abonnement Unibet Coolblue
pi_183294579


Huidige cast:





Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:


quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik denk: flinke knul voor een couveusebaby.....Ik hoor Bing zeggen: wat is ie klein hè..... :) :)
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:32 schreef James1988 het volgende:
"Ik herkende je niet zonder je spitskool" :D


Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 22-11-2018 11:04:09 ]
pi_183294598
Mooie TT :)
pi_183294741
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mooie TT :)
Thnx ^O^. Alleen kom er nu achter dat de Nederlandse spelling van Mafia met dubbel F is... -O-
Modje?

[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 21-11-2018 22:51:54 ]
pi_183295016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef miaeak het volgende:

[..]

Thnx ^O^. Alleen kom er nu achter dat de Nederlandse spelling van Mafia met dubbel F is... -O-
Modje?

(Ik zie trouwens nu pas Rohan tussen die pinguins staan :').)
holy fuck dat was me ook nooit opgevallen _O- _O_

top TT :Y
pi_183295199
Bewerken van de castfoto deed wel pijn hoor :'(
pi_183296160
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:51 schreef miaeak het volgende:
Bewerken van de castfoto deed wel pijn hoor :'(
Dat hoofd van die nieuwe Q _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183296257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat hoofd van die nieuwe Q _O- _O- _O-
:D
pi_183300799
Spoilers 3 t/m 7 december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183300916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers 3 t/m 7 december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 november 2018 @ 11:52:51 #10
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_183301496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers 3 t/m 7 december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh God.

Ik voel een wordt Vega-verhaallijntje aankomen...
Ja ja
pi_183303322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers 3 t/m 7 december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:23 schreef vanThijn het volgende:


en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd... Schiet eens op! :').

Ik zit er wel op de wachten eigenlijk :D.
Alleen een ding heb ik geen zin meer in.
Het moet dan wel direct duidelijk zijn dat het van Marc is, want ik heb geen zin in weer een 'wie is de vader' verhaallijn met Sjors. Die heeft ze al gehad :{w .
pi_183304607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Nou idd... Schiet eens op! :').

Ik zit er wel op de wachten eigenlijk :D.
Alleen een ding heb ik geen zin meer in.
Het moet dan wel direct duidelijk zijn dat het van Marc is, want ik heb geen zin in weer een 'wie is de vader' verhaallijn met Sjors. Die heeft ze al gehad :{w .
Melissa nog niet :P
't Echte en 't ware!
  donderdag 22 november 2018 @ 15:23:47 #13
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_183305125
Ik weet niet of jullie het vergeten zijn, maar Sjors was onvruchtbaar geraakt nadat Bing haar geduwd had. Niet dat het onmogelijk wordt.. het is een soap. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_183305637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet niet of jullie het vergeten zijn, maar Sjors was onvruchtbaar geraakt nadat Bing haar geduwd had. Niet dat het onmogelijk wordt.. het is een soap. :P
Daarom juist. Het zou totaal nergens op slaan en zeer onmogelijk zijn, maar wel heel soap :D.
Amir heeft het al moeilijk met het verwerken van zijn gevoel voor Max/Ravi en dan zou hij ook nog potentieel een kind van ander een ander zou moeten opvoeden als hij bij Sjors blijft.

Perfecte drama combi toch? _O_

Al zou ik eindelijk een beetje stabiliteit rond die twee ook niet verkeerd vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 22-11-2018 16:02:43 ]
  donderdag 22 november 2018 @ 16:21:38 #15
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_183306059
Aan het einde van het seizoen bevalt Sjors van Arnie. Dorothea vindt dat ergerlijk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 22 november 2018 @ 16:22:56 #16
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_183306078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers 3 t/m 7 december:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een spoiler of een sinterklaasgedicht?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_183306656
quote:
GTST komt ook dit seizoen met wintercliffhanger

GTST heeft ook dit seizoen een wintercliffhanger. In de tweede week van januari zet een reeks mysterieuze ontwikkelingen soapdorp Meerdijk meer dan ooit op z'n kop.

Luisterboek
De cliffhanger draait grotendeels om het nieuwe luisterboek dat Janine (Caroline de Bruijn) de afgelopen maanden geschreven heeft in opdracht van Storytel. Het verhaal lijkt pure fictie, maar dan gebeuren elementen uit het boek ineens echt. Janine staat versteld als vrienden en bekenden betrokken worden bij de onheilspellende gebeurtenissen.

Jan Maes
Afgelopen januari beleefde GTST haar eerste wintercliff, toen draaide alles om de moord op Jan Maes. De vraag wie de dood van de weinig geliefde ziekenhuisdirecteur op z'n geweten had, hield heel Meerdijk tot aan de zomercliff in z'n greep. Dit tot frustratie van veel kijkers die na een paar weken al klaar waren met de verhaallijn. RTL en Endemol garanderen dat de wintercliff ditmaal ver voor de zomer is opgelost... maar dat het desalniettemin verstrekkende gevolgen heeft voor meerdere Meerdijkers.

De GTST wintercliff is vanaf maandag 7 januari te zien bij RTL 4.
Weet iemand al wat er gebeurt in dat luisterboek? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183306687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weet iemand al wat er gebeurt in dat luisterboek? _O-
Het is een thriller in elk geval....want Janine en Marieke hadden moordplannetjes uitgedacht......sowieso met glasscherven in de ijsemmer....
pi_183306770
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het is een thriller in elk geval....want Janine en Marieke hadden moordplannetjes uitgedacht......sowieso met glasscherven in de ijsemmer....
Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen! :9~
pi_183306818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:10 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen! :9~
Omg.....


:D :D
pi_183306827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:10 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen! :9~
Dat is dus ook direct mijn gedachte, dat ze door haar ziekte vergeet wie ze is en dan denkt dat zij de hoofdpersoon uit dat luisterboek is, aangezien ze dat mede heeft geschreven.

Of, plottwist, is het Carlos die wraakzuchtig is omdat Nina niet voor hem heeft gekozen :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 22 november 2018 @ 17:17:50 #22
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_183306852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:22 schreef Frey het volgende:

[..]

Is dit een spoiler of een sinterklaasgedicht?
wtf :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_183306867
Carlos O+
pi_183309415
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Daarom juist. Het zou totaal nergens op slaan en zeer onmogelijk zijn, maar wel heel soap :D.
Amir heeft het al moeilijk met het verwerken van zijn gevoel voor Max/Ravi en dan zou hij ook nog potentieel een kind van ander een ander zou moeten opvoeden als hij bij Sjors blijft.

Perfecte drama combi toch? _O_

Al zou ik eindelijk een beetje stabiliteit rond die twee ook niet verkeerd vinden.
ja precies dit dus. da's toch 'genieten' dit :')
  donderdag 22 november 2018 @ 20:03:29 #25
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183309774
Joke Bruijs *O*
pi_183310191
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:03 schreef James1988 het volgende:
Joke Bruijs *O*
Heerlijk!! Mooi moment met Eduard.....en eigenlijk vermoedelijk dus ook met Daan ook al hebben ze dat nu nog niet door....
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 20:18:47 #27
230491 Zith
pls tip
pi_183310204
Ik wil voor Sinterklaas ipv lootjes iedereen een euthanasieverklaring geven voor een ander zonder te weten wie wie heeft. Denk dat we dan een stuk aardiger tegen elkaar gaan doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183314570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:18 schreef Zith het volgende:
Ik wil voor Sinterklaas ipv lootjes iedereen een euthanasieverklaring geven voor een ander zonder te weten wie wie heeft. Denk dat we dan een stuk aardiger tegen elkaar gaan doen.
Damn :').
pi_183321048
Ik vind die verhaallijn rond de patatzaak toch een beetje tegenvallen -O-.

En ik kom echt niet door het eerste seizoen heen :').

[ Bericht 31% gewijzigd door miaeak op 23-11-2018 13:02:18 ]
pi_183323013
Seizoen 23 zal op 19 maart 2019 op dvd uitgebracht worden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:54:58 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_183326512
Anita en Trix die elkaar kenden.

Anita die met Jack gaat uiteindelijk.


Blijft me verbazen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:32:33 #32
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183331351
Echt, die opa Stern is een griezel... maar wát een acteur :D
pi_183331441
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef LetsGame het volgende:
Anita en Trix die elkaar kenden.

Anita die met Jack gaat uiteindelijk.

Blijft me verbazen.
nog steeds kan mijn brein die dingen niet aan 8)7 :')
pi_183332352
Wat vinden jullie van de kartel zaak?
Ik vind het een beetje traag op gang komen en het voelt en beetje inhoudsloos ofzo.
pi_183333351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:23 schreef miaeak het volgende:
Wat vinden jullie van de kartel zaak?
Ik vind het een beetje traag op gang komen en het voelt en beetje inhoudsloos ofzo.
Ik zag gisteren toevallig wat scènes: Aysen die staat te dansen in dat hondenhok kantoor van die Billy om haar vertrouwen te winnen of zoiets. En nog iets met Ludo. Laat ik het zo zeggen: Arnie op de boerderij had meer spanning te bieden.

Gottschalk en Blanco kunnen het gewoonweg niet, spannende verhaallijnen schrijven. En als ze toch op een blauwe maandag een ietwat inspirerende verhaallijn op papier hebben gezet, eindigen ze het óf met een remake van een legendarische scène (Martine die uit een heli springt), óf is het ineens voorbij (oh, 'De Beer' is ineens gepakt en daar horen we verder niks meer van, prima), óf is de aanloop te gehaast en de afloop te lang gerekt (Jan Maes was langer dood dan levend onderwerp van ieder gesprek).
En nu hebben ze weer een geniale verhaallijn bedacht: Mark die friet van Billy moet witwassen met dat schilderij wat Ludo wil hebben. Of zoiets. Want logica ontbreekt op werkelijk alle vlakken.
Ik bedoel: de aanloop was al vaag, iets met drugs die wordt verhandelt via patatzaken. Aysen krijgt de zaak en gaat undercover (was zij niet allang ontslagen bij de politie?), ineens wordt Ludo in de verhaallijn gefietst "want hij weet wel wat van witwassen en hij wil dat schilderij hebben" en is Mark vanuit het niets het neukertje van Billy. Want ja, zo ontstaat er tenminste nog wat spanning als Ludo dat ontdekt.
Het raakt kant noch wal en wanneer de 'climax' bereikt wordt hebben ze zich volledig klem geschreven, dus wordt er veilig gekozen voor één van de bovenstaande opties. Hup, verder naar het volgende spannende verhaaltje: kiest Rover voor Kimberly of toch voor Jojo? Of toch maar ineens voor Marieke, want wat maakt het uit, als er maar scènes van gemaakt kunnen worden is alles bruikbaar.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 23 november 2018 @ 22:33:44 #36
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183333846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
kiest Rover (...) voor Marieke
:D
pi_183336181
Ik snap ook dat hele kartel gebeuren niet. Iets met patat zaken en drugs. En Aysen is het hulpje van Billy maar wat moet ze eigenlijk doen? Ze hangt de hele tijd bij dat kantoor rond. Heeft die Billy geen werk voor haar? En dat oude hulpje moet volgens Aysen dood zijn maar leeft nog? En met welke functie? Ik heb echt alle afleveringen gezien maar het lijkt toch of ik wat mis.
  zaterdag 24 november 2018 @ 02:15:09 #38
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183336910
Was het niet zo dat Aysen de rol van dat oude hulpje zou hebben overgenomen omdat ze hem zogezegd zou hebben verraden, maar dat dat oude hulpje haar nu in de gaten houdt?

Maar als dat zo is, waarom zien we Aysen dan niet schimmige deals sluiten (zoals het hulpje deed)?
pi_183337107
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef LetsGame het volgende:
Anita en Trix die elkaar kenden.

Anita die met Jack gaat uiteindelijk.

Blijft me verbazen.
Haha ja dat is ook gek. Terwijl ik het bij Janine niet zo raar vond.
Want in theorie had het echt gekund als Janine toen ca. 20 was. Toen ze met Jack ging was hij ca. 30 en zij ca. 50. Die relatie, waar iedereen toen lacherig over deed omdat het niet zou kloppen, kon dus wel degelijk.
pi_183339602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zag gisteren toevallig wat scènes: Aysen die staat te dansen in dat hondenhok kantoor van die Billy om haar vertrouwen te winnen of zoiets. En nog iets met Ludo. Laat ik het zo zeggen: Arnie op de boerderij had meer spanning te bieden.

Gottschalk en Blanco kunnen het gewoonweg niet, spannende verhaallijnen schrijven. En als ze toch op een blauwe maandag een ietwat inspirerende verhaallijn op papier hebben gezet, eindigen ze het óf met een remake van een legendarische scène (Martine die uit een heli springt), óf is het ineens voorbij (oh, 'De Beer' is ineens gepakt en daar horen we verder niks meer van, prima), óf is de aanloop te gehaast en de afloop te lang gerekt (Jan Maes was langer dood dan levend onderwerp van ieder gesprek).
En nu hebben ze weer een geniale verhaallijn bedacht: Mark die friet van Billy moet witwassen met dat schilderij wat Ludo wil hebben. Of zoiets. Want logica ontbreekt op werkelijk alle vlakken.
Ik bedoel: de aanloop was al vaag, iets met drugs die wordt verhandelt via patatzaken. Aysen krijgt de zaak en gaat undercover (was zij niet allang ontslagen bij de politie?), ineens wordt Ludo in de verhaallijn gefietst "want hij weet wel wat van witwassen en hij wil dat schilderij hebben" en is Mark vanuit het niets het neukertje van Billy. Want ja, zo ontstaat er tenminste nog wat spanning als Ludo dat ontdekt.
Het raakt kant noch wal en wanneer de 'climax' bereikt wordt hebben ze zich volledig klem geschreven, dus wordt er veilig gekozen voor één van de bovenstaande opties. Hup, verder naar het volgende spannende verhaaltje: kiest Rover voor Kimberly of toch voor Jojo? Of toch maar ineens voor Marieke, want wat maakt het uit, als er maar scènes van gemaakt kunnen worden is alles bruikbaar.
Spijker op z'n kop. Het voelt zo random en ongeorganiseerd allemaal.
pi_183343922
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 11:45 schreef miaeak het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop. Het voelt zo random en ongeorganiseerd allemaal.
Eens!
pi_183343970
Ik ben het er zeker mee eens. PeterKelder omschrijft precies wat ik denk.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183346277
Ik snap er ook de ballen van - patat, drugs, en opeens schilderijen? Dat is echt Ludo er wanhopig graag bij willen betrekken lijkt me.

Rover en Kimberly is gewoonweg pathetisch... Zit beetje te dubben, maar geloof echt niet dat ik op dit moment ook maar 1 verhaallijn echt leuk/goed/interessant vind...
pi_183347356
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:28 schreef Clemanyana het volgende:
Ik snap er ook de ballen van - patat, drugs, en opeens schilderijen? Dat is echt Ludo er wanhopig graag bij willen betrekken lijkt me.
Dit inderdaad. Chaos. Eens kijken wat ze op het viva forum zeggen.
pi_183347535
ik snap er eerlijk gezegd ook geen drol van :N
pi_183347563
Gaat lekker dit. Ik dacht dat de bedoeling van Soap was dat je lekker relaxed kon kijken.. of zouden ze ervanuit gaan dat we zo relaxed kijken dat ons dit niet opvalt?
pi_183347748
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:16 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Chaos. Eens kijken wat ze op het viva forum zeggen.
Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingen :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183347764
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingen :D
:Y :Y
pi_183349464
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingen :D
Oké komtie!
quote:
"Ik vind die Marieke stront vervelend.
En die drugs verhaallijn boeit me ook niet."

"Ik had gehoopt dat Lone een vilein mens zou spelen met sarcastische humor. Een Dian of een Nick. Een 'slechterik' die je toch wel mag."

"Ja in plaats daarvan zie ik een vrouw met een lipstickkleur die totaal niet bij haar past fucshiaroze." ( :') )

"Huh? Een aannemer die volgende week al tijd heeft om aan een badkamer te beginnen?"

"Zolang hij Lucas maar achter een muur van de badkamer metselt vind ik het oké."

"En als dat technisch niet haalbaar is, mag hij hem ook direct volstorten met beton."

"Ik vind die hele verhaallijn rondom die Billy de Palma stom.. maar ja ze moeten toch iets verzinnen."

"Vreselijk zeg, die verhaallijn van Aysen en dat zwarte geld. Echt zonde van de tijd. En wat een tenenkrommende scène, dat dansen in het kantoor.
Onzinnigheid ten top."

Het wordt niet zo lekker ontvangen. :')
pi_183349560
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:42 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oké komtie!

[..]

Het wordt niet zo lekker ontvangen. :')
Het klopt wel aardig.... :) :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2018 21:47:08 ]
pi_183349614
Aysen en dat zwarte geld. Die heeft er nóg minder van begrepen :')

En over die lippenstift _O-


Bedankt !!
Erg vermakelijk dit. O+
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 24 november 2018 @ 21:50:39 #52
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183349633
quote:
"En als dat technisch niet haalbaar is, mag hij hem ook direct volstorten met beton."
Lucas of die badkamer? :P
pi_183349856
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:50 schreef James1988 het volgende:

[..]

Lucas of die badkamer? :P
Ja moest ook 2 keer lezen :D. Beetje gek geschreven, maar denk de badkamer :').

Had trouwens bij het aanmaken van een nieuw topic maar meteen even de Gtst courant toegevoegd. Staan onder de spoilers ook altijd heerlijke discussies "van niveau". ^O^
pi_183349911
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:59 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja moest ook 2 keer lezen :D. Beetje gek geschreven, maar denk de badkamer :').
_O- _O-
pi_183349916
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:59 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja moest ook 2 keer lezen :D. Beetje gek geschreven, maar denk de badkamer :').
_O- _O-
pi_183350294
Lucas volstorten met beton lijkt me zo'n onderneming. Hoe gaat dat dan? Via een trechter? Sondevoedingsslangetje? Of maar direct intraveus via een infuus? En wat is vol?

Ik wordt trouwens sowieso schijtziek van die badkamer. Het is een volkomen nutteloze set die hooguit 3 keer is gebruikt voor dingen die ook makkelijk zonder fysieke set gedaan konden worden (Aysen kan ook best achter een muurtje vanuit "de badkamer" gillen dat het water koud is). En ze hebben constant ruzie over wie de badkamer die week moet doen. Leuk een beetje realisme, maar dat huis is echt buitenproportioneel groot.
En hoe zit het met de huur? :')
Na Sjoerd is noud nu ook vertrokken dus waar betalen ze het precies van?

Ik vind 't niks dat huis. In plaats van 2 volledige slaapkamers en een badkamer hadden ze best wat ruimte kunnen besparen om Laura een huisje te geven.
Dat mis ik wel een beetje.
pi_183350380
Die dans scene sloeg inderdaad echt nergens op. Zo geforceerd allemaal.
  zaterdag 24 november 2018 @ 22:18:42 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183350439
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:13 schreef miaeak het volgende:
Lucas volstorten met beton lijkt me zo'n onderneming. Hoe gaat dat dan? Via een trechter? Sondevoedingsslangetje? Of maar direct intraveus via een infuus? En wat is vol?
Gewoon via de achteringang. Die is bij Lucas vast groot genoeg.


pi_183350489
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

Gewoon via de achteringang. Die is bij Lucas vast groot genoeg.


[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren :D _O- :')
pi_183350514
Levert uiteindelijk wel echt spannende afleveringen op :D :D
pi_183350901
Alles beter dan die kartelflop -O-.
pi_183350940
Eens!
pi_183351059
Ik vind het wel jammer eigenlijk. Toen ik die promo foto zag met Ludo leek het zo veelbelovend. :N
pi_183351083
Ja klopt......had er ook andere verwachtingen van!
pi_183351173
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

Gewoon via de achteringang. Die is bij Lucas vast groot genoeg.


[ afbeelding ]
:D _O- _O- _O-



Uitgelekt screenshot van de scène waarin Lucas het 'goedje' van zijn onenightstand de Handyman naar binnen krijgt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183351231
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:13 schreef miaeak het volgende:

Ik vind 't niks dat huis. In plaats van 2 volledige slaapkamers en een badkamer hadden ze best wat ruimte kunnen besparen om Laura een huisje te geven.
Dat mis ik wel een beetje.
Dat inderdaad. Het hoeft niet eens groot te zijn, iets zoals Govert Harmsen had is al goed. Nu dumpen ze Laura maar achter de bar van De Koning omdat ze haar gewoon geen eigen plek kunnen/willen geven.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 24 november 2018 @ 22:52:25 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183351351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
Nu dumpen ze Laura maar achter de bar van De Koning omdat ze haar gewoon geen eigen plek kunnen/willen geven.
Sluit mooi aan bij de verhaallijnen die Laura heeft gehad :')

Het verbaast me eigenlijk een beetje dat de Rozenboom überhaupt nog bestaat. Nadat Laura daar gewipt was had het me niet verbaasd als ze dat hele decor hadden gesloopt en vervangen door iets nieuws... een kapsalon waar je ook sapjes kunt krijgen, ofzo.
pi_183351657
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

Sluit mooi aan bij de verhaallijnen die Laura heeft gehad :')

Het verbaast me eigenlijk een beetje dat de Rozenboom überhaupt nog bestaat. Nadat Laura daar gewipt was had het me niet verbaasd als ze dat hele decor hadden gesloopt en vervangen door iets nieuws... een kapsalon waar je ook sapjes kunt krijgen, ofzo.
_O-
pi_183352560
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

Gewoon via de achteringang. Die is bij Lucas vast groot genoeg.


[ afbeelding ]
Dat er nog steeds mensen zijn die denken dit soort opmerkingen te moeten maken.
Stakker.
pi_183353312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

Sluit mooi aan bij de verhaallijnen die Laura heeft gehad :')

Het verbaast me eigenlijk een beetje dat de Rozenboom überhaupt nog bestaat. Nadat Laura daar gewipt was had het me niet verbaasd als ze dat hele decor hadden gesloopt en vervangen door iets nieuws... een kapsalon waar je ook sapjes kunt krijgen, ofzo.


"Wat toevallig! Ria Barcode en ik hadden laatst hetzelfde idee!... Of heet ze nou Mia Baco, ik vergeet dat telkens. Ik lijk net Maria met haar dementie, of was dat nou Max? Nou ja, in ieder geval hadden we het idee om ABCS terug om te bouwen tot een eetcafé waar je direct een knipbeurt kan krijgen, genaamd Eetcafé De Kaptus. Geniaal, niet? Sowieso is het briljant, en dat mag ik zeggen, want ik draag contactlenzen."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183356304
Hoezo een nieuwe Q?!? Wat is er met de originele aan de hand? Was net zo'n grappige rol (de eerste 4 weken, daarna voegt die ook niets meer toe maar allez).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183356913
Eetcafé de Kaptus :D :D
  zondag 25 november 2018 @ 10:46:17 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_183357379
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 00:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Wat toevallig! Ria Barcode en ik hadden laatst hetzelfde idee!... Of heet ze nou Mia Baco, ik vergeet dat telkens. Ik lijk net Maria met haar dementie, of was dat nou Max? Nou ja, in ieder geval hadden we het idee om ABCS terug om te bouwen tot een eetcafé waar je direct een knipbeurt kan krijgen, genaamd Eetcafé De Kaptus. Geniaal, niet? Sowieso is het briljant, en dat mag ik zeggen, want ik draag contactlenzen."
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_183357793
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 08:09 schreef RipCity het volgende:
Hoezo een nieuwe Q?!? Wat is er met de originele aan de hand? Was net zo'n grappige rol (de eerste 4 weken, daarna voegt die ook niets meer toe maar allez).
Max WIllems gaat naar Amerika. Hij is daar gecast in een rol voor de film College.
Ik vind het erg jammer. Vond hem in het begin bloedirritent, maar dat was om de manier waarop hij geschreven was en ze alle stereotypen van autisme op elkaar hadden gestapelt. Hij was wat mij betreft wat te dik aangezet.

De acteur zelf vind ik wel leuk spelen. De re-cast had voor mij niet gehoeven.
pi_183358568
Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met het boek van Janine en Marieke c_/ .



[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 25-11-2018 12:32:20 ]
pi_183358646
Wordt wintercliff toch?
pi_183359506


Sorry was nog iemand vergeten :P.
Ben nog wat aan het aanklooien.
Missen we nog wat?

[ Bericht 15% gewijzigd door miaeak op 25-11-2018 14:16:05 ]
pi_183359869
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 13:35 schreef miaeak het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry was nog iemand vergeten :P.
Ben nog wat aan het aanklooien.
Missen we nog wat?
_O-
pi_183360209


Nog een paar updates gedaan.
Zoekt en gij zult vinden ;).

[ Bericht 13% gewijzigd door miaeak op 25-11-2018 15:09:02 ]
pi_183361837
Enige wat ik nog mis is een baby op amir's borst xd
pi_183361947
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 15:24 schreef Nathvi het volgende:
Enige wat ik nog mis is een baby op amir's borst xd
Die ligt al bij Nina :').
Was een mooi plekje voor op dr jurk.

Maar ik denk dus dat Marieke Mark gaat vermoorden volgens het verhaal in het boek van Janine. Zeker nu ze van zijn affaires afweet
pi_183363281
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 15:28 schreef miaeak het volgende:

[..]

Die ligt al bij Nina :').
Was een mooi plekje voor op dr jurk.

Maar ik denk dus dat Marieke Mark gaat vermoorden volgens het verhaal in het boek van Janine. Zeker nu ze van zijn affaires afweet
Damn ja......moord hebben we al een paar seizoenen niet meer gehad natuurlijk...... :)
pi_183364376
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 16:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Damn ja......moord hebben we al een paar seizoenen niet meer gehad natuurlijk...... :)
Wat weten we eigenlijk over dat boek? Het ging over een moord en iets met vergif glasscherven in een ijsemmer (weet niet of ze dat uiteindelijk gebruikt heeft in het boek)? Meer weten we niet toch?
pi_183364407
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 17:23 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wat weten we eigenlijk over dat boek? Het ging over een moord en iets met vergif glasscherven in een ijsemmer (weet niet of ze dat uiteindelijk gebruikt heeft in het boek)? Meer weten we niet toch?
Klopt!
pi_183364612
Het heet "kwaad bloed". Dat en wat ik hiervoor schreef is eigenlijk het enige wat ik weet.
Laat die patatzaak maar zitten hoor. Doe mij deze maar! *O*
pi_183364651
Ben ook heel nieuwsgierig naar de uitwerking van dit boek :Y :Y
pi_183365479
Dat glas tussen het ijs is wel direct goed getest als moordwapen :P.
Ludo had het snel door :'). (Was wel een zeer beroerd geacteerde scene zeg... Ben ik niet van ze gewend -O-.)
pi_183370179
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:17 schreef miaeak het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een paar updates gedaan.
Zoekt en gij zult vinden ;).
HAHAHHAHAA zuurstof tekort hier _O- _O- _O- _O- _O_ _O- _O_
pi_183374608
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 14:17 schreef miaeak het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een paar updates gedaan.
Zoekt en gij zult vinden ;).
Daan en Zoe met een lange neus ;)
(Pinokkio)
pi_183377145
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 01:35 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Daan en Zoe met een lange neus ;)
(Pinokkio)
Goeie! Zo even doen.

Lucas :') !


SPOILER: Volgende week maandag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 26-11-2018 11:25:35 ]
pi_183377970
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:49 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER: Volgende week maandag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183378205
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:49 schreef miaeak het volgende:

[..]

Goeie! Zo even doen.

Lucas :') !
[ afbeelding ]
Die arme Max moet ook al heel wat trauma's doorstaan in zijn vroege leventje _O-

Oh, en kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van die Jojo? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183380185
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die arme Max moet ook al heel wat trauma's doorstaan in zijn vroege leventje _O-

Oh, en kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van die Jojo? :')
Zodat ze een personage hebben die een signatuur sjaaltje draagt in allemaal verschillende kleuren :).
  maandag 26 november 2018 @ 14:15:59 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183380407
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, en kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van die Jojo? :')
Die moest de boel op scherp zetten tussen Bing en Nina.

Dat is gelukt, helaas heeft ze al wel een jaarcontract dus nu is ze achtergronddecoratie.
pi_183380568
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Die moest de boel op scherp zetten tussen Bing en Nina.

Dat is gelukt, helaas heeft ze al wel een jaarcontract dus nu is ze achtergronddecoratie.
Ik wacht nog op een catfight me Kimberley....:)
  maandag 26 november 2018 @ 14:29:24 #96
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183380651
Kwam de actrice die Kimberley speelt nou eigenlijk ook uit SpangaS?
pi_183380978
Yep. Sacha ook. En een paar van nieuwe tijden ook :).
pi_183381006
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 01:35 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Daan en Zoe met een lange neus ;)
(Pinokkio)
Tot uw dienst!
Heb het gevoel dat ik nog iets mis...
Heb al iets klaarstaan voor Ludo, maar dan moet die verhaallijn met die frietkot even wat meer opschieten. (Al is Mark ook (nog) niet dood dus ben sowieso al een beetje voorbarig :') )



quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat hoofd van die nieuwe Q _O- _O- _O-
Denk dat die nu inmiddels het minst opvallend is :P.

[ Bericht 17% gewijzigd door miaeak op 26-11-2018 14:59:27 ]
pi_183385330
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een catfight me Kimberley.... :)
Huh.....alleen een tekst beetje aangepast en nu staat deze post hier.....ha ha!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2018 18:25:21 ]
pi_183387372
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:48 schreef miaeak het volgende:

[..]

Tot uw dienst!
Heb het gevoel dat ik nog iets mis...
Heb al iets klaarstaan voor Ludo, maar dan moet die verhaallijn met die frietkot even wat meer opschieten. (Al is Mark ook (nog) niet dood dus ben sowieso al een beetje voorbarig :') )

[ afbeelding ]

[..]

Denk dat die nu inmiddels het minst opvallend is :P.
wist je dat ik dat in het begin nog niet eens door had. t is beter dan die bewerkings skills op de dvd's :')
pi_183388792
Pijnlijk moment tussen Kimberley en Rover......
pi_183391610
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:54 schreef vanThijn het volgende:

[..]

wist je dat ik dat in het begin nog niet eens door had. t is beter dan die bewerkings skills op de dvd's :')
Die zijn ook wel erg treurig idd :').

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 20:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pijnlijk moment tussen Kimberley en Rover......
Heb in de cast foto niet voor niets kimberly aan de ketting gelegd bij rover. Zij eet uit zn hand en hij heeft haar precies waar hij haar hebben wilt. :r
Zij verdient echt wel beter dan dit manipulatief verwend etterbakje. :(

En Nina was naar het luisterboek van Janine aan het luisteren _O_.
Beetje algemeen, maar wat ik ervan hoorde leek het te gaan over iemand die vervreemd is van haar partner.

[ Bericht 18% gewijzigd door miaeak op 26-11-2018 22:31:41 ]
pi_183393162
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

Die zijn ook wel erg treurig idd :').

[..]

Heb in de cast foto niet voor niets kimberly aan de ketting gelegd bij rover. Zij eet uit zn hand en hij heeft haar precies waar hij haar hebben wilt. :r
Zij verdient echt wel beter dan dit manipulatief verwend etterbakje. :(

En Nina was naar het luisterboek van Janine aan het luisteren _O_.
Beetje algemeen, maar wat ik ervan hoorde leek het te gaan over iemand die vervreemd is van haar partner.
Bleek dat de wintercliff over janine's boek ging. Het ging over een meisje die haar vrienden verloor, maar ze weer terugvond (niet helemaal zeker meer, was een beetje afgeleid) Dus STEL La Nina speelt de hoofdrol in de wintercliff, dan verwacht ik at least Florien terug :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Nathvi op 26-11-2018 23:40:14 ]
pi_183393439
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:27 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Bleek dat de wintercliff over janine's boek ging. Het ging over een meisje die haar vrienden verloor, maar ze weer terugvond (niet helemaal zeker meer, was een beetje afgeleid) Dus STEL La Nina speelt de hoofdrol in de wintercliff, dan verwacht ik at least Florien terug :P
Nee joh. Marieke gaat het boek naspelen en mark vermoorden _O_.
Als Nina wéér de hoofdrol krijgt ga ik gillen.
pi_183393579
Denk je dat oprecht?
pi_183393890
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:48 schreef miaeak het volgende:

[..]

Tot uw dienst!
Heb het gevoel dat ik nog iets mis...
Heb al iets klaarstaan voor Ludo, maar dan moet die verhaallijn met die frietkot even wat meer opschieten. (Al is Mark ook (nog) niet dood dus ben sowieso al een beetje voorbarig :') )

[ afbeelding ]

[..]

Denk dat die nu inmiddels het minst opvallend is :P.
Mooi! ... de kleding ook, lol

Tja,. de kant van Linda en Anton is nog beetje leeg... maar die doen ook niks de laatste tijd.
pi_183394102
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:29 schreef James1988 het volgende:
Kwam de actrice die Kimberley speelt nou eigenlijk ook uit SpangaS?
Nee, zij kwam uit Brugklas, die andere jongerensoap
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:01:10 #108
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_183395866
Deze stand-in voor Inge (Sjors) doet het trouwens wel erg goed. Geen achteruitgang denk ik? Al is Inge ook goed hoor!
pi_183396507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:14 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Mooi! ... de kleding ook, lol

Tja,. de kant van Linda en Anton is nog beetje leeg... maar die doen ook niks de laatste tijd.
Ja in die hoek gebeurt ook bar weinig. -O-.



quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:51 schreef Nathvi het volgende:
Denk je dat oprecht?
Ik denk het wel. Het boek van Janine gaat over een moord en ik denk dat Marieke dat gaat luisteren en zichzelf en mensen in haar omgeving gaat verwarren met hoofdpersoon en personages in het boek. Dat gebeurde ook al met dat glas in die ijsenmrr van Ludo.

Maar dat ik dat denk komt hierdoor:
SPOILER: De wintercliff
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trouwens wel benieuwd wat ze met zwarte piet doen in GTST. Ze willen toch altijd zo maatschappelijk verantwoord zijn...

Edit na shortie 5 december te hebben gezien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 27-11-2018 11:33:35 ]
pi_183397679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:14 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Mooi! ... de kleding ook, lol

Tja,. de kant van Linda en Anton is nog beetje leeg... maar die doen ook niks de laatste tijd.
nou inderdaad, wordt weer eens tijd dat er iets gaat gebeuren.
pi_183397904
Ja, al is het ook wel ff lekker een stabiel stel in gtst (al zijn Ludo en Janine dat natuurlijk ook).
Als ze die trouwens nog ooit uit elkaar laten gaan dan ga ik nog harder gillen :').
pi_183397981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:37 schreef miaeak het volgende:
Ja, al is het ook wel ff lekker een stabiel stel in gtst (al zijn Ludo en Janine dat natuurlijk ook).
Als ze die trouwens nog ooit uit elkaar laten gaan dan ga ik nog harder gillen :').
dan gil ik mee :')
pi_183398049
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:03 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja in die hoek gebeurt ook bar weinig. -O-.

[ afbeelding ]
Ideetje: zet bij Linda en Anton een bar neer: Bar Weinig _O-
En als het kan: vervang Noud door Flo met een shirt waarop staat "Dit personage is mede door jullie strot geduwd dankzij Stichting Urgenda" of zoiets :P

quote:
Ben trouwens wel benieuwd wat ze met zwarte piet doen in GTST. Ze willen toch altijd zo maatschappelijk verantwoord zijn...

Edit na shortie 5 december te hebben gezien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF... _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183398130
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ideetje: zet bij Linda en Anton een bar neer: Bar Weinig _O-
En als het kan: vervang Noud door Flo met een shirt waarop staat "Dit personage is mede door jullie strot geduwd dankzij Stichting Urgenda" of zoiets :P

_O-

Kan ze ook gewoon weghalen :P.
Heb jojo even toegevoegd.
Flo heb ik al weken niet gezien :?



De foto's nemen het topic een beetje over :').
pi_183398183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef miaeak het volgende:

[..]

_O-

Kan ze ook gewoon weghalen :P.
Heb jojo even toegevoegd.
Flo heb ik al weken niet gezien :?

[ afbeelding ]

De foto's nemen het topic een beetje over :').
haha ik stik hier bijna in mn eten _O_
pi_183398286
Wilde Lucas eigenlijk aan een boom ketenen, maar dan zie je Janine en Amir niet meer :').
Vandaag trouwens de moeder van Rik tegen hem: "EEN verkeerde beweging en je bent voor de rest van je leven verlamd!".

Dan had hij echt nog geen soft brace gekregen. En hij beweegt vet veel met zijn nek.

pi_183398363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:55 schreef miaeak het volgende:
Wilde Lucas eigenlijk aan een boom ketenen, maar dan zie je Janine en Amir niet meer :').
Vandaag trouwens de moeder van Rik tegen hem: "EEN verkeerde beweging en je bent voor de rest van je leven verlamd!".

Dan had hij echt nog geen soft brace gekregen. En hij beweegt vet veel met zijn nek.

[ afbeelding ]
dat moet het wel een hele dunne boom worden idd _O-
pi_183399295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef miaeak het volgende:

[..]

_O-

Kan ze ook gewoon weghalen :P.
Heb jojo even toegevoegd.
Ik hoopte even dat je een jojo in de castfoto had verwerkt _O-

quote:
Flo heb ik al weken niet gezien :?
Hij staat nog in de leader, dus hij zal wel terugkeren waarschijnlijk :')

Oh, nog een suggestie: zo'n heiligenkruis om de nek van Sjors, zou dat kunnen? :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183401937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoopte even dat je een jojo in de castfoto had verwerkt _O-

[..]

Hij staat nog in de leader, dus hij zal wel terugkeren waarschijnlijk :')

Oh, nog een suggestie: zo'n heiligenkruis om de nek van Sjors, zou dat kunnen? :P
Sure! Doe ik zodra ik thuis ben!

Ik zet de foto's voortaan wel in de OP. Dan is het niet zo'n chaos ^O^. Wist niet goed wat ik moest doen met Sjors en Amir.

En die jojo was inderdaad wel briljant geweest :D.

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 27-11-2018 15:36:49 ]
pi_183402431
Vind toch wel dat dit nieuwe seizoen rapper gaat als eerdere seizoenen.....toch? Ik kijk nog weleens een herhaling of in het weekend via Videoland terug :@ :@
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:05:26 #121
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183402689
Het vorige seizoen ging vooral heel erg traag, met die Jan Maes-verhaallijn die een half jaar in beslag heeft genomen.

Wat ze nu lijken te doen is de boel afraffelen.
pi_183402709
Afraffelen inderdaad.......
pi_183403098
Rohan zei in een interview ergens aan het begin van het seizoen dat ze de snelheid hebben opgekrikt, omdat het vorige seizoen volgens kijkers te langzaam ging. En de leader snel en kort, omdat veel mensen online "bingewatchen" ( :? ) en dan niet zitten te wachten op een lange trailer. Maar dit gaat wel erg snel allemaal.

Maar aan de andere kant heb je ook die patatzaak die maar niet opschiet.
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:29:27 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183403184
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:26 schreef miaeak het volgende:
En de leader snel en kort, omdat veel mensen online "bingewatchen" ( :? ) en dan niet zitten te wachten op een lange trailer.
Dat klopt op zich wel, steeds meer mensen doen dat. Ik soms ook.

En daarom heeft Netflix een "intro overslaan"-knopje. :P
pi_183403316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:29 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat klopt op zich wel, steeds meer mensen doen dat. Ik soms ook.

En daarom heeft Netflix een "intro overslaan"-knopje. :P
En intussen hobbel ik tussen herhalingen en terugkijken en kom ik niet eens toe aan vooruitkijken...... :) :)
pi_183405196
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En intussen hobbel ik tussen herhalingen en terugkijken en kom ik niet eens toe aan vooruitkijken...... :) :)
Ja vandaar mijn " :? ". Je kunt de leader makkelijk skippen.
Doe ik met de oude afleveringen ook.

Toch wel interessant dat eerste seizoen (en tergend traag :') ). Wist niet dat Robert en Jef eerst jaren geen contact meer hadden.
pi_183405529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:20 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja vandaar mijn " :? ". Je kunt de leader makkelijk skippen.
Doe ik met de oude afleveringen ook.

Toch wel interessant dat eerste seizoen (en tergend traag :') ). Wist niet dat Robert en Jef eerst jaren geen contact meer hadden.

De eerste seizoenen kijk ik terwijl ik hier bijlees op Fok ha ha!
pi_183405893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:50 schreef PeterKelder het volgende:

Oh, nog een suggestie: zo'n heiligenkruis om de nek van Sjors, zou dat kunnen? :P
Krijg de OP niet meer aangepast... :?
Dus dan maar zo:



Wilde haar nog in zo'n "sexy non" outfitje doen, maar toch maar niet gedaan :') .
  dinsdag 27 november 2018 @ 20:13:27 #129
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183407904
Lucas betaalt z'n eigen telefoonrekening niet? :')
pi_183408064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:13 schreef James1988 het volgende:
Lucas betaalt z'n eigen telefoonrekening niet? :')
Die doet wel meer niet zelf :').
  dinsdag 27 november 2018 @ 20:27:26 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183408440
Dus... Amir wil ineens vader spelen.

Alsof Bing zoiets niet contractueel afgedicht zou hebben.
pi_183408824
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:27 schreef James1988 het volgende:
Dus... Amir wil ineens vader spelen.

Alsof Bing zoiets niet contractueel afgedicht zou hebben.
Heeft hij niet gedaan...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ideetje: zet bij Linda en Anton een bar neer: Bar Weinig _O-
En als het kan: vervang Noud door Flo met een shirt waarop staat "Dit personage is mede door jullie strot geduwd dankzij Stichting Urgenda" of zoiets :P

Flo toch maar even snel toegevoegd.



[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 27-11-2018 21:30:13 ]
pi_183411597
LOL, ik vind de foto ontwikkelingen leuker dan de serie :)

Ik zou ook niet willen dat ze Linda/Anton of Ludo/Janine uit elkaar zouden halen voor de 32873928237e keer, maar je kunt mensen ook gerust dingen laten beleven die niet daarmee te maken hebben... (al geloof ik niet dat deze schrijvers daar erg goed in zijn)

Bedje erbij voor Linda en Anton anders? En Amir groen (van jalouzie? :P)
pi_183411723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:42 schreef miaeak het volgende:

[..]

Heeft hij niet gedaan...

[..]

Flo toch maar even snel toegevoegd.

[ afbeelding ]

_O- _O- _O-

Gelukkig heeft hij nog iets van kleding aan, anders zou hij kou vatten :P _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 28 november 2018 @ 09:08:36 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_183414834
quote:
Manfred de Graaf, beter bekend als dokter Hans Lansberg uit de komedieserie Zeg 'ns Aaa is dinsdag overleden in zijn woonplaats Warmond.

Dat heeft zijn dochter Fien Derman bevestigd in een interview met De Telegraaf. De Graaf is 79 jaar geworden. Hij was al enige tijd ongeneeslijk ziek.

Begin dit jaar werd bij hem kanker geconstateerd, in zo'n vergevorderd stadium dat er niets meer aan te doen was. De Graaf koos er destijds voor dat nieuws niet naar buiten te brengen.

De Graaf werd vooral bekend door zijn rol in Zeg 'ns Aaa. De populaire sitcom beleefde tussen 1981 tot 1993 meer dan tweehonderd afleveringen bij de VARA. In de serie speelde De Graaf de echtgenoot van huisarts Lydie van der Ploeg. Die laatste rol werd gespeeld door Sjoukje Hooijmaaijer, zij overleed in september aan de gevolgen van kanker.

De Graaf speelde ook in onder meer Turks Fruit, Dagboek van een Herdershond en Goede Tijden, Slechte Tijden. Hij was ook een gevierd toneelspeler. Zo speelde hij bij De Haagsche Comedie en het Rotterdams Toneel. Zijn laatste voorstelling op het toneel was de theaterversie van Zeg 'ns Aaa in 2003.

Speelde de rol van Martin Helmink, de broer van Helen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_183415287
Ik ben nu voor het eerst benieuwd naar die verhaallijn van Janine's luisterboek.
Het lijkt erop dat het het verhaal waarheid wordt in de serie. 4 Jeugdvrienden krijgen een rode enveloppe in de brievenbus, en in de serie gaat Janine dat zelf ook hebben. Nu ben ik zo'n loser die dan hoop heeft op een return van Susanne Balk en andere vrienden van Janine in de serie uit de 90s xD
pi_183415908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:08 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Speelde de rol van Martin Helmink, de broer van Helen.
R.i.p.
-O-

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:52 schreef Nathvi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst benieuwd naar die verhaallijn van Janine's luisterboek.
Het lijkt erop dat het het verhaal waarheid wordt in de serie. 4 Jeugdvrienden krijgen een rode enveloppe in de brievenbus, en in de serie gaat Janine dat zelf ook hebben. Nu ben ik zo'n loser die dan hoop heeft op een return van Susanne Balk en andere vrienden van Janine in de serie uit de 90s xD
Dit zou echt super leuk zijn, maar die waren toch helemaal geen vrienden met Janine op de middelbare school?

SPOILER: Tekst in het luisterboek tot nu toe:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door miaeak op 28-11-2018 11:26:41 ]
pi_183416553
En jezus wat kan die Jojo lekker zingen trouwens ^O^.

[ Bericht 43% gewijzigd door miaeak op 28-11-2018 11:23:01 (Sorry, dubbelpost :')) ]
pi_183416801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:52 schreef Nathvi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst benieuwd naar die verhaallijn van Janine's luisterboek.
Het lijkt erop dat het het verhaal waarheid wordt in de serie. 4 Jeugdvrienden krijgen een rode enveloppe in de brievenbus, en in de serie gaat Janine dat zelf ook hebben. Nu ben ik zo'n loser die dan hoop heeft op een return van Susanne Balk en andere vrienden van Janine in de serie uit de 90s xD
Volgens een artikel op de GTSTCourant ontvangen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183416983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens een artikel op de GTSTCourant ontvangen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee... Waarom zij? -O- -O- -O-
Jammer dit weer... Dan zal het ook wel niet om Marieke draaien, maar weer om die patatkraam -O-. (Al weet ik niet wat Rik en Bing daarmee te maken hebben :? )
Baal hier wel een beetje van hoor.

Aangezien ik de OP niet meer kan aanpassen plant ik hem even hier voor het volgende topic:


[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 28-11-2018 12:05:02 ]
pi_183417998
SPOILER: Grote foto :p
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183419000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:07 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER: Grote foto :p
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad. Maar lieke heeft er een heel ander personage van gemaakt. Wat rustiger en down to earth. Aukje was leuk, maar erg hyper en druk :).
pi_183419763
Aukje was echt een puber inderdaad :)
  woensdag 28 november 2018 @ 15:20:32 #144
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_183420315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:55 schreef miaeak het volgende:
Wilde Lucas eigenlijk aan een boom ketenen, maar dan zie je Janine en Amir niet meer :').
Vandaag trouwens de moeder van Rik tegen hem: "EEN verkeerde beweging en je bent voor de rest van je leven verlamd!".

Dan had hij echt nog geen soft brace gekregen. En hij beweegt vet veel met zijn nek.

[ afbeelding ]
En Rik heeft geeneens een nek.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_183420395
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:20 schreef Devil010 het volgende:

[..]

En Rik heeft geeneens een nek.
_O-
pi_183421737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:52 schreef Nathvi het volgende:
Ik ben nu voor het eerst benieuwd naar die verhaallijn van Janine's luisterboek.
Het lijkt erop dat het het verhaal waarheid wordt in de serie. 4 Jeugdvrienden krijgen een rode enveloppe in de brievenbus, en in de serie gaat Janine dat zelf ook hebben. Nu ben ik zo'n loser die dan hoop heeft op een return van Susanne Balk en andere vrienden van Janine in de serie uit de 90s xD
jaaa ik wil ook Suzanne terug!
  woensdag 28 november 2018 @ 19:05:15 #147
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_183424260
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:53 schreef vanThijn het volgende:

[..]

jaaa ik wil ook Suzanne terug!
Ha ja. En dan laten we haar een enge ziekte / aandoening, hebben / krijgen.
Het beeld hiervan slecht uitwerken om haar vervolgens dood te laten gaan aan een hartstilstand.

8)7

Of we casten een jongere actrice en laten het personage verliefd worden op bijv. Bing.

_O_
Ja ja
pi_183428412
Trouwens...

Was het huren van het Paleis niet superduur? Ze zaten toen allemaal te klagen met z'n vijven, maar nu zijn Sjoerd en Noud weg en dan hoor je niemand er meer over? xD

Edit: Op de nieuwe GTST site lijkt het alsof Arnie en anderen niet eens hebben bestaan :o
https://www.gtst.nl/cast/laura-selmhorst
pi_183429041
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:38 schreef Nathvi het volgende:
Trouwens...

Was het huren van het Paleis niet superduur? Ze zaten toen allemaal te klagen met z'n vijven, maar nu zijn Sjoerd en Noud weg en dan hoor je niemand er meer over? xD

Edit: Op de nieuwe GTST site lijkt het alsof Arnie en anderen niet eens hebben bestaan :o
https://www.gtst.nl/cast/laura-selmhorst
Wtf... Arnie en Lotje worden niet eens even genoemd :{

[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 28-11-2018 22:06:05 ]
pi_183429137
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:00 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wtf... Arnie en Lotje worden niet eens even genoemd:{
slecht dit :{
pi_183429232
Ik snap best dat je niet alles kunt samenvatten uit een heel leven. Maar de vermissing en dood van Arnie en Lotje lijkt me relevanter dan die "ptss" die hooguit drie weken geduurd heeft... :{
pi_183431265
De officiële GTST-site wordt met iedere vernieuwing slechter en slechter... De site die ze tussen 2005 en 2012 hadden was gewoon het beste, met de tv-gids van álle seizoenen, uitgebreide biografieën van alle vaste castleden uit alle jaren plus die van een hoop gastrollen, toffe foto's en video's...

Die biografieën van nu slaan nergens op. Voorbeeldje:

quote:
Naast zijn liefde voor zijn familie heeft Ludo een grote passie voor kunst. Hij studeerde in zijn jeugd kunstgeschiedenis. Daarna werkte hij als kunstexpert in Italië. Eenmaal in Meerdijk richtte hij met zijn verdiende fortuin zijn mediabedrijf Sanders Inc. op.
Let wel: er zat bijna tien jaar tussen zijn intrede in de serie (als controleur van de bank, dat zijn ze daar ook glad vergeten) en de oprichting van Sanders Inc. Dat hij in de tussentijd twee keer aan de financiële afgrond heeft gezeten? Glad vergeten.

En wat zei Rohan ook alweer bij de release van de nieuwe leader? Ah ja, dit:

quote:
,,De historie van de karakters is heel belangrijk", legt Gottschalk uit. ,,Het zorgt voor binding, versterkt de verhaallijn. We willen dat op deze manier extra benadrukken."
...Ik lul echt niet meer. :{ :|W
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183431816
Nog zo'n pareltje op de nieuwe site: een beschrijving van Meerdijk :') :|W

quote:
In het stadje Meerdijk wordt liefde en geluk regelmatig bruut verstoord door drama en leed. Er wonen verschillende families die zich hier al jaren vestigen. Meerdijkers staan bekend als nuchtere en gezellige mensen, maar met een pittig randje.

In Meerdijk vind je verschillende cafés en restaurants, waarvan café De Koning de bekendste, ook buiten Meerdijk, is. Verder kun je er terecht voor een heerlijke overnachting in hotel De Rozenboom, de meest hippe cadeaus vind je in CS en voor een intensieve work out moet je bij sportschool en bar BOKS zijn.
De tekst in een gemiddelde VVV-folder doet mij niet zo snel braken of ergeren aan de onjuiste zinsconstructies :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183432729
quote:
En wat zei Rohan ook alweer bij de release van de nieuwe leader? Ah ja, dit:

[..]

...Ik lul echt niet meer. :{ :|W
Had mij dan maar die van 2006-2010 teruggedaan; die vond ik mijlen beter.
Vind samengevoegde shots sowieso kut, maar ja. En de reden "mensen kijken tegenwoordig toch online soms veel afleveringen achter elkaar. Daarom was het beter om een korter intro te doen" is ook zo'n onzin. Doe dan gewoon zoals op Netflix dat je intro's kan skippen.
  Miss 200.000.000! donderdag 29 november 2018 @ 00:59:24 #155
367000 roos94
pi_183433003
Zou iemand mij kort kunnen uitleggen waar dat hele Aysen/Ludo/patat maffia verhaal over gaat? Ik heb het de laatste tijd weinig gevolgd en ik begrijp er werkelijk niets van
pi_183434878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:59 schreef roos94 het volgende:
Zou iemand mij kort kunnen uitleggen waar dat hele Aysen/Ludo/patat maffia verhaal over gaat? Ik heb het de laatste tijd weinig gevolgd en ik begrijp er werkelijk niets van
Join the club. Serieus niemand begrijpt iets van die verhaallijn.

Dit is hoe ver ik kom:
Eerst ging het over drugsgeld witwassen via (nep)frietzaken. Daar wilde Aysen in infiltreren want die speelt graag politietje. Toen kwam ineens Ludo in beeld, want de drugsbaronnesse (Billy) heeft blijkbaar het schilderij dat Ludo al zo ongeveer heel zijn leven wil hebben. Toevallug! Maargoed, nu hadden we dus Ludo erbij en dat is spannend want Ludo.....
Blijkbaar was het schilderij de enige segway om hem erbij te betrekken. Niet heel logisch. En vrij random naar mijn mening, maar oke. Toen kwam Mark. Hoi Mark! :W
Mark baalde van Marieke en ging rondneuken. Hij heeft ook met Billy geneukt. Waarom en hoe weet niemand, maar blijkbaar deed hij het goed, want Billy owned hem nu. Dus nu is Mark ook in de verhaallijn betrokken terwijl hij er eigenlijk totaal niks mee te maken heeft. Hij moet haar zo'n beetje op commando komen neuken. Al hebben we na die bedreiging er niets meer van gehoord. Dus dat zal wel loslopen. :')
Ludo kwam Aysen tegen bij Billy en hij besloot met haar "samen te werken". Echter was dit nep en hij verklapte aan Billy wie Aysen echt is. Dus nu lijkt het alsof het Ludo en Billy tegen Aysen is, maar waarom weet niemand. Behalve dan dat schilderij. :')
Ohja, en Daan zou eigenlijk die zaak krijgen, dus die zit er nu ook in verwikkeld.

Zoiets?
Iemand die meer weet? :?


SPOILER: Update luisterboek Janine
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spoiler Donderdag 6 december over die patat/drugs/schilderij onzin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 29-11-2018 16:55:23 ]
pi_183443485
Die aflevering dáárna krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Maarja, die zijn (wat er ook gebeurt) toch wel safe, al crasht hun vliegtuig.
pi_183443535
Oh fuck. Zie je wel ik begrijp er écht niks van. Ik dacht dat de beginfase was dat er drugs via frietzaken werd verkocht :') (ipv geld witwassen vis nepfrietzaken). Ik zou bijna een knip en plak verhaallijn op youtube willen zien met alle scenes die ermee te maken hebben. Dan snap ik het misschien wél ? :?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183443688
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:20 schreef ConqueringChaos het volgende:
Oh fuck. Zie je wel ik begrijp er écht niks van. Ik dacht dat de beginfase was dat er drugs via frietzaken werd verkocht :') (ipv geld witwassen vis nepfrietzaken). Ik zou bijna een knip en plak verhaallijn op youtube willen zien met alle scenes die ermee te maken hebben. Dan snap ik het misschien wél ? :?
Ja.....wil ik ook!
pi_183443694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:50 schreef miaeak het volgende:

[..]

En spoiler Donderdag 6 december over die patat/drugs/schilderij onzin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same. En toen ze dat pistool zag dacht ik meteen: nou 100% zekerheidje dat ze toch niet neergeschoten gaat worden... Zo voorspelbaar..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183443700
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:20 schreef ConqueringChaos het volgende:
Oh fuck. Zie je wel ik begrijp er écht niks van. Ik dacht dat de beginfase was dat er drugs via frietzaken werd verkocht :') (ipv geld witwassen vis nepfrietzaken). Ik zou bijna een knip en plak verhaallijn op youtube willen zien met alle scenes die ermee te maken hebben. Dan snap ik het misschien wél ? :?
Dat dacht ik ook. Dat er dus XTC vanonder de toonbank werd verkocht en Aysen moest infiltreren om die hele bende aan het licht te brengen. Ik meen me ook te herinneren dat die Billy ook XTC produceerde maar weet ik niet 100% zeker. Maar nu gaat het dus om geld witwassen oid.
pi_183443761
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:30 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Dat er dus XTC vanonder de toonbank werd verkocht en Aysen moest infiltreren om die hele bende aan het licht te brengen. Ik meen me ook te herinneren dat die Billy ook XTC produceerde maar weet ik niet 100% zeker. Maar nu gaat het dus om geld witwassen oid.
Ja dat is dus allebei. Ze handelt in drugs, maar moet aan de belasting verantwoorden hoe ze aan dat geld komt. Dus dat is dan zogenaamd geld verdiend via die frietzaken. Had Ludo het over.
pi_183443776
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:30 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Dat er dus XTC vanonder de toonbank werd verkocht en Aysen moest infiltreren om die hele bende aan het licht te brengen. Ik meen me ook te herinneren dat die Billy ook XTC produceerde maar weet ik niet 100% zeker. Maar nu gaat het dus om geld witwassen oid.
Gelukkig ben ik dus niet de enige !
Ik wilde via gtst.nl al kijken bij verhaallijnen maar die site wordt geblokkeerd door mijn telefoon.
En ik ben niet thuis nu.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183444533
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:20 schreef ConqueringChaos het volgende:
Oh fuck. Zie je wel ik begrijp er écht niks van. Ik dacht dat de beginfase was dat er drugs via frietzaken werd verkocht :') (ipv geld witwassen vis nepfrietzaken). Ik zou bijna een knip en plak verhaallijn op youtube willen zien met alle scenes die ermee te maken hebben. Dan snap ik het misschien wél ? :?
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja.....wil ik ook!
Ben voor je bezig. :)
De kwaliteit wordt wel een beetje crap want heb niet de goede software hier :').
pi_183444872
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:14 schreef miaeak het volgende:

[..]


[..]

Ben voor je bezig. :)
De kwaliteit wordt wel een beetje crap want heb niet de goede software hier :').
Oh alle jezus echt? O+
Kwaliteit maakt écht niet uit.
Wat een heldin ben jij dan. :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183444908
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:32 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Oh alle jezus echt? O+
Kwaliteit maakt écht niet uit.
Wat een heldin ben jij dan. :)
O+
Moet m nu wel gedwongen terug kijken :D :').
Ben al een half uur bezig en we zijn nog steeds niet bij Billy.
En die special effects van die gps tracker :') _O-
pi_183446110
Het heet trouwens heppie peppie fries _O- _O-
  donderdag 29 november 2018 @ 20:40:17 #168
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183446263
Heppie Peppie Fries? En ik maar denken dat Smoelaria al slecht was :')
pi_183446294
Ja zo heet die friettent-keten :D :').
Toen ik Mark trouwens zag bij Billy wilde ik zoooo graag : "Oh hi Mark" erin monteren, maar ik weet niet hoeveel mensen hier The Room kennen :').

[ Bericht 0% gewijzigd door miaeak op 29-11-2018 20:47:11 ]
pi_183446425
Heppie peppie fries ??

Ik weet niet ik nou zo moet kijken :') of zo :N of }:| .
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183446440
Ja ik wist het ook niet, maar heb het nu al 4 keer voorbij horen komen.
Vooral uit de mond van Ludo klinkt het voor geen meter :D :').

Ben nu bij de dans scene van Aysen... Man man man...
pi_183446474
Iets heel anders he, toen Nina wanneer ze nog in het ziekenhuis lag het over haar zoontje Max had, zei ze dat hij zulke lieve zwarte donshaartjes had, even later toen zag je Max maar die had heel andere kleur haar... verre van zwart in elk geval.. :')
India, ga er na toe!
pi_183446514
Ja dat kind is zo blank als wat :').
En netjes 7 pond ^O^, bloeddruk van een volwassene.

Ik zal in de montage ff een spoiler alert zetten, want ik ga nog even door tot 6 dec.
Dus vanaf de clipjes van 30 nov komt er even een spoiler alertje in voor de niet-vooruitkijkers. Dat jullie weg kunnen klikken :).

Edit: Wat duurt dit lang. -O- :')

[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 29-11-2018 21:06:01 ]
pi_183446965
Ze schijnen ook een hele leuke mascotte te hebben bij Heppie Peppie Fries:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183446997
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ze schijnen ook een hele leuke mascotte te hebben bij Heppie Peppie Fries:

[ afbeelding ]
:D :D :D :D _O- _O-
Die arme Rohan is ook altijd de lul :').
  donderdag 29 november 2018 @ 21:17:09 #176
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183446999
Nouja, ze doen in ieder geval nog een poging tot een verhaallijn die niet over liefde gaat. Ze hadden ook drie maanden kunnen besteden aan Kimberly-wil-Rover-terug.
pi_183447102
Lucas is al 3 keer dwars door de edit komen zeuren over de badkamer. :D
Ik laat hem er lekker in met z'n geneuzel :').
En Aysen die tegen Daan zegt: "Ik zie je zo in het paleis."
Waarmee ze natuurlijk dat 'onbetaalbare' huis bedoelt :') .
pi_183447621
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:17 schreef James1988 het volgende:
Nouja, ze doen in ieder geval nog een poging tot een verhaallijn die niet over liefde gaat. Ze hadden ook drie maanden kunnen besteden aan Kimberly-wil-Rover-terug.
Ik vind het ook leuk dat ze het proberen !
En ik blijf toch kijken he ;)
Maar sommige dingen zijn toch beetje cringewaardig geef toe :P


Enne Lucas mag erbij hoor. Ik ben denk ik 1 van de weinige, maar ik vind hem dus wel geweldig. Dat hele dramatische en overtrokken gedoe van hem steeds. Noem hem altijd borderline-dramaqueen :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183448220
Nou hij is aan het uploaden.... Bij elkaar toch nog1 uur en 15 minuten. :').

Gaat nog even duren ben ik bang -O-.
Ik gooi de kwaliteit ff omlaag anders zitten we hier morgen nog...

Hij komt trouwens op youtube, maar niet openbaar. Drop hier wel een linkje.
Copyright enzo :).

[ Bericht 14% gewijzigd door miaeak op 29-11-2018 22:30:59 ]
pi_183448630
Haha mag ook in dm :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183448678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ze schijnen ook een hele leuke mascotte te hebben bij Heppie Peppie Fries:

[ afbeelding ]
omygod :') :') :') :')
  donderdag 29 november 2018 @ 22:49:36 #182
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_183449005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ze schijnen ook een hele leuke mascotte te hebben bij Heppie Peppie Fries:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_183449039
PeterKelder blijft wel de photshop god hoor :D _O_.
Ben benieuwd of Rohan meeleest.

Hoi Rohan! :W
We vinden je best leuk hoor.
pi_183449090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ze schijnen ook een hele leuke mascotte te hebben bij Heppie Peppie Fries:

[ afbeelding ]
_O- _O_
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183449291
Ik had trouwens ook totaal niet verwacht dat dat nieuwe huis permanent zou zijn... Beetje naïef eigenlijk, want waarom anders zo'n mega set bouwen als het maar voor een paar maanden is :').
Maar ik ging er lange tijd eigenlijk vanuit dat ze wel weer terug naar toko gingen ofzo.
Hoor je nu ook niks meer over :?.
pi_183449703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:51 schreef miaeak het volgende:
PeterKelder blijft wel de photshop god hoor :D _O_.
Dankje voor het compliment! Maar vlak jezelf niet uit, wat jij doet met die bewerkingen van de castfoto is echt goed ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 30 november 2018 @ 00:29:23 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183450451
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:05 schreef miaeak het volgende:
Ik had trouwens ook totaal niet verwacht dat dat nieuwe huis permanent zou zijn... Beetje naïef eigenlijk, want waarom anders zo'n mega set bouwen als het maar voor een paar maanden is :').
Maar ik ging er lange tijd eigenlijk vanuit dat ze wel weer terug naar toko gingen ofzo.
Hoor je nu ook niks meer over :?.
Het zou toch een jaar duren ofzo om dat te herstellen?
pi_183450455
Upload mag niet langer dan 15 minuten zijn. Hij is gestaakt...Ik ga naar bed -O-.
pi_183453198
Deze kan nu ook wel:


Hij is aan het uploaden :).
En hoezo heeft Billy zo veel schilderijen? Ze was toch drugsbaron? :?
Die hele loods staat vol...

[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 30-11-2018 10:21:24 ]
pi_183454227
- godsamme nu al copyright strike - :(

[ Bericht 43% gewijzigd door miaeak op 30-11-2018 11:30:47 ]
pi_183454413
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:25 schreef miaeak het volgende:
- godsamme nu al copyright strike - :(
Anders even uploaden naar een filehosting site zoals mega of google drive. Enige nadeel hiervan is dat mensen de video eerst moeten downloaden.
pi_183454447
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:36 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Anders even uploaden naar een filehosting site zoals mega of google drive. Enige nadeel hiervan is dat mensen de video eerst moeten downloaden.
Ja klopt, maar ben 'm al op mega aan het gooien en nog een keer proberen op youtube zonder de omschrijving "gtst" erin :'). (Ik ben dom)
pi_183454911
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ben 'm al op mega aan het gooien en nog een keer proberen op youtube zonder de omschrijving "gtst" erin :'). (Ik ben dom)
Succes
pi_183455171
Jezus wat is dit een gedoe.

Maargoed... Youtube heeft 'm er weer afgegooid.
Dus wie 'm wil zien DM me maar voor de download link :).
Ga hem niet publiek zetten, want dan ligt hij er zo weer af. ^O^

[ Bericht 36% gewijzigd door miaeak op 30-11-2018 12:38:12 ]
pi_183455820
Ik ben zo'n noob dat im niet zo goed wat mega was. Maar het is gewoon een gratis app. Ben het bestand nu al aan tijdje aan het downloaden ^O^

Dus nogmaals thanks O+
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183457255
Ik krijg em tot de 2.96 gb gedownload. Dan wordt ie gestaakt omdat ik niet genoeg opslag heb.
Wil ik uitbreiden moet ik 5 euro betalen voor een uitbreiding.

En ik me maar afvragen waarom ie al ruim een uur niet verder download :s)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183457304
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:21 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik krijg em tot de 2.96 gb gedownload. Dan wordt ie gestaakt omdat ik niet genoeg opslag heb.
Wil ik uitbreiden moet ik 5 euro betalen voor een uitbreiding.

En ik me maar afvragen waarom ie al ruim een uur niet verder download :s)
Hier ook 8-)
pi_183457370
Noem en op youtube gewoon 'ik hou van frietjes' ofzo :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183457398
Kolere hee:').
Accountje aangemaakt?
pi_183457415
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:26 schreef ConqueringChaos het volgende:
Noem en op youtube gewoon 'ik hou van frietjes' ofzo :')
Ja geprobeerd maar hij herkent het bestand nu -O-.
pi_183457489
Ik kan 'm live streamen.... Kijken of ie dat doet.
Hij duurt wel 1 uur en 18 min, maar ik heb tijd als jullie tijd hebben :).
Staat ie er daarna ook meteen op hopelijk :').
pi_183457628
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:27 schreef miaeak het volgende:
Kolere hee:').
Accountje aangemaakt?
Jaa, gewoon aangemeld enzo. Gratis versie krijg je bij aanmelding wat MB gratis. Maar niet voldoende om her bestand binnen te krijgen.

Oh kut dat ie het bestand herkend 😑
Ik weet er sowieso niks van, dus ik kan niet helpen.
Ik hoop alleen niet dat al je moeite niet voor niks is geweest.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183457679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:30 schreef miaeak het volgende:
Ik kan 'm live streamen.... Kijken of ie dat doet.
Hij duurt wel 1 uur en 18 min, maar ik heb tijd als jullie tijd hebben :).
Staat ie er daarna ook meteen op hopelijk :').
Ik moet zo weg. Ga bij vrienden eten.
Weet ook niet of je live streamen terug kan kijken.
Zou je het bestand niet kunnen mailen eventueel?
Wellicht issie gewoon met een videoplayer bestand te bekijken?
Of wellicht proberen YT te tricken en dat ik hem op mijn account probeer te uploaden ? :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183457751
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:37 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik moet zo weg. Ga bij vrienden eten.
Weet ook niet of je live streamen terug kan kijken.
Zou je het bestand niet kunnen mailen eventueel?
Wellicht issie gewoon met een videoplayer bestand te bekijken?
Of wellicht proberen YT te tricken en dat ik hem op mijn account probeer te uploaden ? :Y
E-mail is ie te groot voor :(. Probeer nu even een stream programmatje te vinden. Daarna slaat hij hem sowieso op op youtube dus kun je later kijken.
pi_183457853
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:40 schreef miaeak het volgende:

[..]

E-mail is ie te groot voor :(. Probeer nu even een stream programmatje te vinden. Daarna slaat hij hem sowieso op op youtube dus kun je later kijken.
Ooh ellende....
Het is zo zonde wil bijna zeggen 'als et echt niet lukt...'.
Maar je hebt er al zoveel tijd en moeite ingestoken dat het wel frustrerend js als het niet lukt ja !
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 november 2018 @ 14:48:01 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183457912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:40 schreef miaeak het volgende:

[..]

E-mail is ie te groot voor :(. Probeer nu even een stream programmatje te vinden. Daarna slaat hij hem sowieso op op youtube dus kun je later kijken.
kun je het bestand niet gewoon in winrar zetten en op we transfer zetten?
Al dan niet in meerdere winrars die dan door de ontvangers weer samen te voegen zijn?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183457948
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:45 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ooh ellende....
Het is zo zonde wil bijna zeggen 'als et echt niet lukt...'.
Maar je hebt er al zoveel tijd en moeite ingestoken dat het wel frustrerend js als het niet lukt ja !
Dit inderdaad!
pi_183457963
Het is behoorlijk offtopic hier inmiddels. Sorry aan de mods :').
OBS geeft zwart scherm, wat ik ook doe.
Even xsplit proberen...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 november 2018 @ 14:53:47 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183458008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:51 schreef miaeak het volgende:
Het is behoorlijk offtopic hier inmiddels. Sorry aan de mods :').
zolang niemand die frietzaakdinges snapt is het nooit ontopic ;)
quote:
OBS geeft zwart scherm, wat ik ook doe.
Even xsplit proberen...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183458094
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

zolang niemand die frietzaakdinges snapt is het nooit ontopic ;)

[..]

Da's waar :').


https://www.youtube.com/live_dashboard

We zijn live! _O_
Geef maar een seintje als ik kan starten :)
Daarna komt hij als het goed is op het kanaal te staan dus komt goed voor de mensen die het missen.

[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 30-11-2018 15:04:10 ]
pi_183458242
Dank voor je link.......kan niet nu kijken, maar probeer het vanavond terug te kijken :)
pi_183458281
Hij is gestart :).
Als je later inhaakt kun je terug spoelen, bij ongeveer 10min begint ie *O*.
pi_183458447
Haha nou deze is ook alweer uit de lucht gehaald :').
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 30 november 2018 @ 15:20:54 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183458552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:16 schreef miaeak het volgende:
Haha nou deze is ook alweer uit de lucht gehaald :').
Dan vrees ik dan delen via een sharesite als we transfer oid je enige optie is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183458581
Wat kut is dit zeg :|W

Winrar haalt het van 3.8 GB naar 3.2 GB.
Ik geef het op. Sorry :'(

[ Bericht 21% gewijzigd door miaeak op 30-11-2018 15:58:37 ]
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:23:53 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183464491
"Je bent gewoon een luxepoes. En een golddigger."

Moeder van Rik *O*
pi_183464534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:23 schreef James1988 het volgende:
"Je bent gewoon een luxepoes. En een golddigger."

Moeder van Rik *O*
_O-
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:29:05 #218
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183464588
Ik mis de oude Q.
pi_183464823
Ik ook.....
  vrijdag 30 november 2018 @ 20:41:16 #220
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_183464993
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:23 schreef miaeak het volgende:
Wat kut is dit zeg :|W

Winrar haalt het van 3.8 GB naar 3.2 GB.
Ik geef het op. Sorry :'(
Haal de file een paar keer door Handbrake dan wordt de file kleiner.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_183465809
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ik mis de oude Q.
Ik ook. Maar hij ging voor een film dus misschien komt hij nog terug! (Hoop t zo).
  vrijdag 30 november 2018 @ 21:10:33 #222
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183465854
Het zal wel even wennen zijn. :)

Ik snap echter maar weinig van die friettentverhaallijn. Ludo vertrouwt Billy niet, geeft dat toe, en gooit Aysen maar meteen onder de bus. Want hij wil ook van haar af, waarom dan? :?
pi_183467475
Zoë en Rik zijn echt zo'n kutstel, 0 chemistry...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183468265
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:23 schreef James1988 het volgende:
"Je bent gewoon een luxepoes. En een golddigger."

Moeder van Rik *O*
Ik snap ook totaal niet waarom Zoe hier niet gewoon mee kapt. Laura heeft geld; ze kunnen het zo officieel regelen dat ze het terug móet betalen, en alsnog moet dit plan van haar persé doorgaan.
Ik vind het zielig voor Rik. Maria heeft ook groot gelijk. Hij en Zoe waren sowieso al vanaf het begin een heel ongeloofwaardig stel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 december 2018 @ 16:52:27 #225
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183478562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 15:23 schreef miaeak het volgende:
Wat kut is dit zeg :|W

Winrar haalt het van 3.8 GB naar 3.2 GB.
Ik geef het op. Sorry :'(
Ik heb een dropbox met 1TB, misschien is dat iets? :7 Ik kan je een bestandsaanvraag sturen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183478976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:10 schreef James1988 het volgende:
Het zal wel even wennen zijn. :)

Ik snap echter maar weinig van die friettentverhaallijn. Ludo vertrouwt Billy niet, geeft dat toe, en gooit Aysen maar meteen onder de bus. Want hij wil ook van haar af, waarom dan? :?
Ik heb alle scenes van de frietzaak achter elkaar gezet in een filmpje en snap er nog niks van :').
Dan hebben ze toch iets niet goed gedaan.

quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:52 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb een dropbox met 1TB, misschien is dat iets? :7 Ik kan je een bestandsaanvraag sturen?
Heldin! _O_
Hij is aan het uploaden.

[ Bericht 13% gewijzigd door miaeak op 01-12-2018 19:04:58 ]
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:07:57 #227
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183485321
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:21 schreef miaeak het volgende:

[..]

Heldin! _O_
Hij is aan het uploaden.
Hij was al even klaar, and then pakjesavond happened :7

Dus bij deze: https://www.dropbox.com/s(...)%20so%20far.wmv?dl=0

Ik heb m nog niet gecheckt ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 1 december 2018 @ 23:11:43 #228
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_183485407
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:32 schreef miaeak het volgende:
Het heet trouwens heppie peppie fries _O- _O-
Dat was trouwens een uitspraak van Sjoerd Bouwhuis die hij regelmatig maakte:

"Wat doet hij nou daar met zijn Heppie de Peppie hoofd?"
_O-
pi_183486625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:21 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik heb alle scenes van de frietzaak achter elkaar gezet in een filmpje en snap er nog niks van :').
Dan hebben ze toch iets niet goed gedaan.
Ik heb net het eerste uur gekeken en ik moet eerlijk zeggen...

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 2 december 2018 @ 01:46:12 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183487545
Ah, dus nu geven ze alvast maar weg wat er de hele maand gebeurt. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183489573
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 01:46 schreef James1988 het volgende:
Ah, dus nu geven ze alvast maar weg wat er de hele maand gebeurt. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Anton kent degene duidelijk dus t zal wel geen mosterd-na-de-maaltijd-Tiffy zijn.

En wie denken we dat er achter de enveloppen zit?
IK dacht echt dat het Marieke zou zijn (boel geluisterd en fictie met realiteit verwisseld), maar wat heeft die met Rik en Aysen te maken? En Billy? :? Die heeft ook niks met Bing en Rik te maken...

Verder weet ik zo gauw geen (oud)personage die hen allemaal verbindt.

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 02-12-2018 10:47:35 ]
pi_183490277
Ja, wie verbind hun allemaal?
Enige die ik kan bedenken is Loes :p
Of Daan? Neh
pi_183492115
Acteur Dave Mantel, die Menno Kuiper speelde in GTST, is gisteren overleden ;(

https://www.instagram.com/p/Bq4jKg1l4f4/
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183492184
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
Acteur Dave Mantel, die Menno Kuiper speelde in GTST, is gisteren overleden ;(

https://www.instagram.com/p/Bq4jKg1l4f4/
:o ;(

Jeetje, zo jong nog, en zo plotseling ineens. RIP
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183492584
Verschrikkelijk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 2 december 2018 @ 13:20:12 #237
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_183492705
Wow, heftig, en zo plotseling! :o
RIP!
pi_183493047
wat vreselijk ;(
pi_183493234
Oh wat vreselijk...... :'( :'(
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 december 2018 @ 14:00:42 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183493492
;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183493518
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
Acteur Dave Mantel, die Menno Kuiper speelde in GTST, is gisteren overleden ;(

https://www.instagram.com/p/Bq4jKg1l4f4/
Gadverdamme wat naar... zo jong nog -O-

Hij was een tijd geleden wel door ziekte uit de running, iets met zijn galblaas... maar dat leek toch allemaal goed afgelopen te zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 2 december 2018 @ 14:04:21 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_183493547
Wow -O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 2 december 2018 @ 14:46:31 #243
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_183494255
Zo hey... :o ;(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_183497625
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
Acteur Dave Mantel, die Menno Kuiper speelde in GTST, is gisteren overleden ;(

https://www.instagram.com/p/Bq4jKg1l4f4/
Nee wat!!! :o
Het in memoriam ding gaat wel hard zo in één maand :'(.

Mooi van Ferry dit:
https://www.instagram.com/p/Bq47ok9AVzx/

[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 02-12-2018 17:16:48 ]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 2 december 2018 @ 18:00:45 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183498619
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183498682
Hopelijk doet gtst morgen een memoriam dingetje voorafgaand aan de aflevering.
pi_183498703
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:04 schreef miaeak het volgende:
Hopelijk doet gtst morgen een memoriam dingetje voorafgaand aan de aflevering.
Ja inderdaad.....
pi_183499213
Maar we zijn het er dus collectief over eens dat we, zelfs na het filmpje nogsteess geen reet snappen van die heppie peppie friet verhaallijn?
pi_183499249
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:28 schreef miaeak het volgende:
Maar we zijn het er dus collectief over eens dat we, zelfs na het filmpje nogsteess geen reet snappen van die heppie peppie friet verhaallijn?
Jup :Y :Y :Y
pi_183499288
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jup :Y :Y :Y
Ik hoop echt dat die rode enveloppen toestand een andere verhaallijn is.
Het kan natuurlijk zijn dat sommige als decoy zijn uitgenodigd. Maar als het hen echt allemaal verbindt. Wie kan het dan zijn?

SPOILER: Spoilers 10 T/m 14 december
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt trouwens het boek van Janine luisteren op storytel! _O_

[ Bericht 28% gewijzigd door miaeak op 02-12-2018 18:52:46 ]
pi_183499437
Dat heeft toch met het luisterboek te maken?
pi_183500058
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat heeft toch met het luisterboek te maken?
Ja maar ik bedoel dat ik niet hoop dat Billy hierachter zit of zo iets stoms.
Ik hoop stiekem op een oud inwoner. Zat zelfs al aan Maxime te denken :')

Maar de hoofdpersoon heeft een burnout. Toch Marieke? Dat verklaart Rik en Aysen niet... Hoofdpersoon leest ook het magazine PI. Was dat niet het magazine waar Janine een tijd voor geschreven heeft?
pi_183500221
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:04 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel dat ik niet hoop dat Billy hierachter zit of zo iets stoms.
Ik hoop stiekem op een oud inwoner. Zat zelfs al aan Maxime te denken :')

Maar de hoofdpersoon heeft een burnout. Toch Marieke? Dat verklaart Rik en Aysen niet... Hoofdpersoon leest ook het magazine PI. Was dat niet het magazine waar Janine een tijd voor geschreven heeft?
Oooof Martine Hafkamp??


En Marieke had een burnout voor ze dement werd toch?
pi_183500284
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oooof Martine Hafkamp??


En Marieke had een burnout voor ze dement werd toch?
Ja dementie was aangezien als burn-out. En Martine is beetje klaar toch?

Ben m aan het luisteren. Ze noemt dat een van haar vriendinnen een nieuwe scharrel heeft. "Een Turks of Spaans type, ze heeft het idee dat ze hem eerder heeft gezien. Nog niet zo lang geleden. Wat een knapperd!"

Carlos? (Niet als dader trouwens)
Shit jongens... Mijn verwachtingen zijn best hoog nu! Komop Rohan! Je kunt het!

Het gaat nu wel net iets te lang over die honden.
En er is iemand Vegan :').
De advocaat is opgepakt vanwege het witwassen van drugs geld. Toevalluhg!

Hier nog wat meer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door miaeak op 02-12-2018 20:51:39 ]
pi_183502106
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183502150
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was het niet :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met hoofdpersoon bedoel ik niet de dader.
Ben nu bij aflevering 3 en het is eigenlijk best spannend.

[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 02-12-2018 20:33:20 ]
  zondag 2 december 2018 @ 21:11:11 #257
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183503387
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
Acteur Dave Mantel, die Menno Kuiper speelde in GTST, is gisteren overleden ;(

https://www.instagram.com/p/Bq4jKg1l4f4/
Pff ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2018 @ 09:16:10 #258
230491 Zith
pls tip
pi_183509130
Het zal wel Jojo zijn. Waarom? Omdat het GTST is waar alles kan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183509351
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:16 schreef Zith het volgende:
Het zal wel Jojo zijn. Waarom? Omdat het GTST is waar alles kan.
Jojo heeft niks met Rik en Aysen.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2018 @ 09:41:03 #260
230491 Zith
pls tip
pi_183509395
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 09:37 schreef miaeak het volgende:

[..]

Jojo heeft niks met Rik en Aysen.
Je geeft te veel eer aan de GTST schrijvers. Die gaan echt niet een Da Vinchi type verhaal bedenken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183509917
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 09:41 schreef Zith het volgende:

[..]

Je geeft te veel eer aan de GTST schrijvers. Die gaan echt niet een Da Vinchi type verhaal bedenken.
Ja maar... Ik hoop zo op de terugkomst van een oude bekende ofzo :'(. Ze moeten het toch kunnen?
Ze hadden hulp van een amerikaans filmbedrijf enzo.

En ja ja, waarschijnlijk wordt het niks. Maar ik hoop het gewoon zo.
Het boek is in ieder geval best leuk ^O^.
pi_183510119
_O- _O- _O- JONGENS IK GA KAPOT!!
Jef die zijn geliefde gehaktballen naar binnen smokkelt :D :D :D.
(Hij mocht alleen biologisch vlees van Q en dat vond hij niet te vreten dus nu heeft hij stiekem zijn eigen vlees besteld, aan de achterdeur laten bezorgen en naar binnen gesmokkeld :') ).
Dit is toch wel briljant hoor.


(gelukkig lukte een kort filmpje wel :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183510316
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:48 schreef miaeak het volgende:
_O- _O- _O- JONGENS IK GA KAPOT!!
Jef die zijn geliefde gehaktballen naar binnen smokkelt :D :D :D.
(Hij mocht alleen biologisch vlees van Q en dat vond hij niet te vreten dus nu heeft hij stiekem zijn eigen vlees besteld, aan de achterdeur laten bezorgen en naar binnen gesmokkeld :') ).
Dit is toch wel briljant hoor.


(gelukkig lukte een kort filmpje wel :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen die titel al van het filmpje 'Ballen' :') _O- _O-
pi_183510339
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:02 schreef vanThijn het volgende:

[..]

alleen die titel al van het filmpje 'Ballen' :') _O- _O-
Ja ik kon niet weer met iets GTST-related aankomen dus "De ballen van Jef" was ook al te riskant.
pi_183510466
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:48 schreef miaeak het volgende:
_O- _O- _O- JONGENS IK GA KAPOT!!
Jef die zijn geliefde gehaktballen naar binnen smokkelt :D :D :D.
(Hij mocht alleen biologisch vlees van Q en dat vond hij niet te vreten dus nu heeft hij stiekem zijn eigen vlees besteld, aan de achterdeur laten bezorgen en naar binnen gesmokkeld :') ).
Dit is toch wel briljant hoor.


(gelukkig lukte een kort filmpje wel :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, zit dit echt zo in de aflevering, met dat muziekje ook? _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183510561
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Whut, zit dit echt zo in de aflevering, met dat muziekje ook? _O- _O-
Ja :D Heb er niets aan veranderd :').
pi_183510628
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:48 schreef miaeak het volgende:
_O- _O- _O- JONGENS IK GA KAPOT!!
Jef die zijn geliefde gehaktballen naar binnen smokkelt :D :D :D.
(Hij mocht alleen biologisch vlees van Q en dat vond hij niet te vreten dus nu heeft hij stiekem zijn eigen vlees besteld, aan de achterdeur laten bezorgen en naar binnen gesmokkeld :') ).
Dit is toch wel briljant hoor.


(gelukkig lukte een kort filmpje wel :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What de fucksels is dit?! :o :') _O-
Ik krijg verdomme medelijden met Bartho dat hij dit moet spelen. Of willen ze van Jef een soort Harmsen 2.0 maken? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183510667
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

What de fucksels is dit?! :o :') _O-
Ik krijg verdomme medelijden met Bartho dat hij dit moet spelen. Of willen ze van Jef een soort Harmsen 2.0 maken? :')
daar lijkt het wel op idd :')
pi_183511091
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183511191
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef vanThijn het volgende:

[..]

daar lijkt het wel op idd :')
Jij ziet het ook zo, dan zit er een kern van waarheid in :P
Maar eerlijk, dat ze dit voor Jef schrijven... Ik zie dit de Jef van 10 of 20 jaar geleden niet doen, die had Q gezegd dat die kon opsodemieteren met zijn vegetarische gehakt en daarmee uit. Hij moet een zonnesteek hebben opgelopen in Frankrijk, een andere verklaring heb ik niet :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183511489
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:49 schreef Nathvi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 3 december 2018 @ 12:25:00 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183511829
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183512191
Ben nu bij hoofdstuk 4 in het boek, maar ben bang dat ik er weinig info uit kan halen. Het is een totaal ander verhaal.
pi_183512594
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jij ziet het ook zo, dan zit er een kern van waarheid in :P
Maar eerlijk, dat ze dit voor Jef schrijven... Ik zie dit de Jef van 10 of 20 jaar geleden niet doen, die had Q gezegd dat die kon opsodemieteren met zijn vegetarische gehakt en daarmee uit. Hij moet een zonnesteek hebben opgelopen in Frankrijk, een andere verklaring heb ik niet :')
ik ben nu weer een dvd van seizoen 7 aan het kijken en denk ook echt van whuuut is dit dezelfde Jef.
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:44 schreef miaeak het volgende:
Ben nu bij hoofdstuk 4 in het boek, maar ben bang dat ik er weinig info uit kan halen. Het is een totaal ander verhaal.
maar is het wel boeiend om te luisteren/lezen? weet nog niet of ik er aan ga beginnen :')
pi_183512974
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:03 schreef vanThijn het volgende:

[..]

ik ben nu weer een dvd van seizoen 7 aan het kijken en denk ook echt van whuuut is dit dezelfde Jef.

[..]

maar is het wel boeiend om te luisteren/lezen? weet nog niet of ik er aan ga beginnen :')
Ja dat wel. Soms gaat het een beetje traag, maar het is best wel spannend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 03-12-2018 13:39:24 ]
pi_183513378
Nieuwe beelden in de Kunst-en-Frietwerk verhaallijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit de climax is heb ik de schrijvers onderschat. Maar of ik dat positief bedoel... :')

Edit: Nou ja, toch niet helemaal...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door PeterKelder op 03-12-2018 13:53:15 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183513476
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe beelden in de Kunst-en-Frietwerk verhaallijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit de climax is heb ik de schrijvers onderschat. Maar of ik dat positief bedoel... :')
Ja deze was in de aflevering nadat ik die complitatie had gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door miaeak op 03-12-2018 14:01:14 ]
pi_183513849
Alweer een helikopter escape??
pi_183513959
ja ik wacht nog steeds op de luchtballon escape c_/ .
pi_183514096
Zou ook gaaf zijn!
pi_183514280
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou ook gaaf zijn!
:')
Weet je hoe lang het duurt zo'n ding in de lucht te krijgen. :D
pi_183514468
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:29 schreef miaeak het volgende:

[..]

:')
Weet je hoe lang het duurt zo'n ding in de lucht te krijgen. :D
Zomercliff......hebben ze acht weken de tijd...... :D
pi_183514679
Holy shit plottwist in het boek :o!!
Weet niet zo goed wat ik hiervan vind....

Edit:
Oke.... Na een plottwist die me met nog meer vragen opzadelde (maar op zich wel spannend was) en toen NOG een plottwist waarna ik er helemaal niets meer van begreep heeft het boek verdomme een OPEN EINDE!!! :( :( :( :(
Wat kut dit zeg... Zat er helemaal in. Wat een afgeraffel.

Wat had ik ook verwacht eigenlijk :').
Stom boek.

[ Bericht 17% gewijzigd door miaeak op 03-12-2018 15:52:37 ]
  maandag 3 december 2018 @ 15:54:26 #284
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_183515610
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183515724
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja -O-
Het gaat alle kanten op met haar behalve de goeie.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe beelden in de Kunst-en-Frietwerk verhaallijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit de climax is heb ik de schrijvers onderschat. Maar of ik dat positief bedoel... :')

Edit: Nou ja, toch niet helemaal...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huup huup! :D
pi_183516648
Neee...... dat luisterboek heeft een open einde?? :N :N
pi_183516668
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Neee...... dat luisterboek heeft een open einde?? :N :N
Ja :(
Na 2 super gtst-achtige plottwists.
Heb er echt een beetje een kater van :').
  maandag 3 december 2018 @ 16:48:45 #288
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183516670
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183516760
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:48 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag.
pi_183516789
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:52 schreef miaeak het volgende:

[..]

Vrijdag.
Videolandvrijdag?
pi_183516794
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Videolandvrijdag?
Dezevrijdag. Videolandvrijdag hebben we al gehad :)
Was net de dag nadat ik die compilatie had gemaakt. En had geen zin om weer een uur op de export van een video te wachten en nog een uur om te uploaden dus ik dacht die zien jullie vanzelf wel :').
Het ging ook meer om duidelijkheid te scheppen over wat er al was gebeurd.
  maandag 3 december 2018 @ 16:54:52 #292
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183516817
Dan al? :')

pi_183516824
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:53 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dezevrijdag. Videolandvrijdag hebben we al gehad :)
Ha ha okee :)!
pi_183516845
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:54 schreef James1988 het volgende:
Dan al? :')

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet te vergeten woensdag Sinterjef en SintKlazien :').
  maandag 3 december 2018 @ 16:58:38 #295
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183516893
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183516943
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:58 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft eigenlijk die in memoriam gemaakt? Ik loop een beetje te klooien met de foto's. Het past niet lekker ;( .
pi_183517096
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 17:01 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft eigenlijk die in memoriam gemaakt? Ik loop een beetje te klooien met de foto's. Het past niet lekker ;( .
Frey :) Misschien dat hij een nieuwe wil maken?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183517107
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 17:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Frey :) Misschien dat hij een nieuwe wil maken?
Kan wel een nieuwe maken maar wil niemand voor 't hoofd stoten :@.
Wil niet de boel gaan overnemen hier. Het liep al uit de hand met die castfoto-edits :').


Edit:
Toch maar een nieuwe gemaakt voor wie de volgende OP maakt.
(Anders staat Dave er niet bij in het nieuwe topic en dat kan niet).
Het paste niet, dus even iets totaal anders gedaan.




[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 03-12-2018 18:42:59 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 3 december 2018 @ 19:12:45 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183519158
mooi plaatje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 3 december 2018 @ 19:20:54 #300
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_183519315
;(
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_183519374
Thnx.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')