quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
LOZANO NAAIT WEER IEMAND EEN KAART AAN JONGENS
Derksen zal wel weer los gaan straksquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
LOZANO NAAIT WEER IEMAND EEN KAART AAN JONGENS
Je zou willen zeggen 'gras is groen', maar hier op Wembley lijkt het op plaatsen bruinquote:
40 kaarten heeft ie al die sympathieke tegenstanders al aangenaaid oid. Wanneer grijpen de bonden in?!?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Lozano naait zichzelf een blessure aan
Nee, doe ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
reageer eens op mijn kritiek op je filmpje
Dan zal erop die plekken wel geen gras groeien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou willen zeggen 'gras is groen', maar hier op Wembley lijkt het op plaatsen bruin
Ja je schold me uit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misselijke vent. ik klikt voorlopig niet meer op je filmpjes
mm ok, ik snap je puntquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je schold me uit.![]()
Dit zal je leren.
Resultaat dit, dat maar die pot was waarschijnlijk wel een stuk vermakelijker geweest.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar psv voetbalt naar zijn mogelijkheden
kliktquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misselijke vent. ik klikt voorlopig niet meer op je filmpjes
klopt, maar voor goede wedstrijden moet je bij ajax wezenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Resultaat dit, dat maar die pot was waarschijnlijk wel een stuk vermakelijker geweest.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Adames het volgende:
ik klik je volgende 5 filmpjes niet aan
oh tering, die avond heeft me echt beinvloedquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
klikt
Ik snap dat je voor Anneloos als een Rotterdammer een T achter woorden wil plakken maar zo werkt het niet.
Zeer vervelende speler jaquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Wat is die Dele Alli een vuilak zeg.
Net als PSV tegen Vitessequote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
Het zijn alleen maar ballen de 16 in pompen, voetballen kunnen ze niet.
Ik wil wel genoemd worden tijdens de speeches voor het in huwelijk treden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tering, die avond heeft me echt beinvloed
als beste man van mij wil ik graag dat jij ook wat gaat zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel genoemd worden tijdens de speeches voor het in huwelijk treden.
son brengt nog wel watvanaf de linkerkant, vanaf rechts niets iddquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef Perrin het volgende:
Al het gevaar van Tottenham komt door de as.. Vanaf de flanken is het eigenlijk slapjes..
Ik hoop dat ze winne maar geef mij de poëten van het voetbal maar.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen PSV stonden ze met 3-0 achter
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
als beste man van mij wil ik graag dat jij ook wat gaat zeggen
Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij echt heel ongemakkelijk in overhemden, Adames.
Wel brede supporters.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk heeft PSV helemaal niet zo'n brede selectie.²
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moet je ook pursunelitie voor hebben.
Abels danquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
Ontzettend jaren '80 ditquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
Teze of Abelsquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de back-up voor Dumfries? Behich is toch een linksback (en een beroerde)?
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
SOWquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, jij draagt ze zeker op je werk met zo'n pennenzakje. Nerd, nerd afgekeurd ICT nietsnut.
ZIEDEND
wowquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIEDEND
Gênantquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Passnauwkeurigheid van psv is gezakt naar 55% haha
Naiseeeeee, deal. Ik ga nu al beginnen met het noteren van wat kernpunten die ik wil benoemenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag ook met een ontbloot bovenlijf verschijnen, dat zal vele bruidsmeisjes hun harten sneller laten kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |