GGMM kan er geen kut vanquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
pas op, hij daagt je straks uit
en dat wil je echt niet aan gaan
Dat snap ik, maar mijn vraag ging er indirect over of Tottenham dan de laatste twee potjes 4 punten moet halen om PSV nog voorbij te komenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Psv wint staan ze op +3 punten ten opzichte van Tottenham, WAT LUL JE
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Halfnaakte Van Bommel?
Ik ben geen homofoob maar ik hoop dat het hellevuur daadwerkelijk een ding is, GGMM
Nee ik vind Spurs ook niet heel bijzonder vanavond, en ze lijken met de minuut wanhopiger te wordenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:11 schreef TLC het volgende:
Hier hoeft PSV toch niet van te verliezen eigenlijk
2 attempts nu waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:11 schreef TLC het volgende:
Hier hoeft PSV toch niet van te verliezen eigenlijk
Die zullen ook niet meer al te fris zijn, spelen toch constant in een hoog tempo.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik vind Spurs ook niet heel bijzonder vanavond, en ze lijken met de minuut wanhopiger te worden
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV dit wel winnen.
Quote dit bericht als je het er mee eens bent.
Doe eens nietquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:13 schreef GGMM het volgende:
met guti straks rol je ze opquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Coco. het volgende:
PSV wel beter dan dat ze waren in de eerste helft.
Dus? Al het respect is toch al verdwenen na Kingroland zijn walgelijk post.quote:
Wel nog ver van de goal..quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vond het eigenlijk een grote kans, gewoon een vrije schiet kans.
ik kijk hem wel, maar ik moet wel mijn nek draaien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Al het respect is toch al verdwenen na Kingroland zijn walgelijk post.
Kijk jij trouwens echt naar de wedstrijd of wacht je tot iemand WOW roept?
Ik denk in het stadionquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Waar zijn de spurs supporters zo stil?
Die zitten aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn de spurs supporters zo stil?
Dan staat het al 2-1.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Guti. Dus de 82ste minuut ofzo.
Volgens mij heeft van Bommel even geschreeuwd over schroom en het van je afflikkeren en alsjebliedt eerder druk zetten dan 25 meter vanaf de goal.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik vind Spurs ook niet heel bijzonder vanavond, en ze lijken met de minuut wanhopiger te worden
ze worden scheel getiktquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn de spurs supporters zo stil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
Inter - BarcaWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De PSV supporters ook met die 0-1
Hij hield zijn shirt aan.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het eind is de man blij met zijn tosti.
Hoe kan je dat een anticlimax vinden?
Wat ben je toch ook een goed mensquote:
dat weet je ook niet na het kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan weet jij mooi niet hoe de kitchen hero functioneert.
Dick Advocaat als trainer zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Beste man van het veld gooi je er uit
Dat eeuwige waargemaakte potentieel van 'm.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lamela, vind ik nooit echt een kwaliteitsinjectie
zul je zien dat ie vandaag weer prachtige dingen laat zien
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
LOZANO NAAIT WEER IEMAND EEN KAART AAN JONGENS
Derksen zal wel weer los gaan straksquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
LOZANO NAAIT WEER IEMAND EEN KAART AAN JONGENS
Je zou willen zeggen 'gras is groen', maar hier op Wembley lijkt het op plaatsen bruinquote:
40 kaarten heeft ie al die sympathieke tegenstanders al aangenaaid oid. Wanneer grijpen de bonden in?!?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Lozano naait zichzelf een blessure aan
Nee, doe ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
reageer eens op mijn kritiek op je filmpje
Dan zal erop die plekken wel geen gras groeien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou willen zeggen 'gras is groen', maar hier op Wembley lijkt het op plaatsen bruin
Ja je schold me uit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misselijke vent. ik klikt voorlopig niet meer op je filmpjes
mm ok, ik snap je puntquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je schold me uit.![]()
Dit zal je leren.
Resultaat dit, dat maar die pot was waarschijnlijk wel een stuk vermakelijker geweest.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar psv voetbalt naar zijn mogelijkheden
kliktquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misselijke vent. ik klikt voorlopig niet meer op je filmpjes
klopt, maar voor goede wedstrijden moet je bij ajax wezenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Resultaat dit, dat maar die pot was waarschijnlijk wel een stuk vermakelijker geweest.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Adames het volgende:
ik klik je volgende 5 filmpjes niet aan
oh tering, die avond heeft me echt beinvloedquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
klikt
Ik snap dat je voor Anneloos als een Rotterdammer een T achter woorden wil plakken maar zo werkt het niet.
Zeer vervelende speler jaquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Wat is die Dele Alli een vuilak zeg.
Net als PSV tegen Vitessequote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
Het zijn alleen maar ballen de 16 in pompen, voetballen kunnen ze niet.
Ik wil wel genoemd worden tijdens de speeches voor het in huwelijk treden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering, die avond heeft me echt beinvloed
als beste man van mij wil ik graag dat jij ook wat gaat zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel genoemd worden tijdens de speeches voor het in huwelijk treden.
son brengt nog wel watvanaf de linkerkant, vanaf rechts niets iddquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef Perrin het volgende:
Al het gevaar van Tottenham komt door de as.. Vanaf de flanken is het eigenlijk slapjes..
Ik hoop dat ze winne maar geef mij de poëten van het voetbal maar.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen PSV stonden ze met 3-0 achter
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
als beste man van mij wil ik graag dat jij ook wat gaat zeggen
Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
Wel brede supporters.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk heeft PSV helemaal niet zo'n brede selectie.²
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.
Abels danquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
Ontzettend jaren '80 ditquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
Teze of Abelsquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
SOWquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
wowquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIEDEND
Gênantquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Passnauwkeurigheid van psv is gezakt naar 55% haha
Naiseeeeee, deal. Ik ga nu al beginnen met het noteren van wat kernpunten die ik wil benoemenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
Zou ook wel eens tijd worden zegquote:
Net boven de 20% balbezit voor psv lolquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is net of ik naar een grote rondo aan het kijken ben waarin PSV figureert.
Behich is tweebenig.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Bommel heeft een trage verbinding naar fok. Net als Drizzt zeg maar.quote:
Haha wat een poepstats.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net boven de 20% balbezit voor psv lol
Op het middenveld toch niks te vertellen dus gewoon #volopdeaanval toch.quote:
Alsnog heb ik liever Messi dan Boltquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht altijd dat je beter traag kon zijn.
Mad.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net boven de 20% balbezit voor psv lol
Per Mertesacker ookquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht altijd dat je beter traag kon zijn.
In de eerste helft welquote:
Goed voor Nederland en PSV kan dan zo goed als zeker door in de ELquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef bamibij het volgende:
Geweldig als ze dit over de streep trekken. Kut tottenham.
Ja, als je het doel dichtmetselt zijn kansen vrijwel onmogelijk.quote:
Thuis tegen Barca die al door zijn. Daarna Inter die dan ook al door zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed voor Nederland en PSV kan dan zo goed als zeker door in de EL
ja dat is typisch psvquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat allemaal steeds nét goed
App op de smartphone of ben je zo'n pauper?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:30 schreef leolinedance het volgende:
klacht: moeten kakken maar geen tv op de wc
Dus het kan zomaar een keer fout gaanquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel moeten ,anders wordt je weer weggespeeldquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, als je het doel dichtmetselt zijn kansen vrijwel onmogelijk.²
Stijn kijkt die wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk moet barca nog even scoren
Mwuah. Zijn gungehalte verbergt een hoop.quote:
pauper helaasquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
App op de smartphone of ben je zo'n pauper?
Dan kunnen we nog zomaar door naar de volgende ronde!!!1!1quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk moet barca nog even scoren
Bullshit, Tottenham creëert niks. Ze pompen de bal steeds de 16 in, maar ze weten geen kans te creëren.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie speelt psv de laatste wedstrijd?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog zomaar door naar de volgende ronde!!!1!1
Hoe erg verveel jij je als je inhoudelijk over voetbal gaat meeposten?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, Tottenham creëert niks. Ze pompen de bal steeds de 16 in, maar ze weten geen kans te creëren.
Veel te veel tijd nodig, slechte controle.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch wel een kans voor Lozano
Inter uit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegen wie speelt psv de laatste wedstrijd?
Ik wilde net antwoorden maar toen viel het doelpunt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe erg verveel jij je als je inhoudelijk over voetbal gaat meeposten?
Roflmaoquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde net antwoorden maar toen viel het doelpunt.
Mijn analyse kan nu ook wel de prullenbak in.
hahahahquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Als ze dit flikken is de prestatie van PSV in Europa al meer dan ajax dit jaar
Maar de smousen toeteren weer dat ze de grootste zijn
Lachwekkend
Harvard.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
Wat flikken ?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
ideaal moment om te postenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
De jinxquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
2 punten tegen de Spurs het is watquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
Heb je helaas niks aanquote:
:’)quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
wattequote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
oke klaasquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
Lachwekkend
Harvard.
Even PSV jinxen tochquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ideaal moment om te posten
je staat weer eens gigantisch voor lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |