wel als fetx een bordje klaasweetalles om zijn nek krijgtquote:Op donderdag 1 november 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland gebruikt niet zoveel geweld (meer)
Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.quote:
Zondag wel?quote:Op donderdag 1 november 2018 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.
Ook niet.quote:
Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuipquote:Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet.
Heb geen seizoenkaart, dus ben volledig afhankelijk van anderen die geen zin hebben waardoor er een kaart over is.
Meer dan her en der incidenteel vaak wat kutpotjes meepakken zit er dus helaas niet bij.
Puik idee makker.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuip
FOK! is zo verslavend dat iedereen uiteindelijk altijd weer terugkeert.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden
Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Ik zag een paar weken geleden een post van hem hier op fok...quote:Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden
Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen!quote:Op donderdag 1 november 2018 19:35 schreef fetX het volgende:
Tering zeg! Weer die standaard opstelling. Geef godverdomme de jeugd nou eens de kans
Daarom juist.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen!
Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat nog minder ontwikkelde spelers opstellen daardoor?
Ah opportunisme dus.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.
Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?quote:Op donderdag 1 november 2018 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De laatste keer dat een jeugdspeler goed begon was boetius.
Laten we dat doen
Die is blessa.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |