roodbeen ook niet slecht.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb ze allemaal even bekeken. Ruud de Wild heeft wmb de beste muzieksmaak met o.a. The Smiths, Tame Impala, Radiohead, Coldplay, Editors, Keane en The War On Drugs
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar "gewoon" voor alles wat ik tof vind, geen spannende fratsen of tactische stemmen. Ik ben dus nominee voor het cliché-lijstje. En puur om jullie te sarren ga ik weer voor Disturbed's versie van Sound of Silence
Ik hoorde Ruud ooit zeggen dat zijn drang naar muziek vrij afhangt van het uur/dagdeel. Valt reuze mee zo te zien. Mani89 en ik staan volledig achter Ruud getuige zijn keuze voor kom terug.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb ze allemaal even bekeken. Ruud de Wild heeft wmb de beste muzieksmaak met o.a. The Smiths, Tame Impala, Radiohead, Coldplay, Editors, Keane en The War On Drugs
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik hoorde Ruud ooit zeggen dat zijn drang naar muziek vrij afhangt van het uur/dagdeel.
Ik heb ook een paar nummers, die ik er elk jaar inzet. Waaronder dus deze, en het maakt me niet uit wat anderen daar van vinden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar "gewoon" voor alles wat ik tof vind, geen spannende fratsen of tactische stemmen. Ik ben dus nominee voor het cliché-lijstje. En puur om jullie te sarren ga ik weer voor Disturbed's versie van Sound of Silence
quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Gijs Staverman met Beyoncé en Justin Bieber
Dat Gijs geen smaak heeft weten we tochquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Gijs Staverman met Beyoncé en Justin Bieber
Het is een beetje mijn running gag geworden hier incluis Disturbed shirtquote:Op zaterdag 1 december 2018 14:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar nummers, die ik er elk jaar inzet. Waaronder dus deze, en het maakt me niet uit wat anderen daar van vinden.
Ik vind de opbouw echt goed. En dat staat helemaal los van het origineel van Simon & Garfunkel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar verder is het een prachtige cover en krijg ik elke keer weer kippenvel van Draiman zijn stem
Vrouwen die een hekel hebben aan feministen-gehuilquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:12 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga er eens goed voor zitten. Er is dit jaar niet zo'n actie ala Pokémon of iets toch? Ik doe niet mee met dat feministen-gehuil.
Ja vind het ook onzin. In het dagelijks leven op maatschappelijk relevante vlakken oke, maar bij zoiets als de top 2000, ga weg.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Vrouwen die een hekel hebben aan feministen-gehuil
Niks. Het waren twee onafhankelijke dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heeft Pokemon met feminisme te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al. Als het nou Poke-a-mom was..quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niks. Het waren twee onafhankelijke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |