Oh... okéquote:Op maandag 5 november 2018 20:30 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mosterd, voor de finishing touch.
Iemand anders even nieuwe openen aub.
idemquote:
Die foto, die niet van jou zelf is, zijn geen kipdijfilets, maar hele kippendijen met het bot er nog in.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
kipdijfilet straks
Waarom maak je geen foto van je eigen produkt?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
kipdijfilet straks
IK vergeet het altijdquote:Op donderdag 22 november 2018 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom maak je geen foto van je eigen produkt?
Zo kan iedereen het.
Je kunt toch een foto van te voren maken?quote:Op donderdag 22 november 2018 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK vergeet het altijd
dan moet ik foto's maken van afgekloven botjes
wil je dat zien/
Ok, gelukkig dat ik dat weet.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:23 schreef Sarabi het volgende:
Op zich staat nergens dat het een eigen foto moet zijn Sigaartje
On topic:
Hutspot met rundervink
Ah! Lekker!quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Double Krunch met kaas, popcorn chicken met hot sauce.
Vanavond spaghetti met knoflook en gehaktballetjes.
Ziet er goed uit! Was het moeilijk om te maken?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef Tuned22 het volgende:
Lasagnemet extra veel kaas.
Gemaakt met een AH verspakket. Goed te eten maar kan beter. Wel lekker makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Nee, heel simpel. Er zit bijv. ook al tomatensaus bij. Maar zelfgemaakte tomatensaus is vele malen lekkerder vind ik. Dit is alleen sneller klaar natuurlijk, ff de groenten wassen en snijden, gehakt kort aanbakken, bij elkaar mikken 5 minuten laten garen. Dan doe je de saus erbij en 300 ml. melk, aan de kook brengen en 5 minuten op een pitje laten pruttelen. En dan uiteraard in de schaal doen en 30 minuten in de ovenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Was het moeilijk om te maken?
Blauwe bessen begint elitevoedsel te worden. Ik verbaas me altijd weer over de prijs.quote:Op zondag 25 november 2018 08:52 schreef Karzai het volgende:
Koffie en een stukje gevulde speculaas
Straks yoghurt met blauwe bessen en een eitje met bacon
ik koop ze alleen in de aanbieding, bakje op de markt voor een euroquote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Blauwe bessen begint elitevoedsel te worden. Ik verbaas me altijd weer over de prijs.
Het werd Boeuf Bourguignon.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:47 schreef borisz het volgende:
Morgen een kilo stooflappen omtoveren tot stoofpot. Alleen nog geen idee hoe
Antwoord je nou op jezelf?quote:Op zondag 25 november 2018 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het werd Boeuf Bourguignon..
Daarbij gewone gekookte aardappels en sla.
Ik maak binnenkort de mac & 4 cheese uit Boodschappen magazinequote:
Nee hij plaatst een vervolgpost op zn eerdere bericht over dat hij nog niet wist wat met het vlees te doen.quote:
Simpelste is vaak het lekkerste!quote:Op zondag 25 november 2018 21:53 schreef Sigaartje het volgende:
Zeer simpele macaroni. Met hamblokjes, ui, knoflook, oregano, basilicum, pepertjes en kaasraspel.
Was zo klaar. En nog lekker ook en nog over voor morgen.
Staan er ook nog leestekens en hoofdletters op het menu?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:57 schreef christmastsunami het volgende:
ik doe vanavond wat oude geitenkaas op wat zelf gebakken brood met veel pompoenzaden
ff verwarmen
dan wat ruccula erop
en eieren met spek, met half rauwe dooier en zw peper
ohw wacht dat at ik een paar dgn geleden ook, lol, zo lekker
dat weet ik nooit, opzich kan ik dat wel, ik kan zelf de taalnazi uithangenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Staan er ook nog leestekens en hoofdletters op het menu?
Vreetzakje.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch: 20 McNuggets met chilimayo![]()
De kalender is nog niet begonnen!quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2018 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zat echt nog niet vol.quote:
Zelf gemaakte echte miso ramen? Of zo'n youtube "zo moet je het doen" misbaksel dat claimt dat het in 30 minuten kan, maar eigenlijk gewoon noedels in een kom flikkeren met wat groente en een bouillon blokje is?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Black garlic miso ramen en daarbij takoyaki![]()
Nu thee en triple chocolate chip cookie
Bij een Japans ramen restaurant dus echt door hen zelfgemaakt.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zelf gemaakte echte miso ramen? Of zo'n youtube "zo moet je het doen" misbaksel dat claimt dat het in 30 minuten kan, maar eigenlijk gewoon noedels in een kom flikkeren met wat groente en een bouillon blokje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |