Ik ga gewoon de eerste reismogelijkheid vanaf Zwolle pakken, ben ik om half negen ofzo in Zandvoort, even wandelen naar het circuit en dan zijn de eerste klasses al bijna aan het rijden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:22 schreef heywoodu het volgende:
En inderdaad, gewoon met de trein gaan. Is het ff retedruk in de trein tussen Haarlem en Zandvoort, boeiend.
Niet op een Zondag. De NS leeft buiten de randstad nog in 1885. Of ze moeten de dienstregeling in 2020 eindelijk naar de 21e eeuw brengen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de eerste reismogelijkheid vanaf Zwolle pakken, ben ik om half negen ofzo in Zandvoort,
Auto pakken naar Utrecht CSquote:Op vrijdag 2 november 2018 09:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet op een Zondag. De NS leeft buiten de randstad nog in 1885. Of ze moeten de dienstregeling in 2020 eindelijk naar de 21e eeuw brengen.
Zwolle - Zandvoort, aanstaande zondag:
[ afbeelding ]
Goodluckwithdat
Sowieso van de Tarzanbocht afblijven lijkt me jaquote:Op vrijdag 2 november 2018 09:27 schreef CrashO het volgende:
Mja. Ik denk dat ze hem wel een beetje moeten gaan verbouwen om er iets van te maken. Anders krijgen we een 2e Monaco. Maar op zich moet er volgens mij best wel iets mogelijk zijn zonder bakken met geld er in te hoeven stoppen. Zo erg is het ook weer niet.
Uitloop wat verbeteren en wat stukken breder maken en je bent er volgens mij al. Of gewoon overal betonblokken strak eromheen zetten en het Amsterdam Beach City Circuit noemen Kan mooi op de kalender naast Miami en Ho Chi Minh.
[ afbeelding ]
Wel van bocht 1 afblijven. Die gaat op deze manier voor prachtige carnage zorgen
Gewoon met de auto naar een wat grotere stad relatief in de buurt van Zandvoort rijden, daar parkeren en dan met de trein verderquote:Op vrijdag 2 november 2018 09:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet op een Zondag. De NS leeft buiten de randstad nog in 1885. Of ze moeten de dienstregeling in 2020 eindelijk naar de 21e eeuw brengen.
Zwolle - Zandvoort, aanstaande zondag:
[ afbeelding ]
En hoewel ze in de regio vast meer treinen gaan laten rijden. Zou het me verbazen als ze dat in het hele land gaan doen. Dus Goodluckwithdat
https://www.dvhn.nl/sport(...)dvoort-23756540.htmlquote:Assen plaatst grote vraagtekens bij Formule 1 in Zandvoort
Het stichtingsbestuur dat de Formule 1 naar Assen wil halen, plaatst grote vraagtekens bij de stelligheid waarmee dagblad De Telegraaf en het Circuit Zandvoort vrijdag naar buiten brengen dat de race in 2020 naar de kustplaats komt.
Oh wauw, kwart voor acht pas.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet op een Zondag. De NS leeft buiten de randstad nog in 1885. Of ze moeten de dienstregeling in 2020 eindelijk naar de 21e eeuw brengen.
Zwolle - Zandvoort, aanstaande zondag:
[ afbeelding ]
En hoewel ze in de regio vast meer treinen gaan laten rijden. Zou het me verbazen als ze dat in het hele land gaan doen. Dus Goodluckwithdat
Dan blijven de trolletjes weg, verder verandert er nietsquote:Op vrijdag 2 november 2018 00:33 schreef Pery het volgende:
En wat als de Max hype tegen die tijd over is?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)j-verbazing-in-assenquote:Volgens Allard Kalff van RTLGP zijn de facilitaire problemen echter lang niet zo groot als vaak wordt beweerd. 'Er wordt al een aantal maanden onderhandeld tussen Zandvoort en de FOM. Dat gebeurt allemaal onder de radar.' Ook vanwege de historische waarde gaat de voorkeur van de FOM uit naar Zandvoort. 'Pitboxen, infrastructuur, het paddock, dat is allemaal geen probleem in Zandvoort. Iedereen begint altijd meteen over parkeren en toevoerwegen, maar als je het plan weet, dan is dat allemaal behapbaar.'
Ja, verloren. Jammer joh, het moet een MotoGP tempel blijven.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
https://www.dvhn.nl/sport(...)dvoort-23756540.html
Waarschijnlijk hoeft alleen de Hugenholtz bocht verlegt te worden, en willen ze de Mastersbocht een uitrembocht maken (na het scheivlak)quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:27 schreef CrashO het volgende:
Mja. Ik denk dat ze hem wel een beetje moeten gaan verbouwen om er iets van te maken. Anders krijgen we een 2e Monaco. Maar op zich moet er volgens mij best wel iets mogelijk zijn zonder bakken met geld er in te hoeven stoppen. Zo erg is het ook weer niet.
Uitloop wat verbeteren en wat stukken breder maken en je bent er volgens mij al. Of gewoon overal betonblokken strak eromheen zetten en het Amsterdam Beach City Circuit noemen Kan mooi op de kalender naast Miami en Ho Chi Minh.
[ afbeelding ]
Wel van bocht 1 afblijven. Die gaat op deze manier voor prachtige carnage zorgen
Makkelijk 130000. Grootste probleem is die mensen er op tijd krijgen, maar dat is met goede planning ook zo geregeld.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:25 schreef Smoofie het volgende:
En hoeveel mensen kunnen er komen in Zandvoort? Geen 100k+ tijdens een race toch?
Het circuit is in de afgelopen 33 jaar meerdere keren verbouwd, dus zo'n naam uit het verleden zegt nu niet zo veel meer.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:50 schreef MakkieR het volgende:
PS. had Zandvoort niet de naam tegen dat het een dodelijk circuit is voor de Formule 1? Als dat zo is, dan zal er heel wat moeten veranderen aan veiligheid.
Dat was elk F1-circuit in de tijd dat de F1 nog in Zandvoort reed.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:50 schreef MakkieR het volgende:
PS. had Zandvoort niet de naam tegen dat het een dodelijk circuit is voor de Formule 1? Als dat zo is, dan zal er heel wat moeten veranderen aan veiligheid.
20 miljoen is alleen het geld voor de FIA, daarnaast heb je nog 20 miljoen exploitatiekosten.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:00 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het wel te behappen is, 20 miljoen komt neer op 100 euro per bezoeker, en 200K bezoekers is zeker wel te doen, zelfs een half miljoen zouden ze nog wel halen als dat zou passen.
Daarnaast verwacht ik met name dat Heineken wel backing gaat geven. Ik denk wel dat het qua tijd krap word, volgens mij moeten er namelijk behoorlijk wat aanpassingen gedaan worden. Het word wel een enorme operatie voor de NS om al die bezoekers er naar toe te krijgen, wat misschien wel leuk is, om een wandeltocht (voor het goede doel?) vanuit Haarlem te organiseren.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:16 schreef VarkensHart het volgende:
Weg met die onzin. Milieuvervuilende troep
Elektrisch is de toekomst dus de huidige techniek in de F1 is al 5 jaar geleden achterhaald.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef TagForce het volgende:
[..]
F1 is bijna klimaat neutraal, en dankzij de technologie die in de F1 ontwikkeld wordt worden straatauto's schoner en schoner.
Dus per saldo zorgt de F1 voor minder uitstoot.
Drie keer raden welk contract in 2019 afloopt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:50 schreef nils7 het volgende:
Eerst zien dan geloven.
Dat contract met Spa en de enige GP in de Benelux?
Daarnaast aan het circuit en infrastructuur moet echt veel aan gebeuren....
De F1 bijna klimaatneutraal Ja hoorquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef TagForce het volgende:
[..]
F1 is bijna klimaat neutraal, en dankzij de technologie die in de F1 ontwikkeld wordt worden straatauto's schoner en schoner.
Dus per saldo zorgt de F1 voor minder uitstoot.
Het is zeker niet de toekomst, het is er nu alquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
En elektrisch rijden is niet de toekomst. Echt niet.
Ja dus? Je zwetst nogal. Zo redenerend heeft het voor Heineken geen enkele zin om in de Formule 1 titel sponsor te zijn. Terwijl ik toch echt vorig weekend in Mexico dood gegooid werd met Heineken. Die paar duizend supporters die in Aziė op het circuit zelf kijken en daar toevallig Heineken zien staan maken echt niet het verschil hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:47 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard dat de grootste groep kijkers uit europa komt.
Van de boetes die men moet betalen bij de strafpunten, worden bossen aangekocht en geplant.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De F1 bijna klimaatneutraal Ja hoor
Alsof wij een reėle inschatting kunnen maken van de feitelijke kosten en financiėle mogelijkheden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
20 miljoen is alleen het geld voor de FIA, daarnaast heb je nog 20 miljoen exploitatiekosten.
Komt financieel nooit uit dit.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
En elektrisch rijden is niet de toekomst. Echt niet.
dat neem ik wel aan, anders moeten 100.000 mensen schuin staanquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:17 schreef Smoofie het volgende:
Moeten er niet veel meee tribunes komen?
quote:Prins Bernhard van Oranje wil niet bevestigen dat hij een officieel verzoek heeft gekregen voor het organiseren van een Formule 1 Grand Prix in 2020.
Dat zegt de prins tegen de NOS naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf. "Ik heb het iets anders verwoord. Een journalist zei dat hij vanuit de Formule 1 organisatie had gehoord over het concrete aanbod. Ik heb gezegd dat we dat niet kunnen ontkennen. Mijn indruk is dat de journalist goed was ingevoerd."
Van die 20 miljoen komt het echt wel goed, je hebt enorme inkomsten aan sponsoring, met name Heineken zal over lijken gaan om dit in te brengen, wat denk je hoe prestigieus het voor hen is als er in Nederland een GP word gehouden? Daarnaast wil iedereen zich associeren met het koninklijk huis, onderschat niet dat dat enorm mee speelt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
20 miljoen is alleen het geld voor de FIA, daarnaast heb je nog 20 miljoen exploitatiekosten.
Komt financieel nooit uit dit.
Gwn voor 7 uur sochtends op de boulevard parkeren, nooit geen problemen. (Oke met een GP ben je dan nog te laat denk )quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat gezeur over die files moet echt eens stoppen, allemaal boertjes uit de provincie die maar denken dat je tot de deurmat moet rijden, ik heb jarenlang op Zandvoort op de camping gestaan, en dan zie je het elke zomer weer, mensen die om 10 uur met de wagen komen en het dan vreemd vinden dat je 3 uur in de file staat en niet kunt parkeren. Terwijl je prima je wagen rond Sloterdijk of Haarlem kunt zetten waarbij het 15 minuten met de trein is, en je letterlijk binnen 200 meter het strand op stapt. Maar nee boertjes blijven boertjes.
Dat neemt niet weg dat er gewoon toch files zullen gaan staan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat gezeur over die files moet echt eens stoppen, allemaal boertjes uit de provincie die maar denken dat je tot de deurmat moet rijden, ik heb jarenlang op Zandvoort op de camping gestaan, en dan zie je het elke zomer weer, mensen die om 10 uur met de wagen komen en het dan vreemd vinden dat je 3 uur in de file staat en niet kunt parkeren. Terwijl je prima je wagen rond Sloterdijk of Haarlem kunt zetten waarbij het 15 minuten met de trein is, en je letterlijk binnen 200 meter het strand op stapt. Maar nee boertjes blijven boertjes.
Die mensen verdienen niet anders, sowieso je voort bewegen met een ontplofmotor concept uit de jaren 1890 is klachtwaardig.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er gewoon toch files zullen gaan staan.
Ook elk jaar bij de TT van Assen gaat er wat mis, terwijl die infrastructuur beter is dan in Zandvoort.
Voor het gemak dan maar de kakkers uit de randstad schuld geven?
Files zijn tot daar aan toe maar dan moeten er ook parkeerplaatsen zijn. Anders komt het nooit goed. Ik weet dat bij de Open Dagen van de luchtmacht tientallen hectares weiland van veehouders worden gebruikt als parkeerterrein maar of dat in Zandvoort ook beschikbaar is?quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er gewoon toch files zullen gaan staan.
Ook elk jaar bij de TT van Assen gaat er wat mis, terwijl die infrastructuur beter is dan in Zandvoort.
Voor het gemak dan maar de kakkers uit de randstad schuld geven?
Wat dat betreft had ik liever gehad dat de Koninklijke Hoogheid er voor gekozen had om van Spa de Heineken Dutch-Belgian Grand Prix te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:09 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zou het toejuichen, vooral als het betekent dat er weer eens flink geld in CPZ gepompt gaat worden. Echter hoop ik niet dat het ten kosten gaat van Spa. En ik twijfel of het haalbaar is binnen anderhalf jaar.
En Jumbo zal ook wel een flinke duit in de zak doen gok ik zo maar. Bij Frits klotst het geld tegen de plinten omhoog en hij zou het machtig mooi vinden als "zijn" Max een echte thuis Grand Prix krijgt. Die trekt linksom of rechtsom de beurs wel. Misschien een contract dat zolang Max rijdt elk jaar Jumbo racedagen daar of gewoon een dikke check uitschrijven. Wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van die 20 miljoen komt het echt wel goed, je hebt enorme inkomsten aan sponsoring, met name Heineken zal over lijken gaan om dit in te brengen, wat denk je hoe prestigieus het voor hen is als er in Nederland een GP word gehouden? Daarnaast wil iedereen zich associeren met het koninklijk huis, onderschat niet dat dat enorm mee speelt.
Nou nou kut kart baantje is ook overdreven. Vraag je het aan coureurs is het gewoon een top baan hoor. Zandvoort is een echt rijders circuit.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik liever gehad dat de Koninklijke Hoogheid er voor gekozen had om van Spa de Heineken Dutch-Belgian Grand Prix te maken.
En Zandvoort verder te laten verrekken met hun kut-kart-baantje
Gerlach - HugenHoltz gaat fun worden, heel heel veel gestaan, meeste rijders verkijken zich enorm omdat het optisch een fucker is, de baan loop namelijk veel scherper als bocht op het oog lijkt, en als je dan full speed Tarzan uitkomt word het helemaal feest.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou nou kut kart baantje is ook overdreven. Vraag je het aan coureurs is het gewoon een top baan hoor. Zandvoort is een echt rijders circuit.
En dit.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat gezeur over die files moet echt eens stoppen, allemaal boertjes uit de provincie die maar denken dat je tot de deurmat moet rijden, ik heb jarenlang op Zandvoort op de camping gestaan, en dan zie je het elke zomer weer, mensen die om 10 uur met de wagen komen en het dan vreemd vinden dat je 3 uur in de file staat en niet kunt parkeren. Terwijl je prima je wagen rond Sloterdijk of Haarlem kunt zetten waarbij het 15 minuten met de trein is, en je letterlijk binnen 200 meter het strand op stapt. Maar nee boertjes blijven boertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |