He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe Kubica het gaat doen op een circuit als Monaco. Bij Ziggo lieten ze een stukje zien van hem en hij gebruikt die rechterarm helemaal niet.
Instellingen veranderen met links maar dan laat hij dat stuur zeg maar zo goed als los. Heb je op Monaco bijna geen tijd voor.
Ja dat zeg ik toch ook, daarom kan ik nog wel benieuwd zijn hoe hij dat gaat doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
He heb zeker het Formule 1 Café teruggekeken want dit is precies 1 op 1 wat Doornbos zei daar...
Dat vinden Mercedes en Ferrari helemaal niet. Het liefst zouden ze hem nu al in hun team hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:27 schreef ender_xenocide het volgende:
Op de een of andere manier blijf ik in het achterhoofd een vrees houden dat Verstappen overal net naast de pot gaat pissen, omdat Ferrari en Mercedes hem teveel een ongeleid projectiel vinden. En dus voor de misschien iets mindere, die met hun betere auto ook WC kunnen worden, maar meer kneedbare opties gaan...
En dat Red Bull dus eigenlijk zijn enige kans is.
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verstappen en F1 in 2020 sowieso naar Nederland
Honderdduizenden Formule 1-fans in Nederland zullen dolenthousiast worden. Nadat Formula One Management (FOM) eerder al Zandvoort als eerste keus voor een Grand Prix in 2020 had aangewezen en Max-fans door het dolle zijn geraakt, is Assen nu definitief als ’back-up’ aangewezen.
Dat betekent dat de Formule 1 in 2020 na 35 jaar terugkeert naar Nederland en dat het leger Max-supporters de nieuwe wereldster in eigen land in een officiële race kan aanschouwen.
Hoewel Formula One Management dus een duidelijke voorkeur heeft uitgesproken richting het circuit van Zandvoort, heeft Assen de zekerheid dat het Formule 1-circus niet voor een ander land kiest mocht men in Zandvoort financieel de boel niet rondkrijgen.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing Day.
Max Verstappen kwam in 2015 met zijn Toro Rosso al eens naar Drenthe voor de Gamma Racing.
Die keiharde toezegging door FOM is inmiddels op papier gedaan, zo melden bronnen in de paddock aan deze krant. De Formule 1-organisatie heeft aangegeven dat de Nederlandse Grand Prix zeker een plekje krijgt op de voorlopige kalender van 2020, die normaal gesproken in maart of april wordt opgemaakt. Dat verklaart ook waarom de deadline voor Zandvoort door FOM op 1 maart is gesteld.
Zoals deze krant op 2 november meldde, heeft de Formule 1 het circuit van Zandvoort op pole position gezet vanwege de racegeschiedenis in de duinen. Het autocircuit pur sang riep na de veelbesproken publicatie partijen op om de krachten te bundelen. Om op zo’n korte termijn een Grand Prix te kunnen realiseren, is er in Zandvoort namelijk dertig tot veertig miljoen euro nodig. Alleen de jaarlijkse fee bedraagt al twintig miljoen.
Premier Mark Rutte liet direct al weten dat het circuit geen staatssteun hoeft te verwachten en dat het geld uit investeerders of het bedrijfsleven zal moeten komen.
In Zandvoort en omgeving zijn met name de GroenLinks-fracties tegen de komst van de Formule 1. In de begroting van de gemeente Zandvoort is voor de komende jaren al een investering van liefst 65 miljoen euro opgenomen om het hele omgevingsgebied rond het circuit, zoals investeringen in de infrastructuur, grondig op te knappen.
Lang was onduidelijk of het TT-circuit nog in de race was. Dat blijkt zeker zo te zijn en dus zullen de betrokkenen in Drenthe opgelucht ademhalen. Men zegt in Assen al klaar te zijn voor de Formule 1. Het Drenthe circuit kan de organisatie zonder overheidssteun behapstukken.
Naast een minimale aanpassing aan het circuit – de MotoGP kan gewoon blijven bestaan – heeft de organisatie ook de financiën al rond. Assen heeft al een buitenlandse investeerder gevonden. De lokale politiek steunt de Formule 1-wens wel, maar zorgt niet voor financiële back-up. Er moet eerder gedacht worden aan vergunningen en de inzet van politie.
Zandvoort, dat ergens in de komende maanden duidelijkheid hoopt en zal moeten verschaffen, weet dat het nog altijd op pole position ligt en heeft die toezegging duidelijk gekregen van de FOM.
Is het circuit niet tijdig klaar, dan wint Assen de ’race’ alsnog. Met een plek op de voorlopige kalender voor 2020 is opnieuw een belangrijke stap gezet voor het terughalen van de Nederlandse Grand Prix.
Wat rest om op de definitieve kalender, die enkele maanden later bekend wordt gemaakt, te komen zijn dan de contracten die moeten worden afgesloten en de handtekeningen die gezet moeten worden. Dat is normaliter echter een formaliteit.
De betrokken partijen onthouden zich op dit moment van commentaar.
Telegraaf.
Meh. Paywall.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geldt nu al voor niet EU landen. Er is een reden waarom er weinig niet Europeanen in de F1 werken. Dat mag namelijk niet, of ze moeten onmisbaar zijn voor een bepaalde functie (zoals de coureurs).quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
Propaganda en bangmakerij van pro-EUdenkers.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Gevolgen voor Harde Brexit en Formule 1:
https://www.volkskrant.nl(...)-is-overal~b3c452b6/
Had ik mij niet gerealiseerd.
En de verwachte line-up voor morgenquote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel
Red Bull: Max Verstappen
Force India: Sergio Perez (AM), Lance Stroll (PM)
Williams: George Russell (AM), Robert Kubica (PM)
Renault: Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Sean Gelael
Haas: Pietro Fittipaldi
McLaren: Lando Norris
Sauber: Kimi Raikkonen
quote:Mercedes: Valtteri Bottas
Ferrari: Charles Leclerc
Red Bull: Pierre Gasly
Force India: Lance Stroll
Williams: George Russell, Robert Kubica
Renault: Artem Markelov
Toro Rosso: Daniil Kvyat
Haas: Louis Deletraz
McLaren: Carlos Sainz
Sauber: Antonio Giovinazzi
Zet dat volgende keer gewoon boven die lap tekst Nu heb ik het voor niets doorgelezenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | S. Vettel Ferrari 1:36.812 68 V. Bottas Mercedes 1:37.231 +0.419 120 L. Stroll Force India 1:37.415 +0.603 56 M. Verstappen Red Bull 1:37.947 +1.135 132 S. Perez Force India 1:37.976 +1.164 67 L. Norris McLaren 1:38.187 +1.375 136 N. Hulkenberg Renault 1:38.789 +1.977 128 P. Fittipaldi Haas 1:39.201 +2.389 55 R. Kubica Williams 1:39.269 +2.457 32 G. Russell Williams 1:39.512 +2.700 42 K. Raikkonen Sauber 1:39.878 +3.066 102 S. Gelael Toro Rosso 1:40.435 +3.623 150 |
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassingquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
En de tijden van vandaag, waarbij het opvalt dat zowel Stroll als Kubica sneller zijn dan hun teamgenoot.
[ code verwijderd ]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
natuurlijk is Kubica sneller, stroll is een verrassing
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Vroegah sneeuwde het nog wel eens begin mei zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.
Goed nieuws!
Dus de eerste Europese race van het seizoen is dan in Hollandia? (Baku telt heul niet)quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.
Goed nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |