abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2018 @ 23:36:01 #91
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183393326
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2018 23:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is zandvoort momenteel ook niet. Klaar.
Kan ik het niet oneens mee zijn. Neemt niet weg dat het qua marketing een no-brainer is.
And so is the past
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 november 2018 @ 23:36:03 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183393328
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je bent zakenman,koopt een stoffig racecircuit in Zandvoort. Dan laat je het bedrijfsleven betalen voor een formule1 contract en doe je alsof je het allemaal voor de sport doet.
Zijn broer is autosportfanaat, hijzelf ook wel redelijk. Het hart zit op de goede plek laten we maar zeggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_183393349
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Kan ik het niet oneens mee zijn. Neemt niet weg dat het qua marketing een no-brainer is.
Tuurlijk wordt het zandvoort :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 26 november 2018 @ 23:38:01 #94
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183393374
Ondanks dat Max zeker potentie heeft, ben ik altijd nog wel een beetje cynisch over Nederlands succes. Leclerc is zo'n typische factor die roet in het eten kan gaan gooien. Ocon ook, ik zie Bottas geen heel seizoen rijden volgend jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door nogeenoudebekende op 26-11-2018 23:44:00 ]
And so is the past
pi_183393651
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zijn broer is autosportfanaat, hijzelf ook wel redelijk. Het hart zit op de goede plek laten we maar zeggen.
Gaston Starreveld vertelde mij vorige maand dat hij ook nog steeds zijn racelicentie heeft.

Het circuit was in slechte staat. de deal met 't circuit schijnt jaren geduurd te hebben.
huisjesmelker van het jaar 2017. In bezit van 590 adressen en 1 circuit.

[ Bericht 12% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-11-2018 00:00:23 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 26 november 2018 @ 23:58:55 #96
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183393710
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Gaston Starreveld vertelde mij vorige maand dat hij ook nog steeds zijn racelicentie heeft.
Dat jij niet wil snappen dat een van oranje net iets meer impact maakt kunnen wij ook niets aan doen.

We vinden het beiden waanzin maar het is nou eenmaal zo.
And so is the past
pi_183394816
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2018 23:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ondanks dat Max zeker potentie heeft, ben ik altijd nog wel een beetje cynisch over Nederlands succes. Leclerc is zo'n typische factor die roet in het eten kan gaan gooien. Ocon ook, ik zie Bottas geen heel seizoen rijden volgend jaar.
Je kan van leclerc nog niet zeggen of hij van hetzelfde niveau als de top gaat zijn. Het heeft zeker mooie dingen laten zien in de sauber. Maar men doet net alsof dit de sauber van 2017 was en hij tegen een goede coureur reed. Die sauber hikte echt wel tegen het middenveld aan en ericson is gewoon een paydriver die er ook puntjes in heeft weten te scoren. Kijk voor de grap eens hoe groot het verschil kan zijn in de F1 bij Alonso en Vandoorne of bv toen Palmer nog reed. Ik weet niet of het nodig was om Kimi ge vervangen, hij leek namelijk steeds dichter bij Vettel te komen de laatste jaren, getuigen zijn podiums/overwinning dit jaar. Een jaartje Haas naast een subtopper had mooi geweest maar laten we daar niet moeilijk over doen.
Ik denk dat hij redelijk in de buurt kan komen af en toe bij vettel (die laten we eerlijk zijn erg goed is maar ook af en toe steken laat vallen). Vettel zal hoe dan ook de nr1 status krijgen binnen het team.
Ocon heeft zich wat mij betreft niet bewezen als favoriet voor een topzitje/toekomstige wereldkampioen. Als hij echt zo goed was dan hadden ze hem wel ipv Bottas gedaan die Mercedes de constructeurs titel kan kosten.
Het is ook zeker een risico om een jaar langs de kant te staan en het lijkt mij zeer hoogste onwaarschijnlijk dat hij na een jaar aan de kant meteen in het meest begeerde stoeltje in de F1 terecht komt. Als je niet rijdt kan je je ook niet laten zien, wat Russel nu wel kan doen. Dat heeft Wehrlein ook de kop gekost. Ocon is zeker F1 waardig maar ik schaal hem in het middenveld, coureurs als Perez/Hulk/KMag/Grojean/Sainz

Grote coureurs als Ham/Alonso/Vettel/Max komen gewoon niet elk jaar langs en iedere GP3/F2 kampioen als toekomstig wereldkampioen bombarderen is gewoon een domme hype
pi_183395131
Voor een Amerikaan is Assen ook Amsterdam. Dus dat argument gaat al niet op.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:11:43 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183395177
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:58 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Het is moeilijk crashen als de steevast achteraan rijd en het tempo niet bij kan houden. Die gats kan niet rijden, heeft geen feeling met de auto, en ik voorspel dat hij volgend seizoen een levensgevaarlijke soort rijdende afzetting word waar iedereen omheen moet. Die gast gaat geheid een aantal start crashes opleveren van heb ik jou daar.
Ik geef het je te doen, debuteren in de meest waardeloze f1-wagen en het slechtst ontwikkelende team van de afgelopen 25 jaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:18:01 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183395209
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

alleen daarom al hoop ik dat het Assen wordt
Over Mickey mouse baantjes gesproken :X.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183395240
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Kubica het gaat doen op een circuit als Monaco. Bij Ziggo lieten ze een stukje zien van hem en hij gebruikt die rechterarm helemaal niet.

Instellingen veranderen met links maar dan laat hij dat stuur zeg maar zo goed als los. Heb je op Monaco bijna geen tijd voor.
He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...
pi_183395250
Op de een of andere manier blijf ik in het achterhoofd een vrees houden dat Verstappen overal net naast de pot gaat pissen, omdat Ferrari en Mercedes hem teveel een ongeleid projectiel vinden. En dus voor de misschien iets mindere, die met hun betere auto ook WC kunnen worden, maar meer kneedbare opties gaan...

En dat Red Bull dus eigenlijk zijn enige kans is.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:35:23 #103
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_183395290
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:25 schreef JayHovah het volgende:

[..]

He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...
Ja dat zeg ik toch ook, daarom kan ik nog wel benieuwd zijn hoe hij dat gaat doen ;)
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:41:23 #104
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183395330
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Op de een of andere manier blijf ik in het achterhoofd een vrees houden dat Verstappen overal net naast de pot gaat pissen, omdat Ferrari en Mercedes hem teveel een ongeleid projectiel vinden. En dus voor de misschien iets mindere, die met hun betere auto ook WC kunnen worden, maar meer kneedbare opties gaan...

En dat Red Bull dus eigenlijk zijn enige kans is.
Dat vinden Mercedes en Ferrari helemaal niet. Het liefst zouden ze hem nu al in hun team hebben.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:50:16 #105
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_183395382
Mercedes probeerde hem vorig jaar zomer nog binnen te halen voordat hij verlengde bij RBR.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 november 2018 @ 08:06:18 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_183395482
Verstappen en F1 in 2020 sowieso naar Nederland

Honderdduizenden Formule 1-fans in Nederland zullen dolenthousiast worden. Nadat Formula One Management (FOM) eerder al Zandvoort als eerste keus voor een Grand Prix in 2020 had aangewezen en Max-fans door het dolle zijn geraakt, is Assen nu definitief als ’back-up’ aangewezen.

Dat betekent dat de Formule 1 in 2020 na 35 jaar terugkeert naar Nederland en dat het leger Max-supporters de nieuwe wereldster in eigen land in een officiële race kan aanschouwen.

Hoewel Formula One Management dus een duidelijke voorkeur heeft uitgesproken richting het circuit van Zandvoort, heeft Assen de zekerheid dat het Formule 1-circus niet voor een ander land kiest mocht men in Zandvoort financieel de boel niet rondkrijgen.

Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing Day.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing.

Die keiharde toezegging door FOM is inmiddels op papier gedaan, zo melden bronnen in de paddock aan deze krant. De Formule 1-organisatie heeft aangegeven dat de Nederlandse Grand Prix zeker een plekje krijgt op de voorlopige kalender van 2020, die normaal gesproken in maart of april wordt opgemaakt. Dat verklaart ook waarom de deadline voor Zandvoort door FOM op 1 maart is gesteld.

Zoals deze krant op 2 november meldde, heeft de Formule 1 het circuit van Zandvoort op pole position gezet vanwege de racegeschiedenis in de duinen. Het autocircuit pur sang riep na de veelbesproken publicatie partijen op om de krachten te bundelen. Om op zo’n korte termijn een Grand Prix te kunnen realiseren, is er in Zandvoort namelijk dertig tot veertig miljoen euro nodig. Alleen de jaarlijkse fee bedraagt al twintig miljoen.

Premier Mark Rutte liet direct al weten dat het circuit geen staatssteun hoeft te verwachten en dat het geld uit investeerders of het bedrijfsleven zal moeten komen.

In Zandvoort en omgeving zijn met name de GroenLinks-fracties tegen de komst van de Formule 1. In de begroting van de gemeente Zandvoort is voor de komende jaren al een investering van liefst 65 miljoen euro opgenomen om het hele omgevingsgebied rond het circuit, zoals investeringen in de infrastructuur, grondig op te knappen.

Lang was onduidelijk of het TT-circuit nog in de race was. Dat blijkt zeker zo te zijn en dus zullen de betrokkenen in Drenthe opgelucht ademhalen. Men zegt in Assen al klaar te zijn voor de Formule 1. Het Drenthe circuit kan de organisatie zonder overheidssteun behapstukken.

Naast een minimale aanpassing aan het circuit – de MotoGP kan gewoon blijven bestaan – heeft de organisatie ook de financiën al rond. Assen heeft al een buitenlandse investeerder gevonden. De lokale politiek steunt de Formule 1-wens wel, maar zorgt niet voor financiële back-up. Er moet eerder gedacht worden aan vergunningen en de inzet van politie.

Zandvoort, dat ergens in de komende maanden duidelijkheid hoopt en zal moeten verschaffen, weet dat het nog altijd op pole position ligt en heeft die toezegging duidelijk gekregen van de FOM.

Is het circuit niet tijdig klaar, dan wint Assen de ’race’ alsnog. Met een plek op de voorlopige kalender voor 2020 is opnieuw een belangrijke stap gezet voor het terughalen van de Nederlandse Grand Prix.

Wat rest om op de definitieve kalender, die enkele maanden later bekend wordt gemaakt, te komen zijn dan de contracten die moeten worden afgesloten en de handtekeningen die gezet moeten worden. Dat is normaliter echter een formaliteit.

De betrokken partijen onthouden zich op dit moment van commentaar.

Telegraaf.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_183395528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verstappen en F1 in 2020 sowieso naar Nederland

Honderdduizenden Formule 1-fans in Nederland zullen dolenthousiast worden. Nadat Formula One Management (FOM) eerder al Zandvoort als eerste keus voor een Grand Prix in 2020 had aangewezen en Max-fans door het dolle zijn geraakt, is Assen nu definitief als ’back-up’ aangewezen.

Dat betekent dat de Formule 1 in 2020 na 35 jaar terugkeert naar Nederland en dat het leger Max-supporters de nieuwe wereldster in eigen land in een officiële race kan aanschouwen.

Hoewel Formula One Management dus een duidelijke voorkeur heeft uitgesproken richting het circuit van Zandvoort, heeft Assen de zekerheid dat het Formule 1-circus niet voor een ander land kiest mocht men in Zandvoort financieel de boel niet rondkrijgen.

Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing Day.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing.

Die keiharde toezegging door FOM is inmiddels op papier gedaan, zo melden bronnen in de paddock aan deze krant. De Formule 1-organisatie heeft aangegeven dat de Nederlandse Grand Prix zeker een plekje krijgt op de voorlopige kalender van 2020, die normaal gesproken in maart of april wordt opgemaakt. Dat verklaart ook waarom de deadline voor Zandvoort door FOM op 1 maart is gesteld.

Zoals deze krant op 2 november meldde, heeft de Formule 1 het circuit van Zandvoort op pole position gezet vanwege de racegeschiedenis in de duinen. Het autocircuit pur sang riep na de veelbesproken publicatie partijen op om de krachten te bundelen. Om op zo’n korte termijn een Grand Prix te kunnen realiseren, is er in Zandvoort namelijk dertig tot veertig miljoen euro nodig. Alleen de jaarlijkse fee bedraagt al twintig miljoen.

Premier Mark Rutte liet direct al weten dat het circuit geen staatssteun hoeft te verwachten en dat het geld uit investeerders of het bedrijfsleven zal moeten komen.

In Zandvoort en omgeving zijn met name de GroenLinks-fracties tegen de komst van de Formule 1. In de begroting van de gemeente Zandvoort is voor de komende jaren al een investering van liefst 65 miljoen euro opgenomen om het hele omgevingsgebied rond het circuit, zoals investeringen in de infrastructuur, grondig op te knappen.

Lang was onduidelijk of het TT-circuit nog in de race was. Dat blijkt zeker zo te zijn en dus zullen de betrokkenen in Drenthe opgelucht ademhalen. Men zegt in Assen al klaar te zijn voor de Formule 1. Het Drenthe circuit kan de organisatie zonder overheidssteun behapstukken.

Naast een minimale aanpassing aan het circuit – de MotoGP kan gewoon blijven bestaan – heeft de organisatie ook de financiën al rond. Assen heeft al een buitenlandse investeerder gevonden. De lokale politiek steunt de Formule 1-wens wel, maar zorgt niet voor financiële back-up. Er moet eerder gedacht worden aan vergunningen en de inzet van politie.

Zandvoort, dat ergens in de komende maanden duidelijkheid hoopt en zal moeten verschaffen, weet dat het nog altijd op pole position ligt en heeft die toezegging duidelijk gekregen van de FOM.

Is het circuit niet tijdig klaar, dan wint Assen de ’race’ alsnog. Met een plek op de voorlopige kalender voor 2020 is opnieuw een belangrijke stap gezet voor het terughalen van de Nederlandse Grand Prix.

Wat rest om op de definitieve kalender, die enkele maanden later bekend wordt gemaakt, te komen zijn dan de contracten die moeten worden afgesloten en de handtekeningen die gezet moeten worden. Dat is normaliter echter een formaliteit.

De betrokken partijen onthouden zich op dit moment van commentaar.

Telegraaf.
Nice!
Voor jou ook een leuk fotomoment :)
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:24:18 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183396047
Telegraaf die zichzelf weer even op de borst moet kloppen, ik geloof er nog weinig van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183396121
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/

Had ik mij niet gerealiseerd. 8)7
pi_183396155
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/

Had ik mij niet gerealiseerd. 8)7
Meh. Paywall.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_183396392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:36 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Meh. Paywall.
Beter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183397871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/

Had ik mij niet gerealiseerd. 8)7
Dit geldt nu al voor niet EU landen. Er is een reden waarom er weinig niet Europeanen in de F1 werken. Dat mag namelijk niet, of ze moeten onmisbaar zijn voor een bepaalde functie (zoals de coureurs).

Alleen Haas heeft vanwege de Amerikaanse basis Amerikanen in dienst. En Honda Japanners. Maar de rest van de teams niet vanwege de Europese basis.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183398038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/

Had ik mij niet gerealiseerd. 8)7
Propaganda en bangmakerij van pro-EUdenkers.
pi_183398266
Vandaag en morgen zijn de bandentesten in Abu Dhabi.

De line-up voor vandaag is:
quote:
Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel
Red Bull: Max Verstappen
Force India: Sergio Perez (AM), Lance Stroll (PM)
Williams: George Russell (AM), Robert Kubica (PM)
Renault: Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Sean Gelael
Haas: Pietro Fittipaldi
McLaren: Lando Norris
Sauber: Kimi Raikkonen
En de verwachte line-up voor morgen
quote:
Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Charles Leclerc
Red Bull: Pierre Gasly
Force India: Lance Stroll
Williams: George Russell, Robert Kubica
Renault: Artem Markelov
Toro Rosso: Daniil Kvyat
Haas: Louis Deletraz
McLaren: Carlos Sainz
Sauber: Antonio Giovinazzi
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:53:31 #115
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_183400438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Telegraaf.
Zet dat volgende keer gewoon boven die lap tekst :( Nu heb ik het voor niets doorgelezen :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_183402238
En de tijden van vandaag, waarbij het opvalt dat zowel Stroll als Kubica sneller zijn dan hun teamgenoot.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
S. Vettel      Ferrari     1:36.812            68
V. Bottas      Mercedes    1:37.231    +0.419  120
L. Stroll      Force India 1:37.415    +0.603  56
M. Verstappen  Red Bull    1:37.947    +1.135  132
S. Perez       Force India 1:37.976    +1.164  67
L. Norris      McLaren     1:38.187    +1.375  136
N. Hulkenberg  Renault     1:38.789    +1.977  128
P. Fittipaldi  Haas        1:39.201    +2.389  55
R. Kubica      Williams    1:39.269    +2.457  32
G. Russell     Williams    1:39.512    +2.700  42
K. Raikkonen   Sauber      1:39.878    +3.066  102
S. Gelael      Toro Rosso  1:40.435    +3.623  150
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183402697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
En de tijden van vandaag, waarbij het opvalt dat zowel Stroll als Kubica sneller zijn dan hun teamgenoot.
[ code verwijderd ]

natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassing
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:16:08 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183402908
Stroll en Kubica hebben allebei in de middag gereden en dus kunnen voorborduren op de afstelling van de ochtendrijders
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183403000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassing
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_183403164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Dat dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')