abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 november 2018 @ 12:40:40 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182917926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.html
Waterstof. Dat het nu nog niet helemaal werkt is wat anders.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 13:12:19 #152
42184 crew  DaMart
pi_182918288
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Youp heeft er ook wat van te zeggen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/03/hup-assen-a2753769
Hoeveel azijn heeft die vent gezopen voor hij die nonsens schreef? :').
pi_182918338
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hoeveel azijn heeft die vent gezopen voor hij die nonsens schreef? :').
Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.
pi_182921842
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.
Daarnaast worden de kosten volgens mij wel heel positief voorgespiegeld. Er moet heel veel aan dat circuit gebeuren om het op F1-niveau te brengen (want dat is het nu verre van), de kosten voor de infrastructuur zullen nog aanzienlijk meer zijn dan dat. Dat lijkt me wel wat meer dan enkele tientallen miljoenen te kosten. Het lekken dat het (op de financiën na) zo goed als rond is lijkt ook positiever te zijn dan dat de werkelijkheid is. In ieder geval komt Bernard jr. nu wel wat positiever in beeld, wat natuurlijk ook mee kan spelen om dit voortijdig naar buiten te brengen.
pi_182923475
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Shell kan ook nog wel wat “goedmaak-PR” gebruiken na dividendgate...
Alsof er ook maar een kip is die daar om geeft lol
pi_182923747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.html
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan zou f1 allang elektrisch moeten zijn als ze echt schoner willen worden. :D
Elektrisch rijden is niet schoon.
Of dat per saldo schoner is is maar de vraag.
Aangezien elektriciteit vrij weinig schoon opgewekt wordt. En meerdere wagens nodig heeft (Zie F-E).

Iets waar wel meer elektrisch rijden fans zich op verkijken.
pi_182923839
Tegenstrijdige verhalen.
Bij F1 café leken ze ook vrij stellig te zijn dat het zeker is dat Zandvoort het kan krijgen, als ze het zelf voor elkaar krijgen.
Dan heb je nog de verhalen vanuit Assen die nergens iets van weten en van de FOM horen dat er niets bekend is.

Tja Zandvoort. Verliest op alles van Assen. Heeft alleen het verleden mee.
Slechte infra, slechte/onvoldoende voorzieningen circuit. En ga maar door, financien nog lang niet klaar (Assen zegt van wel).

Leuk idee maar ja.
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:14:45 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_182925079
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:05 schreef bianconeri het volgende:
Tegenstrijdige verhalen.
Bij F1 café leken ze ook vrij stellig te zijn dat het zeker is dat Zandvoort het kan krijgen, als ze het zelf voor elkaar krijgen.
Dan heb je nog de verhalen vanuit Assen die nergens iets van weten en van de FOM horen dat er niets bekend is.

Tja Zandvoort. Verliest op alles van Assen. Heeft alleen het verleden mee.
Slechte infra, slechte/onvoldoende voorzieningen circuit. En ga maar door, financien nog lang niet klaar (Assen zegt van wel).

Leuk idee maar ja.
Alleen de infra valt tegen, wat is er mis met het circuit. Die voldoet grotendeels al aan de eisen, moeten ze niet in Assen juist de hele baan nog breder maken?
  zondag 4 november 2018 @ 11:16:34 #159
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182934024
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Alleen de infra valt tegen, wat is er mis met het circuit. Die voldoet grotendeels al aan de eisen, moeten ze niet in Assen juist de hele baan nog breder maken?
Alles kan, alleen zal iemand 10 tot 20 miljoen vooraf en daarna elk jaar een miljoentje of 5 moeten dokken terwijl daar vrijwel niets voor terugkomt omdat alle rechten bij Formula One Group lichten.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 11:23:05 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182934135
Als de F1 naar Nederland gaat, is het op Zandvoort. Als Zandvoort het niet wordt moeten we het met Spa doen.

Assen is gewoon geen baan voor de F1.

Dus ik snap wel dat daar de focus ook niet echt ligt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182934336
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Als de F1 naar Nederland gaat, is het op Zandvoort. Als Zandvoort het niet wordt moeten we het met Spa doen.

Assen is gewoon geen baan voor de F1.

Charlie Whiting en Hermann Tilke - mannen die er verstand van hebben - denken daar volgens mij heel anders over. Of is je post enkel gebaseerd op wat historie?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2018 11:36:03 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 11:36:53 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182934376
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Charlie Whiting - de man die er verstand van heeft - denkt daar volgens mij heel anders over. Of is je post enkel gebaseerd op wat historie?
Of een baan een race kan organiseren is natuurlijk een ander verhaal dan of een baan een goede race kan brengen, nog even los van het om zeep helpen van de Cathedral of Motorsport. Ik heb liever een Nürburgring op de kalender.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182934842
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.
Precies. Assen lijkt mij prima. De Indycars(Champcars) destijds hebben daar met Doornbos ook gereden. Perfect evenement waarbij ik totaal geen enkel probleem met parkeren en toegang heb ondervonden.
pi_182936694
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Of een baan een race kan organiseren is natuurlijk een ander verhaal dan of een baan een goede race kan brengen, nog even los van het om zeep helpen van de Cathedral of Motorsport. Ik heb liever een Nürburgring op de kalender.
Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 14:18:13 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182937047
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.
Wederom: liever Nürburgring, Hockenheim, Spa of Zandvoort, dan zo'n baggerbaantje als Assen. Zonder MotoGP-verpestende maatregelen gaat dat nooit een goede race opleveren.

Champcar was ook geen zak aan daar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182944205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel super mooi zijn, ik zie Zandvoort 10x liever dan Assen, al zou ik naar beide circuits niet gaan als de F1 er is. Vind die Maxgekte echt verschrikkelijk, ook al is het een goede coureur.
Er is wel een probleem met Zandvoort: de uitgaven die moeten worden gedaan, en de aanpassingen die moeten gedaan worden aan het circuit zijn groot. Bij Assen is alles al zo goed als klaar. En de infrastructuur bij Assen is veel handiger.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 november 2018 @ 20:22:58 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182944318
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 20:18 schreef vharox333 het volgende:

[..]

Er is wel een probleem met Zandvoort: de uitgaven die moeten worden gedaan, en de aanpassingen die moeten gedaan worden aan het circuit zijn groot. Bij Assen is alles al zo goed als klaar. En de infrastructuur bij Assen is veel handiger.
Wederom: Assen is geen autoracecircuit. Die baan mag gewoon niet op de kalender komen, zeker als het ten koste gaat van een echte baan. De vergelijking is zinloos, kijk liever naar de positieve zaken van een race op Zandvoort.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182944767
Vergeet de geldschieters niet. Die komen niet voor een leuk avondje uit in Amsterdam/Rotterdam/Scheveningen om de volgende ochtend 2,5 uur in de auto naar Drente te rijden.
.
  maandag 5 november 2018 @ 10:07:14 #169
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182952726
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef Fer het volgende:
Vergeet de geldschieters niet. Die komen niet voor een leuk avondje uit in Amsterdam/Rotterdam/Scheveningen om de volgende ochtend 2,5 uur in de auto naar Drente te rijden.
Helikopter. 25 minuten.
Gebeurt nu ook al bij de TT en niemand vind dat erg van de bobo's. Internationaal is die afstand peanuts.

En Drenthe.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 5 november 2018 @ 10:11:26 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182952788
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.
Dat hebben ze wel.

MotoGP coureurs hebben er last van dat als F1 regelmatig komt op een circuit waar zij ook zijn. Bijvoorbeeld bij de remzone's zitten er van die kleine hobbels. F1 auto's zijn zo krachtig dat het remmen het asfalt stuk maakt waardoor zij weer evenwichtsproblemen hebben.

Dat is maar een van de weinige dingen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182953248
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 12:04 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Assen lijkt mij prima. De Indycars(Champcars) destijds hebben daar met Doornbos ook gereden. Perfect evenement waarbij ik totaal geen enkel probleem met parkeren en toegang heb ondervonden.
Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.
pi_182953549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt wel eens over de Zeeweg gereden in de zomer?

[ afbeelding ]
Ja hoor. Ruimte genoeg tussen de auto's. En in het slechtste geval kan ik nog rechts of links door de berm.

Af en toe een beetje oppassen voor gefrustreerde automobilisten die vinden dat je ook in de rij moet staan. Maar ik begrijp ze wel. Als je zo boos en gefrustreerd bent dat je in de rij moet staan, dan kun je niet helemaal meer begrijpen wat een ontzettend belachelijke onzin het is om met een motor in de rij te gaan staan terwijl er ruimte genoeg is om er langs te rijden.

Het is ook wat zielig om te zien hoe sommige automobilisten hun wens dat er geen ruimte zou zijn voor motoren om er tussendoor te rijden werkelijkheid proberen te maken door de ruimte dicht te rijden.

En dan OOK nog eens te gaan roepen: "Je ziet toch dat er geen ruimte is!!?!". _O- :') Ja, die ruimte is er wel. Aan de andere kant van je auto, pipo. :')
  maandag 5 november 2018 @ 13:52:26 #174
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182956873
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel.

MotoGP coureurs hebben er last van dat als F1 regelmatig komt op een circuit waar zij ook zijn. Bijvoorbeeld bij de remzone's zitten er van die kleine hobbels. F1 auto's zijn zo krachtig dat het remmen het asfalt stuk maakt waardoor zij weer evenwichtsproblemen hebben.
.
Dat is inderdaad waar.
Ware het niet dat het ook gewoon weer simpel gefiktst kan worden zodat die hobbels er tijdens de MotoGP niet meer zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 13:59:29 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182956967
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:52 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar.
Ware het niet dat het ook gewoon weer simpel gefiktst kan worden zodat die hobbels er tijdens de MotoGP niet meer zijn.
Elk jaar opnieuw asfalteren? Dat is een prijzig grapje.

En Silverstone heeft laten zien dat zelfs dat niet altijd helpt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 5 november 2018 @ 14:06:16 #176
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182957100
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:42 schreef TagForce het volgende:

[..]

Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.
Volgend jaar nieuwe voorvleugels.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 14:09:02 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182957155
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Volgend jaar nieuwe voorvleugels.
Champcars hadden bijna geen vleugels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182958295
mooi was dat, champcars. Om zeven uur op het circuit de grote poort door, rechte stuk over en letterlijk in alle pitsboxen mee kunnen kijken, praten etc. En dat drie dagen lang, dat deden die Amerikanen wel goed
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2018 @ 19:12:51 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182963595
Ik zou het heel bijzonder en knap vinden als Zandvoort binnen 1,5 jaar alle vergunningen en de verbouwing voor elkaar krijgt. En daarbij de infrastructuur voor elkaar kan krijgen.

Ik zie het niet gebeuren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 november 2018 @ 19:23:35 #180
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182963853
Ik geloof dat prins B van O vanavond in Ziggies Peptalk te gast is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 5 november 2018 @ 19:39:37 #181
62913 Blik
The one and Only!
pi_182964302
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
mooi was dat, champcars. Om zeven uur op het circuit de grote poort door, rechte stuk over en letterlijk in alle pitsboxen mee kunnen kijken, praten etc. En dat drie dagen lang, dat deden die Amerikanen wel goed
Historic GP op Zandvoort is ook een aanrader wat betreft, alles is open en je kunt overal doorheen lopen
pi_182970868
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Champcars hadden bijna geen vleugels.
Op de ovals niet maar wel op de normale circuits.
pi_182970883
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:42 schreef TagForce het volgende:

[..]

Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.
En denk je dat Zandvoort geen optocht word?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 november 2018 @ 00:59:44 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182970984
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Op de ovals niet maar wel op de normale circuits.
In verhouding tot de F1 dan hè :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_182971866
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

En denk je dat Zandvoort geen optocht word?
Minder, want daar zitten geen high downforce stukken vlak voor uitrem zones.
pi_182971900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 06:26 schreef TagForce het volgende:

[..]

Minder, want daar zitten geen high downforce stukken vlak voor uitrem zones.
Zandvoort heeft ook slechts 2 uitrem zones waarvan 1 na een zeer kort recht stuk. Beide circuits zullen geen hele spannende races leveren. Maarja boeie, als je langs de kant zit is het toch wel genieten.
pi_182971931
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 06:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zandvoort heeft ook slechts 2 uitrem zones waarvan 1 na een zeer kort recht stuk. Beide circuits zullen geen hele spannende races leveren. Maarja boeie, als je langs de kant zit is het toch wel genieten.
Dat klopt. Volgens mij is het plan om de Mastersbocht (na het Scheivlak) te verscherpen om daar ook een uitrembocht van te maken. In hoeverre dat helpt weet ik niet. Scheivlak is high downforce, maar met meerdere lijnen. Of dat voor de F1 ook zo is is afwachten.
pi_182973523
Belangrijkste voor mij is dat er weer een baan komt waar elke fout gelijk einde race kan betekenen. Dat ik een paar uur in het gras moet zitten en een half uurtje moet staan in een bomvolle trein neem ik op de koop toe ^O^
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2018 @ 17:33:04 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182981872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat er weer een baan komt waar elke fout gelijk einde race kan betekenen. Dat ik een paar uur in het gras moet zitten en een half uurtje moet staan in een bomvolle trein neem ik op de koop toe ^O^
ben benieuwd hoeveel plakken asfalt ze moeten gaan aanleggen in Zandvoort
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:39:14 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182981979
Als je de verhalen mag geloven is Paul Ricard of Spa ook uren in file zitten. Daarbij is Zandvoort dan geen uitzondering. Met elk 10 minuten een lange trein en stukkie lopen moet het te doen zijn. Tuurlijk moet je dan alsnog wachten, maar waar niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2018 @ 19:10:25 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182983816
Is er een lijst van wat er allemaal aangepast moet worden aan het circuit?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:24:03 #192
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182984163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Is er een lijst van wat er allemaal aangepast moet worden aan het circuit?
Wat Assen betreft niet zoveel.

In de strubbenbocht een meter breder, zodat er ingehaald kan worden.
En de veenslang zou moeten worden verlengd.


And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:29:32 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182984343
Zandvoort zou een nieuwe pits- ingang moeten hebben iig.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_182984666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Is er een lijst van wat er allemaal aangepast moet worden aan het circuit?
Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.

-Het paddock is niet zo groot. Echter als dat groter moet worden zal de baan verlegd moeten worden.
-Het pit complex is verouderd.
-Er staat slechts 1 vaste oude tribune op s/f, aan de binnenkant van audi S tuigens ze wel eens een tribune op maar verder heb je alleen duinen langs de baan waar je niet zomaar even een tijdelijke tribune op kunt plaatsen.
- uitkomen rechte stuk is 0 uitloop. Ik verwacht dat daar wat aangedaan moet worden. Er staat daar echter een duin/dijk die ook als geluids wand dient. Verder hier en daar wss nog wel wat aanpassingen m.b.t. veiligheid.
- Op het terrein zelf is weinig parkeerplek. Buiten het terrein ook beperkt trouwens.
- de pit entry en exit zijn ook niet heel fijn omdat je op het rechte stuk af moet remmen alvorens je de pit in kan en met een slakkengang weer de baan op komt vlak voor de Tarzan bocht. Weet niet of dat echt aangepast zal moeten worden maar optimaal is het niet.
- Sowieso moeten er faciliteiten als wc huisjes ed komen rondom het circuit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2018 @ 19:43:56 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182984721
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.

-Het paddock is niet zo groot. Echter als dat groter moet worden zal de baan verlegd moeten worden.
-Het pit complex is verouderd.
-Er staat slechts 1 vaste oude tribune op s/f, aan de binnenkant van audi S tuigens ze wel eens een tribune op maar verder heb je alleen duinen langs de baan waar je niet zomaar even een tijdelijke tribune op kunt plaatsen.
- uitkomen rechte stuk is 0 uitloop. Ik verwacht dat daar wat aangedaan moet worden. Er staat daar echter een duin/dijk die ook als geluids wand dient. Verder hier en daar wss nog wel wat aanpassingen m.b.t. veiligheid.
- Op het terrein zelf is weinig parkeerplek. Buiten het terrein ook beperkt trouwens.
- de pit entry en exit zijn ook niet heel fijn omdat je op het rechte stuk af moet remmen alvorens je de pit in kan en met een slakkengang weer de baan op komt vlak voor de Tarzan bocht. Weet niet of dat echt aangepast zal moeten worden maar optimaal is het niet.
- Sowieso moeten er faciliteiten als wc huisjes ed komen rondom het circuit.
dat is nogal een lijst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182984982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is nogal een lijst
Ik zie dat dan ook niet zomaar gebeuren in anderhalf jaar tijd. 2020 op zijn vroegst denk ik zelf. Hoop wel dat het gaat gebeuren want ik kom graag op Circuit Park Zandvoort maar het heeft wel dringend een opknapbeurt nodig.
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:59:06 #197
62913 Blik
The one and Only!
pi_182985077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:24 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat Assen betreft niet zoveel.

In de strubbenbocht een meter breder, zodat er ingehaald kan worden.
En de veenslang zou moeten worden verlengd.


[ afbeelding ]

Wat een dodelijk saai circuit zou dit worden met de huidige krachtverdeling in de F1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2018 @ 20:10:52 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182985426
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik zie dat dan ook niet zomaar gebeuren in anderhalf jaar tijd. 2020 op zijn vroegst denk ik zelf. Hoop wel dat het gaat gebeuren want ik kom graag op Circuit Park Zandvoort maar het heeft wel dringend een opknapbeurt nodig.
alleen al de vergunningen gaan meer dan een jaar duren vermoed ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2018 @ 20:20:46 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182985741
Misschien kunnen ze plannen voor Race Park Almere weer afstoffen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182985803
Als je die lijst eens nuchter bekijkt moet er eigenlijk een nieuw circuitpark gebouwd worden. Dat in een natuurgebied en kansloze bereikbaarheid. De vergunningen zullen inderdaad alleen al jaren duren, nog niet gesproken over infrastructuur projecten tbv bereikbaarheid.

Buiten het financiele plaatje is Zandvoort uitvoeringstechnisch toch zeker de eerste 5 jaar geen haalbare kaart?

Assen is min of meer plug&play, ongeacht of het op een van deze circuits uberhaupt een interessante race kan worden.

Ik ben benieuwd maar het woord ‘kansloos’ blijft bij mij opkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')