abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182897366
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gerlach - HugenHoltz gaat fun worden,
Die zal sowieso wel aangepast worden voor F1 neem ik aan.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:42:09 #102
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182897526
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nou nou kut kart baantje is ook overdreven. Vraag je het aan coureurs is het gewoon een top baan hoor. Zandvoort is een echt rijders circuit.
Ze hebben de baan indertijd vernieuwd/verkort met als doel om er meer inhaalmogelijkheden te creëren. Met name uitrembochten. Maar al bij de eerste races bleek dat de Clio's en Porshes er volgas doorheen gingen.
Moderne F1 vraagt om de Thielke-aanpak. Lang recht stuk-DRS-uitrembocht, minstens haaks
Geen Tarzanbocht in elk geval
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 13:55:12 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182897842
Moderne F1 heeft vanaf volgend jaar minder downforce, waardoor Zandvoort juist leuke races op gaat leveren.

Let maar op; Australië staat niet voor niets bekend als een leuke baan. Dat terwijl de laatste twee echt slaapverwekkend waren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:24:23 #104
104963 ETA
European Travel Author
pi_182898486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Van die 20 miljoen komt het echt wel goed, je hebt enorme inkomsten aan sponsoring, met name Heineken zal over lijken gaan om dit in te brengen, wat denk je hoe prestigieus het voor hen is als er in Nederland een GP word gehouden? Daarnaast wil iedereen zich associeren met het koninklijk huis, onderschat niet dat dat enorm mee speelt.
Reken er maar niet op, op de Nederlandse markt is er relatief weinig winst te behalen voor Heineken, in opkomende markten zijn de euro's beter besteed. Uitgesloten is het uiteraard niet, maar ik heb hier nog niks over opgevangen.

Een titelrace is niet alleen adverteren op het circuit en tijdens de F1 uitzendingen, er wordt ook veel tijd en geld gespendeerd aan lokale activaties. Hier zitten de grootste kosten, voornamelijk in de landen waar de race wordt gehouden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:39:11 #105
104963 ETA
European Travel Author
pi_182898855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja dus? Je zwetst nogal. Zo redenerend heeft het voor Heineken geen enkele zin om in de Formule 1 titel sponsor te zijn. Terwijl ik toch echt vorig weekend in Mexico dood gegooid werd met Heineken. Die paar duizend supporters die in Azië op het circuit zelf kijken en daar toevallig Heineken zien staan maken echt niet het verschil hoor.
Het gaat om lokale activaties. Voordat de Mexico GP wordt gehouden is er al een lange campagne bezig in Mexico zelf, hier wordt de echte winst geboekt in de lokale markt.

Ook al zou Heineken niets extras investeren voor de Nederlandse GP of titelsponsor worden, dan kan je in aanloop van de GP in Nederland naar alle verwachting grote reclamecampagnes verwachten.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_182899708
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik verheug me nu al op de klagende fokkers die al 5 uur in de file staan. :D
Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.

294353_1492281124491_7999524_n.jpg
pi_182899874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.

[ afbeelding ]
Ah, jij bent er zo een die bijna de spiegels van auto's ramt, om maar vooraan bij de verkeerslichten te komen en aldaar aangekomen je tweewieler voor een auto plempt en vervolgens de boel ophoudt als het licht op groen gaat.
Ik zal je geen mietje noemen hoor, dat laat ik over aan gay's met een motor... :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:00:16 #108
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_182900540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.

[ afbeelding ]
Lekker in de regen
pi_182900604
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:29 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ah, jij bent er zo een die bijna de spiegels van auto's ramt, om maar vooraan bij de verkeerslichten te komen en aldaar aangekomen je tweewieler voor een auto plempt en vervolgens de boel ophoudt als het licht op groen gaat.
Ik zal je geen mietje noemen hoor, dat laat ik over aan gay's met een motor... :+
Nee hoor. Ik ben er zo eentje die naar voren rijdt bij de verkeerslichten en hem aldaar voor een auto plempt. Maar bij groen licht wegspuit nog voordat iemand anders zijn gaspedaal kan indrukken, en de heerlijke lucht van een goed hete en rijk afgestelde motor achterlaat waardoor iedereen met een passie voor motorsport zich meteen een stuk beter voelt.

Op sommige dagen doe ik zelfs avgas in mijn motor om de motorsportfanaat nog gelukkiger te maken!
pi_182900776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:03 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben er zo eentje die naar voren rijdt bij de verkeerslichten en hem aldaar voor een auto plempt. Maar bij groen licht wegspuit nog voordat iemand anders zijn gaspedaal kan indrukken, en de heerlijke lucht van een goed hete en rijk afgestelde motor achterlaat waardoor iedereen met een passie voor motorsport zich meteen een stuk beter voelt.

Op sommige dagen doe ik zelfs avgas in mijn motor om de motorsportfanaat nog gelukkiger te maken!
Ah, dan heb jij nooit kennis gemaakt met onze Clio RS bij het verkeerslicht :) . Drie keer raden... een andere motorrijder met een soortgelijke houding als jij, heeft er wél kennis mee gemaakt en voelde zich op dat moment heel wat minder 'man' :+

Ontopic: doe gewoon niet alsof je beter bent dan de rest van de verkeersdeelnemers, je reactie is nogal kinderachtig (net zoals het mijne, maar ik probeerde je iets duidelijk te maken ;) ).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182900840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:10 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ah, dan heb jij nooit kennis gemaakt met onze Clio RS bij het verkeerslicht :) . Drie keer raden... een andere motorrijder met een soortgelijke houding als jij, heeft er wél kennis mee gemaakt en voelde zich op dat moment heel wat minder 'man' :+
Hmz. Ik heb wel eens moeite gehad om ene Audi RS6 bij te houden. Maar dat was het dan wel zo'n beetje.

quote:
Ontopic: doe gewoon niet alsof je beter bent dan de rest van de verkeersdeelnemers, je reactie is nogal kinderachtig (net zoals het mijne, maar ik probeerde je iets duidelijk te maken ;) ).
Ontopic: "Ondeugend" begon er mee, door te schrijven: "Ik verheug me nu al op de klagende fokkers die al 5 uur in de file staan."

:)

Overigens is die foto van mij op Zandvoort gemaakt. Maar ik ging er wel met de bus heen. ;)
pi_182900847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:24 schreef ETA het volgende:

[..]

Reken er maar niet op, op de Nederlandse markt is er relatief weinig winst te behalen voor Heineken, in opkomende markten zijn de euro's beter besteed. Uitgesloten is het uiteraard niet, maar ik heb hier nog niks over opgevangen.

Een titelrace is niet alleen adverteren op het circuit en tijdens de F1 uitzendingen, er wordt ook veel tijd en geld gespendeerd aan lokale activaties. Hier zitten de grootste kosten, voornamelijk in de landen waar de race wordt gehouden.
Ik heb een vriend op C level van Delta Lloyd, daar gaat het echt niet om een bewuste uitgave van knaken maar om hoe je je zelf neer zet, geloof me 20 miljoen is helemaal niks.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_182901010
Dit is gewoon fantastisch nieuws.

Zoals ik eerder schreef (op de frontpage), komt het probleem met de files simpelweg omdat mensen niet snel een parkeerplaats kunnen vinden. Mensen rijden rondjes om een parkeerplaats te vinden en alle andere autorijders moeten wachten tot ze geparkeerd zijn.

Zorg dus dat mensen snel naar beschikbare parkeerplaatsen geleid worden, en snel kunnen parkeren. Des te sneller ze parkeren, des te sneller de files op zullen lossen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:33:50 #114
104963 ETA
European Travel Author
pi_182901209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb een vriend op C level van Delta Lloyd, daar gaat het echt niet om een bewuste uitgave van knaken maar om hoe je je zelf neer zet, geloof me 20 miljoen is helemaal niks.
Ik zit redelijk dicht bij het vuur en heb wel goed inzicht wat er speelt. 20 miljoen op je jaaromzet is inderdaad haast niets, maar 20 miljoen blijft een flink pak geld voor sponsoring. Voor dat geld kan je een kwartaal hoofdsponsor blijven van bijvoorbeeld Champions League, dat is waarschijnlijk effectiever dan het uit te geven aan 1 GP in NL.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:09:23 #115
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182901873
Volgens RTL-Z net op tv hebben zowel Heineken als Jumbo aangegeven niet te gaan mee-finaciëren.
Om alleen de 20 miljoen fee +2,5 miljoen personeelskosten elk jaar terug te verdienen zijn er 125.000 toeschouwers nodig. Gemiddelde prijs voor een kaartje een kleine 200 euro.
Aan de verbouwingen vooraf is 10 miljoen nodig maar die is uit de toeschouwers niet terug te verdienen..
Wie dit leest is gek
pi_182902011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.

[ afbeelding ]
Met allerlei boetes weer naar huis. *O*
  vrijdag 2 november 2018 @ 17:20:35 #117
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182902069
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens RTL-Z net op tv hebben zowel Heineken als Jumbo aangegeven niet te gaan mee-finaciëren.
Om alleen de 20 miljoen fee +2,5 miljoen personeelskosten elk jaar terug te verdienen zijn er 125.000 toeschouwers nodig. Gemiddelde prijs voor een kaartje een kleine 200 euro.
Aan de verbouwingen vooraf is 10 miljoen nodig maar die is uit de toeschouwers niet terug te verdienen..
Auw :D

Kan Bernard niet zijn eigen spaarrekening opentrekken?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182902131
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Met allerlei boetes weer naar huis. *O*
Boetes zijn een soort snelheidsbelasting. Als je te hard rijdt, dan betaal je meer belasting.

...zo lang je niet harder dan 40km/u (buiten bebouwde kom) te hard rijdt. Want daarboven verandert de belasting in straf.
pi_182903870
Het grote probleem is denk ik dat er een GP is in Belgie, Duitsland, Engeland en alle landen er om heen. F1 wil het F1 seizoen mondiaal maken, dan is nog een GP in Europa niet zo aantrekkelijk, gezien er zoveel in Europa zijn. Mondiaal is België en Nederland vrijwel hetzelfde.
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:09:49 #120
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182903940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:06 schreef MakkieR het volgende:
Het grote probleem is denk ik dat er een GP is in Belgie, Duitsland, Engeland en alle landen er om heen. F1 wil het F1 seizoen mondiaal maken, dan is nog een GP in Europa niet zo aantrekkelijk, gezien er zoveel in Europa zijn. Mondiaal is België en Nederland vrijwel hetzelfde.
Waarom doen ze zandvoort dan een aanbod? Of willen ze een ander circuit dumpen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182904007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:06 schreef MakkieR het volgende:
Het grote probleem is denk ik dat er een GP is in Belgie, Duitsland, Engeland en alle landen er om heen. F1 wil het F1 seizoen mondiaal maken, dan is nog een GP in Europa niet zo aantrekkelijk, gezien er zoveel in Europa zijn. Mondiaal is België en Nederland vrijwel hetzelfde.
Hockenheim en Silverstone gaan er waarschijnlijk mee stoppen. Contract met Spa loopt ook in 2019 af.
pi_182904226
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens RTL-Z net op tv hebben zowel Heineken als Jumbo aangegeven niet te gaan mee-finaciëren.
Om alleen de 20 miljoen fee +2,5 miljoen personeelskosten elk jaar terug te verdienen zijn er 125.000 toeschouwers nodig. Gemiddelde prijs voor een kaartje een kleine 200 euro.
Aan de verbouwingen vooraf is 10 miljoen nodig maar die is uit de toeschouwers niet terug te verdienen..
125k moet te doen zijn lijkt me. Snap echter wel dat Heineken en Jumbo niet mee willem financieren. Jumbo heeft geen baat bij internationale exposure en kan voor veel minder geld de Jumbo dagen blijven doen. Heineken kan veel beter buitenlandse markten proberen te bereiken.
pi_182904234
quote:
Nieuws uit Londen: Formule 1 nog niet vergeven (dus Assen heeft nog alle kans)
2-3 minuten

Het TT Circuit heeft nog steeds net zoveel kans om de Formule 1 binnen te halen als het Circuitpark Zandvoort. Dat heeft het Formula One Management (FOM) aan de organisatoren in Assen laten weten.

,,We hebben contact gehad met Londen’’, klinkt het opgelucht uit de mond van voorzitter Jos Vaessen van The Netherlands Grand Prix Foundation, die zich al een tijdje inspant om Max Verstappen in de Drentse hoofdstad aan de start te krijgen.

,,In het mailtje dat teruggekomen is, geeft de FOM aan dat ze wel in gesprek zijn met Zandvoort, maar dat er absoluut geen toezegging is gedaan en dat er ook zeker geen beslissing is genomen. Ze zijn niet blij met de publiciteit, maar dat terzijde. Het heeft er alle schijn van dat er sprake is van een opzetje tussen Circuit Zandvoort en De Telegraaf.’’

Volgens Vaessen komt er, zoals reeds afgesproken was, nog gewoon een delegatie van het Formula One Management naar Assen om de faciliteiten van het Drentse circuit nader onder de loep te nemen. ,,We krijgen alle kansen. Er zal gewoon een vergelijking plaatsvinden, waarin de voors en tegens tegenover elkaar worden gezet. Wij zien dat met vertrouwen tegemoet. Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van ons product en de kwaliteit van onze organisatie. Alles ligt nog volledig open en dat is prima.’’ Technisch werd het TT Circuit in een eerder stadium al goed bevonden.

De Telegraaf opende vrijdagochtend de krant met het nieuws dat de Formule 1 voor Zandvoort zou hebben gekozen. In het artikel van het landelijke dagblad rept prins Bernhard van Oranje, de directeur van Circuit Zandvoort, van een harde, schriftelijke toezegging van de Formule 1-top dat het duinencircuit boven Assen verkozen zou zijn en dat hij alleen nog maar ja hoeft te zeggen tegen een aanbieding van de FOM in ruil voor een fee van 20 miljoen euro.
https://www.dvhn.nl/sport(...)g&utm_source=twitter

Opzetje dus en nog niks beslist.
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:39:36 #124
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182904630
Ik heb de indruk dat er een journalist aan de haal is gegaan met een halve uitspraak van de prins. En dat verhaal begint al aan alle kanten af te brokkelen.
pi_182905134
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hockenheim en Silverstone gaan er waarschijnlijk mee stoppen. Contract met Spa loopt ook in 2019 af.
Als dat echt waar is, dan begrijp ik dit verhaal wel. Maar zo lang dit nog niet zeker is, dan lijkt mij een GP in Nederland een heel moeilijk verhaal met al de organisatorische landen om ons heen.
pi_182908682
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat gezeur over die files moet echt eens stoppen, allemaal boertjes uit de provincie die maar denken dat je tot de deurmat moet rijden, ik heb jarenlang op Zandvoort op de camping gestaan, en dan zie je het elke zomer weer, mensen die om 10 uur met de wagen komen en het dan vreemd vinden dat je 3 uur in de file staat en niet kunt parkeren. Terwijl je prima je wagen rond Sloterdijk of Haarlem kunt zetten waarbij het 15 minuten met de trein is, en je letterlijk binnen 200 meter het strand op stapt. Maar nee boertjes blijven boertjes.
Is alleen wat anders als 130 duizend mensen met de trein moeten gaan he :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 november 2018 @ 22:44:30 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182909235
Opdonderen met dat Assen, dan nog liever niets.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:11:59 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182909883
Directeur van circuit bij F1 cafe, waar ze blijkbaar een formele brief onderschept hebben, Bottom line: Zandvoort is een preferred circuit voor 2020 ALS ze de business case rondkrijgen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182912809
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:11 schreef TAV74 het volgende:
Directeur van circuit bij F1 cafe, waar ze blijkbaar een formele brief onderschept hebben, Bottom line: Zandvoort is een preferred circuit voor 2020 ALS ze de business case rondkrijgen.
Kortom, de stelligheid van de Telegraaf komt ongelegen want schendt afspraken tussen Zandvoort en FOM, maar in wezen klopt het verhaal dat de bal bij Zandvoort ligt. Als er een sluitende business case is heeft Assen geen schijn van kans.
pi_182914091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wie gaat dat betalen?
40 miljoen is iets meer dan twee euro per Nederlander. Schokkend.
pi_182914234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:24 schreef ETA het volgende:

[..]

Reken er maar niet op, op de Nederlandse markt is er relatief weinig winst te behalen voor Heineken, in opkomende markten zijn de euro's beter besteed. Uitgesloten is het uiteraard niet, maar ik heb hier nog niks over opgevangen.

Een titelrace is niet alleen adverteren op het circuit en tijdens de F1 uitzendingen, er wordt ook veel tijd en geld gespendeerd aan lokale activaties. Hier zitten de grootste kosten, voornamelijk in de landen waar de race wordt gehouden.
Zo werkt het niet bij dit soort events, daar doe je het niet om de zichtbaarheid maar om je vrienden uit te nodigen, tuurlijk zeggen ze dat het voor de naamsbekendheid is, maar het gaat om hun eigen ego. De grote skybox bij Ajax is voor 10 miljoen verkocht (aan Phillips), dacht je dat dat ging om "sponsoring" ?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_182914236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.

[ afbeelding ]
Je hebt wel eens over de Zeeweg gereden in de zomer?

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 3 november 2018 @ 08:53:29 #133
104963 ETA
European Travel Author
pi_182914711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zo werkt het niet bij dit soort events, daar doe je het niet om de zichtbaarheid maar om je vrienden uit te nodigen, tuurlijk zeggen ze dat het voor de naamsbekendheid is, maar het gaat om hun eigen ego. De grote skybox bij Ajax is voor 10 miljoen verkocht (aan Phillips), dacht je dat dat ging om "sponsoring" ?
Volgens mij zijn we het wel redelijk eens dat je het niet alleen doet om naamsbekendheid, dat is wel een erg achterhaalde visie op deze sponsoringscampagne. Alleen vind ik een stelling dat het alleen gedaan om de ego's van de hoge heren te bevredigen wel erg kort door de bocht. Het zal mij niet verbazen dat het in de achterhoofd heeft meegespeeld (is toch erg leuk om mee te mogen op het podium en een beker uit te reiken), maar niet dat dit de doorslaggevende factor is geweest.

Binnen F1 heeft Heineken al een soort "skybox" bij de Tier 1 en Tier 2 events. Ideaal om gasten te ontvangen en voor hoge heren hun vrienden mee uit te nodigen. Binnen het sponsorship pakket krijg je een X aantal Tier 1 en Tier 2 events, dus dan moet er een keuze gemaakt worden. Als je kijkt waar nu de Tier 1 en Tier 2 events worden gehouden, dan is het onwaarschijnlijk dat ze daar gaan terugschroeven omdat deze markten te belangrijk zijn. Helemaal met Vietnam die erbij komt, dan wordt het best lastig om intern te verantwoorden welke event je gaat terugschroeven.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:19:44 #134
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182915964
Voor de de gemeente Zandvoort zelf is het vooral interessant buiten de zomer lees ik hier
http://decisio.nl/wp-cont(...)mule-1-Zandvoort.pdf
Als de race in een weekend met strandweer wordt verreden zullen de F1 bezoekers de 125000 strandgasten verdringen, omdat Zandvoort op een stranddag normaal ook al "vol" is.
Maar buiten het strandseizoen is er wel plaats op de parkeerterreinen, de restaurants en hotels, dus wel extra toeristen-inkomsten

Het circuit krijgt alleen inkomsten uit de kaartverkoop. Alle rechten op horeca, merchandise en reclame-uitingen zijn eigendom van Formula One Group.
Zelfde als bij de Tour de France en Championsleague dus
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:27:40 #135
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182916067
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor de de gemeente Zandvoort zelf is het vooral interessant buiten de zomer lees ik hier
http://decisio.nl/wp-cont(...)mule-1-Zandvoort.pdf
Als de race in een weekend met strandweer wordt verreden zullen de F1 bezoekers de 125000 strandgasten verdringen, omdat Zandvoort op een stranddag normaal ook al "vol" is.
Maar buiten het strandseizoen is er wel plaats op de parkeerterreinen, de restaurants en hotels, dus wel extra toeristen-inkomsten

Het circuit krijgt alleen inkomsten uit de kaartverkoop. Alle rechten op horeca, merchandise en reclame-uitingen zijn eigendom van Formula One Group.
Zelfde als bij de Tour de France en Championsleague dus
Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsoren
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:35:32 #136
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182916158
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsoren
Dat zou wel kunnen denk ik maar ze mogen dat niet gebruiken om reclame mee te maken.
Dat mag alleen als ze Formula One Group betalen, maar daar heeft het circuit weer niks aan.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:36:52 #137
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182916179
And so is the past
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:40:08 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182916226
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen denk ik maar ze mogen dat niet gebruiken om reclame mee te maken.
Dat mag alleen als ze Formula One Group betalen, maar daar heeft het circuit weer niks aan.
Ah, klinkt logisch.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:43:15 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182916271
Heineken en Jumbo zouden als "Founders" van het vernieuwde circuit kunnen inspringen.
Net zo als Grolsch en Philips voor de Amsterdam ArenA waren. Dan heb je luxe boxen en alle klimbim er omheen.
Behalve tijdens de Championsleague / Formule 1. Dan worden jouw borden afgeplakt.
En je box ben je ook kwijt.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:03:15 #140
104963 ETA
European Travel Author
pi_182916539
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsoren
Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien? ;)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 3 november 2018 @ 11:05:10 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182916566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:03 schreef ETA het volgende:

[..]

Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien? ;)
Dit gaat over Zandvoort.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:05:58 #142
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182916580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:03 schreef ETA het volgende:

[..]

Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien? ;)
Het gaat erom of ze de exploitatie van Zandvoort willen sponsoren ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:07:24 #143
104963 ETA
European Travel Author
pi_182916597
quote:
Wel met korrel zout nemen, intern wordt er natuurlijk positief op gereageerd, alle werknemers zien al paddock kaartjes in het verschiet ;)

Het is overigens niet directeur communicatie die beslist of een bepaalde sponsoring wordt aangegaan, dat zal eerder de CCO, Senior Global Brand director of de Sponsorship director zijn. Als zij zich in de publieke discussie gaan mengen, dan ziet het er positiever uit.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:09:53 #144
104963 ETA
European Travel Author
pi_182916630
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het gaat erom of ze de exploitatie van Zandvoort willen sponsoren ;)
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit gaat over Zandvoort.
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit gaat over Zandvoort.
ok, ok... ;)
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:18:14 #145
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182916743
Jumbo, Hema, Blokker, Philips, BAM, in die vijver moet het circuit vissen.
Maarja, als Max voor die tijd een keer per ongeluk op het gas trapt in plaats van de rem is de hype al over voordat de eerste betonwagen het terrein op draait.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:21:44 #146
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182916811
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jumbo, Hema, Blokker, Philips, BAM, in die vijver moet het circuit vissen.
Maarja, als Max voor die tijd een keer per ongeluk op het gas trapt in plaats van de rem is de hype al over voordat de eerste betonwagen het terrein op draait.
TT Assen trekt ook een enorme massa publiek zonder Nederlandse favoriet. Ook zonder Max is het op zich wel levensvatbaar denk ik. Vraag is dan wel hoe interessant het nog voor dit soort sponsoren is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:27:45 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_182916883
Youp heeft er ook wat van te zeggen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/03/hup-assen-a2753769
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_182916890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef TagForce het volgende:

[..]

:')
F1 is bijna klimaat neutraal, en dankzij de technologie die in de F1 ontwikkeld wordt worden straatauto's schoner en schoner.
Dus per saldo zorgt de F1 voor minder uitstoot.
Dan zou f1 allang elektrisch moeten zijn als ze echt schoner willen worden. :D
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:12:55 #149
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182917475
De "VIP" tribune wordt vast een interessante plek voor de politie.
Iedereen ziet natuurlijk al mevrouw de Carvalho van Heineken op het ereterras een kreeftje + champagne nuttigen met de CEO's van Tesco en Wallmart maar de rangen er net onder zijn vooral het domein van de Mocro-maffia, de Amsterdamse penose en de Brabantse XTC-baronnen.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:38:43 #150
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182917899
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
En elektrisch rijden is niet de toekomst. Echt niet.
Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.html
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')