Jawel, maar hij heeft de officiële intocht nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus, hij heeft 2 jaar onder een steen gelegen en je hebt niet de moeite genomen om hem over de traditie uit te leggen, joe
Geef ze nou geen ideeën. Straks veranderd de pieten discussie in een gender discussie over Sinterklaas. Waarom is dat altijd een man?!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja... zoon kees... niet dochter kees
't is 2018. Waarom hebben we nog geen vrouwelijke sinterklaas danquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja... zoon kees... niet dochter kees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2018 12:29:36 ]
dat was het paard van ome loeksquote:
ROETVEEGEDquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef superniger het volgende:
Wat een rare aflevering van BLACKED.
quote:
Letterlijk de hele intocht, van boot tot speech in de stad, wordt de dag van tevoren op locatie gerepeteerd. Maar dan uiteraard zonder kostuums en aankleding.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:29 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi dat dat ding er gister ook al lag, alleen dan zonder vlaggetjes en spandoek.
Die oliedomme kinderen niks doorhebben natuurlijk.
Ik zie toch meer dan 5% Zwarte Pieten hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
95% van Nederland wilt zwarte pieten en toch zijn 95% van de pieten roetveeg pieten.
Ik vind ze er prima uitzien eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
95% van Nederland wilt zwarte pieten en toch zijn 95% van de pieten roetveeg pieten.
die is nu sint in amsterdamquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef miaeak het volgende:
Waarom is die ene vent geen hoofdpiet eigenlijk? Die doet al mee sinds sint juttemus.
Hoe bedoel je? Deze boot komt net uit Spanje jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:29 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi dat dat ding er gister ook al lag, alleen dan zonder vlaggetjes en spandoek.
Die oliedomme kinderen niks doorhebben natuurlijk.
Ik leg dat experiment nog wel eens uit van een leraar die zich voor de neus van de kinderen verkleedde in sinterklaas en dat dat totaal niet uitmaakte.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Letterlijk de hele intocht, van boot tot speech in de stad, wordt de dag van tevoren op locatie gerepeteerd. Maar dan uiteraard zonder kostuums en aankleding.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Deze boot komt net uit Spanje ja
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:31 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik leg dat experiment nog wel eens uit van een leraar die zich voor de neus van de kinderen verkleedde in sinterklaas en dat dat totaal niet uitmaakte.
Groep 3quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Moeten wel hele jonge kinderen zijn geweest dan.
Misschien kunnen de mods even checken hoeveel notes ik dit jaar heb gekregen??quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:30 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie wel allemaal lief geweest dit jaar?
Jongetjes, meisjes, jong, oud....quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niet echt divers die toeschouwers.
Dat moeten wel hele domme kinderen geweest zijn dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |