lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutiequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft geen echte voetbalidentiteit.
Volgens mij net zo'n rol als bij Feyenoord: bankie warm houden en af en toe invallen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:52 schreef Antaris het volgende:
Ik weet dat het niet echt van belang is, maar hoe doet Amrabat inmiddels?
Speelt hij nu wel zijn wedstrijden?
GRUWELIJK madquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds die revolutie werd Ajax 4x kampioen, deden ze nog 2x mee tot de laatste speeldag, haalden ze een Europese finale en hebben ze een selectie die barst van het talent en transferwaarde. Dus dat is een stuk beter dan in de jaren ervoor toen we een TD hadden die allemaal middelmaat haalden en we ook geen kampioen werden, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Martin van Geel.
Compleet aan de drugs dezequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:17 schreef govie het volgende:
[..]
De dag dat Bergkamp plaats neemt op de zetel van directeur jeugdopleiding of technisch directeur bij feyenoord is de dag van de ommekeer! Hij is onze messias, als er een klootjood bij ajax zand in de ogen strooide door altijd eigen jeugd op de eerste plaats te zetten en zo zelfs tranfers cancelde die hoofdcoaches wilde hebben, dan was het wel bergkamp. Zo iemand moet je nu juist binnenhalen om zodoende je jeugdopleiding prioriteit te geven. Maak hem maak technisch directeur, mij ook best. Kan nooit veel slechter dan het de afgelopen 2 jaar geweest is. Ik vloek inderdaad in de kankerkerk, maar als het een ommezwaai teweeg brengt, lekker doen!
Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutie
4-3-3, Jezus wie had dat kunnen bedenken
KLOPTquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?
Laat je het zand weer in de ogen strooien door dat ene kampioenschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KLOPT
al 5 jaar geen prijs
wel geld om uit te geven
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat je het zand weer in de ogen strooien door dat ene kampioenschap.
Wanneer kom je weer eens naar het ajaxtopicquote:
Ze nemen zichzelf zo extreem serieus daar met die onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat Ajax geen voetbalfilosofie heeft?
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf zo extreem serieus daar met die onzin
Dit dus. Heel stom van St. Juste, maar hij is nu wel een heel makkelijk slachtoffer om alles op af te schuiven. Compleet de weg kwijt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Kerftminister het volgende:
St. Juste recordboete? Wat een belachelijk beleid zeg. Ik snap wel dat al die spelers allemaal natrappen op Feyenoord als ze vertrekken. Worden als stront behandeld. St. Juste wordt nu gewoon als zondebok neergezet terwijl Toornstra net zo goed rood had kunnen krijgen. Gio kan gewoon niet zijn spelers fatsoenlijk motiveren, noch tactisch voorbereiden.
Ernst Happelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lachwekkend, kneuzen die lullen over de ajaksfilesefie en Cruijffrevolutie
4-3-3, Jezus wie had dat kunnen bedenken
In de beker pakken we ze gewoon. Speelt veltgod daar nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die gaan ook spelen met een b-team, we moeten ze alleen ontlopen met de loting
Kowet pakt ze vanavond wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die gaan ook spelen met een b-team, we moeten ze alleen ontlopen met de loting
Ik zie Go Ahead Inderdaad wel stranden in de kwartfinalesquote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanavond zal nog wel lukken maar die laten het ook wel lopen in 1 van de volgende rondes
Is nog aan het revalideren. (en 3e RB inmiddels mag ik hopen)quote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In de beker pakken we ze gewoon. Speelt veltgod daar nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |