Lol johannesquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke kleur ze nou hebben, ze zijn in elk geval al jaren incompetent. Dan is er weer iets met de pakjes, dan met de boot, het gaat nooit vlekkeloos.
Zou hun arbeidscontracten zeker eens gaan herzien.
Ja heb ik gezien... daar viel inderdaad geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je de expert niet gezien in het sintjournaal?!?!?!?! Als je 9 emmertjes boven op elkaar doet is er al 3 meter water weg!
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VBL ON TOUR
ZP MOT BLIJVE
ZP IS VAN ONS OLE OLE
Slaven hebben geen contractenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke kleur ze nou hebben, ze zijn in elk geval al jaren incompetent. Dan is er weer iets met de pakjes, dan met de boot, het gaat nooit vlekkeloos.
Zou hun arbeidscontracten zeker eens gaan herzien.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je de expert niet gezien in het sintjournaal?!?!?!?! Als je 9 emmertjes boven op elkaar doet is er al 3 meter water weg!
Ik zou Dieuwertje nog steeds hard aanpakkenquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:40 schreef Sigaartje het volgende:
Ik schrok heel erg van Dieuwertje Blok. Ik weet nog dat in de jaren 80 een hele mannenfanclub was.
Ouder worden doet iedereen en ik ben ook moeders mooiste niet meer, maar Dieuwertje is echt hard aangepakt door het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |