Oh... okéquote:Op maandag 5 november 2018 20:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mosterd, voor de finishing touch.
Iemand anders even nieuwe openen aub.
idemquote:
Die foto, die niet van jou zelf is, zijn geen kipdijfilets, maar hele kippendijen met het bot er nog in.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
kipdijfilet straks
Waarom maak je geen foto van je eigen produkt?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
kipdijfilet straks
IK vergeet het altijdquote:Op donderdag 22 november 2018 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom maak je geen foto van je eigen produkt?
Zo kan iedereen het.
Je kunt toch een foto van te voren maken?quote:Op donderdag 22 november 2018 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK vergeet het altijd
dan moet ik foto's maken van afgekloven botjes
wil je dat zien/
Ok, gelukkig dat ik dat weet.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:23 schreef Sarabi het volgende:
Op zich staat nergens dat het een eigen foto moet zijn Sigaartje
On topic:
Hutspot met rundervink
Ah! Lekker!quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Double Krunch met kaas, popcorn chicken met hot sauce.
Vanavond spaghetti met knoflook en gehaktballetjes.
Ziet er goed uit! Was het moeilijk om te maken?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef Tuned22 het volgende:
Lasagnemet extra veel kaas.
Gemaakt met een AH verspakket. Goed te eten maar kan beter. Wel lekker makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Nee, heel simpel. Er zit bijv. ook al tomatensaus bij. Maar zelfgemaakte tomatensaus is vele malen lekkerder vind ik. Dit is alleen sneller klaar natuurlijk, ff de groenten wassen en snijden, gehakt kort aanbakken, bij elkaar mikken 5 minuten laten garen. Dan doe je de saus erbij en 300 ml. melk, aan de kook brengen en 5 minuten op een pitje laten pruttelen. En dan uiteraard in de schaal doen en 30 minuten in de ovenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Was het moeilijk om te maken?
Blauwe bessen begint elitevoedsel te worden. Ik verbaas me altijd weer over de prijs.quote:Op zondag 25 november 2018 08:52 schreef Karzai het volgende:
Koffie en een stukje gevulde speculaas
Straks yoghurt met blauwe bessen en een eitje met bacon
ik koop ze alleen in de aanbieding, bakje op de markt voor een euroquote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Blauwe bessen begint elitevoedsel te worden. Ik verbaas me altijd weer over de prijs.
Het werd Boeuf Bourguignon.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:47 schreef borisz het volgende:
Morgen een kilo stooflappen omtoveren tot stoofpot. Alleen nog geen idee hoe
Antwoord je nou op jezelf?quote:Op zondag 25 november 2018 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het werd Boeuf Bourguignon..
Daarbij gewone gekookte aardappels en sla.
Ik maak binnenkort de mac & 4 cheese uit Boodschappen magazinequote:
Nee hij plaatst een vervolgpost op zn eerdere bericht over dat hij nog niet wist wat met het vlees te doen.quote:
Simpelste is vaak het lekkerste!quote:Op zondag 25 november 2018 21:53 schreef Sigaartje het volgende:
Zeer simpele macaroni. Met hamblokjes, ui, knoflook, oregano, basilicum, pepertjes en kaasraspel.
Was zo klaar. En nog lekker ook en nog over voor morgen.
Staan er ook nog leestekens en hoofdletters op het menu?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:57 schreef christmastsunami het volgende:
ik doe vanavond wat oude geitenkaas op wat zelf gebakken brood met veel pompoenzaden
ff verwarmen
dan wat ruccula erop
en eieren met spek, met half rauwe dooier en zw peper
ohw wacht dat at ik een paar dgn geleden ook, lol, zo lekker
dat weet ik nooit, opzich kan ik dat wel, ik kan zelf de taalnazi uithangenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Staan er ook nog leestekens en hoofdletters op het menu?
