SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
Bestaat nog niet
Presentatie
Nog geen schema bekend. Hopelijk geen dronken Ruud de Wild en hopelijk geen DJ met een of ander vervelend alarm die zichzelf belangrijker vindt dan de top 2000.
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.
De lijst door de jaren heen:
My friends all drive horses
Het is als de Titanic.quote:Op woensdag 28 november 2018 17:37 schreef ok01 het volgende:
Emma van Hot Chocolate moet ook gered worden
Ja helaas welquote:Op woensdag 28 november 2018 19:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Het is als de Titanic.
Te veel drenkelingen, te weinig reddingsboten.
Oh god, 'één van de familie Hazes in de hogere regionen vond ik al meer dan genoegquote:Op woensdag 28 november 2018 20:04 schreef TLC het volgende:
Ik verwacht een enorme stijging van het nummer van Hazes jr. met Leef, die komt wel de top 1000 binnen denk ik
Leef schijnt -zo hoorde ik onlangs- al een evergreen te zijn (het ging toen om die lijst van Radio 5), vandaar ook dat ik denk dat ie behoorlijk gaat stijgenquote:Op woensdag 28 november 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh god, 'één van de familie Hazes in de hogere regionen vond ik al meer dan genoeg
Dat nummer van Celine Dion gaat 't wel redden.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Het is als de Titanic.
Te veel drenkelingen, te weinig reddingsboten.
Ga jij weer naar dat lijst-bekend-maak-gebeuren?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:12 schreef houdjemond het volgende:
Voorpret. Iemand kaartjes voor het café trouwens?
Oh en ik moet een nieuwe ondertitel![]()
Ze hebben nog geen actie lopen daarvoorquote:Op woensdag 28 november 2018 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga jij weer naar dat lijst-bekend-maak-gebeuren?
Mijn muzikale steun en toeverlaatquote:
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mijn muzikale steun en toeverlaat
Koning keizer admiraal don Leoooo blokhuis
Don't make me post that plaatje againquote:Op donderdag 29 november 2018 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mijn muzikale steun en toeverlaat
Koning keizer admiraal don Leoooo blokhuis
Hmm?quote:Op donderdag 29 november 2018 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Don't make me post that plaatje again
Yes, 31 decquote:Op woensdag 28 november 2018 22:12 schreef houdjemond het volgende:
Voorpret. Iemand kaartjes voor het café trouwens?
owquote:Op donderdag 29 november 2018 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, omdat je zo aandringt
[ afbeelding ]
Leuk! De "finale" of een ander tijdslot?quote:
Ander tijdslot, 12.00 - 12.30 - 13.00. Had de finale ook wel graag mee willen maken, maar had al plannen. Anders was dat ook nog wel mogelijk geweest.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leuk! De "finale" of een ander tijdslot?
Tuurlijk! Keiharde cijfers willen wequote:Op donderdag 29 november 2018 20:25 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit het livetopic?
YOU CAN GO YOUR OWN WAY
Dit is ook een prima blokje! Wel even vertellen wat je aanhebt die dag he zodat we je kunnen spottenquote:Op donderdag 29 november 2018 20:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ander tijdslot, 12.00 - 12.30 - 13.00. Had de finale ook wel graag mee willen maken, maar had al plannen. Anders was dat ook nog wel mogelijk geweest.
of hierquote:Op donderdag 29 november 2018 20:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk! Keiharde cijfers willen we
Die is redelijk deaudquote:Op donderdag 29 november 2018 20:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
of hier
Topicreeks: Top 2000 a gogo
Als ik er aan denk, komt dat goedquote:Op donderdag 29 november 2018 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit is ook een prima blokje! Wel even vertellen wat je aanhebt die dag he zodat we je kunnen spotten
THIS LOVE HAS TAKEN ITS TOLLquote:Op donderdag 29 november 2018 21:08 schreef KennyPowers het volgende:
SHE SAID GOODBYE
TOO MANY TIMES BEFORE
Theme From Mahogany ligt er al een paar jaar uit. Motown is een ondergewaardeerd ding in de lijst.quote:
Daar zullen er dan toch minstens 8 van binnen moeten komen, meeste zelfs debuterenquote:Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel effe bij welke clips we hebben gezien:
Ik wil graag weten wat het effect is van je clip in eze show. Ik noem het het Propaganda-effect, aangezien die vorig jaar 450 plaatsen wonnen nadat ze te zien waren in de show. Al mag het ook het Old Man-effect zijn.
- Fleetwood Mac - Go Your Own Way
- Fratellis - Chelsea Dagger
- Dennis Edwards & Siedah Garrett - Don't Look any Further
- Lauryn Hill - Everything Is Everything
- Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
- Marvin Gaye - What's Going On
- Bram Vermeulen - De Wedstrijd
- Een nummer van Jacques Brel wat ik niet kende
- 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
- Al Green & Annie Lennox - Put a little Love In Your Heart
- Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
- Police - Can't Stand Losing You
- Rudimental - Feel The Love
- Human League - Don't You Want Me
- Sophie B Hawkins - I Wish I Was Your Lover
- Cure - Lovesong
[..]
Theme From Mahogany ligt er al een paar jaar uit. Motown is een ondergewaardeerd ding in de lijst.
Ik vind dit een hele interessante insteek..quote:Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel effe bij welke clips we hebben gezien:
Ik wil graag weten wat het effect is van je clip in eze show. Ik noem het het Propaganda-effect, aangezien die vorig jaar 450 plaatsen wonnen nadat ze te zien waren in de show. Al mag het ook het Old Man-effect zijn.
- Fleetwood Mac - Go Your Own Way
- Fratellis - Chelsea Dagger
- Dennis Edwards & Siedah Garrett - Don't Look any Further
- Lauryn Hill - Everything Is Everything
- Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
- Marvin Gaye - What's Going On
- Bram Vermeulen - De Wedstrijd
- Een nummer van Jacques Brel wat ik niet kende
- 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
- Al Green & Annie Lennox - Put a little Love In Your Heart
- Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
- Police - Can't Stand Losing You
- Rudimental - Feel The Love
- Human League - Don't You Want Me
- Sophie B Hawkins - I Wish I Was Your Lover
- Cure - Lovesong
[..]
Theme From Mahogany ligt er al een paar jaar uit. Motown is een ondergewaardeerd ding in de lijst.
Held, ik ben weer koppig genoeg om op de stemdag weer alles te gaan luisteren, lijst van vorig jaar, krassen, vloeken.. U kent het hier allemaal wel.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb m'n stemlijst klaar.In plaats van tijdens de stemweek een miljoen keer schrappen, wijzigen, weer wijzigen en uiteindelijk stressen ivm tijdnood, heb ik dit jaar t hele jaar een lijstje bijgehouden en bijgewerkt.
En dan had ik nog ergens een lijstje met platen waar ik vergeten was om op te stemmen.quote:
Hmm, daar staan ook wel nummers bij waar ik op heb gestemd vorig jaar. Kan ik nog wel wat mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers/artiesten die de lijst in moeten:
- Tool
- The Knack - My Sharona
- Still D.R.E
- Nick Drake - Day is Done
- QotSA - Better Living Through Chemistry
- Foo Fighters - My Hero
- Black Sabbath - War Pigs
- Neil Young - Hey Hey, My My (Into the Black)
- Neil Young - Down By The River
- Stone Sour - Through Glass
- Wolfmother - Joker & The Thief
- Soundgarden - Fell on Black Days
- ...
Eens met TOOL en Stone Sourquote:Op donderdag 29 november 2018 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik pak mijn lijst van vorig jaar en daar ga ik wat in zitten rommelen.
Edit:
[..]
En dan had ik nog ergens een lijstje met platen waar ik vergeten was om op te stemmen.
Edit2:
[..]
Hmm, daar staan ook wel nummers bij waar ik op heb gestemd vorig jaar. Kan ik nog wel wat mee.
Het is nu al traditie bijna dus laat ze maar op één. Denk dat klokslag 12 uur ook heel "raar" voelt zonder BRquote:Op donderdag 29 november 2018 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens vanaf zaterdag weer stemmen. Maar wie er op 1 kometen natuurlijk allang, mede dankzij de film die als perfect promotiemateriaal dient.
Jazekerquote:Op vrijdag 30 november 2018 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Zat Ritchie Blackmoores Rainbow in de Top 200 quiz?
De paar weekjes in het jaar dat ik met de top 2000 kliek kan babbelen zijn zo leuk. Een jaar is weer voorbij gevlogen.quote:
Ik heb jou ook gemist want jij onthoud altijd allesquote:Op vrijdag 30 november 2018 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De paar weekjes in het jaar dat ik met de top 2000 kliek kan babbelen zijn zo leuk. Een jaar is weer voorbij gevlogen.
Hoe gaat het met je ziekte? Werk je nog bij die Escape Room? Muse nog gezien dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MUSE in Goffert moet ik laten schieten volgend jaar, te ver, te zwaar.
Klinkt zielig maar ansich mag ik niet klagen want ben al een jaar stabiel zonder medicatie!
Afgelopen jaar wel weer mooie concerten mogen bijwonen waaronder Stone Sour, Dropkick Murphy's met Floggin Molly, de Jeugd van Tegenwoordig ( sssst, was hartstikke leuk) en Jonathan Davis solo.
Volgende week nog naar APC, volgend jaar naar TOOL, en, je raad het nóóit; ook naar Disturbed. Ben niet helemaal weg van hun nieuwste album, maar schoonmama wel en die wou héél graag, eigen zoon cq vriendlief wou niet eens mee, dus als kerstcadeautje krijg ik een Disturbed kaartje.
![]()
Hoe is het met jou? Lijstje al klaar?
[ Bericht 3% gewijzigd door houdjemond op 30-11-2018 01:18:29 ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik weet het. Vorig jaar waren het veel meer liedjes die er al in stonden. Misschien dat deze liedjes nu dus een extra boost krijgen, zelfs al zijn t er maar 5quote:Op donderdag 29 november 2018 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zullen er dan toch minstens 8 van binnen moeten komen, meeste zelfs debuteren
Tenzij Boudewijn de Groot de komende 3 dagen omvaltquote:Op vrijdag 30 november 2018 06:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Boh Rhap zal zeker na de film op 1 komen.
Dit zijn wel de dagen om als artiest het loodje te leggen om jezelf een boost in de lijst te geven...quote:Op vrijdag 30 november 2018 06:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij Boudewijn de Groot de komende 3 dagen omvalt
Sowieso een rare vergelijking, veel bands die hoog staan zijn nu eenmaal mannenbands,quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef BufordTJustice het volgende:
https://www.ad.nl/show/ro(...)wonderlijk~ac5ba0b7/
Diepe zucht... een lijstje maken is al lastig zat dus ik laat het tietenquota voor wat het is...
Feministenquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef BufordTJustice het volgende:
Diepe zucht... een lijstje maken is al lastig zat dus ik laat het tietenquota voor wat het is...
Ook de Top 2000 is niet veilig voor de grillen van Social Justice Warriors. En de stem van mensen met een politiek/activistisch motief weegt helaas net zo zwaar als die van mensen met een muzieksmaak...quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef BufordTJustice het volgende:
Pfff, volgens mij gaat het nog altijd om de muziek, die je zelf graag hoort of waarvan je vind dat die in de lijst thuis hoort. Dat heeft geen reet te maken met het feit dat het gezongen wordt door een man of vrouwquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef BufordTJustice het volgende:
Hebben we nog een gecoördineerd stemlijstje of zien we daar dit jaar van af?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan gaat echt geen 6-700 plaatsen zakken, negatieve publiciteit blijft publiciteit
Motors - Airportquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebben we nog een gecoördineerd stemlijstje of zien we daar dit jaar van af?
Ik denk dat ik het lastig ga krijgen om één nummer per artiest te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Motors - Airport
En talk talk - living in another world (had ik sowieso al op gestemd)
Onderdrukkingquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:36 schreef BufordTJustice het volgende:
Dotan heeft er vast wel 1quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de nummers die begin van het jaar gekozen zijn. Rock the Casbah stond ook vrij hoog geloof ik?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Motors - Airport
En talk talk - living in another world (had ik sowieso al op gestemd)
Ik wil best speciaal voor Mex op Africa van Toto stemmenquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dotan heeft er vast wel 1
Heb ik mijn “die plaat is overrated” langspeelplaat te vaak van stal gehaald?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wil best speciaal voor Mex op Africa van Toto stemmen.
As sure as Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengetiquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wil best speciaal voor Mex op Africa van Toto stemmen.
Nee, joh. Heel af en toe is het leuk om te horen. Heel af en toe. Hoe vaker, hoe vervelender dat refrein.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik mijn “die plaat is overrated” langspeelplaat te vaak van stal gehaald?
Radio 2 is alweer (mondjesmaat) begonnen met het draaien van Dotan.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dotan gaat echt geen 6-700 plaatsen zakken, negatieve publiciteit blijft publiciteit
Mijn doel is, net als vorig jaar, om Suburbia van de Pet Shop Boys in de Top 2000 te krijgen. Van hun net-niet-noteringen lijkt dat me de meest kansrijke.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is best pakkend en singer songwriter met veel oehoes doet t goedquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radio 2 is alweer (mondjesmaat) begonnen met het draaien van Dotan.
Ik heb sowieso nooit begrepen wat mensen mooi vinden aan die muziek van hem....
Nu ik er nog eens doorheen scroll, Chasing Cars op 78 mmmmmm.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik vind die plaat dus gewoon best saai. Van eigenlijk alle platen in de top 100 begrijp ik waarom mensen erop stemmen (of ik het met hun motivatie eens ben is een tweede) maar bij Africa heb ik nooit begrepen wat het lied “bijzonder” maakt
Lana met Video Games, prachtigquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als we t dan toch over vrouwenstemmen hebben, ben ik eerder voor moderne vrouwenstemmen. Gooi en maar wat First Aid Kit in, Jessie Ware of Lana del Rey en dat soort artiesten.
Breakfast in Bed <3quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
Als we het dan toch over vrouwenstemmen hebben: één van de allerbeste blanke soulstemmen is amper nog in de lijst te vinden: doe maar snel een stel nummers van Dusty Springfield in de lijst. Vooral You Don't Have To Say You Love Me.
Top 30 is misschien overdreven, maar top 200 vind ik absoluut terecht. Ik vind het echt een prachtige, herkenbare melodie.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik vind die plaat dus gewoon best saai. Van eigenlijk alle platen in de top 100 begrijp ik waarom mensen erop stemmen (of ik het met hun motivatie eens ben is een tweede) maar bij Africa heb ik nooit begrepen wat het lied “bijzonder” maakt
Nee, we slaan dit jaar over en we bespreken al 2019 voor.quote:
Oke sorry.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, we slaan dit jaar over en we bespreken al 2019 voor.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, we slaan dit jaar over en we bespreken al 2019 voor.
Toto is gewoon van die muziek die zo gemiddeld is dat het veel mensen aanspreekt. Daarnaast zit het muzikaal best prima in elkaar. Dat soort nummers staan best veel in de lijst.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie uit naar je stemlijstje morgen.quote:
het ligt er ook maar aan in wat voor blokje zo’n plaat zit. Zit het tussen de Kensingtons, Bløfs, Marco Borsato’s dan is het een geweldig nummer ineens.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Toto is gewoon van die muziek die zo gemiddeld is dat het veel mensen aanspreekt. Daarnaast zit het muzikaal best prima in elkaar. Dat soort nummers staan best veel in de lijst.
Inderdaad saai, maar ja, het hapt zo lekker weg.
Begint het Blof-haten nu alweer?quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
het ligt er ook maar aan in wat voor blokje zo’n plaat zit. Zit het tussen de Kensingtons, Bløfs, Marco Borsato’s dan is het een geweldig nummer ineens.
haten? Nee hoor. Zelfs ik vind dat ze een paar leuke liedjes hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Begint het Blof-haten nu alweer?ik houd van tradities
Vergelijkbare nummers staan wel pas rond plaats 250quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Toto is gewoon van die muziek die zo gemiddeld is dat het veel mensen aanspreekt. Daarnaast zit het muzikaal best prima in elkaar. Dat soort nummers staan best veel in de lijst.
Inderdaad saai, maar ja, het hapt zo lekker weg.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
haten? Nee hoor. Zelfs ik vind dat ze een paar leuke liedjes hebben.
Opvallend genoeg vind ik Mooie dag (voor de dood) dan wel weer de mooiste. Geen idee of dat veelzeggend is, maar goed ik geef het je mee.
Jeetje morgen alweer.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie uit naar je stemlijstje morgen.
Niet heel anders dan de andere jaren, of zo.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet heel anders dan de andere jaren, of zo.
Heb je een andere tactiek dan vorig jaar of blijf je dichtbij jezelf?quote:
Kansloze nummers komen er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je een andere tactiek dan vorig jaar of blijf je dichtbij jezelf?
Je zegt Pokemon vaarwel?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kansloze nummers komen er niet meer in.
Had ik vorig jaar al gedaan, alleen volgehouden om Mexicanofapper op de kast te jagen.quote:
Ik hoop dat je trouw op Gooi een steen naar de dag.. zover als je kunt! stemt.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Overigens bedoelde ik met kansloze nummers liedjes die geen enkele kans maken om de lijst te halen maar je toch tegen beter weten in in je keuzelijst doet.
Sowieso pik, sowieso. Erf de ogen van je kind.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trouw op Gooi een steen naar de dag.. zover als je kunt! stemt.
Koester je geheime hart, maat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso pik, sowieso. Erf de ogen van je kind.
Dat doe ik bijna ieder jaar, nummers uitkiezen die ik vervolgens toch nooit terug hoor in de Top 2000quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Overigens bedoelde ik met kansloze nummers liedjes die geen enkele kans maken om de lijst te halen maar je toch tegen beter weten in in je keuzelijst doet.
Dat is een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Van die mensen die niet op iets stemmen 'want die komt er toch niet in'Door dat soort figuren zit de Piratenpartij ook niet in de Tweede Kamer.
M.i. staan er nog wel een paar in de top 100.quote:Op vrijdag 30 november 2018 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergelijkbare nummers staan wel pas rond plaats 250
Tom is toch wel fout...maar wel lekker fout..quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
Vandaag op radio 49:
20:00 - 23:00
DJ Peaceman - Hoe zat het ook alweer met D.'s initiatief inzake liedjes die (terug) in de top 2000 "moeten"
Ter stem inspiratie.
Uiteraard ben je dan ook van harte welkom in de radio 49 reeks.
Live gezien in 2014, nog zeer goed bij stem.quote:
Duurt lang.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:47 schreef Masterminded het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)van-1-t-m-7-december
Vanaf 12:15 mogen we weer.
en terecht, het enige nummer dat op 1 hoortquote:Op vrijdag 30 november 2018 06:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Boh Rhap zal zeker na de film op 1 komen.
Ik luister naar mijn wekelijkse 52-weken top40quote:
Ik zou hem op 2 zetten, maar goed misschien ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Tom is toch wel fout...maar wel lekker fout..
Ik zit nu toch weer met moeilijkheden in mijn lijst, ik heb sowieso een nummer of 10 wat er standaard inkomt, maar de rest..lastig weer. Morgen maar eens voor zitten dan.
O en mevrouw Alopio is na kerst 2 dagen weg, dus dat wordt 2 dagen genieten met bier, pizza, fok en de radio op 10
Dan heb je een memo gemist. Al een tijdje bekend dat het bij Spijkers Met Koppen afgetrapt zou wordenquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:26 schreef asco het volgende:
Ik dacht dat ik nu kon stemmen maar dat kan nog niet?
Oh, oke.quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan heb je een memo gemist. Al een tijdje bekend dat het bij Spijkers Met Koppen afgetrapt zou worden.
EXCITINGquote:Op zaterdag 1 december 2018 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, er is een Blur-vraag uit de quiz geknipt.
edit: Ow dat was de proefronde
Sowieso! En dan plopt de champie ook nog eens open!quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en terecht, het enige nummer dat op 1 hoort![]()
any way the wind blowwwwsssss..... *Gong*
Tijd voor een nieuw jaar![]()
Happy New Year - ABBA
I WAH WAH WAH WONDERquote:Op zaterdag 1 december 2018 11:10 schreef Olga het volgende:
Zo we zijn er weer.
Mochten jullie nog een tip willen hebben voor een plaat. Vergeet Runaway - Del Shannon niet.
Fixedquote:Op zaterdag 1 december 2018 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en terecht, het enige nummer dat op 1 hoort![]()
any way the wind blowwwwsssss..... *Gong*
Tijd voor een nieuw jaar![]()
A Brand New Day - Wiz Stars
Hou vol!quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:18 schreef Chiappucci het volgende:
De Top 2000 stemweek inleiden met Bløf. Symbolischer kan niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist want jij onthoud altijd alles!
Escaperoom werd hem helaas niet, ze konden geen vrijwilligers-contract fixen met de gemeente ( iets met subsidie omdat ze óók een theaterpand zijn en allemaal moeilijk gedoe dat voor beide partijen de moeite niet waard was, maar het was goed voor mijn ego dat mensen mij "ondanks alles" toch nog gewoon aan hadden willen nemen)
Heb zelfs nog een diploma gehaald dit jaar!Fijn dat het goed met je gaat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MUSE in Goffert moet ik laten schieten volgend jaar, te ver, te zwaar.
Klinkt zielig maar ansich mag ik niet klagen want ben al een jaar stabiel zonder medicatie!
Afgelopen jaar wel weer mooie concerten mogen bijwonen waaronder Stone Sour, Dropkick Murphy's met Floggin Molly, de Jeugd van Tegenwoordig ( sssst, was hartstikke leuk) en Jonathan Davis solo.
Volgende week nog naar APC, volgend jaar naar TOOL, en, je raad het nóóit; ook naar Disturbed. Ben niet helemaal weg van hun nieuwste album, maar schoonmama wel en die wou héél graag, eigen zoon cq vriendlief wou niet eens mee, dus als kerstcadeautje krijg ik een Disturbed kaartje.
![]()
Hoe is het met jou? Lijstje al klaar?
![]()
Ik hou het even kort, familieweekendje.. Met mij gaat het best. 2018 was een stuk beter dan 2017!
Ik spreek je de komende weken vast nog wel!
My friends all drive horses
Dat is soms complete willekeur inderdaad. Daardoor is De Neus Umhoeg van Rowwen Heze zelfs verdwenen uit de lijst, terwijl het jarenlang rond plek 500 stond.quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Eros Ramazzotti - Un'Emozione Per Sempre is verdwenen uit de keuzelijst
Wat kut. 2 jaar geleden stond die gewoon nog in de Top 2000, nu gaat hij uiteraard nooit meer terug komen omdat niemand dat kan spellen.
zuchtquote:Op zaterdag 1 december 2018 12:44 schreef TLC het volgende:
En na zwarte pieten en homo's hebben we als Nederlanders natuurlijk weer wat te klagen..
https://nos.nl/artikel/22(...)stem-op-vrouwen.html
quote:Op zaterdag 1 december 2018 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou hem op 2 zetten, maar goed misschien ligt dat aan mij
Nu vind ik Rowwen Heze persoonlijk echt verschrikkelijk, maar dat is wel vrij schandalig ja...quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is soms complete willekeur inderdaad. Daardoor is De Neus Umhoeg van Rowwen Heze zelfs verdwenen uit de lijst, terwijl het jarenlang rond plek 500 stond.
Dat mag je vinden, stond zelfs nog hoger zie ik nu. Maar zo zal het wel bij meer nummers zijn gegaan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu vind ik Rowwen Heze persoonlijk echt verschrikkelijk, maar dat is wel vrij schandalig ja...
Stem Op vrouwen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:44 schreef TLC het volgende:
En na zwarte pieten en homo's hebben we als Nederlanders natuurlijk weer wat te klagen..
er zijn maar heel weinig zangeressen waar ik niet de schurft aan heb, dus nee, dat gaat hier niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:44 schreef TLC het volgende:
Dorpsgekken moet je net als vroeger gewoon uitlachen. We geven al die wappies teveel aandacht. 👍quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:44 schreef TLC het volgende:
godverquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:05 schreef Fred_B het volgende:
29 nummers van Blof in de keuzelijst en 1 van Black Sabbath. Ik zie de verbetering nog niet helemaal.
De verbetering zit hem in de volledig vrije keuze, I guess.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:05 schreef Fred_B het volgende:
29 nummers van Blof in de keuzelijst en 1 van Black Sabbath. Ik zie de verbetering nog niet helemaal.
dat dusquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb mijn stem ingestuurd, maar ik zie nog nergens een email verschijnen en ook geen linkje naar mijn stemlijst![]()
Beter is er niks mis gegaan.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:44 schreef TLC het volgende:
twitter:gelijkgestemde twitterde op zaterdag 01-12-2018 om 13:11:01#Top2000 Te weinig vrouwen in de Top 2000? Queen staat verdikkeme op 1! #NPORadio2 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurt dat meestal tot je mail krijgt?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel mail, maar moest je voorheen niet nog iets bevestigen om hem rechtsgeldig te maken?
Nu zie ik niets.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn stemlijst:
-De top 15 van mijn top 100 aller tijden
-15 nummers die lager in mijn top 100 staan
-5 wildcards (nummers die niet tot mijn favorieten behoren maar wel hoger/terug moeten in de lijst)
Ze staan trouwens in omgekeerde volgorde, ben te lui om ze om te wisselen.Prima lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
En puur om jullie te sarren ga ik weer voor Disturbed's versie van Sound of Silence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Olga op 01-12-2018 13:41:47 ]Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Volgens mij kwam 'ie gelijk na insturenquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat meestal tot je mail krijgt?
Heb nog niets gekregen terwijl ik het een kwartier geleden bevestigd heb. Hmmm.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij kwam 'ie gelijk na insturen
Raar idd, voorgaande jaren geen problemen mee gehad maar zie hem nu niet verschijnen in mijn mailquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb mijn stem ingestuurd, maar ik zie nog nergens een email verschijnen en ook geen linkje naar mijn stemlijst![]()
Beter is er niks mis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijnesNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik denk wel dat ze de verkeerde Going Back To Cali voor hem hebben gespotifiedquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)jstjes-van-onze-dj-s
Rob heeft ook braaf een lijstje ingevuld
Ik kreeg hem na een half uur.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Gestemd, en inderdaad ook nog geen mail ontvangen.
Tijdmachinequote:Op zaterdag 1 december 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:
Heb ze allemaal even bekeken. Ruud de Wild heeft wmb de beste muzieksmaak met o.a. The Smiths, Tame Impala, Radiohead, Coldplay, Editors, Keane en The War On Drugsquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:
roodbeen ook niet slecht.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb ze allemaal even bekeken. Ruud de Wild heeft wmb de beste muzieksmaak met o.a. The Smiths, Tame Impala, Radiohead, Coldplay, Editors, Keane en The War On Drugs
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar "gewoon" voor alles wat ik tof vind, geen spannende fratsen of tactische stemmen. Ik ben dus nominee voor het cliché-lijstje. En puur om jullie te sarren ga ik weer voor Disturbed's versie van Sound of Silence
Ik hoorde Ruud ooit zeggen dat zijn drang naar muziek vrij afhangt van het uur/dagdeel. Valt reuze mee zo te zien. Mani89 en ik staan volledig achter Ruud getuige zijn keuze voor kom terug.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb ze allemaal even bekeken. Ruud de Wild heeft wmb de beste muzieksmaak met o.a. The Smiths, Tame Impala, Radiohead, Coldplay, Editors, Keane en The War On Drugs
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik hoorde Ruud ooit zeggen dat zijn drang naar muziek vrij afhangt van het uur/dagdeel.
Ik heb ook een paar nummers, die ik er elk jaar inzet. Waaronder dus deze, en het maakt me niet uit wat anderen daar van vinden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar "gewoon" voor alles wat ik tof vind, geen spannende fratsen of tactische stemmen. Ik ben dus nominee voor het cliché-lijstje. En puur om jullie te sarren ga ik weer voor Disturbed's versie van Sound of Silence
quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Gijs Staverman met Beyoncé en Justin Bieber
Dat Gijs geen smaak heeft weten we tochquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Het is een beetje mijn running gag geworden hier incluis Disturbed shirtquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar nummers, die ik er elk jaar inzet. Waaronder dus deze, en het maakt me niet uit wat anderen daar van vinden.
Ik vind de opbouw echt goed. En dat staat helemaal los van het origineel van Simon & Garfunkel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar verder is het een prachtige cover en krijg ik elke keer weer kippenvel van Draiman zijn stem
Vrouwen die een hekel hebben aan feministen-gehuilquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:12 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga er eens goed voor zitten. Er is dit jaar niet zo'n actie ala Pokémon of iets toch? Ik doe niet mee met dat feministen-gehuil.
Ja vind het ook onzin. In het dagelijks leven op maatschappelijk relevante vlakken oke, maar bij zoiets als de top 2000, ga weg.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Vrouwen die een hekel hebben aan feministen-gehuil
Niks. Het waren twee onafhankelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heeft Pokemon met feminisme te maken?
Dacht al. Als het nou Poke-a-mom was..quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niks. Het waren twee onafhankelijke dingen.
Ja, word er echt moe van en schaam me af en toe kapot voor dat volk. Maargoed, geen gekke acties die lopen dus, top.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vrouwen die een hekel hebben aan feministen-gehuil![]()
Veel kudos en respect.
Nee ik bedoelde initiatieven "zoals Pokémon", behalve die paar huilies die meer vrouwen in de lijst willen..quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heeft Pokemon met feminisme te maken?
Och, als ik alle lijstjes hier zie heb ik al 283 nummers gezien die er ook in hadden kunnen staan. Moeten staan soms. Maar dan blijf ik bezig. Mocht er iemand geinteresseerd zijn in mijn lijst, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, zie spoiler.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:21 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nog 3 plekken over en ik weet t even niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Gijs is een uit de kluiten gewassen puber.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:50 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, als ik alle lijstjes hier zie heb ik al 283 nummers gezien die er ook in hadden kunnen staan. Moeten staan soms. Maar dan blijf ik bezig. Mocht er iemand geinteresseerd zijn in mijn lijst, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, zie spoiler.Mooie lijst hoor met een paar overeenkomstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, als ik alle lijstjes hier zie heb ik al 283 nummers gezien die er ook in hadden kunnen staan. Moeten staan soms. Maar dan blijf ik bezig. Mocht er iemand geinteresseerd zijn in mijn lijst, wat ik me nauwelijks kan voorstellen, zie spoiler.Lijstjes van anderen zijn juist leuk, verplichting is een groot woord, maar we doen het allemaal geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Als je een ban wilt welquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:31 schreef Fylax het volgende:
zal ik er yolo verleden tijd van frenna en lil kleine instoppen?
quote:
Als jij dat leuk vind.. Denk dat alleen dan niemand meer tegen je praat hier.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:31 schreef Fylax het volgende:
zal ik er yolo verleden tijd van frenna en lil kleine instoppen?
Zelfde geldt voor Zoutelande trouwens. Beter haalt niemand dat in zijn hoofdquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vind.. Denk dat alleen dan niemand meer tegen je praat hier.
Mexi, had jij nou die intense haat tegen Sweet Caroline?quote:
Zeker, hoe een briljante zanger met een fantastische stem vooral bekend is tegenwoordig door een goedkoop cafemuziekje is voor mij eigenlijk het toonbeeld van faillisement van de popmuziek.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:26 schreef houdjemond het volgende:
Wie had er ook alweer een schurfthekel aan Sweet Caroline hier, Mexi?
Ik ben benieuwd op welk Bløf-nummer je gaat stemmen.quote:
maar uiteraard doen wel allemaal mee tijdens de T2K...sweeeeeet caaaroline TATATAquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, hoe een briljante zanger met een fantastische stem vooral bekend is tegenwoordig door een goedkoop cafemuziekje is voor mij eigenlijk het toonbeeld van faillisement van de popmuziek.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Zoutelande trouwens. Beter haalt niemand dat in zijn hoofd
Bij deze dan weer sorry.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, hoe een briljante zanger met een fantastische stem vooral bekend is tegenwoordig door een goedkoop cafemuziekje is voor mij eigenlijk het toonbeeld van faillisement van de popmuziek.
Vooral de recente nummers uit je lijstje zijn allemaal om te likkenbaardenquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gorky - Mia
Sufjan Stevens - Fourth of July
London Grammar - Wasting My Young Years
Eagles - Hotel California
Eels - Last Stop: This Town
Doors - Love Street
ELO - Turn to Stone
Arctic Monkeys - 505
Frames - Fitzcarraldo
Bob Dylan - Simple Twist of Fate
Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Bram Vermeulen - Rode Wijn
Herman van Veen - Liefde van Later
Spinvis - Kom Terug
Nick Drake - Day Is Done
Tom - Waits - Martha
Nick Cave & the Bad Seeds - Into My Arms
The Band - The Weight
Damien Rice - The Blowers Daughter
Talking Heads - This Must Be The Place
Fleet Foxes - Mykonos
Jacques Brel - La Chanson Des Vieux Amants
Bruce Springsteen - Meeting Across The River
Pink Floyd - Wish You Were Here
Maarten van Roozendaal - Olielamp
Crowded House - Don't Dream It's Over
Supertramp - School
Dire Straits - Sultans Of Swing
Songs:Ohia -Lioness
The National -Bloodbuzz Ohio
Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
Boudewijn De Groot - Verdronken Vlinder
Eefje de Visser - Scheef
Jan de Wilde - De Fanfare van Honger en Dorst
Boudewijn de Groot - Eva
Ik bedoelde de meme.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb nog geen mail gehad, moet ik alles gaan overtypen. Ik post zo
Je hebt 2x dezelfde, klopt dat?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Porcupine Tree - Trains
Mark Knopfler - What It Is
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Radiohead - Burn the Witch
Radiohead - Karma Police
Steven Wilson - Routine
Joe Bonamassa - Slow Train
Tori Amos - Blood Roses
Chris Stapleton - Outlaw State of Mind
Dire Straits - Telegraph Road
Muse - Knights of Cydonia
Air - All I Need
Queen - Don't Stop Me Now
Eminem - Lose Yourself
Harry Styles - Sign of the Times
Joni Mitchell - Both Sides Now
Mecano - Hijo de la Luna
Metallica - Master of Puppets
Radiohead - Creep
Radiohead - Paranoid Android
Queen - Bohemian Rhapsody
Dire Straits - Sultans Of Swing
The Cure - A Forest
ABBA - The Day Before You Came
Anouk - Nobody's Wife
Harry Styles - Sign of the Times
Joni Mitchell - Both Sides Now
Mecano - Hijo de la Luna
Metallica - Master of Puppets
Michael Jackson - Dirty Diana
Michael Jackson - Billie Jean
Muse - Bliss
Muse - Knights of Cydonia
Pink - Try
Racoon - Oceaan
The White Stripes - Catch Hell Blues
Nee, dan heb ik iets fout gedaan met copy pasten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt 2x dezelfde, klopt dat?
Ik heb het overwogen om de Fok!kers te pesten, maar andere nummers hadden toch prioriteit.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Zoutelande trouwens. Beter haalt niemand dat in zijn hoofd
SPOILER: mijn lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie deze heel veel terug komen, is dat door de quiz of heb ik dat hele nummer gewoon compleet gemist?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Ja, tis goed, ik zal straks een achter de schermen foto posten..quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ook allemaal even op Black Sabbath - War Pigs stemmen.
Bij mij wel door de quiz net als Lovesong van The Curequote:Op zaterdag 1 december 2018 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zie deze heel veel terug komen, is dat door de quiz of heb ik dat hele nummer gewoon compleet gemist?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh wauw ze gooien, met een omweg, de keuzelijst helemaal open
Bijzonder dat we sinds dit jaar 100% (!) vrije keuze mogen opgeven, 35 nummers in totaal. Zou gewoon zoveel mogelijk vrije keuzes doen dan, des te meer kans dat de lijst weer een beetje opschudt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar, ik doe niet zo vaak mee dus ben een beetje nieuw hierin. Hoeveel vrije keuze doen jullie? Want ik vind dus niet zoveel van mijn gading in die keuzelijst.
Ah oke wist ik nietquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bijzonder dat we sinds dit jaar 100% (!) vrije keuze mogen opgeven, 35 nummers in totaal. Zou gewoon zoveel mogelijk vrije keuzes doen dan, des te meer kans dat de lijst weer een beetje opschudt.
Niet! Ik heb mijn lijst nog niet ingestuurd dus ik weet niet hoe de definitieve wegstuur-knop is. Dit is het liefste topic van december naast de FhF kerstpakketten actie..quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Oja is dit weer zo'n topic waarin alleen de incrowd op elkaar reageert, nee oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |