Dan zal 22 wel volstaan waarschijnlijk. Daar die hele My Team career ook in en daar kan je wel veel kanten mee op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor mij zou het er vooral om gaan dat het up to date is, dus met de nieuwe auto's en wellicht ook heel anders afstellen want rijhoogte zal nu veel verschil maken lijkt me.
De telemetrie zal hopelijk ook nu aangepast zijn met een parameter voor rijhoogte.
Heb niet de intentie om online te gaan racen meer, maar zelf een kampioenschap rijden is wel leuk, zeker met alles er om heen zoals het samen stellen van je eigen team.
Ik heb hem kunnen spelen op de game passquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat je lekker wacht op een sale, naar ik begrijp is die serie best prijzig.
Hij heeft geleerd van de beste! Een echte 'Hamilton-tikkie-tegen-de-achterkant'!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd ff genaaid gister door deze Aston Martin
SAD
[ afbeelding ]
Heeft lichtelijk gewerkt @greysbonesquote:
Nou ja dit gaat toch een stuk meer slow dan DTS. Al bijna 5 jaar bezig met het huidige deelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft lichtelijk gewerkt @:greysbones![]()
Maar zie je: vooral over SIM'men![]()
Een echte SLOWchat zoals in DTS is het niet (maar dan met F1-onderwerpen*grinnik)
is moeilijk voor mannen blijkbaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft lichtelijk gewerkt @:greysbones![]()
Maar zie je: vooral over SIM'men![]()
Een echte SLOWchat zoals in DTS is het niet (maar dan met F1-onderwerpen*grinnik)
Had het mss beter [F1 - SIMMEN] kunnen heten...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja dit gaat toch een stuk meer slow dan DTS. Al bijna 5 jaar bezig met het huidige deel
Misschien staat SC wel voor SimChatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Had het mss beter [F1 - SIMMEN] kunnen heten...?![]()
![]()
En dat 'Op weg naar Canada" kon ook al 3 of 4x de prullenbak in want daar waren we inmiddels al geweest
uhuquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien staat SC wel voor SimChat
(lol)
StopChat!quote:
Speciaal voor jouquote:
Alleen omdat jij er dan ook in kan zittenquote:
ik kan er zelfs in staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er dan ook in kan zitten
Oeh kinky!quote:
iedereen mag overal postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Nee greys, jij gaat niet nog een sc overnemen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Nee greys, jij gaat niet nog een sc overnemen
Of topic in een SCquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
kan je het niet meer handelen, Katje?![]()
xD
Ow foeiiii, wat offtopic weer.
ik verhuis wel weer naar DTS![]()
ONTOPIC:
GEEEEEEENNNNN F1... nog....![]()
Ja, we moeten allemaal de pits in.quote:
speel jij dan voor pits poes of mag alleen @Nattekat dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we moeten allemaal de pits in.
Ik rij liever!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
speel jij dan voor pits poes of mag alleen @:Nattekat dat?
Only if it is the wrong wayquote:
its only wrong if a say its rightquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Only if it is the wrong way
You a say it is a right, then I a go a left.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
its only wrong if a say its right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |