Jawel, maar hij heeft de officiële intocht nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus, hij heeft 2 jaar onder een steen gelegen en je hebt niet de moeite genomen om hem over de traditie uit te leggen, joe
Geef ze nou geen ideeën. Straks veranderd de pieten discussie in een gender discussie over Sinterklaas. Waarom is dat altijd een man?!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja... zoon kees... niet dochter kees
't is 2018. Waarom hebben we nog geen vrouwelijke sinterklaas danquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja... zoon kees... niet dochter kees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2018 12:29:36 ]
dat was het paard van ome loeksquote:
ROETVEEGEDquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef superniger het volgende:
Wat een rare aflevering van BLACKED.
quote:
Letterlijk de hele intocht, van boot tot speech in de stad, wordt de dag van tevoren op locatie gerepeteerd. Maar dan uiteraard zonder kostuums en aankleding.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:29 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi dat dat ding er gister ook al lag, alleen dan zonder vlaggetjes en spandoek.
Die oliedomme kinderen niks doorhebben natuurlijk.
Ik zie toch meer dan 5% Zwarte Pieten hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
95% van Nederland wilt zwarte pieten en toch zijn 95% van de pieten roetveeg pieten.
Ik vind ze er prima uitzien eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
95% van Nederland wilt zwarte pieten en toch zijn 95% van de pieten roetveeg pieten.
die is nu sint in amsterdamquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef miaeak het volgende:
Waarom is die ene vent geen hoofdpiet eigenlijk? Die doet al mee sinds sint juttemus.
Hoe bedoel je? Deze boot komt net uit Spanje jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:29 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi dat dat ding er gister ook al lag, alleen dan zonder vlaggetjes en spandoek.
Die oliedomme kinderen niks doorhebben natuurlijk.
Ik leg dat experiment nog wel eens uit van een leraar die zich voor de neus van de kinderen verkleedde in sinterklaas en dat dat totaal niet uitmaakte.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Letterlijk de hele intocht, van boot tot speech in de stad, wordt de dag van tevoren op locatie gerepeteerd. Maar dan uiteraard zonder kostuums en aankleding.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Deze boot komt net uit Spanje ja
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik leg dat experiment nog wel eens uit van een leraar die zich voor de neus van de kinderen verkleedde in sinterklaas en dat dat totaal niet uitmaakte.
Groep 3quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Moeten wel hele jonge kinderen zijn geweest dan.
Misschien kunnen de mods even checken hoeveel notes ik dit jaar heb gekregen??quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie wel allemaal lief geweest dit jaar?
Jongetjes, meisjes, jong, oud....quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niet echt divers die toeschouwers.
Dat moeten wel hele domme kinderen geweest zijn dan.quote:
Blijft toch je zoon he.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:33 schreef Nober het volgende:
Tijd dat Ma Flodder Kees onder z'n kont schopt en hem aan z'n oor mee naar huis sleept.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:33 schreef JanCees het volgende:
Wil je nog iets zeggen of zeg je alleen dag
niet eens dag Sinterklaasquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:33 schreef JanCees het volgende:
Wil je nog iets zeggen of zeg je alleen dag
Sinterklaas zegt ook alleen maar dag tegen zequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
die 2 kindjes, waarom krijgen deze privilege?
In dit gedeelte van Zaandam zit dat wel goed hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kinderen zijn hier erg verbaasd dat ze eens iemand accentloos ABN horen praten.
Beste intocht everquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sylvana Simons zit er in, die presenteren ze zo in 1000 stukken.
Dat was Piet Snot, die mag niet mee.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:35 schreef miaeak het volgende:
De roetveegpieten hebben geen veer... Het is wel een dingetje hoor. Sommigen hebben niet eens een muts.
Jij bent wel al enkele keren begraven?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:36 schreef JanCees het volgende:
mensen die dachten dat dit een doodskist was hebben nog nooit een begrafenis gehad zeker
Bij het Sinterklaasjournaal deden ze eerst wel alsof het dé kist van de Sint wasquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:36 schreef JanCees het volgende:
mensen die dachten dat dit een doodskist was hebben nog nooit een begrafenis gehad zeker
Zag net een piet met groen lang haar.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:35 schreef miaeak het volgende:
De roetveegpieten hebben geen veer... Het is wel een dingetje hoor. Sommigen hebben niet eens een muts.
Jawel een uitvaart, daarom vind ik het ook n beetje luguberquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:36 schreef JanCees het volgende:
Is er ook een foute Zaandam getto side dan?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dit gedeelte van Zaandam zit dat wel goed hoor
Moet je aan de haakneusvlogger vragenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een foute Zaandam getto side dan?
Ja, waar al die achterlijke architectuur staat. De gene die dat bedacht heeft mogen ze ook in die kist gooien.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een foute Zaandam getto side dan?
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Camerapiet aan de drugs
Kansloos volkquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
In Rotterdam zijn de demonstranten lekker kinderen aan het uitschelden
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Camerapiet aan de drugs
Kinderen kunnen ook racistisch zijnquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen ze zelf wel uitgelokt hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond het Kwisconcertquote:
Was wel een leuke tijd bij de Hitlerjugend.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook racistisch zijn
Dan ben je echt oliedom. Dan weet je sowieso dat je nooit gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
je had toch een tvp geplaatstquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:40 schreef Jimbo het volgende:
ohh dus dit is het topicik vond t al zo stil
iemand anders ook die beveiliger opgevaloink links voor in zn groene pak ?
dat Rotterdamse kinderen antisemitisch zijn lijkt me evidentquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel een leuke tijd bij de Hitlerjugend.
quote:
quote:NOS Teletekst 104
Zaanstad verwelkomt Sinterklaas
Sinterklaas is aangekomen in
Zaandijk.De gemeente Zaanstad trof
uitgebreide voorzorgsmaatregelen om de
intocht in goede banen te leiden.
Haha ja, met z'n oortje inquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Het sinterklaasfeest van weleer.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zou er toch in die kist zitten?
Dacht al dat ik begon te trippenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:39 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Camerapiet aan de drugs
Het is dan ook Zaandijkquote:
omg jimboquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop een plot want tot nu toe gebeurd er maar bar weinig.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zou er toch in die kist zitten?
quote:
ja preciesquote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop een plot want tot nu toe gebeurd er maar bar weinig.
omg soof, wat is er?quote:
Hij huppelt ook superlompquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja precies
mooie vent, veel te groot voor zn pietepakje
Dat deed de jügend vroeger toch beter.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:42 schreef miaeak het volgende:
Jesus wat is dit vals. Ik versta er geen zak van. En 1 kind heeft de choreografie onthouden.
wat wil je met een wapen tussen je billenquote:
ik zat in de scquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe kun je nou niet in dit topic zitten
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Bewoner van 2 huizen naast de zingende kinderen (rechts) vond het ook niks. KLABAM. RAMEN DICHT.
[ afbeelding ]
Bewoner van 2 huizen naast de zingende kinderen (rechts) vond het ook niks. KLABAM. RAMEN DICHT.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft een katerquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zeurt. Hier kan hij beter mee huppelen en over de daken lopen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:44 schreef the-eye het volgende:
Ik wil niet zeuren maar een Piet hoort nette zwarte schoenen met een gesp te dragen en niet Wibra-air zoals ik nu zie
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Gelukkig stonden de hekken precies goed om naar binnen te kunnen.
Piet heeft toch zeker geen polio?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zeurt. Hier kan hij beter mee huppelen en over de daken lopen.
Koningsdag is nagenoeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een kinderprogramma zit te kijken?
Dat betekent nog niet dat je zo tenenkrommend moet acteren, doet Jeroen toch ook nietquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een kinderprogramma zit te kijken?
Die betalen niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:47 schreef monkyyy het volgende:
Chocoladewinkel exploitant loopt binnen.
Ze stuurt wel een factuur naar Sinterklaas.quote:
racisme!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:48 schreef Oscar. het volgende:
VOLLE ZAKKEN ZIE JE DAT! VOLLE ZAKKEn
Politiepietquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:48 schreef miaeak het volgende:
Wat is die groene piet cringe... En waarom heeft hij een walkie talkie bij zich?
Die is beveiligerquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:48 schreef miaeak het volgende:
Wat is die groene piet cringe... En waarom heeft hij een walkie talkie bij zich?
Zal wel een undercover agent zijn, die lopen ook mee. Blijkbaar nodig in deze tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:48 schreef miaeak het volgende:
beveiligingspietquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:48 schreef miaeak het volgende:
Racistquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:49 schreef Jimbo het volgende:
Mag black friday eigenlijk nog wel binnenkort?
Laten zien dat ie dr is hequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:49 schreef Protoplanet het volgende:
Ze kunnen die security piet beter achter de camera laten lopen, ziet er niet uit op tv
Ja dat snap ik, maar komop. Je hebt toch gewoon oortjes enzo. Je hoeft toch niet met zo'n groot dien uit 1830 rond te lopen?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
"Al die telefoontjes, jullie moeten gewoon eens kijken"
smaakt lekkerquote:
Dat is rascistisch, we doen alleen aan witte donderdagquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:49 schreef Jimbo het volgende:
Mag black friday eigenlijk nog wel binnenkort?
En een blauwe maandag, hoe zit dat?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is rascistisch, we doen alleen aan witte donderdag
het is geen albertoquote:
Nee, dat is Hendrik Haanquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:51 schreef miaeak het volgende:
IS DAT GEWOON FUCKING HENNIE HUISMAN?![]()
![]()
![]()
Jij moet de zak inquote:
VOLLE ZAK MET CHOCO LETTERSquote:
29 NOVquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:53 schreef TLC het volgende:
Ik zag net dat 29 december black Friday is, gaan we daar ook tegen protesteren of mag dat wel ?
december, dan ben je toch een maand te laatquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:53 schreef TLC het volgende:
Ik zag net dat 29 december black Friday is, gaan we daar ook tegen protesteren of mag dat wel ?
De rol van Sinterklaas valt wel tegen. hij doet echt nauwelijks ietsquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Geweldig, dank je wel jongens, DOEI!
thats what she saidquote:
excuus november jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
december, dan ben je toch een maand te laat
waarom ben je nooit meer in TVSC op zondagquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De rol van Sinterklaas valt wel tegen. hij doet echt nauwelijks iets
WAT JIJ WILquote:
Wat moet hij dan precies doen, terwijl hij op zijn paard zit?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen commerciële tv meer al 2 jaar. Wil wel terug komen als er een goeie stream is van sbs 6quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waarom ben je nooit meer in TVSC op zondag
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:55 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Hennie is een van de blokkeer friezen en voert nu z'n taakstraf uit
Nu vraag je wel heel wat van hem. Ik geef hem 5 minutenquote:
quote:
hossel dan van iemand een ziggo accountje!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen commerciële tv meer al 2 jaar. Wil wel terug komen als er een goeie stream is van sbs 6
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mag het? Die man is bijna een eeuw oud.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.
Kan ook wel, weet het ok niet meer precies hoe dat vroeger was.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.
Is duur man. Het enige wat ik kijk is zondagavond SBS6 en dat dan voor 15 euro per maand of zoquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hossel dan van iemand een ziggo accountje!
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan ook wel, weet het ok niet meer precies hoe dat vroeger was.
Komt nu meer over als een downie dan een wijze oude man
dat was t mooiequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende:
Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen. Die was heel adres en soms een beetje op het randje.
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende:
Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen. Die was heel adres en soms een beetje op het randje.
Ja toen maakte hij nog inside jokes.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef Jimbo het volgende:
paar jaar geleden was de sint de koning van de one-liners
niet zo logisch nadenken bittequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
had je gewoon op de meter kunnen kijken om te zien hoe hoog het water staat
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?
geef sint ff een bacoquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |