Vorig jaar liep het ook gewoon netjes. Dus dit jaar ook.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:04 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel meerdere bans. Net als bij het Harry en Meghan live topic.
Dat bepaal jij nietquote:Op zaterdag 17 november 2018 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep het ook gewoon netjes. Dus dit jaar ook.
Heb net gepist buiten op een donkere bruine plant.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit op mobiel. Kan iemand wat updates delen betreft demonstraties?
Zie FP, ik hou al de hele dag een overzicht bijquote:Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit op mobiel. Kan iemand wat updates delen betreft demonstraties?
Halve minuut of zo. Valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 17 november 2018 11:48 schreef miaeak het volgende:
Ik denk dat online streamen te veel vertraging heeft of niet?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 17 november 2018 11:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie FP, ik hou al de hele dag een overzicht bij
Dat is best veel als er iets gebeurt.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Halve minuut of zo. Valt allemaal wel mee
Je kijkt voor de rellen?quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:49 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat is best veel als er iets gebeurt.
Ja, maar dan in de hoop dat het goed gaat zegeaar.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt voor de rellen?
Ik denk niet dat zulke dingen op TV komen dus alles zal fantastisch gaan...quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:51 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja, maar dan in de hoop dat het goed gaat zegmaar.
Denk dat er wel meer zijn die daarvoor komen toch?quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt voor de rellen?
Haha die loopt lekker rondquote:Op zaterdag 17 november 2018 11:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis Schouten gesignaleerd
Ugh... Ze kunnen die borden echt beter in het Engels doen zodat de kinderen ze in ieder geval niet kunnen lezen. Dit is toch niet leukquote:Op zaterdag 17 november 2018 11:53 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis Schouten gesignaleerd
Ah een typische ramptoerist...quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:53 schreef miaeak het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer zijn die daarvoor komen toch?
Ik hoop niet dat het gebeurt, maar als het gebeurt wil ik het wel hebben gezien. Zoiets.
Maar laat het in godsnaam fatsoenlijk verlopen.
Wat is het probleem van vertraging?quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:48 schreef miaeak het volgende:
Ik denk dat online streamen te veel vertraging heeft of niet?
Ik zou mezelf geen ramptoerist noemen... Die komen omdat ze hopen dat er iets fout gaat. En ja, camera's switchen kan, maar dat is toen bij koninginnedag ook niet zo vlotjes gelukt.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah een typische ramptoerist...
Denk je echt dat een kinderprogramma zulke dingen live gaat uitzenden. Nee, die gaan over op andere camera's. Wil je het zien dan zal je op Twitter moeten loeren als het uberhaupt gebeurt.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zit er klaar voor.....laat het asjeblieft een mooi kinderfeest worden!
Lukt het jou om op dit tijdstip al bier binnen te houden?quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bier en chips, zit er klaar voor.
Jarvisgod niet kennenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:00 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lukt het jou om op dit tijdstip al bier binnen te houden?
Eerlijk gezegd een glaasje water en een cracker met komkommer en kaas maar dat klonk niet zo leuk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:00 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lukt het jou om op dit tijdstip al bier binnen te houden?
Ik zie de stoomboot niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar zo laag komt het water toch niet te staan als een persoon er een paar emmertjes uithaalttoch
![]()
De burgemeester is in elk geval niet bezorgdquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Qua waterstand zit het denk ik toch wel goed hoor.
Oud-hollandsch tafereelquote:
heb je de expert niet gezien in het sintjournaal?!?!?!?! Als je 9 emmertjes boven op elkaar doet is er al 3 meter water weg!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar zo laag komt het water toch niet te staan als een persoon er een paar emmertjes uithaalttoch
![]()
Lol johannesquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke kleur ze nou hebben, ze zijn in elk geval al jaren incompetent. Dan is er weer iets met de pakjes, dan met de boot, het gaat nooit vlekkeloos.
Zou hun arbeidscontracten zeker eens gaan herzien.
Ja heb ik gezien... daar viel inderdaad geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je de expert niet gezien in het sintjournaal?!?!?!?! Als je 9 emmertjes boven op elkaar doet is er al 3 meter water weg!
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VBL ON TOUR
ZP MOT BLIJVE
ZP IS VAN ONS OLE OLE
Slaven hebben geen contractenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke kleur ze nou hebben, ze zijn in elk geval al jaren incompetent. Dan is er weer iets met de pakjes, dan met de boot, het gaat nooit vlekkeloos.
Zou hun arbeidscontracten zeker eens gaan herzien.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je de expert niet gezien in het sintjournaal?!?!?!?! Als je 9 emmertjes boven op elkaar doet is er al 3 meter water weg!
Ik zou Dieuwertje nog steeds hard aanpakkenquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:40 schreef Sigaartje het volgende:
Ik schrok heel erg van Dieuwertje Blok. Ik weet nog dat in de jaren 80 een hele mannenfanclub was.
Ouder worden doet iedereen en ik ben ook moeders mooiste niet meer, maar Dieuwertje is echt hard aangepakt door het leven.
Oeiiiiiquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
"Je kan toch niet het hele sinterklaasfeest veranderen?!"
KOM JIJ WEL AAN?!?!?!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal de boot wel komen jongens!?!?
Shots firedquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
"Je kan toch niet het hele sinterklaasfeest veranderen?!"
Irritante kwisgozertquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:05 schreef miaeak het volgende:
Wie is die piet met die telefoon toch. Ik ken hem ergens van.
13 minuutjes ongeveerquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 10 minuutjes komt de boot aan.
In deze droogte. Wat een asoquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:07 schreef miaeak het volgende:
Oh! Hij haalt het eruit om de straten schoon te vegen. Sympathiek.
Hij komt uit Spanje hèquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sint is wel veeleisend als hij dit weer lelijk vindt.
jij bent zeker voor roetvegenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Is sinterklaasweetalles al gespot?
Daar komt de kerstman al langsquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van mij mogen de kinderen in Engeland ook wel een keer cadeautjes krijgen, ze mogen daar wel een keer heen
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:09 schreef naatje_1 het volgende:
Als u iemand tegenkomt zegt u bye bye brexit
Nu al?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
trippel trappel trippel trap, heb ook wel zin in trippel nu
Politici proberen altijd alles te verbloemen... dit gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:10 schreef miaeak het volgende:
Ik vind deze burgemeester te confident... Hij weet meer denk ik.
Tegenwoordig zijn er met kerst in Nederland ook veel mensen, ik bedoel de Kerstman, die elkaar cadeaus geven met kerst.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar komt de kerstman al langs
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet, wel dom dat ik geen kruidnoten van te voren heb ingekocht...
Ik kreeg ook bij beidequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er met kerst in Nederland ook veel mensen, ik bedoel de Kerstman, die elkaar cadeaus geven met kerst.
Sinterklaas is nog niet eens in Nederland gekquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anders gaan ze mee in de zak
Dacht ik ook heel even, maar dan hebben ze er in 10 minuten al 5 steken opzittenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh wacht, dat links varen, is dat een stab naar die linkse anti pieten sukkels? Of is dat te ver gezocht?
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh wacht, dat links varen, is dat een stab naar die linkse anti pieten sukkels? Of is dat te ver gezocht?
Met kerst vierde mijn familie alleen de geboorte van Jezus.quote:
RTquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef miaeak het volgende:
Die nieuwe pieten zijn wel sukkels hoor.
Millennialpieten.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef miaeak het volgende:
Die nieuwe pieten zijn wel sukkels hoor.
ik mis tietenpietquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mis de Wegwijspiet. Samen met Huispiet de grootste bazen
Paniekpiet, jonguh!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mis de Wegwijspiet. Samen met Huispiet de grootste bazen
Die man is ook geen 20 meer.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe heeft sinterklaas al die shit niet door
Snap ik primaquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Tiger snapt niet hoe de wereld in elkaar zit.
Intertoysboekjesgenotquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Best wel gemeen eigenlijk dat Sinterklaas alleen de kinderen in Nederland en België cadeaus wil geven. Dat zijn een paar van de meest welvarende landen ter wereld, de ouders kunnen daar de cadeaus zelf betalen
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Snap ik primaLinkse hippies proberen mooi feestje te slopen dus schrijf je een stukje waarbij de boot naar Engeland vaart en dus links moet varen. Tis niet zo ongewikkeld, jongens
Kernreactor onderin die stoomboot, je weet.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ze komen er aan! Dat hebben ze snel gedaan!
Weet je wel hoeveel mensen er in armoede leven hierquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Best wel gemeen eigenlijk dat Sinterklaas alleen de kinderen in Nederland en België cadeaus wil geven. Dat zijn een paar van de meest welvarende landen ter wereld, de ouders kunnen daar de cadeaus zelf betalen
Weken toneelcursussen volgenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd mooi zo'n ongemakkelijke burgemeester
heyquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef Saind het volgende:
Sjessus wat een lelijke dystopische uithoek is dat daar
Hoezo zou Sinterklaas daar rekening rekening mee houdenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen er in armoede leven hierStraks krijgt helft van de kinderen wel een cadeau en de andere helft niet.
Dat kan je ze niet aandoen
Geniet je niet van die oerhollandse molens?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef Saind het volgende:
Sjessus wat een lelijke dystopische uithoek is dat daar
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:19 schreef RensAjacied het volgende:
VBL support Sinterklaasgod!
VBL GODEN zijn heel het jaar lief geweest.
Sowieso is een boot een beetje een onnodig iets vanuit spanje.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die stoomboot is niet zo goed voor het milieu he
Ben benieuwd wat Sinterklaas in petto heeft voor zijn naamgenoot in VBL die alles weet.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wil je me geen woorden in de mond leggen aubquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ben bang dat het dan rampzaliger wordtquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hadden die schoorstenen er wel uit mogen CGI'en iig
Ze doen geen enkele moeite daar in te burgerenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben helemaal geen Spaans accent hè
Die krijgt een pak slaagquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sinterklaas in petto heeft voor zijn naamgenoot in VBL die alles weet.
Ik zag ze net ook lopen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef miaeak het volgende:
Mooi hoe ze even wat namen bij elkaar verzinnen alsof ze al die kinderen kennen.
Tuurlijk herkennen ze al die kinderen op 100m afstand. Dat kan sinterklaasquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef miaeak het volgende:
Mooi hoe ze even wat namen bij elkaar verzinnen alsof ze al die kinderen kennen.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
"Als we maar om dingen kunnen blijven lachen"
Viel me ook op ja.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom zijn de kinderen niet geschminkt, wij waren vroeger altijd geschminkt met sinterklaas.
Of naar Engeland.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ben blij dat alles toch goed lijkt te komen, was al bang dat de boot terug ging
Die heb ik gemist?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Shots fired door de Sint zelf, regelrecht in de camera
"Als we maar om dingen kunnen blijven lachen."quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Mijn vriend komt net binnen (Komt uit Amerika, woont nu 2 jaar in NL) "Is that how this Sinterklaas thing works? He comes by boat? .... With the people in blackface?"
oeiquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Mijn vriend komt net binnen (Komt uit Amerika, woont nu 2 jaar in NL) "Is that how this Sinterklaas thing works? He comes by boat? .... With the people in blackface?"
dus, hij heeft 2 jaar onder een steen gelegen en je hebt niet de moeite genomen om hem over de traditie uit te leggen, joequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
2 jaar in Nederland wonen en het nog niet begrijpenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Stinkt ookquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde vroeger nooit schmink op, vond dat vies
Hier ookquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon even uitleggen hoe en wat en ze snappen het wel, tenzij radicale linkse.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Racist!!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jantjequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal hij expres Engelse namen noemen
Ik heb er drie gespot tot nu toequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zie steeds meer echte zwarte pieten verschijnen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |