Ik heb geen commerciële tv meer al 2 jaar. Wil wel terug komen als er een goeie stream is van sbs 6quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waarom ben je nooit meer in TVSC op zondag
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:55 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Hennie is een van de blokkeer friezen en voert nu z'n taakstraf uit
Nu vraag je wel heel wat van hem. Ik geef hem 5 minutenquote:
quote:
hossel dan van iemand een ziggo accountje!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen commerciële tv meer al 2 jaar. Wil wel terug komen als er een goeie stream is van sbs 6
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De rol van Sinterklaas valt wel tegen. hij doet echt nauwelijks iets
Mag het? Die man is bijna een eeuw oud.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.
Kan ook wel, weet het ok niet meer precies hoe dat vroeger was.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is altijd al de rol van Sinterklaas, hij had niet voor niks allemaal slaven.
Is duur man. Het enige wat ik kijk is zondagavond SBS6 en dat dan voor 15 euro per maand of zoquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hossel dan van iemand een ziggo accountje!
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan ook wel, weet het ok niet meer precies hoe dat vroeger was.
Komt nu meer over als een downie dan een wijze oude man
dat was t mooiequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende:
Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen. Die was heel adres en soms een beetje op het randje.
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende:
Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen. Die was heel adres en soms een beetje op het randje.
Ja toen maakte hij nog inside jokes.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef Jimbo het volgende:
paar jaar geleden was de sint de koning van de one-liners
niet zo logisch nadenken bittequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
had je gewoon op de meter kunnen kijken om te zien hoe hoog het water staat
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?
geef sint ff een bacoquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegekregen. Wat zei hij zoal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |