Shirmaatje minder.quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Kwa wensen wil ik graag 'zware' muziek van dames.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:33 schreef pipster het volgende:
Overigens wil ik ook met een kleine bezetting best mijn best doen om een leuke cd samen te stellen.
ah, ik zie dat ik net te laat ben, ik dacht dat ik de deadline sowieso al had gemistquote:Op zondag 18 november 2018 22:59 schreef robdriessen het volgende:
FOK het, we doen het gewoon.
belsen, bosbeetle, MyTiredFeet, pipster, MadMaster, Richolio, daar gaan we dan! Voorkeuren posten voor zover nog niet gedaan, dan ga ik eens kijken wie welke Sint mag krijgen.
-edit: Lootjes verdeeld. Geen weg meer terug. Aan de slag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Mick Jagger - Let's Work - Official (video)
Dit jaar ontvang ik graag een conceptalbum.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.
Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
OK, dan maar even wat richting geven.quote:Op zondag 18 november 2018 22:59 schreef robdriessen het volgende:
belsen, bosbeetle, MyTiredFeet, pipster, MadMaster, Richolio, daar gaan we dan! Voorkeuren posten voor zover nog niet gedaan.
quote:Op zondag 18 november 2018 22:59 schreef robdriessen het volgende:
belsen, bosbeetle, MyTiredFeet, pipster, MadMaster, Richolio, daar gaan we dan! Voorkeuren posten voor zover nog niet gedaan, dan ga ik eens kijken wie welke Sint mag krijgen.
-edit: Lootjes verdeeld. Geen weg meer terug. Aan de slag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Mick Jagger - Let's Work - Official (video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop