Dat is ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe RPM staat op Patreon met halfuur durende rant over Stroll.
Nog betere samenvatting van het seizoen dan drive to survive van Netflix
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, ik heb de nieuwe F1 game alvast
Hier een leuke move op het circuit van Spanje.
[ afbeelding ]
Leuk spel op zich. Niet echt veranderd tov 24 maar goed.
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:01 schreef 03f het volgende:
[..]
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.
Mooi om te zien dat die bevalt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:02 schreef 03f het volgende:
[..]
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.
Ik vermaak mij er prima mee voorlopig, ben niet zo van de story mode in dit geval maar dat hoeft ook niet.
Ja zelfs de besturing met controller voelt prima, ik oefen nu zonder assists met een F2-auto. Gister nog met traction control op medium, verschil is duidelijk te merken maar het blijft voorspelbaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat die bevalt.
Heb net maandag ook voor het eerst twee reversed banen gereden, Silverstone en Red Bull Ring. Voelt heel raar. Weet nog steeds niet wat ik van die feature moet vinden, hel is enerzijds goedkoop, maar ik snap het ook wel weer. Je hebt bijna nooit nieuwe banen in F1, en nu wel een soort van.
Vind het wat te hoog klinken. Vind de lage brom van de V6 ook wel primaquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:40 schreef quo_ het volgende:
Luister en huiver, vol weemoed.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILER: POVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |