abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:45:32 #1
35723 crew  GGMM
pi_183463478

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic

Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden. Zo, die zit er goed in!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten RIP
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft, Ashley Zaat, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Bas Nijhuis, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Barbara Barend, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Marcel van Roosmalen, George Baker, Hans Kraay sr. en RTL7.

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463484
Johan Derksen besproken bij RTL Nieuws _O_
pi_183463498
Kom net op tijd denk ik
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:46:34 #4
35723 crew  GGMM
pi_183463509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef JanCees het volgende:
Kom net op tijd denk ik
Ik hoop het maat :) Zonder jou is het een stuk minder leuk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463513
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef JanCees het volgende:
Kom net op tijd denk ik
Ik ga bellen dat ze even op je wachten JC
pi_183463520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D

Ieder voor zich, teamkleuren dus negeren en je avatar zijn je punten.

Als er bij je gescoord wordt heb je een punt minder en mag je aftrappen.

Zo simpel.
Maar ik moest dus al een paar keer opnieuw die code intikken om je punten te zien, en daarbij is het dan irritant om de stand van rood vs. blauw te laten zien.
Oh.
pi_183463528
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Johan Derksen besproken bij RTL Nieuws _O_
Ik wist niet dat daar mensen naar keken.
Oh.
pi_183463534
Ik heb bier en cocaïne klaargelegd voor de VI hooligans. Iedereen is welkom om zich in te drinken voor deze thuiswedstrijd
AFCA!
pi_183463537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat daar mensen naar keken.
Jij weet wel meer niet heb ik vandaag opgemerkt

geeft niet :)
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:47:58 #10
35723 crew  GGMM
pi_183463544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar ik moest dus al een paar keer opnieuw die code intikken om je punten te zien, en daarbij is het dan irritant om de stand van rood vs. blauw te laten zien.
Ja dat kan niet uitgezet worden, dat moet je gewoon negeren.

Jezus JR, ik zou bijna gaan denken dat je licht autistisch bent.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463551
Hoewel ik het inhoudelijk niet met Johan eens ben, schrik ik er wel van hoe de linkse mensjes er totaal niet mee zitten om je allerlei woorden in de mond te proppen die je helemaal nooit hebt gezegd / je zinnen allemaal in een zodanige context plaatsen dat je er als een boeman uit komt.

En sterker nog : hoe links de NL media eigenlijk is. Er is nauwelijks iemand op TV die al die schreeuwerds een beetje de les leest.

Als je Derksen kent (van TV dan), weet je dat hij juist heel tolerant is en alles behalve een homohater. Soms trekt hij inderdaad wat overhaaste conclusies, en hoewel hij het vaak bij het juiste eind heeft, slaat hij soms de plank mis (zoals ook m.b.t. dit onderwerp naar mijn mening).

Maar wat er nu allemaal naar hem toegeschoven wordt, gaat echt nergens over en is ook absoluut onwaar.
pi_183463553
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij weet wel meer niet heb ik vandaag opgemerkt

geeft niet :)
Van heel veel dingen die ik niet weet weet ik niet eens dat ik ze niet weet.
Oh.
pi_183463554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb bier en cocaïne klaargelegd voor de VI hooligans. Iedereen is welkom om zich in te drinken voor deze thuiswedstrijd
Vanavond ben ik ook weer gewoon VI hooligan
pi_183463567
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van heel veel dingen die ik niet weet weet ik niet eens dat ik ze niet weet.
dit weet ik niet
pi_183463569
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja dat kan niet uitgezet worden, dat moet je gewoon negeren.

Jezus JR, ik zou bijna gaan denken dat je licht autistisch bent.
Ik ben niet voor niks een FOK!ker.
Oh.
pi_183463574
quote:
genot
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:49:47 #17
35723 crew  GGMM
pi_183463595
quote:
Moet je zelf een baksteen meenemen of heb je die klaarliggen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 19:49:57 #18
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_183463597
Ik ga nog even borrelnootjes aanschaffen voor VI straks :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:50:11 #19
35723 crew  GGMM
pi_183463605
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dik varken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef Jaume_I het volgende:
Hoewel ik het inhoudelijk niet met Johan eens ben, schrik ik er wel van hoe de linkse mensjes er totaal niet mee zitten om je allerlei woorden in de mond te proppen die je helemaal nooit hebt gezegd / je zinnen allemaal in een zodanige context plaatsen dat je er als een boeman uit komt.

En sterker nog : hoe links de NL media eigenlijk is. Er is nauwelijks iemand op TV die al die schreeuwerds een beetje de les leest.

Als je Derksen kent (van TV dan), weet je dat hij juist heel tolerant is en alles behalve een homohater. Soms trekt hij inderdaad wat overhaaste conclusies, en hoewel hij het vaak bij het juiste eind heeft, slaat hij soms de plank mis (zoals ook m.b.t. dit onderwerp naar mijn mening).

Maar wat er nu allemaal naar hem toegeschoven wordt, gaat echt nergens over en is ook absoluut onwaar.
Klopt, dat is een heel eng sfeertje. Ik zie dat ook voorbij komen op mijn Twitter timeline van die Anne Fleur Dekker die weer een nieuw item heeft gevonden om op los te gaan, het is allemaal zo simpel en mensen die zich totaal niet hebben verdiept in wie Johan is.
Oh.
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:50:32 #21
35723 crew  GGMM
pi_183463620
quote:

Goede post dit :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463624
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik pak een mandarijntje tegen die tijd.
Oh.
pi_183463641
quote:

Dit inderdaad.
pi_183463659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moet je zelf een baksteen meenemen of heb je die klaarliggen?
Graag wel zelf je bivakmuts meenemen. Ik heb ze niet in de juiste maat voor je dikke kop.
AFCA!
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 19:52:54 #25
35723 crew  GGMM
pi_183463672
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:52 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Graag wel zelf je bivakmuts meenemen. Ik heb ze niet in de juiste maat voor je dikke kop.
sow

Ondanks dat deze diss in mijn richting is heb ik er toch complimenten voor over. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183463674
quote:

Helemaal eens. Ook ik ben het oneens met Johan maar ze zijn heel erg selectief verontwaardigd.
AFCA!
pi_183463692
Óm nog even serieus te zijn.

Het punt voor mij is vooral dat Johan heel goed weet waar hij mee bezig is, 2 weke ngeleden zegt hij nog dat het helemaal niet makkelijk is om uit de kast te komen.

Nu zegt hij ineens in een opwelling weer dat die 2 niet moeten zeuren en dat je gewoon even karakter toon en uit de kast bent. Het is echter geen opwelling, johan is slim genoeg om te weten wat hij doet, reuring veroorzaken voor een topshow vandaag.

Maar hij doet dat over een groep (homoseksuele voetballers) waar deze grappen een erg negatieve uitwerking op hebben en dat weet hij.

Dan moet je daarna niet de vermoorde onschuld gaan spelen en jammeren dat ie mag zeggen wat ie wil, dat mogen namelijk de mensen op twitter ook.
pi_183463712
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:53 schreef skysherrif het volgende:
Óm nog even serieus te zijn.

Het punt voor mij is vooral dat Johan heel goed weet waar hij mee bezig is, 2 weke ngeleden zegt hij nog dat het helemaal niet makkelijk is om uit de kast te komen.

Nu zegt hij ineens in een opwelling weer dat die 2 niet moeten zeuren en dat je gewoon even karakter toon en uit de kast bent. Het is echter geen opwelling, johan is slim genoeg om te weten wat hij doet, reuring veroorzaken voor een topshow vandaag.

Maar hij doet dat over een groep (homoseksuele voetballers) waar deze grappen een erg negatieve uitwerking op hebben en dat weet hij.

Dan moet je daarna niet de vermoorde onschuld gaat spelen en jammeren dat mag zeggen wat ie wil, dat mogen namelijk de mensen op twitter ook.
Je doet nu net alsof Johan nooit tegenstrijdige dingen roept binnen een paar weken, dat doet hij altijd en over alles.

Dat is wie die man is.
Oh.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 19:54:54 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183463718
Zin in! B:)B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_183463739
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof Johan nooit tegenstrijdige dingen roept binnen een paar weken, dat doet hij altijd en over alles.

Dat is wie die man is.
True en daarom neem ik hem ook niet serieus buiten de voetbalkantinehumor om, maar nu gaat het over een grap waar dit soort uitspraken extra schadelijk voor zijn.

Ik vind dat hij de kritiek verdient en hij moet het maar eens nemen als een vent en niet weer met zijn allen gaan jammeren dat ze toch zo oneerlijk worden behandeld.
pi_183463756
Maarja we weten allemaal dat Wilfred, Johan weer heerlijk uit de kast gaat lokken :)

Topshow
pi_183463786
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

True en daarom neem ik hem ook niet serieus buiten de voetbalkantinehumor om, maar nu gaat het over een grap waar dit soort uitspraken extra schadelijk voor zijn.

Ik vind dat hij de kritiek verdient en hij moet het maar eens nemen als een vent en niet weer met zijn allen gaan jammeren dat ze toch zo oneerlijk worden behandeld.
Ik vind het niet terecht dat hij wordt weggezet als homofoob want dat is niet af te leiden uit zijn uitspraken, of je moet wel heel selectief luisteren. En ik vind zulke heksenjachten richting één boeman ook niet terecht, en dan alleen om een maatschappelijk probleem aan te kaarten.
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:59:09 #33
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183463821
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Maarja we weten allemaal dat Wilfred, Johan weer heerlijk uit de kast gaat lokken :)

Topshow
Dat is wel de bedoeling, ik hoop toch dat hij in ieder geval Arie Boomsma nog even aanpakt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_183463829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht dat hij wordt weggezet als homofoob want dat is niet af te leiden uit zijn uitspraken, of je moet wel heel selectief luisteren. En ik vind zulke heksenjachten richting één boeman ook niet terecht, en dan alleen om een maatschappelijk probleem aan te kaarten.
Homofoob niet inderdaad, maar het sorryjohan gaat er dus om dat mensen zeggen dat ze spijt hebben dat ze blijkbaar karakter hadden moeten tonen toen ze in de kast zaten.

Tuurlijk heb je de weer de peter r de vriesjes, sidney smeetjes, sunny bergmannen etc die de discussie kapen. Dat zal je altijd zien.
pi_183463838
Ik zit er al de hele dag met smart naar uit te kijken. Hopelijk gaat hij even lekker los zometeen _O_
pi_183463846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De mannen doen niet anders dan 1 persoon uitpikken, niet alleen voetballers maar ook mensen uit de maatschappij, om die volledig belachelijk te maken, wat daarna wordt herhaald op social media.

Dat het dan over hun eens gebeurd.... dan vind ik het ook iet wat hypocriet van ze om daar over te jammeren.
pi_183463923
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De mannen doen niet anders dan 1 persoon uitpikken, niet alleen voetballers maar ook mensen uit de maatschappij, om die volledig belachelijk te maken, wat daarna wordt herhaald op social media.

Dat het dan over hun eens gebeurd.... dan vind ik het ook iet wat hypocriet van ze om daar over te jammeren.
Nou jammeren, het is vaak ook gewoon schouders ophalen wat Derksen en co doen.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:03:09 #38
842 Zorro
Z
pi_183463925
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_183463941
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Homofoob niet inderdaad, maar het sorryjohan gaat er dus om dat mensen zeggen dat ze spijt hebben dat ze blijkbaar karakter hadden moeten tonen toen ze in de kast zaten.

Tuurlijk heb je de weer de peter r de vriesjes, sidney smeetjes, sunny bergmannen etc die de discussie kapen. Dat zal je altijd zien.
Dat was een domme opmerking ja, maar meer in de lijn dat Johan zich niet goed kan verdiepen in mensen met totaal andere persoonlijkheden waar hij gewoon altijd het recalcitrante in zich heeft.
Oh.
pi_183463962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nou jammeren, het is vaak ook gewoon schouders ophalen wat Derksen en co doen.
We zullen zien vanavond.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:04:45 #41
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183463969
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
Dat zou wel top zijn ja :D
~FEYENOORD~
pi_183464001
quote:

Ik denk dat niemand Joling serieus neemt (van dat groepje waar jij op doelt)

Hij is immers ook FvD stemmer
pi_183464006
Ik zit helaas in de trein maar ik ga het topic zo wel volgen. Plaats gerust letterlijke citaten van Johan :)
pi_183464017
quote:

En John de Bever die zijn laatste hit komt zingen.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:07:06 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wou ik net posten ja :@

~FEYENOORD~
pi_183464070
Dat het maar mooi anderhalf uur ordinaire TV zal worden :9
pi_183464126
Zag dat mijn filmpje (#bedanktjohan) hier al beland was. Bedankt voor de leuke reacties.
Heb hem op dumpert geüpload, maar blijkbaar heeft de redactie er niks meegedaan(?).
Voor wie hem nog niet gezien had:
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:10:19 #48
842 Zorro
Z
pi_183464136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

pi_183464165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef mrtomkanon het volgende:
Zag dat mijn filmpje (#bedanktjohan) hier al beland was. Bedankt voor de leuke reacties.
Heb hem op dumpert geüpload, maar blijkbaar heeft de redactie er niks meegedaan(?).
Welkom op het FOK Forum :)

Wat mij betreft heb je door één zo'n filmpje je direct bewezen en mag jij je bij de harde kern aansluiten.
AFCA!
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:12:45 #50
35723 crew  GGMM
pi_183464204
quote:
Een nieuwe VI-hooligan _O_

Welkom :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183464212
quote:
Lachen en zelfs een traantje weggepinkt.
pi_183464223
quote:
_O_
pi_183464261
Maar 224 views -O-
pi_183464282
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar 224 views -O-
Nu al meer dan Boulevard en Late Night
pi_183464292
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nu al meer dan Boulevard en Late Night
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:16:20 #56
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183464307
quote:
^O^ Mooi gemaakt hoor.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:16:52 #57
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183464323
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar 224 views -O-
Jack van Gelder is daar jaloers op.
pi_183464328
Haha, youtube is niet bijgewerkt. Zijn er in werkelijkheid iets meer:P
Maarja wat wil je ook met 2 abonnees
pi_183464348
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:17 schreef mrtomkanon het volgende:
Haha, youtube is niet bijgewerkt. Zijn er in werkelijkheid iets meer:P
Maarja wat wil je ook met 2 abonnees
SMASH THAT LIKE BUTTOn
pi_183464474
JOHAN JOHAN JOHAN
pi_183464505
Het zijn allemaal mietjes.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:24:44 #62
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:22 schreef Bolasie het volgende:
JOHAN JOHAN JOHAN
~FEYENOORD~
pi_183464524
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:22 schreef Bolasie het volgende:
JOHAN JOHAN JOHAN
*O*
pi_183464530
JOHAN JOHAN JOHAN _O_ _O_
pi_183464542
#TEAMJOHAN
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:26:46 #66
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464547
*O* *O* *O* *O* *O*
~FEYENOORD~
pi_183464548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
#TEAMJOHAN
JAAAA DPTJE
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:26:58 #68
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_183464552
Speciaal voor deze gelegenheid geen chips bij de bier, maar sushi besteld. Ik verwacht een ouderwetse topshow. *O*
pi_183464557
ETEN - CHECK
DRINKEN - CHECK
NAAR RTL7 GEZAPT ALS TRADITIE - CHECK
BROEKJE UIT - CHECK
COCO - ??
pi_183464574
IK HEB ER ZIN
AFCA!
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:28:30 #71
35723 crew  GGMM
pi_183464577
MIJN BROEK IS ZO VER UIT DAT IK HEM NIET EENS MEER KAN VINDEN
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183464582
Jaaaaaaaaaa!
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:29:09 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464589
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
pi_183464592
Ik ben lichtelijk nieuwsgierig...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_183464603
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Jaaaaaaa beuken

Jaaaaaa
AFCA!
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:29:49 #76
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464606
B:)B B:)B B:)B B:)B
~FEYENOORD~
pi_183464607
pi_183464610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Drie keer aan begonnen, maar nooit afgekeken.
Oh.
pi_183464611
Jason Bournegod
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:30:10 #80
35723 crew  GGMM
pi_183464612
ZIJN JULLIE KLAAR VOOR EEN AVOND DIE LEGENDARISCH WORDT?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183464616
VI Hooligans we gaan beginnen!

Jaaaaaa
AFCA!
pi_183464620
Jaaaaaaa
#superniger2020
pi_183464621
JAAAAAAAAAAAAA
pi_183464622
JAAAAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:30:32 #85
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_183464625
Johan gaat sowieso zeggen dat hij alle aandacht volledig overtrokken vindt.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:30:36 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464628
Daar gaan we _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183464629
Minister van emancipatie :')
pi_183464630
WHO DA FOOK IS DAT
pi_183464631
En los
Zonder wrijving geen glans
pi_183464633
hup met gestrekt been erin
pi_183464634
JAAAAAAAAAA
pi_183464635
Johan heeft er schijt aan genot
pi_183464637
Grote meid zijn
AFCA!
pi_183464640
Hier ben ik
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:05 #95
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_183464642
Ahahaha het begint al goed...
pi_183464645
OPGEROT MET DIE MINISTER JA TOCH
pi_183464649
Minister wil niet in VI zitten natuurlijk, wil podium met haar publiek.
pi_183464650
Genot _O_
pi_183464651
Hahahahaha koekoek
AFCA!
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:20 #100
pi_183464654
w/
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_183464656
YMCA *O*
pi_183464658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:31 schreef KapBak het volgende:
Minister wil niet in VI zitten natuurlijk, wil podium met haar publiek.
Dwdd
AFCA!
pi_183464661
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
OPGEROT MET DIE MINISTER JA TOCH
DE GELE HESJES KOMEN HAAR HALEN
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:39 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464662
quote:
Hopelijk is er in de rust haxball :)
4045
onlogisch
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:39 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464664
Prima nummertje.
Oh.
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:44 #106
35723 crew  GGMM
pi_183464666
Hopelijk is Coco er ook. :{ Dat zou een kleine teleurstelling zijn
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:51 #107
pi_183464670
DIRE STRAITSGENOT
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:31:53 #108
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_183464671
👨❤👨
pi_183464674
Hahaha dit is prachtig.
pi_183464675
dat was het dan
pi_183464679
Gijp met zijn homotasje
AFCA!
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:00 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464680
WAAR IS KINGROLAND????
4045
onlogisch
pi_183464681
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hopelijk is er in de rust haxball :)
GRAS IS GROEN

ECHTE BAZEN TYPEN MET SHIFT
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:06 #114
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183464683
*O*
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:14 #115
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464687
ik ben er
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:22 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464689
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er
YES!!!!!!!!!!!!!!!
4045
onlogisch
pi_183464690
Popcorn :Y)
SOONY
pi_183464694
Roze bril genot
pi_183464695
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
pi_183464696
👬
AFCA!
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:33 #121
35723 crew  GGMM
pi_183464698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

GRAS IS GROEN

ECHTE BAZEN TYPEN MET SHIFT
Het erge is dat je dit waarschijnlijk ook nog echt met shift getypt hebt, denkende dat je dan een baas bent.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183464700
Little faggot.
pi_183464708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het erge is dat je dit waarschijnlijk ook nog echt met shift getypt hebt, denkende dat je dan een baas bent.
Ik type WEL MET SHIFft
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:52 #124
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef Bolasie het volgende:
Little faggot.
dirty cunt
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:32:54 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

:')

Log uit.
4045
onlogisch
pi_183464720
Wat een drukte hier
pi_183464725
Leuk nummertje
AFCA!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:16 #128
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_183464726
Klein taartje voor Boskamp _O-
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:18 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464728
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een drukte hier
Over tien minuten is het dood topic genot.
Oh.
pi_183464732
Lekker hoog stemmetje hoor die schoonvadert van die mafkees Waylon
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:42 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183464738
Ik ben er :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183464743
:D :D :D :D
pi_183464745
Wat ziet Jan er mager uit -O-
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:54 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een drukte hier
Er valt wat te rellen hé. En straks zijn het alleen weer de vbl hooligans die er van langs krijgen ;(
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:56 #135
35723 crew  GGMM
pi_183464748
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben er :)
Leuk! :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183464749
Wat een begin :')
AFCA!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:57 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464750
Genot.
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:57 #138
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183464751
Rene trekt zelf ook wel eens aan een piemeltje
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_183464752
FLOPSHOW
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:33:57 #140
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464753
quote:
Wat een drukte hier
wen er maar aan

die kleine van jou zal snel opgroeien en feestjes bij jou thuis zal eerder regel dan uitzondering zijn
graag op anoniem
pi_183464754
_O-
pi_183464755
Loooolllll
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:01 #143
pi_183464757
_O-
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_183464760
Lol
#superniger2020
pi_183464762
haha GODEN
pi_183464764
Flopsjow!
AFCA!
pi_183464765
_O- _O-
pi_183464766
Hahaha Bossie is geen homofoob koekoek
pi_183464767
En zijn jullie eigenlijk homofoob?
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:12 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464768
~FEYENOORD~
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:16 #151
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183464770
_O- _O- _O-
ahahahahaha wat goed
pi_183464771
BOEEEE
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:21 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183464772
René irl shitposter
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183464775
REKTTTT

REKTT
pi_183464776
Man man man
AFCA!
pi_183464777
Mourinho :')
pi_183464779
De tyfus voor ze allemaal _O_
SOONY
pi_183464781
:W
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_183464785
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef Wuwwa het volgende:
Hahaha Bossie is geen homofoob koekoek
Wel een beetje moffenfoob.
pi_183464786
Kapot hard gelachen :')
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:40 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464787
(lol)
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:42 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183464789
rofl goeie grap
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:43 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464790
4045
onlogisch
pi_183464792
_O_
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:45 #165
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464793
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef DKUp het volgende:
~FEYENOORD~
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:56 #166
842 Zorro
Z
pi_183464800
compleet negeren _O_
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:34:58 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464801
trouwens ik sta achter johan maar ik wil iedereen laten weten dat ik geen homofoob ben

ik hou van homo's

ik hou van iedereen
graag op anoniem
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:04 #168
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183464805
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef DKUp het volgende:
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:12 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183464808
Ik kijk nu ook mee.

What can change the nature of a man?
pi_183464809
HIJ MAAKT EEN GRAP

OPHEF!!!
pi_183464811
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef KingRoland het volgende:
trouwens ik sta achter johan maar ik wil iedereen laten weten dat ik geen homofoob ben

ik hou van homo's

ik hou van iedereen
God niet, dus zondag ga je klappen krijgen vriend
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:22 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:35 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee.

[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
4045
onlogisch
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:26 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183464817
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:34 schreef KingRoland het volgende:

ik hou van homo's

ik hou van iedereen
Ik hou ook van Paxcon.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:35:36 #174
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

God niet, dus zondag ga je klappen krijgen vriend
klopt

weer een zonde erbij
graag op anoniem
pi_183464825
COCO - CHECK
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:36:27 #176
pi_183464842
Wel jammer dat Jan liegt trouwens maar strakke opening.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:36:43 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464847
ZOMETEEN ROBBENGOD
graag op anoniem
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:36:53 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464852
Man Utd onder Louis was toch ook een verschrikking.
Oh.
pi_183464859
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
:D :')
AFCA!
pi_183464862
quote:
Jan heeft veel respect voor homo's. Is geopereerd via z'n koker.
pi_183464863
Haags ben jij homofoob?
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:37:30 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_183464868
FC Porto was heel groot toen ja
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:37:37 #184
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_183464872
Kolere wat een redding.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_183464874
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik hou ook van Paxcon.
paxcon is mijn favoriete homo
Jij bent het zonnetje!!!
pi_183464875
quote:
Jan zit nog in het verzet.
SOONY
pi_183464877
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
Haags ben jij homofoob?
Nee
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:37:57 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183464880
Nog niet vergeleken met Hansie :D |:(
pi_183464900
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:38:38 #191
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464904
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
Haags ben jij homofoob?
Als haags een zoon krijgt en hij blijkt opeens homo te zijn dan zwaait er wat
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:01 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464915
quote:
~FEYENOORD~
pi_183464917
Terug naar de rel genot
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:05 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183464918
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als haags een zoon krijgt en hij blijkt opeens homo te zijn dan zwaait er wat
Of als zijn dochter met een neger thuiskomt.
pi_183464919
Jaa we beginnen
AFCA!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:10 #196
348973 Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
pi_183464921
Ik had iets meer vuurwerk verwacht in de opening... -O-
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:11 #197
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_183464923
quote:
So dan! :')
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:12 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464924
Daar gaan we.
Oh.
pi_183464925
JAAAAAAAA
#superniger2020
pi_183464929
Jaaaa
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:20 #201
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464930
verder is het man met vrouw niet man met man

vrouw met vrouw is mooi maar kan ook niet (wel mooi)
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:27 #202
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464934
*O*
~FEYENOORD~
pi_183464938
Goedzo, neemt het als een man :)
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:39:33 #204
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464939
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

Of als zijn dochter met een neger thuiskomt.
en dit idd.
graag op anoniem
pi_183464941
LOS
pi_183464944
GEKKIES
pi_183464953
Ja de Gekkies :B
SOONY
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:40:11 #208
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183464961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:39 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik had iets meer vuurwerk verwacht in de opening... -O-
Dit doen ze wel vaker, gewoon lekker eerst erom heen fietsen
pi_183464963
Johangod
pi_183464968
_O-.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:40:26 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464971
Dat was een leuk grapje.
Oh.
pi_183464972
Zullen ze dit gerepeteerd hebben
Jij bent het zonnetje!!!
pi_183464973
_O-
pi_183464976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:37 schreef Bolasie het volgende:

[..]

'Maradonna' :')
Leuk hoor, ik verspreek me eigen.
pi_183464978
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:40:46 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183464981
Weer gelachen _O-
4045
onlogisch
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:40:50 #217
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183464984
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Johangod
graag op anoniem
pi_183464986
Bingo
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:40:56 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183464987
Voetbalkantine check.
Oh.
pi_183464989
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Bingo
pi_183464997
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Bingo
AFCA!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:41:29 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183464999
Het zijn gewoon allemaal mietjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183465025
Als een profvoetballer uit de kast zou komen dan zou het me trouwens niet verbazen dat hij ludiek toegezongen worden door eigen supporters maar ook door supporters van de tegenpartij.
pi_183465026
De kwets en jank samenleving :r
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:03 #225
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183465034
Ik vind dit altijd zo kansloos, Genee is zn rol enzo :')
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:08 #226
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183465037
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Als een profvoetballer uit de kast zou komen dan zou het me trouwens niet verbazen dat hij ludiek toegezongen worden door eigen supporters maar ook door supporters van de tegenpartij.
Zou mij wel verbazen
~FEYENOORD~
pi_183465041
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:41 schreef Caland het volgende:
En ze haten vrouwen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:15 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183465042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Eens, zeker als zo'n gast gewoon de nodige zelfspot heeft.
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:15 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_183465043
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_183465044
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:41 schreef Caland het volgende:
eens
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:17 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465047
Al die pussyboys die tegen johan waren zijn niet aanwezig
graag op anoniem
pi_183465051
Eens met Johan
#superniger2020
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:48 #233
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465053
VRIENDEN
graag op anoniem
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:43:52 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183465055
Johan draait toch wel een beetje bij.
pi_183465058
Ben benieuwd of dit Johan goed gaat doen.
pi_183465064
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Uiteraard niet. Om te kotsen :r
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:44:18 #237
842 Zorro
Z
pi_183465068
Ik heb nog niks gehoord waarvan ik zelfs maar enigzins denk "dat zou eventueel heel misschien kwetsend kunnen zijn"

Dat lange tenen gedoe tegenwoordig...

:') x veel
pi_183465069
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Die kijken alleen fragmenten geknipt zodat ze kunnen tweeten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183465074
Ben er gewoon hoor
pi_183465077
Johan hoeft dit helemaal niet te doen (zich te verantwoorden)
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:44:49 #241
pi_183465081
BOOOOOEEEEEEE
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:44:58 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183465085
Homo Inside
Oh.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:45:01 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183465089
Huilverhalen :D

En verman je.

Johangod
4045
onlogisch
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:45:02 #244
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_183465090
Sinds wanneer heeft Johan zo'n vlek onder z'n linkeroog.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_183465097
Johan _O_
pi_183465105
Johan maakt het niet beter met huilverhalen haha
AFCA!
pi_183465106
nu gaat ie weer te ver doordraven :)
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:45:31 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183465110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef TC03 het volgende:
Stressvlek vanwege alle commotie.
4045
onlogisch
pi_183465119
En dit komt allemaal door Wilfred die hem weer compleet uitlokt
pi_183465122
Huilverhalen, nieuwe rel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:45:45 #251
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183465124
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef TC03 het volgende:
Tijdje al, wordt groter
#nohomo
pi_183465127
Johan maakt zich weer kwaad en slaat door met harde taal
AFCA!
pi_183465129
Lekker Johan
pi_183465131
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Johan _O_
pi_183465143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Johan maakt zich weer kwaad en slaat door met harde taal
en genee zit weer heerlijk te zuigen
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:46:45 #256
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183465150
Die loser _O_
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:46:46 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183465152
Kunnen we het nu over Feyenoord hebben, mooi bruggetje.
pi_183465153
Sow koekoek
pi_183465154
Huilverhalen wordt eruit gepikt
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:46:51 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183465156
Politici bash
Oh.
pi_183465157
LOSER ASSCHER
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:46:56 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183465160
Lol @ voice-over Genee.
pi_183465162
Die tyfushoer moet haar bek houden. Walgelijke hypocriete trut.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:01 #264
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183465163
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

en genee zit weer heerlijk te zuigen
Dat klinkt wel een beetje gay
pi_183465164
Hittepetit.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:03 #266
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465165
minister :')
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:06 #267
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183465170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker Johan
~FEYENOORD~
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:11 #268
842 Zorro
Z
pi_183465174
Wat is dat met die kast? Ik hoor ook altijd dat er "lijken uit de kast komen"

Zijn die homo's lijken? Of necrofielen die daar expres bij gaan zitten of zo?
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:14 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183465180
Die loser ("Asscher!") en die pratende pop ("Jetten!") :').
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:20 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183465182
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
nou nou nou
pi_183465185
quote:
nou nou nou
pi_183465193
Wat een boegbeeld voor de verhuftering dit.
pi_183465194
Ascher en die pratende etalagepop zitten in dezelfde kamer als de homo- en vrouwenhatende SGP.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:45 #274
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465198
UITWEDSTRIJD
graag op anoniem
pi_183465199
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:44 schreef bombmannl het volgende:
Johan hoeft dit helemaal niet te doen (zich te verantwoorden)
Ze hadden het bij de eerste zin / 20 seconden moeten houden.
pi_183465205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:47 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een boegbeeld voor de verhuftering dit.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:55 #277
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465206
quote:
graag op anoniem
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:47:56 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183465207
Politiek inside.
pi_183465208
Wist niet dat een minister van emancipatie hadden
pi_183465211
Genee :')
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:09 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183465212
Ja sixties argument genot.
Oh.
pi_183465213
60's

Bingo
AFCA!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:14 #283
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465214
ik weet niet eens hoe die minister heet

wie de fuck is dat nou weer
graag op anoniem
pi_183465217
Bingo!
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:17 #285
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_183465220
Waarom gaat dat mens niet naar bijv de Schilderswijk ?
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:22 #286
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183465222
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Wist niet dat een minister van emancipatie hadden
Dat wist niemand
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:25 #287
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_183465223
Minister van Inside
pi_183465224
JohanGOD
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:28 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_183465226
70's
pi_183465230
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
ik weet niet eens hoe die minister heet

wie de fuck is dat nou weer
Kan je er 1 opnoemen?

(minister van marketing telt niet)
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:48:52 #291
842 Zorro
Z
pi_183465238
Johan, Spijker, Kop _O_
pi_183465242
Flower Power _O_
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:49:05 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183465247
Nou, tijd dat flikkers en andere lichtgeraakten gewoon weer over gaan tot de orde van de dag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183465252
Eens ^O^
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:49:13 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183465253
Iemand al leuke tweets gevonden hierover?
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:49:20 #296
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_183465258
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kan je er 1 opnoemen?

(minister van marketing telt niet)
sander dekker?
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:49:31 #297
pi_183465264
Dacht dat dit een voetbalshow was.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:49:50 #298
35723 crew  GGMM
pi_183465269
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand al leuke tweets gevonden hierover?
Rene51945738641 twitterde op donderdag 29-11-2018 om 22:09:26 #SorryJohan wat jankt iedereen hier zielig joh. Tief toch op." Oei een oude man heeft een mening, tijd om massaal te janken" reageer retweet
10 likes :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183465272
Johangod O+ O+ O+
pi_183465273
Johan _O_
pi_183465275
Goedkoop scoren
AFCA!
pi_183465278