debieltjequote:Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling
Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer
Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
De grootste fout van van geel is dat hij nog steeds in de kuip werktquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Stelling: De grootste fout van Van Geel is met terugwerkende kracht het niet deelnemen aan de voetbalpiramide.
Dat wil ongeveer iedere supporter. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren inderdaad. Lekker krampachtig vasthouden aan spelers die vrij weinig toevoegen en/of onder hun niveau spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet in de beker, wel in de competitie graag. Maar ja wishful thinking.
Hier word je toch moedeloos van.quote:Uiteindelijk moeten we een topper met elf man eindigen, dat is de belangrijkste les.
dat is wel een grote foutquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Stelling: De grootste fout van Van Geel is met terugwerkende kracht het niet deelnemen aan de voetbalpiramide.
Met terugwerkende kracht wel.quote:
dat is niet waar, voor dat kampioenschap mag hij ook wel wat krediet krijgen maar zoals zo vaak gaan die voetbalbestuurders achterover leunen als het een keertje meezitquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Geel heeft nog nooit wat goeds gedaan in de kuip
Het kampioenschap lag meer aan gio dan aan van Geelquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet waar, voor dat kampioenschap mag hij ook wel wat krediet krijgen maar zoals zo vaak gaan die voetbalbestuurders achterover leunen als het een keertje meezit
Had meer van je verwacht.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezien zijn teksten die hij hier vaker bezigt ben ik bang dat hij het echt meent.
Dus al je positiviteit over Feyenoord de laatste maanden was allemaal sarcastisch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht.
Ik dacht dat het na het deel van de wissels wel duidelijk zou zijn.
Nee joh, van Beek mag op het einde weer eens minuten makenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 van de 3 mag vast wel 10 minuten invallen
Jij bent net zo erg als giovanni van bronkhorst.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wie morgen opstellen? Dit lijkt mij de beste opstelling
Larsson - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Toornstra - Clasie
Nieuwkoop - vdHeijden - Botteghin - Verdonk
Vermeer
Op deze manier heb je een sterk strijdbare en creatieve ploeg. Mogelijke wissels als het niet loopt zijn El Hankouri voor Larsson, Malacia voor Haps en Vente voor Jørgensen, en pas na de 75e minuut. Als we een voorsprong van 1 doelpunt verdedigen stel ik voor van Beek te laten invallen voor een aanvaller.
‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus al je positiviteit over Feyenoord de laatste maanden was allemaal sarcastisch?
Dat werpt je toch in een ander daglicht.
Ongeacht wat preventief steriliseren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.
En ja, als je dacht dat deze post serieus was dan zal je misschien enkele andere sarcastische posts van mij ook serieus hebben genomen, want hier lag het er wel dik op hoor.
Sarcasme komt niet altijd even goed over op een internetforumquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Al mijn positiviteit’. Dat ik geen zin heb om mee te gaan in de ellendige depressie van sommige supporters hier betekent niet dat ik heel optimistisch ben over Feyenoord, in tegendeel. Als je mijn posts goed zou lezen zou je weten dat ik het ook compleet gehad heb met het zaadspel van Feyenoord en het huidige beleid van de club. Alleen geef ik ook tegengas wanneer pessimisme onterecht is (bijv als spelers onterecht als zondebok aangewezen worden) en heb ik ook het idee dat Feyenoord meer zou kunnen presteren dan dat ze nu doen.
En ja, als je dacht dat deze post serieus was dan zal je misschien enkele andere sarcastische posts van mij ook serieus hebben genomen, want hier lag het er wel dik op hoor.
Nee begrijp ik, maar een aanvaller wisselen voor vBeek bij een kleine voorsprong? I dunno, ik had toch gehoopt dat je meer logica van mij had verwacht dan datquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sarcasme komt niet altijd even goed over op een internetforum.
Mijn hoofd was al uiteen gespat na het lezen van die opstelling met de woorden erbij dat het een sterk elftal was, waarna ik mij niet meer heb gefocust op het lezen van de rest van je post (lol).quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee begrijp ik, maar een aanvaller wisselen voor vBeek bij een kleine voorsprong? I dunno, ik had toch gehoopt dat je meer logica van mij had verwacht dan dat. Dat Govie en Klaas het niet snappen verbaast mij niet, maar ik had verwacht dat jij er wel doorheen zou prikken.
Nou ja zoals Clasie het al zei, proberen langer met elf man te spelen. Rond de 50e minuut lijkt mij wel een mooi moment.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:14 schreef fetX het volgende:
Ik hoop wel dat ze afspreken dat de wedstrijd morgen met 11 man wordt geëindigd. Als ze zich daar aan houden, hebben we in ieder geval een stap gemaakt ten opzichte van afgelopen zondag.
Doe dan de 70e. Dan kan Gio meteen een wissel toepassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja zoals Clasie het al zei, proberen langer met elf man te spelen. Rond de 50e minuut lijkt mij wel een mooi moment.
Die les hadden ze nog niet geleerd na PSV uit ??quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hier word je toch moedeloos van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |