Begrijpelijk ! Zeker in deze omstandigheden..quote:Op maandag 6 maart 2023 15:19 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Vonkenboer, ik open idd later wel weer een nieuw topic. Wil graag een beetje een mooie OP maken, nu met foto's
Maar dat is me nu even teveel gedoe
Nee, daar is geen centraal topic over. Maar als je advies zoekt kun je die prima daar een topic over openen !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:36 schreef superniger het volgende:
Is er een centraal wasmachine topic?
Ben op zoek naar een nieuwe en er is te veel keuze.
Bedoelde je het korte klus kwesties topic ? K&W / Korte Klus Kwesties deel 38 - Klussend de winter door !quote:Op zondag 16 april 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
@:Vonkenboer Vroeguh was er een topic waarin een zoekvraag kon worden gesteld.
In relatie tot k & w dan…😉
Of is het topic opgegaan in K&W / Interieur foto en inspiratie topic #9 ?
Want ik zoek iets (kleins) op inet en kan het niet vinden…😢
Niet echt. Er was een user, die ging op verzoek internet afstruinen naar producten. En het vondquote:Op zondag 16 april 2023 16:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Bedoelde je het korte klus kwesties topic ? K&W / Korte Klus Kwesties deel 38 - Klussend de winter door !
Had @Claudia_x daar niet een eigen topic over ? ..quote:Op zondag 16 april 2023 17:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet echt. Er was een user, die ging op verzoek internet afstruinen naar producten. En het vond![]()
Dan ga ik wel daarheen voor mijn vraagje. Bedankt zover. 💐
quote:Op zondag 16 april 2023 17:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Had @:Claudia_x daar niet een eigen topic over ? ..
En gereektst !quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:32 schreef Piles het volgende:
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #230
Iets met reeksen enzo
Vonkenboer in K&W / Metalen box wordt heetquote:
DM mij maar een foto van de box en het voorwerp dat je vervoerd; er zijn meerdere die het topic inmiddels ongeloofwaardig vinden en daar een tr voor aangemaakt hadden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:34 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Vonkenboer in K&W / Metalen box wordt heet
Welke grap? Als je me niet gelooft kan ik een foto dm'en van de box? Ook van de boor als je wilt?
Mijn excuses,ik had willen reageren daarop maar ik had geen beschikbare internetverbinding.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef Dusthor92 het volgende:
Topic mag dicht blijven heb een nieuwe geopend.
Okay shit happens geen probleem.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Vonkenboer het volgende:
B
[..]
Mijn excuses,ik had willen reageren daarop maar ik had geen beschikbare internetverbinding.
Mijn oordeel was in ieder geval onjuist. Waarvoor mijn excuses !
Dankjewelquote:Op zondag 28 mei 2023 20:19 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Okay shit happens geen probleem.
Bedankt voor je reactie
Deze bijvoorbeeld!?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:10 schreef Icegiant het volgende:
Hey, is er een algemeen interieur topic waar ik terecht kan voor vragen / inzichten?
joehoetjes?quote:Op maandag 10 juli 2023 08:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
realnice11 in K&W / Nieuwe woning?
hoezo mag ik niet zeggen dat het lijkt op lijkvinding? heb je ooit de volgs van de frisse kater gezien?
Frisse kater ?quote:Op maandag 10 juli 2023 08:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
realnice11 in K&W / Nieuwe woning?
hoezo mag ik niet zeggen dat het lijkt op lijkvinding? heb je ooit de volgs van de frisse kater gezien?
https://www.youtube.com/@FrisseKater/videosquote:
Oke, wist hier niets van af. Niet dat ik nu alle video's ga zitten bekijken.. daar doe ik mijzelf geen plezier mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:FrisseKater/videos
een bedrijf dat de meest smerige klussen opruimt, zoals lijken die 6 maanden in huis hebben liggen rotten, waarbij het laminaat/tapijt wordt verwijderd en vervolgens de onderlaag ook vol bloed zit. in dat topic lijken die randen, mijn inziens, toch echt op dit soort vlekken, vandaar dat ik dat suggereerde
Weg is weg, wij kunnen geen reacties in jouw naam plaatsen. Mocht ie genote zijn kun je dankzij de AVG zelf je reactie ook terugvindenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:35 schreef Kreator het volgende:
@:vonkenboer
graag per ommegaande mijn bericht terugplaatsen. Was echt een volstrekt normale reactie. Er staat nergens in de policy dat je alleen maar superpositief mag reageren en bovendien zou een licht kritische reactie ook weer positiviteit kunnen uitstralen.
Ik begrijp echt niets van dit beleid en mijns inziens heb je mijn reactie puur verwijderd op 'gevoel' en dat is een beetje gek.
Geen idee wat je hier nu zegt. Wartaal. Kun je svp de reactie die ge-edit is, terugzetten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weg is weg, wij kunnen geen reacties in jouw naam plaatsen. Mocht ie genote zijn kun je dankzij de AVG zelf je reactie ook terugvinden
We proberen bagger reacties zoveel mogelijk uit een serieuze topics te houden in K&W.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:24 schreef Kreator het volgende:
Volgens Murp moet je dingen vragen op een andere toon, omdat moderators kennelijk speciaal zijn.
Bij deze.
Lieve,
@:vonkenboer . Ik snap oprecht niet waarom mijn reactie is verwijderd (binnen 6 minuten nadat ik hem had geplaatst). Zou je zo vriendelijk willen zijn hier wat uitleg bij te geven, danwel mijn reactie terug te plaatsen?
Alvast bedankt voor de genomen moeite, ik snap dat je druk bent en verantwoording soms lastig kan zijn.
Groetjes,
K.
Want van de boel afkraken raken mensen wel gemotiveerd om te blijven posten bedoel je?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef Kreator het volgende:
En je dan afvragen waarom de postaantallen teruglopen... Man man, wat een faal.
een user die er met een gestrekt been in gaat helaas. En misschien had de post wel teruggezet kunnen worden, maar daar begin ik nu niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:14 schreef Kreator het volgende:
@:murp @:yvonne @:ggmm
Wat is dit voor shit?
Dat was je nooit van plan. Dat was meteen al duidelijk. Dus niet jokken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:50 schreef murp het volgende:. En misschien had de post wel teruggezet kunnen worden, maar daar begin ik nu niet aan.
De boel afkraken? Wat? Waar? Wat is dit voor tere bloempjes gezeik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want van de boel afkraken raken mensen wel gemotiveerd om te blijven posten bedoel je?
Zo'n aanvallende toon ontneemt overigens verdere motivatie om er tijd aan te besteden. Je zult toch nooit tevreden zijn met het antwoord.
Met die gave moet je iets mee doenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was je nooit van plan. Dat was meteen al duidelijk. Dus niet jokken.
Je hebt gelijk. Het sluiten van het feedback topic en je mening niet geven in dit topic waren indicatoren dat je er iets mee ging doen.quote:
Ehmm, nee niet in de algemene zin geloof ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:17 schreef Hupje het volgende:
Ik dacht dat er ooit een schoonmaak/opruimen topic was, maar kan het niet vinden. Iemand? Of kan ik beter een nieuwe maken?
Zelf gebruik ik geen google foto's maar ondanks dat ik wel een google account heb mag ik geen van de linkjes die je gedeeld hebt bekijken..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:35 schreef J.P.A.J.S het volgende:
Kunnen jullie mij even helpen met hoe je uit Google album een foto kan plaatsen. In het verleden gedaan en nu lukt het mij niet. Ik heb zelfs drie links naar de foto die mogelijk kunnen werken.
https://photos.fife.userc(...)h330-s-no?authuser=0
en
https://photos.app.goo.gl/8GL9kn1u39Wk7rVe8
en
https://photos.google.com(...)KN6gDKJX-gciF8TJNob0
Als je een discussie wilt beginnen over alternatieven om stroom op te wekken dan zou ik zeggen open er een nieuw topic over. Al word er tegenwoordig in het zonnepanelen topic ook gesproken over batterij systemen dus zou het daar ook wel aansluiting bij kunnen hebben..quote:Op maandag 22 juli 2024 16:57 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand of dit ergens in het juiste topic gepost kan worden??
Het verrijkt dat topic inderdaad ook. Of het lonend is, dat is dan weer een ander punt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:50 schreef Leandra het volgende:
Graag! Ik vind het, net als de accu-praat, ook een interessante aanvulling op de zonnepanelen, ongeacht de conclusie dat het zich niet binnen de levensduur terugverdient.
Even kijken of deze quote werkt. Dit is je eigen reactie op de kasten. In topicdeel 12 staat het. In deel 13 de verdere afwerkingquote:Op maandag 5 februari 2018 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar als jij dus lekker veel klust, heeft ze nauwelijks last van dat nare karakter![]()
Wij hebben ook zulke schuine wanden. Ik denk nog wat lager. En ik wil in een deel hangkleding. Dat wordt nog een interessante casus. Maar deze losse delen zijn wel een heel goed idee.
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 6 september 2024 01:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Even kijken of deze quote werkt. Dit is je eigen reactie op de kasten. In topicdeel 12 staat het. In deel 13 de verdere afwerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Bij deze:quote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een behoorlijk specifieke vraag. User @:Bbach heeft in zijn topicreeks eens een kast laten zien. Ik zoek foto's van die (kleding)kast.
De op maat gemaakte kast is los geplaatst onder een schuin dak, er onder geschoven.
Is er iemand beter in zoeken dan ik? De user is niet vaak op FOK! helaas.
Hartstikke bedankt! Ik ben die kast nooit vergeten. Het enige dat ik was vergeten is het opslaan van de url naar je topicquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef BBach het volgende:
[..]
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus gemaakt uit 'modules' van 18mm MDF (achterplaat gewoon een triplexje om wat gewicht te besparen) om te kunnen plaatsen en hanteren. Dan heb je dus aan de voorzijde 2x18mm dikte naast elkaar, wat ik dan heb afgedekt met een sierlatje van 36mm. Op het einde staat een spiegel, dus de kasten zijn maar half zo lang als het lijkt. Ze zijn in realiteit echt wel groot voor de redelijk beperkte ruimte die er maar is.
uiteraardquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef jogy het volgende:
K&W / lichtgevende mini huisjes op batterij op een adapter aansluiten, hoe?
Kan iemand van 'hie' 'hoe' maken.
Ja Emiel Schomaker uit Stadskanaalquote:Op maandag 16 december 2024 09:30 schreef MeestervanDijk79 het volgende:
Iemand die ervaring heeft met een bedrijf dat (eiken) houten meubels maakt?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe tafel.
Ofwel @Vonkenboer was me voor, maar volgens mij was dat ook al een reeksquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:47 schreef sigme het volgende:
Dit is het begin van een mooie reeks.. K&W / [volgtopic] Ise & LHO in Los Oscos, Asturias, España
als een modje 'm even wil reeksen
Ik heb hem niet gereekstquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ofwel @:Vonkenboer was me voor, maar volgens mij was dat ook al een reeks
Topicreeks: Nosotros vamos! Ise & LHO naar Spanje
Met 15 graden boven nul al een kruik in bed?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
@:vonkenboer / @:yvonne / @:danny
K&W / Hoe krijg je een matras weer droog?
Hoezo is deze dicht? Is een vrij normale vraag
Ja. In de nacht 10 graden en dan is het heerlijk om met een kruik te slapen. Met 15 graden ook prima overigens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met 15 graden boven nul al een kruik in bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |