en dit idd.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of als zijn dochter met een neger thuiskomt.
Dit doen ze wel vaker, gewoon lekker eerst erom heen fietsenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:39 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik had iets meer vuurwerk verwacht in de opening...
Zou mij wel verbazenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Als een profvoetballer uit de kast zou komen dan zou het me trouwens niet verbazen dat hij ludiek toegezongen worden door eigen supporters maar ook door supporters van de tegenpartij.
Eens, zeker als zo'n gast gewoon de nodige zelfspot heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Als een profvoetballer uit de kast zou komen dan zou het me trouwens niet verbazen dat hij ludiek toegezongen worden door eigen supporters maar ook door supporters van de tegenpartij.
Uiteraard niet. Om te kotsenquote:Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Al die pussyboys die tegen johan waren zijn niet aanwezig
Die kijken alleen fragmenten geknipt zodat ze kunnen tweeten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Al die pussyboys die tegen johan waren zijn niet aanwezig
Stressvlek vanwege alle commotie.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef TC03 het volgende:
Sinds wanneer heeft Johan zo'n vlek onder z'n linkeroog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |