abonnement Unibet Coolblue
pi_183463674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:48 schreef Jaume_I het volgende:
Hoewel ik het inhoudelijk niet met Johan eens ben, schrik ik er wel van hoe de linkse mensjes er totaal niet mee zitten om je allerlei woorden in de mond te proppen die je helemaal nooit hebt gezegd / je zinnen allemaal in een zodanige context plaatsen dat je er als een boeman uit komt.

En sterker nog : hoe links de NL media eigenlijk is. Er is nauwelijks iemand op TV die al die schreeuwerds een beetje de les leest.

Als je Derksen kent (van TV dan), weet je dat hij juist heel tolerant is en alles behalve een homohater. Soms trekt hij inderdaad wat overhaaste conclusies, en hoewel hij het vaak bij het juiste eind heeft, slaat hij soms de plank mis (zoals ook m.b.t. dit onderwerp naar mijn mening).

Maar wat er nu allemaal naar hem toegeschoven wordt, gaat echt nergens over en is ook absoluut onwaar.
Helemaal eens. Ook ik ben het oneens met Johan maar ze zijn heel erg selectief verontwaardigd.
AFCA!
pi_183463692
Óm nog even serieus te zijn.

Het punt voor mij is vooral dat Johan heel goed weet waar hij mee bezig is, 2 weke ngeleden zegt hij nog dat het helemaal niet makkelijk is om uit de kast te komen.

Nu zegt hij ineens in een opwelling weer dat die 2 niet moeten zeuren en dat je gewoon even karakter toon en uit de kast bent. Het is echter geen opwelling, johan is slim genoeg om te weten wat hij doet, reuring veroorzaken voor een topshow vandaag.

Maar hij doet dat over een groep (homoseksuele voetballers) waar deze grappen een erg negatieve uitwerking op hebben en dat weet hij.

Dan moet je daarna niet de vermoorde onschuld gaan spelen en jammeren dat ie mag zeggen wat ie wil, dat mogen namelijk de mensen op twitter ook.
pi_183463712
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:53 schreef skysherrif het volgende:
Óm nog even serieus te zijn.

Het punt voor mij is vooral dat Johan heel goed weet waar hij mee bezig is, 2 weke ngeleden zegt hij nog dat het helemaal niet makkelijk is om uit de kast te komen.

Nu zegt hij ineens in een opwelling weer dat die 2 niet moeten zeuren en dat je gewoon even karakter toon en uit de kast bent. Het is echter geen opwelling, johan is slim genoeg om te weten wat hij doet, reuring veroorzaken voor een topshow vandaag.

Maar hij doet dat over een groep (homoseksuele voetballers) waar deze grappen een erg negatieve uitwerking op hebben en dat weet hij.

Dan moet je daarna niet de vermoorde onschuld gaat spelen en jammeren dat mag zeggen wat ie wil, dat mogen namelijk de mensen op twitter ook.
Je doet nu net alsof Johan nooit tegenstrijdige dingen roept binnen een paar weken, dat doet hij altijd en over alles.

Dat is wie die man is.
Oh.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 19:54:54 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183463718
Zin in! B:)B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_183463739
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof Johan nooit tegenstrijdige dingen roept binnen een paar weken, dat doet hij altijd en over alles.

Dat is wie die man is.
True en daarom neem ik hem ook niet serieus buiten de voetbalkantinehumor om, maar nu gaat het over een grap waar dit soort uitspraken extra schadelijk voor zijn.

Ik vind dat hij de kritiek verdient en hij moet het maar eens nemen als een vent en niet weer met zijn allen gaan jammeren dat ze toch zo oneerlijk worden behandeld.
pi_183463756
Maarja we weten allemaal dat Wilfred, Johan weer heerlijk uit de kast gaat lokken :)

Topshow
pi_183463786
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

True en daarom neem ik hem ook niet serieus buiten de voetbalkantinehumor om, maar nu gaat het over een grap waar dit soort uitspraken extra schadelijk voor zijn.

Ik vind dat hij de kritiek verdient en hij moet het maar eens nemen als een vent en niet weer met zijn allen gaan jammeren dat ze toch zo oneerlijk worden behandeld.
Ik vind het niet terecht dat hij wordt weggezet als homofoob want dat is niet af te leiden uit zijn uitspraken, of je moet wel heel selectief luisteren. En ik vind zulke heksenjachten richting één boeman ook niet terecht, en dan alleen om een maatschappelijk probleem aan te kaarten.
Oh.
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:59:09 #33
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183463821
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:
Maarja we weten allemaal dat Wilfred, Johan weer heerlijk uit de kast gaat lokken :)

Topshow
Dat is wel de bedoeling, ik hoop toch dat hij in ieder geval Arie Boomsma nog even aanpakt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_183463829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht dat hij wordt weggezet als homofoob want dat is niet af te leiden uit zijn uitspraken, of je moet wel heel selectief luisteren. En ik vind zulke heksenjachten richting één boeman ook niet terecht, en dan alleen om een maatschappelijk probleem aan te kaarten.
Homofoob niet inderdaad, maar het sorryjohan gaat er dus om dat mensen zeggen dat ze spijt hebben dat ze blijkbaar karakter hadden moeten tonen toen ze in de kast zaten.

Tuurlijk heb je de weer de peter r de vriesjes, sidney smeetjes, sunny bergmannen etc die de discussie kapen. Dat zal je altijd zien.
pi_183463838
Ik zit er al de hele dag met smart naar uit te kijken. Hopelijk gaat hij even lekker los zometeen _O_
pi_183463846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht dat hij wordt weggezet als homofoob want dat is niet af te leiden uit zijn uitspraken, of je moet wel heel selectief luisteren. En ik vind zulke heksenjachten richting één boeman ook niet terecht, en dan alleen om een maatschappelijk probleem aan te kaarten.
De mannen doen niet anders dan 1 persoon uitpikken, niet alleen voetballers maar ook mensen uit de maatschappij, om die volledig belachelijk te maken, wat daarna wordt herhaald op social media.

Dat het dan over hun eens gebeurd.... dan vind ik het ook iet wat hypocriet van ze om daar over te jammeren.
pi_183463923
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De mannen doen niet anders dan 1 persoon uitpikken, niet alleen voetballers maar ook mensen uit de maatschappij, om die volledig belachelijk te maken, wat daarna wordt herhaald op social media.

Dat het dan over hun eens gebeurd.... dan vind ik het ook iet wat hypocriet van ze om daar over te jammeren.
Nou jammeren, het is vaak ook gewoon schouders ophalen wat Derksen en co doen.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:03:09 #38
842 Zorro
Z
pi_183463925
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_183463941
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Homofoob niet inderdaad, maar het sorryjohan gaat er dus om dat mensen zeggen dat ze spijt hebben dat ze blijkbaar karakter hadden moeten tonen toen ze in de kast zaten.

Tuurlijk heb je de weer de peter r de vriesjes, sidney smeetjes, sunny bergmannen etc die de discussie kapen. Dat zal je altijd zien.
Dat was een domme opmerking ja, maar meer in de lijn dat Johan zich niet goed kan verdiepen in mensen met totaal andere persoonlijkheden waar hij gewoon altijd het recalcitrante in zich heeft.
Oh.
pi_183463962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nou jammeren, het is vaak ook gewoon schouders ophalen wat Derksen en co doen.
We zullen zien vanavond.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:04:45 #41
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183463969
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
Dat zou wel top zijn ja :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_183464001
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
Ik denk dat niemand Joling serieus neemt (van dat groepje waar jij op doelt)

Hij is immers ook FvD stemmer
pi_183464006
Ik zit helaas in de trein maar ik ga het topic zo wel volgen. Plaats gerust letterlijke citaten van Johan :)
pi_183464017
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:03 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat ze Joling daar hebben die vrolijk met Johan meelult, want hij is wel zo iemand die zichzelf niet zo serieus neemt. (Haha ik zei neemt).

Benieuwd hoe die politiek "correcte" (hoezo correct?) mensen dat dan weer gaan kromlullen _O-
En John de Bever die zijn laatste hit komt zingen.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 20:07:06 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_183464032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En John de Bever die zijn laatste hit komt zingen.
Wou ik net posten ja :@

~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_183464070
Dat het maar mooi anderhalf uur ordinaire TV zal worden :9
pi_183464126
Zag dat mijn filmpje (#bedanktjohan) hier al beland was. Bedankt voor de leuke reacties.
Heb hem op dumpert geüpload, maar blijkbaar heeft de redactie er niks meegedaan(?).
Voor wie hem nog niet gezien had:
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2018 @ 20:10:19 #48
842 Zorro
Z
pi_183464136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En John de Bever die zijn laatste hit komt zingen.
:D
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_183464165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef mrtomkanon het volgende:
Zag dat mijn filmpje (#bedanktjohan) hier al beland was. Bedankt voor de leuke reacties.
Heb hem op dumpert geüpload, maar blijkbaar heeft de redactie er niks meegedaan(?).
Voor wie hem nog niet gezien had:
Welkom op het FOK Forum :)

Wat mij betreft heb je door één zo'n filmpje je direct bewezen en mag jij je bij de harde kern aansluiten.
AFCA!
  Forum Admin vrijdag 30 november 2018 @ 20:12:45 #50
35723 crew  GGMM
pi_183464204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:09 schreef mrtomkanon het volgende:
Zag dat mijn filmpje (#bedanktjohan) hier al beland was. Bedankt voor de leuke reacties.
Heb hem op dumpert geüpload, maar blijkbaar heeft de redactie er niks meegedaan(?).
Voor wie hem nog niet gezien had:
Een nieuwe VI-hooligan _O_

Welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')