Mijn vrouw naakt regelmatig een schotel met aardappel, boontjes, gehakt, perzik en ketjap Manis in de oven.quote:
hahaha naaktquote:Op dinsdag 6 november 2018 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vrouw naakt regelmatig een schotel met aardappel, boontjes, gehakt, perzik en ketjap Manis in de oven.
Smaakt nergens naar.
Lekker geil toch?quote:
Vraag me af of dat genoeg gaat zijn. Bidden maar voor de eerste PSV-counter waar een kans uit volgt..quote:
ik alleen kibbelingquote:Op dinsdag 6 november 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij doen tegenwoordig veel met vis. Zo ontzettend gezond. Wat we eten?
• Zalm
• Gerookte Zalm
• Zeebaars
• Dorade
• Haring
• Etc.
• Garnalen
• Sardines
Ja.²
de kut van je moeder stonk ook naar vis kk debielquote:Op dinsdag 6 november 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij doen tegenwoordig veel met vis. Zo ontzettend gezond. Wat we eten?
• Zalm
• Gerookte Zalm
• Zeebaars
• Dorade
• Haring
• Etc.
• Garnalen
• Sardines
Ja.²
Sardines, vis voor de echte visliefhebber.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij doen tegenwoordig veel met vis. Zo ontzettend gezond. Wat we eten?²
Koekoek. Twee gestrekte benen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de kut van je moeder stonk ook naar vis kk debiel
TRquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit. Laten we hopen dat ze goed op de counter kunnen spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vraag me af of dat genoeg gaat zijn. Bidden maar voor de eerste PSV-counter waar een kans uit volgt..
sowquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ga je er keihard afquote:
Wat liet Guti zien tegen RKC?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef Zorro het volgende:
Voor wie is Guti erin gekomen?
Wat? Hoezo niet?
Voor zover ik weet kweken ze deze niet. Dus puur natuur. En goedkoop! Bij supermarkt Tanger 2 kg voor 5 euro. En ontzettend veelzijdig. Je kunt het grillen. Bakken. Je kunt er gehakt van maken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sardines, vis voor de echte visliefhebber.
Dat je met prutsers om je heen geen fatsoenlijke wedstrijd kan spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat liet Guti zien tegen RKC?
stagestress zekerquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
sorry mods komt door stage maar hij blijft maar bezig
HIJ SCOORDEquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willen ze geen clubhuis voor jullie bouwen?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
sorry mods komt door stage maar hij blijft maar bezig
Iets wat jij al jaren niet voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:03 schreef JanCees het volgende:
Stel je voor dat Kingflopland ooit mod is geweest
Dat Scarface medicijnen moet slikkenquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bek tegen Rolandquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:03 schreef JanCees het volgende:
Bommel begint steeds meer op Cocu te lijken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:02 schreef Zorro het volgende:
Voor wie is Guti erin gekomen?
Wat? Hoezo niet?
Wanbeleid inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets wat jij al jaren niet voor elkaar krijgt.
Er is maar 1 Davy.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Davies is geen bijzondere back
Maar ze willen jou geen admin maken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:03 schreef JanCees het volgende:
WOWquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met een beetje lef zijn ze best te pakken. Uiteraard veel kwaliteiten maar zijn wel te kloppen.quote:
Jezus Rolandquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten wanneer hij met zijn act van de "rustige evenwichtige coach" stopt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bommel begint steeds meer op Cocu te lijken.
Gewoon een overtredingquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was wel weer wat goedkoop, Lozano kon niks meer
wtfquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
Aangezien de animo groot was zal er nog een afsluitend haxball na de wedstrijd plaatsvindentot 23:00.
TOPHOST!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
Aangezien de animo groot was zal er nog een afsluitend haxball na de wedstrijd plaatsvindentot 23:00.
Meer dom van Daviesquote:
Doe dit maar niet meer Floplandquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scoort alleen tegen Ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Pereiro is echt een vreselijke speler
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
doe even rustig man, PSV en W2 zijn totaal niet vergelijkbaar dus dit soort posts slaan nergens opquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Jong wil 2 man uitspelen. Juist.
Hij wil in zijn kwaliteiten spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Jong wil 2 man uitspelen. Juist.
Waarom heb je het toch altijd over Willem II? Wat is je obsessie?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
doe even rustig man, PSV en W2 zijn totaal niet vergelijkbaar dus dit soort posts slaan nergens op
Proest, daar ging mijn koffie bijna...quote:
uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel zeker niet jinxen, maar is het onderling resultaat leidend voor de plaatsbepaling in de poule als twee teams even veel punten hebben?
ja, onderling resultaat / doelsaldo gaat boven totaal doelsaldoquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de boel zeker niet jinxen, maar is het onderling resultaat leidend voor de plaatsbepaling in de poule als twee teams even veel punten hebben?
Beetje zelfreflectie zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Proest, daar ging mijn koffie bijna...
HTH gaat voor ja.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Als Psv wint staan ze op +3 punten ten opzichte van Tottenham, WAT LUL JEquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Jij heb in de rust ieder potje verloren. Mede door jouw schuld.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zelfreflectie zou niet verkeerd zijn.
Dit is gewoon onjuistquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Jij heb in de rust ieder potje verloren.
pas op, hij daagt je straks uitquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb in de rust ieder potje verloren. Mede door jouw schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |