Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
Wel brede supporters.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk heeft PSV helemaal niet zo'n brede selectie.²
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.
Abels danquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
Ontzettend jaren '80 ditquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
Teze of Abelsquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
SOWquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
wowquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIEDEND
Gênantquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Passnauwkeurigheid van psv is gezakt naar 55% haha
Naiseeeeee, deal. Ik ga nu al beginnen met het noteren van wat kernpunten die ik wil benoemenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |