Welkom bij de ACHTSTE editie van....
De MUZikale Pakjesavond, MUZ's eigen Sinterklaasfeestje vol muzikale ontdekkingen, verrassingen, knutselwerkjes en hilarische gedichten!
De bedoeling:
Post hier een uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren (gebruik bijvoorbeeld je favo bands, genres of gemoedstoestanden) en krijg op woensdag 5 december een CD met toffe - waarschijnlijk voor jou totaal onbekende - liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels, een bubbeltjes-envelop en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een CD!
***Let op: er wordt een echte inspanning van je verwacht, dus weet waar je aan begint. Steek er tijd en aandacht in, dat doet jouw Sint ook voor jou!*** Zoek je inspiratie? Ga gewoon terug in deze topicreeks en zie de inzendingen van de voorgaande zeven edities
De regels:
• Post je muzikale voorkeuren ("Ik houd van K-pop, G-funk en Ecuadoriaanse death-metal") of je uitdaging ("Ik wil Engelse acts die NIET in het Engels zingen" of "Maak mij een tijdscapsule uit 1974") en vermeld eventueel je grootste muziek-gruwels ("Auto-tune doet me overgeven! Ik ben en blijf allergisch voor Nickleback") in dit topic, doe dit uiterlijk zondag 11 november om 23:59 uur.
• De volgende dag krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken, dit geeft je ruim drie weken de tijd.
• Stuur mij via PM vervolgens het postadres waar jouw Sint je CD naar mag opsturen. Ik zorg dat Sint je adres krijgt.
• Maak een mooie CD en houd uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger.
• Leef je uit, maak mooie covers, en misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi 3 of 4 december jouw CD op de post in een 'bubbel-envelop' met voldoende postzegels er op. (Drie "1" postzegels normaal gesproken)
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat Sint voor je gemaakt heeft!
• Maak foto's van je ontvangen kado en plaats die hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de creativiteit van de MUZ-Sinten!
Huishoudelijke mededelingen:
• De loting is compleet random! De kans bestaat dus dat jij als Nick & Simon-fanaat een CD mag maken voor een Post Malone-fan. Durf jij zo'n uitdaging aan?
• Uitzondering op de random regel: deelnemers aan voorgaande edities worden niet aan eerdere surprise-kindjes gekoppeld.
• Meedoen is plechtig beloven dat je een mooie CD voor een MUZ-vriendje maakt! Laat dit weer een editie worden waar iedereen een mooi kadootje krijgt en er geen super-Sinten achteraf extra bij moeten springen om no-show-Sinten te vervangen.
Genoeg geluld. An die arbeit! De inschrijvingen zijn geopend!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017