijnen van ladingen bananen.
Wow! Als je denkt dat het niet gekker kanquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arlin B. samenwonend vriendje van Michelle Masmijer nu ook in drugshandel
Er is drie jaar geeist in een andere drugszaak![]()
![]()
Update over Frank, hij is nog steeds zoek
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef NothingHappened het volgende:
Is he swimming with the fishes?
Een pakje met streepjes zeker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bananen plukken, en een pakje ophalen in de haven
Wat een maffia-familiequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bananen plukken, en een pakje ophalen in de haven
Las het net.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks in shownieuws weer een update
Schandaal wordt nog groter![]()
Dochter heeft ook fout vriendje
Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Wow! Als je denkt dat het niet gekker kan
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef tong80 het volgende:
Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ?
Ja, maar niet door zo’n mislukte Nederlandse regisseur met een hippe pony, maar een beetje meer Amerikaans agressief met een hoop “Fuck you Tony’s” en “Fuck you too mother fucker” en zulks.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ?
Ahhhh vandaar dat dochterlief de andere kant opkeekquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Nou, daar ging het "grootste vangst" record van Frank.... met factor 12 overtroffen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
5300 kilo cocaïne tussen bananen gevonden in haven Antwerpen
De Nederlandse en Belgische politie hebben in de haven van Antwerpen een flinke hoeveelheid drugs in beslag genomen. In totaal werd ruim 5.300 kilo cocaïne gevonden in een container met bananen.
[ afbeelding ]
Verschillende pakjes cocaïne werden ontdekt in een container die afkomstig was uit Colombia. De voorraad heeft een waarde van zo'n 200 miljoen euro, zo meldt de politie.
[ afbeelding ]
De eindbestemming van de container was Nederland. De Nederlandse politie kreeg hierover een tip binnen. Agenten doen nu verder onderzoek. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-antwerpen~abc00863/
https://www.politie.nl/ni(...)n-belgie-beslag.html
Niet weer Frankie
Het is zijn schoonzoon gelukt om indruk te makenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:07 schreef Leandra het volgende:
Nou, daar ging het "grootste vangst" record van Frank.... met factor 12 overtroffen.
Ik denk zal hem even googelenquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Frank Masmeijer eet rustig in Amsterdams restaurant
http://www.show.nl/social(...)en-vorkje-amsterdam/
Nog steeds actueel.quote:Op maandag 16 oktober 2017 11:07 schreef NothingHappened het volgende:
Al nieuws aangaande de whereabouts van Pablo Masmeijer?
Zul je zien dat ze in Miami een noodlanding moeten maken...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Curaçao zou dus ook veilig moeten zijn, gelukkig maar
Free Frankquote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze in Miami een noodlanding moeten maken...
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Free Frank
Een nieuwe documentaire van Jessica Valerius.
[..]
Free Frank
[..]
Free Frank
Het is dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef ato het volgende:
Als ik die domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh .
die hoofd?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef ato het volgende:
Als ik die domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh .
quote:BRIEF ADVOCAAT VINCKE
Brugge, 24 oktober 2017
Geachte Heer
Bij deze ben ik zo vrij terug te komen op het vonnis van 13 oktober dat door de Rechtbank te Antwerpen lastens U werd uitgesproken. Ik verwijs tevens naar ons aangenaam onderhoud waarbij werd beslist om hoger beroep aan te tekenen.
Ik moet ook vaststellen dat de mediadruk enorm is en ik permanent vanuit die hoek wordt benaderd. Dit moet voor jou amper leefbaar zijn, temeer daar er vervolgens spookverhalen de wereld worden ingestuurd zoals het bericht van zichzelf noemende ‘onderzoeksjournalist’ Thijs Zeeman als dat U zou gevlucht zijn naar Aruba. Alsmede andere publicaties in ‘gerenommeerde’ media dat U zich al zes jaar bezighoudt met drugshandel en u reeds bekend zou hebben. Dit soort fake news is zowel privé en zakelijk, maar ook voor de publieke opinie en de juridische zaak schadelijk. Door deze negatieve en niet voldoende gecontroleerde berichtgeving bent U door veel media vanaf de arrestatie in 2014 al veroordeeld (trial by media).
Het vonnis valt mij zwaar omwille van een drietal redenen:
• De straf is zeer hoog en ligt nog hoger dan hetgeen het Openbaar Ministerie heeft geëist. Als advocaat met 25 jaar ervaring is dit een bittere pil dat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt. Uit het vonnis valt ook niet echt af te leiden waarom die straf werd verhoogd tav de vordering, al is het zo dat de rechtbank nooit gebonden is aan wat het openbaar ministerie vordert.
• Het duurde ook enkele dagen alvorens ik in het bezit kon komen van de tekst van het vonnis, daar waar de pers blijkbaar onmiddellijk werd gebriefd over de motieven en de motivering van de Rechtbank.
Na lectuur van het vonnis blijf ik toch op mijn honger: de motivering is vrij kort en steunt zich zowat exclusief op een aantal verklaringen van medeverdachten die er vaak alle belang bij hebben de schuld af te schuiven. Op objectieve bewijzen steunt de rechter zich naar mijn mening niet.
Ik geef een voorbeeld: de bestelbon. Eén iemand verklaart dat U de bestelbonnen zou hebben laten opmaken en dat U er vervolgens één zou hebben geparafeerd. U ontkent dit met klem, wat ook werd aangehaald in besluiten. Dit werd niet weerlegd door de rechter. Er is ook geen enkel objectief schriftonderzoek naartoe gevoerd.
Ik weet dat de Nederlandse rechtspraak anders in elkaar steekt dan de Belgische waar de Nederlandse veel meer werkt met harde bewijzen terwijl de Belgische rechter zich ook op vermoeden mag steunen om tot een eindoordeel te komen. Dit geeft bij mij het gevoel dat U er in Nederland veel zachter zou van af gekomen zijn. Een juridisch systeem dat uitspraken doet zonder aantoonbare bewijslast kan sneller beïnvloed worden door nieuws en publieke opinie, aannames en vermoedens.
Heel veel elementen die wij hebben opgeworpen in besluiten en waarbij wij Uw gedeeltelijke onschuld wilden bewijzen, zijn onbeantwoord gebleven.
Ik heb evenzeer het gevoel dat de overdreven media-aandacht U parten speelt. Dit is een persoonlijk sentiment dat ik heb, eerder dan dat dit effectief weerspiegeld wordt in het vonnis. Toch was ik verwonderd van de stelling van de rechter dat U niet werkwillig zou zijn, daar waar er door mij een arbeidscontract werd neergelegd.
• De onmiddellijke aanhouding vind ik eveneens ten onrechte. Ik kan die zelf maar bestrijden door een verzoekschrift tot invrijheidstelling neer te leggen bij de Kamer van Inbeschuldigingstelling bij het Hof van beroep te Antwerpen. Dit vereist dat U zich eerst zou aanmelden aan de gevangenis.
In het andere geval ligt het initiatief bij de Procureur die op basis van het vonnis tot onmiddellijke aanhouding een Europees Aanhoudingsbevel kan uitsturen om binnen Europa uw aanhouding te vorderen. Het hangt dan af van de Nederlandse autoriteiten hoe zij er mee omspringen, waar ik uit de media meen te vernemen dat een eigen onderdaan niet zou uitgeleverd worden indien er hoger beroep is. Ik heb daaromtrent ook overleg gehad met mijn zeer eerbiedwaardige Confrater, Mtr. Knoops.
Ik hoop U hiermee voldoende toelichting te hebben verleend.
Met vriendelijke groeten,
Kris VINCKE
https://www.telegraaf.nl/(...)ert-op-vonnis-clientquote:BRIEF ADVOCAAT KNOOPS
Beste Frank,
Dank voor het doorsturen van de brief van Mr Vincke. Ik kan mij geheel in de inhoud vinden en wens hier nog aan toe te voegen:
- de rechtbank heeft ten onrechte geen enkele aandacht besteed aan uw alibi te weten dat u ten tijde van een vd zogenaamde telefooncontacten die via uw telefoon zouden zijn gelopen, in het ziekenhuis lag hetgeen aantoonbaar is.
- de rechtbank is in het geheel niet ingegaan op de rapportage van Drs Offermans die omtrent uw persoon een geheel ander beeld heeft weergegeven dan justitie kennelijk van u heeft gehad zonder dat de rechtbank zelf enig onderzoek naar uw persoon te laten verrichten of u maar ook zelf te kennen.
- terzake het bevel tot aanhouding dat mogelijk kan resulteren in een Europees Aanhoudingsbevel van de zijde van de procureur des Konings wordt opgemerkt dat Nederland dit niet accepteert voor het uitzitten van een straf door een Nederlands onderdaan in het buitenland. Nu gaat het hier nog niet om een onherroepelijk vonnis. Nederland levert onder omstandigheden wel onderdanen over als het gaat om een lopende zaak. Echter in uw geval kan betoogd worden dat België door nu al de onmiddelijke aanhouding te bevelen in feite effectief overgaat tot het executeren van de straf die nog voorwerp van hoger beroep is. En dit kan mogelijk een weigeringsgrond opleveren voor een overlevering naar België in het licht van een aantal internationaalrechtelijke beginselen.
Ik hoop datdeze informatie u van dienst kan zijn in uw beslissingen.
Kind regards,
Prf. dr. Mr. G. J. Alexander Knoops
En waar betaalt Frankie dat allemaal vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:
De heren advocaat facturen er goed van
Presentator zijn bij de publieke omroep is zeer lucratief, jeweettoch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En waar betaalt Frankie dat allemaal van
Waarom ga je dan bananen importerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Perrin het volgende:
Presentator zijn bij de publieke omroep is zeer lucratief, jeweettoch.
Omdat je bang bent dat er anders apen verhongerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan bananen importeren![]()
Meneer Vuiton moet ook eten. En de zonnebank draait ook niet op lucht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan bananen importeren![]()
quote:Ex-vrouw Frank Masmeijer:‘IK KON HEM NIET IN DE STEEK LATEN’
Het leven lachte Sandra Birsak (voorheen Masmeijer, 53) toe. Getrouwd met haar grote liefde Frank, twee geweldige dochters, een droomhuis, drie tot vier keer per jaar met vakantie en veel lieve vrienden en familie om haar heen. Tot die ene, zwarte dag waarop haar droomleven als een kaartenhuis in elkaar stortte.
"Frank en ik leerden elkaar kennen tijdens de opnamen van De Helemaal alleen in je eentje-Show. Ik was danseres in het showballet, hij presenteerde het programma. Frank werkte als entertainer in een hotel op Mallorca en had net auditie gedaan als quizmaster bij de NCRV. Bij de allereerste show sloeg de vonk al over. Ik vond hem meteen leuk: een flamboyante man. We kregen verkering. We waren allebei nog piepjong: 20 en 23. Na vijf jaar zijn we getrouwd en op mijn 29e werd onze oudste dochter Michelle geboren.
Ik werd huisvrouw en Frank ging als een komeet bij de NCRV. Hij presenteerde diverse entertainmentprogramma's, waaronder de Holidayshow waarbij je als hoofdprijs een mooie reis kon winnen.
Op een gegeven moment besloot hij het over een andere boeg te gooien. Met mijn neef begon hij een horecazaak in een nabijgelegen winkelcentrum. Die liep als een trein; uiteindelijk hadden ze een hele keten aan restaurants. De zaken gingen heel goed. Frank deed nog weleens een programma voor tv, maar hij vond het werken in de horeca eigenlijk leuker.
Bovendien verdiende hij geld als water. We hadden alles wat ons hartje begeerde. We woonden in een grote villa van 2 miljoen, gingen drie tot vier keer per jaar op vakantie, kochten dure merkartikelen en leidden dus eigenlijk een superdeluxe leven.
Maar ja, toen begon de ellende. Eind 2008 verkochten ze de horecaketen en begonnen een restaurant in een klein dorpje. In een winkelcentrum lopen vanzelf veel mensen langs, maar in een klein dorp natuurlijk niet. Er ging veel meer uit dan er binnenkwam.
Zelf merkte ik dat niet zo: ik had geen idee van onze financiële situatie. Ik kreeg elke week huishoudgeld om de boodschappen van te doen en ik had een creditcard voor mijn persoonlijke uitgaven. Heel erg, ik weet het. Ik zeg nu ook tegen mijn kinderen dat ze altijd hun eigen geld moeten verdienen en nóóit financieel afhankelijk moeten worden van hun echtgenoot.
Het restaurant ging failliet en we moesten noodgedwongen ons dure huis verkopen. Frank heeft van alles geprobeerd om aan geld te komen: ijs verkopen, op beurzen staan, enzovoort... Ik ging ook werken, in een kledingzaak. We verhuisden naar een appartement, maar hij kwam er financieel niet bovenop.
Het ging over de hele linie steeds slechter, ook tussen ons. Hij begon steeds meer te drinken en kwam 's avonds zonder iets te zeggen niet thuis eten. Ik wist heel vaak niet waar hij was of waar hij mee bezig was. Ja, en vervolgens is hij - maar dat weet ik nu pas - met de verkeerde mensen in aanraking gekomen, mensen die hij in het restaurant had leren kennen.
En toen kwam die afschuwelijke dag, 14 oktober 2014, waarop Frank werd gearresteerd. Het was 's morgens heel vroeg en ik werd wakker van een zaklantaarn die in mijn ogen scheen. Er stonden minstens 12 politieagenten in huis, ook in de slaapkamers van de meisjes.
Ik was stomverbaasd, vooral toen ik hoorde dat het om het smokkelen van ruim 400 kilo cocaïne zou gaan. Frank zei natuurlijk dat het één groot misverstand was en dat hij volkomen onschuldig was. Uiteindelijk heeft hij acht maanden vastgezeten.
Ik weet niet meer hoe ik die maanden ben doorgekomen. Ik had helemaal niets meer. Al zijn rekeningen werden bevroren en van mijn salaris konden we de vaste lasten niet meer betalen. Gelukkig kreeg ik van mijn huisbaas meteen een andere huurwoning aangeboden die ik wél zelf kon betalen.
Maar behalve dat ik de zorg had voor onze dochters, die natuurlijk volkomen onthutst waren, moest ik ook ineens op eigen benen staan. Ik ging intussen ook minstens één keer per week bij Frank in de gevangenis op bezoek. Ik kón en wílde hem niet in de steek laten. We waren al 33 jaar samen en die jaren vlak je niet zomaar uit. Frank heeft zeker fouten gemaakt, maar ik ben zelf ook stom bezig geweest door hem maar aan te laten modderen en nooit vragen te stellen.
In de zomer van 2015 werd Frank met een enkelband vrijgelaten. Dat betekende dat hij de hele dag thuiszat en dat ik mijn eigen leven ook weer 'on hold' zette. Maar we waren allebei veranderd. Frank was gewend dat hij altijd alles in huis bepaalde en ik pikte dat niet meer. Ik was een stuk zelfstandiger geworden. Bovendien was hij weer heel uithuizig.
Uiteindelijk heeft hij besloten terug naar Nederland te gaan en is hij bij zijn moeder in Soest gaan wonen. Hij begon ook met andere vrouwen uit te gaan en toen zijn we dus gescheiden. Aan de ene kant vond ik dat vreselijk, maar aan de andere kant luchtte het me ook op. Want het ging écht niet meer tussen ons.
'Iedere vrouw zou financieel onafhankelijk moeten zijn'
Sinds die tijd sta ik op eigen benen en daar ben ik trots op. Ik heb mijn eigen huis en verdien mijn eigen geld. Ik ben blij met mijn baan, mijn appartement en de goede band die ik met mijn dochters heb. Mijn meiden wonen allebei bij mij en werken net als ik in een winkel. We moeten alle drie hard werken voor ons geld, maar het gaat ons goed af.
Aan de andere kant: ik heb ook fouten gemaakt. Toen hij in de gevangenis zat, heb ik hem vooral veel verwijten gemaakt en hem niet gevraagd hoe hij zich voelde of hoe het met hem ging. Dat kon ik niet opbrengen; ik was vooral bezig met wat hij ons allemaal had aangedaan. Ik kon geen medelijden hebben met het feit dat hij in de gevangenis zat.
We zijn ons dan ook allemaal wild geschrokken dat hij uiteindelijk acht jaar gevangenisstraf opgelegd heeft gekregen. Frank verwachtte dat hij maximaal vijf jaar zou krijgen en hoopte natuurlijk op vrijspraak. Nu moest hij weer terug naar die hel en zelfs nog langer dan er werd geëist.
Het ergste was dat hij het op het nieuws moest horen en dat de meiden het zelfs nog eerder wisten dan hij. Zij zijn verschrikkelijk verdrietig, net als Franks moeder. Ik hoop dat hij een deel van zijn straf in Nederland mag uitzitten, dat hij zijn leven weer op de rails krijgt.
Over mijn eigen toekomst denk ik eigenlijk niet na. Frank en ik hadden mooie toekomstplannen samen: als de kinderen de deur uit zouden zijn, zouden we naar Zuid-Frankrijk verhuizen. Dat zit er niet meer in. Maar ik sta wel weer open voor een leuke nieuwe vriend.
En wat ik zou doen als Frank me terug zou willen? Dat weet ik niet. Mijn verstand zegt 'nee', maar mijn gevoel zegt 'ja'. Want heel eerlijk gezegd: ondanks alles hou ik nog steeds van hem."
Lees het hele interview met Sandra in VROUW Magazine dit weekend.
lief dagboekquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
https://vrouw.nl/artikel/(...)ampaign=facebookpage
[..]
Leuk voor een eventuele nieuwe vriend.quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
...Maar ik sta wel weer open voor een leuke nieuwe vriend.
En wat ik zou doen als Frank me terug zou willen? Dat weet ik niet. Mijn verstand zegt 'nee', maar mijn gevoel zegt 'ja'. Want heel eerlijk gezegd: ondanks alles hou ik nog steeds van hem.
typische naïeve golddigger.. ze kreeg een creditcard van Frank en dan was het allang best..quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Leuk voor een eventuele nieuwe vriend.
Ik krijg een opportunistisch gevoel bij deze vrouw. Zijn geld was altijd goed en vragen stellen daarover kwam niet zo in haar op. En dan wel verbaasd zijn dat meneer een keer tegen de lamp loopt.
Een golddigger is niet naief, denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
typische naïeve golddigger.. ze kreeg een creditcard van Frank en dan was het allang best..
Nee, zeker niet. Snap ik ergens ook wel. Je krijgt als danseresje iets met een quiz-master, wat al vrij cliché is in die tijd, en een paar jaar later woon je in een villa. Dat overstijgt je verwachtingen, denk ik. En dat heeft die man dan toch maar mooi allemaal voor je geregeld.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet
Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet
Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:46 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.
Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.
Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:55 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.
Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?
Het zijn allebei volwassenen, het andere perspectief dat zij een sterke man uitzocht om zich achter te verschuilen en de (moeilijke) beslissingen voor haar te nemen is evenzeer waar. Ze hebben allebei de ander 'gebruikt' als je het zo wilt zien.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:08 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.
Dat ziet Frank iig niet zittenquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat moet een drugshandelaar in godsnaam op tv presenteren? Opsporing verzocht?
Daar was de rest van België en Nederland al wel achter, ja.quote:Frank liegt alles bij elkaar. Hij is een narcist.
Gratis bananen en bakpoederquote:Op woensdag 7 februari 2018 17:25 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij probeert ze hem op die manier gewoon terug te krijgen, want laten we eerlijk zijn; wat heb je aan excuses van iemand die alles bij elkaar liegt?
quote:Op woensdag 26 september 2018 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
En next : Frankie goes to Hollywood.
Ik heb zelf niet heel veel medelijden met veroordeelde cocaïnesmokkelaars.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:23 schreef loveli het volgende:
Ik meen me te herinneren dat de arme man manisch depressief was. Leedvermaak is niet iets om trots op te zijn.
Die is gisteren gepakt door een neger, dus die heeft wat moeite met lopen en zittenquote:Op woensdag 26 september 2018 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Maar belangrijker: Waarom doet Evert Santegoeds dit itempje? Waar is Jan Uriot?![]()
Zal jou eens pakken.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is gisteren gepakt door een neger, dus die heeft wat moeite met lopen en zitten![]()
![]()
bronquote:Voormalig presentator Frank Masmeijer gearresteerd in Breda
Frank Masmeijer, verdacht van drugssmokkel via de Antwerpse haven, is dinsdag gearresteerd in een hotel in Breda.
Dat bevestigt de politie aan NU.nl. NU.nl is in afwachting van commentaar van zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops.
Waarom de voormalig Holidayshow-presentator (57) is aangehouden, is nog niet bekend.
De rechtbank in Antwerpen veroordeelde Masmeijer vorig jaar tot acht jaar celstraf plus een boete van 48.000 euro voor zijn rol bij de smokkel van 467 kilo cocaïne via de Antwerpse haven. Tegen hem was zeven jaar gevangenisstraf geëist. Masmeijer wil in hoger beroep zijn onschuld aantonen. Volgens hem is er geen bewijs voor de beschuldigingen.
Het hoger beroep in deze zaak is uitgesteld tot november. Het hof in Antwerpen wil op 16 november met de zaak beginnen. De aanklager zal op die dag zijn eisen tegen de verdachten formuleren. De pleidooien van de verdediging staan gepland voor 29 en 30 november en 6 december.
Masmeijer is op vrije voeten, maar riskeert arrestatie als hij in België is. Op advies van zijn advocaten is Masmeijer niet van plan om bij het hoger beroep aanwezig te zijn. Zijn aanwezigheid is niet vereist en bovendien is de tol te hoog als hij terug naar de gevangenis moet, aldus zijn advocaat Knoops.
Is zonet aangepast naar:quote:Dat bevestigt de politie aan NU.nl. NU.nl is in afwachting van commentaar van zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops.
quote:Zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops wil momenteel niet reageren op de arrestatie. NU.nl is afwachting van een reactie van de rechtbank in Antwerpen.
https://www.parool.nl/bin(...)-masmeijer~a4606508/quote:Update
Frank Masmeijer werd dinsdag gearresteerd in Breda. Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.
DOOR: ANP 23 OKTOBER 2018, 17:50
Dat laat het Openbaar Ministerie in Antwerpen weten. De voormalige televisiepresentator stond internationaal gesignaleerd na zijn veroordeling vorig jaar in België wegens drugssmokkel.
Masmeijer werd rond het middaguur aangehouden in Hotel Princeville aan de A16 in Breda. Volgens directeur en eigenaar Ben Wohrmann zat Masmeijer in het restaurant en kwamen twee agenten binnen die hem hebben gevraagd om mee te gaan.
Zijn aanwezigheid was niet opgevallen en wie de politie heeft ingeseind, weet Wohrmann niet. De voormalig televisiepresentator is rustig met de politie vertrokken.
Volgens de hoteleigenaar was Masmeijer in het restaurant met zijn schoonzoon. De overige gasten hebben weinig tot niks gemerkt van de arrestatie, zegt hij.
De Nederlandse advocaat van Masmeijer, Geert-Jan Knoops, kan 'op dit moment' niet ingaan op vragen over de arrestatie.
Hoger beroep
De rechtbank in Antwerpen veroordeelde Frank Masmeijer vorig jaar tot acht jaar celstraf plus een boete van 48.000 euro voor zijn rol bij de smokkel van 467 kilo cocaïne via de Antwerpse haven.
De televisiepresentator was op vrije voeten maar niet bij de uitspraak aanwezig toen de rechtbank bepaalde dat hij terug moest naar de gevangenis. Sindsdien is de Belgische politie naar hem op zoek.
Masmeijer ging tegen zijn veroordeling in hoger beroep. De behandeling van het hoger beroep in de drugszaak met hem als een van de belangrijkste verdachten staat gepland vanaf 16 november bij het hof in Antwerpen. De aanklager zal op die dag zijn eisen formuleren. De pleidooien van de verdediging staan gepland op 29 en 30 november en 6 december.
Mag hij dat weigeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.
Ik heb al een vermoeden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 18:58 schreef Copycat het volgende:
Frank Masmeijer werd dinsdag gearresteerd in Breda. Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.
Aha, zo zit die vork in de steel.quote:Sinds begin oktober stond hij daarom internationaal gesignaleerd, wat wil zeggen dat hij op verzoek van België overal aangehouden kon worden.
Mispoesquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Nou, hij zit nog niet, hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mispoes
Hij is zojuist vast gezet![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)r-alsnog-naar-belgie
quote:Aanstaande vrijdag wordt de zaak in Antwerpen in hoger beroep behandeld. België wil hem daar graag bij hebben om hem vast te kunnen zetten, wanneer hij opnieuw zou worden veroordeeld.
Jawel hoorquote:
Hopelijk wel!quote:
Of: "Onderuit over een bananenschil".quote:Op woensdag 14 november 2018 15:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitgeverij al gebeld ivm boektitel wijzigen
Van Frank en Vrij Naar Zeker en vast
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2018 13:51 schreef Leandra het volgende:
Wel een mooi idee dat je er niet bij betrokken kunt zijn als je in het ziekenhuis ligt, in de bak zit of op een surfplank in Thailand staat.
Willem Holleeder moet volgende keer ook gewoon tegen de rechter zeggen dat hij er niets mee te maken kon hebben omdat hij in een staatshotel verbleef, dan is het zo klaar met al die rare beschuldigingen.
quote:Op donderdag 15 november 2018 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Frank als je toevallig meeleest, omdat je niks te doen hebt...
[ afbeelding ]
Wel even kleurpotloodjes vragen aan Bubba
Met een dichtgeslagen oog? Waar ga jij stappen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:17 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, zo zie ik er meestal ook uit na een avondje stappen.
Nou ja, bij wijze van spreken dan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een dichtgeslagen oog? Waar ga jij stappen?
Hilversum ghetto, daar is het leven hard.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Pray for Rolf W., Linda de M., Martijn K., Henny H., Ron B., Caroline T., Joost P.
Die begeven zich ook in het drugstransportmilieu?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:34 schreef Nober het volgende:
Pray for Rolf W., Linda de M., Martijn K., Henny H., Ron B., Caroline T., Joost P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |