Is dit het eerste deel van de taakstraf?quote:
als je tijd hebt graagquote:Op donderdag 22 november 2018 14:54 schreef Fokker89 het volgende:
Moet ik nou nog een OP maken ofwa?
Meestal doet CrashO dat.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:54 schreef Fokker89 het volgende:
Moet ik nou nog een OP maken ofwa?
Beetje sneu, de meeste waarderen je inzet en een paar zeuren. Jammer dat jij je oren naar hen laat hangen.quote:
Even zorgvuldig formuleren, het is niet sneu. Ten eerste is ie niks verplicht en ten tweede is het best begrijpelijk. Wel is het superjammer en baal ik er ook van.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje sneu, de meeste waarderen je inzet en een paar zeuren. Jammer dat jij je oren naar hen laat hangen.
Logisch. Ik zat al op deze zaak te wachtenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haas dient officieel protest in tegen Racing Point Force India:
https://www.f1maximaal.nl(...)in-tegen-force-india
FTFYquote:Op donderdag 22 november 2018 16:50 schreef Gaoxing het volgende:
Erg leuk - en lang - artikel door Daniel Ricciardo.
Heel jammer dat je gestopt bent CrashOquote:
Zo'n lang verhaal, en nergens een goede reden waarom hij nou naar Renault gaat.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:50 schreef Gaoxing het volgende:
[url=http://https://www.theplayerstri(...)rmula-1-red-bull]Erg leuk - en lang - artikel[/url] door Daniel Ricciardo.
die is ook moeilijk te vindenquote:Op donderdag 22 november 2018 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal, en nergens een goede reden waarom hij nou naar Renault gaat.
20 miljoen (plus nog 1) goede redenen.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal, en nergens een goede reden waarom hij nou naar Renault gaat.
Wel logisch, maar ook sneu.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Logisch. Ik zat al op deze zaak te wachten
Je hebt gelijk. Dit kan zorgvuldiger. Ik vind het jammer dat hij stopt en de manier waarop sneu. Hij deed daarmee zichzelf en zijn "fans" te kort.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Even zorgvuldig formuleren, het is niet sneu. Ten eerste is ie niks verplicht en ten tweede is het best begrijpelijk. Wel is het superjammer en baal ik er ook van.
Gewoon terecht. RPFI krijgt als nieuw team voordelen die ze zelf niet gehad hebben. Dat ze dat aanvechten is niet meer dan logisch. En dat heeft niets met winnen te maken want ze eindigen sowieso wel boven RPFI.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:04 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wel logisch, maar ook sneu.
Je zou op eigen kracht moeten willen winnen, niet omdat je een concurrent in de wielen hebt weten te rijden.
Vanuit Haas gezien wel uiteraard. Ik vind het ook niet raar dat ze het proberen.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon terecht. RPFI krijgt als nieuw team voordelen die ze zelf niet gehad hebben.
Nee ik zie liever die ouwe rot die zich niet laat tegen houden door een ongeluk en na keihard werken weer terug op de baan is.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Vind je? Het is meer pr-stunt dan goed voor de sport. Stel dat ze, ik noem maar iemand, Jenson Button terughalen bij McLaren. Lachen hoor, ik mag hem wel. Maar hij gaat er echt geen potten meer mee breken. Massa net zo. Maar je weerhoud wel nieuw talent van een kans. Kijk naar Lecrerc, die heeft in een middelmatige Sauber wat mooie dingen kunnen laten zien. Dat wil je toch veel liever als een ouwe rot?
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 22 november 2018 18:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit kan zorgvuldiger. Ik vind het jammer dat hij stopt en de manier waarop sneu. Hij deed daarmee zichzelf en zijn "fans" te kort.
quote:
Dat wel, maar dat verhaal begint alsof hij het hier nou eens goed gaat uitleggen. Maar daar komt vervolgens niks van terug.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
20 miljoen (plus nog 1) goede redenen.
Terug op de baan zijn en steevast als hekkensluiter rijden is ook geen inspiratie, dus of we er wat aan gaan hebben moet nog blijken. Persoonlijk denk ik niet dat dat gaat gebeuren, maar ik laat mij graag verrassen. Ik juich al vier mensen aan dus een 5e kan ook wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee ik zie liever die ouwe rot die zich niet laat tegen houden door een ongeluk en na keihard werken weer terug op de baan is.
Hij heeft al laten zien sneller te zijn dan Stroll en Sirotkin valt gewoon tegen in de Williams. Daar werd meer van verwacht.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Terug op de baan zijn en steevast als hekkensluiter rijden is ook geen inspiratie, dus of we er wat aan gaan hebben moet nog blijken. Persoonlijk denk ik niet dat dat gaat gebeuren, maar ik laat mij graag verrassen. Ik juich al vier mensen aan dus een 5e kan ook wel.
Helaas ligt dat aan Williams. Jong talent kan daar zich niet hogerop werken. Dus dan heb ik liever mensen die niet eerst een jaar nodig hebben om de wagen te leren kennen. Zorgt ook voor een veiligere race.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Terug op de baan zijn en steevast als hekkensluiter rijden is ook geen inspiratie, dus of we er wat aan gaan hebben moet nog blijken. Persoonlijk denk ik niet dat dat gaat gebeuren, maar ik laat mij graag verrassen. Ik juich al vier mensen aan dus een 5e kan ook wel.
Nee inderdaad, Bottas is ook geen Williams rookie die zich naar een topteam heeft opgewerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Helaas ligt dat aan Williams. Jong talent kan daar zich niet hogerop werken. Dus dan heb ik liever mensen die niet eerst een jaar nodig hebben om de wagen te leren kennen. Zorgt ook voor een veiligere race.
Ik noem dat geen talent.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee inderdaad, Bottas is ook geen Williams rookie die zich naar een topteam heeft opgewerkt.
Waardeloos dat Williams
Klopt, SMP racing gaat z'n geld liever steken in proberen van Toyota te winnen in WEC. Voorlopig ook nog niet gelukt maar ze zijn er dichterbij dan punten scoren met Williams.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso scheen de backer van Sirotkin niet meer zoveel te willen betalen.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef CrashO het volgende:
Op de uitslag na, had ik deze al compleet klaar liggen. En zonde om weg te gooien. Dus bij deze.
Alle OP's van jou zijn zonde om te laten liggen CrashO...SPOILER: WinterOPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel had blauw moeten blijven, maarja.quote:Op zondag 25 november 2018 21:23 schreef Goudenvis het volgende:
Was een mooi seizoen. Wat zijn sommige coureurs er raar uit in de overals van hun nieuwe teamStroll zag er bij Williams al niet uit maar in het roze helemaal niet
, Sainz moet ik ook nog aan wennen en geel is niet Daniels kleur
Dacht gewoon op Ziggo.quote:
Ze hebben dit nieuwe seizoen toch krachtigere auto’s en geen wissel meer...?quote:Op maandag 26 november 2018 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dacht gewoon op Ziggo.
Ga het maar weer eens proberen. Met dat stomme geluid, Mickey muis baantjes en auto wisselen() van vorig jaar ben ik na 1 race alweer gekapt.
Yep, maar al sinds vorig seizoen zijn de auto,s al krachtiger geworden, en nu dus weer, en inderdaad geen wagen wissels meerquote:Op maandag 26 november 2018 10:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ze hebben dit nieuwe seizoen toch krachtigere auto’s en geen wissel meer...?
Op Engels zetten. Dan krijg je o.a. commentaar van Dario Franchitti.quote:Op maandag 26 november 2018 12:03 schreef twiFight het volgende:
Het ergste argument tegen formule e is het commentaar op zigg0
Als iemand een onsportieve lamlul is dan is het Franchitti wel.quote:Op maandag 26 november 2018 12:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op Engels zetten. Dan krijg je o.a. commentaar van Dario Franchitti.
En iedereen die geld van die twee krijgt.quote:Op maandag 26 november 2018 15:55 schreef Justevo het volgende:
Lance Stroll in een nog snellere auto stoppen.. Waarschijnlijk zijn hij en z'n vader de enige op deze aardbol die dat een goed idee vinden.
quote:Op maandag 26 november 2018 15:55 schreef Justevo het volgende:
Lance Stroll in een nog snellere auto stoppen.. Waarschijnlijk zijn hij en z'n vader de enige op deze aardbol die dat een goed idee vinden.
Maar is 'ie nu al officieel aangekondigd? Volgens mij niet toch?quote:Op zondag 25 november 2018 19:53 schreef sasquatsch het volgende:
Lance Stroll gaat dinsdag zijn debuut maken bij Racing Point Force India in de bandentest in Abu Dhabi.
Nee!quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar is 'ie nu al officieel aangekondigd? Volgens mij niet toch?
twitter:ToroRosso twitterde op maandag 26-11-2018 om 17:31:25Red Bull Toro Rosso Honda is pleased to announce that Alexander Albon will drive for the team in 2019 alongside Daniil Kvyat Full Story >> https://t.co/b0h6AD3CEV https://t.co/Dk2i7PHecm reageer retweet
Het is moeilijk crashen als de steevast achteraan rijd en het tempo niet bij kan houden. Die gats kan niet rijden, heeft geen feeling met de auto, en ik voorspel dat hij volgend seizoen een levensgevaarlijke soort rijdende afzetting word waar iedereen omheen moet. Die gast gaat geheid een aantal start crashes opleveren van heb ik jou daar.quote:Op maandag 26 november 2018 17:12 schreef flipsen het volgende:
En toch deed ie het een paar races best aardig
Als in niet crashen
Beter krijgt Van Oranje het voor elkaar nu.quote:Op maandag 26 november 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En (gerucht!!!) een plekje voor de GP v Nederland op de F1-kalender voor 2020 (in mei):
https://www.formule1.nl/n(...)-zandvoort-of-assen/
https://www.f1today.net/n(...)-1-kalender-van-2020
https://www.gpblog.com/nl(...)ender-van-2020-.html
Waarom Zandvoort? Drama qua infrastructuur, de Pit moet helemaal aangepast worden, circuit is te oud. Kijk maar eens naar de DTM. Toen was het al drama om er te komen en bij die Max dagen helemaal. Zou makkelijker zijn als ze gewoon een compleet nieuw circuit in de Flevopolder neerzetten, maar Nostalgie heaquote:Op maandag 26 november 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En (gerucht!!!) een plekje voor de GP v Nederland op de F1-kalender voor 2020 (in mei):
https://www.formule1.nl/n(...)-zandvoort-of-assen/
https://www.f1today.net/n(...)-1-kalender-van-2020
https://www.gpblog.com/nl(...)ender-van-2020-.html
Kubica wordt de flop van 2019quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Kubica het gaat doen op een circuit als Monaco. Bij Ziggo lieten ze een stukje zien van hem en hij gebruikt die rechterarm helemaal niet.
Instellingen veranderen met links maar dan laat hij dat stuur zeg maar zo goed als los. Heb je op Monaco bijna geen tijd voor.
alleen daarom al hoop ik dat het Assen wordtquote:Op maandag 26 november 2018 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter krijgt Van Oranje het voor elkaar nu.
Assen wordt de flop van 2020.quote:Op maandag 26 november 2018 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen daarom al hoop ik dat het Assen wordt
Tenzij er een gigantische retcon komt over de historie van Assen en de backers is dat echt een droomkasteel.quote:Op maandag 26 november 2018 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen daarom al hoop ik dat het Assen wordt
Over Zandvoort valt weinig te zeggen zonder de plannen te kennen. Van Assen weet ik wel dat het troep is.quote:Op maandag 26 november 2018 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zandvoort zou dat zeker zijn en is moeilijker aan te passen
Dat weet jij ja?quote:Op maandag 26 november 2018 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over Zandvoort valt weinig te zeggen zonder de plannen te kennen. Van Assen weet ik wel dat het troep is.
ja de kans dat het naar Assen gaat acht ik ook minder dan 10% maar dan kan ik die keuze nog wel verkeerd vinden of niet?quote:Op maandag 26 november 2018 23:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik bedoel, je bent liberty en op zoek om je product te promoten. Je hebt een circuit op loopafstand van Amsterdam, gebackt door een royal. En je hebt een motorcircuit in fucking Drenthe. Doe die wiskunde even zelf.
ja daar komt het wel op neerquote:Op maandag 26 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je bent zakenman,koopt een stoffig racecircuit in Zandvoort. Dan laat je het bedrijfsleven betalen voor een formule1 contract en doe je alsof je het allemaal voor de sport doet.
Als ik dan in eigen land een F1 kan bekijken! Graag!quote:Op maandag 26 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je bent zakenman,koopt een stoffig racecircuit in Zandvoort. Dan laat je het bedrijfsleven betalen voor een formule1 contract en doe je alsof je het allemaal voor de sport doet.
ik denk leclercquote:
Onzin. Klaar.quote:
ik niet. Zijn falende teamgenoot laat hem er beter uit zien dan hij is. Althans dat denk ik. Ik kan er overigens ook gewoon naast zitten, want in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt heb ik niet altijd gelijkquote:Op maandag 26 november 2018 23:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oei nee die zie ik als de grote rivaal...
Alles kan een F1 circuit zijn. Klaar.quote:Op maandag 26 november 2018 23:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geen F1 circuit. Klaar.
Dat is zandvoort momenteel ook niet. Klaar.quote:Op maandag 26 november 2018 23:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geen F1 circuit. Klaar.
Ik heb wel altijd gelijk.quote:Op maandag 26 november 2018 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
ik niet. Zijn falende teamgenoot laat hem er beter uit zien dan hij is. Althans dat denk ik. Ik kan er overigens ook gewoon naast zitten, want in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt heb ik niet altijd gelijk
Kan ik het niet oneens mee zijn. Neemt niet weg dat het qua marketing een no-brainer is.quote:Op maandag 26 november 2018 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is zandvoort momenteel ook niet. Klaar.
Zijn broer is autosportfanaat, hijzelf ook wel redelijk. Het hart zit op de goede plek laten we maar zeggen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je bent zakenman,koopt een stoffig racecircuit in Zandvoort. Dan laat je het bedrijfsleven betalen voor een formule1 contract en doe je alsof je het allemaal voor de sport doet.
Tuurlijk wordt het zandvoortquote:Op maandag 26 november 2018 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kan ik het niet oneens mee zijn. Neemt niet weg dat het qua marketing een no-brainer is.
Gaston Starreveld vertelde mij vorige maand dat hij ook nog steeds zijn racelicentie heeft.quote:Op maandag 26 november 2018 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn broer is autosportfanaat, hijzelf ook wel redelijk. Het hart zit op de goede plek laten we maar zeggen.
Dat jij niet wil snappen dat een van oranje net iets meer impact maakt kunnen wij ook niets aan doen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gaston Starreveld vertelde mij vorige maand dat hij ook nog steeds zijn racelicentie heeft.
Je kan van leclerc nog niet zeggen of hij van hetzelfde niveau als de top gaat zijn. Het heeft zeker mooie dingen laten zien in de sauber. Maar men doet net alsof dit de sauber van 2017 was en hij tegen een goede coureur reed. Die sauber hikte echt wel tegen het middenveld aan en ericson is gewoon een paydriver die er ook puntjes in heeft weten te scoren. Kijk voor de grap eens hoe groot het verschil kan zijn in de F1 bij Alonso en Vandoorne of bv toen Palmer nog reed. Ik weet niet of het nodig was om Kimi ge vervangen, hij leek namelijk steeds dichter bij Vettel te komen de laatste jaren, getuigen zijn podiums/overwinning dit jaar. Een jaartje Haas naast een subtopper had mooi geweest maar laten we daar niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ondanks dat Max zeker potentie heeft, ben ik altijd nog wel een beetje cynisch over Nederlands succes. Leclerc is zo'n typische factor die roet in het eten kan gaan gooien. Ocon ook, ik zie Bottas geen heel seizoen rijden volgend jaar.
Ik geef het je te doen, debuteren in de meest waardeloze f1-wagen en het slechtst ontwikkelende team van de afgelopen 25 jaar.quote:Op maandag 26 november 2018 18:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is moeilijk crashen als de steevast achteraan rijd en het tempo niet bij kan houden. Die gats kan niet rijden, heeft geen feeling met de auto, en ik voorspel dat hij volgend seizoen een levensgevaarlijke soort rijdende afzetting word waar iedereen omheen moet. Die gast gaat geheid een aantal start crashes opleveren van heb ik jou daar.
Over Mickey mouse baantjes gesprokenquote:Op maandag 26 november 2018 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen daarom al hoop ik dat het Assen wordt
He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Kubica het gaat doen op een circuit als Monaco. Bij Ziggo lieten ze een stukje zien van hem en hij gebruikt die rechterarm helemaal niet.
Instellingen veranderen met links maar dan laat hij dat stuur zeg maar zo goed als los. Heb je op Monaco bijna geen tijd voor.
Ja dat zeg ik toch ook, daarom kan ik nog wel benieuwd zijn hoe hij dat gaat doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...
Dat vinden Mercedes en Ferrari helemaal niet. Het liefst zouden ze hem nu al in hun team hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Op de een of andere manier blijf ik in het achterhoofd een vrees houden dat Verstappen overal net naast de pot gaat pissen, omdat Ferrari en Mercedes hem teveel een ongeleid projectiel vinden. En dus voor de misschien iets mindere, die met hun betere auto ook WC kunnen worden, maar meer kneedbare opties gaan...
En dat Red Bull dus eigenlijk zijn enige kans is.
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verstappen en F1 in 2020 sowieso naar Nederland
Honderdduizenden Formule 1-fans in Nederland zullen dolenthousiast worden. Nadat Formula One Management (FOM) eerder al Zandvoort als eerste keus voor een Grand Prix in 2020 had aangewezen en Max-fans door het dolle zijn geraakt, is Assen nu definitief als ’back-up’ aangewezen.
Dat betekent dat de Formule 1 in 2020 na 35 jaar terugkeert naar Nederland en dat het leger Max-supporters de nieuwe wereldster in eigen land in een officiële race kan aanschouwen.
Hoewel Formula One Management dus een duidelijke voorkeur heeft uitgesproken richting het circuit van Zandvoort, heeft Assen de zekerheid dat het Formule 1-circus niet voor een ander land kiest mocht men in Zandvoort financieel de boel niet rondkrijgen.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing Day.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing.
Die keiharde toezegging door FOM is inmiddels op papier gedaan, zo melden bronnen in de paddock aan deze krant. De Formule 1-organisatie heeft aangegeven dat de Nederlandse Grand Prix zeker een plekje krijgt op de voorlopige kalender van 2020, die normaal gesproken in maart of april wordt opgemaakt. Dat verklaart ook waarom de deadline voor Zandvoort door FOM op 1 maart is gesteld.
Zoals deze krant op 2 november meldde, heeft de Formule 1 het circuit van Zandvoort op pole position gezet vanwege de racegeschiedenis in de duinen. Het autocircuit pur sang riep na de veelbesproken publicatie partijen op om de krachten te bundelen. Om op zo’n korte termijn een Grand Prix te kunnen realiseren, is er in Zandvoort namelijk dertig tot veertig miljoen euro nodig. Alleen de jaarlijkse fee bedraagt al twintig miljoen.
Premier Mark Rutte liet direct al weten dat het circuit geen staatssteun hoeft te verwachten en dat het geld uit investeerders of het bedrijfsleven zal moeten komen.
In Zandvoort en omgeving zijn met name de GroenLinks-fracties tegen de komst van de Formule 1. In de begroting van de gemeente Zandvoort is voor de komende jaren al een investering van liefst 65 miljoen euro opgenomen om het hele omgevingsgebied rond het circuit, zoals investeringen in de infrastructuur, grondig op te knappen.
Lang was onduidelijk of het TT-circuit nog in de race was. Dat blijkt zeker zo te zijn en dus zullen de betrokkenen in Drenthe opgelucht ademhalen. Men zegt in Assen al klaar te zijn voor de Formule 1. Het Drenthe circuit kan de organisatie zonder overheidssteun behapstukken.
Naast een minimale aanpassing aan het circuit – de MotoGP kan gewoon blijven bestaan – heeft de organisatie ook de financiën al rond. Assen heeft al een buitenlandse investeerder gevonden. De lokale politiek steunt de Formule 1-wens wel, maar zorgt niet voor financiële back-up. Er moet eerder gedacht worden aan vergunningen en de inzet van politie.
Zandvoort, dat ergens in de komende maanden duidelijkheid hoopt en zal moeten verschaffen, weet dat het nog altijd op pole position ligt en heeft die toezegging duidelijk gekregen van de FOM.
Is het circuit niet tijdig klaar, dan wint Assen de ’race’ alsnog. Met een plek op de voorlopige kalender voor 2020 is opnieuw een belangrijke stap gezet voor het terughalen van de Nederlandse Grand Prix.
Wat rest om op de definitieve kalender, die enkele maanden later bekend wordt gemaakt, te komen zijn dan de contracten die moeten worden afgesloten en de handtekeningen die gezet moeten worden. Dat is normaliter echter een formaliteit.
De betrokken partijen onthouden zich op dit moment van commentaar.
Telegraaf.
Meh. Paywall.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geldt nu al voor niet EU landen. Er is een reden waarom er weinig niet Europeanen in de F1 werken. Dat mag namelijk niet, of ze moeten onmisbaar zijn voor een bepaalde functie (zoals de coureurs).quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Propaganda en bangmakerij van pro-EUdenkers.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
En de verwachte line-up voor morgenquote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel
Red Bull: Max Verstappen
Force India: Sergio Perez (AM), Lance Stroll (PM)
Williams: George Russell (AM), Robert Kubica (PM)
Renault: Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Sean Gelael
Haas: Pietro Fittipaldi
McLaren: Lando Norris
Sauber: Kimi Raikkonen
quote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Charles Leclerc
Red Bull: Pierre Gasly
Force India: Lance Stroll
Williams: George Russell, Robert Kubica
Renault: Artem Markelov
Toro Rosso: Daniil Kvyat
Haas: Louis Deletraz
McLaren: Carlos Sainz
Sauber: Antonio Giovinazzi
Zet dat volgende keer gewoon boven die lap tekstquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | S. Vettel Ferrari 1:36.812 68 V. Bottas Mercedes 1:37.231 +0.419 120 L. Stroll Force India 1:37.415 +0.603 56 M. Verstappen Red Bull 1:37.947 +1.135 132 S. Perez Force India 1:37.976 +1.164 67 L. Norris McLaren 1:38.187 +1.375 136 N. Hulkenberg Renault 1:38.789 +1.977 128 P. Fittipaldi Haas 1:39.201 +2.389 55 R. Kubica Williams 1:39.269 +2.457 32 G. Russell Williams 1:39.512 +2.700 42 K. Raikkonen Sauber 1:39.878 +3.066 102 S. Gelael Toro Rosso 1:40.435 +3.623 150 |
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassingquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
En de tijden van vandaag, waarbij het opvalt dat zowel Stroll als Kubica sneller zijn dan hun teamgenoot.
[ code verwijderd ]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassing
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Vroegah sneeuwde het nog wel eens begin meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
Dus de eerste Europese race van het seizoen is dan in Hollandia?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
Het is een pirelli bandentest. Tijden zeggen weinig, ligt er maar net aan wat voor bandjes je krijgt van zequote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Niet als 5-5 in dat weekend valt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
1-3 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Niet als 5-5 in dat weekend valt.
logische datum, het moeten het hoogseizoen voor Zandvoort. Maar nu hebben ze dus feitelijk nog maar een maand of 17 om alles rond te krijgen en moeten alle vergunningen voor winter 2019 rond zijn want dan zullen ze moeten verbouwen.quote:Op maandag 26 november 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En (gerucht!!!) een plekje voor de GP v Nederland op de F1-kalender voor 2020 (in mei):
https://www.formule1.nl/n(...)-zandvoort-of-assen/
https://www.f1today.net/n(...)-1-kalender-van-2020
https://www.gpblog.com/nl(...)ender-van-2020-.html
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.quote:
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Tis niet eens in alle cao's een vrije dag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Is dat Kimi of Gio?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste werkdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimi. Gio rijdt morgen.quote:
Juist daarom, ik wil niet kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Nee was voor de snelste ronde.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moeten
daarom, racen op 5 mei is uitgeslotenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 mei
Ik dacht dat het tijdens deze tests voor iedereen onduidelijk was op welke banden ze nou uiteindelijk reden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
Jammer, die gele T-cam had wel watquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:19 schreef sasquatsch het volgende:
2019 rubber is hetzelfde rubber als de 2018 versie maar een dunnere thread (om te snel oververhitten te voorkomen) zoals dit seizoen ook al in Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië gebruikt is, volgens mij.
Afgelopen seizoen niet. Voor circuits met nieuw asfalt werden banden met een dunnere thread gebruikt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
De mercedesband gemist dit seizoen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
Velg?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:56 schreef mikieu het volgende:
[..]
De mercedesband gemist dit seizoen?
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallenquote:Pierre Gasly zal volgend jaar onderdeel zijn van het team van Red Bull Racing. De jongeling komt over van Toro Rosso en zal het stoeltje bekleden naast Max Verstappen. Wel is de Fransman meteen verplicht te presteren. Bij ondermaatse resultaten zal Helmut Marko namelijk naar eigen zeggen ingrijpen.
'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.' De invloedrijke teamadviseur zag Daniel Ricciardo een contract tekenen bij Renault en moest zodoende uit eigen vijver vissen voor een opvolger van de Australiër.
'Maar we hebben natuurlijk alle vertrouwen in een goede afloop', gaat de man uit Graz verder. 'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Lat ligt hoog, Max won gelijk zijn eerste race. Het is en blijft een keihard wereldje die F1.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Marko zet meteen weer druk op de ketel bij Gasly.
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallen
Als die jongen gaat presteren bij TR, wat ie wel kan imho, dan denk ik dat het wel kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wie gaat hij anders in dat stoeltje zetten? Kvyat?
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat heb ik dan inderdaad gemist. Vertel eens.
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").quote:'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.'
Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenquote:'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Ja, want slecht presterende spelers komen nooit op de bank. De vergelijking is prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Het gaat niet zozeer om de motor zelf, maar vooral om de samenwerking met de mensen van Honda. Hij kent ze en zij kennen zijn wensen en manier van feedback geven.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Motor karakteristiek is wel een ding, maar zoals Gasly al aangaf (over Verstappen) heeft een topcoureur dat binnen een paar rondjes prima in de smiezen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Jij hoeft theorie blijkbaar nooit in praktijk te brengen. Ruwe data zegt niet altijd allesquote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Misschien valt het mee, Gasly rijdt in dezelfde auto volgens mij vandaag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.
powerband is bij elke motor verschillend.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Toch een andere motor volgend seizoen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Ohja, bedankt.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.
Deze banden met dunnere thread gaan in 2019 gebruikt worden.
https://www.formula1.com/(...)5SwySs4mowkU2KA.html
https://www.autosport.com(...)en-worse-for-ferrari
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jijquote:Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.
Des te triester. Als het al zo is.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jij
Koppelverloop en dus vermogen kan anders zijn. Het kan dus lonen om bij verschillende motoren een ander toerengebied te gebruiken. Maar dat zijn dingen die F1 piloten met 2 rondes wel door hebben dunkt mij.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat hij gelijk heeft. Wat weet een coureur nou over een motor? Hij kan feedback geven over hoe de motor zich gedraagt in de auto maar dat is dan ook alles.
Alonsoquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wie gaat hij anders in dat stoeltje zetten? Kvyat?
Goed joh, jij hebt de langste, prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Des te triester. Als het al zo is.
Volgens mij begon jij het wedstrijdje verpissen met je opmerking over 'ik volg het al alnger dan jij', maar goed.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goed joh, jij hebt de langste, prima.
Het ging me om de opmerking van Dr. Oetker. Ik zie niet in wat voor voordelen het biedt dat een coureur al een jaar met een Honda motor heeft gereden. Gaat ie aan Max vertellen hoe hij gas moet geven? De engineers iets vertellen dat ze zelf nog niet weten? Lijkt me niet. Dus een kul-opmerking van Marko.
Een coureur werkt niet met de mensen van Honda. Een coureur werkt met zijn engineers, die werken met de mensen van Honda. En nu ben ik er wel klaar mee hoorquote:Op woensdag 28 november 2018 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
Zoals eerder al gezegd, ook door mensen in de paddock, het werken met Japanners is andere koek en je hebt een voordeel als je dat al even gewend bent. Als je de opmerking goed leest, zegt hij ook niets over 'rijden met een Honda motor' maar heeft hij het over 'samenwerken met Honda'.
Dat rijden met de motor maak jij er van omdat je niet goed leest.
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?quote:Op woensdag 28 november 2018 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
het werken met Japanners is andere koek en je hebt een voordeel als je dat al even gewend bent.
Gasly heeft de 2019 motor ontworpenquote:Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?
*niet zo op de persoon spelen*quote:Op donderdag 29 november 2018 06:18 schreef potjecreme het volgende:
Tja...Honda bedankt Hartley voor de fijne samenwerking..Maar hier weten sommige stuurlui het beter.
https://m.gpupdate.net/nl(...)twikkeling-versneld/
Uit het stuk, maar een coureur heeft helemaal geen contact met Honda hoor.quote:"Iedereen binnen Honda heeft plezierig samengewerkt met Brendon", zei Honda technisch directeur Toyoharu Tanabe. "Op engineering-vlak was hij zeer sterk, hij gaf altijd zeer nauwkeurige en nuttige feedback, gebaseerd op zijn enorme ervaring met hybride-motoren en als tweevoudig wereldkampioen en Le Mans-winnaar in de LMP1. Die feedback heeft onze ontwikkeling wat betreft de set-up versneld en dat heeft bijgedragen aan onze progressie gedurende het jaar. Bedankt Brendon, en we wensen je het allerbeste voor de toekomst."
Honda Motorsport-baas Masashi Yamamoto voegde toe: "Namens Honda wil ik Brendon bedanken voor zijn harde werk. Brendon is altijd een vriendelijk en charmant persoon die de Japanse cultuur en Honda's werkwijze direct omarmde. Dat gaf iedereen bij Honda enorm veel kracht en vertrouwen na meerdere moeilijke seizoenen. Ik herinner me zijn zesde startplaats in onze thuisrace op Suzuka nog heel goed. Dat betekende heel veel voor Honda. We zullen hem missen en we wensen hem het beste."
Dat staat er toch ook helemaal niet? Er staat dat hij goede feedback heeft gegeven. Precies wat ik ook al zeg.quote:Op donderdag 29 november 2018 06:54 schreef BadderHaring het volgende:
Uit het stuk, maar een coureur heeft helemaal geen contact met Honda hoor.
quote:Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gasly met Japanners gewerkt heeft?
quote:"Iedereen binnen Honda heeft plezierig samengewerkt met Brendon"
Lees het nog eens, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2018 07:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook helemaal niet? Er staat dat hij goede feedback heeft gegeven. Precies wat ik ook al zeg.
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.quote:
Ja, vandaar dat hij geprezen wordt voor de manier waarop hij de Japanse cultuur omarmde. Houd toch gewoon op man, je zet jezelf gigantisch voor lul.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.
Waarom trappen domme mensen toch altijd in dat Honda-PR gelulquote:Op donderdag 29 november 2018 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij geprezen wordt voor de manier waarop hij de Japanse cultuur omarmde. Houd toch gewoon op man, je zet jezelf gigantisch voor lul.
Het is goed kerelquote:Op donderdag 29 november 2018 08:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom trappen domme mensen toch altijd in dat Honda-PR gelul.
Het was hetzelfde met Button, die zou zo geweldig passen bij Honda omdat ie een Japanse vriendin had. Ofzo.
Hoeveel Japanners zaten er in de crew van Hartley? Omdat je het allemaal zo goed weet, meneer de expert.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is goed kerel
Jij weet het beter.
Gasly over de komst van Verstappenquote:Op donderdag 29 november 2018 08:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeveel Japanners zaten er in de crew van Hartley? Omdat je het allemaal zo goed weet, meneer de expert.
Maar jij bent de expert natuurlijk. Jij zit er dichter op dan Gasly, ongetwijfeld.quote:"Het gaat meer om de manier van communiceren en werken in een compleet andere cultuur. Japanners zijn heel anders dan Europeanen. In dat opzicht heb ik een kleine voorsprong
Wat een mannetje ben je ook he.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.
Verschil tussen ERI en LEC is pijnlijkquote:Op donderdag 29 november 2018 07:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ok... Dan maar even een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
McLaren zat dit jaar nog verder van de Pole af, had ik niet gedacht. Hartley en Gasly wel dichterbij gekomen.quote:Op donderdag 29 november 2018 07:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ok... Dan maar even een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
Verschil tussen stroll en massa(geen topper) vorig jaar nog groter. Die williams had er blijkbaar toch wel dichter op het middenveld kunnen zitten zonder paydrivers.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Verschil tussen ERI en LEC is pijnlijk
Erg gaaf plaatje!quote:Op donderdag 29 november 2018 07:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ok... Dan maar even een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
Heel moeilijk. Ik heb nog steeds niet een post gelezen waarin wordt toegegeven dat hij fout zat met de pion/pylon. Anderen werden voor fantast uitgemaakt. Zou hem wel sieren.quote:Op donderdag 29 november 2018 09:07 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe moeilijk is het om een keer te zeggen dat je er naast zat?
[..]
Er staat 'een' Hondafabriek in Engeland. Ze ontwikkelen dat ding op drie plaatsen.quote:Op donderdag 29 november 2018 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn geen Japanners. De Honda F1 fabriek staat ook gewoon in Engeland, vlakbij de Red Bull fabriek.
Hoeveel Japanners?quote:Op donderdag 29 november 2018 08:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gasly over de komst van Verstappen
[..]
Maar jij bent de expert natuurlijk. Jij zit er dichter op dan Gasly, ongetwijfeld.
Het F1 team werkt vanuit die fabriek.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er staat 'een' Hondafabriek in Engeland.
quote:
Zijn engineers... En dan heb je aero engineers, chassis engineers, software engineers, en, je raadt het nooit, engine engineers... En waar denk je dat die engine engineers vandaan komen? Juist ja, Honda, en dat zijn dan inderdaad ook een paar Japanners.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een coureur werkt niet met de mensen van Honda. Een coureur werkt met zijn engineers, die werken met de mensen van Honda. En nu ben ik er wel klaar mee hoor
quote:Op donderdag 29 november 2018 11:24 schreef potjecreme het volgende:
En nog steeds geen post over de pylon/pion....
dat is juist het hart van een forum, een plaats waar je verschillende POV's bespreekt.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:31 schreef NaturalScience het volgende:
Kan men discussies over iemands gelijk of ongelijk S.V.P. via PM (of iets dergelijks) uitvechten?
En niet dit topic daarmee bevuilen. Hartelijk dank.
quote:Verstappen zelf stelt een alternatief voor. Hij wil liever een jaar eenzaam worden opgesloten in een kerker met alleen water en brood.
Ik las in dat bericht:quote:Op donderdag 29 november 2018 11:23 schreef potjecreme het volgende:
Max heeft voor hij zijn nieuwe contract ondertekende een bezoek gebracht aan de Honda fabriek in Japan.
https://www.google.nl/amp(...)-989937/2184946/amp/
Was verrast dat Lauda weer up&running was, maar het is een artikel van december 2017quote:Marko was samen met Mercedes-voorzitter Niki Lauda te gast bij het tv-programma.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Charles Leclerc Ferrari 1:36.450 135 Pierre Gasly Red Bull 1:37.916 129 Lance Stroll Force India 1:38.044 122 Valtteri Bottas Mercedes 1:38.448 143 Carlos Sainz McLaren 1:38.547 150 Artem Markelov Renault 1:38.590 129 George Russell Williams 1:38.802 55 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:38.862 155 Louis Delétraz Haas 1:39.069 117 Antonio Giovinazzi Sauber 1:40.435 128 Robert Kubica Williams 1:44.208 39 |
Eergisteren was hij sneller dan Russell (beide in de 1:39)quote:Op donderdag 29 november 2018 13:59 schreef flipsen het volgende:
Het merendeel in de 1:38 en Kubica 1:44Ik mag toch hopen dat die heel andere dingen aan het testen was, anders zal ik mijn verwachtingen voor 2019 nog even ernstig moeten bijstellen
twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
Mooiquote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
Ik stem voorquote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
Barcelona zal de 1e test met Honda zijn.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:09 schreef manny het volgende:
wanneer sleutelen ze die honda er voor het eerst in eigenlijk ?
en vanaf wanneer mogen ze echt gaan testen / rondjes gaan rijden.
Rondjes rijden mogen ze op een filmdag. Testen pas in Barcelona. Die filmdagen zijn meestal vlak voor testen in Barcelona.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:09 schreef manny het volgende:
wanneer sleutelen ze die honda er voor het eerst in eigenlijk ?
en vanaf wanneer mogen ze echt gaan testen / rondjes gaan rijden.
toch bijzonder. de gemiddelde fiat panda heeft een miljoen testkilometers voordat ze er echt voor gaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rondjes rijden mogen ze op een filmdag. Testen pas in Barcelona. Die filmdagen zijn meestal vlak voor testen in Barcelona.
Dat is toch niet bijzonder? Een Fiat Panda moet zo'n 15 jaar en 250.000 km mee en er worden een miljoenen van geproduceerd. Als je daar problemen mee krijgt kun je het merk wel failliet verklaren.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:47 schreef manny het volgende:
[..]
toch bijzonder. de gemiddelde fiat panda heeft een miljoen testkilometers voordat ze er echt voor gaan.
een state of the art racemonster zetten ze bij wijze van spreken een maand voor het seizoen voor het eerst op de weg
Lijkt veel te veel op een Renault, dat gaan ze niet doen denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
doet me meer hieraan denkenquote:Op donderdag 29 november 2018 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lijkt veel te veel op een Renault, dat gaan ze niet doen denk ik.
Meer op de Lotus voordat het werd overgenomen door Renaultquote:Op donderdag 29 november 2018 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lijkt veel te veel op een Renault, dat gaan ze niet doen denk ik.
Het zijn de kleuren van de sponsor, dus waarom niet?quote:Op donderdag 29 november 2018 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Lijkt veel te veel op een Renault, dat gaan ze niet doen denk ik.
Die stond in de weg, net als jouw domme posts.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:24 schreef potjecreme het volgende:
En nog steeds geen post over de pylon/pion....
Dat is nog maar de vraag. Testen is duur maar dat simulatorwerk is nauwelijks goedkoper en geeft slechtere resultaten. Het vergroot het gat tussen de top teams en het middenveld alleen maar.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarnaast wil de F1 de de kosten drukken. Dat doe je door niet teveel te testen.
Dit hoort bij het spelletje. Ze moeten in Februari testen, dus willen ze zo ver mogelijk kwa ontwikkeling zijn en de nieuwste ontwikkelingen het liefst allemaal in de motor hebben.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:47 schreef manny het volgende:
[..]
toch bijzonder. de gemiddelde fiat panda heeft een miljoen testkilometers voordat ze er echt voor gaan.
een state of the art racemonster zetten ze bij wijze van spreken een maand voor het seizoen voor het eerst op de weg
Dat moet je eens met Voorwaarts spelenquote:
Oeh. Eindelijk een goed shot van het wiel die erover floptequote:Op donderdag 29 november 2018 18:47 schreef Rossdale het volgende:
360 beelden van de crash van Hulkenberg afgelopen weekend
Wie betaald, bepaalt maar ik kan me ook voorstellen dat je op wil vallen in het veld. Vier auto's die veel op elkaar lijken is qua marketing geen goed idee.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zijn de kleuren van de sponsor, dus waarom niet?
Nee maar wat is het alternatief? In onherkenbare kleuren rijden? Dan heeft je sponsoring nog geen nut. Het gaat juist om instant merkherkenning. Dat je bij het zien van de auto gelijk aan de sponsor denkt (Williams+Martini en FI+BWT hadden dat goed voor elkaar bijvoorbeeld). Je kunt het er ook in lila opzetten met een verder maagdelijk witte auto, valt zeker op, maar ik denk dat iedereen dan denk "hey, daar heb je die vage wit-lila auto" en niet "hey, de rich energy auto!" Uiteindelijk is het natuurlijk ook de bedoeling dat Haas dermate beter presteert dan Renault dat de zwartgele auto eerder gelinkt wordt aan rich energy.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wie betaald, bepaalt maar ik kan me ook voorstellen dat je op wil vallen in het veld. Vier auto's die veel op elkaar lijken is qua marketing geen goed idee.
quote:Op donderdag 29 november 2018 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die stond in de weg, net als jouw domme posts.
Bohhhh, livery hoor.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oeh. Eindelijk een goed shot van het wiel die erover flopte
[ afbeelding ]
Williams en sauber leken dit jaar ook heel veel op elkaarquote:Op donderdag 29 november 2018 20:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wie betaald, bepaalt maar ik kan me ook voorstellen dat je op wil vallen in het veld. Vier auto's die veel op elkaar lijken is qua marketing geen goed idee.
Nicequote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
In het topic op WTF1 kende geen 1 Brit dit Engels energy drankje en vinden ze de funding heel dubieus.quote:Op donderdag 29 november 2018 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
Mogelijke nieuwe livery voor Haas
[ afbeelding ]twitter:rich_energy twitterde op donderdag 29-11-2018 om 12:13:44Final designs yet to be decided but we are really looking forward to the new @rich_energy inspired livery with our partners the brilliant @HaasF1Team #F1 #HaasF1 #richenergy #getRich #partnership @castleairltd @westhamwomen @ATRacing99 @7RobLee https://t.co/qv8dOe69De reageer retweet
Het drankje is pas een maand op de markt in de UK en de US. Ik gok dat dit een sponsorship deal voor 1 seizoen is om naamsbekendheid te krijgen in het racegekke Engeland. Als er na dat jaar nog steeds geld is willen ze waarschijnlijk een team overnemen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het topic op WTF1 kende geen 1 Brit dit Engels energy drankje en vinden ze de funding heel dubieus.
Iemand dit drankje ooit tegen gekomen?
Edit: Wat TagForce zegt dusquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het topic op WTF1 kende geen 1 Brit dit Engels energy drankje en vinden ze de funding heel dubieus.
Iemand dit drankje ooit tegen gekomen?
https://www.amazon.co.uk/Rich-Energy-case-of-24/dp/B0170RH16Qquote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het topic op WTF1 kende geen 1 Brit dit Engels energy drankje en vinden ze de funding heel dubieus.
Iemand dit drankje ooit tegen gekomen?
Op Reddit was er toen ook een topic met het jaarverslag van 2017, iets staat me bij dat het bedrijf een eigen vermogen van minder dan een ton (of miljoen, weinig in ieder geval).quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Edit: Wat TagForce zegt dus
En bij de overname van Force India werden ze niet credible genoeg geacht.
Dat Leopard (ziet er wel leuk uit) schijnt ook zo'n lege huls te zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/Rich-Energy-case-of-24/dp/B0170RH16Q
https://www.reddit.com/r/(...)rgy_actually_exists/
Er bestaat wel degelijk "iets".
ook weer via Amazonquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat Leopard (ziet er wel leuk uit) schijnt ook zo'n lege huls te zijn.
[ afbeelding ]
Dat het een lege BV lijkt te zijn hoeft niet he. Kan altijd onderdeel zijn van een groter geheel en dan zit het investeringsgeld gewoon niet daar.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op Reddit was er toen ook een topic met het jaarverslag van 2017, iets staat me bij dat het bedrijf een eigen vermogen van minder dan een ton (of miljoen, weinig in ieder geval).
Dat ze geďnteresseerd waren in die overname leek een publiciteitsstunt
Ik las op LinkedIn dat ze in oktober een miljoeneninjectie hebben gekregen doordat die voormalige pornobaas zich ingekocht heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op Reddit was er toen ook een topic met het jaarverslag van 2017, iets staat me bij dat het bedrijf een eigen vermogen van minder dan een ton (of miljoen, weinig in ieder geval).
Dat ze geďnteresseerd waren in die overname leek een publiciteitsstunt
Ik mis het stukje over Gaslyquote:Op vrijdag 30 november 2018 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Interessant stuk over de samenwerking tussen RBR (en STR) en Honda:
https://www.formula1.com/(...)2lgs0G6iM220C8w.html
Bij dat rondjes rijden net zag je wel echt de angst in z’n ogen (naast de duizeligheid), zie je toch niet vaakquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:48 schreef BroesWillems het volgende:
Tom Coronel maakt zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk in het F1 café.
Ik geloof er wel in. Het is allemaal marketing, maar dat zei Freddy Heineken ook over bier. Het gaat om een ecologisch, verantwoord en vooral premium energydrankje. Bronwater uit de Alpen, biologische rietsuiker, geneeskrachtige kruiden, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het topic op WTF1 kende geen 1 Brit dit Engels energy drankje en vinden ze de funding heel dubieus.
Iemand dit drankje ooit tegen gekomen?
Brazilië krijgt een andere GP bedoel je.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:49 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)atie-braziliaanse-gp
Brazilië krijgt ook een grand prix
Dat jaquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brazilië krijgt een andere GP bedoel je.
Nee johquote:Op zaterdag 1 december 2018 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
Stroll naar Force India.
Ik ben in shock.
Fout. Hij gaat naar Racing Point.quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
Stroll naar Force India.
Ik ben in shock.
De constructeursnaam is nog steeds Force India. Wat het volgend jaar is moeten we nog afwachten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fout. Hij gaat naar Racing Point.
https://www.crash.net/f1/(...)ce-india-name-changequote:Op zaterdag 1 december 2018 00:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De constructeursnaam is nog steeds Force India. Wat het volgend jaar is moeten we nog afwachten.
quote:The publication of the entry list for 2019 also confirmed that Racing Point Force India will drop 'Force India' from its name, marking the disappearance of the name after 10 years on the grid. This comes following the takeover of the old Force India operation by the Racing Point UK consortium in August.
Idd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:10 schreef Gezicht het volgende:
Dat zou echt zonde zijn, Interlagos is goud
Ah, die had ik nog niet gezien. Alleen de (eerdere) bevestiging dat Stroll naar Force India (nu dus Racing Point) gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
https://www.crash.net/f1/(...)ce-india-name-change
[..]
Zou doodzonde zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brazilië krijgt een andere GP bedoel je.
Melbourne? Mwah. Saai begin van het seizoen op die baan altijd. Van mij mag hij weg en Sepang terug.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou doodzonde zijn.
Interlagos, Monza, Spa-Francorchamps, Suzuka, Canada, Silverstone, Melbourne en Monaco zouden een contract voor onbeperkte tijd moeten krijgen. Period.
lijkt me stug dat ze dat gaan redden in Rioquote:Op vrijdag 30 november 2018 23:49 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)atie-braziliaanse-gp
Brazilië krijgt ook een grand prix
Ja, eens. Althans, met de meeste. Ik vind Interlagos gewoon een mooie race, elk jaar wel spektakel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou doodzonde zijn.
Interlagos, Monza, Spa-Francorchamps, Suzuka, Canada, Silverstone, Melbourne en Monaco zouden een contract voor onbeperkte tijd moeten krijgen. Period.
Dat hele land is niet veel beter.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:13 schreef CrashO het volgende:
Bij interlagos is de buurt eromheen vooral het probleem.
Heb niet het idee dat dit in Rio nou zo veel beter zou zijn.
Racen in Brasilia zou wat dat betreft prima kunnen, daar zitten er geen favelas omheen.quote:
Kun je die dingen huren bij Red Bull om in je hotellobby te zetten of hoe gaat dat? Ik kwam er laatst ook een tegen op een vliegveld.quote:
Gras is groen. Water is nat.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:56 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit net Formule 1 café terug te kijken..... wat is die tandarts een irritant mannetje.
Of in Curatiba.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Racen in Brasilia zou wat dat betreft prima kunnen, daar zitten er geen favelas omheen.
daar hebben ze tenminste nog een circuit maar als het niet in Sao Paulo lukt dan hoeven die andere staten/steden er niet eens aan te beginnenquote:
Mooi man, elke quali vliegen er flink wat auto's uit, super skinny wings in hockenheim en dan daarna in hongarije van die dubbele dikke vleugelsquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:32 schreef Ferry_76 het volgende:
Formule 1 25 jaar geleden, wat is er een hoop veranderd!:
Leuk om weer eens terug te zien.
De hele pitcrew in de korte broek en T-shirt.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:05 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Mooi man, elke quali vliegen er flink wat auto's uit, super skinny wings in hockenheim en dan daarna in hongarije van die dubbele dikke vleugelsgeweldig
Viel mij ook op maar zal wel iets contractueels zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2018 15:21 schreef CrashO het volgende:
Geen Honda achter de naam bij Red Bull voor komend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |