Ze doen geen enkele moeite daar in te burgerenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben helemaal geen Spaans accent hè
Die krijgt een pak slaagquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Sinterklaas in petto heeft voor zijn naamgenoot in VBL die alles weet.
Ik zag ze net ook lopen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef miaeak het volgende:
Mooi hoe ze even wat namen bij elkaar verzinnen alsof ze al die kinderen kennen.
Tuurlijk herkennen ze al die kinderen op 100m afstand. Dat kan sinterklaasquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef miaeak het volgende:
Mooi hoe ze even wat namen bij elkaar verzinnen alsof ze al die kinderen kennen.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
"Als we maar om dingen kunnen blijven lachen"
Viel me ook op ja.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom zijn de kinderen niet geschminkt, wij waren vroeger altijd geschminkt met sinterklaas.
Of naar Engeland.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ben blij dat alles toch goed lijkt te komen, was al bang dat de boot terug ging
Die heb ik gemist?quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Shots fired door de Sint zelf, regelrecht in de camera
"Als we maar om dingen kunnen blijven lachen."quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |