Waterstof. Dat het nu nog niet helemaal werkt is wat anders.quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.html
Hoeveel azijn heeft die vent gezopen voor hij die nonsens schreef?quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Youp heeft er ook wat van te zeggen.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/03/hup-assen-a2753769
Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel azijn heeft die vent gezopen voor hij die nonsens schreef?.
Daarnaast worden de kosten volgens mij wel heel positief voorgespiegeld. Er moet heel veel aan dat circuit gebeuren om het op F1-niveau te brengen (want dat is het nu verre van), de kosten voor de infrastructuur zullen nog aanzienlijk meer zijn dan dat. Dat lijkt me wel wat meer dan enkele tientallen miljoenen te kosten. Het lekken dat het (op de financiën na) zo goed als rond is lijkt ook positiever te zijn dan dat de werkelijkheid is. In ieder geval komt Bernard jr. nu wel wat positiever in beeld, wat natuurlijk ook mee kan spelen om dit voortijdig naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.
Alsof er ook maar een kip is die daar om geeft lolquote:Op vrijdag 2 november 2018 08:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Shell kan ook nog wel wat “goedmaak-PR” gebruiken na dividendgate...
quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.html
Elektrisch rijden is niet schoon.quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zou f1 allang elektrisch moeten zijn als ze echt schoner willen worden.
Alleen de infra valt tegen, wat is er mis met het circuit. Die voldoet grotendeels al aan de eisen, moeten ze niet in Assen juist de hele baan nog breder maken?quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:05 schreef bianconeri het volgende:
Tegenstrijdige verhalen.
Bij F1 café leken ze ook vrij stellig te zijn dat het zeker is dat Zandvoort het kan krijgen, als ze het zelf voor elkaar krijgen.
Dan heb je nog de verhalen vanuit Assen die nergens iets van weten en van de FOM horen dat er niets bekend is.
Tja Zandvoort. Verliest op alles van Assen. Heeft alleen het verleden mee.
Slechte infra, slechte/onvoldoende voorzieningen circuit. En ga maar door, financien nog lang niet klaar (Assen zegt van wel).
Leuk idee maar ja.
Alles kan, alleen zal iemand 10 tot 20 miljoen vooraf en daarna elk jaar een miljoentje of 5 moeten dokken terwijl daar vrijwel niets voor terugkomt omdat alle rechten bij Formula One Group lichten.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen de infra valt tegen, wat is er mis met het circuit. Die voldoet grotendeels al aan de eisen, moeten ze niet in Assen juist de hele baan nog breder maken?
Charlie Whiting en Hermann Tilke - mannen die er verstand van hebben - denken daar volgens mij heel anders over. Of is je post enkel gebaseerd op wat historie?quote:Op zondag 4 november 2018 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Als de F1 naar Nederland gaat, is het op Zandvoort. Als Zandvoort het niet wordt moeten we het met Spa doen.
Assen is gewoon geen baan voor de F1.
Of een baan een race kan organiseren is natuurlijk een ander verhaal dan of een baan een goede race kan brengen, nog even los van het om zeep helpen van de Cathedral of Motorsport. Ik heb liever een Nürburgring op de kalender.quote:Op zondag 4 november 2018 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Charlie Whiting - de man die er verstand van heeft - denkt daar volgens mij heel anders over. Of is je post enkel gebaseerd op wat historie?
Precies. Assen lijkt mij prima. De Indycars(Champcars) destijds hebben daar met Doornbos ook gereden. Perfect evenement waarbij ik totaal geen enkel probleem met parkeren en toegang heb ondervonden.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over de Oranjes en die prins Bernhard heeft hij gewoon dik gelijk. Hij is ook niet tegen de F1 in NL ofzo.
Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.quote:Op zondag 4 november 2018 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of een baan een race kan organiseren is natuurlijk een ander verhaal dan of een baan een goede race kan brengen, nog even los van het om zeep helpen van de Cathedral of Motorsport. Ik heb liever een Nürburgring op de kalender.
Wederom: liever Nürburgring, Hockenheim, Spa of Zandvoort, dan zo'n baggerbaantje als Assen. Zonder MotoGP-verpestende maatregelen gaat dat nooit een goede race opleveren.quote:Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.
Er is wel een probleem met Zandvoort: de uitgaven die moeten worden gedaan, en de aanpassingen die moeten gedaan worden aan het circuit zijn groot. Bij Assen is alles al zo goed als klaar. En de infrastructuur bij Assen is veel handiger.quote:Op vrijdag 2 november 2018 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel super mooi zijn, ik zie Zandvoort 10x liever dan Assen, al zou ik naar beide circuits niet gaan als de F1 er is. Vind die Maxgekte echt verschrikkelijk, ook al is het een goede coureur.
Wederom: Assen is geen autoracecircuit. Die baan mag gewoon niet op de kalender komen, zeker als het ten koste gaat van een echte baan. De vergelijking is zinloos, kijk liever naar de positieve zaken van een race op Zandvoort.quote:Op zondag 4 november 2018 20:18 schreef vharox333 het volgende:
[..]
Er is wel een probleem met Zandvoort: de uitgaven die moeten worden gedaan, en de aanpassingen die moeten gedaan worden aan het circuit zijn groot. Bij Assen is alles al zo goed als klaar. En de infrastructuur bij Assen is veel handiger.
Helikopter. 25 minuten.quote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef Fer het volgende:
Vergeet de geldschieters niet. Die komen niet voor een leuk avondje uit in Amsterdam/Rotterdam/Scheveningen om de volgende ochtend 2,5 uur in de auto naar Drente te rijden.
Dat hebben ze wel.quote:Op zondag 4 november 2018 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens de eigenaar van Assen zullen de aanpassingen geen enkele invloed hebben op de TT lay-out. De organisatie (MotoGP ofzo?) heeft het ook al goedgekeurd.
Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.quote:Op zondag 4 november 2018 12:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Assen lijkt mij prima. De Indycars(Champcars) destijds hebben daar met Doornbos ook gereden. Perfect evenement waarbij ik totaal geen enkel probleem met parkeren en toegang heb ondervonden.
Ja hoor. Ruimte genoeg tussen de auto's. En in het slechtste geval kan ik nog rechts of links door de berm.quote:Op zaterdag 3 november 2018 08:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt wel eens over de Zeeweg gereden in de zomer?
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad waar.quote:Op maandag 5 november 2018 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel.
MotoGP coureurs hebben er last van dat als F1 regelmatig komt op een circuit waar zij ook zijn. Bijvoorbeeld bij de remzone's zitten er van die kleine hobbels. F1 auto's zijn zo krachtig dat het remmen het asfalt stuk maakt waardoor zij weer evenwichtsproblemen hebben.
.
Elk jaar opnieuw asfalteren? Dat is een prijzig grapje.quote:Op maandag 5 november 2018 13:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar.
Ware het niet dat het ook gewoon weer simpel gefiktst kan worden zodat die hobbels er tijdens de MotoGP niet meer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |