abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 22:57:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173783193


quote:
'FRANK MASMEIJER IN DE CEL VOOR DOPEHANDEL'

Opvallende update over de strapatsen van vergeten tv-icoon Frank Masmeijer. We wisten al dat eind vorig jaar een horecazaak van Frank gierend failliet ging in België en onlangs dook hij om te zeggen dat het hem financieel nog altijd voor de wind ging, maar dat hij ook bezig was met een terugkeer op televisie. Die ambitie lijkt nu uit te komen maar dan op een andere manier.

Frank zit namelijk al vijf weken in een Antwerpse cel omdat hij verdacht wordt van 'grootscheepse drugshandel', meldt de Telegraaf. Is Frank Masmeijer de Nederlandse Pablo Escobar? Wie zal het zeggen. Frank zit volgens een woordvoerder van de Antwerpse gevangenis al die tijd in eenzame beperking en mag geen bezoek ontvangen.

Zijn vrouw Sandra, die eerst nog roept dat haar man in het buitenland voor zaken is en niet gestoord wil worden, breekt uiteindelijk. 'Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto. Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.' Het lijkt wel een filmscript hè? Alleen is die film al gemaakt.
http://glamora.ma/2014/10/frank_masmeijer_is_een_drugsha.html
frank masmeijer wiki
:W
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 22:58:43 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173783220
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_173783299
Op naar de 0 zetels!!!

pindazakje
pi_173783413
quote:
8s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Op naar de 0 zetels!!!

[ afbeelding ]
is dat Frank :D
pi_173783511
Wat een nare leugenachtige man is Masmeijer. En het hele gezin met 'moeke' erbij liegt ook al alles bij elkaar. Als ze iets niet willen [zien] is het er gewoonweg niet.
Naar materialistisch volk. En dan vrouw Masmeijer met haar opgespoten lippen :') Ze wist van niets. Al de extreme luxe waar ze allemaal zo van genoten hebben kwam gewoon vanuit het [failliete?] restaurant. Right.

Het viel me op dat Frankieboy bijna nooit in de ogen van de journalist keek. Typisch gedrag van de leugenaar. Sowieso, al het gedraai en gemanipuleer en een ander heeft het altijd gedaan. :') Hij wou zelfs een vrouw van het productieteam, die hem notabene wou helpen met zijn strompelbeen, de schuld in de schoenen schuiven omat zijn [hand]tasje was gestolen uit zijn auto. En dat terwijl de vrouw nadrukkelijk heeft gevraagd of hij al zijn spullen eruit had gehaald.
Man man man. :X

Ik dacht trouwens dat we het fragment kregen te zien van Frank bij de haven, op zoek naar de bananendoos?

Al met al prachtige tv sinds lange tijd.. ^O^
´
pi_173783773
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een nare leugenachtige man is Masmeijer. En het hele gezin met 'moeke' erbij liegt ook al alles bij elkaar. Als ze iets niet willen [zien] is het er gewoonweg niet.
Naar materialistisch volk. En dan vrouw Masmeijer met haar opgespoten lippen :') Ze wist van niets. Al de extreme luxe waar ze allemaal zo van genoten hebben kwam gewoon vanuit het [failliete?] restaurant. Right.

Het viel me op dat Frankieboy bijna nooit in de ogen van de journalist keek. Typisch gedrag van de leugenaar. Sowieso, al het gedraai en gemanipuleer en een ander heeft het altijd gedaan. :') Hij wou zelfs een vrouw van het productieteam, die hem notabene wou helpen met zijn strompelbeen, de schuld in de schoenen schuiven omat zijn [hand]tasje was gestolen uit zijn auto. En dat terwijl de vrouw nadrukkelijk heeft gevraagd of hij al zijn spullen eruit had gehaald.
Man man man. :X

Ik dacht trouwens dat we het fragment kregen te zien van Frank bij de haven, op zoek naar de bananendoos?

Al met al prachtige tv sinds lange tijd.. ^O^
zo moeilijk is het idd niet.
pi_173784392
Tasje met 25k cash :D
Toevallig net een horloge verkocht hmmm
pi_173784426
http://www.fruithofprimeurs.be

Dat is het fruitbedrijf van Frank W. waarvan hij het busje zou hebben geleend om bananen op te halen, een paar pellets
pi_173785925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Tasje met 25k cash :D
Toevallig net een horloge verkocht hmmm
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.
´
pi_173787487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.
:Y Om de verzekering op te lichten, want geld nood ;)
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 10:03:12 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173787523
Geen flauw idee wie dit is
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173790917
Wat een naar leugenachtig sujet is die Frank. Bah. En die dochters zijn niet alleen heel loyaal maar vooral erg dom en gebrainwashed. Sneue familie, met vogelbekdier Sandra voorop.
Alius aliud dicit
pi_173794222
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:03 schreef SeLang het volgende:
Geen flauw idee wie dit is
^O^ Houden zo ;) Je mist niks :7
pi_173794334
Masmeijer verliest geloofwaardigheid na omstreden documentaire

De SBS-docu De zaak Masmeijer heeft heel wat tongen losgemaakt. Niet alleen vielen de kijkcijfers flink tegen, ook is Masmeijer bij veel mensen zijn geloofwaardigheid verloren. ,,Het is echt een opstapeling van tegenstrijdige verklaringen", merken meerdere kijkers op.

Martijn van der Ven @Vandervenus
Er is niet eens een goede journalist voor nodig om #masmeijer helemaal te zien verdwalen in z'n "verklaringen".

Masmeijer, die wordt verdacht van cocaïnesmokkel, werd in de documentaire aan de tand gevoeld door Thijs Zeeman over de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. De voormalig showmaster ging de confronterende vragen niet altijd uit de weg, maar sprak zichzelf volgens kijkers wel érg vaak tegen.

Zo is er een scène waarin een gestolen tas, waar eerder 25.000 euro cash in zat, van Masmeijer wordt gevonden. De 56-jarige voormalig presentator vindt daarin het identiteitsbewijs van een 'vriend'. Als Zeeman daar naar vraagt, is Masmeijer plots de naam vergeten. ,,Dat weet ik echt niet meer. Ik ging vroeger met hem om", luidde zijn verklaring.

Ook over de vermeende smokkel van 476 kilo cocaïne blijft Masmeijer stellig ontkennen. Hij meent zelfs dat hij er is ingeluisd door de criminelen om hem heen en door presentator Zeeman. ,,Ik word neergezet als een maffiabaas", sneerde hij.

Weglopen
Gisteravond ontkwam Masmeijer nog maar net aan een confrontatie met Peter R. de Vries. Toen Masmeijer erachter kwam dat de misdaadjournalist ook zou aanschuiven bij RTL Boulevard, besloot hij zijn biezen te pakken. De Vries reageerde: ,,Ik vind hem een schijterd. Als ik hem kritische vragen ga stellen, gaat hij met de staart tussen de benen weg."

Jurgen @jvdsteen
Niet alleen zijn zaken gingen failliet, ook zijn geloofwaardigheid #masmeijer #frankmasmeijer
10:13 PM - Sep 14, 2017

Nilliz @Nilliz81
Prachtige tv... #frankmasmeijer doet mee aan programma om onschuld aan te tonen...eindstand, heel NL weet dat hij schuldig is.
8:08 AM - Sep 15, 2017

Jelle Dijkstra @Jelle_Rechtdoor
Leugen op leugen en tussendoor bekennen ... het staat #frankmasmeijer wel, zo'n cel!😂😂😂#Masmeijer #bananenman
10:26 PM - Sep 14, 2017
Replies 1 1 Retweet 1 1 like

Remco de Vaan @RemcodVaan
Het is echt een narcist die frank! Hij draait constant om feiten heen en komt met slechte excuses! Benieuwd naar deze rechtszaak #masmeijer
10:26 PM - Sep 14, 2017

https://www.ad.nl/show/ma(...)cumentaire~af69a455/

Nou Frank het is echt goed gelukt om die docu voor je te laten werken :P _O- _O- _O-
pi_173805328
Wie neemt Frank Masmeijer tegen zichzelf in bescherming?

TVJournaliste Angela de Jong schrijft drie keer per week een column over wat haar opvalt op televisie.

Het is bijna niet aan te zien hoe Masmeijer voor alle gewillige camera’s en microfoons krampachtig probeert zijn onschuld te bewijzen

Is er nou niemand die Frank Masmeijer tegen zichzelf in bescherming neemt en dringend adviseert te stoppen met alle media-optredens? Zijn dochters, nieuwe vriendin, moeder, advocaat Knoops?

Vooral die laatste moet deze week toch hoofdschuddend voor de tv hebben gezeten bij het interview bij RTL Late Night en helemaal bij de twee uur durende documentaire De Zaak Frank Masmeijer op SBS 6.

Misschien was het Knoops wel die donderdag zijn cliënt belde bij de start van RTL Boulevard en hem verbood de confrontatie aan te gaan met Peter R. de Vries. Maar de ‘vlucht’ uit de studio die vervolgens breed werd uitgemeten, was publicitair minstens zo rampzalig.

Het is bijna niet aan te zien hoe Masmeijer voor alle gewillige camera’s en microfoons krampachtig probeert zijn onschuld te bewijzen. Maar zich vervolgens door zijn halve ontkenningen en halve antwoorden, gebrek aan steekhoudend tegenbewijs en zijn lichaamstaal alleen maar verdachter maakt. De laatste mensen die nog in zijn onschuld geloven zijn deze week tot het uiterste getart. Of gewoon keihard van hun geloof gevallen.

Dat tv-shows Masmeijer graag uitnodigen, neem ik ze niet kwalijk

Terwijl, en dat is het wrange, de beste man officieel nog veroordeeld moet worden. Ik geef toe, het is bijna niet voor te stellen als je je in de tenlastelegging verdiept, maar het kan dus – het kán – dat Masmeijer de waarheid vertelt en dat de rechter hem onschuldig verklaart. Al wekt hij sterk de indruk dat hij zelf inmiddels ook niet meer weet wat de waarheid is en wat niet, in dat rare spinnenweb van bananendozen, fruithandelaren, al dan niet gehuurde busjes, bedreigingen, rare neven, verraders, knokpartijen en dubieuze klanten die in zijn voormalige horeca-zaken met zíjn telefoon zouden hebben gebeld naar de échte drugshandelaren.

Dat tv-shows Masmeijer graag uitnodigen, neem ik ze niet kwalijk. We hebben het hier over een van de populairste showmasters ooit, de keurige golden NCRV-boy die na een schandaal in De Holidayshow succesvol een nieuwe carrière begon in de Vlaamse horeca en woonde in een rietgedekte villa in de duurste laan van België. En die vervolgens door dat te riante leven en een aantal zakelijke missers aan lager wal raakte en zo diep viel dat hij, in wat voor rol dan ook, in een omvangrijke drugssmokkel belandde.

Dat is een verhaal. Zonder twijfel. Het is alleen jammer dat Masmeijer zó graag zelf de hoofdrol opeist terwijl hij die zo slecht speelt.

Reageren? angela@ad.nl

https://www.ad.nl/show/fr(...)aarheid-is~a217e7d9/

:D :P
pi_173808241
"Het gekke is dat ik wel blij ben dat ik het heb meegemaakt." Dat zei Frank Masmeijer in de Nieuwsshow van TROSAVRO. De van cocaïnehandel verdachte oud-presentator sprak in het programma over zijn boek. Daarin doet hij zijn verhaal over de zaken waarvan hij wordt verdacht.

Frank Masmeijer: gevangenis was bijzonder

Weglopen bij rtl boulevard en hoppa door naar tros nieuwsshow :|W _O- _O-

Terugluisteren doen we hier ;)
http://www.nporadio1.nl/n(...)ster-frank-masmeijer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2017 @ 13:38:39 #17
862 Arcee
Look closer
pi_173808730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
de keurige golden NCRV-boy die...
...godverdomme zei in de docu. :@

Anyway, helemaal eens met die column. Hij is totaal ongeloofwaardig als onschuldige quizmaster. Dat hij inmiddels uiterlijk meer weg heeft van the Godfather helpt ook niet.

Prachtig trouwens ook die pas van die Italiaanse vriend van wie hij de naam niet meer wist. _O-
pi_173809940
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 september 2017 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Het gekke is dat ik wel blij ben dat ik het heb meegemaakt." [..]

Mooi! Dan kan hij vast zijn geluk niet op als hij terug mag. ^O^
´
pi_173819088
Frank Masmeijer; ''Peter R. de Vries is nare vent''

Frank Masmeijer liep weg bij Boulevard, omdat hij Peter R. de Vries een nare vent vindt én omdat een confrontatie met hem onverstandig zou zijn. Dat heeft de oud-tv-ster gezegd in The Friday Move op BNR Nieuwsradio.
Masmeijer liep donderdag boos weg bij de showrubriek, terwijl hij aan de desk geïnterviewd zou worden. “Ik had bij Boulevard een afspraak om te komen praten over het boek en over de uitzending, maar er werd mij niet verteld dat ik met Peter R. de Vries ging praten.”

Hij heeft een boek uitgebracht en meegewerkt aan een SBS 6-documentaire. Daar wilde hij over komen praten. Een confrontatie met Peter R. de Vries op televisie ziet Masmeijer echter niet zitten. “Daar ben ik helemaal niet van gediend. Gewoon, omdat ik dat niet wil. Ik vind het ten eerste een nare vent en ten tweede is het niet verstandig voor mij om te doen.”

Wellicht rijdt hij zichzelf in de wielen met zo’n confrontatie, zegt de gevallen tv-maker. “Hij kan ook niet met feiten komen, hij komt met vermoedens naar aanleiding van de uitzending en met een gedeeltelijk politiedossier.”

De Vries uitte in de uitzending kritiek op het ‘moreel kompas’ van Masmeijer, dat defect zou zijn. Masmeijer: “Als het over het moreel kompas gaat, dan mag meneer De Vries wel eens in de spiegel kijken, vind ik.”

Friday Move-presentator Wilfred Genee: “Je kunt veel van Peter R. de Vries zeggen, maar volgens mij klopt zijn moreel kompas wel hoor.”

Ook bij The Friday Move hing Masmeijer verder weer een heel warrig verhaal op.
http://www.mediacourant.n(...)-vries-is-nare-vent/

Radiofragment; https://www.bnr.nl/player/audio/10068026/10330093 _O-
´
pi_173878897
Omdat de vraag waarom Frank denkt dat hij niet terug naar de gevangenis hoeft (volgens zijn advocaat) als hij 5 jaar of minder krijgt mij bleef bezighouden ben ik eens in de folders gedoken van de rechtspraak en folders over het rechtssysteem hier in Belgie. Daarbij stuitte ik hierop en ik denk dat Frank dit dus bedoeld.

Uitstel van de tenuitvoerlegging van de
straf
Dit betekent dat de rechter u veroordeelt en u een straf
oplegt, maar dat hij beslist dat de uitvoering van de straf
voor een bepaalde termijn wordt uitgesteld. Deze
proeftermijn kan, afhankelijk van de feiten, lopen van 1
jaar tot 5 jaar.
De rechter kan enkel een uitstel uitspreken indien:
› u nog niet eerder veroordeeld bent geweest tot een
criminele straf of tot een hoofdgevangenisstraf van
meer dan 12 twaalf maanden en;
› hij u niet veroordeelt tot een werkstraf of tot 1 of
meerdere straffen van meer dan 5 jaar.
Het uitstel wordt van rechtswege herroepen (dit wil
zeggen dat de straf effectief zal worden uitgevoerd) als u
tijdens de proeftijd een nieuw misdrijf pleegt waarvoor u
veroordeeld wordt tot een criminele straf of een gevangenisstraf
van meer dan 6 maanden zonder uitstel.
Het uitstel kan worden herroepen indien u tijdens de
proeftermijn nieuwe strafbare feiten pleegt waarvoor u
wordt veroordeeld tot een gevangenisstraf van minimum
1 maand en ten hoogste 6 maanden.

Maar dan moet de rechter daar wel in meegaan natuurlijk. Dus zo zeker als Frank het schetste is het niet.
pi_173936280
Cocaïne in Duitse supermarkten :D

De coke zat verstopt tussen dozen bananen.
In verscheidene Beierse supermarkten was vrijdag bijna cocaïne in de aanbieding gedaan. In zeker tien winkels zijn pakjes drugs aangetroffen in dozen bananen die net waren afgeleverd.

De politie in München houdt er rekening mee dat er ook in andere Duitse deelstaten op deze manier coke op de markt komt als de vakkenvullers niet goed opletten. „We zijn nog maar net begonnen met het onderzoek”, zei een woordvoerder.

Een medewerker van een winkel in Kiefersfelden sloeg als eerste alarm toen hij behalve bananen ook verdachte bruine pakketjes uitpakte. Gedurende de dag deden steeds meer collega’s elders eenzelfde ontdekking. ’s Avonds was al een partij van in totaal meer dan 100 kilo in beslag genomen.

Het is voor de politie nog een raadsel hoe de cocaïne ongemerkt het land is binnengekomen, de groothandel heeft bereikt, kon worden verspreid en waarom de drugsdealers de zending niet hebben opgehaald.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ke_in_winkels__.html

Frankie weer bezig :?
pi_173941860
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Frankie weer bezig :?
Haha! Ik moest ook gelijk aan Frankieboy denken. Zo ook gisteren toen er een Belg uit Brasschaat doodgeschoten is in Spijkenisse. Die persoon zou een achtergrond hebben in de haven..
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:26:13 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174347140
Ook familie keert zich tegen hem...

MASMEIJER heeft nu alleen... SANDRA nog

Het werd een maand langer nagelbijten voor FRANK MASMEIJER toen de Belgische rechter liet weten overmorgen pas uitspraak te kunnen doen in zijn slepende rechtszaak. De kansen van de voormalige tv-ster zijn in de tussentijd niet verbeterd. Terwijl hijzelf hoopt niet terug de cel in te hoeven, doet nu ook zijn familie een onthutsend boekje open. Wordt het ’Frank en Vrij’, of toch ’Zeker en Vast!’?

Vrijdag is de dag des oordeels voor FRANK MASMEIJER. Aan de vooravond van de uitspraak van de Belgische rechtbank of hij voor drugshandel zeven jaar terug de cel in moet, laat zijn nog steeds wettige echtgenote SANDRA MASMEIJER weten nog diepe gevoelens voor hem te hebben. Op de vraag of haar huwelijk nog kan worden gered, antwoordt ze: „Zeg nooit nooit…”

Het is duidelijk. Frank Masmeijer, ooit de gevierde ’golden boy’ van de NCRV heeft alleen nog de vrouw met wie hij 25 jaar lang getrouwd was, maar van wie hij inmiddels gescheiden leeft, als grote steun en toeverlaat.

De rest van de familie, zoals EDDY FOELGNER en zijn vrouw SANNY, de ouders van neef YOSHI en boven alles altijd de beste vrienden van Frank, hebben hem voorgoed laten vallen. Deze week doen zij hun onthutsende verhaal in Weekblad Privé. Zij hebben zijn biografie Frank en Vrij gelezen en zijn woedend over de inhoud, waarin Frank de schuld van de mislukte cokesmokkel, en zijn eigen betrokkenheid daarbij, in de schoenen van hun zoon probeert te schuiven.

Vrijdag wordt duidelijk of de titel van dat boek, waarvoor zich overigens nog geen rijen voor de deur van de betere boekhandels hebben gevormd, passend gekozen is, dan wel dat Zeker en Vast een betere was geweest. Dan doet de Belgische rechter eindelijk uitspraak in de zaak. :D _O-

Kleerscheuren
Volgens Eddy en Sanny komt Frank er niet zonder kleerscheuren vanaf. Niet alleen stellen zij in Weekblad Privé dat de showmaster zich ’al jaren’ in criminele kringen begaf, ook vertelt Eddy hoe Frank hem in 1994 WEL DEGELIJK HEEFT GEHOLPEN zijn eigen Holidayshow te winnen, wat hem later mede op zijn ontslag bij de omroep kwam te staan. „Het klopt dat we wonnen door een behendigheidsspelletje. Maar dat we in die finale terecht kwamen, daar had hij wel degelijk voor gezorgd door ons antwoorden op vragen voor te zeggen!”

Sandra Masmeijer-Birsak (53) blijft Frank steunen en doet dat eigenlijk al sinds hij, deze maand alweer drie jaar geleden, op een ochtend van zijn bed werd gelicht en het vernederende drama voor de hele familie begon.

„Wat er de laatste jaren ook allemaal is gebeurd, ik heb nog steeds warme gevoelens voor Frank, die het nu ongekend zwaar heeft”, vertelt ze openhartig.

„Ik ben echt doodzenuwachtig voor de uitspraak, vrijdag. De laatste weken slaap ik heel slecht en lig dan uren te peinzen. Het vonnis ligt zwaar op mijn maag. Eerst was ik van plan om naar de rechtszaal te gaan als het wordt voorgelezen, maar ik blijf toch maar thuis. Ik vind het te aangrijpend allemaal en kan het echt niet aan. Zeker als de rechter heeft besloten Frank te veroordelen en terugstuurt naar de gevangenis. En dat geldt ook voor onze dochters. Wij geloven in zijn onschuld, hè? Het is hún bloedeigen papa die dan misschien voor jaren, wij vinden onterecht, in de cel beland.”

Het is voor veel vrienden nauwelijks voor te stellen dat Sandra, die ook nog eens werd geconfronteerd met foto’s van Frank met een andere vrouw in een Amsterdams luxehotel, als met oogkleppen op haar man blijft steunen alsof er niets is voorgevallen. Niet alleen kreeg zij te maken met zijn slopende rechtszaak en de amoureuze escapades, ook was het voorbij met haar chique leventje, terwijl dat van Frank – in het vijfsterren Okura Hotel – onverminderd leek door te gaan.

En dan meldde zich ook nog ineens de Belgische cafébazin MARINA (56), die onthulde dat zij al minstens een half jaar een relatie had met Frank, die haar bovendien een trouwbelofte had gedaan!

Crimineel
Sandra Masmeijer wil inhoudelijk niet ingaan op haar mans avontuurtjes. „Er is zoveel gebeurd. Ik blijf van mening dat Frank geen crimineel is. We zijn formeel van tafel en bed gescheiden. Maar dat houdt niet in dat ik Frank nooit meer wil zien. Ik heb nog steeds diep respect voor de vader van mijn dochters. De laatste tijd hebben we zelfs intensief contact, ook nu we niet meer samen zijn. Ik spreek ook zijn moeder regelmatig om haar te steunen. Ik zeg nooit nóóit of het op den duur weer goed gaat komen tussen ons. We zijn alles kwijtgeraakt en ik woon nu in een klein appartement, terwijl we het natuurlijk vroeger heel goed hadden. Ik probeer het hoofd boven water te houden en werk nog steeds in een kledingboetiek”, zegt ze zo monter mogelijk.

„Geloof me, ik heb geen haatgevoelens. Frank is ruim 33 jaar mijn partner geweest en we hebben lief en leed met elkaar gedeeld. Wat er zich de afgelopen jaren allemaal heeft voorgedaan, gaat me niet in de koude kleren zitten. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat Frank onschuldig is. Het is wrang te moeten vaststellen dat ons gezin op deze wijze zoveel ellende heeft moeten incasseren en dat hij misschien ook nog eens voor langere tijd de gevangenis in moet. Ik gun hem in alle eerlijkheid een nieuwe start. Als de rechter hem vrijspreekt, dan geloof ik dat Frank vol energie zijn leven oppakt. Ik zal hem daarin steunen.”

Het zal echter de Belgische rechter zijn die uiteindelijk overmorgen beslist waar Frank de komende zeven jaren kerst viert.

https://www.telegraaf.nl/(...)nu-alleen-sandra-nog
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:56:19 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174361298
Verdachte Frank Masmeijer: Er komt een speelfilm over mijn leven

Volgens oud-presentator Frank Masmeijer (56), die morgen hoort of hij al dan niet voor zeven jaar de gevangenis in moet wegens betrokkendheid bij cocaïnesmokkel via de Antwerpse haven, is er serieuze belangstelling om een speelfilm over zijn leven te maken. ,,Ik ben daarover met meerdere partijen in gesprek'', verzekert hij.

In een interview dat de voormalige showmaster gaf aan Spreekbuis geeft hij aan de naderende uitspraak van de Belgische rechter 'best spannend' te vinden. En ook dat de door hem genoemde filmplannen uiterst serieus zijn. Zo zou mediaondernemer Richard Otto, die bezig is met een tv-serie over Vroom & Dreesmann met hem in zee willen. De uitspraak - na acht maanden in voorarrest weer terug in de cel of niet - houdt hem echter meer bezig.

Masmeijer: ,,De laatste nachten slaap ik nog goed, maar de nacht voor de uitspraak zal ik uiteraard wat onrustiger slapen. Ik heb tweeëneenhalf jaar moeten wachten voordat de rechter eindelijk uitspraak gaat doen. Het voelt daardoor ook als een soort bevrijding. Ik ben straks opgelucht als ik weet waar ik aan toe ben. Het wordt tijd dat ik weer opnieuw kan beginnen.''

Masmeijer, over wie al een tv-documentaire is gemaakt en een boek verschenen, is niet van plan om naar de uitspraak te gaan. ,,Er zal vrijdagochtend veel pers bij de rechtbank aanwezig zijn en ik wil niet als een ‘aap in een kooi’ daar gaan zitten. Ik ga daarom, ook op aanraden van mijn advocaat, thuis zitten en wachten op het telefoontje.'' Daarna overweegt hij pas of hij samen met zijn advocaat Gert Jan Knoops in tv-programma’s gaat zitten.

De laatste nachten slaap ik nog goed, maar de nacht voor de uitspraak zal ik uiteraard wat onrustiger slapen Frank Masmeijer

Ex-vrouw
Niet alleen Frank Masmeijer is een tikkeltje nerveus voor de uitspraak. Ook zijn ex-vrouw Sandra is zenuwachtig, zo liet ze recent weten. De 53-jarige Sandra vertelde aan de Telegraaf dat ze momenteel slecht slaapt en veel piekert. ,,Het vonnis ligt zwaar op mijn maag. Eerst was ik van plan om naar de rechtszaal te gaan als het wordt voorgelezen, maar ik blijf toch maar thuis. Ik vind het te aangrijpend allemaal en kan het echt niet aan. Zeker als de rechter heeft besloten Frank te veroordelen en terugstuurt naar de gevangenis,''

Sandra blijft geloven dat de voormalig quizmaster, van wie ze al een tijd gescheiden leeft, onschuldig is. ,,Ik blijf van mening dat hij geen crimineel is. We zijn formeel van tafel en bed gescheiden. Maar dat houdt niet in dat ik Frank nooit meer wil zien. Ik heb nog steeds diep respect voor de vader van mijn dochters. De laatste tijd hebben we zelfs intensief contact, ook nu we niet meer samen zijn.''

De moeder van twee gaf in mei nog aan zich 'een vreemde' te voelen tegenover haar ex. ,,Na 33 jaar man en vrouw te zijn geweest zaten we als vreemden tegenover elkaar. Lang heb ik nog gedacht dat het tussen ons allemaal nog wel een keer goed zou kunnen komen, maar dat gevoel is nu helemaal verdwenen'', liet ze los over het moment dat de scheidingspapieren werden getekend.

Maffiabaas
Frank Masmeijer wordt verdacht van grootschalige cocaïnesmokkel via de haven van Antwerpen. Er is zeven jaar cel tegen hem geëist. De laatste maanden probeert Frank het beeld dat van hem is ontstaan recht te zetten. Hij werkte daartoe mee aan een documentaire en een boek. ,,Ik word neergezet als een maffiabaas, een gebruiker en ik weet niet wat allemaal, maar ik heb alleen maar mensen bij elkaar gebracht. Ik ben heel naïef geweest”, stelde hij vorige maand. ,,En als ik dan in RTL Boulevard of Shownieuws kom, pakken ze eerst nog even de schaar om er een en ander uit te knippen. Het is geen reëel beeld.”

Masmeijer was in de jaren 80 en begin jaren 90 een bekend presentator van de NCRV. Hij presenteerde shows als de Holidayshow en Dinges. Toen hij van de televisie was verdwenen, ging hij in België de horeca in. Met Sandra kreeg hij twee dochters. Momenteel heeft hij een relatie met Jaimy van Lent, een 38-jarige blondine uit Amsterdam die tot voor kort een eigen crêpeszaak runde.

https://www.ad.nl/show/ve(...)mijn-leven~a38865cd/

Kan niet wachten :P
pi_174361621
Zij heeft inderdaad een foto van haar met F.M. op FB gezet gisteren. Nou ja, een foto van een foto.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:49:46 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174362726
Nieuwe details zaak Frank Masmeijer verbazen zelfs advocaat :D

Twee dagen voor de uitspraak in de grootscheepse drugszaak tegen Frank Masmeijer komen er nieuwe details naar buiten, die zelfs zijn eigen advocaat verbazen. Frank zou zijn neef Yoshi hebben gedwongen om een valse bestelbon af te leveren. En de voormalig showmaster zou – via een handlanger – Yoshi’s zwangere vriendin hebben bedreigd met de dood…

http://www.show.nl/rubrie(...)azen-zelfs-advocaat/

Zometeen in shownieuws :P *O*
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:06:03 #27
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_174365089
Wat een dom schaap is die Sandra. Al wordt ie vrijgesproken, Frank heeft haar bedrogen en nog houd ze hem de hand boven het hoofd :') Maarja. Bekendheid hè.
With love :*
pi_174365379
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe details zaak Frank Masmeijer verbazen zelfs advocaat :D

Twee dagen voor de uitspraak in de grootscheepse drugszaak tegen Frank Masmeijer komen er nieuwe details naar buiten, die zelfs zijn eigen advocaat verbazen. Frank zou zijn neef Yoshi hebben gedwongen om een valse bestelbon af te leveren. En de voormalig showmaster zou – via een handlanger – Yoshi’s zwangere vriendin hebben bedreigd met de dood…

http://www.show.nl/rubrie(...)azen-zelfs-advocaat/

Zometeen in shownieuws :P *O*
Ik geloof die verhalen wel en ik denk dat Frank ook niet vies was van dat witte spul. En als je cokeverslaafd bent dan ben je nog in staat je eigen moeder te vermoorden. Ik heb het helaas van dichtbij meegemaakt. Coke maakt je arrogant en geeft je een gevoel dat de hele wereld om jou draait. En liegen kunnen ze zonder blikken of blozen. Dus vandaar dat ik denk dat hij ook wel wat lijntjes wegsnoof.
pi_174391845
8 jaar cel voor Frankie!! :D

Krijg pushmelding van RTL en AD, linkje plakken lukt niet
Alius aliud dicit
pi_174391853
Geen 7, maar 8 jaar
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:26:30 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174391904
Zo dan, meneertje "ik ben onschuldig"...
De rechtbank vindt van niet dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174391942
Kan iemand me helpen aan de officiele uitspraak, of duurt dat langer in België ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_174392087
Hebben we al een reactie van Franky boy? *O* *O*
Hij is zo ‘naïef’ geweest he :7
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:43:39 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174392149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:40 schreef NothingHappened het volgende:
Hebben we al een reactie van Franky boy? *O* *O*
Hij is zo ‘naïef’ geweest he :7
Allemaal opgeblazen onzin :{w
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174392152
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand me helpen aan de officiele uitspraak, of duurt dat langer in België ?
Kan ook nog niks vinden nee. Enkel verslaggeving van de uitspraak nog. Het is ook nog vers natuurlijk.
pi_174392196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Allemaal opgeblazen onzin :{w
Gelukkig zag hij zijn leven in de gevangenis als ‘een commune’ :)
Hij gaat terug naar zijn commune, nou dan kunnen we hem natuurlijk alleen maar heel veel geluk toewensen.


https://www.nu.nl/achterk(...)nis-als-commune.html
pi_174392230
Ben benieuwd hoeveel 8 jaar celstraf in Belgie netto is. Wei ig volgens mij.
Spoilers!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:59:43 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174392453
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 8 jaar celstraf in Belgie netto is. Wei ig volgens mij.
En zijn voorarrest eraf natuurlijk.

Maar tóch, het geit dat het eventjes niet liep zoals hij hoopte met zijn gladde praatjes, stemt vrolijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174392528
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En zijn voorarrest eraf natuurlijk.

Maar tóch, het geit dat het eventjes niet liep zoals hij hoopte met zijn gladde praatjes, stemt vrolijk.
Absoluut.
Spoilers!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:29:54 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174392912
Frank Masmeijer (ex-NCRV) ‘smokkelde niet, maar wist alles’ :D

Ex-showmaster Frank Masmeijer is vrijdag veroordeeld voor betrokkenheid bij drugssmokkel. Hij is “heel dom” geweest, zei hij vorige maand. Maar schuldig was hij niet, vond hij.

Frank Masmeijer wist zelf eigenlijk al hoe deze dag ging eindigen. „Ik verwacht niet meer dat ik vrijspraak krijg”, zei hij een maand geleden tegen Humberto Tan in RTL Late Night. Even na negen uur op vrijdag hoorde hij van de rechter in Antwerpen dat zijn verwachting klopte: acht jaar celstraf.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-13472771-a1577084

_O- _O- _O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:32:52 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174392950
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank Masmeijer (ex-NCRV) ‘smokkelde niet, maar wist alles’ :D

Ex-showmaster Frank Masmeijer is vrijdag veroordeeld voor betrokkenheid bij drugssmokkel. Hij is “heel dom” geweest, zei hij vorige maand. Maar schuldig was hij niet, vond hij.

Frank Masmeijer wist zelf eigenlijk al hoe deze dag ging eindigen. „Ik verwacht niet meer dat ik vrijspraak krijg”, zei hij een maand geleden tegen Humberto Tan in RTL Late Night. Even na negen uur op vrijdag hoorde hij van de rechter in Antwerpen dat zijn verwachting klopte: acht jaar celstraf.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-13472771-a1577084

_O- _O- _O-
Acht jaar is een lange tijd om na te denken over je gemaakte keuzes in het leven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:45:00 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_174393089
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174393183
Mooi *O*
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:56:15 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174393223
Sandra Masmeijer: ’Ik ben geschokt’

Sandra Masmeijer (53) is overvallen door het nieuws dat voormalig showmaster Frank Masmeijer een celstraf van acht jaar heeft gekregen voor het smokkelen van ruim 400 kg cocaïne in 2014.

„Ik ben hier helemaal kapot van”, vertelt ze aan Privé. Ook hun twee dochters, Charlotte en Michelle, hebben het nieuws inmiddels gehoord.

Het stel leeft intussen gescheiden van elkaar en kent elkaar al meer dan 33 jaar.

Tegen Frank Masmeijer werd vrijdag door de rechter in Antwerpen acht jaar celstraf geëist wegens drugssmokkel.

Ook is er een arrestatiebevel afgegeven, zodat hij vandaag nog in de gevangenis belandt. :D :D :D :D :D

https://www.telegraaf.nl/(...)ijer-ik-ben-geschokt

Zeker en vast dus _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:00:22 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174393272
Het Openbaar Ministerie vraagt om onmiddellijke aanhouding van Masmeijer, die niet aanwezig was bij het proces. :P

Als het aan de officier van justitie ligt, gaat hij nog vandaag terug naar de Belgische gevangenis. Masmeijer wordt zo snel mogelijk door een arrestatieteam _O- _O- opgehaald. :D :D :D

Zijn advocaat Kris Vincke vroeg de rechter die vordering af te wijzen.

Als het aan de officier van justitie ligt, gaat hij nog vandaag terug naar de Belgische gevangenis. Masmeijer wordt zo snel mogelijk door een arrestatieteam opgehaald. Zijn advocaat Kris Vincke vroeg de rechter die vordering af te wijzen. De rechter in Antwerpen sprak de veroordeling vrijdag uit, maar de motivering is pas later beschikbaar.

Vincke zei in een eerste reactie dat de hoge straf een schok zal zijn voor de voormalig showmaster. „Hij heeft dit zeker niet verwacht. Hij heeft altijd stellig ontkend en zijn hoofd in het zand gestoken :|W :|W maar ik heb hem voorbereid op een stevige veroordeling omdat er in het dossier ook bewijzen tegen hem staan.”

De raadsman denkt dat de rechtbank een stevig signaal wil afgeven omdat de vondst van de cocaïne destijds de grootste ooit in België was. Masmeijer maakte deel uit van een grote groep verdachten. De hoogste straf voor de hoofdverdachte vrijdag was tien jaar celstraf, het maximum. De neef van Masmeijer die bij de politie verklaringen tegen hem aflegde, kreeg vier jaar celstraf. De motivering van de rechtbank was vrijdag nog niet beschikbaar.

Vincke gaat ervan uit dat Masmeijer in hoger beroep wil, maar ook dan moet hij terug naar de gevangenis. Van de acht jaar cel moet hij minimaal eenderde uitzitten. :P

https://www.telegraaf.nl/(...)t-acht-jaar-celstraf

Eenzame kerst dus :P
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:01:09 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174393285
Speciaal voor Frankie

  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:04:17 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174393337
De voormalige televisiepresentator Frank Masmeijer is in Antwerpen veroordeeld tot acht jaar gevangenisstraf. Hij is schuldig bevonden aan de smokkel van cocaïne. Masmeijer moet ook een boete van 8000 euro betalen. :D

https://nos.nl/artikel/21(...)frank-masmeijer.html

Waar gaat hij die 8000 euro nou van betalen ?

Bananenimport :?
Coke Kookcursussen geven :?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:56:11 #48
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_174394115
Hij heeft zichzelf de das omgedaan. Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
pi_174394279
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hij heeft zichzelf de das omgedaan. Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van _O-
pi_174394310
Het is gewoon another vadsige sjacheraar met de naam Haas en nu gaat hij nat. Mooi.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:09:39 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174394311
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van _O-

Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174394686
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]


Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!

Ome Frank he :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:37:36 #53
22592 crew  Ole
pi_174394747
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:33 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ome Frank he :P
ach wat scheelt het
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_174394761
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
Dat idee heb ik ook.

En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
pi_174394962
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:37 schreef Ole het volgende:

[..]

ach wat scheelt het
8 jaar :*
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:18:48 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174397601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.

En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Ik denk dat hun levensstijl, die steeds meer geld kostte, de aanleiding voor Frank was om te gaan smokkelen. En je moet wel heel naief zijn om daar niet vanaf te hebben geweten, zeker als al die louche figuren gewoon langskomen in je restaurant.

[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 13-10-2017 15:27:55 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174398333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.

En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Frank doet mij erg denken aan een vroegere kennis van ons. Dat was ook zo'n gladjakker die van gekkigheid niet meer wist welke leugens hij moest vertellen. Hij is er wel jaren mee weggekomen. Hij zat overigens niet in de drugs maar lichtte goede doelen op voor tonnen. Hij scheidde ook van zijn vrouw om hun bezit veilig te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 13-10-2017 23:08:06 ]
Spoilers!
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:48:40 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174405502
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van _O-
Dat wisten die dochters amper verborgen te houden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:59:19 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174405741
Nu bij shownieuws :P *O*
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:05:04 #60
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_174405889
Hij heeft ook gewoon een crimineel uitziend hoofd. :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:08:42 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174405973
Frankie neemt zijn telefoon niet meer op :P
Gerucht is dat hij nu op Aruba zit :D _O- _O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:14:41 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174406095
Rechter: Masmeijer lichtte een vriend op :D

Frank Masmeijer (56) heeft een vriend opgelicht voor 32.500 euro. Dat staat in het vonnis van de rechtbank van Antwerpen die vanmorgen uitspraak deed in de drugszaak waarvoor hij in 2014 werd opgepakt. De rechter veroordeelde de gevallen quizmaster tot een gevangenisstraf van acht jaar voor betrokkenheid bij drugssmokkel in de Antwerpse haven. De oplichting van een vriend, die hij zou kennen uit de horecawereld, is onderdeel van de geruchtmakende zaak, waarvoor vandaag in totaal 46 verdachten terecht stonden.

Frank Masmeijer (56) heeft een vriend opgelicht voor 32.500 euro. Dat staat in het vonnis van de rechtbank van Antwerpen die vanmorgen uitspraak deed in de drugszaak waarvoor hij in 2014 werd opgepakt. De rechter veroordeelde de gevallen quizmaster tot een gevangenisstraf van acht jaar voor betrokkenheid bij drugssmokkel in de Antwerpse haven. De oplichting van een vriend, die hij zou kennen uit de horecawereld, is onderdeel van de geruchtmakende zaak, waarvoor vandaag in totaal 46 verdachten terecht stonden.

Uit de verklaring van het slachtoffer, blijkt dat Masmeijer regelmatig op bezoek kwam bij hem en de pincode van zijn creditkaart kende. Toen de man ziek was in mei 2013 zou Masmeijer 32.500 euro hebben overgeschreven naar de rekening van een tussenpersoon. Die nam het op, gaf het aan Masmeijer en kreeg in ruil daarvoor 500 euro. De verdediging van de tussenpersoon betwist zijn betrokkenheid, vraagt de vrijspraak, maar de rechter gelooft er niets van.

Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.

De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.

https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/

Met Frank als vriend heb je geen vijanden meer nodig :P
pi_174406958
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rechter: Masmeijer lichtte een vriend op :D

Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.

De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.

https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/

Met Frank als vriend heb je geen vijanden meer nodig :P
Wat mooi dat dit soort types altijd verBIJSterd! zijn. Te GEK voor woorden! Hij? Neen toch! Het LEF! :{
(Hij doet hier een PJR)

“....Nooit rekening mee gehouden”...die Jaimy van Lent heeft ook het licht uitgevonden...godver 8)7
pi_174407010
Nu al de mooiste backfire van het jaar. 8 jaar :D
Dit, dus.
pi_174407312
Een deel uit het boek Frank en Vrij. Wat een misselijk pedant opschepperig misbaksel is het toch ook. Die maar al te graag bij de grote jongens wilde horen. :r

https://books.google.be/b(...)0%2C%20aruba&f=false
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:40:23 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_174407383
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:11 schreef Buitendam het volgende:
Nu al de mooiste backfire van het jaar. 8 jaar :D
Genieten he ? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:40:56 #67
104871 remlof
Europees federalist
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:46:00 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_174407443
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174409943
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:06 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

(Hij doet hier een PJR)


:(
pi_174410048
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 09:18 schreef PJR het volgende:

[..]

:(
:@
pi_174412060
Hier zit een script in voor een film of tv serie. :')
pi_174412107
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:31:33 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174412193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
:{w Hij is druk bezig om geld te verdienen om zijn boete te betalen
Bananen waren al besteld dus hij is ze nu zelf aan het afhalen :+
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:32:34 #74
368283 ato
pi_174412207
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:38:00 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174412278
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:32 schreef ato het volgende:
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
:N Pas als het onherroepelijk is ;)
Tenzij ...... hier dus het geval is
Zoals bijv vluchtgevaar :7
pi_174412894
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:32 schreef ato het volgende:

[..]

Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
Hij had inderdaad gisteren direct naar de gevangenis gemoeten.

https://www.demorgen.be/b(...)ugssmokkel-b2ce6957/
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:18:46 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174413015
Oh wat is dit heerlijk allemaal! Masmeijer op de vlucht! Het wordt een steeds beter verhaal. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174413993
hoe zit dit precies in Belgie vanaf wanneer is het precies "op de vlucht zijn" ? wat zijn de maatregelen, sancties of mogelijke strafverhogingen? en heeft hij al ergens in openbaar gereageerd?

voor de uitspraak overal in de media tijdens de uitspraak laf thuis, en nu ook geen woord wat een slappe zak. Dom ook hij heeft echt domme dingen gezegd op TV nog voor de uitspraak
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174414109
quote:
Godver 😂😂😂 Zelfs playbacken kan hij niet :’)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_174414745
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat is dit heerlijk allemaal! Masmeijer op de vlucht! Het wordt een steeds beter verhaal. _O_
Heel hoog smulniveau idd :P
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:47:51 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414768
Hebben we al helikopterbeelden van de witte Ford Bronco waar hij zich mogelijk in bevindt?

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:48:35 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:53:02 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174414827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:48 schreef maily het volgende:
En zijn vrouw blijft hem steunen :Y
Dat is ook zo wonderlijk ja. Ondanks dat hij een andere vriendin had. Misschien is zij stiekem wel het meesterbrein achter alles en is alles onderdeel van een Groter Plan om hun hachje te redden.

Nou ja, of ze is gewoon een dommerd natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:55:30 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:48 schreef maily het volgende:
En zijn vrouw blijft hem steunen :Y
Ja, bizar is dat.... en ondertussen heeft hij weer gewoon een verse vriendin om de scheiding echt te laten lijken, en die verse vriendin laat zich ook nog even als spreekbuis gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:58:02 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174414885
Mooi dit ook:

quote:
In juli vorig jaar werden de bedrijfjes opgeheven. ,,Dat was totaal buiten mijn schuld. Ik ben het slachtoffer geworden van een oplichter”, aldus Jaimy die inmiddels bezig is om een nieuw bedrijf te starten in de beautybusiness. ,,Onder andere over EMS trainingen, Botox, fillers, de nodige beautyproducten”, voegt ze toe.
Nu dus zelf ook maar gaan oplichten en een bijpassende verkering gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174415242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat.... en ondertussen heeft hij weer gewoon een verse vriendin om de scheiding echt te laten lijken, en die verse vriendin laat zich ook nog even als spreekbuis gebruiken.
Sandra houdt heel mooi de schijn op idd. Ze LIJKT te dom om te poepen, maarrrr

https://www.ditjesendatje(...)ank-masmeijer-gezin/

Je man zit ‘opeens’ in een exotisch diamantenhandeltje uit Afrika, maar ja, hij zei toch dat alles goed zou komen 8)7 8)7

Vermoorde onschuld
Sandra speelt de vermoorde onschuld en zegt niets te weten van de activiteiten van Frank voor zijn arrestatie:
Hij zat in de diamanten? ‘Hij heeft me op een gegeven moment inderdaad verteld dat hij een handeltje had in diamanten die uit Afrika kwamen en hij heeft thuis ook weleens een zakje met glimmers gehad. Of ik daar een slecht gevoel bij had? Hij zei me altijd dat het goed zou komen, dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Ik wist niet wat hij precies deed, maar ik heb nooit argwaan gehad. ’s Ochtends om een uur of half negen ging hij de deur uit en ’s avonds kwam hij weer thuis. Ik werkte toen zelf al in een kledingwinkel en was ook de hele dag weg. Ik weet dat heel veel mensen niet geloven dat ik nooit heb vermoed dat er iets niet in de haak was, maar daar moet je me echt in geloven. Frank was altijd al iemand die graag zijn eigen gang ging. Dat was al die jaren al zo geweest. Ik dacht daar verder helemaal geen gekke dingen bij.’

En dan de ultieme zieligheidskaart, de kinders! De hartversverscheurendheid! -O-

Mamma wat is er nu eigenlijk aan de hand?
Over wat haar kinderen wisten:
Voor de kinderen was het natuurlijk helemaal een traumatische ervaring. Ik weet nog dat Charlotte op een gegeven moment vroeg:
‘Mama, wat is er nou aan de hand? Heeft papa soms een heleboel boetes niet betaald of zo?’ Hartverscheurend; zij had natuurlijk al helemaal geen benul van wat er aan de hand was. De volgende dag gingen we meteen bij Frank op bezoek in de gevangenis. En daar deed hij wat hij eigenlijk altijd had gedaan: proberen ons gerust te stellen. Vertellen dat het allemaal goed zou komen, dat het allemaal één groot misverstand was. En ja, wij geloofden hem.
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:15:38 #87
368283 ato
pi_174416102
Als je slim bent geef je geen commentaar als ex-vrouw zijnde.
Maar dat doet ze continu, dus is het inderdaad dom.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:17:56 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174416149
Frank schijnt met Evert Santegoeds gebeld te hebben. Hij zit niet op Aruba, zegt hij.

Waar hij wel zit, wil hij niet zeggen. :')

Aruba it is. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174416265
De Telegraaf heeft al heel de dag op hun site staan dat hij een boete heeft gekregen van 48.000 euro ipv 8.000 euro.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:02:33 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174416800
Frank Masmeijer in hoger beroep: 'Ik heb niet zo lekker geslapen' :D _O- _O-

Frank Masmeijer (56) gaat in hoger beroep tegen de uitspraak van de Belgische rechtbank die hem vrijdag veroordeelde tot een celstraf van acht jaar. Dat heeft zijn advocaat mr. Vincke bevestigd. De rechter acht bewezen dat de voormalige quizmaster betrokken is bij de drugssmokkel van 467 kilo cocaïne. De drugs zat verstopt in een lading bananen in de Antwerpse haven.

Hier hadden we nooit rekening mee gehouden :|W :|W
Hoewel de rechter hem onmiddellijk wilde laten opsluiten, hoeft hij zich pas maandag te melden bij het gerechtshof in Antwerpen. Als hij dan beroep aantekent, kan Masmeijer dat in vrijheid afwachten. De straf is een jaar hoger dan de eis van zeven jaar. Met aftrek van zijn voorarrest van tien maanden zou hij nog twee jaar moeten zitten. Een flinke tegenvaller voor Masmeijer die zegt ‘enorm geschrokken te zijn’. ,,Hier hadden we nooit rekening mee gehouden. Nee, ik heb niet zo lekker geslapen vannacht”, laat hij weten. ,,Er komt van alles op je af.”

De rechters zijn niet mals in hun oordeel: ,,Masmeijer zorgde voor een bestelwagen en valse documenten om het pallet bananen af te halen. Zijn telefoon is herhaaldelijk in de buurt van de bewuste fruitterminal in de haven. Hij belt met de gsm van zijn vrouw Sandra naar de fruitterminal van BNFW over het ophalen van de bananen en zoekt op zijn laptop naar gegevens over de bananenboten van de firma Dole. Hij regelt ook vergaderingen met zijn neef en andere handlangers. De betrokkenheid van Masmeijer bij de drugssmokkel is bewezen.”

https://www.ad.nl/show/fr(...)r-geslapen~aaae37e7/
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:04:00 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174416814
Masmeijer laat van zich horen *O* *O*

Update 13.30 uur Frank Masmeijer laat vanaf een onbekende locatie voor het eerst van zich horen en ontkent dat hij op Aruba zou zitten. Waar hij wel is na het horen van zijn vonnis wil hij niet kwijt. Op de vraag hoe het met hem gaat antwoordt hij: „zozo”. _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-aruba-gevlucht
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:18:12 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174417083
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:19 schreef NothingHappened het volgende:
En dan de ultieme zieligheidskaart, de kinders! De hartversverscheurendheid! -O-

Mamma wat is er nu eigenlijk aan de hand?
Over wat haar kinderen wisten:
Voor de kinderen was het natuurlijk helemaal een traumatische ervaring. Ik weet nog dat Charlotte op een gegeven moment vroeg:
‘Mama, wat is er nou aan de hand? Heeft papa soms een heleboel boetes niet betaald of zo?’ Hartverscheurend; zij had natuurlijk al helemaal geen benul van wat er aan de hand was...
Nee, die kinderen die op hun verjaardagen een Luis Vuitton tas of een Cartier-horloge kregen. En op hun 18e verjaardag een rijbewijs + meteen maar een auto. Díe kinderen hadden geen idee wat er aan de hand was. Zeker. Tuurlijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:19:57 #93
22592 crew  Ole
pi_174417128
Hoe oud zijn die kinderen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:28:41 #94
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174417303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:19 schreef Ole het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen?
Charlotte wordt al geneukt door Ali B ;) :P

ALI B. AL JAREN CLOSE MET MAFFIADOCHTER MASMEIJER :D

https://slebs.nl/2016/12/(...)iadochter-masmeijer/
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:32:01 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174417383
Michelle is ook al 24 :P

Een van de dochters van Frank Masmeijer heeft haar stilzwijgen doorbroken. Evert Santegoeds heeft voor weekblad Privé een interview gehad met de oudste dochter van Frank, de 21-jarige Michelle Masmeijer.

http://www.show.nl/showfl(...)rbreekt-stilzwijgen/
Artikel is ui 2014 ;)
pi_174417437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:19 schreef Ole het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen?
Volgens mij is die Charlotte nu 22
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:28:04 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_174420309
Arme keinder. Ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:46:50 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174423520
Zometeen komt Frank met een bijzonder voorstel in Shownieuws :D

Hij reageert op zijn straf :P

[ Bericht 29% gewijzigd door ikweethetookniet op 14-10-2017 22:57:25 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:03:01 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174423935
Frankie gaat in hoger beroep :P aldus Geert Jan Knoops
En Evert Santegoeds heeft hem ff geappt ;)
Zijn reactie op het vonnis was: zozo
En als shownieuws meer wilde weten moeten ze maar eerst een som geld overmaken :o _O- _O-
Want meneer heeft hoge kosten :')
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:14:56 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174424201
Hopelijk loopt-ie in hoger beroep tegen 9 jaar aan. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:18:25 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174424277
Spilfiguur in de zaak was Peter S.G., de uitbater van een bekend Kaapverdisch restaurant. De bende rond S.G. maakte onder meer gebruik van binnenschippers om grote partijen cocaïne in te voeren via de haven van Antwerpen.

Pallet bananen
S.G., een Portugese Antwerpenaar die in 2012 al veroordeeld werd tot 24 maanden cel voor een cocaïne-uithaling in de haven, kreeg nu tien jaar cel . Hij bemiddelde bij uithalingen of voerde ze zelf uit en werd veelvuldig gecontacteerd door drugsbendes.

Frank Masmeijer, die in de jaren 80 en 90 onder meer de Holidayshow en Dinges presenteerde op de Nederlandse televisie, werd door één van die bendes ingeschakeld om in oktober 2014 467 kilo cocaïne, verstopt in een pallet bananen, te gaan ophalen in de haven. Masmeijer vroeg zijn neef mee, die in de haven werkte. Ze reden met een gehuurde bestelwagen van een fruitbedrijf uit Wijnegem naar de kaai, maar kregen het pallet niet mee. :|W

De bende kon het geknoei van Masmeijer niet waarderen en een dag later werd hij in de Carrettestraat in Merksem het ziekenhuis in gemept. :o Masmeijer probeerde de ware reden van het pak slaag te verbergen door aangifte te doen van een poging tot carjacking, maar de federale politie hield de bende toen al in de gaten en wist hoe de vork aan de steel zat. _O-

http://www.gva.be/cnt/dmf(...)egens-invoer-cocaine

Goed bezig geweest Frankie :R
pi_174426116
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frankie gaat in hoger beroep :P aldus Geert Jan Knoops
En Evert Santegoeds heeft hem ff geappt ;)
Zijn reactie op het vonnis was: zozo
En als shownieuws meer wilde weten moeten ze maar eerst een som geld overmaken :o _O- _O-
Want meneer heeft hoge kosten :')
Het is toch om je kapot te schamen 8)7
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2017 @ 11:41:53 #103
368283 ato
pi_174429155
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spilfiguur in de zaak was Peter S.G., de uitbater van een bekend Kaapverdisch restaurant. De bende rond S.G. maakte onder meer gebruik van binnenschippers om grote partijen cocaïne in te voeren via de haven van Antwerpen.

Pallet bananen
S.G., een Portugese Antwerpenaar die in 2012 al veroordeeld werd tot 24 maanden cel voor een cocaïne-uithaling in de haven, kreeg nu tien jaar cel . Hij bemiddelde bij uithalingen of voerde ze zelf uit en werd veelvuldig gecontacteerd door drugsbendes.

Frank Masmeijer, die in de jaren 80 en 90 onder meer de Holidayshow en Dinges presenteerde op de Nederlandse televisie, werd door één van die bendes ingeschakeld om in oktober 2014 467 kilo cocaïne, verstopt in een pallet bananen, te gaan ophalen in de haven. Masmeijer vroeg zijn neef mee, die in de haven werkte. Ze reden met een gehuurde bestelwagen van een fruitbedrijf uit Wijnegem naar de kaai, maar kregen het pallet niet mee. :|W

De bende kon het geknoei van Masmeijer niet waarderen en een dag later werd hij in de Carrettestraat in Merksem het ziekenhuis in gemept. :o Masmeijer probeerde de ware reden van het pak slaag te verbergen door aangifte te doen van een poging tot carjacking, maar de federale politie hield de bende toen al in de gaten en wist hoe de vork aan de steel zat. _O-

http://www.gva.be/cnt/dmf(...)egens-invoer-cocaine


Goed bezig geweest Frankie :R
Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?
Life can be a bitch, so like it..
pi_174429227
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:
Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?
Als verdachte?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174429264
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:

[..]

Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?

Nee, omdat hij geen slachtoffer maar dader is. Dat hij toevallig, nadat hij al lang daarvoor bewust met illegale zaken bezig ging, een keer in elkaar geslagen is en toen geen openheid van zaken gaf tegenover de politie, maakt hem niet opeens minder schuldig. Zo werkt het drugswereldje, waar hij zelf voor gekozen heeft, nou eenmaal.
pi_174429844
In het gevang zitten volgens mij ook nog wel wat mannetjes die een appeltje te schillen hebben met hem. Ik kan me in ieder geval herinneren dat hij tijdens zijn laatste detentie extra beveiligd werd.
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 12:27:51 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_174429952
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:21 schreef praadje het volgende:
In het gevang zitten volgens mij ook nog wel wat mannetjes die een appeltje te schillen hebben met hem. Ik kan me in ieder geval herinneren dat hij tijdens zijn laatste detentie extra beveiligd werd.
En BNers hebben toch al een streepje voor. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:38:10 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174430139
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:

[..]

Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?

Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 12:41:05 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_174430200
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.
Maar hij is maar één keer in de Antwerpse haven gesignaleerd. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174430321
https://www.volkskrant.nl(...)-masmeijer~a4521608/

Hier wordt ook al gesproken over 48.000 euro boete net als in de Telegraaf en bij RTL Boulevard.

https://www.hln.be/nieuws(...)rpse-haven~a31d0b9a/

Hier wordt dan weer gesproken over 8.000 euro boete net als op Nu.nl.
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2017 @ 13:01:41 #111
368283 ato
pi_174430491
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij heeft niet alleen maar wat coke vervoerd. Hij is welliswaar niet het brein, dat is die S.G., maar hij heeft wel heel veel gefasciliteerd. Mensen aan elkaar voorgesteld, connecties gelegd, schepen gezocht. Hij zat echt wel midden in het web.
OK ik dacht al zo iets, kortom een grote boef die zijn gevangenis straf verdiend heeft.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:20:12 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174430777
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:41 schreef ato het volgende:

[..]

Als dit werkelijk is, snap ik niet waarom hij 8 jaar gevangenis straf krijgt.
Is dat omdat hij onder meineed blijft liegen?

Onder meineed liegen. :D Je hebt een geheel nieuwe uitdrukking verzonnen ato. Wel een mooie!

Maandag moet hij zich dus melden, begrijp ik dat juist?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174431097
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Onder meineed liegen. :D Je hebt een geheel nieuwe uitdrukking verzonnen ato. Wel een mooie!

Maandag moet hij zich dus melden, begrijp ik dat juist?
Hij werd nu dus veroordeeld tot acht jaar cel en een boete van 48.000 euro. Het openbaar ministerie had een jaar minder gevorderd. De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft meteen de onmiddellijke aanhouding bevolen.

Bron: https://nieuws.vtm.be/bin(...)r-moet-meteen-de-cel
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:53:52 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174431294
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Maandag moet hij zich dus melden, begrijp ik dat juist?
:Y

Aruba
“Ik heb van meerdere kanten geluiden gehoord dat hij wellicht op Aruba zou zitten.” vertelt misdaadjournalist Thijs Zeeman in RTL Boulevard. “Ik hoop vooral dat het niet waar is. Het zou namelijk zo ongelofelijk oliedom zijn als hij dat zou doen. Het lost niks op.”

Vakantie
Mocht hij daadwerkelijk op het vliegtuig richting Aruba zijn gestapt, dan is het ook mogelijk dat hij nog even van de zon geniet. Hij moet immers jarenlang in een donker celletje bivakkeren. Al vertelt zijn advocaat dat alles lariekoek is. Hij zegt dat de oud-presentator niet op het zonovergoten eiland zit en zich maandag meldt bij het politiebureau. Laten we daar maar op hopen. ;)

https://www.televizier.nl(...)vlucht.4035613.lynkx

Maandag dus gaan we het beleven :P

Ondertussen draaien wij een verzoek nummertje voor Frankie :+

  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2017 @ 14:42:09 #115
368283 ato
pi_174431990
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Onder meineed liegen. :D Je hebt een geheel nieuwe uitdrukking verzonnen ato. Wel een mooie!

Maandag moet hij zich dus melden, begrijp ik dat juist?
Oh ja stom (schaam, schaam) :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2017 @ 15:10:43 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174432447
Toch nog maar even gereekst, je weet maar nooit welke dirt nog omhoog komt. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:52:39 #117
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_174433108
quote:
99s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Toch nog maar even gereekst, je weet maar nooit welke dirt nog omhoog komt. :9
w/ Ik zit al klaar voor morgen. Doetie het, of doetie het niet tadada!
  Moderator / Miss SHO zondag 15 oktober 2017 @ 15:52:44 #118
22592 crew  Ole
pi_174433109
Hebben we al een naam voor deze gate? Roept u maar!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:54:35 #119
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_174433144
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef Ole het volgende:
Hebben we al een naam voor deze gate? Roept u maar!!!!
Coken met Frank :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:57:12 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174433185
Ik denk gelijk helemaal in vliegtuigtermen.
Gate closing, last call for boarding.... :')

Last call for room & board?

Nee, te lang, ik weet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:57:53 #121
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_174433197
Mas(meijer)terChef :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:58:02 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174433201
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef Ole het volgende:
Hebben we al een naam voor deze gate? Roept u maar!!!!
Dingesgate
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:00:49 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174433241
quote:
5s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dingesgate
Goeie, het herinnerde me er gelijk aan dat ik nog een aantekening moest maken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 15 oktober 2017 @ 16:07:01 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174433336
Was toch van de week bij Ruud de Wild op NPO2 de "5 over5": welke programma's zou Frank kunnen gaan presenteren? :D
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2017 @ 16:07:29 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174433345
Maar we hebben al Gateniet en Fakegate en dan nu nog Dingesgate wordt wat onoverzichtelijk en grijzig.
Waarom niet gewoon [Bananengate] of zo? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:09:07 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174433372
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef maily het volgende:
Was toch van de week bij Ruud de Wild op NPO2 de "5 over5": welke programma's zou Frank kunnen gaan presenteren? :D
Bananasplit?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174434731
quote:
99s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef Cynix ® het volgende:
Maar we hebben al Gateniet en Fakegate en dan nu nog Dingesgate wordt wat onoverzichtelijk en grijzig.
Waarom niet gewoon [Bananengate] of zo? :?
:D
Is dat zo?
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:49:50 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435031
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef maily het volgende:
Was toch van de week bij Ruud de Wild op NPO2 de "5 over5": welke programma's zou Frank kunnen gaan presenteren? :D
Opsporing verzocht :P :+
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:51:17 #129
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435057
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:52 schreef NothingHappened het volgende:
w/ Ik zit al klaar voor morgen. Doetie het, of doetie het niet tadada!
En als hij het niet doet .............
Is hij dinsdag weer op tv :D
Bij Annikoo in opsporing verzocht *O* *O*
  Spellchecker zondag 15 oktober 2017 @ 17:52:44 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174435083
quote:
6s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Opsporing verzocht :P :+
Ik ga nog eens kijken of dat fragment nog terug te vinden is.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:00:22 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435204
Voormalig Ncrv-quizmaster wil nooit meer terug naar Belgie

FRANK MASMEIJER (55) wil liever niet op het terras van een eetcafeetje tegenover het bombastische Antwerpse Paleis van Justitie zitten. ‘Sorry, maar ik voel me hier niet prettig.’ De Vlaamse gastvrijheid doet hem even niets. Hij wil zo snel mogelijk terug in de anonimiteit. :D

Tien minuten later zit hij in de lobby van het Crowne Plaza Hotel aan de Gerard Le Grellelaan. Frank drinkt met bevende hand een cappuccino. Dit is voor hem een veilige plek, maar toch blijft hij nerveus om zich heen kijken. Hij houdt in de gaten wie er allemaal de lobby binnenkomen. Een verklaring daarvoor blijft uit. ‘Het voelt gewoon niet goed,’ zegt hij. ‘Ze hoeven mij hier niet te zien.’ Maar wie ‘ze’ zijn, blijft onduidelijk. :D

Masmeijer zegt niet langer in België te willen wonen. ‘Als het proces voorbij is, zet ik nooit meer een stap op Belgische bodem.

Ik ben echt doodsbang geworden voor het justitiële systeem in dit land. Als ik nu een politieauto zie of een sirene hoor, tril ik op mijn benen en draait mijn maag om. Dan denk ik: Ze gaan me weer oppakken. Het veroorzaakt continu stress en schrikreacties._O- _O- _O-

Volgens hem heeft dit alles te maken met zijn arrestatie anderhalf jaar geleden, het strenge regime in de gevangenis en het keiharde oordeel van de officier van justitie en de onderzoeksrechter. ‘Je mag best weten dat ik daardoor flink getraumatiseerd ben. Er is te veel gebeurd.’

Proces
De oud-quizmaster van de NCRV, die verdacht wordt van cocaïnesmokkel, heeft eveneens geen trek om in de zittingszaal D6 aan te horen hoe zijn strafproces die ochtend gaat verlopen. Dat laat hij over aan zijn Vlaamse advocaat CARL SLABBAERT. Zijn schoonvader HANS BIRZAK blijft wel binnen de muren van het gerechtsgebouw. Franks vrouw SANDRA is thuisgebleven. Zij gaat wel het inhoudelijke proces bijwonen, vertelt haar vader. Intussen wil Masmeijer zich het liefst onder een grote steen verstoppen. Hij oogt gespannen, opgejaagd en wil niet met eigen oren aanhoren wat de rechter tijdens de inleidingszitting over zijn proces gaat zeggen. Terwijl hij in de lobby van het hotel verblijft, is de chaos in de rechtszaal compleet. Op de tafel van de rechters liggen honderden kilo’s dossiermappen. Er zijn minstens dertig advocaten in de zaal aanwezig die de 27 (!) verdachten, onder wie Frank Masmeijer, in deze omvangrijke drugszaak vertegenwoordigen. Enkele verdachten, die net als Mas- meijerij voorlopigl i ini vrijheidijh id zijnij gesteld, horen wél de dialogen tussen de advocaten en de voorzitter van de rechtbank aan, roerloos. Een van hen is geboeid en wordt streng bewaakt. Volgens het onderzoeksdossier zou Masmeijer wel degelijk betrokken zijn bij de smokkel van ruim 467 kilo cocaïne. Zijn bestelbusje zou zijn gebruikt voor vervoer van de drugs. Sterker nog: Masmeijer zou een van de belangrijkste spelers zijn geweest om de drugs, verstopt in een container met bananen, het land binnen te smokkelen.

Arrestatie
Nog voor de zitting plaatsvindt, zegt Frank dat hij een nieuwe start met zijn leven wil maken. ‘Het is genoeg geweest. Ik heb veel pech gehad in mijn leven. Mijn professionele voetballoopbaan liep spaak, net als mijn carrière als quizmaster. Als horecazakenman in België ging het vervolgens ook fout. Maar dit is de zwartste bladzijde. Ze hebben me met een arrestatieteam van mijn bed gelicht en als een zware crimineel in een cel gegooid. Geloof me, dat is een hel. Zoiets zie je alleen in Amerikaanse speelfilms.’ Zijn leven is drastisch veranderd.
FRANK MASMEIJER zet nóóit meer een voet op Belgische bodem zodra de rechtszaak over zijn vermeende rol als drugssmokkelaar voorbij is. Hij vecht om eerherstel, wil zijn grote liefde SANDRA niet kwijt en hoopt dat hij een nieuwe kans krijgt, vertelt hij in een EXCLUSIEF INTERVIEW met PRIVÉ.

https://www.pressreader.com/netherlands/privé/20160928/282943859749493

Gewoon terug naar de gevangenis dus ^O^ _O-
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:06:29 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435306
quote:
99s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Toch nog maar even gereekst, je weet maar nooit welke dirt nog omhoog komt. :9


Kenden we deze al :? _O- _O-
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:11:07 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435381
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:11:41 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435389
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:12:27 #135
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435402
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:13:01 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435410
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:14:42 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435441
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:17:45 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174435490
Wat een afgetrapte laarzen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:19:08 #139
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435511
SCHRIKKEN: FRANK MASMEIJER APPT ALS EEN BAKVIS

Wat iemand toch opeens van een voetstuk kan vallen hè? Frank Masmeijer, voor ons toch in de eerste plaats een gerespecteerde drugsbaron die goed is met bananen, appt anno 2017 als een geflipt tienermeisje op zoek naar bevestiging. We zullen proberen het op een begrijpelijke manier uit te leggen.

De relatie tussen Frank en zijn vrouw Sandra is definitief over. Zo werd hij onlangs zelfs in de bar van het Okura Hotel gespot met een zekere Jaimy, een vrouw die voordat ze maffia Franky ontmoette nog pannenkoeken stond te bakken in een foodtruck. (‘Van Foodtruck naar Okura’, mooie titel voor iets, eigenlijk.) Maarrr er is nóg een dame waar Frank zich korte tijd mee geamuseerd heeft. Haar naam is Marina, ze runt een kroeg in Antwerpen en ook zij zag de foto’s van Frank en zijn pannekoekenlief in het Okura, zo vertelt ze in de Privé van deze week



‘Ik zag de foto’s en voelde de wereld, en wat ik me van de rest van mijn leven had voorgesteld, onder mijn voeten wegzakken. Het was een schok om zo de man te zien die onlangs nog tegen mij zei met me te willen trouwen. We waren toen bij mij thuis. Ik woon boven het café en verkeerde in een roes van geluk.’

Oh jee, Franky ‘roes van geluk’ Masmeijer is met een paar slokken teveel op iets te scheutig geweest met de toekomstbeloftes richting een Antwerpse barvrouw, altijd gevaarlijk! Schenk nog maar eens bij dan blijf je zeker bij mij, kent u die uitdrukking? Maar amai amai, Marina’ke wil ook graag wat WhatsApp gesprekjes tonen tussen haar en Frank. Ga er maar even voor zitten beste mensen (sorry voor de slechte kwaliteit maar wat u moet zien ziet u):

Frank! Wat doe je??? Al die hartjes!!! Zijn we 15 jaartjes oud ofzo???
En dan ondertussen met mevrouw Pannenkoek in het Okura hangen, iets met overcompensatie en ‘allé make up uwwen mind’?

Kent u die mop van die Belgische drugsbaron die aan de vooravond van zijn gevangenisstraf twee liefdes wilde regelen voor tijdens het bezoekuur? Die kwamen allebei niet. _O- _O-

https://slebs.nl/2017/05/(...)appt-als-een-bakvis/

:D :D
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:23:38 #140
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174435592


Laten we eens wat luchtig beginnen. Frank Masmeijer in weekblad Privé. Over zijn contact met Heinekenontvoerder Cor van Hout. Hebben we ’t hier ook al over gehad, niet zo gek dat ‘de bladen’ dit oppikken.

Wij hadden het over Cor die riep dat hij Frank zou doodschieten als hij nog één mop zou tappen. :D _O- _O-

Er is ook nog een aanvulling. Waaruit blijkt dat de relatie tussen Frank en Cor niet zo heel warm was. Akkefietje in Cannes, bijvoorbeeld, waarbij Cor – die een gevoelig oog had voor vrouwelijk schoon – een opmerking maakte over Sandra, de toen helemaal nog jonge, bloedmooie vriendin van Frank, die net van het strand kwam aanwandelen

http://www.misdaadjournal(...)verwijk-hans-nijman/
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:07:11 #141
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_174437568
quote:
^O^ Dank je. Ik had dat wel al gelezen alleen niet met die mooie foto’s erbij. Kan iemand de whatsappjes ontcijferen? :s)
  Moderator / Miss SHO zondag 15 oktober 2017 @ 20:19:29 #142
22592 crew  Ole
pi_174437795
Wat zien al die vrouwen in hem?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:27:54 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174437966
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:19 schreef Ole het volgende:
Wat zien al die vrouwen in hem?
Wandelende portemonnee?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174438152
quote:
"Het word al een maar erger."
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:58:52 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174438754
Hoeveel advocaten heeft Frank eigenlijk? Ik ben al drie verschillende namen tegengekomen geloof ik.
Spoilers!
  zondag 15 oktober 2017 @ 22:08:07 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174440615
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoeveel advocaten heeft Frank eigenlijk? Ik ben al drie verschillende namen tegengekomen geloof ik.
Veel, het motto was dan ook

Gaan met die banaan :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 22:14:45 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174440764
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:19 schreef Ole het volgende:
Wat zien al die vrouwen in hem?
Ik snap het ook niet, en hij is wel in mijn leeftijdscategorie en ik heb hem nog als "BN'er" gezien zeg maar....
Maar ik vind het niks, ik vond het toen ook nooit wat, ja.... een gladjakker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 oktober 2017 @ 22:29:13 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174441152
Advocaten Frank Masmeijer beraden zich op volgende stap

Eén dag nadat Frank Masmeijer tot acht jaar cel is veroordeeld is de storm rondom de gevallen quizmaster nog niet gaan liggen. Terwijl zijn ex en zijn huidige vriendin de klap proberen te verwerken, beraden zijn advocaten zich op de volgende stap.

http://www.show.nl/video/(...)ch-op-volgende-stap/

Straks weer in shownieuws *O*
  Spellchecker zondag 15 oktober 2017 @ 22:39:46 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 16 oktober 2017 @ 08:02:47 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174445130
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bananasplit?
quote:
6s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Opsporing verzocht :P :+
pi_174445824
heel holland nakt _O-
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174447807
Al nieuws aangaande de whereabouts van Pablo Masmeijer? :s)
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:25:27 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174448111
Morgenavond 20:30 NPO 1 :+
pi_174450069
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgenavond 20:30 NPO 1 :+
Dat zou wat zijn ja!
Ik ga er overigens niet vanuit dat hij op Aruba zit, want zijn advocaat heeft hoger beroep aangetekent, of gaat dat doen naar ik begrepen heb. Dat lijkt me zinloos als je het vonnis probeert te ontlopen.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 17:17:47 #155
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174454397
quote:
9s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:17 schreef Copycat het volgende:
Wat een afgetrapte laarzen.
Ik gok zomaar dat ze dacht via Frank haar garderobe wat te upgraden. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO maandag 16 oktober 2017 @ 17:28:00 #156
22592 crew  Ole
pi_174454538
Ik O+ SHO
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_174454743
quote:
99s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat ze dacht via Frank haar garderobe wat te upgraden. :7
Dat is vintage, net als Frank.
Een paar doorleefde kaplaarzen van de Albert Kuip en een uitgerangeerde presentator uit de vorige eeuw aan je arm.
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:41:47 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174454794
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:39 schreef NothingHappened het volgende:

Dat is vintage, net als Frank.
Een paar doorleefde kaplaarzen van de Albert Kuip en een uitgerangeerde presentator uit de vorige eeuw aan je arm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174455103
Het is hip hoor. Virgien gaat extreem met matchende kinders en er zal af en toe ook wel iemand met Ron Brandsteder door de P.C Hooft struinen :7
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2017 @ 17:59:51 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174455158
Eeh, het is PC Hooftstraat, maar je betaalt de hoofdprijs. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_174455182
quote:
99s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, het is PC Hooftstraat, maar je betaalt de hoofdprijs. :Y
Kleinigheid...ik kom er nooit :*
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:45:22 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174464967
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:07 schreef NothingHappened het volgende:
Al nieuws aangaande de whereabouts van Pablo Masmeijer? :s)
Je bedoelt Don Pablo?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_174466127
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je bedoelt Don Pablo?
Awel hè, das zeker en vast ;) Don Pablo Masmeijer Gaviria uit Antwerp.....
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:52:45 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174472829
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:12 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Awel hè, das zeker en vast ;) Don Pablo Masmeijer Gaviria uit Antwerp.....
The Don 8-) , meester in het verkopen van fictieve horloges en laten verdwijnen van ladingen bananen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:57:28 #165
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174472917
quote:
'Ik blijf achter mijn criminele man staan'

Mijn man zit vol in het criminele circuit, maar ondanks alles blijf ik hem steunen. 'Gelukkig' ben ik niet de enige vrouw die haar kop in het zand steekt. Neem bijvoorbeeld Sandra Masmeijer, ook zij blijft achter haar ex-man staan. Zelfs nu hij veroordeeld is tot acht jaar cel. Ik kan alleen maar duimen dat het zo ver bij ons niet komt…
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:46:30 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174483945
Straks in shownieuws weer een update
Schandaal wordt nog groter :D
Dochter heeft ook fout vriendje :|W
pi_174484310
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

The Don 8-) , meester in het verkopen van fictieve horloges en laten verdwijnen van ladingen bananen.
Familieman Masmeijer draait zijn hand er niet voor om! Alles is bespreekbaar onder het genot van een kop bananenkoffie met melkpoeder [winkwinknodnod] in een van zijn failliete restaurants. He’s gonna make you an offer you can’t refuse....capiche!? *O*
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:00:28 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174484330
Arlin B. samenwonend vriendje van Michelle Masmijer nu ook in drugshandel
Er is drie jaar geeist in een andere drugszaak :D _O-
Update over Frank, hij is nog steeds zoek _O-
pi_174484377
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arlin B. samenwonend vriendje van Michelle Masmijer nu ook in drugshandel
Er is drie jaar geeist in een andere drugszaak :D _O-
Update over Frank, hij is nog steeds zoek _O-
Wow! Als je denkt dat het niet gekker kan :{
pi_174484389
Is he swimming with the fishes? :7
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:05:21 #171
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174484452
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef NothingHappened het volgende:
Is he swimming with the fishes? :7
:N Bananen plukken, en een pakje ophalen in de haven :+
pi_174484575
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N Bananen plukken, en een pakje ophalen in de haven :+
Een pakje met streepjes zeker.
Hij heeft gewoon de hele bende in de maling genomen door te laten weten via zijn advocaat dat hij hoger beroep zou gaan aantekenen, waardoor justitie niet direct suspicious minded zou zijn toen hij zich niet direct meldde en van die ideale gelegenheid + weekend, gebruik heeft gemaakt om hem te peren.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:59:07 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174485719
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arlin B. samenwonend vriendje van Michelle Masmijer nu ook in drugshandel
Er is drie jaar geeist in een andere drugszaak :D _O-
Update over Frank, hij is nog steeds zoek _O-
Wat een maffia-familie :N
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174485817
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N Bananen plukken, en een pakje ophalen in de haven :+
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 00:06:05 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_174485857
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks in shownieuws weer een update
Schandaal wordt nog groter :D
Dochter heeft ook fout vriendje :|W
Las het net. :D Albaneesje. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 00:06:35 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_174485867
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:02 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Wow! Als je denkt dat het niet gekker kan :{
Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:20:14 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174486045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef tong80 het volgende:
Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ? :D
:P
:{w Eerst ff geld overboeken, want hij heeft hoge kosten :P _O-
pi_174486253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zou ie dit ook graag verfilmd willen zien ? :D

:P
Ja, maar niet door zo’n mislukte Nederlandse regisseur met een hippe pony, maar een beetje meer Amerikaans agressief met een hoop “Fuck you Tony’s” en “Fuck you too mother fucker” en zulks.
Met Antonio Banderas als El Frankenstijn...moet ie wel ff 40 kilo aaneten :)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 09:03:50 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174488007
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arlin B. samenwonend vriendje van Michelle Masmijer nu ook in drugshandel
Er is drie jaar geeist in een andere drugszaak :D _O-
Update over Frank, hij is nog steeds zoek _O-
Ahhhh vandaar dat dochterlief de andere kant opkeek :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:35:49 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174498541
5300 kilo cocaïne tussen bananen gevonden in haven Antwerpen :D

De Nederlandse en Belgische politie hebben in de haven van Antwerpen een flinke hoeveelheid drugs in beslag genomen. In totaal werd ruim 5.300 kilo cocaïne gevonden in een container met bananen.



Verschillende pakjes cocaïne werden ontdekt in een container die afkomstig was uit Colombia. De voorraad heeft een waarde van zo'n 200 miljoen euro, zo meldt de politie.



De eindbestemming van de container was Nederland. De Nederlandse politie kreeg hierover een tip binnen. Agenten doen nu verder onderzoek. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-antwerpen~abc00863/

https://www.politie.nl/ni(...)n-belgie-beslag.html

:|W Niet weer Frankie :|W

[ Bericht 10% gewijzigd door ikweethetookniet op 18-10-2017 20:21:43 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:07:48 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174501036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
5300 kilo cocaïne tussen bananen gevonden in haven Antwerpen :D

De Nederlandse en Belgische politie hebben in de haven van Antwerpen een flinke hoeveelheid drugs in beslag genomen. In totaal werd ruim 5.300 kilo cocaïne gevonden in een container met bananen.

[ afbeelding ]

Verschillende pakjes cocaïne werden ontdekt in een container die afkomstig was uit Colombia. De voorraad heeft een waarde van zo'n 200 miljoen euro, zo meldt de politie.

[ afbeelding ]

De eindbestemming van de container was Nederland. De Nederlandse politie kreeg hierover een tip binnen. Agenten doen nu verder onderzoek. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-antwerpen~abc00863/

https://www.politie.nl/ni(...)n-belgie-beslag.html

:|W Niet weer Frankie :|W

Nou, daar ging het "grootste vangst" record van Frank.... met factor 12 overtroffen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:17:41 #182
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174501391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:07 schreef Leandra het volgende:
Nou, daar ging het "grootste vangst" record van Frank.... met factor 12 overtroffen.
Het is zijn schoonzoon gelukt om indruk te maken :+ _O-
Met de :* van Michelle _O-
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:45:10 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174505135
Tot 8 jaar cel veroordeelde Frank Masmeijer prikt rustig een vorkje in Amsterdam :D

Vrijdag werd Frank Masmeijer door de Belgische rechter veroordeeld tot een celstraf van acht jaar en een boete van 48.000 euro, voor het smokkelen van 467 kilo cocaïne. De straf werd opgelegd met de bepaling dat die onmiddellijk ten uitvoer moest worden gelegd. Masmeijer was echter spoorloos…

Was, want Shownieuws kan onthullen dat Masmeijer ondanks de veroordeling gewoon een vorkje zat te prikken in een restaurant in hartje Amsterdam. Zo blijkt wel uit de foto die je hierboven ziet. En zo is ons ook door meerdere bronnen bevestigd.

Na het bekend worden van het vonnis leek Masmeijer van de aardbodem verdwenen. Hij zou op Aruba zijn gespot, wat leek te wijzen op een vlucht. Maar de oud-presentator is nog gewoon ‘in de buurt’. En geniet dus lekker met zijn vriendin Jamy van een midweeks diner.

Masmeijer’s advocaat heeft laten weten dat zijn cliënt in hoger beroep gaat tegen het vonnis.

http://www.show.nl/social(...)en-vorkje-amsterdam/

Lijntje snuiven doet hij dan wel weer thuis :+
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:48:54 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174505205
Dochter Masmeijer weg bij van drugshandel verdachte vriend :D

Michelle Masmeijer, de oudste dochter van Frank en Sandra, is niet meer samen met Arlind B. – die nu ook verdachte is in een drugszaak. Dat vertelt haar moeder aan Shownieuws.

Sandra: “Het is uit, maar dat heeft niets met deze zaak te maken.’ _O- _O-

Michelle heeft al anderhalve maand geen contact met Arlind, zo vertelt Sandra. Ze waren al jaren gelukkig samen, woonden samen, maar nu woont Michelle weer bij haar moeder. Meer willen Sandra en Michelle er niet over zeggen. Sandra zegt dat ze niets weet van Arlind’s betrokkenheid bij een drugsaffaire. :|W


Gelukkig hebben we de foto's nog :+

Het is de zoveelste klap voor Michelle, na het drugsschandaal van haar vader. “Ze is op alle gebieden heel verdrietig en zij wil geen commentaar geven”, aldus Sandra.

“Het gaat”, zegt Sandra op de vraag hoe het met haar gaat. Ze is nog ‘gewoon’ aan het werk in de kledingboetiek. Een pauze heeft ze niet ingelast na het vonnis. Sandra wil niet reageren op de vraag of ze nog contact heeft met Frank.

http://www.show.nl/social(...)el-verdachte-vriend/

[ Bericht 34% gewijzigd door ikweethetookniet op 18-10-2017 23:58:50 ]
  Spellchecker woensdag 18 oktober 2017 @ 23:57:50 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:03:20 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174505419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 23:57 schreef maily het volgende:
Arlind B. .....
Ik denk zal hem even googelen :P

Tot vijf jaar cel voor uitbaters van twee cannabisplantages

Zes mannen zijn veroordeeld voor het uitbaten van twee cannabisplantages in Kontich. Er stonden in totaal zowat 900 planten. De correctionele rechtbank van Antwerpen legde hen celstraffen tot vijf jaar of een werkstraf op. Ze moeten ook ruim 43.000 euro schadevergoeding betalen wegens elektriciteitsdiefstal.

De politie werd eind vorig jaar naar een woning in de Van Dyckstraat in Kontich geroepen, waar een sterke cannabisgeur was waargenomen. Het pand was verhuurd aan Sozdar M. (31), maar er stond niemand ingeschreven. De rolluiken op de gelijkvloerse en de eerste verdieping waren naar beneden gelaten.

De politie hield de woning een tijd in de gaten en zag een komen en gaan van mannen en voertuigen. Bij een huiszoeking werd een professionele cannabisplantage met 405 planten aangetroffen. Arlind B. (22) en Fitim M. (25) werden ter plaatse gearresteerd.
Hasan S. (29) werd als de verantwoordelijke achter de plantage aangeduid. Een huiszoeking in zijn woning aan de Kongostraat in Kontich leverde een tweede cannabisplantage met 496 planten op. De rechtbank veroordeelde hem tot vijf jaar cel.

Arlind B. en Fitim M. kregen dertig maanden met uitstel. Sozdar M. werd vrijgesproken, want de rechtbank vond het niet bewezen dat hij actief betrokken was bij de plantage. De drie andere beklaagden kregen twee en drie jaar cel en een werkstraf van honderd uur.
Stroomleverancier Iveka kreeg ruim 43.000 euro schadevergoeding toegekend, omdat de elektriciteit voor de plantages werd afgetapt.

https://www.hln.be/nieuws(...)splantages~a307a481/

:D :D _O- _O-
pi_174505451
Frank Masmeijer eet rustig in Amsterdams restaurant

http://www.show.nl/social(...)en-vorkje-amsterdam/
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:09:04 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174505470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Frank Masmeijer eet rustig in Amsterdams restaurant

http://www.show.nl/social(...)en-vorkje-amsterdam/
:|W Wat staat er nou in post 183 hierboven al :?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:10:56 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174505482
Michelle Masmeijer

Coffe Specialist at Nestle Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA AP Hogeschool Antwerpen
Antwerpen, Flanders, Belgium

https://www.linkedin.com/in/michelle-masmeijer-bab2a7102/

Die gaat het wel maken hoor _O- _O-
pi_174505555
De concurrentie neemt het over van onze Nederlandse koopman Frank M. :(


http://m.gva.be/cnt/dmf20(...)n-in-antwerpse-haven
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:02:46 #191
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_174514646
Het lijkt Penoza wel. _O- _O- _O-
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:36:55 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174520983
Column Eugène de Kok: ‘De Quizmaster’ 2 :D

19Als u in de jaren ‘80 of ‘90 van de vorige eeuw wel eens een krant las of televisie keek, heeft u ongetwijfeld gehoord van de Dominee, Flipper en de Neus en de Hakkelaar. Zo niet, dan vertel ik u nu dat het de bijnamen waren van Nederlands eerste drugsbaron Klaas Bruinsma, Heineken-ontvoerders Cor van Hout en Willem Holleeder en Johan Verhoek, Bruinsma’s grootste rivaal in de vorige eeuw. Stuk voor stuk zijn (of waren) het criminelen, waar nog een zweem van romantiek omheen hing. Biografieën, films en documentaires over hun levens werden verslonden door een miljoenenpubliek en sommigen waren zelfs graag geziene talkshowgasten.

Frank Masmeijer deed de laatste maanden die tijden enigszins herleven. Zou hij een bijnaam hebben in de Belgische onderwereld? De Quizmaster is gezien zijn televisieverleden een logische. De Herbergier kan ook, omdat hij in de cocaïnesmokkel schijnt te zijn beland via zijn niet al te best lopende cafés, maar Masmeijer ziet zichzelf liever als de Onwetende of de Goedgelovige. In tal van interviews heeft hij gezegd erin te zijn geluisd door een sluwe neef en een aantal in-en-in-slechte stamgasten. De rechter in België was vorige week echter duidelijk in zijn oordeel: Masmeijer is de Regelaar. De magistraat achtte vanwege een stortvloed aan bewijzen zijn betrokkenheid bij de smokkel van 467 kilo cocaïne bewezen. Als hij ook zijn hoger beroep verliest wordt de gevallen televisiester de komende acht jaar alleen nog gefilmd door bewakingscamera’s in een Belgische gevangenis. :P _O- _O-

http://internetbode.nl/be(...)ok-quizmaster-308672
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:02:15 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174528371
Zometeen weer een item in shownieuws *O* *O*

Vriendin Jaimy steunt Frank Masmeijer door dik en dun, ook aan zijn galgenmaal

Jaimy, de vriendin van Frank Masmeijer, blijft ondanks de veroordeling, achter hem staan. Woensdagavond nog hebben de twee samen gedineerd; open en bloot, in hartje Amsterdam.

En dat zou wel eens Frank galgen-maaltijd kunnen zijn geweest. Story-fotograaf Edwin Smulders spotte de twee.

http://www.show.nl/social(...)aan-zijn-galgenmaal/

[ Bericht 56% gewijzigd door ikweethetookniet op 19-10-2017 23:17:28 ]
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:19:16 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:54:20 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174542667
Ze blijft achter haar portemonnee op pootjes staan. Hoe verrassend. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:54:45 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174598416
Van Showmaster tot Drugsdealer', het échte boek van Frank Masmeijer komt eraan

Beste Frank Masmeijer,

Je voelde de bui al hangen natuurlijk. Het is toch niet gelukt. Al het draaien, ontkennen, opbiechten, liegen, zielig doen, het boek, de documentaire, het heeft allemaal niet kunnen baten: de mensen geloofden je geen seconde en, vervelender voor jou, de rechter geloofde je al helemaal niet. Acht jaar man! Terwijl er zeven jaar was geëist. Je hebt de Pinokkio trofee verdient en de straf die ermee gepaard gaat. De schaamte moet het ergste zijn. Heb je daar nu die hele tijd dat je aan het liegen was nooit over nagedacht? Hoe hilarisch het is dat jij nu voor acht jaar achter tralies gaat terwijl jouw boek 'Frank en Vrij' met je zelfingenomen smoel pontificaal op de cover in alle boekenwinkels ligt? Het Grote Leugenboek? Daar willen mensen toch alleen maar hun reet mee afvegen? :D

Doe jezelf een groot plezier en laat al die bullshit vanaf nu achterwege. Spreek met jezelf af dat je vanaf nu alleen nog maar eerlijk bent. Tegen ons en tegen jezelf. Want je bent waarschijnlijk zo onderhand in je eigen bullshit gaan geloven. Deze acht jaar achter tralies is je kans om toch nog iets te presteren in dit leven. Namelijk het echte boek schrijven. Niks Frank en Vrij. Maar: Van Showmaster tot Drugsdealer. Of nee, nog beter: Frank Masmeijer: Gevierd, gevallen, gedetineerd. Maak er maar wat van.

Dát is een boek wat iedereen wil lezen. Het is ook een verhaal waar veel mensen zich mee kunnen identificeren. Beschrijf maar hoe je van vermogend man in de problemen kwam. Hoe je horecazaken in België failliet gingen, je schulden kreeg die je niet meer kon oplossen, je in contact kwam met de onderwereld, hoe je daar met kloppend hart op zoek ging in die Antwerpse haven. Naar dat pallet met bananen waarin een grote partij coke verstopt zat. Hoe je door je opdrachtgevers in elkaar werd gerost omdat het je tot twee keer toe niet lukte om die partij binnen te halen. Toen had je natuurlijk naar de politie moeten gaan en schoon schip moeten maken.

Maar nee, je hoopte dat het over zou waaien maar liep tegen de lamp. En na die eerste leugen kon je niet meer stoppen. Je zette de media in die de zaken alleen maar erger maakten en raakte je vrouw kwijt omdat zij ook wel doorhad dat ze werd voorgelogen. Maar je kon niet anders. Je schaamde je rot. Maar nu ben je hopelijk de schaamte voorbij. Je bent onthuld. Doorschouwd. En veroordeeld. En ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen en roepen dat je onterecht achter tralies zit want dan hoef je op geen enkele steun te rekenen en ben je nog een grotere oen dan je al hebt bewezen. Neem je verlies: kom uit die kast, accepteer die straf, pak je pen op en schrijf. Je hebt alle tijd van de wereld voor een bloedstollend true crime boek. Ik ga het zeker lezen. Ben inmiddels wel benieuwd naar de echte Frank Masmeijer. Jij misschien ook.

https://www.panorama.nl/m(...)-van-frank-masmeijer
  maandag 23 oktober 2017 @ 13:23:36 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174602328
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:07 schreef NothingHappened het volgende:
Al nieuws aangaande de whereabouts van Pablo Masmeijer? :s)
Nog steeds actueel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:31:24 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174645418
Zo trekt hij lange neus naar zijn Belgische rechter:

Masmeijer helemaal nóóit de cel in?

Als het aan de Belgische rechter ligt die hem tot acht jaar cel veroordeelde, had FRANK MASMEIJER (56) nu alweer een paar weken achter de tralies doorgebracht. Maar het lijkt erop dat de showmaster de dans kan ontspringen door een bizarre wending in zijn hele drugsverhaal: als hij een beetje oppast, ontkomt hij eenvoudig aan de cel!


Zo die ziet eruit zeg :D _O-

Hij dacht, en hoopte vooral, dat hij zou worden vrijgesproken. Maar de Belgische rechter vonniste keihard over FRANK MASMEIJER (56) en wil hem voor acht jaar achter de tralies. Die acht jaar gingen bovendien meteen in.

Met zijn ferme hamerslag in de rechtbank van Antwerpen, werd tegelijk de onmiddellijke arrestatie bevolen van de voormalige ‘golden boy’ van de NCRV die op zeker moment meer heil zag in het ‘witte goud’ in poedervorm, dat in havencontainers verstopt zat tussen wat verdwaalde bananen.

Bijna drie weken na de voor hem vernietigende uitspraak is Masmeijer niet alleen nog steeds op vrije voeten, het is ook nog maar de grote vraag of hij überhaupt ook maar één dag in de cel zal gaan doorbrengen.

Gevangenissen
Wat bij het grote publiek niet bekend is - maar in criminele kringen voor niemand een geheim - is dat Nederland ingezetenen helemaal niet uitlevert naar België om hun straf uit te zitten. Ons land heeft moeite met de ‘mensonterende’ toestanden in de uitpuilende gevangenissen daar en draagt om die reden geen Nederlanders meer over voor ‘strafuitzitting’.

Het lijkt er dan ook op dat Frank, wanneer hij blijft zitten waar hij zit en zich niet verroert, de dans kan ontspringen. Als hij het goed speelt en op zijn tellen blijft passen, dan kan hij een heel lange neus trekken naar de Belgische magistraat die wel klaar was met zijn ontkenningen en hem keihard veroordeelde voor grootscheepse drugssmokkel.

Wanneer Frank de komende jaren in Nederland blijft en onze landsgrenzen strikt in de gaten houdt, kan de Belgische justitie hem niets maken. Het zou voor de Belgen zelfs geen zin hebben om te vragen om zijn aanhouding en uitlevering; ze weten daar dat ze ‘onze’ Frank toch niet krijgen!

Dat verklaart waarom ook zijn advocaten ineens zo krampachtig zwijgen over de ontstane situatie. Die is immers niet alleen verrassend te noemen, deze afloop doet ook geen recht aan het uitgebreide politieonderzoek, de drie jaar lang lopende rechtszaak en het voltrokken vonnis dat Masmeijer tot een veroordeelde drugscrimineel maakt.

Op vragen van WEEKBLAD PRIVÉ, dat vandaag verschijnt, hult het Parket van Antwerpen zich gegeneerd in stilzwijgen. Men zit er duidelijk in de maag met de ontstane situatie: ,,Geen commentaar op deze zaak.”

Het Openbaar Ministerie in Amsterdam de plaats waar Frank zich doorgaans ophoudt en bekomen van de schrik op het oog doodgemoedereerd alweer restaurants bezoekt, is duidelijker. Woordvoerder FRANKLIN WATTIMENA stelt in Privé: ,,Nederland levert in principe geen mensen uit om hun straf uit te zitten.”

Aan slechts enkele, eenvoudige voorwaarden zou Frank Masmeijer moeten voldoen om te voorkomen dat de Belgen hem voor acht jaar opsluiten. Zo heeft hij hier een vast woonadres nodig. Hij kan er kiezen uit twee: regelmatig is hij te vinden bij zijn moeder aan de rand van het Gooi en ook is hij vaak bij zijn vriendin JAIMY, de vrouw die hij op Japanse etentjes in het exclusieve Okura Hotel trakteert.

Het grootste gevaar dat hij loopt is, afgezien van mensen die wellicht nog wat van hem te verhapstukken hebben en hem eerder te grazen namen, dat hij op een dag per ongeluk een grens overgaat.

Létterlijk, deze keer.

PAUL MEYER, een bekende drugscrimineel en schrijver van het boek ‘Bekentenissen van een meestersmokkelaar’ is bekend met de materie. Hij kan verschillende namen noemen van Nederlanders die eveneens met de beproefde methode een Belgische celstraf ontliepen: ,,Je kunt je strafzaak bijwonen, maar daarna moet je zorgen dat je vóór het vonnis weg bent uit België. Dan maken ze je helemaal niks.”

Volgens hem is het wel zaak dat mannen als Masmeijer zich tien jaar lang niet buiten de Nederlandse landsgrenzen begeven. Hij zegt: ,,Zolang je in Nederland bent, ben je veilig. Dat betekent dus: ook niet om België heen naar Frankrijk. Zodra ze je daar in de gaten krijgen gaan de handboeien om en word je overgedragen aan Antwerpen. Alleen Nederland doet dat niet.”

Voor de veelbesproken showmaster betekent dit dat heel Nederland de komende tien jaar zijn cel zou zijn, in plaats van de paar vierkante meter die 150 kilometer zuidwaarts voor hem waren gereserveerd. Zo graag zou hij weer ‘aan de bak’ gaan op tv, wat zeker na zijn veroordeling niet meer zal lukken. Maar voor Frank zelf is het al een positieve ontwikkeling dat aan de bak er dan niet inzit, maar erín evenmin.

Begrensd
Met Jaimy aan zijn zijde lijkt hij zich in Nederland en vooral in de hoofdstedelijke etablissementen die hij frequenteert zich prima te vermaken. Het eten en het gezelschap zijn er dan ook stukken beter en de vrijheid, hoewel enigszins ‘begrensd’, is te verkiezen boven die van acht jaar in een kille cel. Daarvan zal hij zich na zeven maanden voorarrest zeker bewust zijn.

VANDAAG IN WEEKBLAD PRIVÉ: FRANK MASMEIJER helemaal nooit de cel in? En wat deed SANDRA MASMEIJER meer dan horen, zien… en ZWIJGEN?

https://www.telegraaf.nl/(...)maal-nooit-de-cel-in
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:35:02 #199
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174645499
Die zit over een tijdje heus wel in de bak.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174645573
Curaçao zou dus ook veilig moeten zijn, gelukkig maar :7
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:39:55 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174645604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Curaçao zou dus ook veilig moeten zijn, gelukkig maar :7
Zul je zien dat ze in Miami een noodlanding moeten maken...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174645666
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zul je zien dat ze in Miami een noodlanding moeten maken...
Free Frank

Een nieuwe documentaire van Jessica Valerius.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:08:29 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174646119
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Free Frank

Een nieuwe documentaire van Jessica Valerius.
:D !
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 20:19:12 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_174656835
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Free Frank

Een nieuwe documentaire van Jessica Valerius.
:D

Frank en vrij. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:20:40 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174656884
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Free Frank

Een nieuwe documentaire van Jessica Valerius.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2017 @ 20:41:49 #206
368283 ato
pi_174657539
Als ik die domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh .
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:42:51 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174673443
jammer dat de Nederlandse wet zoveel mazen heeft. Dat zie je al aan die galbak van een Michael P. die continue TBS ontloopt en nu kan Frank M. ook gewoon vrij blijven rondlopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:48:34 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174673536
Maar gelukkig heet dat ministerie nu Justitie en veiligheid in plaats van Veiligheid en Justitie :r
Het kost een paar centen zo een anderhalf miljoen euro, maar dat betalen wij wel en verdwijnt in de zakken van vriendjes :r
Dus nu is alles veel beter en kunnen dit soort dingen nooit meer voorkomen :') :') |:( |:( |:(
Ohh wacht ......
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:02:18 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174673818
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef ato het volgende:
Als ik die domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh .
Het is dat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174674650
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:41 schreef ato het volgende:
Als ik die domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh .
die hoofd?
verder eens
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 19:00:07 #211
368283 ato
pi_174675778
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die hoofd?
verder eens
Als ik dat domme opgeblazen blije hoofd zie, Blegh.. :r
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:10:56 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174785933
correspondentie tussen Masmeijer en zijn advocaat

Advocaat Masmeijer reageert op vonnis cliënt
De advocaat van Frank Masmeijer, Kris Vincke, heeft in een driedelige brief uitgebreid antwoord gegeven op het vonnis van zijn cliënt. Zo schrijft Vincke in de brief, die De Telegraaf in handen heeft, onder anderen dat hij twijfelt aan het Belgische rechtssysteem en laat hij Masmeijer weten dat hij zich éérst bij de gevangenis moet melden alvorens hij in vrijheid kan worden gesteld.

quote:
BRIEF ADVOCAAT VINCKE

Brugge, 24 oktober 2017

Geachte Heer

Bij deze ben ik zo vrij terug te komen op het vonnis van 13 oktober dat door de Rechtbank te Antwerpen lastens U werd uitgesproken. Ik verwijs tevens naar ons aangenaam onderhoud waarbij werd beslist om hoger beroep aan te tekenen.

Ik moet ook vaststellen dat de mediadruk enorm is en ik permanent vanuit die hoek wordt benaderd. Dit moet voor jou amper leefbaar zijn, temeer daar er vervolgens spookverhalen de wereld worden ingestuurd zoals het bericht van zichzelf noemende ‘onderzoeksjournalist’ Thijs Zeeman als dat U zou gevlucht zijn naar Aruba. Alsmede andere publicaties in ‘gerenommeerde’ media dat U zich al zes jaar bezighoudt met drugshandel en u reeds bekend zou hebben. Dit soort fake news is zowel privé en zakelijk, maar ook voor de publieke opinie en de juridische zaak schadelijk. Door deze negatieve en niet voldoende gecontroleerde berichtgeving bent U door veel media vanaf de arrestatie in 2014 al veroordeeld (trial by media).

Het vonnis valt mij zwaar omwille van een drietal redenen:

• De straf is zeer hoog en ligt nog hoger dan hetgeen het Openbaar Ministerie heeft geëist. Als advocaat met 25 jaar ervaring is dit een bittere pil dat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt. Uit het vonnis valt ook niet echt af te leiden waarom die straf werd verhoogd tav de vordering, al is het zo dat de rechtbank nooit gebonden is aan wat het openbaar ministerie vordert.

• Het duurde ook enkele dagen alvorens ik in het bezit kon komen van de tekst van het vonnis, daar waar de pers blijkbaar onmiddellijk werd gebriefd over de motieven en de motivering van de Rechtbank.

Na lectuur van het vonnis blijf ik toch op mijn honger: de motivering is vrij kort en steunt zich zowat exclusief op een aantal verklaringen van medeverdachten die er vaak alle belang bij hebben de schuld af te schuiven. Op objectieve bewijzen steunt de rechter zich naar mijn mening niet.

Ik geef een voorbeeld: de bestelbon. Eén iemand verklaart dat U de bestelbonnen zou hebben laten opmaken en dat U er vervolgens één zou hebben geparafeerd. U ontkent dit met klem, wat ook werd aangehaald in besluiten. Dit werd niet weerlegd door de rechter. Er is ook geen enkel objectief schriftonderzoek naartoe gevoerd.

Ik weet dat de Nederlandse rechtspraak anders in elkaar steekt dan de Belgische waar de Nederlandse veel meer werkt met harde bewijzen terwijl de Belgische rechter zich ook op vermoeden mag steunen om tot een eindoordeel te komen. Dit geeft bij mij het gevoel dat U er in Nederland veel zachter zou van af gekomen zijn. Een juridisch systeem dat uitspraken doet zonder aantoonbare bewijslast kan sneller beïnvloed worden door nieuws en publieke opinie, aannames en vermoedens.

Heel veel elementen die wij hebben opgeworpen in besluiten en waarbij wij Uw gedeeltelijke onschuld wilden bewijzen, zijn onbeantwoord gebleven.

Ik heb evenzeer het gevoel dat de overdreven media-aandacht U parten speelt. Dit is een persoonlijk sentiment dat ik heb, eerder dan dat dit effectief weerspiegeld wordt in het vonnis. Toch was ik verwonderd van de stelling van de rechter dat U niet werkwillig zou zijn, daar waar er door mij een arbeidscontract werd neergelegd.

• De onmiddellijke aanhouding vind ik eveneens ten onrechte. Ik kan die zelf maar bestrijden door een verzoekschrift tot invrijheidstelling neer te leggen bij de Kamer van Inbeschuldigingstelling bij het Hof van beroep te Antwerpen. Dit vereist dat U zich eerst zou aanmelden aan de gevangenis.

In het andere geval ligt het initiatief bij de Procureur die op basis van het vonnis tot onmiddellijke aanhouding een Europees Aanhoudingsbevel kan uitsturen om binnen Europa uw aanhouding te vorderen. Het hangt dan af van de Nederlandse autoriteiten hoe zij er mee omspringen, waar ik uit de media meen te vernemen dat een eigen onderdaan niet zou uitgeleverd worden indien er hoger beroep is. Ik heb daaromtrent ook overleg gehad met mijn zeer eerbiedwaardige Confrater, Mtr. Knoops.

Ik hoop U hiermee voldoende toelichting te hebben verleend.

Met vriendelijke groeten,

Kris VINCKE
quote:
BRIEF ADVOCAAT KNOOPS

Beste Frank,

Dank voor het doorsturen van de brief van Mr Vincke. Ik kan mij geheel in de inhoud vinden en wens hier nog aan toe te voegen:

- de rechtbank heeft ten onrechte geen enkele aandacht besteed aan uw alibi te weten dat u ten tijde van een vd zogenaamde telefooncontacten die via uw telefoon zouden zijn gelopen, in het ziekenhuis lag hetgeen aantoonbaar is.

- de rechtbank is in het geheel niet ingegaan op de rapportage van Drs Offermans die omtrent uw persoon een geheel ander beeld heeft weergegeven dan justitie kennelijk van u heeft gehad zonder dat de rechtbank zelf enig onderzoek naar uw persoon te laten verrichten of u maar ook zelf te kennen.

- terzake het bevel tot aanhouding dat mogelijk kan resulteren in een Europees Aanhoudingsbevel van de zijde van de procureur des Konings wordt opgemerkt dat Nederland dit niet accepteert voor het uitzitten van een straf door een Nederlands onderdaan in het buitenland. Nu gaat het hier nog niet om een onherroepelijk vonnis. Nederland levert onder omstandigheden wel onderdanen over als het gaat om een lopende zaak. Echter in uw geval kan betoogd worden dat België door nu al de onmiddelijke aanhouding te bevelen in feite effectief overgaat tot het executeren van de straf die nog voorwerp van hoger beroep is. En dit kan mogelijk een weigeringsgrond opleveren voor een overlevering naar België in het licht van een aantal internationaalrechtelijke beginselen.

Ik hoop datdeze informatie u van dienst kan zijn in uw beslissingen.

Kind regards,

Prf. dr. Mr. G. J. Alexander Knoops
https://www.telegraaf.nl/(...)ert-op-vonnis-client

Druk bezig geweest de heren :P
pi_174786512
De heren advocaat facturen er goed van :Y)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:41:02 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174786885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:28 schreef WammesWaggel het volgende:
De heren advocaat facturen er goed van :Y)
En waar betaalt Frankie dat allemaal van :?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:46:14 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174787053
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En waar betaalt Frankie dat allemaal van :?
Presentator zijn bij de publieke omroep is zeer lucratief, jeweettoch.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:14:36 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174788293
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Perrin het volgende:
Presentator zijn bij de publieke omroep is zeer lucratief, jeweettoch.
Waarom ga je dan bananen importeren O-) O-)
pi_174788575
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Waarom ga je dan bananen importeren O-) O-)
Omdat je bang bent dat er anders apen verhongeren :@
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2017 @ 17:28:07 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174806767
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Waarom ga je dan bananen importeren O-) O-)
Meneer Vuiton moet ook eten. En de zonnebank draait ook niet op lucht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 18 november 2017 @ 09:01:07 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175147135
https://vrouw.nl/artikel/(...)ampaign=facebookpage

quote:
Ex-vrouw Frank Masmeijer:‘IK KON HEM NIET IN DE STEEK LATEN’

Het leven lachte Sandra Birsak (voorheen Masmeijer, 53) toe. Getrouwd met haar grote liefde Frank, twee geweldige dochters, een droomhuis, drie tot vier keer per jaar met vakantie en veel lieve vrienden en familie om haar heen. Tot die ene, zwarte dag waarop haar droomleven als een kaartenhuis in elkaar stortte.

"Frank en ik leerden elkaar kennen tijdens de opnamen van De Helemaal alleen in je eentje-Show. Ik was danseres in het showballet, hij presenteerde het programma. Frank werkte als entertainer in een hotel op Mallorca en had net auditie gedaan als quizmaster bij de NCRV. Bij de allereerste show sloeg de vonk al over. Ik vond hem meteen leuk: een flamboyante man. We kregen verkering. We waren allebei nog piepjong: 20 en 23. Na vijf jaar zijn we getrouwd en op mijn 29e werd onze oudste dochter Michelle geboren.

Ik werd huisvrouw en Frank ging als een komeet bij de NCRV. Hij presenteerde diverse entertainmentprogramma's, waaronder de Holidayshow waarbij je als hoofdprijs een mooie reis kon winnen.

Op een gegeven moment besloot hij het over een andere boeg te gooien. Met mijn neef begon hij een horecazaak in een nabijgelegen winkelcentrum. Die liep als een trein; uiteindelijk hadden ze een hele keten aan restaurants. De zaken gingen heel goed. Frank deed nog weleens een programma voor tv, maar hij vond het werken in de horeca eigenlijk leuker.

Bovendien verdiende hij geld als water. We hadden alles wat ons hartje begeerde. We woonden in een grote villa van 2 miljoen, gingen drie tot vier keer per jaar op vakantie, kochten dure merkartikelen en leidden dus eigenlijk een superdeluxe leven.

Maar ja, toen begon de ellende. Eind 2008 verkochten ze de horecaketen en begonnen een restaurant in een klein dorpje. In een winkelcentrum lopen vanzelf veel mensen langs, maar in een klein dorp natuurlijk niet. Er ging veel meer uit dan er binnenkwam.


Zelf merkte ik dat niet zo: ik had geen idee van onze financiële situatie. Ik kreeg elke week huishoudgeld om de boodschappen van te doen en ik had een creditcard voor mijn persoonlijke uitgaven. Heel erg, ik weet het. Ik zeg nu ook tegen mijn kinderen dat ze altijd hun eigen geld moeten verdienen en nóóit financieel afhankelijk moeten worden van hun echtgenoot.

Het restaurant ging failliet en we moesten noodgedwongen ons dure huis verkopen. Frank heeft van alles geprobeerd om aan geld te komen: ijs verkopen, op beurzen staan, enzovoort... Ik ging ook werken, in een kledingzaak. We verhuisden naar een appartement, maar hij kwam er financieel niet bovenop.

Het ging over de hele linie steeds slechter, ook tussen ons. Hij begon steeds meer te drinken en kwam 's avonds zonder iets te zeggen niet thuis eten. Ik wist heel vaak niet waar hij was of waar hij mee bezig was. Ja, en vervolgens is hij - maar dat weet ik nu pas - met de verkeerde mensen in aanraking gekomen, mensen die hij in het restaurant had leren kennen.

En toen kwam die afschuwelijke dag, 14 oktober 2014, waarop Frank werd gearresteerd. Het was 's morgens heel vroeg en ik werd wakker van een zaklantaarn die in mijn ogen scheen. Er stonden minstens 12 politieagenten in huis, ook in de slaapkamers van de meisjes.

Ik was stomverbaasd, vooral toen ik hoorde dat het om het smokkelen van ruim 400 kilo cocaïne zou gaan. Frank zei natuurlijk dat het één groot misverstand was en dat hij volkomen onschuldig was. Uiteindelijk heeft hij acht maanden vastgezeten.

Ik weet niet meer hoe ik die maanden ben doorgekomen. Ik had helemaal niets meer. Al zijn rekeningen werden bevroren en van mijn salaris konden we de vaste lasten niet meer betalen. Gelukkig kreeg ik van mijn huisbaas meteen een andere huurwoning aangeboden die ik wél zelf kon betalen.

Maar behalve dat ik de zorg had voor onze dochters, die natuurlijk volkomen onthutst waren, moest ik ook ineens op eigen benen staan. Ik ging intussen ook minstens één keer per week bij Frank in de gevangenis op bezoek. Ik kón en wílde hem niet in de steek laten. We waren al 33 jaar samen en die jaren vlak je niet zomaar uit. Frank heeft zeker fouten gemaakt, maar ik ben zelf ook stom bezig geweest door hem maar aan te laten modderen en nooit vragen te stellen.

In de zomer van 2015 werd Frank met een enkelband vrijgelaten. Dat betekende dat hij de hele dag thuiszat en dat ik mijn eigen leven ook weer 'on hold' zette. Maar we waren allebei veranderd. Frank was gewend dat hij altijd alles in huis bepaalde en ik pikte dat niet meer. Ik was een stuk zelfstandiger geworden. Bovendien was hij weer heel uithuizig.

Uiteindelijk heeft hij besloten terug naar Nederland te gaan en is hij bij zijn moeder in Soest gaan wonen. Hij begon ook met andere vrouwen uit te gaan en toen zijn we dus gescheiden. Aan de ene kant vond ik dat vreselijk, maar aan de andere kant luchtte het me ook op. Want het ging écht niet meer tussen ons.

'Iedere vrouw zou financieel onafhankelijk moeten zijn'
Sinds die tijd sta ik op eigen benen en daar ben ik trots op. Ik heb mijn eigen huis en verdien mijn eigen geld. Ik ben blij met mijn baan, mijn appartement en de goede band die ik met mijn dochters heb. Mijn meiden wonen allebei bij mij en werken net als ik in een winkel. We moeten alle drie hard werken voor ons geld, maar het gaat ons goed af.

Aan de andere kant: ik heb ook fouten gemaakt. Toen hij in de gevangenis zat, heb ik hem vooral veel verwijten gemaakt en hem niet gevraagd hoe hij zich voelde of hoe het met hem ging. Dat kon ik niet opbrengen; ik was vooral bezig met wat hij ons allemaal had aangedaan. Ik kon geen medelijden hebben met het feit dat hij in de gevangenis zat.

We zijn ons dan ook allemaal wild geschrokken dat hij uiteindelijk acht jaar gevangenisstraf opgelegd heeft gekregen. Frank verwachtte dat hij maximaal vijf jaar zou krijgen en hoopte natuurlijk op vrijspraak. Nu moest hij weer terug naar die hel en zelfs nog langer dan er werd geëist.

Het ergste was dat hij het op het nieuws moest horen en dat de meiden het zelfs nog eerder wisten dan hij. Zij zijn verschrikkelijk verdrietig, net als Franks moeder. Ik hoop dat hij een deel van zijn straf in Nederland mag uitzitten, dat hij zijn leven weer op de rails krijgt.

Over mijn eigen toekomst denk ik eigenlijk niet na. Frank en ik hadden mooie toekomstplannen samen: als de kinderen de deur uit zouden zijn, zouden we naar Zuid-Frankrijk verhuizen. Dat zit er niet meer in. Maar ik sta wel weer open voor een leuke nieuwe vriend.

En wat ik zou doen als Frank me terug zou willen? Dat weet ik niet. Mijn verstand zegt 'nee', maar mijn gevoel zegt 'ja'. Want heel eerlijk gezegd: ondanks alles hou ik nog steeds van hem."

Lees het hele interview met Sandra in VROUW Magazine dit weekend.


[ Bericht 90% gewijzigd door SEMTEX op 18-11-2017 09:07:32 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2017 @ 12:39:28 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_175150408
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
...Maar ik sta wel weer open voor een leuke nieuwe vriend.
En wat ik zou doen als Frank me terug zou willen? Dat weet ik niet. Mijn verstand zegt 'nee', maar mijn gevoel zegt 'ja'. Want heel eerlijk gezegd: ondanks alles hou ik nog steeds van hem.
Leuk voor een eventuele nieuwe vriend.

Ik krijg een opportunistisch gevoel bij deze vrouw. Zijn geld was altijd goed en vragen stellen daarover kwam niet zo in haar op. En dan wel verbaasd zijn dat meneer een keer tegen de lamp loopt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 18 november 2017 @ 14:29:01 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175152428
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Leuk voor een eventuele nieuwe vriend.

Ik krijg een opportunistisch gevoel bij deze vrouw. Zijn geld was altijd goed en vragen stellen daarover kwam niet zo in haar op. En dan wel verbaasd zijn dat meneer een keer tegen de lamp loopt.
typische naïeve golddigger.. ze kreeg een creditcard van Frank en dan was het allang best..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 18 november 2017 @ 14:43:38 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175152651
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

typische naïeve golddigger.. ze kreeg een creditcard van Frank en dan was het allang best..
Een golddigger is niet naief, denk ik.

Ik denk eigenlijk dat ze louter naief is. Dat geld vond ze wel tof natuurlijk, maar ik denk dat ze, indien golddigger, destijds wel beter had kunnen scoren dan Frankie van de NCRV.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175152689
Jezus gelijk weer golddigger. Nee man, gewoon een inderdaad ultranaïef dom hert. Frank kiest ze er waarschijnlijk ook zorgvuldig op uit he. Je ziet ook hoe ze prachtig allerlei cruciale gebeurtenissen weglaat.
Dat hij uitgezeken was in omroepland laat ze geheel achterwege en doet het voorkomen alsof Frank er genoeg van had en uit het niks een succesvol restaurantketen opstartte. Gewoon omdat hij er zin in had.
Het is nog net geen adoratie.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:20:52 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175153251
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:26:23 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175153360
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet :P
Nee, zeker niet. Snap ik ergens ook wel. Je krijgt als danseresje iets met een quiz-master, wat al vrij cliché is in die tijd, en een paar jaar later woon je in een villa. Dat overstijgt je verwachtingen, denk ik. En dat heeft die man dan toch maar mooi allemaal voor je geregeld.

Ze lijkt me een enorm dom popje. Dat in adoratie opkijkt naar die megalomane pad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175153670
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:20 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, ze was misschien inderdaad niet uit op zijn geld, maar vervelend vond ze het ook niet :P
Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:47:58 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153696
Ze waren begin 20 toen ze een relatie kregen en hadden allebei niets, hoezo is zij dan een golddigger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:49:45 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153732
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:46 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Neu...ze vond het denk ik prima zo. Lekker thuis met de kinders enzo. Het gaat allemaal zooo goed meid! Laat de gewichtige zaakjes en beslissingen maar over aan de belangrijke man. Ze hadden elkaar wel gevonden wat dat betreft.
Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175153875
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we niet doen alsof dat allemaal heel raar is in een gezin waar maar één inkomen is, beetje flauw haar te verwijten dat ze niet precies wist hoe hij zijn geld verdiende.
Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 15:57:30 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175153916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:55 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Doe ik niet en ik verwijt haar helemaal niks. Als ik iemand iets verwijt is het psychopaat Masmeijer die haar er gewoon op heeft uitgezocht. Ik heb best medelijden met haar. Het lijkt me heel erg om zo te kakken te worden gezet door de man die je dacht te kennen.
Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175154096
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je denkt dat hij haar er 33 jaar geleden op heeft uitgezocht zodat hij in het volgend millennium ongestoord crimineel kon doen?
Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.
pi_175154634
Zo succesvol waren zijn zaken niet hoor.

Frank Masmeijer, de voormalige uitbater van brasserie en danscafé Bastille op de Heidebaan in Sint-Niklaas, zit in de cel voor drugssmokkel. Hij wordt ervan verdacht betrokken te zijn bij de smokkel van een partij cocaïne die ontdekt werd in een container met bananen in de haven van Antwerpen. Hij zit nu in de cel in de Begijnenstraat.
De Nederlander is vooral bekend bij onze Noorderburen. De 53-jarige Masmeijer is een ex-voetballer, ex-zanger en ex-televisiepresentator. Hij was jarenlang het gezicht van televisiezender NCRV met programma’s als Zeskamp en de Holiday Show. In 1994 eindigde de samenwerking en werkte de Nederlander nog een tijdje voor de Duitse zender WDR. Hij dook later op in de omgeving van Antwerpen waar hij verscheidene horecazaken opende.
In 1997 startte hij in het Wijnegem Shopping Center zijn eerste zaak op. Nadien opende hij ook een horecazaak in het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas. Het waren telkens zaken die snel failliet gingen of na enkele jaren terug verkocht werden. Hetzelfde lot was Bastille beschoren. Het voormalige Bell’s Café ging na amper één jaar al op de fles en liet een schuldenberg van 250.000 euro achter. Masmeijer zou intussen al vijf weken in de cel zitten. Volgens zijn vrouw Sandra is de voormalige tv-ster er door iemand ingeluisd. Op Facebook is al een pagina ‘free Frank Masmeijer’ opgericht maar die telt wel opvallend weinig likes. (PKM)

Bron: https://www.hln.be/regio/(...)ugssmokkel~a9bf5da9/
pi_175154678
Mijn idee is dat hij wel langer in de drugs zat en die zaken een dekmantel waren.
pi_175293509
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:08 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk zeker wel dat hij een mooi gewillig naief vrouwtje heeft uitgezocht die hem een bepaalde status kon geven in een wereld die hij voor zichzelf wilde creëren. Overheersende narcistische mensen zoeken altijd mensen om hen heen die hun belang het beste kunnen dienen. Zijn criminele gedrag heeft zich gewoon uitontwikkeld later.
Het zijn allebei volwassenen, het andere perspectief dat zij een sterke man uitzocht om zich achter te verschuilen en de (moeilijke) beslissingen voor haar te nemen is evenzeer waar. Ze hebben allebei de ander 'gebruikt' als je het zo wilt zien.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:28:43 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175672741
Frank Masmeijer mag kerst in vrijheid vieren

Frank Masmeijer (56) mag zijn hoger beroep in vrijheid afwachten. De voormalige quizmaster werd eind oktober veroordeeld tot een celstraf van acht jaar. De rechter in België achtte bewezen dat Masmeijer betrokken is geweest bij de drugssmokkel van 467 kilo cocaïne en wilde Masmeijer onmiddellijk achter de tralies. De oud-presentator bleef in vrijheid, die volgens zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops niet vanzelfsprekend was.

Nu is bekend geworden dat Masmeijer niet terug naar de cel in België moet. ,,Ik mag me vrij bewegen. Kan overal naartoe, ook naar het buitenland. Alleen niet naar België, maar daar hoef ik ook niet naar toe”, zegt Masmeijer die ruim drie jaar geleden, op 14 oktober 2014, werd gearresteerd op verdenking van drugshandel. Hij zat tien maanden in voorarrest. De eis van het OM in België was zeven jaar, maar de veroordeling viel een jaar hoger uit, waarna Masmeijer onmiddellijk in hoger beroep ging.

Eerder klaagde Masmeijer dat hij tot de uitspraak amper iets kon uitrichten als het ‘om werk gaat of het kopen van een huis’. ,,Maar nu ga ik niet wachten. Het hoger beroep kan nog heel lang duren, dus ik ga nu gewoon aan de gang. Ik ben druk bezig met een aantal dingen die ik wil ondernemen. Concreet is er nog niets, maar ook televisiewerk sluit ik niet uit. Overigens kunnen we na het hoger beroep ook in cassatie. Er zijn argumenten in deze zaak die nergens op slaan. Blijkbaar kun je in dit land veroordeeld worden op vermoedens”, zegt Masmeijer die kerstmis dus in vrijheid mag vieren met zijn vriendin Jaimy van Lent. Hij is nog steeds dolverliefd op de Amsterdamse met wie hij nu ruim zeven maanden samen is. ,,Kerstmis vieren we gewoon thuis, hoor. Geen restaurant of zo hoor. Met vrienden, gezellig eten, drinken.”

https://www.ad.nl/show/fr(...)eid-vieren~a5b452af/

Geen eenzame kerst dus voor Frankie, wel een witte kerst dat kan je gerust aan Frank overlaten :P
pi_175672959
Gelukkig maar, de gunfactor ligt hoor voor die oude baas! :7
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 17:21:50 #238
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_175673987
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:02:20 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175674847
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Dat ziet Frank iig niet zitten :P
pi_175674850
Wat moet een drugshandelaar in godsnaam op tv presenteren? Opsporing verzocht?
Dit, dus.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:05:40 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175674933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat moet een drugshandelaar in godsnaam op tv presenteren? Opsporing verzocht?
:N Coken met bananen :+
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:34:41 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176253484
7000 kilo cocaïne ontdekt tussen bananen

In de haven van Antwerpen is een partij van bijna 7000 kilo cocaïne onderschept, die vermoedelijk Nederland als bestemming had. De cocaïne zat in een container met een lading bananen. :D

De cocaïne werd in het weekend onderschept door de Belgische douane. Dit maakte de Nederlandse politie vandaag bekend. Waar de drugs vandaan komen en waar de partij precies naartoe moest, wordt nog onderzocht.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-bananen~a39f1b88/

Frankie weer bezig :? :|W
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:58:54 #243
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_176256506
Hoe zit dat nu, hij hoort toch achter de tralies te zitten?
With love :*
pi_177015062
Relatie Frank Masmeijer en Jaimy voorbij: 'Hij is een narcist'

De relatie van Frank Masmeijer met Jaimy van Lent is voorbij. De romance liep het afgelopen jaar tijdens kerst op de klippen. En dat heeft volgens de blondine een duidelijke reden. ,,Frank liegt alles bij elkaar. Hij is een narcist. Het is tijd dat hij het boetekleed aantrekt'', zegt ze in gesprek met deze site. Masmeijer laat weten zich te distantiëren van alle uitspraken.

Van Lent wil niet aangeven wat volgens haar de leugens van Masmeijer zouden zijn. Maar ze maakt maar al te graag duidelijk hoe de 56-jarige voormalige quizmaster haar meerdere malen figuurlijk met een mes in haar rug zou hebben gestoken. ,,Hij heeft me respectloos behandeld. Hij heeft een kwaaie dronk en achter mijn rug om had hij bijvoorbeeld contact met andere vrouwen. Zoiets doe je niet bij iemand die je altijd heeft gesteund.''

Masmeijer kwam in opspraak nadat hij werd verdacht van cocaïnesmokkel. Het zou gaan om enkele honderden kilo's van de drug. De ex-ster van de NCRV zou met de opbrengst forse schulden hebben willen aflossen. Masmeijer heeft alle beschuldigingen altijd ontkend, maar in december achtte de rechter in België bewezen dat hij wel degelijk betrokken is geweest bij de drugssmokkel. Aanvankelijk wilde de rechter Masmeijer onmiddellijk achter de tralies, maar die mag zijn hoger beroep toch in vrijheid afwachten.

Zootje
Volgens Van Lent heeft Masmeijer er de afgelopen periode echt een zootje van gemaakt. Ze noemt het pijnlijk. ,,Het is heel frustrerend om dit allemaal mee te maken en dan geen excuses te krijgen. Het is tijd dat hij het boetekleed aantrekt, want anders doe ik een boekje open'', aldus de blondine, die benadrukt dat de aanpak via de media absoluut niet haar stijl is. ,,Als hij zelf over de brug komt en sorry zegt, dan laat ik alles rusten.''

Hoewel de Amsterdamse bereid is om alle details achterwege te laten als Masmeijer zelf met een antwoord komt, is ze ervan overtuigd dat er geen spijtbetuiging gaat komen. ,,Hij blijft maar zeggen dat ik fout zit. En uiteindelijk doet hij toch wel wat hij wil. Hij is niet vies van een leugentje.''


https://www.ad.nl/show/re(...)en-narcist~a5d2e030/
´
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:01:28 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177015193
quote:
Frank liegt alles bij elkaar. Hij is een narcist.
Daar was de rest van België en Nederland al wel achter, ja.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:59:34 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177016249
Dat wisten we al sinds dat zotte optreden bij Umberto destijds, nav. zijn boek. Wat een fantast.

Het is eigenlijk ongelooflijk dat hij zijn hersenspinsels nog zo lang na veroordeling kan uitspinnen. Wanneer dient dat hoger beroep eigenlijk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177016483
Ik ben wel benieuwd naar de sappige details.

Aangezien en narcist nooit zijn excuses aanbied gaat dat boekje van haar snel open.. :+
´
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:25:36 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177016663
Volgens mij probeert ze hem op die manier gewoon terug te krijgen, want laten we eerlijk zijn; wat heb je aan excuses van iemand die alles bij elkaar liegt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:31:08 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177016743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:25 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij probeert ze hem op die manier gewoon terug te krijgen, want laten we eerlijk zijn; wat heb je aan excuses van iemand die alles bij elkaar liegt?
Gratis bananen en bakpoeder :+
pi_177361982
Grond nu heet onder MASMEIJERS voeten...

Al vijf maanden trekt FRANK MASMEIJER (56) een lange neus naar de Belgische justitie die hem in oktober tot acht jaar cel veroordeelde. De voormalige showmaster moest ondanks zijn aangekondigde hoger beroep van de rechter meteen de cel in, maar door gebruik te maken van een niet al te bekende regeling wist hij sindsdien uit handen van de knarsetandende Belgen te blijven.

Frank gaat gewoon door met zijn leventje in Amsterdam, laat zich op zijn vaste adresjes, als bodega Keizer naast het Concertgebouw, de wijn goed smaken, en lijkt het ’akkefietje’ met die 467 kilo coke allang achter zich te hebben gelaten.

Nederland blijkt grote moeite te hebben met het Belgische gevangenissysteem en de kommervolle omstandigheden waarin gedetineerden in cellen van honderdvijftig jaar en ouder worden vastgehouden. Zo zouden sommigen op de grond moeten slapen. Om die reden levert ons land geen veroordeelden uit. Dat houdt in dat, zolang Frank Masmeijer niet de grenzen op zoekt – en daar zéker niet overheen gaat – in zijn Amsterdamse en Gooise habitat niet heeft te vrezen.

TOT NU!

Het is de Belgische justitieminister KOEN GEENS natuurlijk een doorn in het oog dat drugshandelaren als Masmeijer, naar wie jarenlang kostbaar onderzoek is gedaan en die vervolgens door de rechter zijn veroordeeld, de dans alsnog ontspringen door tijdig uit te wijken naar Nederland en daar gebruik te maken van de ’niet-uitleveringsregeling’. Om hoeveel mensen als Masmeijer het precies gaat is niet duidelijk, maar volgens ingewijden in het wereldje is het duidelijk dat het om een tiental mannen moet gaat die in België tot een lange straf zijn veroordeeld, maar daar feitelijk nog geen dag van hebben uitgezeten.

In een brief aan zijn Nederlandse collega FERDINAND GRAPPERHAUS heeft Geens nu laten weten ’dat de overgeleverde personen opgesloten worden in cellen waarvan de oppervlakte en de inrichting beantwoorden aan de normen van het Europees Comité ter preventie van foltering’.

Dat zou het excuus van Nederland om niet uit te leveren wegnemen en dat is bepaald geen goed nieuws voor Frank Masmeijer, die dacht met alles weg te komen zolang hij maar, jarenlang, op Nederlands grondgebied zou blijven.

Overigens komt de gevallen presentator niet met alles weg. Door de hele kwestie liep zijn zilveren huwelijk met SANDRA op de klippen en inmiddels is er ook een einde gekomen aan zijn onstuimige relatie met zijn Amsterdamse vriendin JAIMY, die zich nu openlijk tegen hem gekeerd heeft. Daarnaast reed Masmeijer laatst met een slok te veel op in een fuik van de politie en kostte hem dit voor langere tijd zijn rijbewijs.

In juni dient het door hem ingestelde hoger beroep, maar alom wordt eraan getwijfeld dat dit hem strafverlichting zal opleveren. Wanneer hij opnieuw tot acht jaar wordt veroordeeld, zal hij er daarvan effectief nog zeker twee achter de tralies moeten doorbrengen, voordat hij in Amsterdam weer aan de wijn kan.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-masmeijers-voeten

Goed bezig Frankie :+ _O- _O-
pi_177927749


Grappig dat hij daar zou zitten. Nooit gezien tijdens mijn vele "acclimatiseringssessies" Maar ga nu opletten als ik er ben.
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:18:30 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182128095
Frankie was weer in shownieuws :D
In Benidorm nu en stomdronken gefilmd :|W _O- _O-
En daarna de filmer bedreigt :|W :|W

https://www.show.nl/rubri(...)nde-frank-masmeijer/
pi_182142389
‘De video die Masmeijer op hol deed slaan’ _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-hol-deed-slaan
pi_182142469
En next : Frankie goes to Hollywood.
Check it out
pi_182142609
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:20 schreef hjansen82 het volgende:
En next : Frankie goes to Hollywood.
:{w Eerst deze serie even afmaken :P

Masmeijer nu BENIDORM BASTARD! :+ _O- _O- _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)-nu-benidorm-bastard
  Vis een optie? woensdag 26 september 2018 @ 14:23:14 #256
70532 loveli
N
pi_182143563
Ik meen me te herinneren dat de arme man manisch depressief was. Leedvermaak is niet iets om trots op te zijn.
crap in = crap out
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 14:47:12 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182143996
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:23 schreef loveli het volgende:
Ik meen me te herinneren dat de arme man manisch depressief was. Leedvermaak is niet iets om trots op te zijn.
Ik heb zelf niet heel veel medelijden met veroordeelde cocaïnesmokkelaars. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 14:48:09 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182144016
Maar belangrijker: Waarom doet Evert Santegoeds dit itempje? Waar is Jan Uriot? :o :(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_182145620
Free Frank.
pi_182146244
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Maar belangrijker: Waarom doet Evert Santegoeds dit itempje? Waar is Jan Uriot? :o :(
Die is gisteren gepakt door een neger, dus die heeft wat moeite met lopen en zitten :+ _O- _O-
pi_182146349
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Die is gisteren gepakt door een neger, dus die heeft wat moeite met lopen en zitten :+ _O- _O-
Zal jou eens pakken.
pi_182689032
quote:
Voormalig presentator Frank Masmeijer gearresteerd in Breda

Frank Masmeijer, verdacht van drugssmokkel via de Antwerpse haven, is dinsdag gearresteerd in een hotel in Breda.

Dat bevestigt de politie aan NU.nl. NU.nl is in afwachting van commentaar van zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops.

Waarom de voormalig Holidayshow-presentator (57) is aangehouden, is nog niet bekend.

De rechtbank in Antwerpen veroordeelde Masmeijer vorig jaar tot acht jaar celstraf plus een boete van 48.000 euro voor zijn rol bij de smokkel van 467 kilo cocaïne via de Antwerpse haven. Tegen hem was zeven jaar gevangenisstraf geëist. Masmeijer wil in hoger beroep zijn onschuld aantonen. Volgens hem is er geen bewijs voor de beschuldigingen.

Het hoger beroep in deze zaak is uitgesteld tot november. Het hof in Antwerpen wil op 16 november met de zaak beginnen. De aanklager zal op die dag zijn eisen tegen de verdachten formuleren. De pleidooien van de verdediging staan gepland voor 29 en 30 november en 6 december.

Masmeijer is op vrije voeten, maar riskeert arrestatie als hij in België is. Op advies van zijn advocaten is Masmeijer niet van plan om bij het hoger beroep aanwezig te zijn. Zijn aanwezigheid is niet vereist en bovendien is de tol te hoog als hij terug naar de gevangenis moet, aldus zijn advocaat Knoops.
bron
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:12:27 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182690629
Verse stront aan de knikker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182691746
quote:
Dat bevestigt de politie aan NU.nl. NU.nl is in afwachting van commentaar van zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops.
Is zonet aangepast naar:

quote:
Zijn Nederlandse advocaat Geert-Jan Knoops wil momenteel niet reageren op de arrestatie. NU.nl is afwachting van een reactie van de rechtbank in Antwerpen.
pi_182694171
Frank. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:55:14 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182694443


Frank en Vast ;) _O-
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:58:17 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182695915
quote:
Update
Frank Masmeijer werd dinsdag gearresteerd in Breda. Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.

DOOR: ANP 23 OKTOBER 2018, 17:50
Dat laat het Openbaar Ministerie in Antwerpen weten. De voormalige televisiepresentator stond internationaal gesignaleerd na zijn veroordeling vorig jaar in België wegens drugssmokkel.

Masmeijer werd rond het middaguur aangehouden in Hotel Princeville aan de A16 in Breda. Volgens directeur en eigenaar Ben Wohrmann zat Masmeijer in het restaurant en kwamen twee agenten binnen die hem hebben gevraagd om mee te gaan.

Zijn aanwezigheid was niet opgevallen en wie de politie heeft ingeseind, weet Wohrmann niet. De voormalig televisiepresentator is rustig met de politie vertrokken.

Volgens de hoteleigenaar was Masmeijer in het restaurant met zijn schoonzoon. De overige gasten hebben weinig tot niks gemerkt van de arrestatie, zegt hij.

De Nederlandse advocaat van Masmeijer, Geert-Jan Knoops, kan 'op dit moment' niet ingaan op vragen over de arrestatie.

Hoger beroep
De rechtbank in Antwerpen veroordeelde Frank Masmeijer vorig jaar tot acht jaar celstraf plus een boete van 48.000 euro voor zijn rol bij de smokkel van 467 kilo cocaïne via de Antwerpse haven.

De televisiepresentator was op vrije voeten maar niet bij de uitspraak aanwezig toen de rechtbank bepaalde dat hij terug moest naar de gevangenis. Sindsdien is de Belgische politie naar hem op zoek.

Masmeijer ging tegen zijn veroordeling in hoger beroep. De behandeling van het hoger beroep in de drugszaak met hem als een van de belangrijkste verdachten staat gepland vanaf 16 november bij het hof in Antwerpen. De aanklager zal op die dag zijn eisen formuleren. De pleidooien van de verdediging staan gepland op 29 en 30 november en 6 december.
https://www.parool.nl/bin(...)-masmeijer~a4606508/

Een actieve uitlevering, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182697431
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.
Mag hij dat weigeren?
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:26:12 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182698005
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:58 schreef Copycat het volgende:
Frank Masmeijer werd dinsdag gearresteerd in Breda. Hoe snel hij wordt overgedragen aan de Belgische justitie hangt mede af van zijn instemming met de uitlevering.
Ik heb al een vermoeden. 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:29:57 #270
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182732948
Belgische justitie: Masmeijer had allang in de cel moeten zitten

Oud-showmaster Frank Masmeijer had eigenlijk allang achter tralies kunnen en moeten zitten. Dat stelt Justitie in België. Masmeijer werd eergisteren onverwachts in Breda gearresteerd vanwege het feit dat hij een jaar geleden in België tot acht jaar cel werd veroordeeld vanwege cocaïnesmokkel. Sindsdien had de vroegere tv-coryfee zich niet meer bij onze zuiderburen laten zien.

Masmeijer kreeg in oktober 2017 bij zijn veroordeling ook te horen dat hij per direct aan zijn celstraf moest beginnen. Hij was echter niet bij de uitspraak aanwezig en bleef in Nederland. Masmeijer - die altijd beweerd heeft onschuldig te zijn - was ondertussen in hoger beroep gegaan tegen zijn veroordeling.

Omdat hij geen geheim maakte van zijn verblijfplaats en zijn hoger beroep nog behandeld moest worden, liet de Belgische justitie hem lange tijd met rust. ,,Maar feitelijk had hij allang moeten vastzitten”, zegt Kristof Aerts, woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Antwerpen. ,,Hij had zich bij wijze van spreken ook zelf vier maanden geleden kunnen melden.’’

Te gortig
Nadat Masmeijer afgelopen zomer feestvierend in Spanje werd gesignaleerd, werd het justitie in België te gortig, bevestigt Aerts _O- Ook ontstond de vrees dat Masmeijer zou onderduiken. Sinds begin oktober stond hij daarom internationaal gesignaleerd, wat wil zeggen dat hij op verzoek van België overal aangehouden kon worden. En dat gebeurde dinsdag in een Van der Valk-restaurant in Breda.

De rechtbank in Amsterdam behandelt vanmiddag de vraag of Masmeijer blijft vastzitten totdat het Belgische verzoek wordt behandeld om hem over te leveren aan onze zuiderburen, zegt zijn advocaat Geert-Jan Knoops. Het bevreemdt Knoops dat Masmeijer nu ineens is opgepakt. ,,Wat heeft dit voor zin? Hij hield zich niet verborgen, hij beweegt zich open en bloot door Nederland, hij heeft een vaste verblijfplaats, er was geen enkele reden om aan te nemen dat hij op de vlucht zou slaan en de behandeling van zijn hoger beroep begint al over enkele weken.’’

Bananen
Masmeijer werd een jaar geleden in België veroordeeld voor zijn deelname aan grootschalige cocaïnesmokkel via de Antwerpse haven. Er zat 476 kilo drugs verstopt tussen een partij bananen uit Zuid-Amerika. In 2014 werd Masmeijer hiervoor aangehouden, waarna hij tien maanden in voorarrest zat. Bij de smokkel waren meerdere mensen betrokken. Masmeijer heeft altijd gezegd dat hij niets wist van de smokkel en dat hij er is ingeluisd. Masmeijer dankt zijn naamsbekendheid aan de jaren tachtig-programma’s Holidayshow en Dinges. Later ging hij werken in de Belgische horeca

https://www.ad.nl/binnenl(...)ten-zitten~a3c44210/

Frank is weer goed bezig geweest :|W
  donderdag 25 oktober 2018 @ 12:47:22 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182733211
quote:
Sinds begin oktober stond hij daarom internationaal gesignaleerd, wat wil zeggen dat hij op verzoek van België overal aangehouden kon worden.
Aha, zo zit die vork in de steel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:34:32 #272
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182738568
Masmeijer met de schrik… VRIJ!

Dinsdag werd hij tijdens een lunch in Breda opgepakt door de politie omdat hij ‘internationaal gesignaleerd’ staat.

België had om zijn ‘overlevering’ gevraagd, een jaar nadat hij daar tot acht jaar cel werd veroordeeld vanwege zijn aandeel in de smokkel van meer dan 400 kilo coke via de Antwerpse haven. Masmeijer heeft zijn rol altijd ontkend, maar zat al acht maanden in voorarrest. Hij zou vorig jaar oktober meteen weer worden vastgezet als het aan de rechter lag, maar hij was gevlogen en verbleef op dat moment in Nederland.

Met zijn voorgeleiding heeft hij nu voorkomen dat hij binnen enkele dagen alsnog naar België zou worden overgebracht, zoals de ‘Vlaamse Procureur’ des Konings had verzocht.

https://www.telegraaf.nl/(...)r-met-de-schrik-vrij


:|W _O-
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:10:19 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183119907
Ziet Masmeijer de bui hangen en komt hij met koffer naar de rechtbank?
De wegens drugssmokkel in België veroordeelde Frank Masmeijer hoort vandaag in de rechtbank van Amsterdam of hij per direct wordt afgevoerd naar de Belgische gevangenis. De rechter doet vanaf 12.30 uur uitspraak over het verzoek van de Belgische justitie om hem over te leveren.

De gevallen ex-televisiepresentator kreeg vorige week tijdens de behandeling van het overleveringsverzoek van de rechter al het - niet ongebruikelijke - advies om vandaag een koffer met spullen mee te nemen :D _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)-rechtbank~ace815a4/
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:09:20 #274
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183123804
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Die gaat waarschijnlijk geen dag meer zitten, gok ik zo maar.
Mispoes :6
Hij is zojuist vast gezet :D :7
https://www.telegraaf.nl/(...)r-alsnog-naar-belgie
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2018 @ 18:26:40 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183127579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Mispoes :6
Hij is zojuist vast gezet :D :7
https://www.telegraaf.nl/(...)r-alsnog-naar-belgie
Nou, hij zit nog niet, hoor.

quote:
Aanstaande vrijdag wordt de zaak in Antwerpen in hoger beroep behandeld. België wil hem daar graag bij hebben om hem vast te kunnen zetten, wanneer hij opnieuw zou worden veroordeeld.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2018 @ 21:35:53 #276
22592 crew  Ole
pi_183132081
Dat wordt brommen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 14 november 2018 @ 15:14:02 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183144102
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:26 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, hij zit nog niet, hoor.
Jawel hoor :P

Nederlandse presentator in Belgische cel voor cokesmokkel

Als alles goed verlopen is, zit de Nederlandse oud-presentator Frank Masmeijer (foto) intussen in een Belgische cel.

https://www.hln.be/de-kra(...)okesmokkel~ab6b16d8/

Gezellig, bubba al ontmoet Frank :?
Uitgeverij al gebeld ivm boektitel wijzigen :?
Van Frank en Vrij Naar Zeker en vast :+
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 22:10:23 #278
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183154057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:35 schreef Ole het volgende:
Dat wordt brommen!
Hopelijk wel! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2018 @ 22:16:51 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183154215
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitgeverij al gebeld ivm boektitel wijzigen :?
Van Frank en Vrij Naar Zeker en vast :+
Of: "Onderuit over een bananenschil".
Of: "Van spel naar cel".
Of: "Van coryfee naar corvee".

Ok, beetje gezocht. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_183156071
Van coryfee naar corvee _O-

Mooie TT ook.
Spoilers!
pi_183163320
Morgen zal blijken dat Frank onschuldig is want de advocaat van Frank heeft nog een konijn in een hele hoge hoed. Aldus de presentator in de Telegraaf.
Volgens hem lag hij ten tijde van de vondst van de cocaine op de IC nadat hij door een paar mannen in elkaar was gerost. Mannen die ook betrokken waren bij de cocainehandel.

Ben benieuwd naar dat konijn.
  donderdag 15 november 2018 @ 13:51:37 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183163387
Wel een mooi idee dat je er niet bij betrokken kunt zijn als je in het ziekenhuis ligt, in de bak zit of op een surfplank in Thailand staat.
Willem Holleeder moet volgende keer ook gewoon tegen de rechter zeggen dat hij er niets mee te maken kon hebben omdat hij in een staatshotel verbleef, dan is het zo klaar met al die rare beschuldigingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183163449
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:51 schreef Leandra het volgende:
Wel een mooi idee dat je er niet bij betrokken kunt zijn als je in het ziekenhuis ligt, in de bak zit of op een surfplank in Thailand staat.
Willem Holleeder moet volgende keer ook gewoon tegen de rechter zeggen dat hij er niets mee te maken kon hebben omdat hij in een staatshotel verbleef, dan is het zo klaar met al die rare beschuldigingen.
Haha inderdaad.
pi_183164254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:47 schreef praadje het volgende:
..Ben benieuwd naar dat konijn.
Frank als je toevallig meeleest, omdat je niks te doen hebt...



Wel even kleurpotloodjes vragen aan Bubba ;)
pi_183164617
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Frank als je toevallig meeleest, omdat je niks te doen hebt...

[ afbeelding ]

Wel even kleurpotloodjes vragen aan Bubba ;)
>:)
  vrijdag 16 november 2018 @ 19:55:35 #286
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183190615
8 jaar cel geëist tegen Masmeijer

In hoger beroep is tegen voormalig televisiepresentator Frank Masmeijer acht jaar celstraf en een boete van 40.000 euro geëist voor smokkel van cocaïne via de Antwerpse haven.


Onschuldig koppie :+

Volgens de aanklager maakte Masmeijer deel uit van een grote en gewelddadige drugsorganisatie. Masmeijer zelf speelde een prominente rol bij de pogingen om 467 kilo cocaïne op een pallet met bananen uit de haven te smokkelen, in oktober 2014. Hij maakte zich daarbij schuldig aan bedreiging en intimidatie, aldus de verdenking. Masmeijer werd in de haven geobserveerd en probeerde de pallet onder andere met valse papieren in te voeren.

Toen zijn pogingen mislukten, werd hij in elkaar geslagen door vier Marokkanen die belang hadden bij de import van de cocaïne ter waarde van 23 miljoen euro. Korte tijd later werd de ex-presentator aangehouden.

De rechtbank in Antwerpen veroordeelde Masmeijer vorig jaar tot acht jaar cel, het OM in België had toen zeven jaar geëist. Masmeijer was destijds op vrije voeten en niet aanwezig bij de uitspraak. Eind oktober werd Masmeijer in Breda gearresteerd voor overlevering aan België. De rechtbank in Amsterdam bepaalde begin deze week dat de 57-jarige ex-presentator mocht worden overgeleverd. Sindsdien zit hij weer in een Belgische cel.

Masmeijer zegt in zijn beroepschrift dat hij onschuldig is. Hij was vrijdag niet bij het begin van het hoger beroep aanwezig. Volgens een woordvoerder van het hof van beroep in Antwerpen had Masmeijer laten weten dat hij geen belangstelling heeft om de eerste dag van het proces bij te wonen.

Voor de strafzaak bij het hof van beroep in Antwerpen zijn in totaal vier dagen uitgetrokken. De verdediging komt vanaf 29 november aan de beurt.

https://www.telegraaf.nl/(...)eist-tegen-masmeijer

Toch weer zitten dus :D
  vrijdag 16 november 2018 @ 19:59:31 #287
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183190710
Nederlandse tv-ster Frank Masmeijer zit liever in vieze Antwerpse cel dan in rechtszaal

De Nederlandse tv-ster Frank Masmeijer (57) weet niet wat hij wil. Eerst verzet hij zich met hand en tand om in België opgesloten te worden in de “mensonterende” gevangenis van de Antwerpse Begijnenstraat. Gebeurt dat toch, dan blijft hij liever in zijn overbevolkte en vieze cel zitten in plaats van naar het Antwerpse hof van beroep te komen.
Masmeijer was vanmorgen de grote afwezige op het drugsproces met een dertigtal verdachten. Ook de Nederlandse pers, die de strapatsen van Masmijer op de voet volgt, bleef dan maar thuis.

Een gemiste kans, want de advocaat-generaal zette haarfijn uiteen waarom de uitleg van Masmeijer – “ik ben erin geluisd”- niet kan kloppen. Masmeijer werd in oktober 2014 door een drugsbende ingeschakeld om een partij van 467 kg cocaïne, verstopt in een pallet bananen, te gaan ophalen in de haven. De cocaïne heeft een straatwaarde van 23 miljoen euro. De advocaat-generaal liet het bedrag bij herhaling vallen in zijn betoog.

De zending met cocaïne kwam op 5 oktober 2014 in Antwerpen aan. De dagen nadien ondernamen Masmeijer en zijn handlangers minstens drie pogingen om de partij bananen op te halen aan de terminal van Belfruco.

In elkaar getimmerd
Masmeijer werd na de tweede mislukte poging door de kopstukken van de bende in elkaar getimmerd. Speurders die één van de kopstukken schaduwden, zagen dat incident voor hun ogen gebeuren. :D Zij grepen niet in om het onderzoek niet te verbranden. Pas bij de vierde poging om de drugs op te halen, werd iedereen gearresteerd.

De openbare aanklager ziet weinig redenen voor de rechters in beroep om de 8 jaar celstraf en de 48.000 euro boete van Frank Masmeijer te milderen. Ook voor alle andere verdachten vraagt de advocaat-generaal een bevestiging van de straffen. Het proces gaat verder op 29 november met de pleidooien van de verdediging.

https://www.hln.be/regio/(...)rechtszaal~a619ba8e/

En Frankie maar ontkennen :') _O-
  † In Memoriam † vrijdag 16 november 2018 @ 22:52:55 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183195900
quote:
0s.gif [b]Op Ben benieuwd naar dat konijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 19 november 2018 @ 16:31:57 #289
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_183245129
Dit wordt een allerbeste Holidayshow.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 30 november 2018 @ 18:26:52 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183461820
In Breda gearresteerde quizmaster Frank Masmeijer 'ging met verkeerde mensen om

Frank Masmeijer heeft zeker ‘bepaalde beslissingen genomen’ die hem in de problemen hebben gebracht. Maar de voormalige televisiepresentator, die eind oktober in Breda werd aangehouden, verdient geen acht jaar celstraf voor drugssmokkel, betoogde zijn advocaat vandaag voor het Hof van Beroep in Antwerpen.

In eerste aanleg veroordeelde de Belgische rechtbank Masmeijer (57) tot acht jaar cel en 48.000 euro boete voor betrokkenheid bij cocaïnesmokkel via de Antwerpse haven. Justitie eist dat die straf blijft staan, plus een boete van 40.000 euro.

De raadsman omschrijft de vroegere NCRV-coryfee, bekend van programma’s als de Holidayshow en Dinges, als iemand die met de verkeerde mensen is meegelopen. ,,Maar hij was zeker geen belangrijk organisator.’’

Masmeijer was deze keer zelf aanwezig in de rechtszaal.

https://www.ad.nl/breda/i(...)-mensen-om~a19bf9e5/

Medelijden met Frank :? :N _O-
pi_183477013
Schokkende foto Frank Masmeijer duikt op

Een schokkende foto van Frank Masmeijer circuleert op internet nadat de Gazet van Antwerpen deze publiceerde bij het verhaal waarin Masmeijer vrijdag voor het Hof van Beroep in Antwerpen bekende een ’zeer beperkte rol’ te hebben gespeeld bij drugssmokkel.



https://www.telegraaf.nl/(...)k-masmeijer-duikt-op
´
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:19:21 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183477286
Risico van het vak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 december 2018 @ 15:48:47 #293
22592 crew  Ole
pi_183477669
Is die foto echt? :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 16:17:43 #294
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478091
Mwoa, zo zie ik er meestal ook uit na een avondje stappen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:21:42 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183478148
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:17 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, zo zie ik er meestal ook uit na een avondje stappen.
Met een dichtgeslagen oog? Waar ga jij stappen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 16:23:24 #296
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478170
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met een dichtgeslagen oog? Waar ga jij stappen?
Nou ja, bij wijze van spreken dan. ;)

Maar eeh, als je zelf een keer wat klapjes krijgt kun je dus geen crimineel zijn? Of ontgaat me de essentie van die foto? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_183478230
Heeft Frank niet een wat groter probleem dan Justitie met 423 kilo door zijn toedoen in beslag genomen coke?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:30:20 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183478259
Verbaast me dat ie nog leeft.. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183478316
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:19 schreef Copycat het volgende:
Risico van het vak.
Pray for Rolf W., Linda de M., Martijn K., Henny H., Ron B., Caroline T., Joost P.
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:35:44 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183478328
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Pray for Rolf W., Linda de M., Martijn K., Henny H., Ron B., Caroline T., Joost P.
Hilversum ghetto, daar is het leven hard.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:59:09 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183478640
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:34 schreef Nober het volgende:

Pray for Rolf W., Linda de M., Martijn K., Henny H., Ron B., Caroline T., Joost P.
Die begeven zich ook in het drugstransportmilieu?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')