quote:
Welkom in deze slowe chatquote:
fijn om hier te zijn lieverdquote:
Dan raad ik je Formule Hopeloos van Jeroen Demmendaal aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb altijd een fascinatie gehad voor de kleinere, niet zo succesvolle teams in de F1.
Jeeej!quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:El_thijs Onze steam summersale mijden topic
?quote:
Ik had PS5 besteld, maar het is een steamdeck gewordenquote:
Wat wil je mijden?quote:
Mijdenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:El_thijs Onze steam summersale mijden topic
Ah zoquote:
Lekker broquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
ikke winnaar van GP Frankrijk in F1 2021 myteam carriere, en ik deed ook effe een Maxje, door paar ronde voor het einde te boxen voor nieuwe banden, en ik pakte snelste ronde in de laatste ronde![]()
mijn naam daarin is Giancarlo Fisichella, mijn teamnaam Benetton-Lamborghini
mijn ploeggenoot is Giuliano Alesi (hopeloos geval maar goed, ben al andere aan het scouten, Luca Ghiotto en Nobuhiro Matsushita)
ik heb nu 78 punten, ik sta 5de
Kom Goose Goose Duck spelenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iedereen in de pitstraat
Jammer dat het zo klein is, ik zie bijna niets. de game f12023?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd ff genaaid gister door deze Aston Martin
SAD
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Jammer dat het zo klein is, ik zie bijna niets. de game f12023?
Het kan natuurlijk dat je lekker wacht op een sale, naar ik begrijp is die serie best prijzig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja
Dacht dat die wel duidelijk was trouwens
Klopt maar ik speel hem redelijk veel en zit ook in wat competitiesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat je lekker wacht op een sale, naar ik begrijp is die serie best prijzig.
Voor mij zou het er vooral om gaan dat het up to date is, dus met de nieuwe auto's en wellicht ook heel anders afstellen want rijhoogte zal nu veel verschil maken lijkt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het zelf niet per se veel beter dan 22, misschien lichtjes qua rijden maar ik vind dat zelf nooit erg verschillen. Wat je wel hebt in 23 zijn F1 world wat een wel een leuke nieuwe spelmodus is en de verhaallijn Braking Point, ook wel aardig om te spelen. Beetje afhankelijk dus wat voor spelmodi je persoonlijk trekt
Dan zal 22 wel volstaan waarschijnlijk. Daar die hele My Team career ook in en daar kan je wel veel kanten mee op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor mij zou het er vooral om gaan dat het up to date is, dus met de nieuwe auto's en wellicht ook heel anders afstellen want rijhoogte zal nu veel verschil maken lijkt me.
De telemetrie zal hopelijk ook nu aangepast zijn met een parameter voor rijhoogte.
Heb niet de intentie om online te gaan racen meer, maar zelf een kampioenschap rijden is wel leuk, zeker met alles er om heen zoals het samen stellen van je eigen team.
Ik heb hem kunnen spelen op de game passquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat je lekker wacht op een sale, naar ik begrijp is die serie best prijzig.
Hij heeft geleerd van de beste! Een echte 'Hamilton-tikkie-tegen-de-achterkant'!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd ff genaaid gister door deze Aston Martin
SAD
[ afbeelding ]
Heeft lichtelijk gewerkt @greysbonesquote:
Nou ja dit gaat toch een stuk meer slow dan DTS. Al bijna 5 jaar bezig met het huidige deelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft lichtelijk gewerkt @:greysbones![]()
Maar zie je: vooral over SIM'men![]()
Een echte SLOWchat zoals in DTS is het niet (maar dan met F1-onderwerpen*grinnik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |