echt een mongool die makelietwitter:KNVB twitterde op woensdag 31-10-2018 om 18:00:00Kijk mee met de VAR bij #ajafey en de overtreding van St. Juste in het ARAG KNVB VAR moment: https://t.co/AJmLAYe9EW. #ARAG #VARmoment. https://t.co/3h5AeooSgD reageer retweet
quote:
bosz ook maar dat terzijdequote:Peter Bosz is nu nog ziek van arbiter Makkelie: ‘Hij is een leugenaar’
De spreuk 'voetbal blijft voetbal, dat is het mooie aan voetbal' hangt nu in vele voetbalkantines boven de bar op een tegeltje.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef fetX het volgende:
Er is écht een nieuwe filosoof opgestaan in Rotterdam.
iq van een doperwt daar joh, dat zie je toch aan het niveau van de spandoeken? ‘weg met feyenoord shitty!’, dat soort onzin.quote:Op donderdag 1 november 2018 02:56 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik de belabberde verhalen lees over de jeugddoorstroming en de scouting, waarom hoor ik de FSV/DeFeijenoorder daar dan nooit eens over? Die lijken zich vooral te richten tegen het nieuwe stadion terwijl dat ongeveer nog 't enige is dat een beetje ambitie uitstraalt binnen de club. Tegen VVV komt er ook weer zo een nutteloze spandoekenactie.
Wat een lul die ventquote:En opnieuw is de beker een reddingsboei voor Feyenoord
DRUK ER VOL OP TEGEN ADOFeyenoord moet wéér het bekertoernooi aangrijpen om nog iets van het seizoen te maken. Als de Rotterdammers vanavond op eigen veld ADO Den Haag kloppen, dan houden ze tenminste nog één doelstelling overeind.
Mikos Gouka 01-11-18, 09:18 Laatste update: 09:47
1 op 1,3 miljoenquote:ADO wéér tegen Feyenoord: kans van 1 op 1,3 miljoen
Nee, hè, niet weer. Dat was een veelgehoorde reactie, toen bekend werd dat ADO Den Haag voor het derde jaar op een rij voor de beker naar Feyenoord moest. Maar hoe groot was nou de kans daarop?
Klopt. Theoretisch gezien kan elke club nog kampioen worden. Is alleen zéér onwaarschijnlijk dat het een andere club wordt dan Ajax of PSV.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een lul die vent
Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden
gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museumquote:Museum Boijmans Van Beuningen zeven jaar dicht voor verbouwing van 220 miljoen
Museum Boijmans Van Beuningen gaat zeven jaar dicht voor een enorme verbouwing. Dankzij een kapitaalinjectie van 220 miljoen euro wil de gemeente Rotterdam in 2026 een museum met internationale allure hebben. Om de band met Rotterdam niet te verliezen, opent het museum een dependance in winkelcentrum Zuidplein.
Nadia Berkelder 01-11-18, 10:44 Laatste update: 10:58
zo dat is een aardig bedragquote:Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museum![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord stadion![]()
![]()
![]()
Degradatie is ook nog mogelijk.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een lul die vent
Feyenoord kan gewoon nog kampioen worden
Niet zo gek toch? Willen ook een tegenhanger van het Rijksmuseum denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gemeente Rotterdam pompt even 220miljoen in een museum![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord stadion![]()
![]()
![]()
Hebben andere collecties, Boijmans meer modern Rijksmuseum meer klassiek.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Willen ook een tegenhanger van het Rijksmuseum denk ik.
Is toch helemaal geen actie van FSV/De Feijenoorder zondag?quote:Op donderdag 1 november 2018 02:56 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik de belabberde verhalen lees over de jeugddoorstroming en de scouting, waarom hoor ik de FSV/DeFeijenoorder daar dan nooit eens over? Die lijken zich vooral te richten tegen het nieuwe stadion terwijl dat ongeveer nog 't enige is dat een beetje ambitie uitstraalt binnen de club. Tegen VVV komt er ook weer zo een nutteloze spandoekenactie.
nooit geweest maar dat moet wel als ze er zulke bedragen tegenaan gooienquote:Op donderdag 1 november 2018 13:28 schreef MPC60 het volgende:
Boijmans niet waarderen.Daar zie je meer schoonheid en talent dan de afgelopen 40 jaar bij Feyenoord.
Het gebouw is feitelijk afgekeurd door de brandweer. Nu gaat ¤150 mln naar asbestverwijdering in het rijksmonument (waar gemeente Rotterdam overigens ook gewoon eigenaar van is). Dan nog ¤20 mln aan verduurzaming, en de laatste ¤50 mln aan een betere museum-ervaring. Is nog altijd wel een hoop geld, maar wel iets logischer dat ze dat geld uitgeven.quote:
asbestverwijdering 150 miljoenquote:Op donderdag 1 november 2018 14:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het gebouw is feitelijk afgekeurd door de brandweer. Nu gaat ¤150 mln naar asbestverwijdering in het rijksmonument (waar gemeente Rotterdam overigens ook gewoon eigenaar van is). Dan nog ¤20 mln aan verduurzaming, en de laatste ¤50 mln aan een betere museum-ervaring. Is nog altijd wel een hoop geld, maar wel iets logischer dat ze dat geld uitgeven.
Daarnaast, Boijmans gaat ook van ¤1.9 mln naar ¤6.8-8.8 mln aan huur betalen, dus zo komt er ook wel weer geld terug in het laatje van de gemeente
Nee, klinkt wmb ook wel als veel ja. T zal wel uit lastige plekken verwijderd moeten worden, zonder dat je het monument mag openbreken oid..quote:Op donderdag 1 november 2018 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
asbestverwijdering 150 miljoenis toch niet normaal
quote:Op donderdag 1 november 2018 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
asbestverwijdering 150 miljoenis toch niet normaal
Heel Nederland zit/zat vol met asbestquote:Op donderdag 1 november 2018 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit heel rotterdam vol met asbest ofzo
Metro station Stadhuis is nu ook 2 weken afgesloten omdat ze daar vorige week asbest hebben aangetroffen...wat een kut overlast allemaal
Vanavond weer Z4 makker?quote:Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)20-miljoen~a8003738/
Ben wel benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor Feyenoord City. Zal toch ergens een limiet zitten aan wat je kunt uitgeven als gemeente aan cultuur en sport.
De kans op een grote schoonmaak is dan groter.quote:Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
Als die garantie er zou zijn, mag het van mij 0-5 worden. Ik vraag me alleen af of er dan wat gaat gebeuren. En vanuit wie gaat dat ‘initiatief’ komen?quote:Op donderdag 1 november 2018 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De kans op een grote schoonmaak is dan groter.
Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :quote:Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Stel, zéér hypothetisch, we verliezen vanavond. Hoe denken jullie daar dan over?
Ga je dan met fakkels en hooivorken naar het Maasgebouw?quote:Op donderdag 1 november 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :
#BESTUURTEGENDEMUUR
#WANBELEID
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG
Neem jij dan het voortouw?quote:Op donderdag 1 november 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal o.a. het volgende inhouden :
#BESTUURTEGENDEMUUR
#WANBELEID
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG
Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan met fakkels en hooivorken naar het Maasgebouw?
Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voorquote:
Je laat je toch niet stoppen door een hekje.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.
[..]
Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voor
Dan zingt het legioen YNWAquote:Op donderdag 1 november 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Een leider is belangrijk. Mensen zijn van nature volgers.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Maasgebouw is sinds de rellen van de Graafschap niet meer toegankelijk. Er zijn metershoge hekwerken geplaatst welke sluiten na de aftrap.
[..]
Natuurlijk niet. Daar hebben we onze grote leider HMF voor
we zijn met 11 man geëindigd dat was het doel dus ik kan die jongens niets kwalijk nemen aldus Gioquote:
Zou me niets verbazen.quote:
Voetbal blijft voetbal, dat is het mooie aan voetbal.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zijn met 11 man geëindigd dat was het doel dus ik kan die jongens niets kwalijk nemen aldus Gio
Welk vak sta je?quote:Op donderdag 1 november 2018 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Een leider is belangrijk. Mensen zijn van nature volgers.
HMF, kom er maar in! Wat moet ik meenemen?
Je gelooft het haast niet, maar ook ik heb meer dan 1 hersencelquote:Op donderdag 1 november 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet stoppen door een hekje.
Gewoon er doorheen met een vrachtwagen.
Ik kom regelmatig een kijkje nemen op X, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(lol)
Blijf jij maar thuis. Wij zoeken mannen die vooraan staan.
Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig een kijkje nemen op X, maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
Dan zit ik toch liever en schuif ik jaarlijks meer geld richting Feyenoord. Win winquote:Op donderdag 1 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.
Ik denk dat caland deze gast gelijk om zeep helpt als die weet dat hij op fok zitquote:Op donderdag 1 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar staat tuig als Caland. Logisch dat je je daar niet mee wil associëren.
Caland gebruikt niet zoveel geweld (meer)quote:Op donderdag 1 november 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat caland deze gast gelijk om zeep helpt als die weet dat hij op fok zit
wel als fetx een bordje klaasweetalles om zijn nek krijgtquote:Op donderdag 1 november 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland gebruikt niet zoveel geweld (meer)
Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.quote:
Zondag wel?quote:Op donderdag 1 november 2018 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet moet oppassen op mijn neefje, hij is bijna 4 dus nog net te klein om mee te nemen.
Ook niet.quote:
Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuipquote:Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niet.
Heb geen seizoenkaart, dus ben volledig afhankelijk van anderen die geen zin hebben waardoor er een kaart over is.
Meer dan her en der incidenteel vaak wat kutpotjes meepakken zit er dus helaas niet bij.
Puik idee makker.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig. Laat de volgende keer eens weten. Drinken we een biertje in de Kuip
FOK! is zo verslavend dat iedereen uiteindelijk altijd weer terugkeert.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden
Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Ik zag een paar weken geleden een post van hem hier op fok...quote:Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
18/11 verloopt zijn ban van 6 maanden
Maar ik betwijfel of we hem nog terug zullen zien.
Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen!quote:Op donderdag 1 november 2018 19:35 schreef fetX het volgende:
Tering zeg! Weer die standaard opstelling. Geef godverdomme de jeugd nou eens de kans
Daarom juist.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord is wel in staat gebleken wedstrijden tegen eredivisionisten formeel af te doen!
Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat nog minder ontwikkelde spelers opstellen daardoor?
Ah opportunisme dus.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Spelers die het niet veel minder zullen doen. Vilhena, vd Heijden, Larsson...ja die presteren echt geweldig.
Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?quote:Op donderdag 1 november 2018 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De laatste keer dat een jeugdspeler goed begon was boetius.
Laten we dat doen
Die is blessa.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou die Sinisterra er dan helemaal niks van kunnen dat Larsson wederom mag beginnen?
Heel apart, dan moet je hem ook gewoon snel laten nemen.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Apart dat dit dan geen geel is..
Verder prima eerste helft.
Precies dit. Onder Koeman werden we geen kampioen en waren we geloof ik nog schuld aan het afbouwen zelfs. Je zag echter perspectief, we maakten zelfs in hoog tempo stappen. De sfeer was goed, en je keek naar een elftal en trainer waar de hoofden omhoog stonden.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, leuk dat je derde staat. Het argument is dus eigenlijk: 'Maar de rest doet het nog veel slechter! Dus zo slecht zijn wij niet.'
De kritiek is niet de stand op de ranglijst, maar het uitzichtloze elftal en het inspiratieloze voetbal. Maar daar hoor je ze niet op ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |