Even kijken of deze quote werkt. Dit is je eigen reactie op de kasten. In topicdeel 12 staat het. In deel 13 de verdere afwerkingquote:Op maandag 5 februari 2018 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar als jij dus lekker veel klust, heeft ze nauwelijks last van dat nare karakter![]()
Wij hebben ook zulke schuine wanden. Ik denk nog wat lager. En ik wil in een deel hangkleding. Dat wordt nog een interessante casus. Maar deze losse delen zijn wel een heel goed idee.
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 6 september 2024 01:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Even kijken of deze quote werkt. Dit is je eigen reactie op de kasten. In topicdeel 12 staat het. In deel 13 de verdere afwerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Bij deze:quote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een behoorlijk specifieke vraag. User @:Bbach heeft in zijn topicreeks eens een kast laten zien. Ik zoek foto's van die (kleding)kast.
De op maat gemaakte kast is los geplaatst onder een schuin dak, er onder geschoven.
Is er iemand beter in zoeken dan ik? De user is niet vaak op FOK! helaas.
Hartstikke bedankt! Ik ben die kast nooit vergeten. Het enige dat ik was vergeten is het opslaan van de url naar je topicquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef BBach het volgende:
[..]
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus gemaakt uit 'modules' van 18mm MDF (achterplaat gewoon een triplexje om wat gewicht te besparen) om te kunnen plaatsen en hanteren. Dan heb je dus aan de voorzijde 2x18mm dikte naast elkaar, wat ik dan heb afgedekt met een sierlatje van 36mm. Op het einde staat een spiegel, dus de kasten zijn maar half zo lang als het lijkt. Ze zijn in realiteit echt wel groot voor de redelijk beperkte ruimte die er maar is.
uiteraardquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef jogy het volgende:
K&W / lichtgevende mini huisjes op batterij op een adapter aansluiten, hoe?
Kan iemand van 'hie' 'hoe' maken.
Ja Emiel Schomaker uit Stadskanaalquote:Op maandag 16 december 2024 09:30 schreef MeestervanDijk79 het volgende:
Iemand die ervaring heeft met een bedrijf dat (eiken) houten meubels maakt?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe tafel.
Ofwel @Vonkenboer was me voor, maar volgens mij was dat ook al een reeksquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:47 schreef sigme het volgende:
Dit is het begin van een mooie reeks.. K&W / [volgtopic] Ise & LHO in Los Oscos, Asturias, España
als een modje 'm even wil reeksen
Ik heb hem niet gereekstquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ofwel @:Vonkenboer was me voor, maar volgens mij was dat ook al een reeks
Topicreeks: Nosotros vamos! Ise & LHO naar Spanje
Met 15 graden boven nul al een kruik in bed?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
@:vonkenboer / @:yvonne / @:danny
K&W / Hoe krijg je een matras weer droog?
Hoezo is deze dicht? Is een vrij normale vraag
Ja. In de nacht 10 graden en dan is het heerlijk om met een kruik te slapen. Met 15 graden ook prima overigens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met 15 graden boven nul al een kruik in bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |