quote:'FRANK MASMEIJER IN DE CEL VOOR DOPEHANDEL'
Opvallende update over de strapatsen van vergeten tv-icoon Frank Masmeijer. We wisten al dat eind vorig jaar een horecazaak van Frank gierend failliet ging in België en onlangs dook hij om te zeggen dat het hem financieel nog altijd voor de wind ging, maar dat hij ook bezig was met een terugkeer op televisie. Die ambitie lijkt nu uit te komen maar dan op een andere manier.
Frank zit namelijk al vijf weken in een Antwerpse cel omdat hij verdacht wordt van 'grootscheepse drugshandel', meldt de Telegraaf. Is Frank Masmeijer de Nederlandse Pablo Escobar? Wie zal het zeggen. Frank zit volgens een woordvoerder van de Antwerpse gevangenis al die tijd in eenzame beperking en mag geen bezoek ontvangen.
Zijn vrouw Sandra, die eerst nog roept dat haar man in het buitenland voor zaken is en niet gestoord wil worden, breekt uiteindelijk. 'Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto. Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.' Het lijkt wel een filmscript hè? Alleen is die film al gemaakt.
http://glamora.ma/2014/10/frank_masmeijer_is_een_drugsha.html
frank masmeijer wiki
is dat Frankquote:Op donderdag 14 september 2017 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Op naar de 0 zetels!!!
[ afbeelding ]
zo moeilijk is het idd niet.quote:Op donderdag 14 september 2017 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een nare leugenachtige man is Masmeijer. En het hele gezin met 'moeke' erbij liegt ook al alles bij elkaar. Als ze iets niet willen [zien] is het er gewoonweg niet.
Naar materialistisch volk. En dan vrouw Masmeijer met haar opgespoten lippenZe wist van niets. Al de extreme luxe waar ze allemaal zo van genoten hebben kwam gewoon vanuit het [failliete?] restaurant. Right.
Het viel me op dat Frankieboy bijna nooit in de ogen van de journalist keek. Typisch gedrag van de leugenaar. Sowieso, al het gedraai en gemanipuleer en een ander heeft het altijd gedaan.Hij wou zelfs een vrouw van het productieteam, die hem notabene wou helpen met zijn strompelbeen, de schuld in de schoenen schuiven omat zijn [hand]tasje was gestolen uit zijn auto. En dat terwijl de vrouw nadrukkelijk heeft gevraagd of hij al zijn spullen eruit had gehaald.
Man man man.![]()
Ik dacht trouwens dat we het fragment kregen te zien van Frank bij de haven, op zoek naar de bananendoos?
Al met al prachtige tv sinds lange tijd..
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
Tasje met 25k cash![]()
Toevallig net een horloge verkocht hmmm
quote:Op vrijdag 15 september 2017 08:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Haha, ja, dat verzon hij ter plekke, denk ik.
...godverdomme zei in de docu.quote:Op zaterdag 16 september 2017 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
de keurige golden NCRV-boy die...
Mooi! Dan kan hij vast zijn geluk niet op als hij terug mag.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Het gekke is dat ik wel blij ben dat ik het heb meegemaakt." [..]
Haha! Ik moest ook gelijk aan Frankieboy denken. Zo ook gisteren toen er een Belg uit Brasschaat doodgeschoten is in Spijkenisse. Die persoon zou een achtergrond hebben in de haven..quote:
Ik geloof die verhalen wel en ik denk dat Frank ook niet vies was van dat witte spul. En als je cokeverslaafd bent dan ben je nog in staat je eigen moeder te vermoorden. Ik heb het helaas van dichtbij meegemaakt. Coke maakt je arrogant en geeft je een gevoel dat de hele wereld om jou draait. En liegen kunnen ze zonder blikken of blozen. Dus vandaar dat ik denk dat hij ook wel wat lijntjes wegsnoof.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe details zaak Frank Masmeijer verbazen zelfs advocaat
Twee dagen voor de uitspraak in de grootscheepse drugszaak tegen Frank Masmeijer komen er nieuwe details naar buiten, die zelfs zijn eigen advocaat verbazen. Frank zou zijn neef Yoshi hebben gedwongen om een valse bestelbon af te leveren. En de voormalig showmaster zou – via een handlanger – Yoshi’s zwangere vriendin hebben bedreigd met de dood…
http://www.show.nl/rubrie(...)azen-zelfs-advocaat/
Zometeen in shownieuws![]()
Allemaal opgeblazen onzinquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:40 schreef NothingHappened het volgende:
Hebben we al een reactie van Franky boy?![]()
![]()
Hij is zo ‘naïef’ geweest he
Kan ook nog niks vinden nee. Enkel verslaggeving van de uitspraak nog. Het is ook nog vers natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kan iemand me helpen aan de officiele uitspraak, of duurt dat langer in België ?
Gelukkig zag hij zijn leven in de gevangenis als ‘een commune’quote:
En zijn voorarrest eraf natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 8 jaar celstraf in Belgie netto is. Wei ig volgens mij.
Absoluut.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zijn voorarrest eraf natuurlijk.
Maar tóch, het geit dat het eventjes niet liep zoals hij hoopte met zijn gladde praatjes, stemt vrolijk.
Acht jaar is een lange tijd om na te denken over je gemaakte keuzes in het leven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank Masmeijer (ex-NCRV) ‘smokkelde niet, maar wist alles’
Ex-showmaster Frank Masmeijer is vrijdag veroordeeld voor betrokkenheid bij drugssmokkel. Hij is “heel dom” geweest, zei hij vorige maand. Maar schuldig was hij niet, vond hij.
Frank Masmeijer wist zelf eigenlijk al hoe deze dag ging eindigen. „Ik verwacht niet meer dat ik vrijspraak krijg”, zei hij een maand geleden tegen Humberto Tan in RTL Late Night. Even na negen uur op vrijdag hoorde hij van de rechter in Antwerpen dat zijn verwachting klopte: acht jaar celstraf.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)es-13472771-a1577084
![]()
![]()
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hij heeft zichzelf de das omgedaan. Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van
Ome Frank hequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!
ach wat scheelt hetquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die ex-vrouw van hem doet alsof haar naam haas is. Zij weet zeker weten van meer.
Ik denk dat hun levensstijl, die steeds meer geld kostte, de aanleiding voor Frank was om te gaan smokkelen. En je moet wel heel naief zijn om daar niet vanaf te hebben geweten, zeker als al die louche figuren gewoon langskomen in je restaurant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Frank doet mij erg denken aan een vroegere kennis van ons. Dat was ook zo'n gladjakker die van gekkigheid niet meer wist welke leugens hij moest vertellen. Hij is er wel jaren mee weggekomen. Hij zat overigens niet in de drugs maar lichtte goede doelen op voor tonnen. Hij scheidde ook van zijn vrouw om hun bezit veilig te stellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
En die scheiding was zeker, of een poging althans, om geld en bezit veilig te stellen?
Dat wisten die dochters amper verborgen te houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef NothingHappened het volgende:
Zeker weten, de vermoorde onschuld uithangen en een beetje de camera in kijken als een hert in de koplampen, maar ondertussen vreet de hele familie er al jaren van
Wat mooi dat dit soort types altijd verBIJSterd! zijn. Te GEK voor woorden! Hij? Neen toch! Het LEF!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rechter: Masmeijer lichtte een vriend op
Masmeijer zelf vindt het verhaal te gek voor woorden, maar de rechtbank acht hem wel schuldig voor die oplichting. De oud-presentator reageerde gisteren verbijsterd op de uitspraak van de rechter die hem een jaar langer celstraf gaf dan vooraf geëist, namelijk 8 jaar. ,,Dit is bij ons heel hard aangekomen. Iets waar we nooit rekening mee hebben gehouden”, zei zijn vriendin Jaimy van Lent. Zelf was Masmeijer niet aanspreekbaar, zei ze. ,,We moeten dit even verwerken.” Masmeijer gaat waarschijnlijk in beroep. ,,Gelet op de forse uitspraak verwacht ik dat wel”, stelde zijn Nederlandse advocaat mr. Knoops.
De oplichtingszaak heeft niets te maken met de geruchtmakende drugszaak waar Masmeijer vanochtend voor werd veroordeeld.
https://www.ad.nl/show/re(...)-vriend-op~a2d64011/
Met Frank als vriend heb je geen vijanden meer nodig
Genieten he ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 00:11 schreef Buitendam het volgende:
Nu al de mooiste backfire van het jaar. 8 jaar
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou zijn vlucht naar Aruba consequenties hebben voor de tijd die hij moet zitten? Niet echt goed gedrag lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 12:32 schreef ato het volgende:
Als een vonnis is uitgesproken moet je toch direct naar de gevangenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |