abonnement Unibet Coolblue
pi_183028922
Oh dat valt nog best mee qua groep en leuke mensen

Evi O+ O+
Nielson 8-)
Merel 8-)

Die Rick Paul is weer bevriend met Thomas Cammaert trouwens, dus wellicht heeft ie wat tips gekregen

En ik ben allang blij dat het gerucht dat Lil Kleine meedeed niet waar is :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter donderdag 8 november 2018 @ 20:54:23 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_183029572
Normaal gesproken zijn er toch geruchten geweest van mogelijke kandidaten, gebaseerd op (social) media-stilte rondom de maanden mei/juni, klopte daar dit keer nog wat van?
  donderdag 8 november 2018 @ 20:56:16 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_183029640
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie straks ook mee met de app??
Ja. Met de FOK! groep. En de prono ook.
Isn't it ironic, don't you think
  donderdag 8 november 2018 @ 20:56:35 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183029653
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken zijn er toch geruchten geweest van mogelijke kandidaten, gebaseerd op (social) media-stilte rondom de maanden mei/juni, klopte daar dit keer nog wat van?
Robért van Beckhoven is al maandenlang niet meer op snapchat gesignaleerd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183029675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Robért van Beckhoven is al maandenlang niet meer op snapchat gesignaleerd.
_O-

Is HHB daarom uitgesteld (december ipv september)? :o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 8 november 2018 @ 20:57:24 #56
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183029684
Dit jaar gewoon geen enkele grote naam. Echt letterlijk niemand waarvan ik benieuwd zou zijn hoe die in het normale leven zou zijn. Dat had ik elk jaar wel met tenminste 1 iemand. Voor minstens 50% van hen is dit gewoon een springplank/carrierebuilding.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183029820
Ik ga niet kijken trouwens. Ik kijk bij de Belg.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_183029829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja. Met de FOK! groep. En de prono ook.
Leuk!
  donderdag 8 november 2018 @ 21:05:07 #59
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183029927
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ga niet kijken trouwens. Ik kijk bij de Belg.
Het één sluit het ander niet uit :7

Ik zal jullie alvast waarschuwen, ik ben voornemens mijn score van de Vlaamse prono van afgelopen jaar op z'n minst te evenaren, liever nog verbeteren 8-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183030077
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken zijn er toch geruchten geweest van mogelijke kandidaten, gebaseerd op (social) media-stilte rondom de maanden mei/juni, klopte daar dit keer nog wat van?
Ik las veel mee op wieisdemol.com de afgelopen maanden, en Evelien de Bruijn, Merel Westrik en Sarah Chronis waren al een tijdje vrij zeker als kandidaten. Rick Paul van Mulligen en Evi Hanssen zijn ook wel genoemd als mogelijke kandidaten, maar die waren minder duidelijk. Evi is op een gegeven moment zelfs afgeschreven door de groep, maar ik weet niet meer precies waarom (misschien gesignaleerd tijdens de opnameperiode, wat erop kan duiden dat ze een vroege afvaller kan zijn).

De rest is in ieder geval echt nérgens genoemd, wat echt veel minder is dan in andere jaren. Ze hebben het goed verborgen gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aoibhin op 08-11-2018 21:16:32 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183030122
Ik vind Nikkie nog het leukst eigenlijk. Evi Hanssen is me enorm tegengevallen bij It Takes 2, erg arrogante dame.

De rest tja, nog niet echt een mening over eigenlijk.
Koel en donker bewaren
pi_183030154
Merk wel dat ik minder en minder krijg met WIDM :@ Vroeger was ik echt excited, nu denk ik, tja zal wel, weer een seizoen.

Ik kijk wel uit naar de mooie beelden :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 8 november 2018 @ 21:26:40 #63
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_183030638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bij WIDM vaak dat ik op allemaal fora lees "Wie? Ik ken er maar 1 of 2", maar ik ken er elk jaar wel minstens een stuk of 8 (waarvan een paar dan wel enkel van naam of van een enkele verschijning in een talkshow zijn).

Dan heb ik af en toe echt zoiets van: 'volg ik dan zoveel onzin'? :@
Vorig jaar 7 (en met Ruben een groot deel van m'n jeugd doorgebracht dus die telt dubbel, vooruit, ook 8 8-)).

Dit jaar maar 2 _O-. Maar onder de "onbekenden" zitten er vast ook wel weer een paar die me positief zullen verrassen.

Die Nikkie lijkt me alleen al op basis van de foto irritant :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_183030774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Merk wel dat ik minder en minder krijg met WIDM :@ Vroeger was ik echt excited, nu denk ik, tja zal wel, weer een seizoen.

Ik kijk wel uit naar de mooie beelden :P
WIDM kan me nog altijd boeien. Het format blijft ook gewoon werken, omdat dat psychologische gemindfuck altijd toepasbaar blijft (dat je iets verdachts ziet, maar misschien draaf je door, zijn dingen nou wel of niet zoals ze lijken, etc. dat je altijd vraagtekens blijft zetten bij wat je ziet en in elk detail een mogelijke hint ziet).

Ik heb wel elk seizoen heel erg dat ik in het begin heel enthousiast ermee bezig ben en na een paar weken er per week al minder naar uitkijk. In het begin is het echt met Word documentjes, tabelletjes, follow the money, etc. maar na een paar weken hou ik dat dan al niet meer bij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 november 2018 @ 21:37:21 #65
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_183030985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Merk wel dat ik minder en minder krijg met WIDM :@ Vroeger was ik echt excited, nu denk ik, tja zal wel, weer een seizoen.

Ik kijk wel uit naar de mooie beelden :P
Met FOK!, de app en social media is het eigenlijk best wel leuk.
Isn't it ironic, don't you think
pi_183031603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Die Nikkie is 24 en zit gewoon al aan de botox :')
Dat is tegenwoordig niet meer echt leeftijdsgebonden :') Zelfde geldt voor lipfillers.

Vind het bij haar wel extra raar omdat ze zoveel met make up doet. Dan juist zouden fillers niet direct nodig moeten zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik denk ook gewoon dat ik namen en gezichten gewoon goed onthoud.
Rick Paul van Mulligen bijv. heb ik nooit een serie of show van gezien, maar toen ik hoorde dat hij meedeed was het meteen 'oh ja, die deed twee jaar geleden aan De Slimste Mens mee!' Sarah Chronis ken ik van toen ze 10 jaar geleden in ONM zat; verder ook nooit meer gevolgd, maar wist nog precies wie het was.
Ik ken Sarah Chronis nog van 'mijn tijd' van Kinderen voor Kinderen :D :P Ze zong daar het mooie nummer de Pest aan Pesten.
Koel en donker bewaren
  donderdag 8 november 2018 @ 22:23:37 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183032441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bij WIDM vaak dat ik op allemaal fora lees "Wie? Ik ken er maar 1 of 2", maar ik ken er elk jaar wel minstens een stuk of 8 (waarvan een paar dan wel enkel van naam of van een enkele verschijning in een talkshow zijn).

Dan heb ik af en toe echt zoiets van: 'volg ik dan zoveel onzin'? :@
Ik ken of minimaal herken (d.w.z. puur op naam, foto of wat ze doen) elk jaar toch wel minstens de helft. Dus je bent niet de enige. En dat terwijl ik de meeste programma's, zenders en dergelijke waar die deelnemers dan inzitten zelden of nooit kijk. Zo volg ik helemaal geen internet 'bekenden' maar heb ik die Nikkie wel al eens een keer gezien (haar naam kende ik dan weer niet).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 november 2018 @ 22:24:22 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183032461
Het is ook wel een van de vele standaard dingen, dat mensen elkaar gaan overbieden in het aantal mensen dat ze niet kennen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183032647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:24 schreef Redefine het volgende:
Het is ook wel een van de vele standaard dingen, dat mensen elkaar gaan overbieden in het aantal mensen dat ze niet kennen.
Ja je bent superstoer als je weinig tv kijkt en niemand kent.
Koel en donker bewaren
  donderdag 8 november 2018 @ 22:36:01 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183032710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja je bent superstoer als je weinig tv kijkt en niemand kent.
Zo komt dat wel over ja. Je ziet het ook wel bij mensen die niet meer op de traditionele manier TV kijken en dan dus geen TV pakket meer hebben. Dat schijnt ook een verheven status te hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183035062
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig niet meer echt leeftijdsgebonden :') Zelfde geldt voor lipfillers.

Vind het bij haar wel extra raar omdat ze zoveel met make up doet. Dan juist zouden fillers niet direct nodig moeten zijn.

[..]

Ik ken Sarah Chronis nog van 'mijn tijd' van Kinderen voor Kinderen :D :P Ze zong daar het mooie nummer de Pest aan Pesten.
Ze zong ook Het Leven Duurt een Leven Lang volgens mij in 1997. Dat nummer over pesten ken ik helemaal niet; zal het eens opzoeken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183035181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ken of minimaal herken (d.w.z. puur op naam, foto of wat ze doen) elk jaar toch wel minstens de helft. Dus je bent niet de enige. En dat terwijl ik de meeste programma's, zenders en dergelijke waar die deelnemers dan inzitten zelden of nooit kijk. Zo volg ik helemaal geen internet 'bekenden' maar heb ik die Nikkie wel al eens een keer gezien (haar naam kende ik dan weer niet).
Dat inderdaad. Ik heb Nikkie vaak voorbij horen komen als de tv toevallig aanstond, ook al volg ik totaal niet wat er dan bezig is. Dat ze een Youtube kanaal heeft met tig volgers is dan iets wat ik via-via op heb gevangen. Verder volg ik haar totaal niet, maar nu als WIDM-kandidaat gaat er dan wel gelijk een belletje rinkelen. Net als Rick Paul, die ik alleen maar van De Slimste Mens ken, en Sarah alleen maar van een rolletje in ONM van een decennium geleden.

Jamie is de enige die ik echt niet ken; zijn programma Jules Unlimited ken ik wel. De rest ken ik vrij goed en vind ik ook enorm toffe kandidaten voor dit programma. Ik ben daarom ook best enthousiast voor dit nieuwe seizoen. Ik vind het ook heel leuk dat WIDM weer eens naar Zuid-Amerika gaat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183035190
Het wordt wel lekker Robert overkill straks, want Heel Holland Bakt begint ook weer snel. Ook weer een programma waar ik niets van wil missen. O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183036374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het wordt wel lekker Robert overkill straks, want Heel Holland Bakt begint ook weer snel. Ook weer een programma waar ik niets van wil missen. O+
Tenzij hij de eerste afvaller is :)
  Redactie Sport vrijdag 9 november 2018 @ 08:22:20 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183036581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet dat ik regelmatig onder een steen lig, maar van dit groepje ken ik maar 50%,

Robért van Beckhoven
Nielson
Merel Westrik
Evelien de Bruijn
Evi Hanssen

De rest echt nog nooit van gehoord. Die Sarah lijkt me wel een leuk typje, Nikkie de Jager lijkt me een dommig gevalletje
Dit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:34:45 #76
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_183036654
Ah, ik zie het al.
Men heeft liever Patty Brard, Wendy van Dijk en Albert Verlinde. Want die kennen we wel.
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:38:35 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183036685
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:34 schreef Piperidine het volgende:
Ah, ik zie het al.
Men heeft liever Patty Brard, Wendy van Dijk en Albert Verlinde. Want die kennen we wel.
waar staat dat mensen percee de kandidaten willen kennen? ik in ieder geval niet, afgelopen jaren juist door WIDM verschillende kandidaten langs zien komen die ik wel tof vond maar niet kende :)
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:40:38 #78
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_183036699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:38 schreef Koen66 het volgende:

[..]

waar staat dat mensen percee de kandidaten willen kennen? ik in ieder geval niet, afgelopen jaren juist door WIDM verschillende kandidaten langs zien komen die ik wel tof vond maar niet kende :)
Lees even dit topic door. Er wordt enkel gereageerd welke kandidaten wel of niet bekend zijn en dat het blik inmiddels leeg is.
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:55:10 #79
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183036834
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:40 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Lees even dit topic door. Er wordt enkel gereageerd welke kandidaten wel of niet bekend zijn en dat het blik inmiddels leeg is.
dat klopt, maar er zijn er maar een paar die zeggen dat ze het niet leuk vinden met onbekendere kandidaten toch? Ik ken er maar 5 van de 10 maar dat maakt voor mij het programma niet minder leuk
Same shit, different day
SC hopper present
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 november 2018 @ 09:03:00 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183036913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dat klopt, maar er zijn er maar een paar die zeggen dat ze het niet leuk vinden met onbekendere kandidaten toch? Ik ken er maar 5 van de 10 maar dat maakt voor mij het programma niet minder leuk
Het gaat mij er eigenlijk niet om of ik de kandidaten wel of niet ken, alleen bij van die grotendeels vrij onbekende 'BN'ers' krijg ik steeds het idee dat ze zichzelf vooral heel leuk en goed vinden (want 'BN'er') en dat het eigenlijk vreemd zou zijn als wij ze niet kennen, waarbij spelen om de pot ook van minder belang is, want zo'n flinke som geld is toch maar een fooi voor ze.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:10:12 #81
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183036990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het gaat mij er eigenlijk niet om of ik de kandidaten wel of niet ken, alleen bij van die grotendeels vrij onbekende 'BN'ers' krijg ik steeds het idee dat ze zichzelf vooral heel leuk en goed vinden (want 'BN'er') en dat het eigenlijk vreemd zou zijn als wij ze niet kennen, waarbij spelen om de pot ook van minder belang is, want zo'n flinke som geld is toch maar een fooi voor ze.
Denk dat dat het verschil sowieso is tussen BN-ers, of het spel met onbekenden spelen.
BN-ers doen het voornamelijk om de exposure en minder om de pot.
Maar heb niet het gevoel dat het aantal echt bekende BN-ers minder wordt, als ik de kandidaten bekijk sinds het niet meer met onbekenden gespeeld wordt is er altijd ongeveer een fifty/fifty verhouding tussen (on) bekende bekende Nederlanders. Althans voor mij dan :P
Same shit, different day
SC hopper present
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 november 2018 @ 09:13:21 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183037028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Denk dat dat het verschil sowieso is tussen BN-ers, of het spel met onbekenden spelen.
BN-ers doen het voornamelijk om de exposure en minder om de pot.
Maar heb niet het gevoel dat het aantal echt bekende BN-eers minder wordt, als ik de kandidaten bekijk sinds het niet meer met onbekenden gespeeld wordt is er altijd ongeveer een fifty/fifty verhouding tussen (on) bekende bekende Nederlanders. Althans voor mij dan :P
Voor mij zijn er meestal één of twee deelnemers die ik van naam wel ken, plus de deelnemers die uit de sportwereld komen :+

Schijnbaar is het lastig om op de hoogte te zijn over wie 'bekend' is en wie niet als je programma's als DWDD, Late Night, Pauw en Witteman en weet ik het wat allemaal echt nooit kijkt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:18:54 #83
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183037094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor mij zijn er meestal één of twee deelnemers die ik van naam wel ken, plus de deelnemers die uit de sportwereld komen :+

Schijnbaar is het lastig om op de hoogte te zijn over wie 'bekend' is en wie niet als je programma's als DWDD, Late Night, Pauw en Witteman en weet ik het wat allemaal echt nooit kijkt :P
Van degenen die ik 'ken' is het regelmatig alleen maar van naam, en eens een artikel op nu.nl ofzo. Ook die kok bv ken ik wel qua naam, maar ik ben een van de weinigen die ook niet naar HHB kijkt I guess :P van deze lijst kende ik er 5 zelfs de naam niet van. Maar nogmaals maakt dat voor mij het programma niet minder leuk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_183037554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

leuke gevarieerde groep, knap hoe ze dat voor elkaar krijgen

En hopelijk gaat Nikkie er als eerste uit
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:03:03 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183037650
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee, als je breed geïnteresseerd bent krijg je veel mee.
En als niets op de NL TV je maar kan boeien , op WIDM na (zoals bij mij t geval is) en je een vlogger/youtube allergie hebt, dan ken je dus meer dan de helft niet :D Maakt me verder ook niet uit. Is t gewoon een onbekende Nederlander editie voor mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183038566
Het jammere is inderdaad dat die semi- BN'ers soms meer meedoen om op tv te komen dan om het spel te spelen.

Bij onbekenden kun je echt screenen en casten. Ook daar zullen cashcows tussen zitten, dus dat biedt ook geen garantie tot succes. Nederlanders zien nu eenmaal graag gekkies op tv. Dat is ook het verschil tussen de Britse en Nederlandse First Dates.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:24:49 #87
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_183038953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:55 schreef Droathoah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
brrrrrr :X
Same shit, different day
SC hopper present
pi_183042196
Als je haar niet kent dan kan ik me voorstellen dat je denkt, gatsie een verbouwde make up bimbo. Maar ik kijk haar video's weleens, en ze is echt leuk (en ik heb normaal echt een hekel aan vloggende huppeltrutjes hoor!).
Koel en donker bewaren
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:41:57 #89
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_183042629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze zong ook Het Leven Duurt een Leven Lang volgens mij in 1997. Dat nummer over pesten ken ik helemaal niet; zal het eens opzoeken.
In dat geval nu al mijn favoriet. Dank voor deze (aanvullende) info
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:47:16 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183042729
Dat de bn'ers vooral voor het spel en de exposure gaan is heel vervelend ja. Daardoor krijg je allemaal van die nepmollen :r

Maar dat het voor de kandidaten niet veel geld is wat ze kunnen winnen is echt onzin. Voor een drietal zal zeker gelden dat ze veel verdienen. Maar het merendeel heeft een heel normaal salaris. De meesten verdienen echt geen bakken met geld. Daarvoor is 10.000 (en meer) net zoveel geld als voor de gemiddelde kijker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 9 november 2018 @ 18:59:36 #91
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183047118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je haar niet kent dan kan ik me voorstellen dat je denkt, gatsie een verbouwde make up bimbo. Maar ik kijk haar video's weleens, en ze is echt leuk (en ik heb normaal echt een hekel aan vloggende huppeltrutjes hoor!).
Eens! Ik vind haar ook juist wel stoer dat ze echt zonder make-up begint en daarmee pas echt laat zien hoe goed ze is :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 9 november 2018 @ 19:20:30 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_183047578
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat valt nog best mee qua groep en leuke mensen

Evi O+ O+
Nielson 8-)
Merel 8-)

Die Rick Paul is weer bevriend met Thomas Cammaert trouwens, dus wellicht heeft ie wat tips gekregen

En ik ben allang blij dat het gerucht dat Lil Kleine meedeed niet waar is :D
Nee, gelukkig geen Lil Kleine..
  vrijdag 9 november 2018 @ 19:21:41 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  ESF Reporter vrijdag 9 november 2018 @ 20:37:13 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_183049405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je haar niet kent dan kan ik me voorstellen dat je denkt, gatsie een verbouwde make up bimbo. Maar ik kijk haar video's weleens, en ze is echt leuk (en ik heb normaal echt een hekel aan vloggende huppeltrutjes hoor!).
Ja dat dus. Ik vind het ook echt niet mooi die extreme plamuur, en botox op je 24e vind ik vrij bizar maar wat ze qua make-up doet, doet ze goed. En ze komt (in tegenstelling tot hoe ze er uit ziet) wel naturel over.
  PR en moderator vrijdag 9 november 2018 @ 22:12:58 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183051731
Ik denk dat mensen Nikkie ook wel gaan waarderen :D komt wel gewoon over als een toffe spontane meid

Die botox is wel echt zonde ja :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183052163
Hopelijk moeten ze over lava lopen en smelt Nikkie
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 november 2018 @ 23:26:50 #97
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_183053318
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je haar niet kent dan kan ik me voorstellen dat je denkt, gatsie een verbouwde make up bimbo. Maar ik kijk haar video's weleens, en ze is echt leuk (en ik heb normaal echt een hekel aan vloggende huppeltrutjes hoor!).
Ik heb haar ook gezien in dat Escape room-programma, maar wat irritant was ze. En dan die stem er ook nog bij.
pi_183054438
Nikki lijkt zo reusachtig op die groepsfoto. Evelien lijkt wel een kaboutertje. Maar ook ten opzichte van de groep lijkt ze de grootste. Opvallend, net of de verhouding in de foto niet helemaal klopt.
pi_183054655
Nikkie is 1,93m, dus ja dat klopt wel ;)
Koel en donker bewaren
  zaterdag 10 november 2018 @ 00:51:59 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183054721
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 00:27 schreef MrsDuck het volgende:
Nikki lijkt zo reusachtig op die groepsfoto. Evelien lijkt wel een kaboutertje. Maar ook ten opzichte van de groep lijkt ze de grootste. Opvallend, net of de verhouding in de foto niet helemaal klopt.
Ik vind de foto er ook heel raar uitzien. Lijkt wel of die bewerkt is. Al zal het ook wel eraan liggen, dat Rik op de voorgrond staat en ze hebben zitten spelen met de diepte op de foto.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')