quote:Op maandag 19 november 2018 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk: flinke knul voor een couveusebaby.....Ik hoor Bing zeggen: wat is ie klein hè.....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2018 20:32 schreef James1988 het volgende:
"Ik herkende je niet zonder je spitskool"
Thnxquote:
holy fuck dat was me ook nooit opgevallenquote:Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef miaeak het volgende:
[..]
Thnx. Alleen kom er nu achter dat de Nederlandse spelling van Mafia met dubbel F is...
![]()
Modje?
(Ik zie trouwens nu pas Rohan tussen die pinguins staan.)
Dat hoofd van die nieuwe Qquote:Op woensdag 21 november 2018 22:51 schreef miaeak het volgende:
Bewerken van de castfoto deed wel pijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers 3 t/m 7 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilers 3 t/m 7 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel een wordt Vega-verhaallijntje aankomen...Ja ja![]()
Spoilers 3 t/m 7 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:23 schreef vanThijn het volgende:
enNou idd... Schiet eens op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zit er wel op de wachten eigenlijk.
Alleen een ding heb ik geen zin meer in.
Het moet dan wel direct duidelijk zijn dat het van Marc is, want ik heb geen zin in weer een 'wie is de vader' verhaallijn met Sjors. Die heeft ze al gehad.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef miaeak het volgende:
[..]Melissa nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou idd... Schiet eens op!.
Ik zit er wel op de wachten eigenlijk.
Alleen een ding heb ik geen zin meer in.
Het moet dan wel direct duidelijk zijn dat het van Marc is, want ik heb geen zin in weer een 'wie is de vader' verhaallijn met Sjors. Die heeft ze al gehad.
't Echte en 't ware!![]()
Ik weet niet of jullie het vergeten zijn, maar Sjors was onvruchtbaar geraakt nadat Bing haar geduwd had. Niet dat het onmogelijk wordt.. het is een soap.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Daarom juist. Het zou totaal nergens op slaan en zeer onmogelijk zijn, maar wel heel soapquote:Op donderdag 22 november 2018 15:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet niet of jullie het vergeten zijn, maar Sjors was onvruchtbaar geraakt nadat Bing haar geduwd had. Niet dat het onmogelijk wordt.. het is een soap..
Amir heeft het al moeilijk met het verwerken van zijn gevoel voor Max/Ravi en dan zou hij ook nog potentieel een kind van ander een ander zou moeten opvoeden als hij bij Sjors blijft.
Perfecte drama combi toch?
Al zou ik eindelijk een beetje stabiliteit rond die twee ook niet verkeerd vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 22-11-2018 16:02:43 ]![]()
Aan het einde van het seizoen bevalt Sjors van Arnie. Dorothea vindt dat ergerlijk.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Spoilers 3 t/m 7 december:Is dit een spoiler of een sinterklaasgedicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Weet iemand al wat er gebeurt in dat luisterboek?quote:GTST komt ook dit seizoen met wintercliffhanger
GTST heeft ook dit seizoen een wintercliffhanger. In de tweede week van januari zet een reeks mysterieuze ontwikkelingen soapdorp Meerdijk meer dan ooit op z'n kop.
Luisterboek
De cliffhanger draait grotendeels om het nieuwe luisterboek dat Janine (Caroline de Bruijn) de afgelopen maanden geschreven heeft in opdracht van Storytel. Het verhaal lijkt pure fictie, maar dan gebeuren elementen uit het boek ineens echt. Janine staat versteld als vrienden en bekenden betrokken worden bij de onheilspellende gebeurtenissen.
Jan Maes
Afgelopen januari beleefde GTST haar eerste wintercliff, toen draaide alles om de moord op Jan Maes. De vraag wie de dood van de weinig geliefde ziekenhuisdirecteur op z'n geweten had, hield heel Meerdijk tot aan de zomercliff in z'n greep. Dit tot frustratie van veel kijkers die na een paar weken al klaar waren met de verhaallijn. RTL en Endemol garanderen dat de wintercliff ditmaal ver voor de zomer is opgelost... maar dat het desalniettemin verstrekkende gevolgen heeft voor meerdere Meerdijkers.
De GTST wintercliff is vanaf maandag 7 januari te zien bij RTL 4.![]()
![]()
Het is een thriller in elk geval....want Janine en Marieke hadden moordplannetjes uitgedacht......sowieso met glasscherven in de ijsemmer....quote:Op donderdag 22 november 2018 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet iemand al wat er gebeurt in dat luisterboek?![]()
Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen!quote:Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is een thriller in elk geval....want Janine en Marieke hadden moordplannetjes uitgedacht......sowieso met glasscherven in de ijsemmer....![]()
![]()
Omg.....quote:Op donderdag 22 november 2018 17:10 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen!
![]()
![]()
![]()
Dat is dus ook direct mijn gedachte, dat ze door haar ziekte vergeet wie ze is en dan denkt dat zij de hoofdpersoon uit dat luisterboek is, aangezien ze dat mede heeft geschreven.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:10 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oeh! Marieke gaat het luisterboek naspelen!
Of, plottwist, is het Carlos die wraakzuchtig is omdat Nina niet voor hem heeft gekozen![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 22 november 2018 16:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Is dit een spoiler of een sinterklaasgedicht?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
ja precies dit dus. da's toch 'genieten' ditquote:Op donderdag 22 november 2018 15:54 schreef miaeak het volgende:
[..]
Daarom juist. Het zou totaal nergens op slaan en zeer onmogelijk zijn, maar wel heel soap.
Amir heeft het al moeilijk met het verwerken van zijn gevoel voor Max/Ravi en dan zou hij ook nog potentieel een kind van ander een ander zou moeten opvoeden als hij bij Sjors blijft.
Perfecte drama combi toch?
Al zou ik eindelijk een beetje stabiliteit rond die twee ook niet verkeerd vinden.![]()
![]()
Heerlijk!! Mooi moment met Eduard.....en eigenlijk vermoedelijk dus ook met Daan ook al hebben ze dat nu nog niet door....quote:![]()
Ik wil voor Sinterklaas ipv lootjes iedereen een euthanasieverklaring geven voor een ander zonder te weten wie wie heeft. Denk dat we dan een stuk aardiger tegen elkaar gaan doen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Damnquote:Op donderdag 22 november 2018 20:18 schreef Zith het volgende:
Ik wil voor Sinterklaas ipv lootjes iedereen een euthanasieverklaring geven voor een ander zonder te weten wie wie heeft. Denk dat we dan een stuk aardiger tegen elkaar gaan doen..
![]()
Ik vind die verhaallijn rond de patatzaak toch een beetje tegenvallen.
En ik kom echt niet door het eerste seizoen heen.
[ Bericht 31% gewijzigd door miaeak op 23-11-2018 13:02:18 ]![]()
Anita en Trix die elkaar kenden.
Anita die met Jack gaat uiteindelijk.
Blijft me verbazen.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
nog steeds kan mijn brein die dingen niet aanquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef LetsGame het volgende:
Blijft me verbazen.![]()
![]()
![]()
Wat vinden jullie van de kartel zaak?
Ik vind het een beetje traag op gang komen en het voelt en beetje inhoudsloos ofzo.![]()
Ik zag gisteren toevallig wat scènes: Aysen die staat te dansen in dat hondenhok kantoor van die Billy om haar vertrouwen te winnen of zoiets. En nog iets met Ludo. Laat ik het zo zeggen: Arnie op de boerderij had meer spanning te bieden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:23 schreef miaeak het volgende:
Wat vinden jullie van de kartel zaak?
Ik vind het een beetje traag op gang komen en het voelt en beetje inhoudsloos ofzo.
Gottschalk en Blanco kunnen het gewoonweg niet, spannende verhaallijnen schrijven. En als ze toch op een blauwe maandag een ietwat inspirerende verhaallijn op papier hebben gezet, eindigen ze het óf met een remake van een legendarische scène (Martine die uit een heli springt), óf is het ineens voorbij (oh, 'De Beer' is ineens gepakt en daar horen we verder niks meer van, prima), óf is de aanloop te gehaast en de afloop te lang gerekt (Jan Maes was langer dood dan levend onderwerp van ieder gesprek).
En nu hebben ze weer een geniale verhaallijn bedacht: Mark die friet van Billy moet witwassen met dat schilderij wat Ludo wil hebben. Of zoiets. Want logica ontbreekt op werkelijk alle vlakken.
Ik bedoel: de aanloop was al vaag, iets met drugs die wordt verhandelt via patatzaken. Aysen krijgt de zaak en gaat undercover (was zij niet allang ontslagen bij de politie?), ineens wordt Ludo in de verhaallijn gefietst "want hij weet wel wat van witwassen en hij wil dat schilderij hebben" en is Mark vanuit het niets het neukertje van Billy. Want ja, zo ontstaat er tenminste nog wat spanning als Ludo dat ontdekt.
Het raakt kant noch wal en wanneer de 'climax' bereikt wordt hebben ze zich volledig klem geschreven, dus wordt er veilig gekozen voor één van de bovenstaande opties. Hup, verder naar het volgende spannende verhaaltje: kiest Rover voor Kimberly of toch voor Jojo? Of toch maar ineens voor Marieke, want wat maakt het uit, als er maar scènes van gemaakt kunnen worden is alles bruikbaar.![]()
Ik snap ook dat hele kartel gebeuren niet. Iets met patat zaken en drugs. En Aysen is het hulpje van Billy maar wat moet ze eigenlijk doen? Ze hangt de hele tijd bij dat kantoor rond. Heeft die Billy geen werk voor haar? En dat oude hulpje moet volgens Aysen dood zijn maar leeft nog? En met welke functie? Ik heb echt alle afleveringen gezien maar het lijkt toch of ik wat mis.![]()
Was het niet zo dat Aysen de rol van dat oude hulpje zou hebben overgenomen omdat ze hem zogezegd zou hebben verraden, maar dat dat oude hulpje haar nu in de gaten houdt?
Maar als dat zo is, waarom zien we Aysen dan niet schimmige deals sluiten (zoals het hulpje deed)?![]()
Haha ja dat is ook gek. Terwijl ik het bij Janine niet zo raar vond.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef LetsGame het volgende:
Blijft me verbazen.
Want in theorie had het echt gekund als Janine toen ca. 20 was. Toen ze met Jack ging was hij ca. 30 en zij ca. 50. Die relatie, waar iedereen toen lacherig over deed omdat het niet zou kloppen, kon dus wel degelijk.![]()
Spijker op z'n kop. Het voelt zo random en ongeorganiseerd allemaal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag gisteren toevallig wat scènes: Aysen die staat te dansen in dat hondenhok kantoor van die Billy om haar vertrouwen te winnen of zoiets. En nog iets met Ludo. Laat ik het zo zeggen: Arnie op de boerderij had meer spanning te bieden.
Gottschalk en Blanco kunnen het gewoonweg niet, spannende verhaallijnen schrijven. En als ze toch op een blauwe maandag een ietwat inspirerende verhaallijn op papier hebben gezet, eindigen ze het óf met een remake van een legendarische scène (Martine die uit een heli springt), óf is het ineens voorbij (oh, 'De Beer' is ineens gepakt en daar horen we verder niks meer van, prima), óf is de aanloop te gehaast en de afloop te lang gerekt (Jan Maes was langer dood dan levend onderwerp van ieder gesprek).
En nu hebben ze weer een geniale verhaallijn bedacht: Mark die friet van Billy moet witwassen met dat schilderij wat Ludo wil hebben. Of zoiets. Want logica ontbreekt op werkelijk alle vlakken.
Ik bedoel: de aanloop was al vaag, iets met drugs die wordt verhandelt via patatzaken. Aysen krijgt de zaak en gaat undercover (was zij niet allang ontslagen bij de politie?), ineens wordt Ludo in de verhaallijn gefietst "want hij weet wel wat van witwassen en hij wil dat schilderij hebben" en is Mark vanuit het niets het neukertje van Billy. Want ja, zo ontstaat er tenminste nog wat spanning als Ludo dat ontdekt.
Het raakt kant noch wal en wanneer de 'climax' bereikt wordt hebben ze zich volledig klem geschreven, dus wordt er veilig gekozen voor één van de bovenstaande opties. Hup, verder naar het volgende spannende verhaaltje: kiest Rover voor Kimberly of toch voor Jojo? Of toch maar ineens voor Marieke, want wat maakt het uit, als er maar scènes van gemaakt kunnen worden is alles bruikbaar.![]()
Eens!quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:45 schreef miaeak het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop. Het voelt zo random en ongeorganiseerd allemaal.![]()
Ik ben het er zeker mee eens. PeterKelder omschrijft precies wat ik denk."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."![]()
Ik snap er ook de ballen van - patat, drugs, en opeens schilderijen? Dat is echt Ludo er wanhopig graag bij willen betrekken lijkt me.
Rover en Kimberly is gewoonweg pathetisch... Zit beetje te dubben, maar geloof echt niet dat ik op dit moment ook maar 1 verhaallijn echt leuk/goed/interessant vind...![]()
Dit inderdaad. Chaos. Eens kijken wat ze op het viva forum zeggen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:28 schreef Clemanyana het volgende:
Ik snap er ook de ballen van - patat, drugs, en opeens schilderijen? Dat is echt Ludo er wanhopig graag bij willen betrekken lijkt me.![]()
Gaat lekker dit. Ik dacht dat de bedoeling van Soap was dat je lekker relaxed kon kijken.. of zouden ze ervanuit gaan dat we zo relaxed kijken dat ons dit niet opvalt?![]()
Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingenquote:Op zaterdag 24 november 2018 20:16 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Chaos. Eens kijken wat ze op het viva forum zeggen.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingen![]()
![]()
![]()
Oké komtie!quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahahaha drop hier uw mooiste bevindingen
Het wordt niet zo lekker ontvangen.quote:"Ik vind die Marieke stront vervelend.
En die drugs verhaallijn boeit me ook niet."
"Ik had gehoopt dat Lone een vilein mens zou spelen met sarcastische humor. Een Dian of een Nick. Een 'slechterik' die je toch wel mag."
"Ja in plaats daarvan zie ik een vrouw met een lipstickkleur die totaal niet bij haar past fucshiaroze." ()
"Huh? Een aannemer die volgende week al tijd heeft om aan een badkamer te beginnen?"
"Zolang hij Lucas maar achter een muur van de badkamer metselt vind ik het oké."
"En als dat technisch niet haalbaar is, mag hij hem ook direct volstorten met beton."
"Ik vind die hele verhaallijn rondom die Billy de Palma stom.. maar ja ze moeten toch iets verzinnen."
"Vreselijk zeg, die verhaallijn van Aysen en dat zwarte geld. Echt zonde van de tijd. En wat een tenenkrommende scène, dat dansen in het kantoor.
Onzinnigheid ten top."![]()
![]()
Het klopt wel aardig....quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:42 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oké komtie!
[..]
Het wordt niet zo lekker ontvangen.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2018 21:47:08 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: