Die zijn toch helemaal niet zo duur man. Gewoon eentje van de bartsmit en ik gok dat jij vroeger ook veeeel te dure dingen vroeg hoor.quote:Op zondag 18 november 2018 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
christustyfus, een kleine drone op je verlanglijst, hoe verwend zijn ze wel niet
Ja, dat is ook wel weer een beetje waar ja.quote:Op zondag 18 november 2018 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn toch helemaal niet zo duur man. Gewoon eentje van de bartsmit en ik gok dat jij vroeger ook veeeel te dure dingen vroeg hoor.
Ja hij zou sinterklaas spelen dit jaar.quote:Op zondag 18 november 2018 11:07 schreef naatje_1 het volgende:
huh, is dit jaar dan nog niet Van Muiswinkel? Dit is toch niet Erik?
Kwestie van prioriteiten stellen makker.quote:Op zondag 18 november 2018 16:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was aan het voetballen zoals ik zei
Misschien eens een bril kopen maat, netjes gemeld in de SC dat ik moest voetballen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen makker.
Was vandaag in de mediamarkt voor een nieuwe laptop. Stond een kind naast mij zeer nonchalant met zijn vader een laptop van ¤2000 (!) uit te zoeken.quote:Op zondag 18 november 2018 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn toch helemaal niet zo duur man. Gewoon eentje van de bartsmit en ik gok dat jij vroeger ook veeeel te dure dingen vroeg hoor.
Dan ben je wel een verwend rotkind ja. Snap die ouders niet wat moet je dan volgend jaar nog gevecnquote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef miaeak het volgende:
[..]
Was vandaag in de mediamarkt voor een nieuwe laptop. Stond een kind naast mij zeer nonchaland met zijn vader een laptop van ¤2000 (!) uit te zoeken.
Damn.
Verkoper ging er maar wat graag op in tegen dat kind.quote:Op zondag 18 november 2018 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je wel een verwend rotkind ja. Snap die ouders niet wat moet je dan volgend jaar nog gevecnEen huis?
Als ik verkoper was zou ik dat ook doenquote:Op zondag 18 november 2018 21:44 schreef miaeak het volgende:
[..]
Verkoper ging er maar wat graag op in tegen dat kind.
"Tsja, voor wat jij wilt is deze toch wel echt de beste"
Voor watFornite zeker? Dat haalt een laptopje van 500 euro ook makkelijk.
Het joch was hooguit 9 of 10.
HIj moest nog "even met mama overleggen"quote:Op zondag 18 november 2018 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik verkoper was zou ik dat ook doenZal die vader leren met zijn dure cadeaus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |