"Als we maar om dingen kunnen blijven lachen."quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Mijn vriend komt net binnen (Komt uit Amerika, woont nu 2 jaar in NL) "Is that how this Sinterklaas thing works? He comes by boat? .... With the people in blackface?"
oeiquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Mijn vriend komt net binnen (Komt uit Amerika, woont nu 2 jaar in NL) "Is that how this Sinterklaas thing works? He comes by boat? .... With the people in blackface?"
dus, hij heeft 2 jaar onder een steen gelegen en je hebt niet de moeite genomen om hem over de traditie uit te leggen, joequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
2 jaar in Nederland wonen en het nog niet begrijpenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Stinkt ookquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde vroeger nooit schmink op, vond dat vies
Hier ookquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon even uitleggen hoe en wat en ze snappen het wel, tenzij radicale linkse.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef miaeak het volgende:
Lol.
Racist!!quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jantjequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal hij expres Engelse namen noemen
Ik heb er drie gespot tot nu toequote:Op zaterdag 17 november 2018 12:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zie steeds meer echte zwarte pieten verschijnen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |