abonnement Unibet Coolblue
pi_182820711
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:13:35 #2
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182820730
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar je weet nu toch al hoe het ervoor staat qua team? Je kan in de winter best al spelers halen die dan al een halfjaar kunnen wennen aan de club zodat ze vanaf volgend seizoen meteen van waarde zijn.
Dat kan niet, want van Geel. Alleen maar geldverspilling.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:14:03 #3
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182820746
Deze tt :')
  Forum Admin maandag 29 oktober 2018 @ 19:14:46 #4
35723 crew  GGMM
pi_182820755
haha die klaas met zijn malle gedrag toch altijd! xD

Daar lach je je toch helemaal kapot van!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182820770
24 wedstrijden winnen en die schaal is van ons
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182820787
Sinclair Bischop gaf tijdens de uitzending aan dat RTV Rijnmond graag een interview wilde hebben met Martin van Geel. De zender kreeg te horen dat Van Geel geen interviews geeft.

Dat zegt genoeg, het begin van het einde. Kan me ooit Rob Baan herinneren, die wou ook niet meer met pers praten. Enkele maanden later was ie weg.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:16:35 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182820812
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sinclair Bischop gaf tijdens de uitzending aan dat RTV Rijnmond graag een interview wilde hebben met Martin van Geel. De zender kreeg te horen dat Van Geel geen interviews geeft.

Dat zegt genoeg, het begin van het einde. Kan me ooit Rob Baan herinneren, die wou ook niet meer met pers praten. Enkele maanden later was ie weg.
Wat zou van Geel op dit moment aan het doen zijn?
pi_182820826
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat zou van Geel op dit moment aan het doen zijn?
Misschien zijn vrouw.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:18:33 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182820866
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Misschien zijn vrouw.
_O-
pi_182821087
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die rare directeur is een van de weinigen die ik zinnige dingen heb horen zeggen over het nieuwe stadion
Ja, zoals dat hij 25 miljoen aan vaste inkomsten eist voor Feyenoord in dat stadion gaat spelen. Wat een businessman.
pi_182821131
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, zoals dat hij 25 miljoen aan vaste inkomsten eist voor Feyenoord in dat stadion gaat spelen. Wat een businessman.
Wat is daar mis mee dan? :')
pi_182821147
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Misschien zijn vrouw.
:D
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:39:33 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182821395
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, zoals dat hij 25 miljoen aan vaste inkomsten eist voor Feyenoord in dat stadion gaat spelen. Wat een businessman.
100%

Een nieuw stadion is best, maar als Feyenoord er alles aan verbindt, moet het wel wat opleveren. Gegarandeerd.

Als we er op achteruit gaan, kan je beter in de Kuip blijven ipv een nieuw stadion.

Er moet een significante vooruitgang te zien zijn, anders moet je je naam er niet aan verbinden. Zonder Feyenoord is er sowieso geen plan
Laffe huichelaar
pi_182822194
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sinclair Bischop gaf tijdens de uitzending aan dat RTV Rijnmond graag een interview wilde hebben met Martin van Geel. De zender kreeg te horen dat Van Geel geen interviews geeft.

Dat zegt genoeg, het begin van het einde. Kan me ooit Rob Baan herinneren, die wou ook niet meer met pers praten. Enkele maanden later was ie weg.
Hopelijk ja, het zegt genoeg over Van Geel, die riep dat de selectie goed genoeg was, dat betekent of trainer weg (die er niets mee doet) of je hebt zelf gefaald.
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:13:31 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182822216
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

100%

Een nieuw stadion is best, maar als Feyenoord er alles aan verbindt, moet het wel wat opleveren. Gegarandeerd.

Als we er op achteruit gaan, kan je beter in de Kuip blijven ipv een nieuw stadion.

Er moet een significante vooruitgang te zien zijn, anders moet je je naam er niet aan verbinden. Zonder Feyenoord is er sowieso geen plan
Als ondernemer weeg je dat soort zaken af en zorg je dat je een plan hebt om geld te maken van dit soort investeringen. En als dat niet lukt, dan moet je het gewoon niet doen als Feyenoord.

Maar als je plan is dat iedereen maar moet slikken dat 'het grote Feyenoord' gegarandeerde inkomsten moet krijgen, dan is dat een volstrekt belachelijk uitgangspunt.
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:25:24 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182822467
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als ondernemer weeg je dat soort zaken af en zorg je dat je een plan hebt om geld te maken van dit soort investeringen. En als dat niet lukt, dan moet je het gewoon niet doen als Feyenoord.

Maar als je plan is dat iedereen maar moet slikken dat 'het grote Feyenoord' gegarandeerde inkomsten moet krijgen, dan is dat een volstrekt belachelijk uitgangspunt.
Feyenoord City is een initiatief van Feyenoord en Stadion Feyenoord. Zij hebben een plan en volgens alle berekeningen lijkt dat een behoorlijk goed plan. Zij zijn niet de enigen die daar baat bij hebben en niet de enigen die risico lopen. Feyenoord kan best zeggen, als we dit plan uitvoeren willen we vooraan staan als er uitgekeerd wordt en anders willen we hier onze tijd en ons geld niet insteken.

Andere partijen staat het dan vrij om te zeggen dat ze die voorwaarde niet acceptabel vinden en er dan van afzien.

Ik vind het een goede zet alleen met het stadion door te gaan als je erop vooruit gaat en er anders geen trek in hebt. Dat geldt overigens voor alle partijen. Als andere investeerders vinden dat ze er niet op vooruit gaan als de verdeelsleutel in het voordeel is van Feyenoord, is het ook hun goed recht de stekker eruit te trekken. 'Het grote Feyenoord' heeft in zoverre wel de unieke positie dat het feitelijk de enige is die niet vervangbaar is. Geld kan altijd ergens vandaan gehaald worden, maar de club is onvervangbaar.

Slikken of stikken kan je best zeggen als het stadion er niet MOET komen, maar er enkel mag komen als je er zelf significant op vooruit gaat.
Laffe huichelaar
pi_182822550
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Feyenoord City is een initiatief van Feyenoord en Stadion Feyenoord. Zij hebben een plan en volgens alle berekeningen lijkt dat een behoorlijk goed plan. Zij zijn niet de enigen die daar baat bij hebben en niet de enigen die risico lopen. Feyenoord kan best zeggen, als we dit plan uitvoeren willen we vooraan staan als er uitgekeerd wordt en anders willen we hier onze tijd en ons geld niet insteken.

Andere partijen staat het dan vrij om te zeggen dat ze die voorwaarde niet acceptabel vinden en er dan van afzien.

Ik vind het een goede zet alleen met het stadion door te gaan als je erop vooruit gaat en er anders geen trek in hebt. Dat geldt overigens voor alle partijen. Als andere investeerders vinden dat ze er niet op vooruit gaan als de verdeelsleutel in het voordeel is van Feyenoord, is het ook hun goed recht de stekker eruit te trekken. 'Het grote Feyenoord' heeft in zoverre wel de unieke positie dat het feitelijk de enige is die niet vervangbaar is. Geld kan altijd ergens vandaan gehaald worden, maar de club is onvervangbaar.

Slikken of stikken kan je best zeggen als het stadion er niet MOET komen, maar er enkel mag komen als je er zelf significant op vooruit gaat.
Feyenoord wil geld, maar geen risico.
strak man.
pi_182822579
Als de malaise van Feyenoord doorzet en ze over 6 jaar onderaan bungelen in de eredivisie met een driekwart leeg stadion willen ze alsnog gegarandeerd hun geld.

wat een visionairs daar.
pi_182822678
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:30 schreef Adames het volgende:
Als de malaise van Feyenoord doorzet en ze over 6 jaar onderaan bungelen in de eredivisie met een driekwart leeg stadion willen ze alsnog gegarandeerd hun geld.

wat een visionairs daar.
Ajax zit zelf in een malaise van 5 jaar geen prijzen :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182822965
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Feyenoord wil geld, maar geen risico.
strak man.
Als je zonder risico de beste deal lijkt te krijgen en er is geen overheidsgeld mee gemoeid, dan moet je jezelf goede vragen beginnen stellen.
pi_182822991
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

100%

Een nieuw stadion is best, maar als Feyenoord er alles aan verbindt, moet het wel wat opleveren. Gegarandeerd.

Als we er op achteruit gaan, kan je beter in de Kuip blijven ipv een nieuw stadion.

Er moet een significante vooruitgang te zien zijn, anders moet je je naam er niet aan verbinden. Zonder Feyenoord is er sowieso geen plan
En daarmee blaast hij dus eindelijk dat kutplan op _O_
pi_182822996
Everse had wel gelijk met die 1-0 dat er niemand protesteerde van Feyenoord, volgens mij was dat eerder dit seizoen ook al ergens gezegd, andere teams protesteren veel meer bij zo'n moment.
pi_182823016
We hadden gewoon moeten kiezen voor renovatie Kuipje, met de wetenschap dat je vanaf dan direct aan de slag gaat met een plan voor nieuwbouw.

En vanaf nu elke wedstrijd winnen.
pi_182823019
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En daarmee blaast hij dus eindelijk dat kutplan op _O_
Dag vriendje
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:50:11 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182823042
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

Feyenoord wil geld, maar geen risico.
strak man.
*weinig risico

Dat is inderdaad precies wat ze willen. Of dat, of ze hebben geen zin eraan te beginnen.

Nou, prima toch. Daar kan ik me helemaal in vinden. Nu is het veel risico lopen en zelf achteraan in de rij staan terwijl de club de enige is op wie een nieuw stadion écht hangt, de enige onmisbare partij.

In die positie zit de club. het is geen kwestie van MOETEN, de club kan best zonder nieuw stadion en ze hebben de sterkste onderhandelingspositie. Dan is het in mijn ogen heel raar dat je met de voorgestelde verdeelsleutel pas ergens halverwege aan de beurt komt. Onze directeur denkt er hetzelfde over en zegt, als we niet vooraan staan, hoeft het van ons niet zo.
Laffe huichelaar
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:51:01 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182823065
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En daarmee blaast hij dus eindelijk dat kutplan op _O_
Dat hoeft van mij ook niet hoor. Ik ben niet tegen een nieuw stadion. Als we er maar op vooruit gaan
Laffe huichelaar
pi_182823106
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

*weinig risico

Dat is inderdaad precies wat ze willen. Of dat, of ze hebben geen zin eraan te beginnen.

Nou, prima toch. Daar kan ik me helemaal in vinden. Nu is het veel risico lopen en zelf achteraan in de rij staan terwijl de club de enige is op wie een nieuw stadion écht hangt, de enige onmisbare partij.

In die positie zit de club. het is geen kwestie van MOETEN, de club kan best zonder nieuw stadion en ze hebben de sterkste onderhandelingspositie. Dan is het in mijn ogen heel raar dat je met de voorgestelde verdeelsleutel pas ergens halverwege aan de beurt komt. Onze directeur denkt er hetzelfde over en zegt, als we niet vooraan staan, hoeft het van ons niet zo.
Visionair
pi_182823148
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
We hadden gewoon moeten kiezen voor renovatie Kuipje, met de wetenschap dat je vanaf dan direct aan de slag gaat met een plan voor nieuwbouw.

En vanaf nu elke wedstrijd winnen.
Renovatie was ook een kutplan
pi_182823210
In een tijd waarin spelers vanuit Nederland voor 30 miljoen transferen naar het buitenland, is het compleet gestoord om je druk te maken om de stijging van het spelersbudget met +-7 miljoen dankzij de bouw van een stadion van een half miljard.

De scouting en jeugdopleiding zouden je primaire focus moeten zijn. Maar bij Feyenoord was lange tijd het ontwikkelen van het jeugdcomplex niet eens een bespreekbaar onderwerp, want dat moest ontwikkeld worden in combinatie met het nieuwe stadion. Want anders voelden de bilmaatjes van Volker Wessels zich niet goed genoeg gewaardeerd.

Misselijkmakend wat daar allemaal aan corruptie gespeeld heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 20:56:36 ]
pi_182823224
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Renovatie was ook een kutplan
gewoon doorgaan met de oude kuip in de huidige vorm dus?
pi_182823271
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
In een tijd waarin spelers vanuit Nederland voor 30 miljoen transferen naar het buitenland, is het compleet gestoord om je druk te maken om de stijging van het spelersbudget met +-7 miljoen dankzij de bouw van een stadion van een half miljard.

De scouting en jeugdopleiding zouden je primaire focus moeten zijn. Maar bij Feyenoord was lange tijd het ontwikkelen van het jeugdcomplex niet eens een bespreekbaar onderwerp, want dat moest ontwikkeld worden in combinatie met het nieuwe stadion. Want anders voelden de bilmaatjes van Volker Wessels zich niet goed genoeg gewaardeerd.

Misselijkmakend wat daar allemaal aan corruptie gespeeld heeft.
Ik sluit me hierbij aan.
pi_182823307
Het is wachten op de voorspelbare post van GGMM met 'goh verrassend, kapiteintje is het eens met HMF'.
pi_182823322
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Renovatie was ook een kutplan
Ik doel niet op welk plan dan ook. Als je wat kan verbeteren, waardoor je meer centen binnen haalt moet je dat doen.
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:00:11 #34
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182823334
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:56 schreef Adames het volgende:

[..]

gewoon doorgaan met de oude kuip in de huidige vorm dus?
Misschien het plan feyenoord even integraal herzien en dan echt alles op de schop en overnieuw beginnen bij wat men nou eigenlijk wil bereiken. Volker Wessels is een kutbedrijf, dan kan je beter met ballast nedam in zee gaan.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182823506
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik doel niet op welk plan dan ook. Als je wat kan verbeteren, waardoor je meer centen binnen haalt moet je dat doen.
Zo simpel kun je dat niet stellen.
pi_182823878
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
We hadden gewoon moeten kiezen voor renovatie Kuipje, met de wetenschap dat je vanaf dan direct aan de slag gaat met een plan voor nieuwbouw.

En vanaf nu elke wedstrijd winnen.
Lijkt me niet echt rendabel, pakweg 225 miljoen uitgeven aan een renovatie om over 25 jaar alsnog 450 miljoen te gaan uitgeven aan nieuwbouw.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182824250
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:30 schreef Adames het volgende:
Als de malaise van Feyenoord doorzet en ze over 6 jaar onderaan bungelen in de eredivisie met een driekwart leeg stadion willen ze alsnog gegarandeerd hun geld.

wat een visionairs daar.
Is toch gewoon logisch? Elke ondernemer probeert zijn risico's toch te minimaliseren dan wel beheersbaar te maken?
#12 is not for sale!
pi_182824292
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
In een tijd waarin spelers vanuit Nederland voor 30 miljoen transferen naar het buitenland, is het compleet gestoord om je druk te maken om de stijging van het spelersbudget met +-7 miljoen dankzij de bouw van een stadion van een half miljard.

De scouting en jeugdopleiding zouden je primaire focus moeten zijn. Maar bij Feyenoord was lange tijd het ontwikkelen van het jeugdcomplex niet eens een bespreekbaar onderwerp, want dat moest ontwikkeld worden in combinatie met het nieuwe stadion. Want anders voelden de bilmaatjes van Volker Wessels zich niet goed genoeg gewaardeerd.

Misselijkmakend wat daar allemaal aan corruptie gespeeld heeft.
Dit is wel een beetje het euvel ja. Niet dat we niets moeten doen aan onze accommodatie, maar als je jeugdspelers voor miljoen kan verkopen is het wel kruimelwerk waar we het over hebben. Het enige voordeel is dat een stadion een redelijk constante inkomstenbron is en een jeugdopleiding toch de nodige 'grillen' kent.
#12 is not for sale!
pi_182824432
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hopelijk ja, het zegt genoeg over Van Geel, die riep dat de selectie goed genoeg was, dat betekent of trainer weg (die er niets mee doet) of je hebt zelf gefaald.
Van Geel zwijgt altijd in alle talen zodra het slecht gaat. Dat was vorig jaar zo, dat was toen we 9 wedstrijden op rij niet wonnen en nu hoor je hem ook niet.

In de basis ben ik het wel eens dat er een redelijke selectie staat, waar meer uit te halen moet zijn. Vorig jaar riepen we heel de tijd dat Ajax en PSV een voordeel hadden door het ontbreken van doordeweekse wedstrijden, dan moet je dat voordeel nu ook ervaren. In dat opzicht faalt de technische staf wel hard, daarnaast is het ook wel typerend dat je nu al in 2 wedstrijden verliest door onbezonnen acties van spelers, dat geeft wel te denken.
#12 is not for sale!
pi_182824445
quote:
Kicke! Vandaag begint de bouw van de hoogste toren van de Benelux
25 oktober 2018

De bouw van de Zalmhaventoren, de hoogste toren van Nederland, start vandaag. De sloop van het oude Nedlloyd Huis aan de Gedempte Zalmhaven is bijna achter de rug en de eerste heipalen liggen al klaar.

Het Zalmhaventoren-complex wordt 215 meter hoog (!) en krijgt 485 woningen. Ter vergelijking: het hoogste gebouw van Nederland is nu nog de Maastoren, die tikt de 165 meter aan. Daar gaat deze dus nog eens even 50 meter overheen! Zelfs de Euromast met zijn 185 meter wordt ingehaald. Manhattan aan de Maas doet zijn naam dus weer eer aan, in heel de Benelux vind je geen hoger gebouw.

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:02:21 #41
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182824746
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
honderden miljoenen is geen mierenneuken. Ken je fc twente nog, i rest my case. Ik zou het ook cancellen als ik de Jong was. Ergens slaat men de plank mis, 7 miljoen extra begroting, 1000-en% meer risico.
Het punt is ook dat met het juiste beleid, je net als ajax 100 miljoen op de bank kan hebben staan dankzij transfers, az is hiervan ook een mooi voorbeeld. Dan is de uitgangspositie totaal anders, dus dan zou het doel nog steeds een nieuw stadion zijn, maar dan wel bijna volledig gefinancierd uit transfers (vooral uit eigen jeugd). Geen gemeente, alles winsten en risico's voor jezelf. Voor mij klinkt dit vele malen beter in de oren. Feyenoord is gewoon op het foute moment begonnen na te denken over een nieuw stadion of verbouwen. Je kunt dat beter pas doen als de boekhouding er gunstiger voor staat. Net alsog die 7k extra plaatsen zoveel extra's brengen, nee hoor.

[ Bericht 10% gewijzigd door govie op 29-10-2018 22:09:01 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182825290
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
:')
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:45:41 #43
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182825598
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
:')
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:50:22 #44
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182825666
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
:')
Makkelijk tweede.
pi_182826922
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
:D
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:38:16 #46
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182828699
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
In een tijd waarin spelers vanuit Nederland voor 30 miljoen transferen naar het buitenland, is het compleet gestoord om je druk te maken om de stijging van het spelersbudget met +-7 miljoen dankzij de bouw van een stadion van een half miljard.

De scouting en jeugdopleiding zouden je primaire focus moeten zijn. Maar bij Feyenoord was lange tijd het ontwikkelen van het jeugdcomplex niet eens een bespreekbaar onderwerp, want dat moest ontwikkeld worden in combinatie met het nieuwe stadion. Want anders voelden de bilmaatjes van Volker Wessels zich niet goed genoeg gewaardeerd.

Misselijkmakend wat daar allemaal aan corruptie gespeeld heeft.
Huh? Ben ik het eens met HMF? :o

Die 25 miljoen-claim van De Jonge is echt te idioot voor woorden. Eerst al omdat het zoals hier eerder aangegeven, nogal bespottelijk is om iets te eisen zonder risico te lopen. Maar anderzijds omdat tegen de tijd dat het hele plan is opgeleverd, je voor die 25 miljoen net een Hapsie kunt aanschaffen.

Als deelnemer in het plan zou ik die 25 miljoen gelijk geven aan JdJ _O-
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:13:52 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182828888
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
Omdat die torens geld opleveren.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:22:41 #48
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182828919
Zijn die baron en vlugge japie al weg? :Y)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:55:51 #49
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182829183
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat ik hiermee wil zeggen?

Wat is het fukking probleem in Rotterdam met dat stadion

Om de haverklap wordt er zo een giga woontoren gebouwd in rotterdam. Heel de wilhelminaplein heeft honderden miljoenen gekost de laatste 10 jaar met van die grote torens...

waarom zijn ze in rotterdam aan het mierenneuken over zo een fukking voetbalstadion als bovenstaande projecten in rotterdam gewoon normaal zijn geworden?

Omdat het Feyenoord is moet er eerst 40 jaar over gemierenneukt worden...
Goed punt
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:01:02 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182829238
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dag vriendje
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182829832
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:02 schreef govie het volgende:

[..]

honderden miljoenen is geen mierenneuken. Ken je fc twente nog, i rest my case. Ik zou het ook cancellen als ik de Jong was. Ergens slaat men de plank mis, 7 miljoen extra begroting, 1000-en% meer risico.
Het punt is ook dat met het juiste beleid, je net als ajax 100 miljoen op de bank kan hebben staan dankzij transfers, az is hiervan ook een mooi voorbeeld. Dan is de uitgangspositie totaal anders, dus dan zou het doel nog steeds een nieuw stadion zijn, maar dan wel bijna volledig gefinancierd uit transfers (vooral uit eigen jeugd). Geen gemeente, alles winsten en risico's voor jezelf. Voor mij klinkt dit vele malen beter in de oren. Feyenoord is gewoon op het foute moment begonnen na te denken over een nieuw stadion of verbouwen. Je kunt dat beter pas doen als de boekhouding er gunstiger voor staat. Net alsog die 7k extra plaatsen zoveel extra's brengen, nee hoor.
Ik lees hier veel misverstanden:

In de eerste plaats gaat die harde eis van 25 miljoen alleen over het eerste jaar dat Feyenoord in het nieuwe stadion speelt (daarna kan het bedrag dus oplopen, zie de diverse businesscases). Het blijft dus als het goed is niet tot in de lengte der dagen slechts 25 miljoen.

In de tweede plaats staat Feyenoord er financieel / boekhoudkundig juist beter voor dan ooit.

In de derde plaats gaat het niet om "slechts" 7.000 extra plaatsen, maar ook om betere plaatsen, maar vooral om meer en betere businessvoorzieningen en horecavoorzieningen waar een hoop meer te behalen valt (daarom dat PSV uit een kleiner stadion meer omzet haalt, omdat zij die laatste 2 voorzieningen veel beter voor elkaar hebben in hun stadion).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Forum Admin dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:55:24 #52
35723 crew  GGMM
pi_182829887
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dag vriendje
Gay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:27:39 #53
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_182830248
Mooiste klassiekers zijn de spannende klassiekers. Liefst met goed voetbal, maar anders een lekker gevecht is ook goed. Helaas wint Ajax zeker thuis meestal vrij dik van Feyenoord, maar in de Kuip kan het nog wel eens spannend zijn.
pi_182831788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik lees hier veel misverstanden:

In de eerste plaats gaat die harde eis van 25 miljoen alleen over het eerste jaar dat Feyenoord in het nieuwe stadion speelt (daarna kan het bedrag dus oplopen, zie de diverse businesscases). Het blijft dus als het goed is niet tot in de lengte der dagen slechts 25 miljoen.

In de tweede plaats staat Feyenoord er financieel / boekhoudkundig juist beter voor dan ooit.

In de derde plaats gaat het niet om "slechts" 7.000 extra plaatsen, maar ook om betere plaatsen, maar vooral om meer en betere businessvoorzieningen en horecavoorzieningen waar een hoop meer te behalen valt (daarom dat PSV uit een kleiner stadion meer omzet haalt, omdat zij die laatste 2 voorzieningen veel beter voor elkaar hebben in hun stadion).
Als je er altijd een potje van hebt gemaakt en je schrijft ineens zwarte cijfers dan doe je het inderdaad al snel beter dan ooit. Cijfers zonder context zeggen niet zoveel. Kijk naar het veld, waar je kapitaal moet lopen, kijk naar hoe er Europees gepresteerd wordt. Dit waren de twee redenen dat je weer goede winsten maakte en op beide vlakken zit er 0 perspectief in op dit moment. Dat is de context die ik wat rullevanter vindt dan telkens dat terugwijzen naar hoe het banksaldo nu is en hoe de prijzen de afgelopen 5 jaren waren. Het gaat om nu en om de toekomst.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:05:32 #55
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182832016
quote:
Fenerbahçe heeft onlangs afscheid genomen van Phillip Cocu. De trainer presteerde matig met de Turkse club, dat na tien wedstrijden op de vijftiende plek staat. De topclub verloor afgelopen weekend pijnlijk met 1-3 van Ankaragücü en dat werd de Nederlandse trainer fataal.

Fenerbahçe is nu opzoek naar een nieuwe trainer. Giovanni van Bronckhorst staat volgens Sporx hoog op het lijstje. De nieuwe clubpresident Ali Ko is fan van de Nederlandse manier van werken en komt daarom uit bij de trainer van Feyenoord.

Fr12.nl

Dit zou natuurlijk geweldig zijn, maar we worden gewoon ‘blij’ gemaakt met een dode mus. Wat een rotstreek van dat Sporx (wie?).
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:07:27 #56
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182832062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik lees hier veel misverstanden:

In de eerste plaats gaat die harde eis van 25 miljoen alleen over het eerste jaar dat Feyenoord in het nieuwe stadion speelt (daarna kan het bedrag dus oplopen, zie de diverse businesscases). Het blijft dus als het goed is niet tot in de lengte der dagen slechts 25 miljoen.

In de tweede plaats staat Feyenoord er financieel / boekhoudkundig juist beter voor dan ooit.

In de derde plaats gaat het niet om "slechts" 7.000 extra plaatsen, maar ook om betere plaatsen, maar vooral om meer en betere businessvoorzieningen en horecavoorzieningen waar een hoop meer te behalen valt (daarom dat PSV uit een kleiner stadion meer omzet haalt, omdat zij die laatste 2 voorzieningen veel beter voor elkaar hebben in hun stadion).
Hoe duur kan het toevoegen van 10 vreet/dranktentjes aan de huidige kuip nou zijn.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:08:26 #57
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182832080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit zou natuurlijk geweldig zijn, maar we worden gewoon ‘blij’ gemaakt met een dode mus. Wat een rotstreek van dat Sporx (wie?).
Strik erom, wedje maken dat frazer komt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:08:58 #58
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182832092
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:08 schreef govie het volgende:

[..]

Strik erom, wedje maken dat frazer komt.
Vd Brom, Fräser...eigenlijk schiet je er geen reet mee op.
pi_182832098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef govie het volgende:

[..]

Hoe duur kan het toevoegen van 10 vreet/dranktentjes aan de huidige kuip nou zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit zou natuurlijk geweldig zijn, maar we worden gewoon ‘blij’ gemaakt met een dode mus. Wat een rotstreek van dat Sporx (wie?).
Toen ik begon te lezen was ik even bang dat Cocu als nieuwe trainer van Feyenoord getipt werd.
pi_182832135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef govie het volgende:

[..]

Hoe duur kan het toevoegen van 10 vreet/dranktentjes aan de huidige kuip nou zijn.
Daarmee heb je geen optimale oplossing, dat levert veel minder op dan je in een volledig nieuw stadion kan realiseren omdat je dat vanaf scratch helemaal kunt optimaliseren.

Bovendien vergeet je dan het verbeteren van de businessfaciliteiten wat in de Kuip simpelweg niet meer mogelijk is (is al eens uitgelegd, heeft te maken met de stalen constructie waar je omheen moet werken en dat beperkte uitbreidingsmogelijkheden met zich meebrengt).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:12:34 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182832153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit zou natuurlijk geweldig zijn, maar we worden gewoon ‘blij’ gemaakt met een dode mus. Wat een rotstreek van dat Sporx (wie?).
Cocu volgt Gio op.
pi_182832166
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daarmee heb je geen optimale oplossing, dat levert veel minder op dan je in een volledig nieuw stadion kan realiseren omdat je dat vanaf scratch helemaal kunt optimaliseren.

Bovendien vergeet je dan het verbeteren van de businessfaciliteiten wat in de Kuip simpelweg niet meer mogelijk is (is al eens uitgelegd, heeft te maken met de stalen constructie waar je omheen moet werken en dat beperkte uitbreidingsmogelijkheden met zich meebrengt).
Wil je een foto van je gezicht maken op de dag dat dat hele nieuwbouw in elkaar klapt?
pi_182832243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wil je een foto van je gezicht maken op de dag dat dat hele nieuwbouw in elkaar klapt?
Gaat niet gebeuren, nieuwbouw gaat gewoon door. :)

Het zou overigens ook geen heugelijke dag zijn als dat zou gebeuren, jij lijkt dat te suggereren. :')

Feit is dat vrijwel alle felle tegenstanders van nieuwbouw hoogstens matig op de hoogte zijn van de feiten, en dan ben ik nog complimenteus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:32:51 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182832499
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, nieuwbouw gaat gewoon door. :)

Het zou overigens ook geen heugelijke dag zijn als dat zou gebeuren, jij lijkt dat te suggereren. :')

Feit is dat vrijwel alle felle tegenstanders van nieuwbouw hoogstens matig op de hoogte zijn van de feiten, en dan ben ik nog complimenteus.
maar wanneer gaan ze beginnen dan?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:33:48 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182832525
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, nieuwbouw gaat gewoon door. :)
Dat vraag ik me toch ernstig af.
pi_182832594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar wanneer gaan ze beginnen dan?
Ik hoop dat dat nieuwe stadion er in 2023 zal staan, maar het zal wel weer gaan uitlopen met al die vertraging in de besluitvorming. :')

Anyway, ik ben overtuigd dat Jan de Jong een spelletje speelt voor de bühne en dat er achter de schermen veel meer overeenstemming en zekerheid is dan naar buiten toe wordt gecommuniceerd.

Dat komt politiek echt wel rond.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182833166
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Cocu volgt Gio op.
Ik denk dat een nieuwe trainer Feyenoord niet verder gaat helpen

Ik denk dat we een nieuwe technische directeur nodig hebben die andere inzichten heeft over wat voetballers moeten kunnen en die aan gio aflevert

Een nieuwe trainer met dit materiaal gaat helemaal niets helpen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:18:08 #68
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182833378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daarmee heb je geen optimale oplossing, dat levert veel minder op dan je in een volledig nieuw stadion kan realiseren omdat je dat vanaf scratch helemaal kunt optimaliseren.

Bovendien vergeet je dan het verbeteren van de businessfaciliteiten wat in de Kuip simpelweg niet meer mogelijk is (is al eens uitgelegd, heeft te maken met de stalen constructie waar je omheen moet werken en dat beperkte uitbreidingsmogelijkheden met zich meebrengt).
Het zal best wel zo zijn, je weet er meer van dan ik is al gebleken. Maar dat neemt niet weg dat het structureel niet goed zit in de strategie van het bedrijf feyenoord. Op alle facetten faalt men: Beleid, eerste team, jeugdopleiding, jeugddoorstroming, begroting, accomodatie, uitgave transfergelden, etcetc.
Als je simpel kijkt naar voetbalclubs, dan komt de meeste cash voort uit transfers van spelers. Heerenveen betaald er zelfs voor een gedeelte al jaren hun begroting mee ()riemer en foppe verteld) en ajax+psv+az halen dikke bedragen op die je maar moeilijk kan verdienen met het verkopen van nog meer biertjes+vreten. Daarom is een deugdelijke visie, een lange en middellange en korte termijnbeleid, een leiding die daar invulling aan kan geven middels een geformuleerd technisch plan wat haalbaar is. Dit alles is heel normaal voor een voetbalclub. Als ajax wil kan het zelf zijn stadion zo bijna al aftikken als men het volledig in eigen beheer zouden willen hebben. PSV kan ook heel veel doen als men dat wilt en die hebben een degelijke voorzitter, technisch hoofd, technisch adviseur (van marwijk) en een degelijke trainer.
Waar alles begint is de wil om jeugd op te stellen en beter te maken. Ik mis dit bij feyenoord, misschien moeten ze gewoon eerst eens de jeugdopleiding+doorstroming onder handen nemen via vaste afspraken en investeringen in de beste trainers en wedstrijdmogelijkheden. Als dat eenmaal draait dan komen de euro's vanzelf binnen, betaal je minder voor transfers of gebruikt juist die gelden voor megalomane bouwplannen. Maar wat men nu doet is koffiedikkijken, want voor zover ik het zie is feyenoord afgegleden van een topt/m3-club naar een top3t/m7-club. Begin eerst eens aan de basis en zet je verdienmodel goed neer en vraag je af waarom az, ajax en psv wel dikke knaken krijgen voor spelers en jij niet. Daar begint het bij de inkomsten en niet bij de megalomane bouwplannen.

[ Bericht 8% gewijzigd door govie op 30-10-2018 12:23:57 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:26:06 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182833511
Uiteraard weet ik er ook niet zoveel van als de Feyenoord supporters maar als buitenstaander zie je dat het te bouwen stadion enorm als excuus gebruikt wordt dat het allemaal beter gaat worden terwijl je voor dat het er is gewoon achteruit loopt.
PSV en Ajax zullen echt wel meer uit het stadion halen dan Feyenoord momenteel maar die verschillen zijn toch ook niet enorm?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:34:30 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182833683
quote:
Feyenoord straft St.Juste met recordboete

Feyenoord heeft Jeremiah St. Juste een flinke straf gegeven voor zijn rode kaart in de Klassieker tegen Ajax. De verdediger moet van de club een recordboete betalen.

Dit meldt Voetbal International. Dat geld gaat linea recta naar het Sophia Kinderziekenhuis. St. Juste ontving al na zes minuten een rode kaart. Gisteren accepteerde Feyenoord en de verdediger een schorsing van drie wedstrijden.
En Toornstra geen boete? Of van Geel? Of Gio? Man man
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:34:57 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182833694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
Uiteraard weet ik er ook niet zoveel van als de Feyenoord supporters maar als buitenstaander zie je dat het te bouwen stadion enorm als excuus gebruikt wordt dat het allemaal beter gaat worden terwijl je voor dat het er is gewoon achteruit loopt.
PSV en Ajax zullen echt wel meer uit het stadion halen dan Feyenoord momenteel maar die verschillen zijn toch ook niet enorm?
Eens. En met slecht beleid heb je bijna niets aan het extra geld dat het stadion op gaat brengen. Er moet gewoon een goede basisorganisatie staan en die staat er op dit moment niet. Dat staat nog los van de trainer.
pi_182833746
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:34 schreef satecl het volgende:

[..]

En Toornstra geen boete? Of van Geel? Of Gio? Man man
Zwaktebod van Feyenoord. Net als bij Boetius wordt die rode kaart gebruikt als afleiding om vooral maar zelf buiten schot te blijven als falende Feyenoord-leiding. Wordt tijd dat die bende vriendjes opflikkert
pi_182833851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zwaktebod van Feyenoord. Net als bij Boetius wordt die rode kaart gebruikt als afleiding om vooral maar zelf buiten schot te blijven als falende Feyenoord-leiding. Wordt tijd dat die bende vriendjes opflikkert
Hoe dan?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:43:53 #74
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182833881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zwaktebod van Feyenoord. Net als bij Boetius wordt die rode kaart gebruikt als afleiding om vooral maar zelf buiten schot te blijven als falende Feyenoord-leiding. Wordt tijd dat die bende vriendjes opflikkert
Dit inderdaad. Brevet van onvermogen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:43:57 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182833882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:34 schreef satecl het volgende:

[..]

En Toornstra geen boete? Of van Geel? Of Gio? Man man
wat een onzin dit maar goed wat verwacht je van een trainer die zegt dat de boel onder controle was de eerste 6 minuten
pi_182833941
St. Juste recordboete? Wat een belachelijk beleid zeg. Ik snap wel dat al die spelers allemaal natrappen op Feyenoord als ze vertrekken. Worden als stront behandeld. St. Juste wordt nu gewoon als zondebok neergezet terwijl Toornstra net zo goed rood had kunnen krijgen. Gio kan gewoon niet zijn spelers fatsoenlijk motiveren, noch tactisch voorbereiden.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:47:09 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182833942
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
Uiteraard weet ik er ook niet zoveel van als de Feyenoord supporters maar als buitenstaander zie je dat het te bouwen stadion enorm als excuus gebruikt wordt dat het allemaal beter gaat worden terwijl je voor dat het er is gewoon achteruit loopt.
PSV en Ajax zullen echt wel meer uit het stadion halen dan Feyenoord momenteel maar die verschillen zijn toch ook niet enorm?
Tegen die tijd hebben Ajax & PSV al gigantisch veel transferinkomsten ontvangen waarmee ze verder kunnen ja.

Is er bij Feyenoord niemand die een Fluwelen Revolutie kan ontketenen?
Oh.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:51:08 #78
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182834018
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tegen die tijd hebben Ajax & PSV al gigantisch veel transferinkomsten ontvangen waarmee ze verder kunnen ja.

Is er bij Feyenoord niemand die een Fluwelen Revolutie kan ontketenen?
De structuur is niet zo gecompliceerd als die bij ajax.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:53:42 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182834055
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:51 schreef govie het volgende:

[..]

De structuur is niet zo gecompliceerd als die bij ajax.
En Feyenoord heeft geen echte voetbalidentiteit.

Behalve hard werken dan.
Oh.
pi_182834089
Laat dit aub waar zijn

Fenerbahce aast op Giovanni van Bronckhorst


Fenerbahçe heeft onlangs afscheid genomen van Phillip Cocu. De trainer presteerde matig met de Turkse club, dat na tien wedstrijden op de vijftiende plek staat. De topclub verloor afgelopen weekend pijnlijk met 1-3 van Ankaragücü en dat werd de Nederlandse trainer fataal.

Fenerbahçe is nu opzoek naar een nieuwe trainer. Giovanni van Bronckhorst staat volgens Sporx hoog op het lijstje. De nieuwe clubpresident Ali Ko is fan van de Nederlandse manier van werken en komt daarom uit bij de trainer van Feyenoord.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:57:45 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182834137
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Laat dit aub waar zijn

Fenerbahce aast op Giovanni van Bronckhorst


Fenerbahçe heeft onlangs afscheid genomen van Phillip Cocu. De trainer presteerde matig met de Turkse club, dat na tien wedstrijden op de vijftiende plek staat. De topclub verloor afgelopen weekend pijnlijk met 1-3 van Ankaragücü en dat werd de Nederlandse trainer fataal.

Fenerbahçe is nu opzoek naar een nieuwe trainer. Giovanni van Bronckhorst staat volgens Sporx hoog op het lijstje. De nieuwe clubpresident Ali Ko is fan van de Nederlandse manier van werken en komt daarom uit bij de trainer van Feyenoord.
Dan is die clubpresident echt een enorme debiel.
Oh.
pi_182834168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:34 schreef satecl het volgende:

[..]

En Toornstra geen boete? Of van Geel? Of Gio? Man man
Wat een symboolpolitiek.
pi_182834175
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En Feyenoord heeft geen echte voetbalidentiteit.

Behalve hard werken dan.
Klopt en met dat harde werken verdien je geen transfersommen en ontwikkel je ook geen spelers.
pi_182834192
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan is die clubpresident echt een enorme debiel.
Een fucking held bedoel je
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:08:49 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182834286
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tegen die tijd hebben Ajax & PSV al gigantisch veel transferinkomsten ontvangen waarmee ze verder kunnen ja.

Is er bij Feyenoord niemand die een Fluwelen Revolutie kan ontketenen?
Laten we dat nou maar niet doen. Pleureszooi in de hele organisatie en jaren geen prijs halen konden wij ook zonder revolutie en zijn we net een beetje vanaf
Laffe huichelaar
pi_182834357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:34 schreef satecl het volgende:

[..]

En Toornstra geen boete? Of van Geel? Of Gio? Man man
_O-

Wel mooi. Alle achterlijke acties die de afgelopen jaren door Feyenoorders gemaakt zijn door vormfoutjes vrij laten spreken door vBenthemGod. En nu bij een 13-in-een-dozijn-gestrekt-been-overtredinkje een 'recordboete' uitdelen.

Beleid _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:13:37 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182834360
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laten we dat nou maar niet doen. Pleureszooi in de hele organisatie en jaren geen prijs halen konden wij ook zonder revolutie en zijn we net een beetje vanaf
Sinds die revolutie werd Ajax 4x kampioen, deden ze nog 2x mee tot de laatste speeldag, haalden ze een Europese finale en hebben ze een selectie die barst van het talent en transferwaarde. Dus dat is een stuk beter dan in de jaren ervoor toen we een TD hadden die allemaal middelmaat haalden en we ook geen kampioen werden, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Martin van Geel.
Oh.
pi_182834476
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laten we dat nou maar niet doen. Pleureszooi in de hele organisatie en jaren geen prijs halen konden wij ook zonder revolutie en zijn we net een beetje vanaf
Een beetje voetbalverstand in de organisatie brengen kan geen kwaad.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:19:15 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182834495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinds die revolutie werd Ajax 4x kampioen, deden ze nog 2x mee tot de laatste speeldag, haalden ze een Europese finale en hebben ze een selectie die barst van het talent en transferwaarde. Dus dat is een stuk beter dan in de jaren ervoor toen we een TD hadden die allemaal middelmaat haalden en we ook geen kampioen werden, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Martin van Geel.
Triggered
Laffe huichelaar
pi_182834504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinds die revolutie werd Ajax 4x kampioen, deden ze nog 2x mee tot de laatste speeldag, haalden ze een Europese finale en hebben ze een selectie die barst van het talent en transferwaarde. Dus dat is een stuk beter dan in de jaren ervoor toen we een TD hadden die allemaal middelmaat haalden en we ook geen kampioen werden, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Martin van Geel.
Van Geel z'n houdbaarheidsdatum zit er wel op ja. Net als Gio. Vriendelijk bedanken voor bewezen diensten, maar nu moet er nagedacht worden over de toekomst ipv blijven hangen in een lucky kampioenschap.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:22:33 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182834565
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Triggered
Ik raak triggered van mensen die onzin roepen ja.
Oh.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:22:56 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182834575
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een beetje voetbalverstand in de organisatie brengen kan geen kwaad.
Misschien wil de Wolf bij ons wel directeur worden.

Moeten we alleen nog een oudspeler vinden die helemaal niks kan en doet die als we na Gio eindelijk een geweldige coach treffen de beste man weg kan pesten.

Fluwelen revolutiegod
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:22:59 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Van Geel z'n houdbaarheidsdatum zit er wel op ja. Net als Gio. Vriendelijk bedanken voor bewezen diensten, maar nu moet er nagedacht worden over de toekomst ipv blijven hangen in een lucky kampioenschap.
wel met je eens hoor maar vind maar eens een goeie vervanger voor Van Geel, ik zou er niet zomaar eentje weten te noemen die in de subtop wel wonderen verricht
pi_182834610
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Misschien wil de Wolf bij ons wel directeur worden.

Moeten we alleen nog een oudspeler vinden die helemaal niks kan en doet die als we na Gio eindelijk een geweldige coach treffen de beste man weg kan pesten.

Fluwelen revolutiegod
Dit slaat nergens op, hier reageren we niet op.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:25:41 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834650
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Misschien wil de Wolf bij ons wel directeur worden.

Moeten we alleen nog een oudspeler vinden die helemaal niks kan en doet die als we na Gio eindelijk een geweldige coach treffen de beste man weg kan pesten.

Fluwelen revolutiegod
hij had gewoon gelijk, die trainer heeft nooit in de top gespeeld
pi_182834671
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij had gewoon gelijk, die trainer heeft nooit in de top gespeeld
Wie heeft waar over gelijk?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:28:00 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182834684
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij had gewoon gelijk, die trainer heeft nooit in de top gespeeld
Dat is echt een onzinvoorwaarde om een goede trainer te zijn.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:00 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834720
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wie heeft waar over gelijk?
Bos zei tegen Bergkamp dat hij in de top gespeeld had en die antwoordde nee bij Feyenoord
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:36 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834728
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is echt een onzinvoorwaarde om een goede trainer te zijn.
mee eens maar het was wel grappig van Bergkamp
pi_182834760
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bos zei tegen Bergkamp dat hij in de top gespeeld had en die antwoordde nee bij Feyenoord
Er zijn zoveel koekenbakkers van trainers die in de top hebben gespeeld. Dat zegt helemaal niks en Bergkamp maakt zich belachelijk door net te doen alsof een aangeboren voetbaltalent je ook een goede coach of manager maakt.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:32:33 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er zijn zoveel koekenbakkers van trainers die in de top hebben gespeeld. Dat zegt helemaal niks en Bergkamp maakt zich belachelijk door net te doen alsof een aangeboren voetbaltalent je ook een goede coach of manager maakt.
het ging er toen niet om hoe goed hij als trainer was, ze waren het alleen niet eens over wat top was
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:32:57 #102
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182834794
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
Laat dit aub waar zijn

Fenerbahce aast op Giovanni van Bronckhorst


Fenerbahçe heeft onlangs afscheid genomen van Phillip Cocu. De trainer presteerde matig met de Turkse club, dat na tien wedstrijden op de vijftiende plek staat. De topclub verloor afgelopen weekend pijnlijk met 1-3 van Ankaragücü en dat werd de Nederlandse trainer fataal.

Fenerbahçe is nu opzoek naar een nieuwe trainer. Giovanni van Bronckhorst staat volgens Sporx hoog op het lijstje. De nieuwe clubpresident Ali Ko is fan van de Nederlandse manier van werken en komt daarom uit bij de trainer van Feyenoord.
Gio zal Feyenoord nooit halverwege het seizoen verlaten. Die denkt dat ‘ie de club bij vertrek in de steek laat. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_182834823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:18 schreef govie het volgende:

[..]

Het zal best wel zo zijn, je weet er meer van dan ik is al gebleken. Maar dat neemt niet weg dat het structureel niet goed zit in de strategie van het bedrijf feyenoord. Op alle facetten faalt men: Beleid, eerste team, jeugdopleiding, jeugddoorstroming, begroting, accomodatie, uitgave transfergelden, etcetc.
Als je simpel kijkt naar voetbalclubs, dan komt de meeste cash voort uit transfers van spelers. Heerenveen betaald er zelfs voor een gedeelte al jaren hun begroting mee ()riemer en foppe verteld) en ajax+psv+az halen dikke bedragen op die je maar moeilijk kan verdienen met het verkopen van nog meer biertjes+vreten. Daarom is een deugdelijke visie, een lange en middellange en korte termijnbeleid, een leiding die daar invulling aan kan geven middels een geformuleerd technisch plan wat haalbaar is. Dit alles is heel normaal voor een voetbalclub. Als ajax wil kan het zelf zijn stadion zo bijna al aftikken als men het volledig in eigen beheer zouden willen hebben. PSV kan ook heel veel doen als men dat wilt en die hebben een degelijke voorzitter, technisch hoofd, technisch adviseur (van marwijk) en een degelijke trainer.
Waar alles begint is de wil om jeugd op te stellen en beter te maken. Ik mis dit bij feyenoord, misschien moeten ze gewoon eerst eens de jeugdopleiding+doorstroming onder handen nemen via vaste afspraken en investeringen in de beste trainers en wedstrijdmogelijkheden. Als dat eenmaal draait dan komen de euro's vanzelf binnen, betaal je minder voor transfers of gebruikt juist die gelden voor megalomane bouwplannen. Maar wat men nu doet is koffiedikkijken, want voor zover ik het zie is feyenoord afgegleden van een topt/m3-club naar een top3t/m7-club. Begin eerst eens aan de basis en zet je verdienmodel goed neer en vraag je af waarom az, ajax en psv wel dikke knaken krijgen voor spelers en jij niet. Daar begint het bij de inkomsten en niet bij de megalomane bouwplannen.
Dat het technisch beleid structureel faalt is toch geen reden om dan maar geld te laten liggen?

Ik ben ermee eens dat Feyenoord wat betreft "topsportklimaat" nog flinke stappen heeft te zetten, maar het is wat mij betreft niet of/of maar en/en. Dus en de kansen pakken die een nieuw onderkomen met zich meebrengen en ook ontwikkelen op sportief vlak. Want dat op dat vlak nog een hoop moet verbeteren lijkt me duidelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182834839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

mee eens maar het was wel grappig van Bergkamp
Zegt veel over de persoonlijkheid van Bergkamp. Ook hoe hij later eens op een interview op zo'n gala reageerd waar hij min of meer hetzelfde zei m.b.t. kritieken van andere mensen. Dat hij die niet serieus nam, om dezelfde reden geloof ik. Dan scheelt er toch wat met je als je onder Arsene Wenger hebt getraind en toen je muil ook niet open trok.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:38:44 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182834919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zegt veel over de persoonlijkheid van Bergkamp. Ook hoe hij later eens op een interview op zo'n gala reageerd waar hij min of meer hetzelfde zei m.b.t. kritieken van andere mensen. Dat hij die niet serieus nam, om dezelfde reden geloof ik. Dan scheelt er toch wat met je als je onder Arsene Wenger hebt getraind en toen je muil ook niet open trok.
was een geweldige speler maar zoals zoveel geweldige spelers zijn dat niet meteen geweldige managers
pi_182835000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

was een geweldige speler maar zoals zoveel geweldige spelers zijn dat niet meteen geweldige managers
Zo'n Seedorf is eigenlijk ook al einde verhaal
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:12:45 #107
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182835716
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En Feyenoord heeft geen echte voetbalidentiteit.

Behalve hard werken dan.
En schoppen!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:15:55 #108
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182835774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat het technisch beleid structureel faalt is toch geen reden om dan maar geld te laten liggen?

Ik ben ermee eens dat Feyenoord wat betreft "topsportklimaat" nog flinke stappen heeft te zetten, maar het is wat mij betreft niet of/of maar en/en. Dus en de kansen pakken die een nieuw onderkomen met zich meebrengen en ook ontwikkelen op sportief vlak. Want dat op dat vlak nog een hoop moet verbeteren lijkt me duidelijk.
Jij wilt een beetje gratis geld ophalen door een investering van honderden miljoenen en ik wil veel geld ophalen met alle materiele goederen die feyenoord eigenlijk al bezit (alleen qua poppetjes en opzet moet het anders), daar zit het verschil. Ik vind die paar miljoen extra begroting uit baten pas interessant zodra je gunstigere rekensom kan maken voor een nieuw stadion, wat denk gunstiger wordt zodra je ook veel meer transfergelden kunt binnenharken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:17:50 #109
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182835816
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

was een geweldige speler maar zoals zoveel geweldige spelers zijn dat niet meteen geweldige managers
De dag dat Bergkamp plaats neemt op de zetel van directeur jeugdopleiding of technisch directeur bij feyenoord is de dag van de ommekeer! Hij is onze messias, als er een klootjood bij ajax zand in de ogen strooide door altijd eigen jeugd op de eerste plaats te zetten en zo zelfs tranfers cancelde die hoofdcoaches wilde hebben, dan was het wel bergkamp. Zo iemand moet je nu juist binnenhalen om zodoende je jeugdopleiding prioriteit te geven. Maak hem maak technisch directeur, mij ook best. Kan nooit veel slechter dan het de afgelopen 2 jaar geweest is. Ik vloek inderdaad in de kankerkerk, maar als het een ommezwaai teweeg brengt, lekker doen!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182836185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:15 schreef govie het volgende:

[..]

Jij wilt een beetje gratis geld ophalen door een investering van honderden miljoenen en ik wil veel geld ophalen met alle materiele goederen die feyenoord eigenlijk al bezit (alleen qua poppetjes en opzet moet het anders), daar zit het verschil. Ik vind die paar miljoen extra begroting uit baten pas interessant zodra je gunstigere rekensom kan maken voor een nieuw stadion, wat denk gunstiger wordt zodra je ook veel meer transfergelden kunt binnenharken.
Het gaat niet om een paar miljoen maar op termijn om veel meer dan dat.

Bovendien zeg ik dat ik niet of/of wil maar en/en. Jij schetst een valse tegenstelling. Alsof de keuze is óf een nieuw stadion óf structureel beter sportief beleid waaruit meer transferinkomsten vloeien.

Het moet allebei gebeuren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:41:48 #111
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182836217
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het gaat niet om een paar miljoen maar op termijn om veel meer dan dat.

Bovendien zeg ik dat ik niet of/of wil maar en/en. Jij schetst een valse tegenstelling. Alsof de keuze is óf een nieuw stadion óf structureel beter sportief beleid waaruit meer transferinkomsten vloeien.

Het moet allebei gebeuren.
Dat is waar, maar voor mijn gevoel legt de directie de grootste focus op dat tyfusstadion terwijl het voetbal wegrot uit rotterdam. Hij moet eens wat meer naar binnen kijken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:50:12 #112
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182836380
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:01:52 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182836610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:50 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke zinsopbouw van architrackz92.
Oh.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:59:44 #114
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182838135
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:32 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Gio zal Feyenoord nooit halverwege het seizoen verlaten. Die denkt dat ‘ie de club bij vertrek in de steek laat. :D
Wel lief. Maar als we nou allemaal roepen dat we het echt echt echt niet erg vinden?
pi_182838220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:50 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor
AFCA!
pi_182838356
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:32 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Gio zal Feyenoord nooit halverwege het seizoen verlaten. Die denkt dat ‘ie de club bij vertrek in de steek laat. :D
Daarnaast, waarom Cocu ontslaan en dan de light versie aanstellen?
pi_182838667
Ik vond die overtreding van Toornstra nog veel schandaliger

Maar Toornstra is de holmaat van Gio en Martin van geel

Die goser kreeg na het kampioenschap zo een groot contract van GIo en van Geel dat ze beide voor lul staan omdat toornstra eigenlijk niet eens een pion kan passeren blijkt anderhalve seizoen daarna

Ik zag het al na 2 wedstrijden vorig seizoen...maar ik ben ook een kenner.

En niemand snapte die hetze die ik tegen toornstra voerde al na 4 wedstrijden vorig seizoen. Eindelijk zijn wat oogjes geopend. Duurt bij de meesta wat langer dan bij Klaas :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182839527
Botteghin staat open voor een vertrek, nou doei he.
blablablabla
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:25:54 #119
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182840154
Meteen verpatsen, ja. Het liefst in de winter nog. Lekker doorselecteren.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:41:49 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182840432
Beetje makkelijk, hij zegt alleen dat hij graag nog in Brazilië wil spelen.

En alhoewel ik doorselecteren prima vind staat er geen serieuze vervanger klaar. Sterker zelfs, Botteghin is op het moment een van de betere spelers. Ik denk dat Feyenoord meer heeft aan Botteghin dan vdHeijden of vBeek, als je wil doorselecteren op die positie.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:41:57 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182840434
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond die overtreding van Toornstra nog veel schandaliger

Maar Toornstra is de holmaat van Gio en Martin van geel

Die goser kreeg na het kampioenschap zo een groot contract van GIo en van Geel dat ze beide voor lul staan omdat toornstra eigenlijk niet eens een pion kan passeren blijkt anderhalve seizoen daarna

Ik zag het al na 2 wedstrijden vorig seizoen...maar ik ben ook een kenner.

En niemand snapte die hetze die ik tegen toornstra voerde al na 4 wedstrijden vorig seizoen. Eindelijk zijn wat oogjes geopend. Duurt bij de meesta wat langer dan bij Klaas :)
Jij zag vorig seizoen al dat Toornstra er niks van kan?

Dat heb je dan snel gezien.

Voor een downie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182840630
Ik weet dat het niet echt van belang is, maar hoe doet Amrabat inmiddels?
Speelt hij nu wel zijn wedstrijden?
pi_182840720
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat een vreselijke zinsopbouw van architrackz92.
Junkie XL is een maat van Elia, daar is dat shirt voor.
-nee-
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:07:41 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182840995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje makkelijk, hij zegt alleen dat hij graag nog in Brazilië wil spelen.

En alhoewel ik doorselecteren prima vind staat er geen serieuze vervanger klaar. Sterker zelfs, Botteghin is op het moment een van de betere spelers. Ik denk dat Feyenoord meer heeft aan Botteghin dan vdHeijden of vBeek, als je wil doorselecteren op die positie.
Derde worden we toch wel. Het gaat erom dat we moeten doorselecteren. Lekker verpatsen als er interesse is en met St Juste in het centrum spelen. Geertruida op rechts de kans geven en anders Nieuwkoop. Lewis is ook een talent voor centraal achterin.

Als je de jeugd nu de kans geeft en het is niks, kun je in de zomer alsnog ingrijpen. Seizoen is nu toch al verloren.
pi_182841713
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:26 schreef Tarado het volgende:
Uiteraard weet ik er ook niet zoveel van als de Feyenoord supporters maar als buitenstaander zie je dat het te bouwen stadion enorm als excuus gebruikt wordt dat het allemaal beter gaat worden terwijl je voor dat het er is gewoon achteruit loopt.
PSV en Ajax zullen echt wel meer uit het stadion halen dan Feyenoord momenteel maar die verschillen zijn toch ook niet enorm?
Waarheid. Ze staren al tien jaar blind op die bouwmaffia
pi_182841757
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En Feyenoord heeft geen echte voetbalidentiteit.

lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutie

4-3-3, Jezus wie had dat kunnen bedenken
pi_182841775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 17:52 schreef Antaris het volgende:
Ik weet dat het niet echt van belang is, maar hoe doet Amrabat inmiddels?
Speelt hij nu wel zijn wedstrijden?
Volgens mij net zo'n rol als bij Feyenoord: bankie warm houden en af en toe invallen.
pi_182841782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinds die revolutie werd Ajax 4x kampioen, deden ze nog 2x mee tot de laatste speeldag, haalden ze een Europese finale en hebben ze een selectie die barst van het talent en transferwaarde. Dus dat is een stuk beter dan in de jaren ervoor toen we een TD hadden die allemaal middelmaat haalden en we ook geen kampioen werden, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Martin van Geel.
GRUWELIJK mad
pi_182841833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:17 schreef govie het volgende:

[..]

De dag dat Bergkamp plaats neemt op de zetel van directeur jeugdopleiding of technisch directeur bij feyenoord is de dag van de ommekeer! Hij is onze messias, als er een klootjood bij ajax zand in de ogen strooide door altijd eigen jeugd op de eerste plaats te zetten en zo zelfs tranfers cancelde die hoofdcoaches wilde hebben, dan was het wel bergkamp. Zo iemand moet je nu juist binnenhalen om zodoende je jeugdopleiding prioriteit te geven. Maak hem maak technisch directeur, mij ook best. Kan nooit veel slechter dan het de afgelopen 2 jaar geweest is. Ik vloek inderdaad in de kankerkerk, maar als het een ommezwaai teweeg brengt, lekker doen!
Compleet aan de drugs deze
pi_182842352
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutie

4-3-3, Jezus wie had dat kunnen bedenken
Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?
pi_182842380
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?
KLOPT

al 5 jaar geen prijs

wel geld om uit te geven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182842426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

KLOPT

al 5 jaar geen prijs

wel geld om uit te geven
Laat je het zand weer in de ogen strooien door dat ene kampioenschap. :')
pi_182842636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laat je het zand weer in de ogen strooien door dat ene kampioenschap. :')
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:22:11 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182842700
quote:
Wanneer kom je weer eens naar het ajaxtopic
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182842753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?
Ze nemen zichzelf zo extreem serieus daar met die onzin
pi_182842787
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ze nemen zichzelf zo extreem serieus daar met die onzin
Dat is iets anders.
pi_182844593
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Kerftminister het volgende:
St. Juste recordboete? Wat een belachelijk beleid zeg. Ik snap wel dat al die spelers allemaal natrappen op Feyenoord als ze vertrekken. Worden als stront behandeld. St. Juste wordt nu gewoon als zondebok neergezet terwijl Toornstra net zo goed rood had kunnen krijgen. Gio kan gewoon niet zijn spelers fatsoenlijk motiveren, noch tactisch voorbereiden.
Dit dus. Heel stom van St. Juste, maar hij is nu wel een heel makkelijk slachtoffer om alles op af te schuiven. Compleet de weg kwijt.
#12 is not for sale!
pi_182844643
quote:
En dan staat de Cruijff schaal van 2018 er nog niet eens bij, kun je na gaan.
pi_182845016
Hansson speelt lekker tegen PSV
blablablabla
pi_182845247
Die beker is weer voor ons :)
pi_182845270
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:00 schreef macca728 het volgende:
Die beker is weer voor ons :)
Ajax
blablablabla
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:01:07 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182845285
Gefeliciteerd met de bekerwinst.
Oh.
pi_182845297
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Ajax
Die gaan ook spelen met een b-team, we moeten ze alleen ontlopen met de loting
  woensdag 31 oktober 2018 @ 07:56:13 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182850811
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutie

4-3-3, Jezus wie had dat kunnen bedenken
Ernst Happel
pi_182850891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die gaan ook spelen met een b-team, we moeten ze alleen ontlopen met de loting
In de beker pakken we ze gewoon. Speelt veltgod daar nog
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 08:10:30 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182850921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die gaan ook spelen met een b-team, we moeten ze alleen ontlopen met de loting
Kowet pakt ze vanavond wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:18:04 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182850968
quote:
6s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kowet pakt ze vanavond wel.
vanavond zal nog wel lukken maar die laten het ook wel lopen in 1 van de volgende rondes
pi_182851027
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

vanavond zal nog wel lukken maar die laten het ook wel lopen in 1 van de volgende rondes
Ik zie Go Ahead Inderdaad wel stranden in de kwartfinales
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:30:14 #149
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182851028
Zijn die twee klungels nog niet weg?
  woensdag 31 oktober 2018 @ 09:56:25 #150
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182851886
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In de beker pakken we ze gewoon. Speelt veltgod daar nog
Is nog aan het revalideren. (en 3e RB inmiddels mag ik hopen)
pi_182854104
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met de bekerwinst.
gefeliciteerd met 5 seizoenen zonder prijzen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182854421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

vanavond zal nog wel lukken maar die laten het ook wel lopen in 1 van de volgende rondes
Geloof ik niet, 5 jaar zonder prijs gaat toch wel vreten aan zo´n club. Al speel je dan het beste voetbal, heb je het meeste geld en noem allemaal maar op.

Als we maar niet weer zo´n finale krijgen over 2 wedstrijden.
blablablabla
pi_182854430
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Als we maar niet weer zo´n finale krijgen over 2 wedstrijden.
Laten we die eerst maar eens halen man :').
pi_182854479
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Laten we die eerst maar eens halen man :').
Als je Ajax voor die tijd weet te ontlopen is die kans gewoon heel groot. Vandaar mijn opmerking over die finale.
blablablabla
pi_182854488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je Ajax voor die tijd weet te ontlopen is die kans gewoon heel groot. Vandaar mijn opmerking over die finale.
Die kans is net zo groot als de kans voor PSV gisteren.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:30:15 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182854510
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof ik niet, 5 jaar zonder prijs gaat toch wel vreten aan zo´n club. Al speel je dan het beste voetbal, heb je het meeste geld en noem allemaal maar op.

Als we maar niet weer zo´n finale krijgen over 2 wedstrijden.
het is nog steeds 4 jaar maar ik denk niet dat bekerwinst telt
pi_182854514
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Die kans is net zo groot als de kans voor PSV gisteren.
Yeah right...
Alsof Gio ook maar enig risico gaat lopen door met een compleet b-elftal aan te treden in de beker.

Appels met peren maat.
blablablabla
pi_182854534
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Yeah right...
Alsof Gio ook maar enig risico gaat lopen door met een compleet b-elftal aan te treden in de beker.
Nee, maar wij spelen tegen ADO. We verloren ook van NAC thuis, de Graafschap uit, AS Trencin. Ken je plek nou maar gewoon, voor je je zelf al in de finale praat.
pi_182854546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is nog steeds 4 jaar maar ik denk niet dat bekerwinst telt
Niet heel zwaar maar qua prijs is dat wel de meest reële optie op het moment. Gezien de achterstand op PSV

Of de CL winnen.
blablablabla
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:33:11 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182854560
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet heel zwaar maar qua prijs is dat wel de meest reële optie op het moment. Gezien de achterstand op PSV

Of de CL winnen.
als dat zou kunnen :)
pi_182854594
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, maar wij spelen tegen ADO. We verloren ook van NAC thuis, de Graafschap uit, AS Trencin. Ken je plek nou maar gewoon, voor je je zelf al in de finale praat.
Heb sterk het gevoel dat in de beker andere krachten werken bij die gasten dan in de competitie maar we gaan het zien.
Je zou ook voor de verandering een keer kut kunnen loten, Utrecht uit of weet ik het.
blablablabla
pi_182856660
tegen PSV en Ajax misschien maar tegen ploegen als ADO kan je net zo goed verliezen en krijg je dramatisch voetbal te zien, zie bv tegen WIllem II toen we de beker wonnen.

En inderdaad, 1 rotloting en je bent eruit.
pi_182856816
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:30 schreef macca728 het volgende:
zie bv tegen WIllem II toen we de beker wonnen.

we :')
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:41:59 #164
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182856863
Gisteren speelden Kökcü, Burger en Geertruida niet in Jong Feyenoord. Met een beetje mazzel krijgen die gasten morgen een kans. Jammer dat El Bouchataoui wel speelde gisteren; daar ben ik wel van gecharmeerd en die zou ik graag eens een niveau hoger willen zien.
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 14:43:43 #165
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182856901
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:41 schreef fetX het volgende:
Gisteren speelden Kökcü, Burger en Geertruida niet in Jong Feyenoord. Met een beetje mazzel krijgen die gasten morgen een kans. Jammer dat El Bouchataoui wel speelde gisteren; daar ben ik wel van gecharmeerd en die zou ik graag eens een niveau hoger willen zien.
Waarschijnlijk alleen maar om morgen op de bank te zitten, Gio kennende.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:52:44 #166
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182857056
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer

Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
Makkelijk tweede.
pi_182857240
geen RvP ?

Verder is het hoe Gio denkt.

Al moet gewoon de eerste keeper spelen.
pi_182857256
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:41 schreef fetX het volgende:
Gisteren speelden Kökcü, Burger en Geertruida niet in Jong Feyenoord. Met een beetje mazzel krijgen die gasten morgen een kans. Jammer dat El Bouchataoui wel speelde gisteren; daar ben ik wel van gecharmeerd en die zou ik graag eens een niveau hoger willen zien.
Niet in de beker, wel in de competitie graag. Maar ja wishful thinking.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 15:14:45 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182857412
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer

Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg.
Oh.
pi_182857460
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer

Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
Leuk, Nieuwkoop en Verdonk kunnen dan mooi naar binnen komen. :)
pi_182857472
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Leuk, Nieuwkoop en Verdonk kunnen dan mooi naar binnen komen. :)
Lekker een avondje ouderwets trechtervoetbal, niks mis mee.
blablablabla
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 15:19:15 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182857485
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik neem aan dat Gurney dit sarcastisch bedoelt.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 15:21:01 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182857511
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Gurney dit sarcastisch bedoelt.
Gezien zijn teksten die hij hier vaker bezigt ben ik bang dat hij het echt meent.
Oh.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 15:33:14 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182857692
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alleen maar om morgen op de bank te zitten, Gio kennende.
1 van de 3 mag vast wel 10 minuten invallen _O_
pi_182857730
Stelling: De grootste fout van Van Geel is met terugwerkende kracht het niet deelnemen aan de voetbalpiramide.
pi_182857994
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer

Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
debieltje

Als eerste toornstra eruit pleuren en Kokcu de kans geven als RVP niet kan spelen

Botteghin zo langzamerhand er ook uit

Geeft geertruida gewoon de kans

Malacia gewoon erin

Larrson eruit Hakouri erin
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182858015
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Stelling: De grootste fout van Van Geel is met terugwerkende kracht het niet deelnemen aan de voetbalpiramide.
De grootste fout van van geel is dat hij nog steeds in de kuip werkt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 31 oktober 2018 @ 15:59:00 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182858071
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet in de beker, wel in de competitie graag. Maar ja wishful thinking.
Dat wil ongeveer iedere supporter. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren inderdaad. Lekker krampachtig vasthouden aan spelers die vrij weinig toevoegen en/of onder hun niveau spelen.
pi_182858162
blablablabla
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:12:26 #180
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182858280
Ongelooflijk, wat een fluttrainer is het toch ook _O-
pi_182858311
quote:
Uiteindelijk moeten we een topper met elf man eindigen, dat is de belangrijkste les.
Hier word je toch moedeloos van.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:16:06 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182858349
Er is écht een nieuwe filosoof opgestaan in Rotterdam.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:19:23 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182858429
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Stelling: De grootste fout van Van Geel is met terugwerkende kracht het niet deelnemen aan de voetbalpiramide.
dat is wel een grote fout
pi_182858457
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een grote fout
Met terugwerkende kracht wel.
Op het moment dat het besloten werd viel er nog wel wat voor te zeggen.
blablablabla
pi_182858525
Van Geel heeft nog nooit wat goeds gedaan in de kuip
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:25:31 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182858571
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Geel heeft nog nooit wat goeds gedaan in de kuip
dat is niet waar, voor dat kampioenschap mag hij ook wel wat krediet krijgen maar zoals zo vaak gaan die voetbalbestuurders achterover leunen als het een keertje meezit
pi_182858661
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is niet waar, voor dat kampioenschap mag hij ook wel wat krediet krijgen maar zoals zo vaak gaan die voetbalbestuurders achterover leunen als het een keertje meezit
Het kampioenschap lag meer aan gio dan aan van Geel

ALs het allemaal aan van geel zou liggen dan zouden we nu ook een goede selectie moeten hebben.,

Er is 1 seizoen geweest waarin het klopte en waarin het precies allemaal samenviel.

Hoeveel seizoenen zit van geel er al? Voor de rest waren alle seizoenen kut.

Die prijzen zijn echt gio's werk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:50:01 #188
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182859121
quote:
9s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gezien zijn teksten die hij hier vaker bezigt ben ik bang dat hij het echt meent.
Had meer van je verwacht.

Ik dacht dat het na het deel van de wissels wel duidelijk zou zijn.
Makkelijk tweede.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:51:02 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182859141
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Had meer van je verwacht.

Ik dacht dat het na het deel van de wissels wel duidelijk zou zijn.
Dus al je positiviteit over Feyenoord de laatste maanden was allemaal sarcastisch?

Dat werpt je toch in een ander daglicht.
Oh.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:51:34 #190
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182859151
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

1 van de 3 mag vast wel 10 minuten invallen _O_
Nee joh, van Beek mag op het einde weer eens minuten maken
Makkelijk tweede.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 16:52:49 #191
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182859186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer

Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
Jij bent net zo erg als giovanni van bronkhorst.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:00:52 #192
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182859357
quote:
9s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus al je positiviteit over Feyenoord de laatste maanden was allemaal sarcastisch?

Dat werpt je toch in een ander daglicht.
‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.

En ja, als je dacht dat deze post serieus was dan zal je misschien enkele andere sarcastische posts van mij ook serieus hebben genomen, want hier lag het er wel dik op hoor.
Makkelijk tweede.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:01:59 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182859381
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.

En ja, als je dacht dat deze post serieus was dan zal je misschien enkele andere sarcastische posts van mij ook serieus hebben genomen, want hier lag het er wel dik op hoor.
Ongeacht wat preventief steriliseren.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:03:20 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182859413
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.

En ja, als je dacht dat deze post serieus was dan zal je misschien enkele andere sarcastische posts van mij ook serieus hebben genomen, want hier lag het er wel dik op hoor.
Sarcasme komt niet altijd even goed over op een internetforum :).
Oh.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:06:27 #195
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182859466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sarcasme komt niet altijd even goed over op een internetforum :).
Nee begrijp ik, maar een aanvaller wisselen voor vBeek bij een kleine voorsprong? I dunno, ik had toch gehoopt dat je meer logica van mij had verwacht dan dat :P. Dat Govie en Klaas het niet snappen verbaast mij niet, maar ik had verwacht dat jij er wel doorheen zou prikken.
Makkelijk tweede.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:07:31 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182859482
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nee begrijp ik, maar een aanvaller wisselen voor vBeek bij een kleine voorsprong? I dunno, ik had toch gehoopt dat je meer logica van mij had verwacht dan dat :P. Dat Govie en Klaas het niet snappen verbaast mij niet, maar ik had verwacht dat jij er wel doorheen zou prikken.
Mijn hoofd was al uiteen gespat na het lezen van die opstelling met de woorden erbij dat het een sterk elftal was, waarna ik mij niet meer heb gefocust op het lezen van de rest van je post (lol).
Oh.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:14:21 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182859623
Ik hoop wel dat ze afspreken dat de wedstrijd morgen met 11 man wordt geëindigd. Als ze zich daar aan houden, hebben we in ieder geval een stap gemaakt ten opzichte van afgelopen zondag.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:29:30 #198
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182859952
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:14 schreef fetX het volgende:
Ik hoop wel dat ze afspreken dat de wedstrijd morgen met 11 man wordt geëindigd. Als ze zich daar aan houden, hebben we in ieder geval een stap gemaakt ten opzichte van afgelopen zondag.
Nou ja zoals Clasie het al zei, proberen langer met elf man te spelen. Rond de 50e minuut lijkt mij wel een mooi moment.
Makkelijk tweede.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:30:16 #199
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182859969
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nou ja zoals Clasie het al zei, proberen langer met elf man te spelen. Rond de 50e minuut lijkt mij wel een mooi moment.
Doe dan de 70e. Dan kan Gio meteen een wissel toepassen.
pi_182861041
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:14 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hier word je toch moedeloos van.
Die les hadden ze nog niet geleerd na PSV uit ??

Sowieso lijkt het me handig om ook in andere wedstrijden af te spreken dat we met 11 man eindigen :) :) :) :) :)
pi_182861260
KNVB twitterde op woensdag 31-10-2018 om 18:00:00 Kijk mee met de VAR bij #ajafey en de overtreding van St. Juste in het ARAG KNVB VAR moment: https://t.co/AJmLAYe9EW. #ARAG #VARmoment. https://t.co/3h5AeooSgD reageer retweet
echt een mongool die makelie

dit zag die

maar die handsbal van die ajaxcieden zag die ook maar die liet hij gewoon gaan

vuile 020 debieltje die makelie :r :r :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 31 oktober 2018 @ 18:40:33 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182861602
:')
pi_182862416
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:40 schreef fetX het volgende:
:')
quote:
Peter Bosz is nu nog ziek van arbiter Makkelie: ‘Hij is een leugenaar’
bosz ook maar dat terzijde
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182869232
Als ik de belabberde verhalen lees over de jeugddoorstroming en de scouting, waarom hoor ik de FSV/DeFeijenoorder daar dan nooit eens over? Die lijken zich vooral te richten tegen het nieuwe stadion terwijl dat ongeveer nog 't enige is dat een beetje ambitie uitstraalt binnen de club. Tegen VVV komt er ook weer zo een nutteloze spandoekenactie.
pi_182870102
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef fetX het volgende:
Er is écht een nieuwe filosoof opgestaan in Rotterdam.
De spreuk 'voetbal blijft voetbal, dat is het mooie aan voetbal' hangt nu in vele voetbalkantines boven de bar op een tegeltje.
  donderdag 1 november 2018 @ 08:25:14 #206
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182870337
Zijn de baron en vlugge japie al opgerot?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 1 november 2018 @ 08:50:59 #207
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182870573
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2018 02:56 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik de belabberde verhalen lees over de jeugddoorstroming en de scouting, waarom hoor ik de FSV/DeFeijenoorder daar dan nooit eens over? Die lijken zich vooral te richten tegen het nieuwe stadion terwijl dat ongeveer nog 't enige is dat een beetje ambitie uitstraalt binnen de club. Tegen VVV komt er ook weer zo een nutteloze spandoekenactie.
iq van een doperwt daar joh, dat zie je toch aan het niveau van de spandoeken? ‘weg met feyenoord shitty!’, dat soort onzin.
Makkelijk tweede.
pi_182873453
quote:
En opnieuw is de beker een reddingsboei voor Feyenoord
DRUK ER VOL OP TEGEN ADOFeyenoord moet wéér het bekertoernooi aangrijpen om nog iets van het seizoen te maken. Als de Rotterdammers vanavond op eigen veld ADO Den Haag kloppen, dan houden ze tenminste nog één doelstelling overeind.

Mikos Gouka 01-11-18, 09:18 Laatste update: 09:47
Wat een lul die vent

Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182873484
quote:
ADO wéér tegen Feyenoord: kans van 1 op 1,3 miljoen

Nee, hè, niet weer. Dat was een veelgehoorde reactie, toen bekend werd dat ADO Den Haag voor het derde jaar op een rij voor de beker naar Feyenoord moest. Maar hoe groot was nou de kans daarop?
1 op 1,3 miljoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182873589
https://www.ad.nl/rotterd(...)20-miljoen~a8003738/

Ben wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Feyenoord City. Zal toch ergens een limiet zitten aan wat je kunt uitgeven als gemeente aan cultuur en sport.
blablablabla
  donderdag 1 november 2018 @ 11:36:46 #211
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182873590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat een lul die vent

Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden
Klopt. Theoretisch gezien kan elke club nog kampioen worden. Is alleen zéér onwaarschijnlijk dat het een andere club wordt dan Ajax of PSV.
pi_182873592
quote:
Museum Boijmans Van Beuningen zeven jaar dicht voor verbouwing van 220 miljoen

Museum Boijmans Van Beuningen gaat zeven jaar dicht voor een enorme verbouwing. Dankzij een kapitaalinjectie van 220 miljoen euro wil de gemeente Rotterdam in 2026 een museum met internationale allure hebben. Om de band met Rotterdam niet te verliezen, opent het museum een dependance in winkelcentrum Zuidplein.

Nadia Berkelder 01-11-18, 10:44 Laatste update: 10:58
gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museum _O- _O- _O- _O-

Feyenoord stadion :{w _O- _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 1 november 2018 @ 11:53:22 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182873936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museum _O- _O- _O- _O-

Feyenoord stadion :{w _O- _O- _O-
zo dat is een aardig bedrag
pi_182874220
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat een lul die vent

Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden
Degradatie is ook nog mogelijk.
pi_182874551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museum _O- _O- _O- _O-

Feyenoord stadion :{w _O- _O- _O-
Niet zo gek toch? Willen ook een tegenhanger van het Rijksmuseum denk ik.
AFCA!
pi_182874818
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Niet zo gek toch? Willen ook een tegenhanger van het Rijksmuseum denk ik.
Hebben andere collecties, Boijmans meer modern Rijksmuseum meer klassiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 01-11-2018 12:39:02 ]
blablablabla
pi_182875030
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2018 02:56 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik de belabberde verhalen lees over de jeugddoorstroming en de scouting, waarom hoor ik de FSV/DeFeijenoorder daar dan nooit eens over? Die lijken zich vooral te richten tegen het nieuwe stadion terwijl dat ongeveer nog 't enige is dat een beetje ambitie uitstraalt binnen de club. Tegen VVV komt er ook weer zo een nutteloze spandoekenactie.
Is toch helemaal geen actie van FSV/De Feijenoorder zondag?
#12 is not for sale!
  donderdag 1 november 2018 @ 13:28:57 #218
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182876114
Boijmans niet waarderen. :') Daar zie je meer schoonheid en talent dan de afgelopen 40 jaar bij Feyenoord. :s)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 1 november 2018 @ 13:41:24 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182876389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:28 schreef MPC60 het volgende:
Boijmans niet waarderen. :') Daar zie je meer schoonheid en talent dan de afgelopen 40 jaar bij Feyenoord. :s)
nooit geweest maar dat moet wel als ze er zulke bedragen tegenaan gooien
pi_182877183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo dat is een aardig bedrag
Het gebouw is feitelijk afgekeurd door de brandweer. Nu gaat ¤150 mln naar asbestverwijdering in het rijksmonument (waar gemeente Rotterdam overigens ook gewoon eigenaar van is). Dan nog ¤20 mln aan verduurzaming, en de laatste ¤50 mln aan een betere museum-ervaring. Is nog altijd wel een hoop geld, maar wel iets logischer dat ze dat geld uitgeven.

Daarnaast, Boijmans gaat ook van ¤1.9 mln naar ¤6.8-8.8 mln aan huur betalen, dus zo komt er ook wel weer geld terug in het laatje van de gemeente :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 1 november 2018 @ 14:17:40 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182877219
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het gebouw is feitelijk afgekeurd door de brandweer. Nu gaat ¤150 mln naar asbestverwijdering in het rijksmonument (waar gemeente Rotterdam overigens ook gewoon eigenaar van is). Dan nog ¤20 mln aan verduurzaming, en de laatste ¤50 mln aan een betere museum-ervaring. Is nog altijd wel een hoop geld, maar wel iets logischer dat ze dat geld uitgeven.

Daarnaast, Boijmans gaat ook van ¤1.9 mln naar ¤6.8-8.8 mln aan huur betalen, dus zo komt er ook wel weer geld terug in het laatje van de gemeente :)
asbestverwijdering 150 miljoen :') is toch niet normaal
pi_182877267
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

asbestverwijdering 150 miljoen :') is toch niet normaal
Nee, klinkt wmb ook wel als veel ja. T zal wel uit lastige plekken verwijderd moeten worden, zonder dat je het monument mag openbreken oid..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_182877357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

asbestverwijdering 150 miljoen :') is toch niet normaal
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Zit heel rotterdam vol met asbest ofzo

Metro station Stadhuis is nu ook 2 weken afgesloten omdat ze daar vorige week asbest hebben aangetroffen...wat een kut overlast allemaal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182877388
Voor 150 miljoen moet je gewoon heel de boel platleggen en een nieuw gebouw neerzetten.....

wat een idioten....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 1 november 2018 @ 14:46:32 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182877857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Zit heel rotterdam vol met asbest ofzo

Metro station Stadhuis is nu ook 2 weken afgesloten omdat ze daar vorige week asbest hebben aangetroffen...wat een kut overlast allemaal
Heel Nederland zit/zat vol met asbest
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 14:47:49 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182877888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)20-miljoen~a8003738/

Ben wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Feyenoord City. Zal toch ergens een limiet zitten aan wat je kunt uitgeven als gemeente aan cultuur en sport.
Vanavond weer Z4 makker?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 november 2018 @ 14:54:29 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878041
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 14:57:53 #228
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182878121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
De kans op een grote schoonmaak is dan groter.
  donderdag 1 november 2018 @ 14:59:01 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878149
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De kans op een grote schoonmaak is dan groter.
Als die garantie er zou zijn, mag het van mij 0-5 worden. Ik vraag me alleen af of er dan wat gaat gebeuren. En vanuit wie gaat dat ‘initiatief’ komen?

Ik zie het Legioen zich niet roeren en de RvC, tja, wie?
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 14:59:18 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :

#BESTUURTEGENDEMUUR
#WANBELEID
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182878197
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :

#BESTUURTEGENDEMUUR
#WANBELEID
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG

Ga je dan met fakkels en hooivorken naar het Maasgebouw?
Oh.
  donderdag 1 november 2018 @ 15:04:56 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878300
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :

#BESTUURTEGENDEMUUR
#WANBELEID
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG

Neem jij dan het voortouw?
pi_182878302
Mensen die geloven dat Den Haag vanavond gaat stunten ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 1 november 2018 @ 15:10:42 #234
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878447
Ergens hoop ik het, maar het is tegen beter weten in aangezien er hoogstwaarschijnlijk toch niets verandert.
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:11:20 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878460
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ga je dan met fakkels en hooivorken naar het Maasgebouw?
Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:04 schreef fetX het volgende:

[..]

Neem jij dan het voortouw?
Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voor :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182878486
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.

[..]

Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voor :)
Je laat je toch niet stoppen door een hekje.

Gewoon er doorheen met een vrachtwagen.
Oh.
pi_182878499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
Dan zingt het legioen YNWA
  donderdag 1 november 2018 @ 15:13:24 #238
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.

[..]

Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voor :)
Een leider is belangrijk. Mensen zijn van nature volgers.

HMF, kom er maar in! Wat moet ik meenemen?
  donderdag 1 november 2018 @ 15:15:06 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182878548
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan zingt het legioen YNWA
we zijn met 11 man geëindigd dat was het doel dus ik kan die jongens niets kwalijk nemen aldus Gio
  donderdag 1 november 2018 @ 15:16:00 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878573
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dan zingt het legioen YNWA
Zou me niets verbazen.

Dan zal ik ze eens goed laten weten dat ik (en mijn vak) het daar absoluut niet mee eens ben. Ze kunnen dan een vliegtuigje gevouwen van het programma verwachten. Dat zal ze leren. 11 september in het klein.
pi_182878604
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

we zijn met 11 man geëindigd dat was het doel dus ik kan die jongens niets kwalijk nemen aldus Gio
Voetbal blijft voetbal, dat is het mooie aan voetbal.

Dus ja geen De Speld tussen te krijgen.
Oh.
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:18:00 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878613
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Een leider is belangrijk. Mensen zijn van nature volgers.

HMF, kom er maar in! Wat moet ik meenemen?
Welk vak sta je?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:18:25 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878625
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je laat je toch niet stoppen door een hekje.

Gewoon er doorheen met een vrachtwagen.
Je gelooft het haast niet, maar ook ik heb meer dan 1 hersencel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 november 2018 @ 15:19:35 #244
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878654
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welk vak sta je?
Ik ‘zit’ ( :') ) op VV.
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:21:36 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878706
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ‘zit’ ( :') ) op VV.
(lol)

Blijf jij maar thuis. Wij zoeken mannen die vooraan staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 november 2018 @ 15:24:16 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878767
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

(lol)

Blijf jij maar thuis. Wij zoeken mannen die vooraan staan.
Ik kom regelmatig een kijkje nemen op X, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:30:41 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182878928
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik kom regelmatig een kijkje nemen op X, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 november 2018 @ 15:31:57 #248
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.
Dan zit ik toch liever en schuif ik jaarlijks meer geld richting Feyenoord. Win win :)
pi_182879179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.
Ik denk dat caland deze gast gelijk om zeep helpt als die weet dat hij op fok zit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:41:15 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182879209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat caland deze gast gelijk om zeep helpt als die weet dat hij op fok zit
Caland gebruikt niet zoveel geweld (meer)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182879236
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Caland gebruikt niet zoveel geweld (meer)
wel als fetx een bordje klaasweetalles om zijn nek krijgt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182879395
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vanavond weer Z4 makker?
Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.
blablablabla
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:49:19 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182879435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.
Zondag wel? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182879539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zondag wel? :)
Ook niet.
Heb geen seizoenkaart, dus ben volledig afhankelijk van anderen die geen zin hebben waardoor er een kaart over is.

Meer dan her en der incidenteel vaak wat kutpotjes meepakken zit er dus helaas niet bij ;( .
blablablabla
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 15:57:58 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182879625
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook niet.
Heb geen seizoenkaart, dus ben volledig afhankelijk van anderen die geen zin hebben waardoor er een kaart over is.

Meer dan her en der incidenteel vaak wat kutpotjes meepakken zit er dus helaas niet bij ;( .
Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuip ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 1 november 2018 @ 16:03:28 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182879764
Wanneer komt Caland hier weer buurten?
pi_182879795
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuip ^O^
Puik idee makker.
blablablabla
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 16:10:49 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182879968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:03 schreef fetX het volgende:
Wanneer komt Caland hier weer buurten?
18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden :')

Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182880082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden :')

Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
FOK! is zo verslavend dat iedereen uiteindelijk altijd weer terugkeert.
Oh.
pi_182880142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden :')

Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Ik zag een paar weken geleden een post van hem hier op fok...

is die ban al niet voorbij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 1 november 2018 @ 19:35:19 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182884294
Tering zeg! Weer die standaard opstelling. Geef godverdomme de jeugd nou eens de kans :')
  donderdag 1 november 2018 @ 19:36:15 #262
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182884313
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Larsson.
pi_182884314
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:35 schreef fetX het volgende:
Tering zeg! Weer die standaard opstelling. Geef godverdomme de jeugd nou eens de kans :')
Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen! :)
  donderdag 1 november 2018 @ 19:37:02 #264
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182884330
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen! :)
Daarom juist.
pi_182884356
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Daarom juist.
Je gaat nog minder ontwikkelde spelers opstellen daardoor?
  donderdag 1 november 2018 @ 19:38:25 #266
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182884366
Kökcü niet eens bij de selectie :')
  donderdag 1 november 2018 @ 19:39:16 #267
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182884389
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Je gaat nog minder ontwikkelde spelers opstellen daardoor?
Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.
pi_182884403
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.
Ah opportunisme dus.
Feyenoord topic _O_
pi_182884418
De laatste keer dat een jeugdspeler goed begon was boetius.
Laten we dat doen
pi_182884705
Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Larsson.
ADO: Zwinkels; Troupée, Beugelsdijk, Kanon, Pinas, Meijers; Malone, El Khayati, Immers; Hooi, Becker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 19:54:15 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182884777
What can change the nature of a man?
pi_182884851
2-2 zeg ik
pi_182885356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De laatste keer dat een jeugdspeler goed begon was boetius.
Laten we dat doen
Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?
pi_182885373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?
Die is blessa.
pi_182885379
Typisch Gio interview weer. We staan derde dus er is niks aan de hand en de kritiek is niet terecht.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2018 20:30:09 ]
pi_182885389
Die interviews trek ik niet meer
pi_182885412
Vandaag weer genieten van #jordyclasie _O_
pi_182885448
Ja, leuk dat je derde staat. Het argument is dus eigenlijk: 'Maar de rest doet het nog veel slechter! Dus zo slecht zijn wij niet.' :')

De kritiek is niet de stand op de ranglijst, maar het uitzichtloze elftal en het inspiratieloze voetbal. Maar daar hoor je ze niet op ingaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2018 20:34:11 ]
  donderdag 1 november 2018 @ 20:52:22 #279
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_182885814
_O-
pi_182885832
Vilhena begint weer lekker
  donderdag 1 november 2018 @ 20:53:25 #281
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_182885845
:')
  donderdag 1 november 2018 @ 20:53:38 #282
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182885851
Lol
pi_182885853
doei Gio
pi_182885862
Wow
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 1 november 2018 @ 21:03:54 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182886126
Lucky Gio
  donderdag 1 november 2018 @ 21:30:17 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182886803
Bottegod
pi_182886842
Geen eens geel.
pi_182886898
Apart dat dit dan geen geel is..

Verder prima eerste helft.
#12 is not for sale!
pi_182886977
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Apart dat dit dan geen geel is..

Verder prima eerste helft.
Heel apart, dan moet je hem ook gewoon snel laten nemen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_182887769
Breng dan die Geertruida maar eens in voor Jan Scharie....
pi_182887826
Feyenoord voetbalt uit stilstand. Iedereen wil erg graag in de bal komen en gaan dan lopen met de bal.
pi_182887905
Zo jammer dat we dan nul keer wisselen. Het publiek wil ook wel weer eens wat gretige spelers zien als het zo inkakt.
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 november 2018 @ 22:25:55 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182887973
hey ayoub mag nog een paar minuten meedoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182887976
Nou vooruit toch 8 minuten voor tijd.
#12 is not for sale!
pi_182888187
Verder prima wedstrijd. Weinig op aan te merken, maar ADO is ook wel ontzettend matig.
#12 is not for sale!
  donderdag 1 november 2018 @ 22:37:15 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_182888226
Prima wedstrijd. Dan maar gewoon weer de beker.
2000 light years from home
pi_182888414
Dat ADO weet ook weer waar het staat
  donderdag 1 november 2018 @ 23:00:07 #298
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182888597
Netjes, al is het maar de beker.
Makkelijk tweede.
  donderdag 1 november 2018 @ 23:12:37 #299
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182888805
Prima eerste helft met onder andere een goede Larsson en Clasie.

Wat een goal van Khayati trouwens :{
pi_182890867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, leuk dat je derde staat. Het argument is dus eigenlijk: 'Maar de rest doet het nog veel slechter! Dus zo slecht zijn wij niet.' :')

De kritiek is niet de stand op de ranglijst, maar het uitzichtloze elftal en het inspiratieloze voetbal. Maar daar hoor je ze niet op ingaan.
Precies dit. Onder Koeman werden we geen kampioen en waren we geloof ik nog schuld aan het afbouwen zelfs. Je zag echter perspectief, we maakten zelfs in hoog tempo stappen. De sfeer was goed, en je keek naar een elftal en trainer waar de hoofden omhoog stonden.

Ik heb zondag en vandaag niets gezien. Niet omdat het 'even tegenzit' (want we hebben wel vaker slechte periodes tot hele seizoenen, maar ik wil perspectief zien.Naast het veld en op het veld. Ik kan deze trainer en spelers hun hoofden gewoon niet meer aanzien. Met een club die financieel nu vele malen gezonder is en zelfs een goed eigen vermogen heeft en bedrag van 30 miljoen heeft kunnen investeren zie ik GEEN perspectief en dus veel minder dan toen we er eigenlijk slechter voorstonden op papier. Waarschijnlijk omdat de huidige mensen niets met de goede voorwaarden die er lagen wisten te doen. Al geef je ze dus nog een pak geld van 30 miljoen, dan zou het nog niet beter gaan vermoedelijk.

Het enige wat ons er dus uit zou kunnen halen is het vertrek van een aantal mensen.Aangezien daar voor op korte termijn geen aanwijzingen voor zijn, heeft het dus geen zin meer voorlopig met Feyenoord. Als die soap om het Nieuwe Stadion/renovering begin 2019 op een drama uit zou lopen is het gewoon voorbij.

Sorry voor m'n depressiviteit. :{ Maar dat komt omdat er 3 mensen op 3 cruciale posities zitten 1. het sportieve aspect/doorstroom van jeugd gaat niet goed (Gio) het aankoopbeleid en de scouting gaan dramatisch (Van Geel) en de doers, het langere termijnbeleid/het stadion
(de jong) gaat ook klote. Dan loopt een club, of welk ander bedrijf ook. hoe dan ook volledig vast en raakt ie in 'coma'. Want dat is bijna wat Feyenoord nu doet: in een soort vegatieve staat leven.

Dat zorgt ervoor dat ik niets over heb om me aan vast te houden bij een slechte wedstrijd, maar zelfs van een goede wedstrijd niet meer kan genieten. Want die zal structureel niets verbeteren. Sterker: zo'h beker zorgt dat er nog langer nog langer doorgekloot wordt. Een beker is alleen een enigszins goed iets voor ons, als we in de competitie 2e of 3e zijn geworden, met een enigszsins acceptabele ahterstand op de nummer 1 en 2. Dat is nu al bijna zo...
pi_182890956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch Gio interview weer. We staan derde dus er is niks aan de hand en de kritiek is niet terecht.
Hij bekijkt het echt per wedstrijd valt me ook al op vaak idd. Dat is in een situatie dat het staat en rustig doordraait niet zo'n ramp, maar omdat het nu niet goed gaat wordt het opportunisme. Na die rampweek na de competitiestart en tegen Trencin thuis het nalaten en hetom er met 7-1, 8-1 was ie ook 'tevreden'.

Na zo'n uitslag als vandaag mag je natuurlijk ze wel een complimentje geven voor vandaag, maar ga niet doen alsof het in het algemeen niet slecht gaat. Geen Europa, toch 10 punten achter op PSV, overklast door Ajax en het geluk hebben dat Utrecht, Vitesse EN AZ allemaal tegelijkertijd tegen vallen, anders was het een 6e plek geweest en moest je zelfs voor play-offs keihard werken.

Wellicht komt het ook omdat ie als trainer bij een crisis, zelfs na die crisis helemaal in het begin, altijd weer een ommekeer-moment meemaakte ofzo, Zelfs nog een beker pakte ofzo. Maar dat was meer damage control dan dat het uiteindelijk goed kwam, dus elke wees dat eens een ker voor. Zondag winnen, dan had je positief kunnen zijn, want dan bleek de afstand met met Ajax en PSV toch iets minder groot,, bleken zij ook te kloppen en deed je op dat moment weer opeens weer een beetje mee om de titel. Maar dat was niet zo, en vandaag startte de damage control voor dit seizoen, nu al.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')