abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183028922
registreer om deze reclame te verbergen
Oh dat valt nog best mee qua groep en leuke mensen

Evi O+ O+
Nielson 8-)
Merel 8-)

Die Rick Paul is weer bevriend met Thomas Cammaert trouwens, dus wellicht heeft ie wat tips gekregen

En ik ben allang blij dat het gerucht dat Lil Kleine meedeed niet waar is :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183029572
Normaal gesproken zijn er toch geruchten geweest van mogelijke kandidaten, gebaseerd op (social) media-stilte rondom de maanden mei/juni, klopte daar dit keer nog wat van?
  donderdag 8 november 2018 @ 20:56:16 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_183029640
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie straks ook mee met de app??
Ja. Met de FOK! groep. En de prono ook.
Isn't it ironic, don't you think
  donderdag 8 november 2018 @ 20:56:35 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_183029653
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken zijn er toch geruchten geweest van mogelijke kandidaten, gebaseerd op (social) media-stilte rondom de maanden mei/juni, klopte daar dit keer nog wat van?
Robért van Beckhoven is al maandenlang niet meer op snapchat gesignaleerd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183029675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Robért van Beckhoven is al maandenlang niet meer op snapchat gesignaleerd.
_O-

Is HHB daarom uitgesteld (december ipv september)? :o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 8 november 2018 @ 20:57:24 #56
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183029684
Dit jaar gewoon geen enkele grote naam. Echt letterlijk niemand waarvan ik benieuwd zou zijn hoe die in het normale leven zou zijn. Dat had ik elk jaar wel met tenminste 1 iemand. Voor minstens 50% van hen is dit gewoon een springplank/carrierebuilding.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183029820
Ik ga niet kijken trouwens. Ik kijk bij de Belg.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_183029829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja. Met de FOK! groep. En de prono ook.
Leuk!
  donderdag 8 november 2018 @ 21:05:07 #59
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183029927
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ga niet kijken trouwens. Ik kijk bij de Belg.
Het één sluit het ander niet uit :7

Ik zal jullie alvast waarschuwen, ik ben voornemens mijn score van de Vlaamse prono van afgelopen jaar op z'n minst te evenaren, liever nog verbeteren 8-)
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_183030077
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik las veel mee op wieisdemol.com de afgelopen maanden, en Evelien de Bruijn, Merel Westrik en Sarah Chronis waren al een tijdje vrij zeker als kandidaten. Rick Paul van Mulligen en Evi Hanssen zijn ook wel genoemd als mogelijke kandidaten, maar die waren minder duidelijk. Evi is op een gegeven moment zelfs afgeschreven door de groep, maar ik weet niet meer precies waarom (misschien gesignaleerd tijdens de opnameperiode, wat erop kan duiden dat ze een vroege afvaller kan zijn).

De rest is in ieder geval echt nérgens genoemd, wat echt veel minder is dan in andere jaren. Ze hebben het goed verborgen gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aoibhin op 08-11-2018 21:16:32 ]
pi_183030122
Ik vind Nikkie nog het leukst eigenlijk. Evi Hanssen is me enorm tegengevallen bij It Takes 2, erg arrogante dame.

De rest tja, nog niet echt een mening over eigenlijk.
Yeah, well, you know, that’s just, like, your opinion, man.
pi_183030154
Merk wel dat ik minder en minder krijg met WIDM :@ Vroeger was ik echt excited, nu denk ik, tja zal wel, weer een seizoen.

Ik kijk wel uit naar de mooie beelden :P
  donderdag 8 november 2018 @ 21:26:40 #63
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_183030638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bij WIDM vaak dat ik op allemaal fora lees "Wie? Ik ken er maar 1 of 2", maar ik ken er elk jaar wel minstens een stuk of 8 (waarvan een paar dan wel enkel van naam of van een enkele verschijning in een talkshow zijn).

Dan heb ik af en toe echt zoiets van: 'volg ik dan zoveel onzin'? :@
Vorig jaar 7 (en met Ruben een groot deel van m'n jeugd doorgebracht dus die telt dubbel, vooruit, ook 8 8-)).

Dit jaar maar 2 _O-. Maar onder de "onbekenden" zitten er vast ook wel weer een paar die me positief zullen verrassen.

Die Nikkie lijkt me alleen al op basis van de foto irritant :').
Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukskes zijn sowieso lekkerder dan een stuk metaal/kunstof.
#teamfriet
pi_183030774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Merk wel dat ik minder en minder krijg met WIDM :@ Vroeger was ik echt excited, nu denk ik, tja zal wel, weer een seizoen.

WIDM kan me nog altijd boeien. Het format blijft ook gewoon werken, omdat dat psychologische gemindfuck altijd toepasbaar blijft (dat je iets verdachts ziet, maar misschien draaf je door, zijn dingen nou wel of niet zoals ze lijken, etc. dat je altijd vraagtekens blijft zetten bij wat je ziet en in elk detail een mogelijke hint ziet).

Ik heb wel elk seizoen heel erg dat ik in het begin heel enthousiast ermee bezig ben en na een paar weken er per week al minder naar uitkijk. In het begin is het echt met Word documentjes, tabelletjes, follow the money, etc. maar na een paar weken hou ik dat dan al niet meer bij.
  donderdag 8 november 2018 @ 21:37:21 #65
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_183030985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:

Met FOK!, de app en social media is het eigenlijk best wel leuk.
Isn't it ironic, don't you think
pi_183031603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Die Nikkie is 24 en zit gewoon al aan de botox :')
Dat is tegenwoordig niet meer echt leeftijdsgebonden :') Zelfde geldt voor lipfillers.

Vind het bij haar wel extra raar omdat ze zoveel met make up doet. Dan juist zouden fillers niet direct nodig moeten zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik denk ook gewoon dat ik namen en gezichten gewoon goed onthoud.
Rick Paul van Mulligen bijv. heb ik nooit een serie of show van gezien, maar toen ik hoorde dat hij meedeed was het meteen 'oh ja, die deed twee jaar geleden aan De Slimste Mens mee!' Sarah Chronis ken ik van toen ze 10 jaar geleden in ONM zat; verder ook nooit meer gevolgd, maar wist nog precies wie het was.
Ik ken Sarah Chronis nog van 'mijn tijd' van Kinderen voor Kinderen :D :P Ze zong daar het mooie nummer de Pest aan Pesten.
pi_183032441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb bij WIDM vaak dat ik op allemaal fora lees "Wie? Ik ken er maar 1 of 2", maar ik ken er elk jaar wel minstens een stuk of 8 (waarvan een paar dan wel enkel van naam of van een enkele verschijning in een talkshow zijn).

Dan heb ik af en toe echt zoiets van: 'volg ik dan zoveel onzin'? :@
Ik ken of minimaal herken (d.w.z. puur op naam, foto of wat ze doen) elk jaar toch wel minstens de helft. Dus je bent niet de enige. En dat terwijl ik de meeste programma's, zenders en dergelijke waar die deelnemers dan inzitten zelden of nooit kijk. Zo volg ik helemaal geen internet 'bekenden' maar heb ik die Nikkie wel al eens een keer gezien (haar naam kende ik dan weer niet).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183032461
Het is ook wel een van de vele standaard dingen, dat mensen elkaar gaan overbieden in het aantal mensen dat ze niet kennen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183032647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:24 schreef Redefine het volgende:
Het is ook wel een van de vele standaard dingen, dat mensen elkaar gaan overbieden in het aantal mensen dat ze niet kennen.
Ja je bent superstoer als je weinig tv kijkt en niemand kent.
pi_183032710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja je bent superstoer als je weinig tv kijkt en niemand kent.
Zo komt dat wel over ja. Je ziet het ook wel bij mensen die niet meer op de traditionele manier TV kijken en dan dus geen TV pakket meer hebben. Dat schijnt ook een verheven status te hebben.
  vrijdag 9 november 2018 @ 00:55:19 #71
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_183035062
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig niet meer echt leeftijdsgebonden :') Zelfde geldt voor lipfillers.

Vind het bij haar wel extra raar omdat ze zoveel met make up doet. Dan juist zouden fillers niet direct nodig moeten zijn.

[..]

Ik ken Sarah Chronis nog van 'mijn tijd' van Kinderen voor Kinderen :D :P Ze zong daar het mooie nummer de Pest aan Pesten.
Ze zong ook Het Leven Duurt een Leven Lang volgens mij in 1997. Dat nummer over pesten ken ik helemaal niet; zal het eens opzoeken.
  vrijdag 9 november 2018 @ 01:07:33 #72
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_183035181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ken of minimaal herken (d.w.z. puur op naam, foto of wat ze doen) elk jaar toch wel minstens de helft. Dus je bent niet de enige. En dat terwijl ik de meeste programma's, zenders en dergelijke waar die deelnemers dan inzitten zelden of nooit kijk. Zo volg ik helemaal geen internet 'bekenden' maar heb ik die Nikkie wel al eens een keer gezien (haar naam kende ik dan weer niet).
Dat inderdaad. Ik heb Nikkie vaak voorbij horen komen als de tv toevallig aanstond, ook al volg ik totaal niet wat er dan bezig is. Dat ze een Youtube kanaal heeft met tig volgers is dan iets wat ik via-via op heb gevangen. Verder volg ik haar totaal niet, maar nu als WIDM-kandidaat gaat er dan wel gelijk een belletje rinkelen. Net als Rick Paul, die ik alleen maar van De Slimste Mens ken, en Sarah alleen maar van een rolletje in ONM van een decennium geleden.

Jamie is de enige die ik echt niet ken; zijn programma Jules Unlimited ken ik wel. De rest ken ik vrij goed en vind ik ook enorm toffe kandidaten voor dit programma. Ik ben daarom ook best enthousiast voor dit nieuwe seizoen. Ik vind het ook heel leuk dat WIDM weer eens naar Zuid-Amerika gaat.
  vrijdag 9 november 2018 @ 01:08:39 #73
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_183035190
Het wordt wel lekker Robert overkill straks, want Heel Holland Bakt begint ook weer snel. Ook weer een programma waar ik niets van wil missen. O+
pi_183036374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het wordt wel lekker Robert overkill straks, want Heel Holland Bakt begint ook weer snel. Ook weer een programma waar ik niets van wil missen. O+
Tenzij hij de eerste afvaller is :)
  Redactie Sport vrijdag 9 november 2018 @ 08:22:20 #75
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_183036581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet dat ik regelmatig onder een steen lig, maar van dit groepje ken ik maar 50%,

Robért van Beckhoven
Nielson
Merel Westrik
Evelien de Bruijn
Evi Hanssen

De rest echt nog nooit van gehoord. Die Sarah lijkt me wel een leuk typje, Nikkie de Jager lijkt me een dommig gevalletje
Dit.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')