Vreetzakje.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch: 20 McNuggets met chilimayo![]()
De kalender is nog niet begonnen!quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zat echt nog niet vol.quote:
Zelf gemaakte echte miso ramen? Of zo'n youtube "zo moet je het doen" misbaksel dat claimt dat het in 30 minuten kan, maar eigenlijk gewoon noedels in een kom flikkeren met wat groente en een bouillon blokje is?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Black garlic miso ramen en daarbij takoyaki![]()
Nu thee en triple chocolate chip cookie
Bij een Japans ramen restaurant dus echt door hen zelfgemaakt.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zelf gemaakte echte miso ramen? Of zo'n youtube "zo moet je het doen" misbaksel dat claimt dat het in 30 minuten kan, maar eigenlijk gewoon noedels in een kom flikkeren met wat groente en een bouillon blokje is?
Bij mini hamburgers moet ik altijd hier aan denken:quote:Op woensdag 28 november 2018 21:17 schreef Sigaartje het volgende:
Papas fuerte (eigen vinding)
Minihamburgers met een plakje surinaamse jeanettepeper, kaas en ui
En ovenfrites met pittige maynaise (je ziet nog jeanettepeper linksboven op het bord)
De patat was vreselijk. Ik heb ze in de oven gehad bij 220 graden 20 minuten en nog steeds slap, 10 minuten erboven op, maar daarna wel enigszins te eten. Was AH-merk. Niet meer kopen dus. Maar toch goed weg te werken hoor.
De minihamburgers waren ge-weeeeellll--ddiiiig!
Vol met smaak.![]()
[ afbeelding ]
*triflequote:Op donderdag 29 november 2018 10:07 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik maak dit weekend sherry trifel.
Sjeez, na al die kipnuggets van gisteren? Hoort dat bij je werk, al dat eten?quote:Op donderdag 29 november 2018 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Einde middag/vanavond bij een evenement vol chocolade en foodtrucks.
FutureFairytale wordt geregeld met reuzel ingevet om door de deur te kunnen..quote:Op donderdag 29 november 2018 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Sjeez, na al die kipnuggets van gisteren? Hoort dat bij je werk, al dat eten?
Just a light lunch...quote:Op donderdag 29 november 2018 10:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Bij mini hamburgers moet ik altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Yes,quote:Op donderdag 29 november 2018 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Sjeez, na al die kipnuggets van gisteren? Hoort dat bij je werk, al dat eten?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes,
Alleen de kipnuggets niet. Hou van eten
In de Poelestraat ookquote:Op donderdag 29 november 2018 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Kip bij nieuw restaurant in Groningen. Lecuq. Was prima te eten
Niet een keukenrol in de auto als je naar de McDrive gaat ....quote:Op donderdag 29 november 2018 20:57 schreef gargamelnl het volgende:
Homestyle chicken tenders met chili mayo van de McDonald's. Verdomme die zijn echt lekker.![]()
![]()
Uiteraard zijn ze de servetjes vergeten, ook vraag je er specifiek om bij loket 2 van de McDrive.
Kon verdomme weer mijn handen afvegen aan mijn sokken.
goed idee,quote:Op vrijdag 30 november 2018 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ga straks ikan pepesan maken in bananenblad.. als de toko bananenbladeren heeft anders wordt het in aluminiumfolie.
Bananenblad is toch iets authentieker maar het is aluminium geworden. Tamarinde of azijn gebruik ik nooit bij pepesan, voor de zure bite gebruik ik jeruk purut blaadjes.quote:Op vrijdag 30 november 2018 14:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
goed idee,
ga ik ook binnenkort maar weer es maken, ik neem dan makreel
die bananen bladeren sla je gewoon over, als ze in indonesie aluminium folie konden betalen, zouden ze toch geen bananen blad gebruiken
soms schieten bepaalde ingredienten gewoon niet op, zo zou je tamarinde kunnen gebruiken voor het zuurtje
alleen dan rot de hoeveelheid, die overblijft toch in de schimmel, dan maar wat azijn
vanavond erwtensoep vd aldi met theelepel surinaamse sambal van drkoningsvogel
quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:32 schreef Gesloten het volgende:
Heb zelf een stokbrood gebakken en daar heb ik boter en ibericoham op gedaan
[ afbeelding ]
Bohquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:32 schreef Gesloten het volgende:
Heb zelf een stokbrood gebakken en daar heb ik boter en ibericoham op gedaan
[ afbeelding ]
Lekker! Maakte mijn moeder vroeger in de winter.quote:
Wist niet eens dat het recept bestond. De inspiratie heb ik uit het verhaal Het geheim van het Noorderlicht van Marten Toonder, stripstrook 608.quote:Op zondag 2 december 2018 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker! Maakte mijn moeder vroeger in de winter.
Ouders deden er nog gekookte aardappelen bij, maar ik vond de bonen wel zetmeel genoeg
Wat leuk!quote:Op zondag 2 december 2018 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het recept bestond. De inspiratie heb ik uit het verhaal Het geheim van het Noorderlicht van Marten Toonder, stripstrook 608.
[ afbeelding ]
Lekker zeg! Je pizza bianca zag er ook fantastisch uit.quote:
die erwtensoep heeft wat sambal nodig, deze https://www.jumbo.com/kon(...)mbal-200g/149517POT/quote:Op maandag 3 december 2018 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch: Kom erwtensoep.
Straks wat kruidnootjes.
pakt een bakje ingevroren chili con carne met aardappeltjesquote:
dat is de studenten maaltijd, goedkoop en lekkerquote:Op maandag 3 december 2018 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaghetti spinazie, boursin en bacon.
Had ik ook.quote:
Dit recept: https://leukegeit.nl/zwarte-bonen-veggieburger/quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk? En wat doe je erbij?
beetje falafel-achtig toch?quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk? En wat doe je erbij?
slowchatquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hatsekidee, een hele berg off topic posts verwijderd.
- slowchatten kan in het slowchattopic van je voorkeur
- praten over verslavingen, hypochondrie en psychische klachten kan in R&P
- praten over allergieën en medische behandelingen kan in LIF
Het is je meerdere keren uitgelegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
slowchat
google 'slowchat' het is iets op fok verzonnen, ik ga denk ik maar es verhuizen, terug naar reddit ofzo
nee dat is het niet, 'slowchat' me reetquote:Op vrijdag 7 december 2018 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is je meerdere keren uitgelegd.
Ik heb eens een keer gewoon kikkererwten gegeten met een pikante smaak. Was verrassend lekker. Zo'n kikkererwtenburger lijkt me een uitstekende vleesvervanger.quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:22 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
beetje falafel-achtig toch?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:00 schreef Sigaartje het volgende:
Zo'n kikkererwtenburger lijkt me een uitstekende vleesvervanger.
https://www.animalrights.(...)-de-varkensindustriequote:Op zaterdag 8 december 2018 12:33 schreef Karzai het volgende:
2 harinkjes
voor de borrel portie bitterballen en een biertje
vanavond speenvarken karbonade, aardappeltje en spruitjes
Gisteren ook gegeten. Nog steeds spijt. Was er misselijk van.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Een halve grote luxe chocolade letter
Dat is jammer. Ik had vannacht een Thaise curry van de Thaise vrouw van mijn collega en dat was wél heel pittigquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Kip Madras bij een Indiaas restaurant. Lekker maar helemaal niet pittig terwijl ze dat beloofden
Ooh pittig Thais is ook zo lekker! Lief dat je dat kreeg van haar.quote:Op zondag 9 december 2018 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had vannacht een Thaise curry van de Thaise vrouw van mijn collega en dat was wél heel pittig![]()
Woah, zo lekker
quote:Op zondag 9 december 2018 13:40 schreef Muck het volgende:
Een breakfast burrito met roerei, bacon, tomaat en wat spicy saus
Niet slecht!quote:
Veel plezier en zie graag je verslag weer tegemoet!quote:
Geen verslag dit keer. We zijn er al vaker geweest en is altijd top!.quote:Op zondag 9 december 2018 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier en zie graag je verslag weer tegemoet!
Okquote:Op zondag 9 december 2018 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen verslag dit keer. We zijn er al vaker geweest en is altijd top!.
We hadden allebei de rijsttafel daging.quote:Op zondag 9 december 2018 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok
Wat heb je gegeten dit keer?
Hij had het veel beter! Was zeker ook nog nepkrab wat je hadquote:Op zondag 9 december 2018 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Eten geweest bij de Italiaan. Lief had varkenshaas met paprika, champignons, ui roomsaus. Krokant gebakken pizzakorst, frietjes, mayo en salade.
Ik had pizza met krab...meh
Oooh jam!!!quote:Op zondag 9 december 2018 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We hadden allebei de rijsttafel daging.
13 verschillende kleine vlees en vega gerechtjes, geserveerd met Nasi Goreng en Nasi Putih.
Valt mee kan je toch een kuiltje jus mee makenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Andijviestamppot met een varkenshaasje.
Misschien een rare combinatie, maar ik ben de vriezer aan het leegeten.
Uiteraard, maar ik heb nog wel jus van de riblappen van gisterenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt mee kan je toch een kuiltje jus mee maken
Ik krijg vaak originele Gumbofilet kruiden opgestuurd van familie uit de states. En pakjes speciale gekruide rijst. Op de markt haal ik kreeftenstaartjes en steurgarnalen en bij een speciaalzaak van die spaanse worstjesquote:
Bittergarnituurquote:Op woensdag 12 december 2018 14:49 schreef Karzai het volgende:
Koffie
Boterhammen met peperpate en kaas/komkommer/sambal, smoothie
vanavond roti halen
Daarna genieten van een bittergarnituurtje met vlammetjes, bami hapjes,bitterballen en bier als ons aller Ajax de eerste plaats pakt in de poule
Ik mis Iwanius wel een beetje
klinkt goe-oed! Moet het ook nog een keer eten. In Haarlem schijn je een tent te hebben waar je lekkere kunt eten.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:21 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik krijg vaak originele Gumbofilet kruiden opgestuurd van familie uit de states. En pakjes speciale gekruide rijst. Op de markt haal ik kreeftenstaartjes en steurgarnalen en bij een speciaalzaak van die spaanse worstjes![]()
OMGquote:Op woensdag 12 december 2018 17:42 schreef realAIVD het volgende:
Buldak met (te weinig) cheddar, pittige Koreaanse rettich salade en witte rijst
[ afbeelding ]
ik had zo'n pure chocola reep gehaald en van die kokoskoeken, ik was van plan ze in gesmolten chocola te dippen en dan in stukjes te snijden, of eerst stukjes en dan chocolaquote:Op woensdag 12 december 2018 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgemaakte koekkrans en een chocoladekransje met thee.
Ooh dat is superlekker! Bolletje ijs erbij .... jammie!quote:Op woensdag 12 december 2018 22:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik had zo'n pure chocola reep gehaald en van die kokoskoeken, ik was van plan ze in gesmolten chocola te dippen en dan in stukjes te snijden, of eerst stukjes en dan chocola
tja het is eigenlijk een 'bounty', maar dan van wat betere kwaliteitquote:Op woensdag 12 december 2018 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ooh dat is superlekker! Bolletje ijs erbij .... jammie!
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
tja het is eigenlijk een 'bounty', maar dan van wat betere kwaliteit
bonbon het maar, ik geef goede kokoskoek in goede chocola gewoon een 9
Zou t eerst in stukjes doen en dan chocolade erom. Dan zit er volledig chocola omheen. Lekker hoor! Simpel en lekker.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik had zo'n pure chocola reep gehaald en van die kokoskoeken, ik was van plan ze in gesmolten chocola te dippen en dan in stukjes te snijden, of eerst stukjes en dan chocola
maarja, je weetwel uitstellen heh altijd uitstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |